Dacia 1310, Dacia 1310 - bateria pierde curent
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1310, Dacia 1310 - bateria pierde curent
Dacia1310. |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 15 November 15 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina
1310
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Ai legat aiurea firele galben si rosu, astfel ca nu mai intra in stand-by.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Dacia1310. |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 15 November 15 ![]() |
Le-am legat corect, altfel nu cred ca-mi mai pornea CD-Playerul.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1310
|
|
Dinica Mihnea |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 23 July 15 ![]() |
Galben trebuie sa fie alimentat continuu ( sa-si pastreze ora, data si setarile) iar rosu, dupa preferinte, fie pe accesorii, fie pe direct... Pentru minus eu as fi tras un singur cablu din mufa casetofonului catre un surub de masa din interior, desi nu ar trebui sa conteze de unde il iei (adica fie direct la baterie, fie altundeva). Incearca totusi si asa, poate asta o fi problema. Ori ne batem capul degeaba si bateria e pe duse sau o suprasoliciti cu radioul, nu are amperajul suficient de mare...
|
--------------------
Dacia
Dacia 1300
- DJ 06 CGF
1975
|
|
dstdan |
![]()
Post
#5
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Ori cum a zis colegu Dinica, ori unesti galbenul cu rosu si amandoua le legi pe ,,+,, permanent (sa-ti cante si cand ai motorul oprit , cheia scoasa din contact), minusul la caroserie.
Masoara consumul din instalatia masinii (cati mA ai consum, trebuie sa fie sub 0,04-0,05 A), daca nu stii iti explic sau cauta un electrician la vanzari acumulatori. Tu probabili mai ai si alti consumatori pe liber, leduri, ceasuri, alarma, etc. care insumate sar de 0,05A, iar asta face ca la 100 ore stat parcata (apx.4 zile) ai un consum de 5 A, iar daca nu o pornesti vreo luna, si bateria e si slaba, o golesti (consuma de apx.35 A pe luna, si bateria e de 60A noua , salut pornire) ![]() |
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
- TAM
1997, 2003, 2008 Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
Dacia1310. |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 15 November 15 ![]() |
Bateria o am de 2 luni, este noua, 62ah. Am fost si am masurat cat curent intra in ea si mi-a spus ca nu incarca la maxim sau ca o consuma ceva, si nu am alarma sau alti consumatori care sa-mi consume cat nu am cheia in contact + ca am observat ca atunci cand dau faza lunga imi scade foarte mult din puterea bateriei, la radio scade doar putin. Radioul porneste fara sa am un cablu legat la minus, isi ia minusul de undeva de pe masina, nu stiu..
This post has been edited by Dacia1310.: 16 Nov 2015, 18:04 |
--------------------
Dacia
Berlina
1310
|
|
dstdan |
![]()
Post
#7
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Cred ca minusul il ia prin carcasa lui de metal, de la caroserie, cum l-ai prins pe masina.
Ai un consumator ceva, un scurt, trebuie sa verifici cu aparatul toate circuitele, de la panoul de sigurante, incolo. In plus, fluctuatia de curent, e ori de la alternator, ori bloc diode, ori firul de masa al alternatorului, nu face priza, contact perfect cu sasiul, da jos curata, unge cu vaselina, reprinde, si, sau mai trage o masa, un fir de la alterntor la sadiu, ptr. masa. |
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
- TAM
1997, 2003, 2008 Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
Dacia1310. |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 15 November 15 ![]() |
Multumesc pentru idei, o sa incerc.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1310
|
|
Dinica Mihnea |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 23 July 15 ![]() |
Problema cu diferentele de curent cand porneam farurile mi-a dat si mie batai de cap... Turata baga curent normal in baterie, dar daca ii porneam farurile o lua razna: incarca cu 16-17 V! Toti mi-au zis sa schimb releul (cel mecanic, original al masinii) cu unul electronic. Zis si facut, dar problema exact aceeasi! Am reusit, in final, tragand un cablu de masa direct de la borna - a bateriei la masa releului... aparent acolo era problema, acum baga 14.3 V constant.... Aah, si inainte imi trepida si lumina de la faruri, acum, de cand am rezolvat masa, e totul ok
|
--------------------
Dacia
Dacia 1300
- DJ 06 CGF
1975
|
|
Dacia1310. |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 15 November 15 ![]() |
