Huruit cand nu calc ambreiajul complet
![]() ![]() ![]() |
Huruit cand nu calc ambreiajul complet
andreip |
![]()
Post
#1
|
||
spiderman Group: Members Posts: 94 Joined: 1 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|||
axel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 603 Joined: 20 November 04 ![]() |
QUOTE(andreip @ 6 Feb 2005, 23:08) Salut! Si pe loc si in mers se aude un huruit. Daca am calcat ambreiajul complet nu se mai aude. Canda dau drumul la ambreiaj se aude iar. Banuiesc ca este ceva la cutia de viteze dar nu stiu sigur ce ar putea sa fie. A mai avut cineva problema asta ? 2 posibilitati: -rulmentul de presiune -nu ai ulei in cutie |
--------------------
renault clio
1.4
2007
|
|
steph |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
rulmentu de presiune .. si al meu face la fel de cand era nou nout (de origine) troncanea la relantiu ... daca calcam ambreiaju` complet sao o turma in gol vreo 200 de ture disparea ... in timp o saa se auda din ce in ce mai tare
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
gattoman |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
e de la ambreiaj(rulmen sau ce mai are pe acolo). da un search ca s-a mai discutat. mai bine il schimbi acuma ca mai tarziu nu se stie ce se poate intampla.
@steph daca toti ar avea atitudinea pe care o ai tu, ceva de genu daca nu pica e bun, toate daciile de pe soselele tarii ar fi pericol public. de exemplu la mine, berlina din 97, si la alte dacii cu care m-am plimbat nu se auzea nimik de la cutie (vreun tacanit ciudat sau troncaneli) deci la tine e o problema daca se aude. This post has been edited by gattoman: 7 Feb 2005, 00:18 |
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
adytt |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 584 Joined: 14 December 04 ![]() |
a mea face la fel...mi-a zis un unchi de al meu care mai stie cate ceva despre masini ... ca e un fel de defect pe care multe masini il au e o buba pe care o au unele dacii o anumita serie... asta se intalpla mai ales daca iti si tremura masina la relanti cum face a mea - are o supapa dusa - o sa il intreb inca o data pt ca zicea el nu stiu ce anume atinge ...
|
--------------------
DACIA
1400 TLX
1999
- AG-03-UNP
|
|
steph |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
gattoman din moment ce piesa aia e defecta de cand am pus-o la service in militari la daco serv si mecanicu mi-a zis k asa face toate duuuuuh crezi ca are rost sa ma complic sa dorm prin serviceuri
![]() ![]() |
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
axel |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 603 Joined: 20 November 04 ![]() |
QUOTE(steph @ 7 Feb 2005, 08:01) gattoman din moment ce piesa aia e defecta de cand am pus-o la service in militari la daco serv si mecanicu mi-a zis k asa face toate duuuuuh crezi ca are rost sa ma complic sa dorm prin serviceuri ![]() ![]() nu este adevarat!nu o sa faca din nou!mai ales daca desfaci rulmentul inainte sa il pui si mai pui niste vaselina pe acolo!in perioada asta face de la frig! |
--------------------
renault clio
1.4
2007
|
|
steph |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(axel @ 7 Feb 2005, 14:18) nu este adevarat!nu o sa faca din nou!mai ales daca desfaci rulmentul inainte sa il pui si mai pui niste vaselina pe acolo!in perioada asta face de la frig! nujtiu io sa surubaresc la ea in fata blocului never ca nu ma pricep si nu are rost oricum trepideaza doar cand e masina rece si merge un pic mai neregulat ![]() |
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#9
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Rulmentul este cel care huruie. A inceput sa faca si la mine uneori (un bazait). Si are 3 luni de cand am schimbat tot kitul de amreiaj
![]() |
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(andreip @ 7 Feb 2005, 01:08) Salut! Si pe loc si in mers se aude un huruit. Daca am calcat ambreiajul complet nu se mai aude. Canda dau drumul la ambreiaj se aude iar. Banuiesc ca este ceva la cutia de viteze dar nu stiu sigur ce ar putea sa fie. A mai avut cineva problema asta ? Salut , Cel mai sigur nu ai ulei in cutie .Asa am patit si eu.Cum a dat frigul a inceput.Am schimbat un semering , am pus ulei si gata .Am scapat .Daca ar fi rulmentul si ar face la fel dupa ce-l schimbi , mesterul respectiv trebuie schimbat. Bafta |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#11
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu e vorba de mester ci de calitatea indoielnica a pieselor "de origine"
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
to_the_limit |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
la mine am 2 sunete diferite la 2 masini
1.pe liber pe loc calc ambreiajul si dupa a 2 jumate a cursei se aude un mic harait..hmm ca si cum s-ar tura in surdina motorul..de fapt se aude de fiecare data cand cal ambreijul si vreu sa schimb 2.a doua masina in mers ..la un moment dat incepe sa suiera ceva ..de fat e un fel de scartait foarte subtire...si se manifeta 80% cand calc acceleratia dupa 40 in sus..pana pe la 100 ca dupa aia intervine motorul care acopera tot ce misca.. poate fi rulmentul in ambele cazuri..? trebuie sa mentionez ca la prima masina i s-a schimbat tot ansamblul ambreiaj de 1500de km... |
-------------------- |
|
to_the_limit |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
chair nimeni nu ma poate ajuta si pe mine..?
