s-a spart placa de presiune+blocat volan, la 27mii de km
![]() ![]() ![]() |
s-a spart placa de presiune+blocat volan, la 27mii de km
Alan25r |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 29 December 04 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
Solenza 1.4 MPI
Oltcit Club 11 RL
- DJ-XX-XXX
|
|||
johnsws |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
daca masina e iesita din garantie esti bun de plata, dar daca masina are un viciu ascuns, e clar ca schimbarea se va face pe banii dacia, trebuie doar sa ne strangem sa vedem cati au patit-o, si cred ca nu sunt putini. cjiar daca trebuie sa mai asteptam jumatate de an ca sa ne convingem ca peste 50% din solenze au aceeasi buba, si chiar daca e masina e iesita din garantie tot putem sa luam banii inapoi de la dacia, bineinteles daca se dovedeste a fi o problema generala. pana acum am stat linistit, insa vad ca se inmultesc solenzele cu asemenea problema, si ar fi bine sa fim pregatiti.
|
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
bursuck |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 16 May 03 ![]() |
Auzită ieri de la un mecanic din Pitești (habar n-am dacă tipul a vorbit în cunoștință de cauză): Cică faza cu ansamblul ambreiaj bulit a apărut numai la Solenzele fabricate înainte de airbagizare și ranforsare (și la câteva fabricate după). Evident că mi s-au înmuiat picioarele. N-am mai îndrăznit să-l întreb mai multe. (Tipu se uita cu milă la mine). Mi-a stricat oricum ziua...
|
--------------------
Dacia
Solenza (In)Confort
|
|
Marius |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Adica prin Septembrie - Octombrie 2003.
Eu ma incadrez. Ce fericit sunt... ![]() Tipic romanes: "e din lotu' ala nasol" |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#35
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Bun si p'asti ca alde noi, care le-am facut imagine si reclama moka la masina, de ce nu ne-au chemat?
|
--------------------
x
x
- x
|
|
KpK1 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 22 April 03 From: Galati ![]() |
Ma autoinclud si eu in cercul norocosilor, din pacate, la doar 37mii km am patit-o cu ambreiajul.Ma bucur ca masina inca mai merge si nu a crapat de tot,dar mie mila s-o turez asa tare doar ca se miste din loc.Acum sunt in asteptarea banilor:( dupa care o duc intr-un service non-Dacia, unde mai cunosc cativa oameni si stiu ca isi fac treaba bine )
later edit: Masina este chiar din primele loturi, primita pe 12 mai 2003 This post has been edited by KpK1: 10 Feb 2005, 14:26 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala 1.4i
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#37
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Bun, o luam altfel. Metodic. Cei care au SLZ dupa oct. 2003, au zgomotul de diesel? Ca eu am auzit ca si la Logan s-ar auzi asa. Daca, da, atunci nu vad diferenta.
|
--------------------
x
x
- x
|
|
Marius |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 10 Feb 2005, 14:16) Bun si p'asti ca alde noi, care le-am facut imagine si reclama moka la masina, de ce nu ne-au chemat? De ce sa ne cheme, ce, nu se vindea bine? Aveau nevoie de marketingul de acuma? Sau de faze de genu "de cand s-a implicat renou, Dacia face masini" ? Nu. S-atunci de ce sa ne cheme? |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
bursuck |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 16 May 03 ![]() |
Se pare că nu zgomotul în sine e cauza, ci metalul sub orice critica made by Valeo
|
--------------------
Dacia
Solenza (In)Confort
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#40
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(Marius @ 10 Feb 2005, 14:36) Pai asa sa bem o cafea, sa mai schimbam o impresie, un disc , o placa. ![]() Daca, analizam situatia asta, si bagam Logan in context si ce s-a facut cu chemarea la service, nu putem trage decit o concluzie. Daca Logan nu se vindea si afara, state UE(Ungaria, Cehia), nu-i mai chema pe romanasii care si l-au cumparat, vazindu-l in poze. Dar, asa le-a fost frica ca va face presa de afara valuri si si-au facut mila de ei. This post has been edited by bomicabomic: 10 Feb 2005, 14:58 |
--------------------
x
x
- x
|
|
insolenzu |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 15 September 04 From: Bucuresti ![]() |
si eu am avut probleme cu placa originala de presiune fabricata de VALDEO, mare rahat ca orice alta componenta fabricata in latinitate (Made in Spain)...
