DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O noua pozitionare a franei de mana, pe levierul cutiei de viteze

Serje
post 18 Jan 2009, 23:44
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Nu trebuie sa fi racer sa poti controla o masina, asa ceva inveti (sau ar trebui) la scoala de soferi si nu are voie sa-ti scape 20-30 cm. Dar am observat ca mai nou pe la scolile de soferi nu se prea invata asa ceva, stiu persoane care au facut scoala si nici macar nu le-a explicat teoretic cum se face.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 18 Jan 2009, 23:49
Post #32


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Sunt situatii cu pante foarte abrupte unde ai nevoie de frana de mana, oricat de bun ai fi ca sofer.
Am testat, daca panta e foarte abrupta, si incerc doar din pedale...moare motorul, diesel,benzinar ce o fi. Si l`am pus si pe taica`meu, si inca vreo 5 oameni sa incerce. Mi`a iesit o data ,dar cu Laguna mea, si a trebuit sa o turez destul de bine ca sa nu moara...
Nu trebuie sa facem pe desteptii, cei care cred ca pot porni masina in panta oriunde, sa mearga pe cel mai abrupt drum pe care il stiu si sa incerce acolo. Just for fun smile.gif


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 18 Jan 2009, 23:49
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




Ai fi uimit sa afli ca merge doar din ambreaj si frana chiar si la parcarea de la mall.

Cu un opel 2.2 Diesel ies fara emotii la relanti. Cu dacia din semnatura merge, dar prefer sa nu ma risc sa mi se opreasca motorul chiar acolo, asa ca folosesc frana de mana.

Frana se calca initial pentru a nu se duce masina la vale. Din ambreaj tii masina pe loc, practic daca iei piciorul de pe frana masina va sta pe loc (ambreajul patineaza usor). In secunda urmatoare ridici piciorul de pe frana calci acceleratia. Practic motorul sta subturat o fractiune de secunda. Daca moare motorul inseamna ca ai ridicat prea mult ambreajul. Asa ca o iei de la capat biggrin.gif

Ontopic: Pentru un moft, mi se pare o tampenie sa modifici timoneria.

This post has been edited by Mirciulik: 18 Jan 2009, 23:56


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
namidee
post 18 Jan 2009, 23:53
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 19 September 08
From: Frankfurt




Mie mi-a iesit lejer (str. Sipotel in Iasi). La scoala iarasi faceam regulat porniri in panta (pe o Dacie 1310) la sfarsitul sedintei pentru a ajunge la scoala (pentru cei din Iasi: str. Scoalei langa defunctul AMRS). Cheia solutiei e sa ridici piciorul de pe ambreiaj pana cand masina tremura si mutat rapid piciorul de pe frana pe acceleratie. Am avut nevoie de un pic de practica, dar imi iese lejer. C-or si pante mai sanatoase, nu neg, dar pana acum n-am avut probleme.


--------------------
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 18 Jan 2009, 23:56
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Urca o laie, cand e vorba de rampa de 30-40 grade...

Din fata calculatorului, toti urcam...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 19 Jan 2009, 00:06
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




renodood daca zici ca odata ti-o reusit, nu crezi ca problema ii la voi? Daca ti-o reusit odata trebuie sa-ti reuseasca tot timpul, daca faci bine ce faci, ca doar nu o avut masina atunci un moft si o zis ca no hai sa-l las sa reuseasca.


--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 19 Jan 2009, 00:08
Post #37


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(andu911 @ 18 Jan 2009, 23:56)
Urca o laie, cand e vorba de rampa de 30-40 grade...

Din fata calculatorului, toti urcam...
*




eu urc la mall vitan cu meganu din semnatura fara sa o ia in spate nici 2cm.. pe testate .. facem un tutorial Andu? la Plaza nu stiu tongue.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 19 Jan 2009, 00:10
Post #38


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




eu propun schimbatorul la logan ca la ferarri si schimbatorul frana de mana laugh.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Serje
post 19 Jan 2009, 00:11
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.129
Joined: 11 December 04
From: Cluj-Napoca




Domnu' semit, dumneavoastra nu ati vazut ca daca ei nu pot inseamna ca ii imposibil.



--------------------
MTD Optima 53 SPB HW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 19 Jan 2009, 01:39
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Sunt masini cu care nu reusiti... cine are Laguna 2 sau Mondeo 3 diesel stie ce vorbesc...

Incercati voi sa plecati cu 2-a de pe loc in rampa... sa vedeti daca mai iese...

Eu daca am oameni in masina, nu pot sa plec fara sa accelerez pe la vreo 1100-1200rpm... Moare motorul... si asta in drum drept.
Desi la 90km/h pot sa merg cu 1500 rpm si nu trepideaza deloc.