|
-------------------- |
|
Lacaru |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 20 August 04 From: Brasov ![]() |
Salutare. Ieri am fost plecat cu masina (Dacia 1310, CV 4+1) si mi-a atras atentia un huruit care a aparut destul de brusc. Calc ambreajul si huruitul dispare. Acest huruit se aude in toate vitezele cat si la relanti. In momentul in care calc ambreajul huruitul dispare. Din ce s-a discutat mai sus inteleg ca ar fi 2 posibilitati:
1. lipsa ulei in cutie (as exclude, dar o sa verific de siguranta) 2. rulmentul de presiune. De intrat in viteze intra destul de usor (ca la DACII) si nu se aude nici un harait. Poate sa-mi confirme cineva daca e vorba de rulmentul de presiune? |
-------------------- |
|
B31AYZ |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
QUOTE(Lacaru @ 21 Apr 2005, 10:19) Salutare. Ieri am fost plecat cu masina (Dacia 1310, CV 4+1) si mi-a atras atentia un huruit care a aparut destul de brusc. Calc ambreajul si huruitul dispare. Acest huruit se aude in toate vitezele cat si la relanti. In momentul in care calc ambreajul huruitul dispare. Din ce s-a discutat mai sus inteleg ca ar fi 2 posibilitati: 1. lipsa ulei in cutie (as exclude, dar o sa verific de siguranta) 2. rulmentul de presiune. De intrat in viteze intra destul de usor (ca la DACII) si nu se aude nici un harait. Poate sa-mi confirme cineva daca e vorba de rulmentul de presiune? Salut , Asa facea si a mea cand am luat-o.Nu mai avea ulei in cutie .Toti ziceau ca e rulmentul etc. Verifica intai . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
manea78 |
![]() ![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 13 October 04 ![]() |
vezi de ulei in CV
|
--------------------
DACIA1310
AUTOTURISN
- CS44MAN Dacia-i Dacie, CINE ARE S-O PASTREZE
|
|
Ov |
![]()
Post
#17
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
uitati un lucru de 5.000 de lei, cauza a 90% din zgomotul cand nu e bagata in viteza, si anume PRIZA de la ambreiaj, acea bucsa nenoricita care face zgomot la foarte multe masini. Din pacate tb dat jos motorul ca s-o schimbi. Daca nu o schimbi se poate uza arborele primar din cutie (are joc prea mare).
Si la mine face ca naiba, dar o ignor ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Lacaru |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 20 August 04 From: Brasov ![]() |
Am verificat nivelul uleiului din cutie. Am completat vreo 100-200 ml. Huruitul, care nu este foarte puternic, insa a ramas. La relanti cand calc ambreiajul se face liniste. Ce ar putea fi?
|
-------------------- |
|
Devils |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
QUOTE(Lacaru @ 21 Apr 2005, 10:19) Salutare. Ieri am fost plecat cu masina (Dacia 1310, CV 4+1) si mi-a atras atentia un huruit care a aparut destul de brusc. Calc ambreajul si huruitul dispare. Acest huruit se aude in toate vitezele cat si la relanti. In momentul in care calc ambreajul huruitul dispare. Din ce s-a discutat mai sus inteleg ca ar fi 2 posibilitati: 1. lipsa ulei in cutie (as exclude, dar o sa verific de siguranta) 2. rulmentul de presiune. De intrat in viteze intra destul de usor (ca la DACII) si nu se aude nici un harait. Poate sa-mi confirme cineva daca e vorba de rulmentul de presiune? ![]() |
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
Dyda |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Pai mai oameni buni , rulmentul de presiune intra in actiune tocmai cind se actioneaza pedala si se debraiaza, dupa diacnosticul vostru ar trebuii sa faca galagie cind se calca ambreiajul, nu , dar omului taman invers i se intimpla , dispare zgomotul cind se calca ambreiajul.
