DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> s-a spart placa de presiune+blocat volan, la 27mii de km

JohnDoe
post 8 Feb 2005, 10:06
Post #1


Unregistered









Mi s-a spart placa de presiune; cam nashpa momentul; bine ca inca mai era in garantie; de fapt iese din garantie peste 2 luni.

Nu am crezut ca se va intampla asa ceva pana in vreo 100 mii de km;

Vineri seara veneam cu masina agale spre casa si la o curba la un semafor, luata asa cu doua si incetisor ca aluneca pe jos mi se blocheaza volanul dreapta, se aude un pocnet din ala de ziceai ca m-am infipt cu ea in zid, ma sperii si apas brusc pe frana ca era sa dau peste oamenii de pe trotuar; normal ca mi s-a oprit si motorul ca in momentul ala am uitat sa mai apas si pedala de ambreiaj;
Repornesc motorul printre injuraturile oamenilor de pe trotuar care se speriasera si ei de mine, si culmea nu mai intra in nici o viteza; ce a fost bun, e ca mi se deblocase volanul.

in fine ma chinui sa o bag in viteza, nimic; dupa ce am impins-o langa o bordura, am descoperit ca intra in viteze dar apasand pe pedala de ambreiaj pana incepea sa scartie ceva pe dedesubt si cand intra in viteze se auzeau pinioanele cu scrasneau de te seca la ficati.

Am reusit sa ajung cu greu pana acasa; nu ma intrebati de ce nu am sunat la remorcari; nici eu nu stiu; poate eram prea panicat in momentul ala.
Sambata dimineata am fost la Auto Marcus Grup, s-au uitat oamenii aia pe la ea, a mai strans cablul de la amreiaj si imi zic, gata merge; intr-adevar intra ceva mai usor in viteze, dar problema era ca tot greu mergea si nu avea cuplu; adica in 3-a mergea cu max 20 la ora si turometrul arata ca ajungea la 4000 de ture, dar ea de abia se misca;

Eu zic, dom'le eu nu o iau ca nu merge cum mergea inainte; mecanii nici ei nu vroiau sa se lase ca tot imi ziceau ca fer si ca se uzeaza si ca asta e;
in fine m-am tot porcait cu aia pe acoloo, am reusit ca vorbesc cu maistrul de la atelier care m-a reprogramat luni dimineata pe motiv ca sambata nu era deschisa magazia la ei.
Luni la ora 7 eram deja acolo; au urcat-o pe elevator si placa de presiune sparta; mai era o solenza acolo la 4 elevatoare distanta de a mea, fix cu aceeasi problema, tipul avea 21mii de km fata de 27 mii ai mei.

In fine dupa o zi prin service, adica toata ziua de luni s-a rezolvat; faza nashpa a fost ca nu se mai potrivea teava aia care vine de la galerie de eveacuare catre teava pe care e catalizatorul; e un fel de flansa acolo si dadea gaze pe acolo; faza e ca la un moment s-au spart prezoanele alea de prindere; demonteaza iara scutul, catalizatorul, si iara pune-le la loc; de 6 ori; se pare ca s-a rezolvat pana la urma.

in schimb nu au gasit nimic la directia mea care se blocase; ca de fapt de aici a pornit toata treaba.

Mai e o chestie; dupa ce s-a blocat volanul si a pocnit ceva pe acolo, a inceput sa iasa un fum negru si gros prin aeratoare; dupa ce am repornit-o nu a mai scos nici un fel de fum.

Cei de la service imi spunea ca la solenza se pare ca e un viciu de fabricatie in ceea ce priveste placa de presiune pt ca 50 la suta din solenzele care au venit pe la ei, toate au avut probleme cu placa de presiune.
Acum sincer nici nu mai stiu ce sa fac; cred ca am sa o vand; insa ca sa-mi iau altceva trebe sa mai pun peste ceea ce iara ma nelinisteste; in fine....


s-a mai intamplat la cineva? ceva pareri.


--------------------
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 8 Feb 2005, 10:19
Post #2


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Ai idee cit face toata povestea? Manopera+piesa. Nu mai sunt in garantie si sa stiu ce ma asteapta.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 8 Feb 2005, 10:22
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Eu nu pricep legatura intre placa de presiune si directie. Sunt 2 chestii diferite. In momentul ca ti s-a oprit motorul ai pierdut servo la directie, dar cam atat. Intradevar poate fi senzatia naspa ca merge super greu volanul.


