DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> motor de golf 2 pe dacie?

B-34-SGM
post 13 Jul 2005, 18:35
Post #61


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Este impropriu spus ca a latit botul masinii. Oalele au ramas pe loc.
De fapt a fost taiata traversa fata, apoi lonjeroanele au fost departate cu ajutorul unui piston hidraulic cred.
Se vede taietura traversei, si spatiul de aprox. 200 mm care a ramas intre cele doua parti.
Daca ai ochiul format , iti dai seama usor din poze.

Sunt curios ce o sa iasa.

ABG, mai baga poze tata, si tine-ma la curent !


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 16 Jul 2005, 18:59
Post #62


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Am intrebat si eu asa, ca sa ma zica omu' ce-a facut pe la masina.
Faza asta cu motor V6 pe dacie chiar e interesanta.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padual
post 17 Jul 2005, 13:18
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 29 November 04
From: MANGALIA




mult succes,si sper sa o tii doar pentru cometitii(de orice fel ar fi ele),ca altfel vei merge cu un furtun legat de la PECO la rezervor permanent(hi hi smile.gif )
INCA O DATA SUCCES,si felicitari!


--------------------
Daewoo | Ford MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp 2006 E | 1999 - CT-89-PAD|TX-6273-TX
Doamne ajuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 16 Aug 2005, 11:13
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




Salutare la toata lumea. Masina este GATA !!! Dacia cu V6 e aproape functionala. De ec aproape? Pentru ca beleaua de carburator are jiglerele de sarcina infundate si cand dau sa plec de pe loc sughite sad.gif
Am lucrat ca belemecu o saptamana sa o termin sa ajung la Kogalniceanu cu ea pe 14 si era cat pe ce sa reusesc. Am auzit c-a fost o dacie turbo. Abia astept data viitoare sa o provoc la una amicala.
Poze ma dar timp nu am. O sa incerc zilele astea sa pun cateva din ele. Multumesc mult de suportul acordat.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 17 Aug 2005, 00:34
Post #65


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Sunt curios daca reusesti sa bati cu V6-ele tau o Dacie cu motor de 1.4 cu 4 cilindrii in linie. Bafta, sper sa iti reuseasca proiectul.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Aug 2005, 06:25
Post #66


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(B-34-SGM @ 17 Aug 2005, 00:34)
Sunt curios daca reusesti sa bati cu V6-ele tau o Dacie cu motor de 1.4 cu 4 cilindrii in linie. Bafta, sper sa iti reuseasca proiectul.
*




laugh.gif laugh.gif laugh.gif cum draq sa n-o bata...eventual la consum nu o bate.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 17 Aug 2005, 07:23
Post #67


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




Te referi la Dacia ta cu motor de Alpin? Ai facut-o turbo pana la urma ca nu am mai urmarit topicurile?
Tu te-ai facut cu unu CT - BUT pe Kogalniceanu in Constanta?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtulea
post 17 Aug 2005, 07:56
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 392
Joined: 11 April 05
From: Ploiesti (Alba-Iulia)




QUOTE(tragedy @ 17 Aug 2005, 05:25)
laugh.gif  laugh.gif  laugh.gif  cum draq sa n-o bata...eventual la consum nu o bate.
*



Nu rade ca e adevarat. Un motor de dacie stoc are cam 300Kg pe cand un motor V6 cred ca are pe putin 400Kg. Imagineaza-ti cam ce se poate intampla.


--------------------
Dacia Logan sept 2006, Laureate 1,6 - PH-78-UTU
Do not try to forget your past, IT made you what you are!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Aug 2005, 08:13
Post #69


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(rtulea @ 17 Aug 2005, 07:56)
Nu rade ca e adevarat. Un motor de dacie stoc are cam 300Kg pe cand un motor V6 cred ca are pe putin 400Kg. Imagineaza-ti cam ce se poate intampla.
*




Diferenta de la 62 la 200 CP iti spune ceva?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 17 Aug 2005, 08:16
Post #70


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




Se poate intampla ca are o putere de pese 2 ori mai mare si un cuplu mult mai mare. Asa ca aia 100 Kg in plus e ca ploaia de vara intr-un ocean.
Motorul are blocul din aluminiu, nu din fonta ca la Dacie => e mai usor. Cutia e maimare si mai grea dar se poate transporta in 2.
Asa ca terminati cu prostiile de genul: are cateva KG in plus si sigur o face ailalta ca e mai usoara. Voi de rapoarte la cutie si cuplu nu ati auzit?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 17 Aug 2005, 08:18
Post #71


