DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> muci(spuma) in t de la carburator, muci(spuma) in t de la carburator

ionut00
post 27 Dec 2008, 12:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 27 December 08




Salut sunt nou pe aici si am si eu o problema cu "batrana" dacia 1310 din 87 am spuma in t de la carburator , nu ma deranjeaza chestia asta atat de tare dar cand se umple cu spuma o baga in carburator nu mai sta la relanti si nu mai are putere de loc , a facut taicamiu un sistem cu furtune pe afara a blocat t-u dar nu mai avea putere si consuma si mult , pe mine ma intereseaza de ce apare spuma ?? (in ultima luna am schimbat uleiu numai excel bag in el , buji noi fise noi delcou nou mai tot e nou carburator curatat, masina a stat numai in garaj ) multumesc


--------------------
dacia 1310 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 27 Dec 2008, 13:01
Post #2


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




fa rost de filtru separator de ulei de oltcit. si-l montezi intre capac culbutori si T. nu o sa mai ai surprize in veci cu muci.

sau mai ieftin, iei tifon il dai in 4-5 straturi si-l pui stutul capacului culb si bagi furtunul pe el.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut00
post 27 Dec 2008, 13:08
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 27 December 08




multumesc de ajutor o sa incerc sa vedem ce si cum oricum multumesc

27 Dec 2008, 14:00:
uite tocmai am incercat faza cu tifonu acum sa vedem daca da rezultate de obicei la 20-40 de km se umplea t-u cu muci (spuma) acum sa vedem pana cumpar un filtru de oltcit oricum multumesc de ajutor


This post has been edited by ionut00: 27 Dec 2008, 14:00


--------------------
dacia 1310 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Dec 2008, 14:23
Post #4


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




mucii plus particole de praf care trec defiltru de aer erzulta infundarea carburatorului biggrin.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct_71_ccl
post 27 Dec 2008, 15:48
Post #5


ct_71_ccl


Group: Members
Posts: 195
Joined: 3 February 07
From: constanta




salut!
ecran(carton0ai pus la radiator,in dreapta,in fata filtrului de aer?pune si o sa vezi ca mot ajunge mai repede la temp optima -in functie si de termostat-si nu o sa mai faca muci!acesti muci se formeaza cint mot merge sub temp sau nu are timp sa se incalzeasca suficient!toate bune!


--------------------
dacia,renault logan,clio 1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009 - ct 72 ccl,ct 71 ccl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Dec 2008, 16:36
Post #6


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




e draci se formeaza din cauza condensului si se amesteca cu uleiul si rezulta ... mucoasa alba. Pentru a inlatura mucasa se monteaza un filtru separator de oltcit.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 27 Dec 2008, 17:44
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




salut...am si eu aceeasi problema.am cumparat azi furtune si duza..toate noi.le-am schimbat si am pus tifon pe stut asa cum am citit pe forum.din cate am putut eu observa in putinii km pe care i-am facut nu se mai formeaza "muci" grosi dar se formeaza o substanta mult mai lichida.nu m-ar deranja...dar sper sa nu mai moara motorul...asta ar fi simptomul principal al inecului cu muci.am curatat si filtrul de aer si am schimbat si capacul delcou,cel vechi era uzat.rog pe cine are sa puna o poza cu locatia exacta a cartonului care trebuie montat la carburator...am pus azi dar nu cred ca am facut-o bine.am atasat o poza in care am desenat cu rosu ce-am facut eu.

Attached thumbnail(s)
carton.JPG ( Size: 120.76k ) Number of downloads: 3332


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 27 Dec 2008, 17:55
Post #8


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Cu un ulei de calitate cat de cat lucrul asta dispare. Eu iarna trecuta, cand a fost destul de frig n-am avut probleme, doar intr-o zi am dat jos T-ul si am vazut o pelicula mica albicioasa de "muci" pe el, dar in niciun caz ceva care ar fi putut infunda carburatorul. A, nici macar n-aveam filtru de aer atunci in cutia lui. radmasa.gif


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 27 Dec 2008, 18:02
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




folosesc hexol 10w40...e acceptabil.motorul are 100600 km,n-a fost facut niciodata dar merge impecabil...trage decent,consuma decent.mi-e ciuda...pt ca daca n-ar fi mucii astia...motorul ar fi in largul lui. gun3.gif


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 27 Dec 2008, 18:08
Post #10


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




Cauta filtru' d-ala de Oltcit, vezi poate scapi asa...