Aici este vorba de priza , mai precis capatul acesteia ce vine in vilbrochen si se ghideaza( sprijina ) intr-o bucsa de bronz. Aceasta bucse s-a uzat iar capatul prizei bate- freaca in vilbrochen. Pentru a inlatura acest fenomen se inlocuie bucsa cu alta noua sau cu un rulment cu ace ( daca se gaseste la dimensiune ) Nu are implicatii daca se ruleaza cu acest mic defect |
-------------------- Kox
|
|
to_the_limit |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
pai da...si mie nu mi-a spus nimeni cand am postat mai sus...?
era clar ca diagnosticul meu era altul..la mine turuie cand calc ambreiajul..si face asa de 7000 de km...cat mai merg? nu patineaza deloc..si trage bine...doar ca imi pare masina ma infranata,dar nu cred ca are asta legatura,nu? |
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#22
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu are nici o legatura infranarea cu asta.
Daca mai mergi mult asa o sa uzezi soarele in locul unde calca rulmentul. Oricum e posibil sa ti se gripeze rulmentul si atunci chiar sa se sparga soarele. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
to_the_limit |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
pai...asta se poate intampla oricand,deodata asa?
nu trebuie sa patineze intai un pic,sau sa tina din ce in ce mai sus? |
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#24
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
patinatul si tinutul sus nu are legatura cu rulmentul. Ala nu-si schimba dimensiunea (prin uzura, cum face discul de ambreiaj), ala apasa pe placa de presiune (pe soare) ca sa se realizeze debreierea (desfacerea dintre placa si disc).
Asa ca n-ai nici un semn de genul asta |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
to_the_limit |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
heh,pai stii de ce va tot sacai cu aceste intrebari..
![]() pentru ca acu 6 luni asa am patit cu o alta berlina,la care in timp de 12 luni ambreiajul a inceput sa tina din ce in ce mai sus...practic nici nu simtea ca zmunceste,care deodata a inceput sa patineze...am calcat-o odata mai atare si-a luat-o motorul inaintea masini,citez din expresia unui mecanic ![]() dar nu dadea semne ca la mine,cu huruiala de rulment or something.. |
-------------------- |
|
KoD |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 5 May 05 From: Barlad ![]() |
Sal! Eu cred ca este de la rulmentul de presiune daca este prea uzat sau ai anumite probleme la placa de presiune(si de la ea poate sa scoata anumite sunete cand calci ambreiajul). Nu cred ca aceasta problema e de la cutia de viteze.
|
--------------------
Dacia
1304 E
- vs01kod
|
|
MAKRON |
![]()
Post
#27
|
![]() simply clever Group: Members Posts: 236 Joined: 18 June 04 From: silistea gumesti ![]() |
verifică cablul de ambreiaj
daca este prea strâns, a acționat permanent rulmentul, acesta s'a incalzit și s'a uscat vaselina....cauza posibila This post has been edited by dweep: 2 Jun 2005, 09:55 |
--------------------
SKODA
OCTAVIA II
AMBIENTE MY 2007
- WSP
|
|
cristidb |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Dyda @ 26 Apr 2005, 16:19) Pai mai oameni buni , rulmentul de presiune intra in actiune tocmai cind se actioneaza pedala si se debraiaza, dupa diacnosticul vostru ar trebuii sa faca galagie cind se calca ambreiajul, nu , dar omului taman invers i se intimpla , dispare zgomotul cind se calca ambreiajul. Aici este vorba de priza , mai precis capatul acesteia ce vine in vilbrochen si se ghideaza( sprijina ) intr-o bucsa de bronz. Aceasta bucse s-a uzat iar capatul prizei bate- freaca in vilbrochen. Pentru a inlatura acest fenomen se inlocuie bucsa cu alta noua sau cu un rulment cu ace ( daca se gaseste la dimensiune ) Nu are implicatii daca se ruleaza cu acest mic defect Din experienta mea bucsa aia tine cam 20 000 km. In concluzie trebuie schimbata daca se umbla la ambreiaj din diverse motive si lasata sa zdrangane altfel. Ai gasit vreun rulment care sa se potriveasca acolo? Sau ai facut vreo adaptare marind gaura in care intra bucsa pentru a monta rulment? |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
Dyda |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(cristidb @ 2 Jun 2005, 09:18) Din experienta mea bucsa aia tine cam 20 000 km. In concluzie trebuie schimbata daca se umbla la ambreiaj din diverse motive si lasata sa zdrangane altfel. Ai gasit vreun rulment care sa se potriveasca acolo? Sau ai facut vreo adaptare marind gaura in care intra bucsa pentru a monta rulment? Eu nu am incercat sa fac modificarea la masina mea, consider ca este un volum prea mare de munca ptr un cistig prea mic. Acest subiect la-m discutat cu ceva colegi. Nu cunosc daca ei la-u dus mai departe sau nu, ma voi interesa si-ti voi comunica |
-------------------- Kox
|
|
andreip |
![]()
Post
#30
|
spiderman Group: Members Posts: 94 Joined: 1 February 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 00:54 |