Releu 80 Amperi sau Intrerupator 100A
![]() ![]() ![]() |
Releu 80 Amperi sau Intrerupator 100A
maffiaxxl |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|||
Anonim5 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 21 October 07 From: Ploiesti ![]() |
Un intrerupator de 100 A finut nu cred ca o sa gasesti avand in vedere ca astea se folosesc mai mult industrial din cate stiu eu.
Un releu e mai usor de procurat si nu trebuie sa fie finut ca il poti ascunde mai bine. |
--------------------
Volkswagen Polo 6n2,
Opel
Astra F Doar prostii au noroc in viata...
|
|
maffiaxxl |
![]()
Post
#3
|
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
Da dar nu am gasit releu de 100 A
|
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE(maffiaxxl @ 3 Mar 2010, 14:30) ia vezi. iti place asta ? da' e cam mare si cam scump...da' e moller...mama lor...si tinind cont ca este folosit pe scara industriala pretul e o.k.... http://www.google.ro/search?hl=ro&client=f...ntryRO&aq=f&oq= da' poate fi montat in compartimentul motor, nu ? ![]() ![]() This post has been edited by george_scala_2004: 3 Mar 2010, 15:50 |
--------------------
...
...
...
|
|
maffiaxxl |
![]()
Post
#5
|
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
Pret: 316.08 RON (PRET FARA TVA) e pret imens pentru un releu parerea mea
|
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|
dizzy |
![]()
Post
#6
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.068 Joined: 11 February 04 ![]() |
MafiaXXL, daca tu vrei sa faci o pornire la boton, nu-ti trebe releu de termocentrala, merge direct de pe contact!
Iei firele de pe contact, de la pozitia demaraj, le treci printr-un boton si gata. Ai nevoi de un releu d'ala cat capul tau numai daca vrei sa il pui intre bacterie si partea de forta a demarorului. This post has been edited by dizzy: 3 Mar 2010, 16:45 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
iulian.bisty |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila ![]() |
ii sutin ideia lui dizzy si mai adaug ca ceea ce faci tu este o comanda pt electromotor si nu iti tb fire groasa sau un butun da 80A poti falosi fire normale dintr-o instalatie veche ,cosumul cel mai mare il suporta acele fire groase care vin din baterie
|
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
deci daca vrei sa faci pornirea prin buton pui un buton de 5-6A in paralel cu comanda D , sau de la baterie la firul subtire care vine la electromotor
aia cu 100 A pentru ce iti trebuie ca oricum acel contactor este pe electromotor (starterul ) are asa ceva in capatul unde vin firele |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#9
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
george-scala inainte sa mai dai sfaturi ,baga mare si documenteazate ce rol are un releu termic /ca cel din linkul tau
![]() ![]() releu de protectie ala mai industrialu ii se zice Contactor ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 3 Mar 2010, 20:02 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
contactor e una si releu termic e alta , e o mare diferenta
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
maffiaxxl |
![]()
Post
#11
|
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
Colegi imi trebuie un intrerupator pentru contact acolo vreau releul mare ca acolo e important dupa aia trebuie butonul vreau sa desfintez contactul cu cheie.
Am intrebat la service si acolo mi-a zis ca daca nu pun releu calumea ia foc intrerupatorul Nu ma pricep la asta si de aceea intreb de 10 ori decat sa iau foc |
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai si ce protectie mai ai contra furtului
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
maffiaxxl |
![]()
Post
#13
|
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
Alarma are firul ala care merge la aprindere firul ala pun la demaror si nu porneste
Mai am un alt intrerupator care nu lasa ca intrerupa condensatorul Deci atunci ce valoare trebuie sa aiba releul? This post has been edited by maffiaxxl: 3 Mar 2010, 21:04 |
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
cred ca ajunge un releu de elv, sau chiar de far
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai e simplu daca vrei sa alimentezi prin releu , dar indicat sa ramii pe cheie , poti strapa contactul cu unul sau 2 relee puse in paralel conform schemei
Attached thumbnail(s) contact.JPG ( Size: 20.92k ) Number of downloads: 458 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
...
|
|
cris06 |
![]()
Post
#17
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
Nu renunta la contactul cu cheie pt. ca nu treci ITP-ul. Cauta un releu "sanatos" de vreo 50 - 100A pe la dezmembrari.
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
maffiaxxl |
![]()
Post
#18
|
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
Ce treaba au cei de la ITP cu contactul?
|
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
modificari neomologate la instalatia electrica. omologarea s-a dat pentru un autoturism intr-o anumita configuratie. orice alta modificare ulterioara ar trebui omologata...
exemplu: daca schimbi motorul, trebuie omologat. daca schimbi rotile trebuie omologate. geamurile la fel. |
--------------------
...
...
