DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> filtru sport...e o solutie?, filtru sport

abc
post 12 Dec 2008, 13:30
Post #31


old school kid


Group: Members
Posts: 651
Joined: 28 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(cristi_xtrem @ 12 Dec 2008, 13:19)
e bun filtru de  aer sport am si eu ....si ajuta umpic nu foarte tare.dar am scos catalitica si am pus un inlocuitor...asa ca urca mai repede in ture...asta e "tuning" mai ieftin...numa ca tre sa pun catalitica la loc cand ma duc la itp..tongue.gif
*


nu vreau sa fiu rau ...da tu ai deschis topicul intreband daca e bun filtru ..si acum tot tu iti raspunzi ?


--------------------
solenza scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 12 Dec 2008, 14:48
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




dar in afara k urca mai repede in ture nu simti nimik k ai forta si k tear baga mai bine in scaun smile.gif incep sa cred k degeaba ai filtru + evacuare sport daca nui modifici si un pik din calculator si urcatul in ture e din cauza k elimina mai repede noxele afara datorita diametrului mai mare al evacuarii


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
curentat
post 12 Dec 2008, 14:58
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 269
Joined: 10 December 08




ce regulament am incalcat\?


--------------------
dacia solenza 2003 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 12 Dec 2008, 15:04
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Acesta:http://www.daciaclub.ro/index.php?act=boardrules

This post has been edited by cristio_79: 12 Dec 2008, 15:04


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
abc
post 12 Dec 2008, 15:05
Post #35


old school kid


Group: Members
Posts: 651
Joined: 28 November 08
From: Bucuresti




numai scrie prescurtat smile.gif scrie corect..fara k


--------------------
solenza scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brambus
post 12 Dec 2008, 20:36
Post #36


member


Group: Members
Posts: 647
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




<span class='edit'>12 Dec 2008, 11:14:</span>
apropo pe site la 4tuning este de vanzare turbina electrica care se pot pune la motoarele pe benzina si alimentata la 12v ati auzit pe cineva cumparand aceea chestie? k cel care vinde asa ceva zice k o pui si se simte ceva caluti in plus ....asa o fi?
*

[/quote]

Daca nu ai pe ce sa atunci banii ......ia-ti! La turatii mari o sa -ti gatuie admisia acea asa zisa turbina(electric supercharger).

<span class='edit'>12 Dec 2008, 21:38:</span>
QUOTE(B-33 -SAC @ 11 Dec 2008, 23:22)
Multumesc,Brambus.Credeam ca se ocupa ,,cineva'' cu asa ceva...deci ,,,,nu voi avea curand.. sad.gif
*




Cumpara-ti tot ce trebuie si cand se mai incalzeste afara te ajut sa-l faci. wink.gif Cea mai importanta componenta este flansa de pe clapeta.

This post has been edited by Brambus: 12 Dec 2008, 20:39


--------------------
Renault Megane 2 2007 Megane 2 R26 - B969FEF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CorteZ_CTZ
post 30 Dec 2008, 02:23
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 12 March 07
From: Bucuresti




Parerea mea sincera.Filtru sport daca nu e pus calumea sa traga aer degeaba l-ai pus.Diferenta la consum e foarte mica,sunetul e altul si mai mult ca sigur cand o sa auzi cat de sport suna calci mai tare acceleratia deci implicit consum mai mare.Turbina aia electrica e o mare caterinca dai banii aiurea.Un motor de mixer alimentat de la 12 volti a carui putere e foarte mica, deci prea multi bani dati aiurea.In concluzie mai bine pui un filtru sport BUN,il speli destul de rar nu cumperi altu cu o conducta care sa traga aer din spoiler fix in elSingura diferenta o sa fie sunetul, demaraj mai mare,mai stabila cand e subturata si un consum un picut de tot mai mic.Nu te astepta la 1-2 litri minus pentru ca iti faci slabe sperante

Mos,ce vrei sa spui ca daca ai facut tu un "test" gata inseamna ca filtru sport consuma mai mult.Stii cate variabile trebuie luate in considerare ca afirmatia ta sa fie adevarata.De unde ai pus bezina,starea masini,accelaratia,plecat de pe loc,vant,aprindere etc.Daca chiar vrei sa faci un test iei o masina cu filtru stock,o pui pe dyno dupa ii schimbi filtru si vezi.