QUOTE(Dinica Mihnea @ 16 Nov 2015, 20:26) Problema cu diferentele de curent cand porneam farurile mi-a dat si mie batai de cap... Turata baga curent normal in baterie, dar daca ii porneam farurile o lua razna: incarca cu 16-17 V! Toti mi-au zis sa schimb releul (cel mecanic, original al masinii) cu unul electronic. Zis si facut, dar problema exact aceeasi! Am reusit, in final, tragand un cablu de masa direct de la borna - a bateriei la masa releului... aparent acolo era problema, acum baga 14.3 V constant.... Aah, si inainte imi trepida si lumina de la faruri, acum, de cand am rezolvat masa, e totul ok Cam asa se intampla si la mine dar am lasat-o odata peste noapte fara borna + de la CD-Player si de la masina dar de dimineata era moarta, acum deconectez amandoua bornele de la baterie (vorbesc de bornele masinii) sa nu risc sa raman cu ea fara curent. Cu masina pornita, acul unde imi arata incarcarea bateriei sta pe semn sau aproape de jumatate cand accelerez iar daca aprind farurile faza lunga scade acul pe rosu, chiar si accelerata la 2-3000 rpm. This post has been edited by Dacia1310.: 16 Nov 2015, 21:26 |
--------------------
Dacia
Berlina
1310
|
|
Dinica Mihnea |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 23 July 15 ![]() |
Eu am avut noroc si am rezolvat destul de usor problema, la tine ar putea aparea un scurt sau o masa imperfecta in alta parte... daca zici ca ai deconectat bateria si tot s-a descarcat tind sa cred ca problema sa fie chiar din baterie (daca ai putea sa imprumuti alta pentru cateva zile si sa vezi cum se comporta cu alta ar fi super), daca nu, incarc-o putin, ca acum se lasa frigul si se descarca mai usor... dupe 2-3 zile de nepornire si eu am patit asta la o baterie cumparata in august, tot noua. Sau (nu sunt sigur, nu ma pricep prea bine la cei 14 ani ai mei) sa nu se atinga pe undeva "+"-ul cu "-"-ul la vreun cablu, sa faca un scurt fara flama care doar sa manance incetul cu incetul bateria!
This post has been edited by Dinica Mihnea: 16 Nov 2015, 22:03 |
--------------------
Dacia
Dacia 1300
- DJ 06 CGF
1975
|
|
Dacia1310. |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 15 November 15 ![]() |
Fratilor, problema nerezolvata..am testat bateria, incarca.. alternator, releu bun..nu stiu care e problema dar cand aprind farurile faza lunga 5 secunde fara sa accelerez masina la 2000 rpm, moare bateria. Dau drumu' si la casetofon si la aeroterma la maxim fara sa pornesc motorul masinii si tot nu mi-o descarca asa. :l
|
--------------------
Dacia
Berlina
1310
|
|
maho |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.256 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
La inceput ai zis ca problema a aparut cand ai montat cd-playerul, apoi ti s-a zis ca nu se incarca bateria la maxim (depinde ce intelegea ala prin "maxim"). Ia-ti un aparat de masura si verifica tu totul. Pe aici ai citit ? Cam mare topicul, dar o sa gasesti acolo solutia (cauta postarile lui bygy007, el le stie p-astea
![]() Daca n-ai niste becuri energofage pe lunga, nu alea-s problema. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bygy007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.184 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
Dacia1310. |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 15 November 15 ![]() |
Am verificat si cu farurile aprinse, bateria incarca 14, nu stiu ce are.. bygy007, daca ai vreo adresa de e-mail sau skype ceva sa putem vorbii mai detaliat, poate reusesti sa-ti dai tu seama..merci.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1310
|
|
dstdan |
![]()
Post
#16
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Desfa si reverifica legaturile, instslatia la faruri, ai un scurt, nu incalzeste firele, sigurantele sunt cele normal calibrate sau ai vreo sarma pusa empiric peacolo? Daca problema e doar cu farurile cuplate, as este! sau blocul de lumini!
26 Nov 2015, 22:05: 2 faruri=55 w+55w, este 110 wat puterea, este P=UxI! adica tensiunea 12 Volti x I intensitatea, in Amperi, rezulta I =110 w / 12 v, adica apx.10 A / h, adica, daca nu incarca alternatorum normal, in cateva ore, salut baterie, in caz normal, daca ai si un scurt se duce si mai repede 26 Nov 2015, 22:11: Sau incearca cu alta baterie, imprumuta una, chiar veche sa fie, dar nu a ta, alta arianta, probabil acumulatorul tau e sulfatat, adica, pasta de pe elementi a cazut, la fund, si face scurt inte placile unui sau a mai multor elementi, deci salut curent constant, mai ales la, ,efort,,. This post has been edited by dstdan: 26 Nov 2015, 21:11 |
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
- TAM
1997, 2003, 2008 Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th September 2025 - 09:25 |