...
|
|
maffiaxxl |
![]()
Post
#20
|
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
QUOTE(george_scala_2004 @ 4 Mar 2010, 11:09) modificari neomologate la instalatia electrica. omologarea s-a dat pentru un autoturism intr-o anumita configuratie. orice alta modificare ulterioara ar trebui omologata... exemplu: daca schimbi motorul, trebuie omologat. daca schimbi rotile trebuie omologate. geamurile la fel. Ok motorul, rotile dar daca pun alt intrerupator nu cred ca o sa se leaga. |
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
ba cred ca da:
rntr 1/2005 "9.1 Autovehicul in ansamblu Inspectie vizuala sau prin utilizarea unui echipament adecvat a) Modificari neomologate ale oricarui subansamblu al autovehiculului " This post has been edited by george_scala_2004: 4 Mar 2010, 13:11 |
--------------------
...
...
...
|
|
maffiaxxl |
![]()
Post
#22
|
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
Sa lasam itp-ul am colindat de la intrebare ca ce releu imi trebuie.
|
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|
Anonim5 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 21 October 07 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(cris06 @ 4 Mar 2010, 11:39) Nu renunta la contactul cu cheie pt. ca nu treci ITP-ul. Cauta un releu "sanatos" de vreo 50 - 100A pe la dezmembrari. Sunt curios la ce dezmembrari gasesti tu un releu de 100 de Amperi. Parerea mea e ca n-ar trebui sa renunti la contactul cu cheie, eventual poti sa ti-i si cheia si butonul si e mai simplu de realizat sistemul. This post has been edited by Anonim5: 4 Mar 2010, 16:52 |
--------------------
Volkswagen Polo 6n2,
Opel
Astra F Doar prostii au noroc in viata...
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
...
|
|
maffiaxxl |
![]()
Post
#25
|
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
QUOTE(Anonim5 @ 4 Mar 2010, 16:51) Sunt curios la ce dezmembrari gasesti tu un releu de 100 de Amperi. Parerea mea e ca n-ar trebui sa renunti la contactul cu cheie, eventual poti sa ti-i si cheia si butonul si e mai simplu de realizat sistemul. Te inteleg dar daca merge si de la cheie si la buton atunci ce rost are totul? Eu fac fara cheie si cu buton, cu releul ma descurc cumva |
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
continuati vad cu 100A ,vreti sa fie un record de supradimensionare
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
maffiaxxl |
![]()
Post
#27
|
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
|
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|
elm |
![]()
Post
#28
|
![]() Biciclist de cursa lunga Group: Members Posts: 208 Joined: 30 July 09 ![]() |
QUOTE(maffiaxxl @ 5 Mar 2010, 12:06) De ce domnu e mai bun si ala de 40 A ? Eu nu pricep de aceea intreb toata lumea scrie ceva dar niciunul concret Pai daca nu te pricepi, de ce nu asculti ce-ti spun oamenii? Nu ai nevoie de intreruptor de 100A din doua motive: unu: intreruptorul nu poate fi actionat de alarma, buton sau altceva, ci numai de minuta ta (exceptind cazul in care este actionat hidraulic, pneumatic, etc) doi: nu ai nevoie sa lucrezi pe partea de sute de amperi... ce sens are? ![]() Daca tii mortis sa pornesti cu altceva (alarma) iti trebuie un contactor, nu intreruptor (ai vazut de ce) si nici un releu (alea sunt pentru comanda (sau forta) de ordinul A, zeci de A). Contactoare de 100A gasesti, dar nu ai unde sa le pui in masina si nici de ce, asta pentru ca masina este dotata deja cu un contactor pentru pornirea electromotorului - solenoidul care pune bendixul pe volanta face si pe contactorul ![]() Nu trebuie sa faci decit asa cum spune mai sus. Alimentezi solenoidul din ce vrei tu (folosind un releu intermediar, ofcors) pe durata pornirii |
--------------------
Dacia
Logan II
2018, Prestige
|
|
maffiaxxl |
![]()
Post
#29
|
![]() Ce nu te ucide te face mai tare!!! Group: Members Posts: 82 Joined: 10 February 09 From: Tg-Secuiesc ![]() |
Ok baieti v-am inteles.
Am gasit releu astazi de 100 A dar daca ziceti nu pun asa mare. Problema vine asa: -la contact am pozitia acc -contact -si aprindere Cum trebuie legat sa nu merge acc in timpul contactului ca din cate am inteles eu ala e ca sa opreasca consumatorii mari (dezaburire, incalzire) in timpul cand dau pe pozitia sa merge demarorul. Eventual fac asa intrerupatorul imi da contact, dupa ala apas butonul si porneste motorul.Si cu inca un intrerupator porneste tot cea ce trebuie sa porneasca. Daca ma ajutati cum sa fac legaturile va rog sa fie desfintat cheia. Multumesc pentru ajutor |
--------------------
Dacia
Nova
1999/1.6Gt
- CV-85-SZB Romania-Tara fara lege
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sint curios si doresc o explicatie clara
de ce vrei tu sa faci modificarea asta ca pina acum nu am inteles tu vrei cind dai la automat sa tai alimentarile la toata masina in afara de ce ii trebuie pentru pornire? |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 14:32 |