ServoDirectie - conducte si furtune, probleme legate de directia servo
![]() ![]() ![]() |
ServoDirectie - conducte si furtune, probleme legate de directia servo
i96nds |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|||
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut ! Eu cand am cumparat masina era pe "rosu" la lichidul de servodirectie . Adica paharul era gol si se observa putin murdara pompa de servodirectie si se observa si putin zgomot cand se lua volan total . Am completat si acum merge perfect . Nu a mai coborat nivelul de la lichid servo , dar sunt cu musca pe caciula din punctul asta de vedere . Am fost in 3-4 service-uri si nici unul nu avea semering de pompa servo-directie . Astept pana in primavara , dar ... slabe sanse . Citind si posturile precedente ma intreb daca voi mai gasi , ca nu stiu daca se mai fabrica asa ceva . Intr-un service se ofereau sa-mi schimbe toata pompa , dar presupun ca era un pret de imi cadea parul din cap . Ce sa ma fac cu semeringul ala ??? Sa presupun ca , daca nu folosesc directia la maxim , pompa va fi mai putin solicitata si la fel toata instalatia Sau indiferent ce fac , aste aceeasi presiune ? Ca trebuie sa verific si toate furtunele de presiune si muuulte altele ... Doamne , am dat o Dacie si am luat alta .... Mi-am dat Bombonica 1310 si am luat Scufita Rosie Scala ... preturi x 5 , comfort x 2 . Bafta !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Vlad |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 3 June 03 From: Iasi ![]() |
Profitand de vemea frumoasa am zis ca nu ar strica sa ma uit un pic pe sub masina.Surpriza nu a fost departe:ulei in cantitate semnificativa pe scut in partea stanga.Avansez cu "cercetarile" si pare ca acel ulei sa provina din racordul dintre rezervorul de lichid al servodirectiei si caseta de directie(circuitul de joasa presiune).Am verificat zemurile si cu exceptia uleiului de la servodirectie celelalte sunt in regula.
Intrebarea este daca a mai avut cineva probleme, ma gandesc ca acel furtun nu este supus la presiune crescuta ca cel de care s-a mai vorbit,daca ar fi mai eficient sa il lipesc cumva(presupun ca fisura e pe portiunea metalica a racordului), sau sa ma apuc de cautat. |
--------------------
opel, toyota
Astra H, Corolla
Enjoy-plus-2007, SOL 2006
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu ai ce sa lipesti de ele pentru ca prin acele conducte trece presiune foarte mare . E ca si cum ai incerca sa lipesti un sifon cu guma de mestecat . Astea se schimba cu totul ...
Pt. moderatori : ce se intampla cu avatarurile noastre ??? This post has been edited by marius80_eugen: 18 Apr 2006, 13:02 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Danilk |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 60 Joined: 2 March 06 ![]() |
De la un timp incoace am observat ca imi scade nivelul de ulei hidraulic din vasul de completare. Am banuit ca este o scurgere la presostatul de pe conducta care iese din pompa de servo, dar la o privire mai atenta in compartimentul motor am observat ca in locul unde iese coloana de directie si intra in pompa este destul de mult ulei in jur. Are cineva vreo idee, care ar putea fi problema? Pompa de servo, vreun racord? Cam cat ar costa inlocuirea pompei servo, a mai facut-o cineva?Pentru siguranta am completat cu ulei ATF 220, care ar fi echivalent cu Dextron IID, recomandat de cartea tehnica a masinii.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji 1.4 8V
2007
- BH-XX-DST MIO DIGIWALKER A 701
Traieste ca si cum ai muri maine. Invata ca si cum ai trai vesnic. |
|
valiwar |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 7 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Si iata ca s-a intamplat !!! CASETA DIRECTIE servo semeringuri sparte, DE CE?
