DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> despre baterie, de la ea sa fie?

dumi81
post 5 Sep 2009, 13:10
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 14 May 09




Majoritatea bateriilor Caranda au aceiasi problema, Releul de incarcare care apropos este integrat in alternator functioneaza impecabil in majoritatea cazurilor, deci nu dati buzna sa schimbati cine stie ce de la sistemul electric, daca aveti bani cumpati o baterie uscata (gel) si scapati de problema, sau "imbracati" bateria actuala.
Succese si multi km wink.gif


--------------------
Ford / Volvo Focus / S40 2010 / 2006 - CT 52 MAI
Membru si atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonnic53
post 5 Sep 2009, 13:52
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 779
Joined: 18 May 09
From: Vrancea




din ce as putea sa fac si eu o husa pentru baterie ? ... sa o imbrac ? sa tina la caldura si sa fie de folos acolo pe ia ? mersi


--------------------
Vw Golf 3 Logan 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Sep 2009, 14:14
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




m-am documentat si raspunsul este ca are releu integrat in alternator , nu ar nici o treaba cu calculatorul pentru exemplificare citeva poze

Attached thumbnail(s)
1.JPG ( Size: 57.51k ) Number of downloads: 260
11717_mare_2.jpg ( Size: 53.3k ) Number of downloads: 284
11717_mare_3.jpg ( Size: 66.01k ) Number of downloads: 288


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tixti
post 5 Sep 2009, 14:45
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 September 07




QUOTE(utilizatorDSN @ 5 Sep 2009, 10:10)
Dupa ce speli masina, daca ridici capota, curge cumva apa din ea, de pe ranforsarile capotei, chiar in dreptul bateriei?
*



Nu curge apa pe nicaieri, chiar m-am uitat. E etansa, bine mersi. N-am probleme dintr-astea.

QUOTE(dumi81 @ 5 Sep 2009, 13:10)
Majoritatea bateriilor Caranda au aceiasi problema, Releul de incarcare care apropos este integrat in alternator functioneaza impecabil in majoritatea cazurilor, deci nu dati buzna sa schimbati cine stie ce de la sistemul electric, daca aveti bani cumpati o baterie uscata (gel) si scapati de problema, sau "imbracati" bateria actuala.
Succese si multi km wink.gif
*


Mersi pentru urari, dar am baterie Rombat. Cum s-o imbrac? daca ea curge in continuare, orice i-ai pune, tot se prelnge pe langa "husa" sau pe sub ea, sau cumva, zeama aia trebuie sa se duca undeva, nu?


"m-am documentat si raspunsul este ca are releu integrat in alternator , nu ar nici o treaba cu calculatorul pentru exemplificare citeva poze"

multumesc si tie pentru informatie.

5 Sep 2009, 19:49:
dragilor, o intrebare urgenta si foooaaarte importanta:

cati cm trebuie sa aiba electrolitul (lichidul adica) peste placutele din interiorul bateriei???

Am masurat acuma lichidul pe la capacul ala de vizitare si am cam 2,5 cm.
Chestia e ca atunci cand aveam bateria pe Dacia cea veche, am completat odata cu apa distilata, si cred ca am pus prea mult. Poate de aia imi arunca in afara, ca e prea mult.
Deci cati centimetri trebuie sa aiba lichidul ala de sub capac?



This post has been edited by tixti: 5 Sep 2009, 19:49


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003, 1,4 MPI, alb Boreal - BR 06 BOG
am masina mica neamuleeee...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 5 Sep 2009, 20:25
Post #35


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




teai uitat in orificiu ala de vizitare ..unde se infileteaza..capacu,..si nu are un fel de semn de nivel a? trebuie sa aiba asa 1 1.5 cm..peste placi.... da frate, da o baterie cand fierbe..se evapora apa si ramane acidu mai concentrat nu curge pa jos,....deci nu e nici din cauza..ca fierbe,... cand se misca masina in mers...lichidu se plimba.prin baterie..si atunci itii curge..

mai era cineva tot asa cu un rombat... icon_mrgreen.gif


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 5 Sep 2009, 23:11
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




e bun nivelul , vezi ce am scris la postul 20


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 6 Sep 2009, 00:10
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




intra la categoria asa fac toate rombaturile puse in pozitia aia si la mine a fost asa timp de 2 3 saptamani


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumi81
post 6 Sep 2009, 14:57
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 14 May 09




Pai ce sa zic cu ce sa o "imbracati"? Eu ca de exemplu am niste prieteni la reprezentanta Caranda pe care mai sus i-am laudat de nu se poate (nu pe ei ci firma) care mi-au dat o carcasa goala de la un acumulator de 70AH in care am introdus acumulatorul de 55, cred ca nu este la indemana tuturor sad.gif . Avantajul la aceasta carcasa este ca poate fi fixata cu acea clema din partea interioara si astfel nu se plimba libera pe acolo. Poate mai vine cineva cu o idee mai stralucita si mai accesibila.