Asta e masina... Trebuie turata la plecarea de pe loc... Iar hyundaiu meu care are motor mai mic, nu trebuie turat deloc... pleaca lejer, chiar daca e la ralanti, cu oameni si AC pornit...

Situatia se schimba de la masina la masina, dar voi vorbiti de parca ar merge cu toate si suntem noi prosti. Am peste 150.000 km facuti pana in ziua de azi... nu-s chiar asa retard...

Pana o sa aveti ocazia sa plecati din rampa cu o masina ca L2, sa va convingeti ca nu merge, spuneti ca nu stiu eu si gata, daca asta va incalzeste cu ceva. Ca sa o tinem la nesfarsit... voi ca da, eu ca nu...

This post has been edited by andu911: 19 Jan 2009, 01:41


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 19 Jan 2009, 07:38
Post #41


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




QUOTE(andu911 @ 18 Jan 2009, 23:56)
Urca o laie, cand e vorba de rampa de 30-40 grade...

Din fata calculatorului, toti urcam...
*




Mai nene, daca nu-i efortul prea mare, ia mataluta o foaie de hartie, un creion, un liniar si un compas sau un raportor (banuiesc ca prin clasa a VI-a ai studiat toate instrumentele astea la geometria plana) si deseneaza un unghi de 30 de grade si altul de 40 de grade. Dupa aia banuiesc ca o sa recunosti cu mana pe inima ca ti-o scapat o tampenie mare de tot...

This post has been edited by radian: 19 Jan 2009, 07:39


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Jan 2009, 07:42
Post #42


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




36 grade e panta maxima pe care urca Lada Niva 4x4, repet, urca, nu pleaca in panta.


QUOTE(andu911 @ 19 Jan 2009, 00:29)
Ralantiul nu tine masina intr-o panta asa de mare. Moare motorul. Masina nu sta pe loc cu motorul la ralanti, cand panta e foarte mare. Intelegi ?
*




normal, cand nu te pricepi sigur masina e de vina, in nici un caz nu vezi zice habar n'am. Apropos, nu trebuie sa fii pilot, e un lucru elementar ce eu l-am invatat la scoala de soferi. Motorul la Dacia 1310 tine in pante destul de mari la ralanti, trebuie o secunda sa tina, acum tu sigur te-ai mosmondit 2 minute si normal ca nu tine atat.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 19 Jan 2009, 08:18
Post #43


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




La o panta de 40 grade nu convingi masina sa nu curga la vale nici cu mama si strabunica franei de mana... biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
panta.jpg ( Size: 18.39k ) Number of downloads: 558


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 19 Jan 2009, 08:33
Post #44


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




daca varianta asta de frana de mana este buna sau nu vom vedea
pana atunci conduceti cu prudenta smile.gif si cumparati produsele dacia ca se duce firma de rapa


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
A l e x
post 19 Jan 2009, 10:21
Post #45


Showing the fangs of rage


Group: Moderatori
Posts: 5.413
Joined: 28 May 06




Vad doua probleme cu aceasta "idee"

1. Pe principiul "if it ain't broken, don't fix it," nu vad de ce ne-ar trebui asa ceva cand frana de mana clasica, zic eu, isi face ok treaba...

2. Deja sunt muuulte modele cu frana de mana automata. Sincer, nu sunt un fan, dar daca tot renuntam la cea clasica, sa renuntam de tot si aia e...

P.S. = Inca mai sunt soferi cu probleme la plecarea din panta? Fara sa fiu rau cu nimeni, mi se pare putin penibil. E chiar atat de greu? Eu sincer chiar cred ca e ceva extrem de simplu, atat la benzina cat si la diesel...


--------------------
. . .
No remorse, no repent.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
namidee
post 19 Jan 2009, 10:50
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 418
Joined: 19 September 08
From: Frankfurt




@Alex: punctul 1. ar pune ceva probleme; intuitia imi zice ca e posibil sa fie ceva masini reparate pe garantie pe motiv de saboti/placute (sau chiar discuri) uzate prematur de cei ce merg cu frana de mana trasa. O statistica ne-ar edifica, are cineva asa ceva?

This post has been edited by namidee: 19 Jan 2009, 11:01


--------------------
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 19 Jan 2009, 10:58
Post #47


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




merge si fara frana de mana,eu fac cum a descris argonel si nu e greu.nu ma invatat instructoru decat metoda clasica cu frana de mana,smecheria cealata am avut eu ambitia sa invat singur ca e mai comod biggrin.gif si e foarte simplu wink.gif

This post has been edited by C@talin: 19 Jan 2009, 10:59


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tudor.
post 19 Jan 2009, 11:02
Post #48


satisfied renault owner


Group: Members
Posts: 132
Joined: 23 September 07
From: Bucuresti




namidee: Majoritatea masinilor noi au avertizare sonora pentru asta, asa ca nu poate fii o problema reala.
Oricum ideea asta "revolutionara" de frana de mana nu va prinde. Daca vor sa elibereze spatiul dintre scaune, e mult mai fireasca o frana de mana ca la vw sau volvo(la volvo e putin mai complicat decat la vw), cu un buton localizat sub blocul de lumini, in dreptul genunchiului.