Mersi SAC pentru ca esti in asentiment cu mine.Asta e parerea mea si o sustin sus si tare wink.gif

This post has been edited by CorteZ_CTZ: 30 Dec 2008, 02:26


--------------------
Dacia SolenZa 1.4MPI CLIMA - B 34 WLR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 30 Dec 2008, 22:19
Post #38


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(CorteZ_CTZ @ 30 Dec 2008, 22:15)
Mos,ce vrei sa spui ca daca ai facut tu un "test" gata inseamna ca filtru sport consuma mai mult.Stii cate variabile trebuie luate in considerare ca afirmatia ta sa fie adevarata.De unde ai pus bezina,starea masini,accelaratia,plecat de pe loc,vant,aprindere etc.Daca chiar vrei sa faci un test iei o masina cu filtru stock,o pui pe dyno dupa ii schimbi filtru si vezi.

*


Si cum iti indica standul Dyno, consumul?
Stiu cate variabile, si crede-ma ca stiu mai multe decat crezi tu. wink.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brambus
post 31 Dec 2008, 09:05
Post #39


member


Group: Members
Posts: 647
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Nu inteleg de ce v-ati aprins asa din cauza unui filtru sport?!
Consumul nu scade deloc cum am mai zis ,ba chiar creste in anumite situatii datorita sunetului care te indeamna sa calci pedala mai tare si aici vorbesc din experienta nu din carti si cred ca admisia care o am este montata destul de corect. Privind demarajul si raspunsul mai rapid la acceleratie mai trebuie tinut cont si de ambreiaj, bujii, resoftare, evacuare, anvelope etc. Parerea mea ! Hac

This post has been edited by Brambus: 31 Dec 2008, 09:06


--------------------
Renault Megane 2 2007 Megane 2 R26 - B969FEF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Banu1974
post 31 Dec 2008, 10:57
Post #40


COSTIN


Group: Members
Posts: 1.155
Joined: 5 October 08
From: BUCURESTI-CHITILA




BRAMBUS.Ai pm.


--------------------
dacia solenza 2003 clima - B-33-SAC
Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brambus
post 31 Dec 2008, 12:16
Post #41


member


Group: Members
Posts: 647
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Imi pare rau dar nu am!


--------------------
Renault Megane 2 2007 Megane 2 R26 - B969FEF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CorteZ_CTZ
post 31 Dec 2008, 12:18
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 12 March 07
From: Bucuresti




Exact cum am zis si eu Brambus.Nu cred ca poti sa te abtii sa schimbi la 2500 ture,cand auzi sunetu ala.


Mos,da ai dreptate am pus aiurea DYNO.Daca erai baiat inteligent intelegeai ca vreau sa spun un stand de testare.Si daca tot stii atat de multe,nu te contrazic poate iti dai seama ca ce ai postat tu "mai la deal" e o mare aberatie.Ma rog fiecare cu parerea lui.



Sac da-mi un PM cu id tau daca vrei.Sau da-mi add,am idul pus pe profil.Scuze dar nu pot da eu PM pentru ca nu am destule posturi.

This post has been edited by CorteZ_CTZ: 31 Dec 2008, 12:20


--------------------
Dacia SolenZa 1.4MPI CLIMA - B 34 WLR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
benkenobi
post 31 Dec 2008, 13:24
Post #43


benkenobi


Group: Members
Posts: 842
Joined: 13 April 06
From: bucuresti




filtrul sport nu este o solutie fara multe alte modificari. apoi , pozitai filtrului este chiar naspa ca tot aer cald din compartimentul motor trage.. si castigul este forte mic, chiar nu merita.poate doar penrtu un sunet ceva mai agresiv. bani aruncati .
prefer sa fac masina mai silentioasa. voi puneti tobe care urla, filtre sport si va plangeti ca apoi sunt foarte zgomotoase? de ce nu vreti sa credeti ca tot dacie ramane?
nu mai bine de banii aia schimbati ceasurile - de exemplu, ca sa vedeti si voi acele pe timp de noapte, ca sa aveti si un bc?
bafta tuturor.


--------------------
solenza solenza rapsodie rapsodie 2003-august
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brambus
post 31 Dec 2008, 20:24
Post #44


member


Group: Members
Posts: 647
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Pai si ce daca pune omul tot ce vrea si pune si ceasuri ce! 04.gif


--------------------
Renault Megane 2 2007 Megane 2 R26 - B969FEF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
benkenobi
post 1 Jan 2009, 10:11
Post #45


benkenobi


Group: Members
Posts: 842
Joined: 13 April 06
From: bucuresti




QUOTE(Brambus @ 31 Dec 2008, 21:24)
Pai si ce daca pune omul tot ce vrea si pune si ceasuri ce! 04.gif
*



nu are nimic. numai sa-l cheme brambus, altfel..........
noroc maxim in anul care tocmai a inceput.