--------------------
Ford / Volvo Focus / S40 2010 / 2006 - CT 52 MAI
Membru si atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct-03-tvy
post 6 Sep 2009, 15:21
Post #39


ct_010


Group: Members
Posts: 828
Joined: 11 May 08




nu mai speria lumea,...daca ti sa intamplat tie...acum gata toate is la fel..

cand e incarcarea ne in parametri,.dati cu rahat repede in baterii,.....mai e de vina si piesa dintre scaun si volan uneori cool.gif

care reprezentanta...caranda ? pa poporului?... acolo am fost eu sa imi puna stampila pa garantie..

This post has been edited by ct-03-tvy: 6 Sep 2009, 15:27


--------------------
aro 10.4 1.6 D 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumi81
post 6 Sep 2009, 23:08
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 14 May 09




In primul rand "pe" Poporului si in al 2 lea rand s-a mutat de acolo de mai bine de 6 luni "pe" strada Nicolae Filimon si nu exista decat o singura reprezentanta in Ct deci intrebarea "care?" nu isi are rostul, dar totusi ma intreb cum ti-au pus stampila "pa"garantie pe Poporului sau mai bine zis cine radmasa.gif . Explica-ne si noua ce ar trebui sa faca piesa dintre scaun si volan (soferul) pentru a nu-i mai curge electrolit din baterie radmasa.gif . Si nu am dat cu nimic in nimeni, nu am zis ca bateriile sunt bune sau rele, dar am auzit mai multi posesori de SN si Solenza care au aceiasi problema cu bateri romanesti, plus cei de pe forum. Iar legat de sistemul electric de incarcare al masinilor sa sti ca pe ale mele cel putin le-am testat si retestat si nu au nici o problema.

Oricum am deviat tare de la subiectul topicului deci nu isi mai are rostul dicutia.


--------------------
Ford / Volvo Focus / S40 2010 / 2006 - CT 52 MAI
Membru si atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tixti
post 7 Sep 2009, 10:10
Post #41


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 25 September 07




Am rezolvat-o.
Pana la urma de vina era intr-adevar "piesa" dintre scaun si volan, ca sa il citez pe amicul de mai sus. Mai exact, am avut prea mult electrolit in baterie. Cand am avut-o pe Dacie, am completat cu apa. Dar, pentru ca nu mi-a spus nimeni cata apa sa pun (si nici n-am intrebat), am pus o galeata. Mai exact, nivelul lichidului era atat de sus, incat la fiecare hop se baltacaia si imi curgea zeama pe langa baterie. Acum am scos cu o seringa lichid din baterie, pana a ramas cam 1,3 cm la fiecare gaura. Am facut destule drumuri, am luat-o si prin hopuri si parleazuri si nu mi-a mai curs nici un strop. Pana la urma a fost aproape constructiva discutia de aici intrucat mi s-a aprins beculetul la minte.
Problema apare intr-adevar la masinile din gama DSN si Solenta, pentru ca, dupa parerea mea, ele sunt mai rigide, ca si suspensii, amortizoare, etc, decat Daciile clasice, sau alte masini. Astfel, bateria este supusa mereu unor socuri mai bruste si se zguduie mai brusc decat la alte masini. Daca zeama dinauntru e prea multa, se scurge in afara.
E adevarat ca atunci cand am scos apa, am scos si electrolit din baterie, sper ca asta sa nu afecteze atat de tare bateria. Daca va fi afectata, prefers totusi sa dau 150 lei pe o baterie noua, decat sa imi corodeze lonjeroanele si alte alea pe dedesubt.
Ramane sa vad in timp cum va mai functiona bateria cu pricina. Deocamdata vad ca merge bine, nu da semne de nimic. Probabil ca n-o sa ma mai tina 4 ani, o sa ma tina numai 3.

This post has been edited by tixti: 7 Sep 2009, 10:14


--------------------
Dacia SuperNova Clima 2003, 1,4 MPI, alb Boreal - BR 06 BOG
am masina mica neamuleeee...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crick
post 7 Sep 2009, 22:49
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 666
Joined: 2 January 09
From: Bucuresti




Daca nu ai aruncat electrolitul scos,poti completa cu el cind va scade nivelul,in loc de apa.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - B _____
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 18:55
Forum Renault