Tresă la masă
![]() ![]() ![]() |
Tresă la masă
argon |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
tatabobu |
![]()
Post
#2
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Da, o sa se oxideze in timp. Mai repede decat daca ar fi fost toata din cupru.
Au potential de electrod diferit, la Al e negativ si la Cu e pozitiv. This post has been edited by tatabobu: 26 Nov 2008, 18:45 |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
a fost 2 lei..poate reusesc sa-i schimb papucii la aia veche..sau sa-i pun la asta noua papuci de AL..oricum..enorma importanta la porcaria aia...cu aeroterma, faruri, dezaburire nu mi se mai duce acul pe rosu ca inainte, bine de stiut si pentru altii...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Cel mai simplu daca vrei se faci o masa cu adevarat puternica e sa gasesti o fisa de baterie mai vechie ( sau un cablu gros ca cel de aparat de sudura) si sa-i pui 2 papuci si anume unul cu diametrul gauri de 8 si unul cu diametrul gaurii de 6 ( dar daca nu gasesti unul poti pune tot unul de 8 dar cu o saiba ) si il porti monta la electromotor pe acelasi surub unde vine fisa de minus a bateriei iar celalta parte la surubul de jos care prinde filtrul de aer cel mai aproape de acel loc , dar sa fie montat papucul sub acea bucsa din cauciuc direct pe carosedie strans bine cu o piulita de 6.
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
Merced |
![]()
Post
#5
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Pune o poza cu ce ai schimbat exact sa vada si ochiu' meu, ca sufar de aceleasi probleme cu scaderea intensitatii farurilor, aerotermei la relanti, deci pica pe rosu acu' daca nu e motorul macar un pic turat, desi pe voltmetru imi da mereu ca incarca in parametri normali...
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
Problema asta nu o vei rezolva cu alternatorul de dacia ci numai daca o sa-l schimbi cu unul mai puternic.
|
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
pcostica |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
renunta la impletitura aia.Foloseste o bucata de fir mai gros(3 mm2) doi papuci de Cu ii cositoresti si... gata, ai o legatura de masa beton.
Bafta! This post has been edited by pcostica: 26 Nov 2008, 23:26 |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
sonykel |
![]()
Post
#8
|
![]() Actualmente Ing. Group: Members Posts: 1.281 Joined: 30 June 05 From: Constanta ![]() |
3mm2 sau 3mm diametru?
|
--------------------
DACIA
Logan MCV
2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine
- CT-87-SNK Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume |
|
Merced |
![]()
Post
#9
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
QUOTE(ciprianeduard @ 26 Nov 2008, 23:02) Problema asta nu o vei rezolva cu alternatorul de dacia ci numai daca o sa-l schimbi cu unul mai puternic. Nu-mi aduc aminte in trecut, cand masina inca era "in exploatare" serioasa sa fi fost problema asta, chiar cu alternatorul ei minuscul. Daca am faruri pornite, si semnalizez la relanti, abia "bate" releul ala, nu facea asa inainte, asta stiu sigur. Eram curios si eu despre ce e vorba exact, as fi incercat s-o fac cumva, macar de florile marului, cum am mers cu ea asa un an, mai mergeam si pana la anu', dar parca am chef sa ma murdaresc pe maini, n-am mai facut asta de mult... ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#10
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pe aici se gasesc la cativa lei de cupru mai groase si cablul este imbracat in plastic;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
briobit |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 22 July 07 ![]() |
eu am facut altfel : o bucata de 3x4 mm2 de multifilar la capete facut ochi pe diamterul surubului, cositorit , bagat intre 2 saibe si strans sa iasa apa din ele .... asa merge de 8 ani de zile
![]() |
--------------------
dacia
dacia
1978 https://###/###
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(ciprianeduard @ 27 Nov 2008, 00:02) Problema asta nu o vei rezolva cu alternatorul de dacia ci numai daca o sa-l schimbi cu unul mai puternic. Inainte cu faruri daca dadeam drumul la aeroterma si dezaburire era pe rosu la ralanti, farurile palpaiau putin in intensitate, acum fara sa umblu la alternator, doar cu tresa aia schimbata am scapat de problema, cum iti explici? Am alternator de 50. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Merced |
![]()
Post
#13
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Care-i bre tresa asta, desenati-mi si mie o schema va rog...
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#14
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
legatura intre alternator si masa:manuchiul ala de fire mici din cupru:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Merced |
![]()
Post
#15
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Si se gaseste la magazin? Cer tresa la masa? Am zis ca vreau sa ma murdaresc pe maini si n-am glumit.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
argon |
![]()
Post
#16
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
da, asa ceri.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#17
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Bun topicul lui Argon. Aceeasi problema am intampinat-o si eu la dacia pe care am avut-o. Dupa ce am schimbat tresa toate problemele legate de palpairea farurilor si incarcare insuficienta au disparut.