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bursuck
post 8 Feb 2005, 10:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 16 May 03




De asta mi-era frică și mie. Celebrul hârâit al ambreiajului se pare că are această finalitate. Sunt curios dacă la Loganuri au pus același ambreiaj.
Încă ceva: când e fabricata Solenza ta ?


--------------------
Dacia Solenza (In)Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe
post 8 Feb 2005, 10:26
Post #5


Unregistered









Culmea e ca mecanicii de acolo ma intreaba asa in gluma: "Masina mai e in garantie?" eu zic, da sigur; s-au cam schimbat aia la fata...

si pe urma unul din mecanici adauga, pai daca deja vi s-a intamplat asta intr-un an maxim doi o sa se sparga iar, asa ca noi va sfatuim sa va puneti cam 15 mil de o parte; la care eu intreb, pai cat costa placa aia?
La care mi s-a raspuns ca placa costa cam vreo 4mil; in schimb manopera e restul; intreband de ce manopera e asa de mult mi s-a zis ca practic ei demonteaza toata partea ddirectie, de pe partea stanga si jumate din cutia de viteze, sistemul de prindere al motorului, ca trebuie sa-l extraga cumva pe dedesubt ca sa ajunga sa scoata placa aia de presiune; toate operatiunile astea mi-au zis ca la ei au niste tarife; toate tarifele alea insumate, dau exact diferenta aia de bani, deoarece sunt f multe repere de demontat.

pt bursuk: solenza mea e fabricata in 2003; eu am cumparat-o in oct 2003.


volanul nu s-a blocat dupa ce s-a oprit motorul; intai s-a blocat volanul, s pocnit ceva dedesubt in acelasi timp cu blocarea volanului si eu am apasat brusc pe frana; logic ca s-a oprit motorul, pt ca nu am mai pasat pe ambreiaj.

This post has been edited by JohnDoe: 8 Feb 2005, 10:29


--------------------
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 8 Feb 2005, 10:27
Post #6


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(litza @ 8 Feb 2005, 10:22)
Eu nu pricep legatura intre placa de presiune si directie. Sunt 2 chestii diferite. In momentul ca ti s-a oprit motorul ai pierdut servo la directie, dar cam atat. Intradevar poate fi senzatia naspa ca merge super greu volanul.
*


Tocmai aici e ciudatenia, s-a blocat volanul, inainte de a i se opri motorul. Nici eu nu-mi pot da seama.

John, o intrebare. Zilele astea cu ger, i-ai dat cheie si ai plecat? sa zicem mai tare, decit de obicei. Pentru ca iarna se mai poate lipi discul de placa, acelasi fenomen ca sabotii pe tambur. Si sa n-o fi fortat ceva.

This post has been edited by bomicabomic: 8 Feb 2005, 10:33


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe
post 8 Feb 2005, 10:30
Post #7


Unregistered









am zis ceva mai sus:


volanul nu s-a blocat dupa ce s-a oprit motorul; intai s-a blocat volanul, s pocnit ceva dedesubt in acelasi timp cu blocarea volanului si eu am apasat brusc pe frana; logic ca s-a oprit motorul, pt ca nu am mai pasat pe ambreiaj.

oricum nu au vrut sa-mi scrie pe fisa de intrarea in service problema cu volanul; mi-au zis ca daca acum merge, ei nu au ce sa verifice; sa vin cu ea cand se blocheaza iara volanul si nu se mai deblocheaza.

This post has been edited by JohnDoe: 8 Feb 2005, 10:33


--------------------
Go to the top of the page
+
JohnDoe
post 8 Feb 2005, 10:37
Post #8


Unregistered









QUOTE(bomicabomic @ 8 Feb 2005, 11:27)
Tocmai aici e ciudatenia, s-a blocat volanul, inainte de a i se opri motorul. Nici eu nu-mi pot da seama.