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut00
post 27 Dec 2008, 21:11
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 27 December 08




tocmai am incercat cu tifon dar nimic am fost cu masina in seara asta vreo 20 de km si m-am oprit din 3 in 3 km sa desfund teu ala .. de stat la relanti nici nu mai vb sad.gif( (mai am o idee sa izolez teu si sa pun un carton in fata teului sper sa mearga daca nu tre sa caut filtru de oltcit dar sa-mi explice si mie careva care e ideea cu filtru ala cum il montez unde . Multumesc pt raspunsuri )


--------------------
dacia 1310 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Dec 2008, 22:41
Post #12


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(Merced @ 27 Dec 2008, 18:55)
Cu un ulei de calitate cat de cat lucrul asta dispare. Eu iarna trecuta, cand a fost destul de frig n-am avut probleme, doar intr-o zi am dat jos T-ul si am vazut o pelicula mica albicioasa de "muci" pe el, dar in niciun caz ceva care ar fi putut infunda carburatorul. A, nici macar n-aveam filtru de aer atunci in cutia lui.  radmasa.gif
*


ia sa fi ambalat motorul si sa fi pus mina pe admisia de la carburator biggrin.gif ai fi vazut toata admisia plina de mucoasa. Oricat ai schimba si ai pune ulei de calitate tot se formeaza din cauza condensului . La mine la super nova am vazut ca pe furtunul care vine din capacul de culbutori exista o mica diuza cu un orificiu de 1.5-2mm si nu am probleme cu formarea de muci evident si alta e constructia capacului de la chiuloasa.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 27 Dec 2008, 22:58
Post #13


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




filtru ala rules!. azi la-m curatat.

primele 2-3 site imputite rau. restu curate. functioneaza boboc. carb nema infun dat. jigler de relanti nici atat


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 27 Dec 2008, 23:20
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




am sa merg maine la piese auto sa caut asa ceva....sper sa gasesc.am bibilit azi masina fara intrerupere...si tot prost merge...face muci de aia...nu stiu fratilor ce sa-i mai fac...am pus tifon..tot se aduna mucalaii in teu.iarna trecuta n-am patit asa cu ea...a mers si la -20 de grade...statea frumos la ralanti...ce dracu sa-i mai fac...cum arat filtrul ala...sa ne explice cineva...c-o poza daca se poate,multumesc


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 27 Dec 2008, 23:54
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti





Sa ne dea cineva pont unde putem gasi acel separator de gaze de Oltcit pt problema expusa mai sus ?
Am cautat la magazinu de piese Oltcit de pe Ferdinand in Bucuresti dar nu mai aduc de mult.


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganfan2008
post 28 Dec 2008, 00:06
Post #16


Volvo


Group: Members
Posts: 392
Joined: 6 May 08




cred ca asta este.... happy.gif Fig. 2 - reper 22 & Fig. 3 - reper 17

PS: ce rol are sita aia pe evacuare (Foto 4)? unsure.gif

This post has been edited by loganfan2008: 28 Dec 2008, 00:09


--------------------
Volvo S40 1996
Swedish car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 28 Dec 2008, 01:48
Post #17


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.277
Joined: 24 June 07




QUOTE(djasu82 @ 27 Dec 2008, 22:41)
ia sa fi ambalat motorul si sa fi pus mina pe admisia de la carburator biggrin.gif ai fi vazut toata admisia plina de mucoasa. Oricat ai schimba si ai pune ulei de calitate tot se formeaza din cauza condensului . La mine la super nova am vazut ca pe furtunul care vine din capacul de culbutori exista o mica diuza cu un orificiu de 1.5-2mm si nu am probleme cu formarea de muci evident si alta e constructia capacului de la chiuloasa.
*



Asta ca sa ce, ca sa caut singur probleme inexistente? Am scos iarna trecuta intr-adevar un pic cu metoda mainii pe admisie, dar nimic care sa fi periclitat mersu' in mare parte normal al motorului. Atunci aveam o problema pe la vacum si nu-i dadeam de cap, d-aia ajunsesem sa caut problema si acolo, dar nu a fost cazul.
In schimb la un var care mergea cu ulei de 4 lei litru' am schimbat furtunele si t-ul cu totul ca nu mai meritau curatate, ce era in ele. Si pe capacu' de la culbutori avea ditamai stratul, la mine era o pelicula mica albicioasa si atat.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Dec 2008, 11:35
Post #18


