DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia 1310, Dacia 1310 - bateria pierde curent

Dacia1310.
post 15 Nov 2015, 21:29
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 15 November 15




[B]Salut! Am montat un CD-Player pe o Dacia 1310 acum o saptamana si mi-a cam descarcat bateria , sa fie din cauza ca am legat si minusul la borna bateriei chiar daca casetofonul si-l lua deja de la masina..sau care sa fie problema?? Mentionez ca n-am avut probleme cu descarcarea bateriei pana sa montez CD-Playerul. Multumesc anitipat.


--------------------
Dacia Berlina 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Nov 2015, 21:31
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ai legat aiurea firele galben si rosu, astfel ca nu mai intra in stand-by.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia1310.
post 15 Nov 2015, 21:33
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 15 November 15




Le-am legat corect, altfel nu cred ca-mi mai pornea CD-Playerul.


--------------------
Dacia Berlina 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 15 Nov 2015, 22:46
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 23 July 15




Galben trebuie sa fie alimentat continuu ( sa-si pastreze ora, data si setarile) iar rosu, dupa preferinte, fie pe accesorii, fie pe direct... Pentru minus eu as fi tras un singur cablu din mufa casetofonului catre un surub de masa din interior, desi nu ar trebui sa conteze de unde il iei (adica fie direct la baterie, fie altundeva). Incearca totusi si asa, poate asta o fi problema. Ori ne batem capul degeaba si bateria e pe duse sau o suprasoliciti cu radioul, nu are amperajul suficient de mare...


--------------------
Dacia Dacia 1300 - DJ 06 CGF 1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dstdan
post 16 Nov 2015, 09:14
Post #5


Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team


Group: Members
Posts: 343
Joined: 6 November 13
From: Mures autoservice Team DST Dan




Ori cum a zis colegu Dinica, ori unesti galbenul cu rosu si amandoua le legi pe ,,+,, permanent (sa-ti cante si cand ai motorul oprit , cheia scoasa din contact), minusul la caroserie.
Masoara consumul din instalatia masinii (cati mA ai consum, trebuie sa fie sub 0,04-0,05 A), daca nu stii iti explic sau cauta un electrician la vanzari acumulatori.
Tu probabili mai ai si alti consumatori pe liber, leduri, ceasuri, alarma, etc. care insumate sar de 0,05A, iar asta face ca la 100 ore stat parcata (apx.4 zile) ai un consum de 5 A, iar daca nu o pornesti vreo luna, si bateria e si slaba, o golesti (consuma de apx.35 A pe luna, si bateria e de 60A noua , salut pornire) wink.gif


--------------------
Dacia,Renault,VW - 1310, Megan, Tiguan - TAM 1997, 2003, 2008
Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia1310.
post 16 Nov 2015, 18:02
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 15 November 15




Bateria o am de 2 luni, este noua, 62ah. Am fost si am masurat cat curent intra in ea si mi-a spus ca nu incarca la maxim sau ca o consuma ceva, si nu am alarma sau alti consumatori care sa-mi consume cat nu am cheia in contact + ca am observat ca atunci cand dau faza lunga imi scade foarte mult din puterea bateriei, la radio scade doar putin. Radioul porneste fara sa am un cablu legat la minus, isi ia minusul de undeva de pe masina, nu stiu..

This post has been edited by Dacia1310.: 16 Nov 2015, 18:04


--------------------
Dacia Berlina 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dstdan
post 16 Nov 2015, 18:25
Post #7


Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team


Group: Members
Posts: 343
Joined: 6 November 13
From: Mures autoservice Team DST Dan




Cred ca minusul il ia prin carcasa lui de metal, de la caroserie, cum l-ai prins pe masina.
Ai un consumator ceva, un scurt, trebuie sa verifici cu aparatul toate circuitele, de la panoul de sigurante, incolo.
In plus, fluctuatia de curent, e ori de la alternator, ori bloc diode, ori firul de masa al alternatorului, nu face priza, contact perfect cu sasiul, da jos curata, unge cu vaselina, reprinde, si, sau mai trage o masa, un fir de la alterntor la sadiu, ptr. masa.


--------------------
Dacia,Renault,VW - 1310, Megan, Tiguan - TAM 1997, 2003, 2008
Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia1310.
post 16 Nov 2015, 18:58
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 15 November 15




Multumesc pentru idei, o sa incerc.