Topic de luat in seama. |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Merced |
![]()
Post
#18
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
N-am gasit momentan tresa, am un magazin langa bloc unde am incercat, daca n-aveau acolo n-am mai plecat in alta parte ca ma cam grabeam. Dar am dat-o jos p-aia veche, pare intr-adevar cam oxidata la papuci, am curatat bine locurile unde face contact, am curatat si papucii sai, am pus-o la loc si s-a simtit clar o diferenta in bine. Nu e perfect, poate cu alternatoru' de 36A nici n-are cum sa fie, dar oricum cu motorul rece, un relanti situat undeva pe la 600 rpm, am pornit faza scurta si semnalizarea, cea din urma avand o cadenta mult mai buna decat in general. Cu motorul un pic de tot accelerat merge perfect. O sa dau diseara o tura ma lunga sa vad si farurile daca si cat isi mai pierd din intensitate in conditiile unui relanti reglat la 1000rpm la cald(asa indica pe standu' de la ITP ala digital).
Am o bere de dat lui argonel. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
adica ai scos papucii de pe multifilarul ala si i-ai batut inapoi?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
baranga |
![]()
Post
#20
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
la un prieten i-am pus cablu mai gros,fara papuci fara nimic,am curarat toate contactele ce implica incarcarea,le-am uns cu ulei si are incarcare beton
![]() in mers cu aeroterma si faruri sta pe jumate;in ralanti aproape de jumate si are releu mecanic |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
norocosu`....
|
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
Merced |
![]()
Post
#22
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
N-am stat sa scot papucii, insa ei era oxidati rau de tot, pe contraaripa mizerie si rugina, oricum se simte diferenta in bine. Zilele astea o sa caut tresa noua si o sa vad daca e vreo diferenta. Smecheria e ca farurile vad ca inca pierd din intensitate, nu asa rau ca inainte dar pierd, insa nu mai au palpaiala din ultima vreme, la turatie constanta raman aprinse si atat, inainte palpaiau de ziceai ca mai au putin si se prapadesc...
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Baranga, am toata stima pentru tine.
Ati spus toti tresa, asa-i , dar multi nu stiu ce inseamna. Motorul, fiind asezat pe tampoane de cauciuc, este complet izolat de caroserie. Minusul de la baterie, se duce direct pe motor, nu si pe caroserie. Pentru aceasta, se foloseste o legatura de masa, intre caroserie si motor, prin acea tresa, care in niciun caz nu trebuie sa fie de aluminiu ca nu e flexibila, oboseste repede la oscilatii si se rupe (ala-i un cretin care a pus in fabricatie asaceva, si parca n-as crede) , nu se impaca bine cu papucul de cupru (mai repede il rasucesti , faci un ochi si prinzi intre piulite). E mai bine sa se lege tot de la surubul de la electromotor la caroserie, pentru ca e posibil ca alternatorul sa nu faca bine masa cu motorul prin cele doua puncte de prindere( nu va vine sa credeti),asa cum nici electromotorul nu face bine masa cu cutia de viteze, si daca papucul de la minus e pus pe partea cu cutia, nu direct pe electromotor, pe timp rece, cand va lua curent mare, incalzeste cablul de ambreiaj( si acceleratie), pana la inrosire.Ultimul l-am intalnit sambata trecuta, iar primul a fost la mine, cu multi ani in urma. Cu cat tresa de care e vorba e mai groasa cu atat se evita ce spuneam eu. Palpairea farurilor, e si de la baterie proasta. In ultima faza de viata a bateriei , asa se manifesta, prin scaderea intensitatii luminii la turatie mica, asta daca nu e vreo dioda, bobinajul sau releul, precum si legaturile la masa. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Merced |
![]()
Post
#24
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Eu am baterie luata anu' trecut, pe voltmetru zice ca incarca si cu consumatori si fara, in parametri. Daca gasesc tresa noua de cupru toata o s-o pun sa vad daca mai face vreo diferenta, eu sper ca face.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
singurul lucru care pe mine personal ma deranjaza este ca suruburile pe care se prinde acea tresa sint prea subtiri trebiiau puse de 6 sau 8 nu de 5
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Merced |
![]()
Post
#26
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Am pus azi tresa noua, ea e de cupru insa papucii nu stiu din ce sunt, ca nici aluminiu nu e si par destul de solizi. A mea aia veche era izolata, azi am gasit una de aluminiu cu papuci de cupru si una de cupru cu papuci din ce naibii o fi. Am pus-o p-aia de cupru. Se simte inca o imbunatatire, dar cred ca limiteaza totusi alternatoru' mic, ca tot mai pica un pic la relanti.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
pcostica |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
mar10may |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 347 Joined: 20 February 08 From: slobozia ![]() |
si eu am avut ceva necazuri din partea acelui fir.anul trecut incepea sa miroasa in masina a incins de zici ca lua foc.acel fir a fost de vina.tot din cauza lui nici motorul nu functioneaza asa rotund cum trebuie.
|
--------------------
dacia
1310 berlina
2000
- IL17EDY
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
da dar proiectata gresit avind in vedere ce curent trece pe acolo
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Merced |
![]()
Post
#30
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Apropos, tresa veche era izolata cu cauciuc, era ceva mai subtirica. Astea noi ambele sunt impletite si neizolate. A trebuit sa ma chinui sa fixez astfel incat sa nu faca masa si cu altceva p-acolo. De ce puneau izolate si acum nu mai pun?
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 03:40 |