- pentru asta o saptamana am mers pe jos (si inainte de Paste) - Service Motor - pret CASETA ( nu exista kit de reparatii caseta de directie) 870 Ron + manopera 70 Ron + geometrie fata + 40 Ron - Am renuntat din lipsa de masa monetara (riscam un Paste fara miel si altele) Dupa cateva zile cineva care se ocupa de piese ma suna si imi spune ca a gasit CASETA cu 550 Ron in cutie la alt service dar o monteaza dupa Paste -cumpar CASETA cu 550 Ron si o montez la MOTOR In timp ce asteptam sa intru pe rampa de geometrie a rotilor , un tataie da cu spatele si imi indoaie aripa dreapta fata...... HRISTOS A INVIAT |
--------------------
DACIA
LOGAN MCV
MCV 7
- B-36-VAT
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
valiwar imi pare rau pentru ghinionul tau !
Eu , dupa ce am spalat motorul , am completat totul ( am schimbat si antigelul si semeringul de la termostat ) si am observat ca nu mai curge nimic pe la pompa de servo-directie ( eu stiu ca am semeringul cu probleme ) . Este adevarat ca pur si simplu incerc sa uit ca am servo-dir si merg cu ea normal , dar nu misc rotile fara ca masina sa se miste cat de putin . Am observat ca nivelul din vas variaza f mult in timpul folosirii pompei de servo ( 4-5 cm ) si , daca pui mai mult da pe afara prin capac ( ca am fost baiat istet ) ( pentru ca are un fel de valva in capac ) This post has been edited by marius80_eugen: 12 May 2006, 13:45 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
cu mult timp in urma (aproape 1 an) mi-am schimbat caseta de directie si de atunci mi-a fost completat nivelul la uleiul de servo peste limita maxima. astazi m-am hotarat sa mai scot din el, si am reusit cu ajutorul unei seringi. am scos vreo 60 ml, si acum nivelul este in dreptul semnului max.
ca sa pot baga seringa in vasul de ulei servo a trebui sa scot cilindrul ala negru (care are rol de sita cred..) din borcan. l-am scos, nici o problema, insa cand am vrut sa-l bag la loc, nu mai vroia sa intre tot. adica la inceput statea la nivel cu buza vasului, iar acum era cam 5 mm peste. l-am mai rotit eu pe acolo, dar tot nu vroia sa intre insa acum se putea apasa si ajungea la nivel cu buza, dar nu statea singur asa, revenea inapoi.. pana la urma am pus asa capacul vasului, bagand oarecum fortat cilindrul ala.. (deci acum era oarecum elastic, apasai pe el ,intra dar dc ii dadeai drumul revenea; inainte statea pur si simplu la nivel cu buza vasului..) are vreo smecherie sita aia cand se pune? si inca ceva: eu am zis sa mai scot din uleiul de servo, pt ca mi se pare mie ca aud cam mult zgomot atunci cand rotesc volanul- se aude un "clank", dar nu ca ajung cu volanul la cap, ci pur si simplu trag jumate de tura spre dreapta de exemplu, si se aude, clank; apoi revin cu el spre stanga iar se mai aude un clank.. si tot asa, cum trag putin mai mult de volan se aude un clank, cred ca din partea pompei de servo. m-am uitat la ea, totul pare ok, nu e ulei, e totul curat.. e asta o problema? oricum si acum se aude la fel, dupa ce am mai scos din ulei, ca am zis ca asta o fi problema. |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
i96nds |
![]()
Post
#39
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Alex, clank-ul ala e de cand e si masina, asa e ea. Nu ai ce sa ii faci. e chestie de cuplare.
Uleiul ala nu deranja ca era in plus. Capacul negru l-ai pus bine pana la urma. Asa e bine cum ai facut. El incepe sa "pluteasca" si de aia se ridica. Nu iti face griji, e normal. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
am inteles.. sper sa am eu auzul prea fin
![]() pana la urma am reusit sa fixez sita aia ca inainte, sa intre toata, la nivel cu buza.. am mai rotit de ea pe acolo, si pana la urma a intrat ![]() |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
Asi |
![]()
Post
#41
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
sa nu mai deschid eu alt topic variatiune pe aceeasi tema.. am si eu o problema cu servodirectia.. adica merge bine dar haleste uleiu in timp.. tot mai bag ulei in servodirectie. cam un litru la 1000km.. dar depinde.