de la o vreme cam scapa in plina treapta viteza (3-4) cand acceleram mai tare . apoi s-a spart dupa ce am facut niste ture pe la munte mai in fortza... probabil s-a incins bine placa. a urmat o noapte geroasa si a doua zi dimineatza a inceput balciul: nu mai intra in a 1-a si am venit numai eu stiu cum pana la Bucuresti ceva sute de km (din Bistrita!) plecand din intersectzii cum am putut direct intr-a 2-a apoi chiar dintr-a 3-a, pe masura ce se mai rupeau din dintzisorii placii... aveam 18.000 cand mi-au schimbat-o (slz din Mai 2003) , dar acum am 46.000 si cea noua nu mi-a mai facut vreo problema cu toate ca am mai intrat vesel prin baltzi mari cu motoru incins spre oftica multor masinutze de elita care se oprisera fluierand in vant...dupa senzori si instalatzii mai putzin sensibile.. mare problema a francezilor spaniolilor italienilor etc, ca orice alti latini , e tehnologia !!! prin partzile astea ale lumii, otzelul nu a fost niciodata suedez sau japonez si se rupe ca la noul logan chiar si cu mana dupa ceva stressari cu indoiturile... iar daca francezul recunoaste ca nu e in stare si vrea sa puna plastic ca la Clio etc atunci in schimb vei afla ca ti-l vinde (la o reparatzie dupa o spargere prin parcare..) tot la pretz de otzel suedez cu toate ca dupa primul ger afli cum crapa precum sticlele fiindca daca e latin, nici plastic macar nu e ! ca un corolar la cele analizate mai sus, remarcam ca un second-hand german, corean sau japonez din cele vechi e mai bun decat o masina noua, bazata pe piese latine ! iar ca sa revin, am aflat asadar de la service ca ar exista variante mai bune, adica placa germana de presiune de la bmw care s-ar potrivi cam la 12 milioane cu totul si intr-un viitor cu mai multzi bani ma si gandesc s-o pun chiar daca azi se pare nu mai am probleme cu cea noua. dar merita doar sa nu ma mai prinda undeva la mari distante o problema similara cu ce patzisem atunci... ![]() fiindca mai bine mai bag o piesa buna in ea decat sa schimb solenza. cu ce ? cu logan ? nici vorba, pe masura ce trece timpul productziile latine sunt oricum tot mai naspa dealtfel si aialaltzi au inceput sa traga inspiratzie ( mama China!) asa ca sa aibe ce vinde si ziua urmatoare dupa ce se strica de tot ce a vandut ziua precedenta...suntem predestinatzi consumului de surogate in viitor si noile accidente stupide ale loganului o dovedesc pe deplin. nu-mi mai ramane decat sa injur fabrica ca nu mai face piese de schimb la solenza dar daca ma gandesc bine, decat astfel de piese de tot rahatul, o solutzie mai buna ramane doar piatza neagra! (uite cum se alimenteaza printr-un management idiot dar tipic latin, de stopare a unei productzii in plina ascensiune-solenza- insasi economia subterana producatoare de inlocuitori- piese devenite astfel competitive; in plus, macar aici nu se mai emit pretentii si pretzuri de elita pentru gioarse oricum latine). |
-------------------- |
|
ovidesscu |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 10 Feb 2005, 14:34) Bun, o luam altfel. Metodic. Cei care au SLZ dupa oct. 2003, au zgomotul de diesel? Ca eu am auzit ca si la Logan s-ar auzi asa. Daca, da, atunci nu vad diferenta. SLZ mai 2004, zgomot de "diesel " aparut inainte de revizia de 10k si mentinut si dupa. Un coleg are Logan 1,4 Laureate - nu am remarcat acest zgomot dar nu are decat 2000km. This post has been edited by ovidesscu: 10 Feb 2005, 16:25 |
--------------------
NISSAN
QASHQAI 2.O dCi 4WD
2007 ACENTA
- B -- ---
|
|
JohnDoe1 |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 11 February 05 ![]() |
Salut,
Sunt tot eu JohnDoe numai ca a trebuit sa-mi fac un un nou user ca la ala vechi am vrut sa schimb mail-ul si am gresit adresa, motiv pt care nu am acces la link-ul de activare trimis de site. Am vrut sa spun ca solenza mea este modelul cu airbag; banuiesc ca airbag-ul a fost introdus pe sfarsitul lui 2003; in fine tot citind ce au mai postat si altii despre zgomotul de diesel, pot spune acum ca si eu l-am avut numai ca nu i-am dat importanta; sa inteleg ca zgomotul respectiv are legatura cu placa de presiune? mai am o mica problema, de cand am fost in service si mi-au schimbat placa de presiune, acum pedala de ambreiaj este f ridicata; ma refer ca este ridicata pedala in sine, a nu se intelege ca tine ambreiajul sus; acum cand stau cu piciorul pe ambreiaj si pedala nu este apasata, genunchiul mi se loveste de volan; culmea ironiei este ca nu le-am zis alora din service de asta ca pur si simplu atunci eram concentrat la cum prinde ambreiajul si daca merge..... este vre-un reglaj al pedalei respective? adica sa stea putin mai jos? macar la nivelul pedalei de frana? |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- B-34-... decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
|
|
i96nds |
![]()
Post
#44
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
este vre-un reglaj al pedalei respective? adica sa stea putin mai jos? macar la nivelul pedalei de frana?