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(loganfan2008 @ 28 Dec 2008, 01:06)
cred ca asta este.... happy.gif  Fig. 2 - reper 22 & Fig. 3 - reper 17

PS: ce rol are sita aia pe evacuare (Foto 4)?  unsure.gif
*


aia e capsula pe orificiul de sus se prinde un furtun si se leaga la T-ul carburatorului jos se leaga un furtun care se prinde de la orificiul de pe talpica preincalzitoare iar orificiul de la mijlocul capsulei se prinde la oriciul de la capacul de culbutorii. Sita aia are rol sa nu treaca muci ci doar gazele de carter. Eu asa am facut si nu am avut probleme si nici noul propietar nu are belele carburatorul se pastreaza curat asa cum a fost curatat ultima oara.
Apropo ce ecu filtrul ala asa de mare ? biggrin.gif in loc sa traga aer rece trage aer cald si masina e puturaosa.
QUOTE(Merced @ 28 Dec 2008, 02:48)
Asta ca sa ce, ca sa caut singur probleme inexistente? Am scos iarna trecuta intr-adevar un pic cu metoda mainii pe admisie, dar nimic care sa fi periclitat mersu' in mare parte normal al motorului. Atunci aveam o problema pe la vacum si nu-i dadeam de cap, d-aia ajunsesem sa caut problema si acolo, dar nu a fost cazul.
In schimb la un var care mergea cu ulei de 4 lei litru' am schimbat furtunele si t-ul cu totul ca nu mai meritau curatate, ce era in ele. Si pe capacu' de la culbutori avea ditamai stratul, la mine era o pelicula mica albicioasa si atat.
*


Ce treaba avea T-ul si furtunele de obicei se infasoara o carpa imuiata in prealabil in benzina si se introduce pe furtun si T-ul rescpectiv.

This post has been edited by djasu82: 28 Dec 2008, 11:37


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
badboy_marius
post 28 Dec 2008, 11:46
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 487
Joined: 1 June 08
From: Brasov




mie mi-au inghetat mucii aia in carb, dupa ce am pus cartonul in fata elicei, si niste celuloza acolo unde si-a pus si Paca (foto), vad ca nu mai face figuri.



This post has been edited by badboy_marius: 28 Dec 2008, 11:49


--------------------
Audi 80 1990 PM, 1.8S, 90CP
Dacia 1310 TX.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut00
post 28 Dec 2008, 18:37
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 27 December 08




astazi a fost o zi de pomina, am pus mai multe straturi de tifon la stutu de la culbutori cam 6-7 si in cele din urma dupa 10 km s-a infundat t-u si mi-a aruncat ulei afara pe la joja (sincer in momentul de fata am adoptat o tehnica mai putin ortodoxa si de bun simt am scos furtunu ala pe sub masina am blocat cu un dop t-u si la revedere nu mai are aceeasi putere dar macar nu mai am probleme, nu mai opresc la semafor cu frana de mana si cu picioru pe acceleratie sa nu moara motoru , in fine ideea este ca nu la toate daciile apar "aceesti renumiti muci" eu personal recomand o segmentare ,dar pt mine nu are efect pentru ca la vara sper sa scap de ea si sa iau si eu ceva nou).. sper sa ma ierte populatia ca le poluez aerul dar astea sunt conditiile acum



Inca ceva cred ca la mine nu ar functiona filtrul de oltcit pt ca ar trebui sa-l curat din 10 in 10 km tin sa precizez ca dacia are 21 de ani si o singura data a fost facut motorul prin 97 si de atunci s-au mai facut cu ea cam 60000 km (cam mult pt ea dar batranul a stiut sa o intretina) deci automat trebuie facut motorul, imi pare rau pt ea ca nu o sa mai vada motor facut niciodata

This post has been edited by ionut00: 28 Dec 2008, 18:41


--------------------
dacia 1310 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Dec 2008, 18:47
Post #21