in fine scartaie cand invart de volan cand ramane fara ulei si cand aud, ma dau jos, si torn ulei, si apoi merge good as new am identificat ca scapa pe la pompa si pe la caseta de directie, pe stanga.. dupa cu arata in poze.. merita sa imi fac griji foarte mari?? adica totusi cam ce ar impune sa schimb sa nu mai scape uleiu? banuiesc ca nu e vorba de conducte..etc, poate doar vreo garnitura/simering..etc idei? cat pot s-o mai las asa? Attached thumbnail(s) 1.JPG ( Size: 27.04k ) Number of downloads: 9265 2.JPG ( Size: 22.83k ) Number of downloads: 9669 3.JPG ( Size: 35.93k ) Number of downloads: 9528 4.JPG ( Size: 19.95k ) Number of downloads: 9351 5.JPG ( Size: 41.97k ) Number of downloads: 9231 6.JPG ( Size: 40.83k ) Number of downloads: 2448 |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
moustache |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 313 Joined: 12 July 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Asi @ 26 May 2006, 00:48) adica totusi cam ce ar impune sa schimb sa nu mai scape uleiu? banuiesc ca nu e vorba de conducte..etc, poate doar vreo garnitura/simering..etc idei? cat pot s-o mai las asa? Ar trebui sa schimbi pompa si caseta. Din ce am vazut pe aici, pe la mine si pe la altii, pierderea pe la semeringul pompei este destul de mica, aproape neglijabila. La fel e si la mine, praful din zona fuliei e imbacsit, insa nivelul nu scade si nici nu se imbacseste mai mult praful ala. Nu merita sa schimbi pompa acum, dar merita sa iti iei una, sa o ai, nu sti cum evolueaza preturile in viitor. La caseta pierzi rau de tot. Dupa cum arata in poza, e dus semeringul de la valva rotativa. Nu ai ce sa repari, decat sa inlocuiesti caseta. Eu am schimbat-o pe garantie la 6000Km (exact din acelasi motiv). A cedat dupa un drum la Balea Lac (dupa drumul asta nu mai pierdea, probabil pierde cand virezi mult si mergi mai turat-in trepte mici, dar oricum am schimbat-o). Acum am 35000 si caseta e OK. Tu cati Km ai? |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- BV-36-MAT
|
|
Asi |
![]()
Post
#43
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
eu am 45000km
asta nu intelegeam eu.. de ce se schimba toata caseta pentru un simering? ala nu se poate schimba? in fine caseta de directie.. cam pe la ce pret bate? si cam cum se face operatiunea de schimbare? adica e destul de stramt.. trebuie scos motoru sau ghidusii dinastea pe la motor/CV sau merge data afara si pe jos.. |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
alex_axn |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 639 Joined: 30 December 04 From: Bucuresti ![]() |
am schimbat eu caseta, pe garantie mai acum vre-un an. nu e chiar mare filozofie, dureaza cam 2 ore, si nu se atinge deloc de motor.
adevarata problema e pretul: am inteles ca depaseste 10 milioane.. |
--------------------
vw
passat
2009
- B __ ___ "putine lucruri poti sa le faci cu vorba buna dar cu vorba rea nici atatea"
|
|
Asi |
![]()
Post
#45
|
![]() Camaro SS Group: Members Posts: 930 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti ![]() |
???10 mil.. pai sincer.. o las asa cat o mai tine.. eventual.. ceva carpe pe langa si gata.. oricum faleste uleiu destul de greu.. ceva de genu merg in toata tara si vad ca scataie un pic cand invart de volan.. si atunci completez cu aproape juma de litru sau mai putin.. in tot acest timp am bagat un litru de ulei in 1200km strabatuti doar in bucuresti.. sunt convin ca pe autostrada/drumuri interurbane nu prea mai manaca ulei pentru ca nu se fac foarte multe manevre cu volanu.. in fond de directie e vorba.
