despre baterie, de la ea sa fie?
![]() ![]() ![]() |
despre baterie, de la ea sa fie?
dumi81 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 14 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
Ford / Volvo
Focus / S40
2010 / 2006
- CT 52 MAI Membru si atat
|
|||
sonnic53 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
din ce as putea sa fac si eu o husa pentru baterie ? ... sa o imbrac ? sa tina la caldura si sa fie de folos acolo pe ia ? mersi
|
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
m-am documentat si raspunsul este ca are releu integrat in alternator , nu ar nici o treaba cu calculatorul pentru exemplificare citeva poze
Attached thumbnail(s) 1.JPG ( Size: 57.51k ) Number of downloads: 260 11717_mare_2.jpg ( Size: 53.3k ) Number of downloads: 284 11717_mare_3.jpg ( Size: 66.01k ) Number of downloads: 288 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tixti |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
QUOTE(utilizatorDSN @ 5 Sep 2009, 10:10) Dupa ce speli masina, daca ridici capota, curge cumva apa din ea, de pe ranforsarile capotei, chiar in dreptul bateriei? Nu curge apa pe nicaieri, chiar m-am uitat. E etansa, bine mersi. N-am probleme dintr-astea. QUOTE(dumi81 @ 5 Sep 2009, 13:10) Majoritatea bateriilor Caranda au aceiasi problema, Releul de incarcare care apropos este integrat in alternator functioneaza impecabil in majoritatea cazurilor, deci nu dati buzna sa schimbati cine stie ce de la sistemul electric, daca aveti bani cumpati o baterie uscata (gel) si scapati de problema, sau "imbracati" bateria actuala. Succese si multi km ![]() Mersi pentru urari, dar am baterie Rombat. Cum s-o imbrac? daca ea curge in continuare, orice i-ai pune, tot se prelnge pe langa "husa" sau pe sub ea, sau cumva, zeama aia trebuie sa se duca undeva, nu? "m-am documentat si raspunsul este ca are releu integrat in alternator , nu ar nici o treaba cu calculatorul pentru exemplificare citeva poze" multumesc si tie pentru informatie. 5 Sep 2009, 19:49: dragilor, o intrebare urgenta si foooaaarte importanta: cati cm trebuie sa aiba electrolitul (lichidul adica) peste placutele din interiorul bateriei??? Am masurat acuma lichidul pe la capacul ala de vizitare si am cam 2,5 cm. Chestia e ca atunci cand aveam bateria pe Dacia cea veche, am completat odata cu apa distilata, si cred ca am pus prea mult. Poate de aia imi arunca in afara, ca e prea mult. Deci cati centimetri trebuie sa aiba lichidul ala de sub capac? This post has been edited by tixti: 5 Sep 2009, 19:49 |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#35
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
teai uitat in orificiu ala de vizitare ..unde se infileteaza..capacu,..si nu are un fel de semn de nivel a? trebuie sa aiba asa 1 1.5 cm..peste placi.... da frate, da o baterie cand fierbe..se evapora apa si ramane acidu mai concentrat nu curge pa jos,....deci nu e nici din cauza..ca fierbe,... cand se misca masina in mers...lichidu se plimba.prin baterie..si atunci itii curge..
mai era cineva tot asa cu un rombat... ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
e bun nivelul , vezi ce am scris la postul 20
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
intra la categoria asa fac toate rombaturile puse in pozitia aia si la mine a fost asa timp de 2 3 saptamani
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
dumi81 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 14 May 09 ![]() |
Pai ce sa zic cu ce sa o "imbracati"? Eu ca de exemplu am niste prieteni la reprezentanta Caranda pe care mai sus i-am laudat de nu se poate (nu pe ei ci firma) care mi-au dat o carcasa goala de la un acumulator de 70AH in care am introdus acumulatorul de 55, cred ca nu este la indemana tuturor
![]() |
--------------------
Ford / Volvo
Focus / S40
2010 / 2006
- CT 52 MAI Membru si atat
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#39
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
nu mai speria lumea,...daca ti sa intamplat tie...acum gata toate is la fel..
cand e incarcarea ne in parametri,.dati cu rahat repede in baterii,.....mai e de vina si piesa dintre scaun si volan uneori ![]() care reprezentanta...caranda ? pa poporului?... acolo am fost eu sa imi puna stampila pa garantie.. This post has been edited by ct-03-tvy: 6 Sep 2009, 15:27 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
dumi81 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 14 May 09 ![]() |
In primul rand "pe" Poporului si in al 2 lea rand s-a mutat de acolo de mai bine de 6 luni "pe" strada Nicolae Filimon si nu exista decat o singura reprezentanta in Ct deci intrebarea "care?" nu isi are rostul, dar totusi ma intreb cum ti-au pus stampila "pa"garantie pe Poporului sau mai bine zis cine
![]() ![]() Oricum am deviat tare de la subiectul topicului deci nu isi mai are rostul dicutia. |
--------------------
Ford / Volvo
Focus / S40
2010 / 2006
- CT 52 MAI Membru si atat
|
|
tixti |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 25 September 07 ![]() |
Am rezolvat-o.
Pana la urma de vina era intr-adevar "piesa" dintre scaun si volan, ca sa il citez pe amicul de mai sus. Mai exact, am avut prea mult electrolit in baterie. Cand am avut-o pe Dacie, am completat cu apa. Dar, pentru ca nu mi-a spus nimeni cata apa sa pun (si nici n-am intrebat), am pus o galeata. Mai exact, nivelul lichidului era atat de sus, incat la fiecare hop se baltacaia si imi curgea zeama pe langa baterie. Acum am scos cu o seringa lichid din baterie, pana a ramas cam 1,3 cm la fiecare gaura. Am facut destule drumuri, am luat-o si prin hopuri si parleazuri si nu mi-a mai curs nici un strop. Pana la urma a fost aproape constructiva discutia de aici intrucat mi s-a aprins beculetul la minte. Problema apare intr-adevar la masinile din gama DSN si Solenta, pentru ca, dupa parerea mea, ele sunt mai rigide, ca si suspensii, amortizoare, etc, decat Daciile clasice, sau alte masini. Astfel, bateria este supusa mereu unor socuri mai bruste si se zguduie mai brusc decat la alte masini. Daca zeama dinauntru e prea multa, se scurge in afara. E adevarat ca atunci cand am scos apa, am scos si electrolit din baterie, sper ca asta sa nu afecteze atat de tare bateria. Daca va fi afectata, prefers totusi sa dau 150 lei pe o baterie noua, decat sa imi corodeze lonjeroanele si alte alea pe dedesubt. Ramane sa vad in timp cum va mai functiona bateria cu pricina. Deocamdata vad ca merge bine, nu da semne de nimic. Probabil ca n-o sa ma mai tina 4 ani, o sa ma tina numai 3. This post has been edited by tixti: 7 Sep 2009, 10:14 |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003, 1,4 MPI, alb Boreal
- BR 06 BOG am masina mica neamuleeee...
|
|
crick |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu ai aruncat electrolitul scos,poti completa cu el cind va scade nivelul,in loc de apa.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 18:55 |