--------------------
solenza solenza rapsodie rapsodie 2003-august
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brambus
post 1 Jan 2009, 13:02
Post #46


member


Group: Members
Posts: 647
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




La Multi Ani tuturor!


--------------------
Renault Megane 2 2007 Megane 2 R26 - B969FEF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 1 Jan 2009, 16:28
Post #47


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(Brambus @ 1 Jan 2009, 13:02)
La Multi Ani tuturor!
*


acu te-ai trezit? radmasa.gif
si din partea mea LA MULTI ANI !!


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_sweat
post 20 Jan 2009, 13:15
Post #48


DJ


Group: Members
Posts: 277
Joined: 20 February 07
From: Bucuresti (Militari)




Ca idee decat cu filtru mai bine cu evacuare.
Filtrul stoc tine pana la 6000 de ture conform fabricantului.
Teoretic motorul nu este gatuit din cauza filtrului de aer.
Poate cu criza asta sa mai scada preturile la Borla smile.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Banu1974
post 20 Jan 2009, 14:00
Post #49


COSTIN


Group: Members
Posts: 1.155
Joined: 5 October 08
From: BUCURESTI-CHITILA




QUOTE(dj_sweat @ 20 Jan 2009, 13:15)
Ca idee decat cu filtru mai bine cu evacuare.
Filtrul stoc tine pana la 6000 de ture conform fabricantului.
Teoretic motorul nu este gatuit din cauza filtrului de aer.
Poate cu criza asta sa mai scada preturile la Borla smile.gif
*


Are si filtrul rolul lui destul de important,parerea mea.


--------------------
dacia solenza 2003 clima - B-33-SAC
Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 20 Jan 2009, 14:05
Post #50


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(B-33 -SAC @ 20 Jan 2009, 14:00)
Are si filtrul rolul lui destul de important,parerea mea.
*


bravo sac faci posturi biggrin.gif
da si eu as alege o toba si da are si el rolul lui ca orice alta piesa


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Banu1974
post 20 Jan 2009, 14:09
Post #51


COSTIN


Group: Members
Posts: 1.155
Joined: 5 October 08
From: BUCURESTI-CHITILA




QUOTE(andr3y_yoo @ 20 Jan 2009, 14:05)
bravo sac faci posturi biggrin.gif
da si eu as alege o toba si da are si el rolul lui ca orice alta piesa
*


Cum sa iau aceasta constatare a ta?
eu chiar am simtit nevoia sa punctez faptul ca si filtru are rolul lui...nu numai evacuarea...


--------------------
dacia solenza 2003 clima - B-33-SAC
Voi radeti de mine ca sunt diferit,dar eu rad de voi ca sunteti toti la fel!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 20 Jan 2009, 14:11
Post #52


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(B-33 -SAC @ 20 Jan 2009, 14:09)
Cum sa iau aceasta constatare a ta?
eu chiar am simtit nevoia sa punctez faptul ca si filtru are rolul lui...nu numai evacuarea...
*


da si eu nu te-am contrazis , chiar te-am sustinut
am zis parerea mea.....adica as prefera o toba


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Boris08
post 22 Jan 2009, 22:57
Post #53


Supraponderal sunt,dar nu-mi plac masinile mari :))


Group: Members
Posts: 474
Joined: 9 May 08
From: Bucuresti




Parerea mea e ca daca vrei sa ai o admisie buna,trebuie sa asiguri o evacuare buna.......logic nu?


--------------------
Dacia Solenza 2005 Confort Sporit
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 24 Jan 2009, 10:38
Post #54


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(Boris08 @ 22 Jan 2009, 22:57)
Parerea mea e ca daca vrei sa ai o admisie buna,trebuie sa asiguri o evacuare buna.......logic nu?
*


mda....cum zici tu biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 24 Jan 2009, 20:43
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(CorteZ_CTZ @ 31 Dec 2008, 12:18)
Exact cum am zis si eu Brambus.Nu cred ca poti sa te abtii sa schimbi la 2500 ture,cand auzi sunetu ala.

Scuze dar nu pot da eu PM pentru ca nu am destule posturi.
*



La 2500 de ture nu stiu ce sunet auzi tu numai de la admisie , cat despre abtinut , fiecare merge cum vrea . Nu toti care si-au pus admisie sport sunt interesati neaparat de consum . Sa nu cumva sa-ti iei BMW , ca nu te poti abtine sa mergi numai cu 60 in oras si iei amenzi multe !