si oricum stau linistit ca daca crapa la un momentdat de tot, nu raman fara directie.. ci doar fara servo.. altfel sistemu clasic intra-n actiune (asta sa nu intelegeti ca daca as avea vreo scapare de ulei de frana as zice lasa asa ca merge ca la frana nu exista sistem auxiliar.. asa si la directie.. daca nu ar avea sistem auxiliar in caz ca cedeaza garnitura aia, atunci as fi schimbat-o chiar maine |
--------------------
Mitsubishi/Mercedes
Carisma/B-class
2003 1.9 DI-D/2007 200CDI
- B 79 ASI/Bxxx "Cei care au puterea de a constrange n-au nevoie sa recurga la judeacata" (Thucydides, 1, 77, 2)
|
|
david79 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
caseta e 800 ron la magazinele din pantelimon
|
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
kmi |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 16 June 06 ![]() |
ma bag si eu cu servo
am schimbat si eu de vreo 2 luni caseta directie ,motivul scurgeri la semeringul vietii, sunet ciudat la bracarea rotilor inclusiv ,,clank", si cateodata mergea forte greu dupa schimbare, clank-ul a ramas ,nu se mai aude sunetul ala ciudat(ca atunci cand functioneaza fara lichid servo) merge normal ca si alte slz singura chestie care ma enerveaza e ca pierde din turatie in relanti cand virez ,treaba asta ma scoate din minti, macar daca ar functiona servo ca si la alte masini ,nu dau exemple.... ce am auzit de la mecanici e ca ar fi de foarte proasta calitate tot cea ce tine de servo, nu am timp sa ma uit pe topicurile proprietarilor de logan, dar am auzit ca loganul are probleme la servo cam de la60 70000 km cica masina mare rotile mari si cred ca subansamblele servo sunt aceleasi. |
--------------------
dacia
solenza
2003 rapsodie
- CJ-82-KMI
|
|
klaus |
![]()
Post
#48
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
presupun ca domnii din service, atat de bine informati, au verificat si functionarea corecta si in parametrii a presostatului. Zic si eu...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
i96nds |
![]()
Post
#49
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(kmi @ 18 Jun 2006, 04:54) singura chestie care ma enerveaza e ca pierde din turatie in relanti cand virez Servodirectia la SLZ e hidraulica si suge din puterea motorului. Cum la relanti puterea e mica, e normal sa se simta o scadere de turatie cand dai de volan. Imediat insa calculatorul de injectie vine si ajusteaza turatia corespunzator. Deci nu cred ca ai o problema de fapt. Cand vei avea masina cu servo electrica... mai vorbim. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
trami |
![]()
Post
#50
|
- Group: Members Posts: 270 Joined: 15 July 05 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 9 Dec 2005, 15:05) Am fost in 3-4 service-uri si nici unul nu avea semering de pompa servo-directie . Citind si posturile precedente ma intreb daca voi mai gasi , ca nu stiu daca se mai fabrica asa ceva . Simeringul are dimensiunile 19,05 x 36 x 6,5 cu striuri pe dreapta (exista si pe stanga, in functie de sensul de rotatie al axului pompei) cod original 26025152 HIGH TEMP si bineinteles ca se mai fabrica. Pompa este fabricatie Saginaw si se monteaza pe multe masini. |
--------------------
Kuga
2
-
- -
|
|
zalist |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 10 December 05 ![]() |
ieri am avut si eu probleme cu servodirectia... in sensul ca nu mai functioneaza! S-a spart conducta de inalta presiune si mi-a curs lichidul peste tot. Aveti idee daca trebuie inlocuita doar conducta sau mai e nevoie si de altceva si cam cat ar costa una?
Urmeaza sa plec in concediu peste o saptamana, sper sa nu am vesti foarte proaste. Ah, inca un lucru: daca merg cu masina asa (e foarte greu de bracat rotile) pot fi afectate alte componente? |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- B-**-***
|
|
eugeniuz2004 |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.004 Joined: 13 August 04 From: Iasi ![]() |
Nu imi place sa fiu alarmist.