This post has been edited by tudor.: 19 Jan 2009, 11:11


--------------------
Renault/Volvo/BMW Clio III/S40/X5 2007 Dynamique dci 85/2009 1.6D/2011 xDrive35i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 19 Jan 2009, 11:19
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(argon @ 19 Jan 2009, 07:42)
36 grade e panta maxima pe care urca Lada Niva 4x4, repet, urca, nu pleaca in panta.
normal, cand nu te pricepi sigur masina e de vina, in nici un caz nu vezi zice habar n'am. Apropos, nu trebuie sa fii pilot, e un lucru elementar ce eu l-am invatat la scoala de soferi.  Motorul la Dacia 1310 tine in pante destul de mari la ralanti, trebuie o secunda sa tina, acum tu sigur te-ai mosmondit 2 minute si normal ca nu tine atat.
*



Alta aberatie pe care o spui...

Lada Niva poate trece varfuri de panta de pana la 36 grade, fara sa atinga podeaua... nu ca urca doar pante de maxim 36 grade... biggrin.gif

Daca atata lucru n-ai inteles...

Astea se folosesc la masinile de teren in special... unghiul de atac si varful de rampa, ca sa stii cat iti permite si sa nu ramai cu ea atarnata, sau s-o lovesti.

Ai dat si tu search pe google si ai bagat niste unghiuri sa ma dai gata pe mine. laugh.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 19 Jan 2009, 11:49
Post #50


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.106
Joined: 11 February 04




La ce bun sa folosesti sistemul asta?
Vrei spatiul dintre scaune? OK, monteaza frana de mana pe stanga scaunului soferului, am vazut parca asa ceva la o Alfa Romeo, Jaguar sau in bord, sau pune electrica.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 19 Jan 2009, 11:49
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




Ce te faci cu cei/cele care nu nimeresc bine vitezele ?

Pe deasupra, in caz de forta majora (atac cerebral, infarct) survenit soferului, cel din dreapta, sau chiar cei din spate, pot opri masina cu frana de mana clasica.

Eu cred ca luand cap la cap dezavantajele care s-au scris pe-aici, inovatia nu prea trece de "testul clientului".


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bardu
post 19 Jan 2009, 12:11
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 602
Joined: 21 March 08




+1 ca frana de mana sa ramana clasica. E buna si pentru plecari din panta, si mai ales pentru urgente, mai e si ABS-ul care uneori nu inspira destula incredere!
La plecarea din panta e importanta si masina, benzinarul tinde sa moara mult mai usor, pozitionarea pedalelor este iarasi o problema ...
Sa fim seriosi, unii au si sotii/prietene credeti ca toate pleaca din panta?

Eu unul sunt patit, venea o tanti pe mine dintr-o panta relativ mica desi i-am lasat vreo 10 metri spatiu de manevra. A fost nevoie sa-i mai facem, eu si cel din spatele meu.... si pana la urma nea facut semne disperate sa trecem ca nu reusea (desi nu a stresat-o nimeni).


--------------------
Renault Symbol Fidji - MS-08-?MS
Intrebare: Cum se pune la loc dopul la o sampanie?
Raspuns: Intrebati-l pe Geoana.
1,4L, 8V @ 75Cp | aprilie 2008 @ 6,8Km!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 19 Jan 2009, 19:37
Post #53


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@andu911, despre virful de panta: caracteristica aia exista intr-adevar, dar nu se da in grade (nici n-ar avea sens) ci se da o raza (mi-e lene acum sa-i caut denumirea).

Mai exista intr-adevar unghiuri maxime de atac fata si spate (cu atit mai mari, cu cit consolele sunt mai scurte), dar nu despre ele e vorba in propozitie.

In general insa eu cred ca lumea nu are o idee prea buna despre cit de abrupta e o panta de 36 de grade (in exprimarea procentuala uzuala pe sosele: 59%) - a nu se confunda cu o panta de 36% (21 grade), ceea ce e deja destul de mult.

In final, pentru vitejii care pornesc in rampa numai cu motorul: figura tine la pante relativ mici, cu masina descarcata, mai ales cind o usoara deplasare inapoi e admisibila (spatiu). Daca insa conditiile nu-s indeplinite (si n-ai automata), eu tot cu frina de mina fac manevra. Voua va urez succes.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 19 Jan 2009, 22:13
Post #54


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




Ca sa lamurim confuzia intre o panta de x grade si o panta de x%. Exemplul prezentat mai sus l-as traduce in felul urmator: la un unghi de 21 de grade si o lungime de 1m orizontal, diferenta pe inaltime este de 0.36m.