John, o intrebare. Zilele astea cu ger, i-ai dat cheie si ai plecat? sa zicem mai tare, decit de obicei. Pentru ca iarna se mai poate lipi discul de placa, acelasi fenomen ca sabotii pe tambur. Si sa n-o fi fortat ceva.
*




a plecat de la prima cheie de fiecare data; eu lucrez undeva in afara bucurestiului; vineri seara cand s-a intamplat eram deja intrat in bucuresti, asta dupa 10km de mers cu ea; deci am mers cu ea vreo 10km am intrat in bucuresti si pe undeva pe la armata poporului pe langa sir zbang, s-a blocat volanul si ce am zis mai inainte; iti dai seama ca motorul era cald, totul era cald.....


--------------------
Go to the top of the page
+
b64chr
post 8 Feb 2005, 11:01
Post #9


Moderator incepator


Group: Moderatori
Posts: 1.004
Joined: 17 December 04
From: Buzias, Timis




QUOTE(JohnDoe @ 8 Feb 2005, 10:26)
Culmea e ca mecanicii de acolo ma intreaba asa in gluma: "Masina mai e in garantie?" eu zic, da sigur; s-au cam schimbat aia la fata...

*



Pai nu inteleg ce ii intereseaza pe ei cine plateste, tu sau Dacia.


--------------------
Dacia Solenza 2003 / Skoda Octavia 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 8 Feb 2005, 11:22
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Ciudata faza cu blocatul volanului. Nici eu nu vad legatura.

Si eu am schimbat placa si discul de ambreiaj dar nu a fost nevoie de demontarea catalizatorului. Ciudati sunt mecanicii astia. blush.gif


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bursuck
post 8 Feb 2005, 11:42
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 16 May 03




Îl întrebam pe JohnDoe despre data fabricației pentru că, se pare, faza cu crăpatul plăcii de presiune au pățit-o numai cei cu Solenze din primele loturi.
Prin urmare, subsemnatul, posesor de Solenza din mai 2003, mă cam aștept să pățesc la fel.
Citeam prin forum ca ansamblul ambreiaj de la berlina s-ar potrivi la Solenza. M-ar tenta varianta asta. O fi chestie reală sau vrajeală ?


--------------------
Dacia Solenza (In)Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 8 Feb 2005, 12:10
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Avand in vedere ca si a mea este cumparata tot in Octombrie 2003 (nu stiu exact cand este fabricata) se prea poate sa nu fie o problema intalnita numai la primele loturi. Cei drept la mine nu s-a spart placa, dar in service cand am dus-o si s-a constatat functionarea defctuasa a ambreiajului au hotarat sa schimbe si placa si discul.
Vis-a-vis de inlocuirea ambreiajului cu un alt tip, tot in service am auzit o discutie cum ca mai bine s-ar monta unul de SuperNova, dar cu mici modificari.


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinc
post 8 Feb 2005, 12:25
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 16 January 04
From: Bucuresti




Asta inseamna ca trebuie sa ma apuc sa bag si eu bani la ciorap. SLZ mea e tot in octombrie 2003 fabricata.
Sunt deja 2 cazuri 1. Marius 2.JohnDoe.
sad.gif sad.gif si eu mai am 2 luni de garantie.


--------------------
Opel/Dacia Vectra B/Solenza - .
Opel Vectra B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BBC
post 8 Feb 2005, 12:45
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 24 May 02
From: Brasov




Am auzit si eu de varianta cu placa de presiune de berlina.


--------------------
VW 4 roti / 5 usi -
Bogdan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinc
post 8 Feb 2005, 12:49
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 16 January 04
From: Bucuresti




Cica ar merge placa de presiune de la 1300, dar nu mi-a confirmat nimeni asta.
Nu costurile placii ar fi cele mai importante, ci manopera. mad.gif


--------------------
Opel/Dacia Vectra B/Solenza - .
Opel Vectra B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 8 Feb 2005, 12:52
Post #16


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




off-topic
Mai la SLZ ca la SLZ, dar cred ca la Logan va fi jale la piese+manopera. Deja prevad oferte de la banci "Credit pentru reparatii Logan" biggrin.gif