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




nu ai ce sa cureti la acel filtru de oltcit biggrin.gif Trebuia si tu sa pui 2 fasi de tifon nu 3-4 10 biggrin.gif Si nu cred ca daca T-ul e infundat si furtunul lasat jos de la capacul de culbutorii diminueaza puterea motorului . Cand nu ai putere ori avansul e mare ori e prea mic ! Restu tine de benzina aprindere carburatie.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut00
post 28 Dec 2008, 19:52
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 27 December 08




pai e normal ca ii scade puterea la motor pt ca ard si gazele alea care intra prin t ala , de exemplu acum fara gazele alea (care ies pe furtun prin fata masinii) cand schimbi din 1 in 2 da senzatia ca se ineaca pana isi ia o anumita turatie in fine no offense dacia nu prea e masina si vin cu argumente am un prieten care are un a6 din 98 si vreau sa spun ca am bagat mai multi bani in service decat el deci non profit Oricum multumesc pentru ajutorul care l-am primit pe acest forum


--------------------
dacia 1310 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Dec 2008, 21:32
Post #23


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




bagi bani fiindca esti darnic de aceea s-a si realizat acest forum ca sa nu mai aruncam cu banu in stanga si in dreapta la toti mecanici de 3 lei.
Nu pierzi nici o putere ce treaba au gazele de carter ? Sunt introdu-se din nou in admisie pentru a reduce poluarea atata tot . Benzina + aerul in amestec si cu avansul reglat unde trebuie aici rezulta puterea... Daca bate avansul nu ai putere fiindca se plafoneaza daca ai avansul mic 0 TDC iar arderea e prosta a amestecului cea ce rezulta o putere foarte mica. Aici intra in joc prima data reglajul avansului static dupa aceea reglajul avansului vacumatic si in final reglajul avansului dinamic cel care se afla sub platanul unde se afla platina montata in delco.
Ionut te tin bani cumpara un a6 sau ce doresti tu dupa aceea sa nu plangi dupa dacie fiindca la asta mai prinzi cate ceva sa schimbi dar cand te-o lasa una straina in drum nu te vad eu pe tine in stare sa umbli pe parte eletronica soft ... sau injectoare cea ce pe multii ai prinde groaza fiindca nu stie de ce sa se apuce.
La dacie mai mere o sarma ceva la cele straine tractata o aduci daca te-a lasat !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut00
post 28 Dec 2008, 21:59
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 27 December 08




ai dreptate dar incep sa ma gandesc la alta masina pt ca are 21 de ani si pica din zi in zi ceva la ea sper sa ma intelegi ca am ajuns la capatul puterilor si ceva trebuie facut (masina nu e lux e necesitate) .


--------------------
dacia 1310 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganfan2008
post 28 Dec 2008, 23:32
Post #25


Volvo


Group: Members
Posts: 392
Joined: 6 May 08




QUOTE(djasu82 @ 28 Dec 2008, 11:35)
aia e capsula pe orificiul de sus se prinde un furtun si se leaga la T-ul carburatorului jos se leaga un furtun care se prinde de la orificiul de pe talpica preincalzitoare iar orificiul de la mijlocul capsulei se prinde la oriciul de la capacul de culbutorii. Sita aia are rol sa nu treaca muci ci doar gazele de carter. Eu asa am facut si nu am avut probleme si nici noul propietar nu are belele carburatorul se pastreaza curat asa cum a fost curatat ultima oara.
*



cred ca n-ai inteles la ce ma refer.... e vorba de sita aia de la chiuveta de bucatarie unsure.gif

PS: vezi in foto (zona evidentiata)

This post has been edited by loganfan2008: 29 Dec 2008, 00:15


--------------------
Volvo S40 1996
Swedish car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Dec 2008, 23:35
Post #26


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




biggrin.gif pai tu nu sti >? sau ai loat masina asa... cica pe acolo colectezi aer cald iarna si introduci aer cald prin filtru direct la carburator ... la tine ma indoiesc ca poti sa faci asa ceva fiindca nu ai filtrul cel clasic.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 29 Dec 2008, 01:30
Post #27


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




ete asa se pune filtrul de oltcit, sau oricum vrei tu sa-l asezi dpdv estetic.

ala are multe site, 6 sau 8. primele 3-4 se imput, restu raman curate... nu trece nici unn "MUC" de ele. doar gazele.

This post has been edited by tzepesch: 29 Dec 2008, 01:32

Attached thumbnail(s)
DSC05158__Desktop_Resolution_.JPG ( Size: 151.45k ) Number of downloads: 1811
DSC05160__Desktop_Resolution_.JPG ( Size: 264.02k ) Number of downloads: 1751


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 29 Dec 2008, 12:49
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(djasu82 @ 28 Dec 2008, 11:35)
aia e capsula pe orificiul de sus se prinde un furtun si se leaga la T-ul carburatorului jos se leaga un furtun care se prinde de la orificiul de pe talpica preincalzitoare iar orificiul de la mijlocul capsulei se prinde la oriciul de la capacul de culbutorii. [...]