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




QUOTE(tragedy @ 17 Aug 2005, 10:13)
Diferenta de la 62 la 200 CP iti spune ceva?
*



Ai fost adevarat ! Super ! Bine ca mai stiu unii despre ce e vorba.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 17 Aug 2005, 11:25
Post #72


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




A mea are aproximativ 140 CP cand merg cu ea pe strada, pentru tine o pot duce mai sus, dar e cam greu sa plec cu ea de pe loc.
E turbo motorul meu.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motorsport_2005
post 17 Aug 2005, 12:31
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(ABG @ 17 Aug 2005, 08:16)
Se poate intampla ca are o putere de pese 2 ori mai mare si un cuplu mult mai mare. Asa ca aia 100 Kg in plus e ca ploaia de vara intr-un ocean.
*


vezi ca era o formula de calcul pt. treaba asta si nu era chiar asa...


--------------------
dacia supernova - CT - 19 - VEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 29 Aug 2005, 10:25
Post #74


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




De modificat se poate modifica orice - teoretic.
Ati vazut pe Discovery cum faceau aia din harburi mancate de soareci, niste masini de vis - Eleanor. Ati vazut cum intareau sasiul? Deci se poate intari si la Dacie.
PS au zis multi ca la oprire/pornire dardaie tot...cam asa e la diesel. A venit un bun prieten la mine intr-o zi cu un Clio scurt frantuzesc 1,9Dci nou, si sincer cand pornea sau oprea motoru' parca se rupea, sa vezi ce miscari avea skimbatoru'...


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat 2012 Initiale Paris - ** *1 ***
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godmaaty
post 13 Sep 2005, 14:48
Post #75


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 June 05




Ceva foto !!

Attached thumbnail(s)
011.jpg ( Size: 91.12k ) Number of downloads: 2437
022.jpg ( Size: 97.83k ) Number of downloads: 2591
033.jpg ( Size: 89.84k ) Number of downloads: 2351
044.jpg ( Size: 102.23k ) Number of downloads: 2336
055.jpg ( Size: 88.85k ) Number of downloads: 2333


--------------------
Dacia 1310 TX 1984 - XHA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrafox
post 13 Sep 2005, 20:19
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 2 May 05




daca ai da si niste detalii ar fi chiar super


--------------------
dacia 1310 tlx - CT-02-GVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godmaaty
post 13 Sep 2005, 21:16
Post #77


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 June 05




Intreaba concret orice si iti raspund ,chiar cu foto daca se poate!!


--------------------
Dacia 1310 TX 1984 - XHA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 14 Sep 2005, 07:39
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




Motorul e Diesel? sau Benzina?
Ce capacitate are si cati CP dezvolta?
L-ai montat cu cutia lui sau a mers cea de Dacie?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 14 Sep 2005, 08:18
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Motorul este un diesel simplu aspirat de vreo 60 CP parca.

Good job! Arata super motorul ! up.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 14 Sep 2005, 08:22
Post #80


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Si deschiderea capotei e marfa! wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godmaaty
post 14 Sep 2005, 22:16
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 June 05




Trebuie sa mentionez ca masina din foto nu imi apartine si nu am modificato eu,e al unui prieten ff bun pe care cu greu l-am convins sa ma lase sa v-o prezint.Detaliile le cunosc in totalitate pt ca am fost de fata de la inceput pana la sfarsit,ce nu stiu exact il intreb si va spun.
MOTORUL-Diesel aspirat de 1.6L
CV-WW Passat (benzinar deocamdata) 5 trepte
PLANETERELE-WW+Dacia
PORNIREA- 24Volti !!!!!
INSTALATIA ELECTRICA-Incarcarea 24V ->releu regulator24V
->alternator 24V
-Becuri si restul de consumatori ->12V



--------------------
Dacia 1310 TX 1984 - XHA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 15 Sep 2005, 06:59
Post #82


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




Daca e Diesel aspirat de 1.6 inseamna ca ii consuma forte putin si putere undeva in jur de 40-50 CP. Cuplul il salveaza.
Ceva despre consum se stie?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 15 Sep 2005, 07:40
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




24 V ? What the hell? Care-i motivul?


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godmaaty
post 15 Sep 2005, 21:37
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 June 05




Puterea 40Kw,consum 4,5l/100Km.
De ce 24V? R:Pormire la prima cheie chiar si la -25C.
Nu te speria ca tensiunea e dubla(si turatia e dubla!!),timpul cat functioneaza electromotorul este foarte scurt si practic nu are timp sa se incalzeasca.