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 8 Feb 2005, 13:11
Post #17


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Si a mea e tot octombrie 2003 dar nu am observat nimic dubios pana acum. Oare astia la VC ne pot confirma ? Eu stiam ca la ambreiajul clasic ( la DSN era hidraulic si am vandut-o la 85k fara nici cea mai mica problema) se poate sparge placa de presiune dac suporta socuri mecanice sau termice puternice (sa bagi violent dintr-o viteza superioara intr-una inferioara, sa treci cu ea fierbinte printr-o balta, chestii de genul asta) .... dar nu inteleg ce a putut pati omul cu blocatul volanului.....nu are cum sa aiba legatura. O sa ma duc inainte de expirarea garantiei si o sa schimb si eu tot; placa, disc, cablu . Pana acum nu am auzit de asemena probleme la SLZ si stiu oameni care au 70 - 80k cu ele fara probleme la placa de presiune, cablu, disc. Poate mai tii minte daca ai umblat cu ambreiajul nereglat, pentru ca dupa primii 10k e bine sa il duci la reglat . Eu am fost la Pitesti si mi l-au reglat cu un distantier dupa ce in prealabil imi umblasera "dobitocii " de la Hery Rm. Valcea (doar cu o surubelnita sau o cheie de 10 parca)si nu mai tinea la jumatate. Tot la Pitesti mi-au spus ca si daca tine prea jos elibereaza placa prea repde si poate ramane in contact cu discul si atunci se incinge si se poate sparge.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 8 Feb 2005, 13:24
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




nu-mi vine sa cred 15 mil schimbat placa de presiune ohmy.gif adica 375 euro ohmy.gif
daca schimbarea discului de ambreiaj costa 9,5 mil se pare ca e normal ca tot kit-ul sa fie 15 mil. pai nu mai bine iti iei bmw? macar stii pentru ce platesti!


--------------------
opel astra 2006 classic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 8 Feb 2005, 14:13
Post #19


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Se pare ca intr-adevar sunt mult mai dese "caderile" la ambreiajele de SLZ fata de cele de DSN. Miki a avut o problema asemanatoare pe DSN-ul lui si i-au zis cei din service ca pe solenze au mai schimbat, dar pe DSN este prima oara cand o fac...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 8 Feb 2005, 14:27
Post #20


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Hiriiala de diesel, de-i zic ei zgomot tehnologic credeti ca face bine? Sa fim seriosi. Traiasca Valeo Espagne, ca ne-a luminat la fata cu ce se cheama, ansamblu ambreiaj. Ca noi nu stiam ce si cum.

PS : Klaus, la Logan e de actualitate acest zgomot tehnologic, sau e deja istoria SLZ. Daca este, adio Logan, ma bag la una germana. Ca si-asa n-am credit la nici o banca si cica imi dau mai usor. laugh.gif laugh.gif

This post has been edited by bomicabomic: 8 Feb 2005, 14:31


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 8 Feb 2005, 14:34
Post #21


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




QUOTE(johnsws @ 8 Feb 2005, 13:24)
nu-mi vine sa cred 15 mil schimbat placa de presiune ohmy.gif adica 375 euro ohmy.gif
daca schimbarea discului de ambreiaj costa 9,5 mil se pare ca e normal ca tot kit-ul sa fie 15 mil. pai nu mai bine iti iei bmw? macar stii pentru ce platesti!
*




Este imposibil sa coste atat. Intreb si eu si scriu. Dar am auzit ca un cablu e 250k , placa si discul impreuna 2,5 milioane. Nu stiu daca e asa dar o sa intreb. Poate e vorba de tot ansamblu ambreiaj de origine Renault. Pentru ca si eu cand am schimbat la 60k kitul de distributie (curea+rola) la DSN m-au intrebat la Auto Sima Bayer Focsani daca vreau de Dacie (4,5 milioane pe vremea aia si 7,5 de renault tot pe vremea aia) . Poate e similar si la ambreiaj


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 8 Feb 2005, 21:07
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




pai de curand a postat bobo pe aici ca i-a crapat discul de ambreiaj si nu mai era in garantie. l-a costat discul si rulmentul de presiune 9,5 mil, deci daca mai adauci si pretul placii de presiune s-ar putea sa ajungi la alea 15 mil de mai sus. poate nu chiar 15 dar ce mi-e 13 ce mi-e 15 , d'aia eram indignat, si probabil din aceasta cauza se cumparau inca berline in anul 2004 cand la o diferenta mica isi luau solenza europa.


--------------------
opel astra 2006 classic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad
post 8 Feb 2005, 23:06
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 3 June 03
From: Iasi




SLZ-a mea e din iunie 2003. Am 31 mii km. Mai am 3 prieteni care si-au luat SLZ odata cu mine si care au intre 30 si 60 mii km. Nu am avut si nu au avut probleme pana acum cu ambreiajul.Sper nici sa nu avem ca 15 bulioane nu le iei de ici colo.Sper sa nu fie o regula cu creapatul placilor de presiune.