Daca legi stutul mic de duza, toti mucii vor fi in duza. Si daca sa zicem, cu flansa calda mucii sint topiti si absorbiti, cu flansa rece vei avea duza colmatata. Stutul ala mic e pt readucerea uleiului in carter.
QUOTE(ionut00 @ 28 Dec 2008, 19:52)
pai e normal ca ii scade puterea la motor pt ca ard si gazele alea care intra prin t ala , [...]

La o masina cu motor OK, partial acele gaze cu vapori de ulei, ard, la una cu uzura mare la motor, ele-s gaze arse, adica mult bioxid in loc de aer. De aia la motoarele uzare, cu acel furtun scos sub masina poluezi in draci dar merge mai bine.

Tepes-doamne, ia zi matale, ce furtun e ala gofrat si unde e legat stutul ala mic, de colectare?

Si acuma vad, tu nu ai EEBIO functional? Ca vad ca e valva fara alimentare.

This post has been edited by diaconuliviu: 29 Dec 2008, 15:43


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganfan2008
post 29 Dec 2008, 14:33
Post #29


Volvo


Group: Members
Posts: 392
Joined: 6 May 08




QUOTE(diaconuliviu @ 29 Dec 2008, 12:49)
... ce furtun e ala gofrat si unde e legat stutul ala mic, de colectare?
*



mi-se pare ca este copex metalic cu manta de PVC de fi16.... chiar asa, acel stut mic se infunda sau se lasa liber sa curga spuma in jos sub masina?

PS: asa cum se vede in pozele de la tzepesch, spuma aceea nu mai intra in carburator dar cu siguranta se scurge inapoi in motor (daca acel stut mic este infundat) ohmy.gif sigur e-n regula?

LE: separator gaze Oltcit (10 RON in magazin)

This post has been edited by loganfan2008: 29 Dec 2008, 14:35


--------------------
Volvo S40 1996
Swedish car
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Dec 2008, 21:08
Post #30


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(diaconuliviu @ 29 Dec 2008, 13:49)
Daca legi stutul mic de duza, toti mucii vor fi in duza. Si daca sa zicem, cu flansa calda mucii sint topiti si absorbiti, cu flansa rece vei avea duza colmatata. Stutul ala mic e pt readucerea uleiului in carter.

La o masina cu motor OK, partial acele gaze cu vapori de ulei, ard, la una cu uzura mare la motor, ele-s gaze arse, adica mult bioxid in loc de aer. De aia la motoarele uzare, cu acel furtun scos sub masina poluezi in draci dar merge mai bine.

Tepes-doamne, ia zi matale, ce furtun e ala gofrat si unde e legat stutul ala mic, de colectare?

Si acuma vad, tu nu ai EEBIO functional? Ca vad ca e valva fara alimentare.
*


adu tu uleiu in carter sa vezi ca nu mai ai presiune biggrin.gif am vazut cum e ... pe stitul acela se face o mica bifurcatie si aduci celalat furtun de la T cu o diuza mica in cap ... si mere perfect.

<span class='edit'>29 Dec 2008, 22:17:</span>
QUOTE(loganfan2008 @ 29 Dec 2008, 15:33)
mi-se pare ca este copex metalic cu manta de PVC de fi16.... chiar asa, acel stut mic se infunda sau se lasa liber sa curga spuma in jos sub masina?

PS: asa cum se vede in pozele de la tzepesch, spuma aceea nu mai intra in carburator dar cu siguranta se scurge inapoi in motor (daca acel stut mic este infundat)  ohmy.gif  sigur e-n regula?

LE: separator gaze Oltcit (10 RON in magazin)
*


nu se infunda nimic daca faci bifurcatie ... ciudate sunt caile domnului.
Mai jos vizualizati o mica schita realizata de mine pe 1310 impreuna cu filtru separator asa am dat-o la noul propierat si nu are probleme cum nici eu nu am avut iarna trecuta ... Din cauza tubului acela ingust se creeaza depresiune mare si impreuna cu aerul e tras si mucoasa ulei ce o fi ...

This post has been edited by djasu82: 29 Dec 2008, 21:42

Attached thumbnail(s)
filtrul_de_oltcit.JPG ( Size: 61.69k ) Number of downloads: 1628


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 22:07
Forum Renault