carton la radiator, nu la cele injectate....
![]() ![]() ![]() |
carton la radiator, nu la cele injectate....
TAI |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 8 March 05 From: Hunedoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT-1999
Dacia 1100-1970
- Alfa Romeo 75-1987
|
|||
loganfan2008 |
![]()
Post
#32
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 1 Jan 2009, 22:46) ...am vrut sa-i scot elicea, dar n-aveam loc sa bag cheia. trebuie dat caloriferu jos. ciuciu, nu ma apuc sa fac asa ceva acum neam... te referi la elicea de la aeroterma sau ai vre'-o adaptare mai speciala pe care nu vrei sa ne-o impartasesti? ![]() PS: radiatoru' ![]() QUOTE(tzepesch @ 1 Jan 2009, 22:46) serpentina de incalzit benzina face o treab minunata. dar pana se deschide termostatul tot rece intra. serpentina aia de incalzit benzina este montata pe turul de la calorifer.... ![]() PS: cand termostatul este inchis (Tapa<82°C) apa circula doar prin motor si prin calorifer (lichidul de racire prin acesta este "impins" de pompa de apa) ![]() QUOTE(djasu82 @ 1 Jan 2009, 23:22) ridica capota de la o Dacie 1300 si-ai sa-ntelegi mai bine cum sta treaba ![]() |
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
sebastyan |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 266 Joined: 11 May 08 ![]() |
Eu am radiator mic, elv si termostat cu deschidere la 89 garde pe o dacie din 86, totul este depomana. Am dat o tura de autostrada acum cateva zile, la 120-130 km/h apa era super rece, masina mergea aiurea. Si in oras pe vremea asta apa nu ajunge la temperatura normala, maine cred ca ii bag si eu un carton in fata la radiator si unul in fata la carburator.
|
--------------------
Dacia
1310
1987
- b15jna Dacia 1310 1987 - B 15 L S U
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#34
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(loganfan2008 @ 2 Jan 2009, 02:21) te referi la elicea de la aeroterma sau ai vre'-o adaptare mai speciala pe care nu vrei sa ne-o impartasesti? ![]() PS: radiatoru' ![]() serpentina aia de incalzit benzina este montata pe turul de la calorifer.... ![]() PS: cand termostatul este inchis (Tapa<82°C) apa circula doar prin motor si prin calorifer (lichidul de racire prin acesta este "impins" de pompa de apa) ![]() ridica capota de la o Dacie 1300 si-ai sa-ntelegi mai bine cum sta treaba ![]() nu iti pui problema daca mai am 1300 ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#35
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
domnu' Sebastyan, schimba termostatul ca e blocat pe deschis, chiar daca e nou, poate s-a stricat, ai cumva vernet?, Eu dupa 2 luni de utilizare nu's incantat pe deplin de el, am impresia ca nu inchide perfect; la mine cand mi-e lumea mai draga si mai clada vine cate un val de racoare apa sta constant la 85-87 gr., viteza de 90 sa zicem si la un moment dat frig....
![]() |
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
in ultima saptamana am facut cam 1600 km fara carton si fara nici o problema,dar ajuns pe la bicaz ma mancat pe mine undeva sa pun carton ca cica e mai frig,in urmatorii 30 km mi-a fiert antigelu.sfatul meu lasati masina asa cum este
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#37
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Antigelul circula prin caloriferul de incalzire si cand termostatul este inchis. de ce? uitati-va incapul motorului sa vedeti cum sunt stuturile unde se leaga furtunele.
da intr-adevar, e bine ca rampa de benz sa fie pe turul caloriferului, furtunul spre robinet. ADI, DJ, acum am si rezistentele puse pe bobina. Deci am 2.3Ohm in primar. fara a impuscat platinile ciur. mere incercat si fara rez si cu 2 condensatoare. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Merced |
![]()
Post
#38
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Pai daca ai pus chiar cand ai inceput sa te misti mai greu, pe la Bicaz, normal ca a fiert mai repede. E foarte util pentru o incalzire un pic mai rapida a motorului, si util la viteze mari, pe autostrada de exemplu. Eu ti-am zis dupa nici 10 km de mers pe autostrada cum incepuse sa-mi dea in nas si cum iti ramanea mana lipita de caburator de rece ce era.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
la asta nu m-am gandit,poate a fost si gresala mea.....am vazut la un prieten carburatorul acoperit cu carton,este util??nu se poate aprinde cartonul de la caldura degajata de galerie??