Un reglaj sigur exista. Eu zic insa sa nu te chinui tu sa faci reglaje dintr-astea... Masina e in garantie si ei au facut o anume interventie. Daca nu au facut-o bine... atunci sa repare !!! Dupa aia risti sa dai in altele daca incerci tu singur sa repari.... |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
JohnDoe1 |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 11 February 05 ![]() |
m-am uitat ceva mai inainte acolo la pedale sa vad ce si cum; se pare ca nu exista nici un reglaj;
pur si simplu pedala respectiva are ca si opritor o bucata de tabla fixata de caroserie; acea bucata de tabla este folosita ca opritor si pt pedala de frana; diferenta dintre cele doua pedale ar fi faptul ca cea de ambreiaj este ceva mai incovoiata in sus, de unde si faptul ca piciorul este intr-o pozitie mai incomfortabila. cred s-ar putea face ceva totusi, pt ca acea bucata de tabla care e opritor are deja data in ea o gaura, care corespunde pe directia pedalei de ambreiaj; poate ca ar trebui montat acolo un surub, cu doua piulite, de o parte si de alta opritorului, a. i. sa nu ii mai dea voie pedalei sa urce asa mult in sus; bineinteles ca operatiunea in sine ar trebui corelata cu slabirea sufei de ambreiaj de la motor ca ambreiajul sa cupleze normal. ce nu imi dau seama e de ce inainte era mai jos si acum e mai sus; ca doar tabla aia care opreste pedala sa se ridice mai sus, nu si-a modificat pozitia. ca si explicatie ma gandesc totusi ca poate ca sufa aia care trage furca de ambreiaj a fost lasata ceva mai moale din fabrica, motiv pt care si pedala mea era ceav mai jos din cauza greutatii ei.... aici nu e de mers la service; eu deja am oroare de service-uri; mai ales ca trebuie sa ma invoiesc de la servici, sa-mi creez obligatii peste obligatii fata de cei de la care ma invoiesc, timp pierdut, nervi facuti si asa mai departe...... as mai avea o intrebare? piesele astea care se schimba in garantie, au si ele o garantie a lor? adica masina mea mai are vreo 2 luni pana iese din garantie si sa zicem ca placa aia de presiune crapa peste 3 luni; se mai poate schimba placa de presiune in garantie?( ma refer strict doar la garantia placii, nu a masinii in general). si a mai zis mai sus Insolenzu ca e din cauza caliattii proaste a pieselor made by Valeo; pai si astea stricate cu ce le schimba? nu tot cu unele made by Valeo? deci nu sunt la fel de proaste? eu nu mai inteleg nimic, sincer...... This post has been edited by JohnDoe1: 11 Feb 2005, 16:59 |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- B-34-... decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
|
|
JohnDoe1 |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 11 February 05 ![]() |
Gata am reglat pedala respectiva in week end;
Exista in dreptul pedalei de ambreiaj, pe opritorul acela de tabla o gaura cred ca e de 12. Am slabit sufa de la ambreiaj cat s-a putut de mult, a.i. pedala sa atarne pe podea. Am luat un surub de 12 cu doua saibe si doua piulite si l-am bagat pe gaura respectiva, de asa maniera incat cele dpua piulite sa prinda intre ele opritorul respectiv, iar varful surubului sa limteze cursa pedalei; cand am considerat ca pozitia pedalei e cea care imi convine, m-am apucat sa strang sufa ambreiajului, a.i.sa fie tensionata . Acum pedala e mult mai jos, vitezele se schimba f bine si cursa pedalei e destul de mica de unde si o conducere mai comfortabila(mult mai comfortabila). |
--------------------
Dacia
Solenza Scala
- B-34-... decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
|
|
Costin |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 22 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Am scris anul trecut in august.