--------------------
Dacia 1310 TX 1984 - XHA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hecbv
post 16 Sep 2005, 01:21
Post #85


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 6 May 05




sper ca si demarorul e de 24 ca daca odata uiti sa mai iei mana de pe cheie sa dus dracu


--------------------
dacia 1310 Lux - hec_bv
schimb iluminare bord
0723735110
hecaru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 16 Sep 2005, 08:22
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Daca compresia, injectoare si bujii sunt in stare buna, porneste la prima cheie si la 12V. Trust me! smile.gif

Era sa uit ... si motorina de calitate nu gel. wink.gif


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 16 Sep 2005, 18:44
Post #87


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(ABG @ 14 Sep 2005, 09:39)
Motorul e Diesel? sau Benzina?
Ce capacitate are si cati CP dezvolta?
L-ai montat cu cutia lui sau a mers cea de Dacie?
*



Este diesel clar,ceea ce ma uimeste este faptul ca un specialist ca tine, cu ochiul format, nu face diferenta intre un motor diesel si unul pe benzina.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 16 Sep 2005, 18:50
Post #88


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(godmaaty @ 15 Sep 2005, 00:16)
Trebuie sa mentionez ca masina din foto nu imi apartine si nu am modificato eu,e al unui prieten ff bun pe care cu greu l-am convins sa ma lase sa v-o prezint.Detaliile le cunosc in totalitate pt ca am fost de fata de la inceput pana la sfarsit,ce nu stiu exact il intreb si va spun.
MOTORUL-Diesel aspirat de 1.6L
CV-WW Passat (benzinar deocamdata) 5 trepte
PLANETERELE-WW+Dacia
PORNIREA- 24Volti !!!!!
INSTALATIA ELECTRICA-Incarcarea 24V ->releu regulator24V
                                                                  ->alternator 24V
                                      -Becuri si restul de consumatori ->12V
*



Nu vad daca sunt legate bateriile in serie sau in paralel,la o prima vedere se pare a fi in serie.Oricum banuiesc ca demarorul nu este de wv.WV merge la 12v.
Ma intreb de ce nu a mers pe varianta clasica, si de ce nu a legat bateriile in paralel (sau punea o singura baterie mare[ca putere, nu ca dimensiuni]) pentru a asigura un curent de pornire mare.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
godmaaty
post 17 Sep 2005, 17:16
Post #89


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 28 June 05




Electromotorul este pe 12V de Ww,si nu e nici o problema ca functioneaza la 24V.GARANTEZ ca nu se incalzeste mai tare decat unul care functioneaza la 12V in conditii normale de exploatare.Bateriile sunt in serie pentru a avea tensiunea de 24V,iar aceasta solutie e una ce tine de gust sau mai bine zis moft dar cu foarte bune rezultate.

This post has been edited by godmaaty: 17 Sep 2005, 17:17


--------------------
Dacia 1310 TX 1984 - XHA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FloRiN_K1
post 10 Jul 2007, 12:25
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 July 07




Dap motorul ala de golf 2 a fost este si va ramane unul diesel .Acum sa va arat golf-ul meu pe dacie ceva pareri vreau sa aud si spuneti si mie daca stie cineva cum fac sa ii pun si un turometru. Si merge foarte bine putine trepidatii suporti pentru motor facuti manual cutia originala in 4 iarna porneste la prima cheie actionate bujiile incandescente 6 secune.

This post has been edited by FloRiN_K1: 10 Jul 2007, 12:27

Attached thumbnail(s)
S2010008.JPG ( Size: 279.36k ) Number of downloads: 1538
S2010004.JPG ( Size: 182.23k ) Number of downloads: 1536


--------------------
Dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 08:14
Forum Renault