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#40
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
bai fratilor, putina inventivitate...
aveti conserve d-palea mari? de mazare de ex? aveti o foarfeca de tabla? faceti ma fratilor ecranul ala de la carb din tabla, ce mare scofala. intr-o ora n-aveti ce face... si, da cine a spus mai sus, dati o gaura in el si-l bagati pe stutul de la carb, ala de benzina. si furtunul dupa aceea. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Merced |
![]()
Post
#41
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Cred ca e mai util, personal n-am incercat dar mi-a fost recomandata faza mai mult decat cartonul de la radiator.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
dar ce material care nu arde si ar putea fi modelat pe carburator imi recomandati???
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Merced |
![]()
Post
#43
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Cartonu' n-o sa arda.
![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#44
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 2 Jan 2009, 13:58) Antigelul circula prin caloriferul de incalzire si cand termostatul este inchis. de ce? uitati-va incapul motorului sa vedeti cum sunt stuturile unde se leaga furtunele. da intr-adevar, e bine ca rampa de benz sa fie pe turul caloriferului, furtunul spre robinet. ADI, DJ, acum am si rezistentele puse pe bobina. Deci am 2.3Ohm in primar. fara a impuscat platinile ciur. mere incercat si fara rez si cu 2 condensatoare. oricum se incarca instant si la turati inalte pana la 5500 deture poate si mai sus oricum nu atinge nimeni in sarcina aceste turati daca doreste sa protejeze motorul ! |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
uite cam asa am eu. ce am pus la carb nu arde. e singura chestie pe care am gasit-o prin masina sa o pun, functioneaza, si nu am mai umblat pe acolo...sa ma murdaresc pe maini pe gerurile astea.
Attached thumbnail(s) IMG_0180.JPG ( Size: 205.79k ) Number of downloads: 460 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
ala e polistiren???
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
badboy_marius |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 487 Joined: 1 June 08 From: Brasov ![]() |
ceva de genu`. de ars nu arde, se topeste numa`:D
This post has been edited by badboy_marius: 2 Jan 2009, 21:45 |
--------------------
Audi
80
1990 PM, 1.8S, 90CP Dacia 1310 TX.
|
|
jews |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 June 07 ![]() |
mai bine folositi o bucata de tabla
Attached thumbnail(s) Picture_004.jpg ( Size: 102.26k ) Number of downloads: 508 Picture_001.jpg ( Size: 80.85k ) Number of downloads: 479 Picture_002.jpg ( Size: 74.34k ) Number of downloads: 456 Picture_003.jpg ( Size: 67.05k ) Number of downloads: 448 |
--------------------
Dacia
1310L
1998
- PH-09-BVD
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#49
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
mai bine ti-ai da filtrul de benzina jossi l-ai prinde pe retur inainte de pompa de bnzina
![]() eu unu in locul elici as puneun ventilator de super nova sau solenza foarte bun cu termostat si un releu pentru protejarea termostatului. Termostatul prins pe un tubnetalic si acela prins jos la evacuare apei din radiator. Ai putere si mai marenu mai facezgomot asa de mare fiindca ai scos elicea si functioneaza mult mai bine motorul iar racirea radiatorului de cele mai multe ori se face cu aerul din fata. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
buna idea cu tabla,eu am o bucata de textolit mai mare cred ca o sa incerc cu aia
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
lapcat |
![]()
Post
#51
|
![]() cracked Group: Members Posts: 84 Joined: 15 June 08 ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 3 Jan 2009, 14:22) mai bine ti-ai da filtrul de benzina jossi l-ai prinde pe retur inainte de pompa de bnzina ![]() Cred că voiai să spui pe tur înainte de pompa de benzină. Altfel ce rost mai are, în rezervor poți să ai o lopată de nisip că nu te doare capul dacă nu-ți ajunge în carburator sau, mai rău, chiar în motor. Eu am cartonul pus pe partea stângă a radiatorului și stă acolo binemersi. Dacă îl pun pe dreapta se ridică temperatura apei peste jumate. Termostatul e nou și din câte am văzut funcționează corect. Cel vechi se bloca pe deschis iar apa stătea constant la prima linie. Carton la carburator n-am avut niciodată dar nici nu i-am simțit nevoia. This post has been edited by lapcat: 3 Jan 2009, 16:31 |
--------------------
.
.
.