Cand am deschis thread-ul am ramas fara masina in plina iarna ca era in garantie si cei de la service au spus ca daca imi curge tot lichidul de servo se duce pompa si ca ei in situatia aia nu o vor inlocui pe garantie. Asa ca tu daca ai ramas fara lichid complet (si probabil nu stii de cand e situatia data ca nu imi imaginez ca dintr-o data s-a scurs) e posibil (desi complet de nedorit) sa ai si pompa dusa. Cred ca se poate si fara dar de asemenea cred ca asta ar implica un efort mult mai mare la volan decat la o masina care a fost conceputa fara servo. Asa ca succes la service si asteptam stiri. (care sa implice cat mai putini bani) |
--------------------
Kia
Cee'd
2008 SW BEST
- IS-96-AEU
|
|
zalist |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 10 December 05 ![]() |
Am fost intr-un service neautorizat Dacia
![]() Toata conducta ar fi fost 220 RON (e o bucata intreaga, nu e pe componente cum mi se parea mie) Sunt foarte usurat ca a fost doar atat! Efortul la volan e incredibil, mai ales in stationare. Daca nu ai muschi puternici iti scapa din mana volanul. |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- B-**-***
|
|
i96nds |
![]()
Post
#54
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
E presostatul de la servodirectie - il vezi in stanga jos, la baza radiatorului, cum te uiti la motor. Ala trebuie strans un pic, daca picura. Completeaza cu ulei ca e OK. Si apoi tii sub observatie.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
andiavas |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 October 06 ![]() |
Salutare!
Am si eu o problema cu directia!Merge foarte greu cand masina sta pe loc cu motorul pornit!Practic, nu e nici o diferenta intre directia cu motorul pornit si directia cu motorul oprit.Poate ar trebui sa mai stiti ca am fost cu ea in sevice si cei de acolo au inceput sa ma puna sa ii cumpar tot felul de piese la directie.am muscat momeala si am cumparat deja popma de servo care au schimbat-o dar fara nici un rezultat.Mi-e foarte frica sa nu fie din caseta de directie! Va multumesc! A , sa nu uit!AM o SZ Scala (deci cu servodirectie) |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
2004
|
|
rattatack |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 October 06 ![]() |
Am vazut ca au mai fost probleme de genul asta am si eu o problema cu o solenza am fost in service cu ea si mi-a spus ca pierde ulei hidraulic si ca trebuie schimbata caseta de directie asistata acum am vazut si cazurile precedente insa ma gandesc, ar trebui schimbata caseta toata sau doar coloana aceea cu preostat? sau in momentul cand cumperi caseta iti da si acea conducta ? va rog sa ma ajutati si pe mine sunt nou in domeniu si am luat plasa din prima .... si daca tot imi furnizati aceste informatii cam cat m-ar costa daca aveti idee ? Va multumesc anticipat
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 clima
|
|
pogo |
![]()
Post
#57
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 October 04 ![]() |
QUOTE("rattatack") ... cam cat m-ar costa daca aveti idee ... Schimbat caseta de directie vreo 1400 RON. La Car Bosch service. Daca cauti in mod sigur gasesti si mai ieftin. |
--------------------
Dacia
Solenza
|
|
icsu |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 20 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Salut! Voi posta aici ca sa nu mai deschid alt topic. Am si eu aceeasi problema cu scaparile de ulei pe la pompa de servodirectie si pe la presostat. Pompa cred ca o voi cumpara pentru ca nu am gasit nicaieri acel simering, nimeni nu a auzit de el...(l-a gasit oare cineva?)In fine problema majora este ca am mai strans presostatul si se pare ca nu mai curge, dar acum la cateva zile distanta volanul a inceput sa mearga mai greu, nu cu mult dar se simte la parcari mai ales, nu mai pot roti volanul cu o singura mana...
Exista vreo legatura intre cele doua componente, pompa si presostat, sau problema e din alta parte? Si daca ar fi din alta parte cam ce ar putea fi defect. Care este rolul presostatului in circuit? Multumesc anticipat... |
--------------------
renault
clio symbol
1.4/2002
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#59
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai pompa si preostatul nu sunt acelasi lucru? Adica chestia aia cu o fulie care e antrenata de motor printr-o curea? Daca ai strans-o poate nu mai merge cum trebuie si ai presiune mai mica in circuitul de servo si de aia iti merge mai greu pe loc directia.
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
klaus |
![]()
Post
#60
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 23 Mar 2007, 21:04) Pai pompa si preostatul nu sunt acelasi lucru? Pai eu zic ca si numele le zice ca nu sunt unul si acelasi.Pompa pompeaza, iar presostatul masoara ceva, nu pompeaza |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 04:12 |