This post has been edited by Vlad: 8 Feb 2005, 23:07


--------------------
opel, toyota Astra H, Corolla Enjoy-plus-2007, SOL 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanescu
post 10 Feb 2005, 08:38
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 21 August 03
From: Bucuresti




Tocmai am patit-o si eu in dimineata asta. Masina e din iulie 2003, 18.500 km.
Cred ca n-am sa apelez la serviciile unui service autorizat Dacia.

This post has been edited by bogdanescu: 10 Feb 2005, 08:39


--------------------
renault megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 10 Feb 2005, 09:24
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Ne-am bucurat ca se schimba cricul la Logan, insa de ambreiajul Solenzelor am uitat cu totul. Chiar daca pentru uzina a fost clar ca au fost probleme cu ambreiajele Valeo initiale, i-a durut in basca de posesori, n-a chemat pe nimeni in service.Mecanicul la care m-am dus eu cu DSN-ul prin vara se plictisise de cate ambreiaje schimbase. Doua SLZ prin firma, ambele cu probleme. La cine a crapat, s-a schimbat. Cine a facut gura ca are sunete ciudate, i s-a schimbat iara, functie de service si mecanic. Acum unele masini au inceput sa iasa din garantie cu problema asta dupa cum se vede....


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 10 Feb 2005, 09:56
Post #26


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Inteleg de la voi ca au fost si sunt ceva Solenze cu probleme la sistemul de ambreiaj. Cum aflam sau de unde stiti despre care serii e vorba? A mea e oct 2003 , am 28k si ies din garantie peste 2 luni. Nu stiu ce naiba sa fac. Sa schimb tot kitul de ambreiaj la revizia de 30k? Stie cineva exact ce lot a avut problema asta? Eu chiar nu am avut nici o problema .


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
victor_74ro
post 10 Feb 2005, 10:01
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 3 May 04




Am avut aceeasi problema ... in garantie pe la 25k . In viteza a 2-a am auzit un trosnet... placa de presiune crapase... asta e... Norocul meu la service ca au fost baieti de treaba si au zis ca-mi schimba si discul de ambreiaj. Ideea e ca diametrul placii de presiune e mai mic (190mm) decit la Supernova (220mm)... asta ar fi explicatia ca Solenza nu se "infige" la fel de bine ca Supernova...

Cam atit...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanescu
post 10 Feb 2005, 10:06
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 21 August 03
From: Bucuresti




QUOTE(pedrovl @ 8 Feb 2005, 16:34)
Este imposibil sa coste atat. Intreb si eu si scriu. Dar am auzit ca un cablu e 250k , placa si discul impreuna 2,5 milioane.
*



preturi la mag. de pe mihai bravu
rulment de presiune ~250k
placa presiune + disc ambreiaj ~5,7mil. (3,7 + 2)


--------------------
renault megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 10 Feb 2005, 10:07
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




pai dac se pare ca e asa groasa faza cu ambreiajele , ar trebui sa facem ceva, o petitie pe la dacia, sau la OPC in legatura cu zgomotul "tehnologic"si cu defectarea ambreiajelor, care in mod cert este un viciu ascuns. dacia n-o sa se sesizezede la sine si mai ales in legatura cu o masina care nu-i mai intereseaza
(in speta solenza). poate reusim sa-i impresionam. de fapt o sa reusim sigur daca intr-adevar este un viciu ascuns. eu zic ca toti posesorii de solenze cu probleme cu ambreiajul sa posteze, facem o estimare in fc de numarul de km si daca rezulta ca e viciu ascuns ar fi bine sa facem ceva.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 10 Feb 2005, 10:31
Post #30


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Parerea mea este ca acum un astfel de demers e inutil. Trebuia atunci cind au inceput sa faca ca "dieselurile". Si sa primim raspuns de la Dacia, clar. Asa fac toate insa garantam ca nu vor fi probleme. Acum foarte multe ies sau au iesit din garantie, si e degeaba. O baga p'aia, a iesit din garantie, esti bun de plata.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th June 2025 - 17:12
Forum Renault