Solenza fabricata aug2003, placa sparta la 17.300km, o gramada de balci in service la meridian, interesanta a fost comportarea sefului de la garantii ... la prima strigare l-a pus pe unu sa umble la cablu de ambreiaj si mi-a zis sa nu-mi fac probleme ce merge si asa (a doua zi urma sa plec la mare), dupa ce i-am bagat 500k lei in buzunar am inceput sa discutam ... In garantie au schimbat si placa si disc, pe soptite mi-a zis ca asa e procedura corecta, daca trozneste una dintre ele (placa sau discul) tre schimbate ambele ... pt siguranta ... asa ca aviz amatorilor. In ceea ce priveste alte comentarii de pe acest thread sa stiti ca discul de la Logan e mai subtire decat cel de DSN/SLZ. Nu mai stiu datele exacte der cel de logan are 190 sau 180. |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 80CP Grafit, clima
- B-31-ETA Dacia Solenza 1.4 Grafit
80CP, Traseu Evacuare BORLA, cauciucuri Continental, becuri Philips, bord si schimbator de Sandero :) |
|
bogdanescu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 21 August 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(JohnDoe1 @ 14 Feb 2005, 11:18) Gata am reglat pedala respectiva in week end; Exista in dreptul pedalei de ambreiaj, pe opritorul acela de tabla o gaura cred ca e de 12. Am slabit sufa de la ambreiaj cat s-a putut de mult, a.i. pedala sa atarne pe podea. Am luat un surub de 12 cu doua saibe si doua piulite si l-am bagat pe gaura respectiva, de asa maniera incat cele dpua piulite sa prinda intre ele opritorul respectiv, iar varful surubului sa limteze cursa pedalei; cand am considerat ca pozitia pedalei e cea care imi convine, m-am apucat sa strang sufa ambreiajului, a.i.sa fie tensionata . Acum pedala e mult mai jos, vitezele se schimba f bine si cursa pedalei e destul de mica de unde si o conducere mai comfortabila(mult mai comfortabila). eu zic sa te duci la un service (chiar si d'ala de cartier) sa-ti regleze ambreiajul cum trebuie nu cu improvizatii... cursa se regleaza din cablu nu din pedala; daca nu e reglat ca lumea risti sa strici placa de presiune. Attached thumbnail(s) ambreiaj.JPG ( Size: 198.88k ) Number of downloads: 89 |
--------------------
renault
megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp
2006
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#49
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
QUOTE(bogdanescu @ 17 Feb 2005, 09:33) eu zic sa te duci la un service (chiar si d'ala de cartier) sa-ti regleze ambreiajul cum trebuie nu cu improvizatii... cursa se regleaza din cablu nu din pedala; daca nu e reglat ca lumea risti sa strici placa de presiune. Subscriu la cele scrise de bogdanescu pentru ca intradevar ambreiajul se regleaza cu ajutorul unui opritor pe care il au ei la service. Eu am facut chestia asta odata pentru ca mi se parea ca "agata" putin . Am fost la Valcea si cretinii mi-au reglat aiurea ambreiajul. A doua zi am fost la Pitesti si dupa 15 minute de "gadilat" asa cum trebuie (opritor, probe pe afaraetc) totul a revenit la normal. Mi-au spus ca ambreiajul trebuie sa tina la jumatate pentru protectia intregului ansamblu. Pe masura ce se uzeaza se poate umbla la el tot cu ajutorul opritorului. Dar nu inteleg chestia cu "ZGOMOT DE DIESEL" . La mine are un mic harait cand sta la relanti foarte usor (nicidecum ca un diesel) si cand il aud calc pana la fund ambreiajul fara sa bag in viteza dupa care tace. Deci nu e ceva foarte deranjant. La voi e chiar atat de puternic acest zgomot? |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 10:38 |