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#52
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
taba aia e f ok la carb dar executia lasa usor de dorit.. ma rog, cand esti inghetat si grabit acest aspect estetic nu mai are relevanta.
|
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
djasu82 |
![]()
Post
#53
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
da tur
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
jews |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 23 June 07 ![]() |
inainte de pompa de benzina exista un decantor de sticla.
|
--------------------
Dacia
1310L
1998
- PH-09-BVD
|
|
kyvacka |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 September 07 ![]() |
postez aici ca sa nu mai deschid alt topic.azi-dimineata pornesc masina[ca sa mai incarc nitel bateria]si mirat observ ca nu se mai incalzeste inauntru[chiar daca ceasul arata vreo 60 grade].am si radiator suplimentar inuntru si nici macar nu s-a dezmortit.cum era f. frig zic sa mai astept un pic.insa temp. pe ceas a inceput sa urce rapid si prin radiatorul de incalzire ciuciu apa calda[nu se auzea cum curge apa in circuit,cum se aude de obicei].am deschis capota si am pus mana si pe furtunul gros de la radiator si pe cel de la incalzire.primul era cald,al doilea era doar caldut.ma uit in borcan...era jumate plin.dau drumul la aerisitorul de la calorifer...a iesit nitel aer dar nu mult.intru in masina...temp. trecuta de 95 insa caloriferul tot rece.opresc repede motorul ca sa nu fiarba,pun mana pe galerie de evacuare,era calda dar nu sa friga,semn ca de fapt motorul nu era asa de cald[de altfel m-am uitat in vas si nu fierbea].mai pornesc odata motorul si turez pe la 3000 rpm...surpriza.incepe sa circule apa si prin calorifer[se auzea cum circula],acesta s-a incalzit si temperatura a scazut pe ceas sub 80 rapid[in cateva secunde].acuma spre seara am avut un drum de facut...aceeasi problema.apa pe ceas a urcat pana la max.[120],apoi si-a dat drumul si a inceput sa bage caldura.am radiator mic din alama cu carton[insa e doar pe o treime din radiator in fata elicei]si termostat de 86[nu stiu marca].ce poate sa fie?
|
--------------------
dacia
1310 L
1984
- ms-05-hpn
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#56
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
am pus si eu carton la radiator(radiator mic..il acopera cam 60-70%) si un carton inainte de carb
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
simti vro diferenta cu cartonul la carburator??
3 Jan 2009, 23:06: QUOTE(loganfan2008 @ 1 Jan 2009, 21:01) sau mai rapid este daca dai cu un ardei iute....prietenii stiu de ce (si unde) ?!... ![]() atentie, modificare valabila doar in anotimpul rece, pentru-ca la vara-i alta "mancare de peste".... PS: si daca tot vorbim de optimizarea energetica a motorului, ete aici cum se face un flash-tuning ![]() acea serpentina este cositorita pe teava? This post has been edited by Sorin_18: 3 Jan 2009, 23:06 |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#58
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
cica la cel care si-a facut poza da eu unu as lasa si direct pe furtunul care e e de ajuns 10 spire pe furtun si e ok.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
StefanT |
![]()
Post
#59
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(kyvacka @ 3 Jan 2009, 23:47) postez aici ca sa nu mai deschid alt topic.azi-dimineata pornesc masina[ca sa mai incarc nitel bateria]si mirat observ ca nu se mai incalzeste inauntru[chiar daca ceasul arata vreo 60 grade].am si radiator suplimentar inuntru si nici macar nu s-a dezmortit.cum era f. frig zic sa mai astept un pic.insa temp. pe ceas a inceput sa urce rapid si prin radiatorul de incalzire ciuciu apa calda[nu se auzea cum curge apa in circuit,cum se aude de obicei].am deschis capota si am pus mana si pe furtunul gros de la radiator si pe cel de la incalzire.primul era cald,al doilea era doar caldut.ma uit in borcan...era jumate plin.dau drumul la aerisitorul de la calorifer...a iesit nitel aer dar nu mult.intru in masina...temp. trecuta de 95 insa caloriferul tot rece.opresc repede motorul ca sa nu fiarba,pun mana pe galerie de evacuare,era calda dar nu sa friga,semn ca de fapt motorul nu era asa de cald[de altfel m-am uitat in vas si nu fierbea].mai pornesc odata motorul si turez pe la 3000 rpm...surpriza.incepe sa circule apa si prin calorifer[se auzea cum circula],acesta s-a incalzit si temperatura a scazut pe ceas sub 80 rapid[in cateva secunde].acuma spre seara am avut un drum de facut...aceeasi problema.apa pe ceas a urcat pana la max.[120],apoi si-a dat drumul si a inceput sa bage caldura.am radiator mic din alama cu carton[insa e doar pe o treime din radiator in fata elicei]si termostat de 86[nu stiu marca].ce poate sa fie? Dop de gheata, ai antigel cu apa 50-50? This post has been edited by StefanT: 4 Jan 2009, 01:15 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
adrianne |
![]()
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Sau prinde aer fals pe undeva.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 11:02 |