Attached thumbnail(s)
unghi.jpg ( Size: 32.53k ) Number of downloads: 371


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 19 Jan 2009, 22:49
Post #55


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




QUOTE(Serje @ 19 Jan 2009, 00:06)
renodood daca zici ca odata ti-o reusit, nu crezi ca problema ii la voi? Daca ti-o reusit odata trebuie sa-ti reuseasca tot timpul, daca faci bine ce faci, ca doar nu o avut masina atunci un moft si o zis ca no hai sa-l las sa reuseasca.
*



Bre, din n incercari. Doar ptr ca a iesit odata nu inseamna ca e usor oricand! Si am facut nspe mii de porniri in panta cand aveam 18 ani ca sa scap de complexul asta, dar si asa, urc uneori pe pante foarte abrupte. Ca`s chiar de 30 de grade,nu stiu,dar la bunica`mea,ca sa bag masina in curte, e panta de 30-35 de grade...
QUOTE(A l e x @ 19 Jan 2009, 10:21)
Vad doua probleme cu aceasta "idee"

1. Pe principiul "if it ain't broken, don't fix it,"  nu vad de ce ne-ar trebui asa ceva cand frana de mana clasica, zic eu, isi face ok treaba...

2. Deja sunt muuulte modele cu frana de mana automata. Sincer, nu sunt un fan, dar daca tot renuntam la cea clasica, sa renuntam de tot si aia e...

P.S. = Inca mai sunt soferi cu probleme la plecarea din panta? Fara sa fiu rau cu nimeni, mi se pare putin penibil. E chiar atat de greu? Eu sincer chiar cred ca e ceva extrem de simplu, atat la benzina cat si la diesel...
*


Depinde de masina foarte mult, altceva nu mai zic...bine, si de sofer,dar daca acelasi sofer nu poate cu unele dar merge cu altele...eh.


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calinu'
post 19 Jan 2009, 23:06
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 11 December 08




cum spunea si os, intradevar se pleaca destul de usor si din pante relativ mari fara frana de mana. Dar in caz de o panta foarte mare, de ex cand urci niste serpentine pe chei, pentru linistea mea prefer sa trag frana de mana, mai ales daca mai este cineva oprit in spatele meu. poate ar iesi plecarea fara frana de mana...dar ai 2 min si 20 m in spate sa te risti?...de obicei iese din prima...se mai intampla insa sa nu iasa


--------------------
Renault Megane 2 2005
17" sunroof:X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 19 Jan 2009, 23:06
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




QUOTE(radian @ 19 Jan 2009, 22:13)
Ca sa lamurim confuzia intre o panta de x grade si o panta de x%.  Exemplul prezentat mai sus l-as traduce in felul urmator: la un unghi de 21 de grade si o lungime de 1m orizontal, diferenta pe inaltime este de 0.36m.
*



Adica, spus pe romaneste, pe indicatoarele de circulatie nu e scris unghiul de inclinatie al pantei ci tangenta acelui unghi.

(functia "tan" de pe calculatorul (scientific) din windows)


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dogy_10
post 20 Jan 2009, 19:53
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 901
Joined: 17 December 06
From: Timisoara




deci, n-am avut rabdare sa citesc toate posturile....eu n-am plecat niciodata din rampa cu fana de mana, n-a fost nevoie, zicea cineva de rampa din timisoara, cred ca e aia de sub viaduct, de langa gara de nord, trec foarte des pe acolo si n-am plecat niciodata cu frana de mana......defapt nici nu mai stiu cand a fost ultima data cand am folosit frana de mana, nici macar la parcari, prefer sa las masina in viteze. apoi nush cat loc se elibereaza daca dispare frana de mana, poate pt un suport de pahar sau un pachet de guma, cred ca nu mai are lumea ce sa inventeze de se gandesc la asemenea tampenii, eu unul nu vad niciun avantaj si sincer am ras copios cand am citit tpoicul asta


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 20 Jan 2009, 20:20
Post #59


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Eu nici nu ating frana (de picior) in rampa, mi-e lene. O tin nemiscata din ambreiaj... Insa cateodata (noaptea) prefer sa trag frana de mana si sa-mi tin picioarele cracanato-relaxate. Urasc lumina de la stopurile celor din fata.

This post has been edited by vis-a-vis: 20 Jan 2009, 20:20


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oldSchool
post 21 Jan 2009, 17:38
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 21 January 09




QUOTE(andu911 @ 18 Jan 2009, 23:29)
Am incercat si cu Mercedesu care are cutie automata si nu sta pe loc cand e in D la ralanti, o ia la vale...
*



la mine la bmw sta in D ... daca e rampa mai mica o ia chiar la deal ...


--------------------
BMW e92 - 320dA 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th July 2025 - 06:18
Forum Renault