INCA nu ai destule posturi , dar daca mai bagi cateva consecutive , ca cele de pe data de 30 dec ... cine stie , poate ajungi la numarul dorit si vei fi mai cool , ca si altii de altfel !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_sweat
post 30 Jun 2009, 14:59
Post #56


DJ


Group: Members
Posts: 277
Joined: 20 February 07
From: Bucuresti (Militari)




Am pus ieri un filtru sport si se simte putin diferit, la turatii mai mari de 3500 de ture se aude un suierat, o sa vad la mers normal daca are influenta la consumul instant, se aude frumos si nu m-as intoarce la filtrul de hartie. Deocamdata...


--------------------
Dacia Solenza 2004 - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andr3y_yoo
post 1 Jul 2009, 14:19
Post #57


Membru ma


Group: Members
Posts: 1.060
Joined: 18 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(dj_sweat @ 30 Jun 2009, 14:59)
Am pus ieri un filtru sport si se simte putin diferit, la turatii mai mari de 3500 de ture se aude un suierat, o sa vad la mers normal daca are influenta la consumul instant, se aude frumos si nu m-as intoarce la filtrul de hartie. Deocamdata...
*


detalii detalii biggrin.gif
firma pret de unde l-ai luat? etc


--------------------
Dacia Solenza 1.4 GT Turbo - B-68-BMD

Daca Ai cap Iese Altfel

Dacia 4 ever :X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_sweat
post 2 Jul 2009, 09:46
Post #58


DJ


Group: Members
Posts: 277
Joined: 20 February 07
From: Bucuresti (Militari)




Salut,
De mult timp pandesc momentul si am citit multe informatii despre filtre pe net, am atasat o poza foarte asemanatoare si cu un test de unde rezulta ca tipul asta este cel mai ok.
Am fost in targ in weekend si l-am luat pe cel mai scump, 80 ron dublu conic, rosu, are adaptoare pentru 3 marimi, am luat 2 coturi de teava de plastic la 45 grade si 60 grade pentru teste, e cot de scurgere din pvc din ala gri de 2'' de la "practicar" si am testat, imi atinge in baterie sau in capota daca il fixez in suportul negru din varful furtunului, vine fix dar inclinatia cotului e prea mare, imi trebuie unu de 30 grade dar nu am gasit la astia, poate in "bricostor". Filtrul se prinde cu colier de cotul de plastic in partea groasa si partea subtire de la cot intra in furtunul negru, e prins cu un colier mai mic. Filtrul se sprijina deocamdata pe un cablul gros care iese din cutia de releee si pe capacul din cauciuc care sta la mufa farului in spatele farului.
L-am lasat pus in spatele farului stanga langa baterie, sta cam instabil deocamdata.
Cutia verde pentru filtru de aer am lasat-o si am scos din ea filtrul de hartie.
Nu am aparatul foto in bucuresti ca sa fac poze, poate la sfarsitul lunii.
Este draguta senzatia si parca e mai usoara acceleratia, sa vedem dupa un drum mai lung daca scade consumul, special am sa fac un test si revin cu detalii, am un drum de 500 de km de facut la mijlocul lunii.

This post has been edited by dj_sweat: 2 Jul 2009, 09:57

Attached File(s)
Attached File  filtru_aer_sport_solenza.doc ( 136k ) Number of downloads: 61


--------------------
Dacia Solenza 2004 - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_sweat
post 15 Jul 2009, 20:28
Post #59


DJ


Group: Members
Posts: 277
Joined: 20 February 07
From: Bucuresti (Militari)




Am modificat putin dupa cum se vede in pozele din doc-ul atasat, am luat o teava dreapta mica, taiata la fix cat sa incapa in suportul negru rotund si sa nu iasa prea mult in afara, se roteste suportul cu 45 grade ca sa fie filtrul putin ridicat peste firele de la far si e ok.
Merita, din punctul meu de vedere, este putin mai zgomotos motorul peste 3000 de ture si am impresia ca a scazut consumul cu 0.5 % dupa datele din computerul de bord. Am facut 500 km cu o medie de 6,4 % fata de 6.9 % mai in vara.
Sa vedem la ITP ce vor zice. Nu cred ca ma lasa cu el.

This post has been edited by dj_sweat: 15 Jul 2009, 20:40

Attached File(s)
Attached File  Doc1.doc ( 3.61mb ) Number of downloads: 49


--------------------
Dacia Solenza 2004 - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_sweat
post 11 Aug 2009, 10:38
Post #60


DJ


Group: Members
Posts: 277
Joined: 20 February 07
From: Bucuresti (Militari)




La ITP a fost ok, noxe co2 = 151
daca ajuta cu ceva...


--------------------
Dacia Solenza 2004 - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 08:13
Forum Renault