--------------------
Dacia Berlina 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 16 Nov 2015, 20:26
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 23 July 15




Problema cu diferentele de curent cand porneam farurile mi-a dat si mie batai de cap... Turata baga curent normal in baterie, dar daca ii porneam farurile o lua razna: incarca cu 16-17 V! Toti mi-au zis sa schimb releul (cel mecanic, original al masinii) cu unul electronic. Zis si facut, dar problema exact aceeasi! Am reusit, in final, tragand un cablu de masa direct de la borna - a bateriei la masa releului... aparent acolo era problema, acum baga 14.3 V constant.... Aah, si inainte imi trepida si lumina de la faruri, acum, de cand am rezolvat masa, e totul ok


--------------------
Dacia Dacia 1300 - DJ 06 CGF 1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia1310.
post 16 Nov 2015, 21:06
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 15 November 15




QUOTE(Dinica Mihnea @ 16 Nov 2015, 20:26)
Problema cu diferentele de curent cand porneam farurile mi-a dat si mie batai de cap... Turata baga curent normal in baterie, dar daca ii porneam farurile o lua razna: incarca cu 16-17 V! Toti mi-au zis sa schimb releul (cel mecanic, original al masinii) cu unul electronic. Zis si facut, dar problema exact aceeasi! Am reusit, in final, tragand un cablu de masa direct de la borna - a bateriei la masa releului... aparent acolo era problema, acum baga 14.3 V constant.... Aah, si inainte imi trepida si lumina de la faruri, acum, de cand am rezolvat masa, e totul ok
*


Cam asa se intampla si la mine dar am lasat-o odata peste noapte fara borna + de la CD-Player si de la masina dar de dimineata era moarta, acum deconectez amandoua bornele de la baterie (vorbesc de bornele masinii) sa nu risc sa raman cu ea fara curent.

Cu masina pornita, acul unde imi arata incarcarea bateriei sta pe semn sau aproape de jumatate cand accelerez iar daca aprind farurile faza lunga scade acul pe rosu, chiar si accelerata la 2-3000 rpm.

This post has been edited by Dacia1310.: 16 Nov 2015, 21:26


--------------------
Dacia Berlina 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 16 Nov 2015, 22:02
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 23 July 15




Eu am avut noroc si am rezolvat destul de usor problema, la tine ar putea aparea un scurt sau o masa imperfecta in alta parte... daca zici ca ai deconectat bateria si tot s-a descarcat tind sa cred ca problema sa fie chiar din baterie (daca ai putea sa imprumuti alta pentru cateva zile si sa vezi cum se comporta cu alta ar fi super), daca nu, incarc-o putin, ca acum se lasa frigul si se descarca mai usor... dupe 2-3 zile de nepornire si eu am patit asta la o baterie cumparata in august, tot noua. Sau (nu sunt sigur, nu ma pricep prea bine la cei 14 ani ai mei) sa nu se atinga pe undeva "+"-ul cu "-"-ul la vreun cablu, sa faca un scurt fara flama care doar sa manance incetul cu incetul bateria!

This post has been edited by Dinica Mihnea: 16 Nov 2015, 22:03


--------------------
Dacia Dacia 1300 - DJ 06 CGF 1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia1310.
post 25 Nov 2015, 18:43
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 15 November 15




Fratilor, problema nerezolvata..am testat bateria, incarca.. alternator, releu bun..nu stiu care e problema dar cand aprind farurile faza lunga 5 secunde fara sa accelerez masina la 2000 rpm, moare bateria. Dau drumu' si la casetofon si la aeroterma la maxim fara sa pornesc motorul masinii si tot nu mi-o descarca asa. :l


--------------------
Dacia Berlina 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 25 Nov 2015, 21:03
Post #13


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.256
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




La inceput ai zis ca problema a aparut cand ai montat cd-playerul, apoi ti s-a zis ca nu se incarca bateria la maxim (depinde ce intelegea ala prin "maxim"). Ia-ti un aparat de masura si verifica tu totul. Pe aici ai citit ? Cam mare topicul, dar o sa gasesti acolo solutia (cauta postarile lui bygy007, el le stie p-astea biggrin.gif ).
Daca n-ai niste becuri energofage pe lunga, nu alea-s problema.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 26 Nov 2015, 01:10
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.184
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI






--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia1310.
post 26 Nov 2015, 18:36
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 15 November 15




Am verificat si cu farurile aprinse, bateria incarca 14, nu stiu ce are.. bygy007, daca ai vreo adresa de e-mail sau skype ceva sa putem vorbii mai detaliat, poate reusesti sa-ti dai tu seama..merci.


--------------------
Dacia Berlina 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dstdan
post 26 Nov 2015, 20:36
Post #16


Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team


Group: Members
Posts: 343
Joined: 6 November 13
From: Mures autoservice Team DST Dan




Desfa si reverifica legaturile, instslatia la faruri, ai un scurt, nu incalzeste firele, sigurantele sunt cele normal calibrate sau ai vreo sarma pusa empiric peacolo? Daca problema e doar cu farurile cuplate, as este! sau blocul de lumini!

26 Nov 2015, 22:05:
2 faruri=55 w+55w, este 110 wat
puterea, este P=UxI! adica tensiunea 12 Volti x I intensitatea, in Amperi,
rezulta I =110 w / 12 v, adica apx.10 A / h, adica, daca nu incarca alternatorum normal, in cateva ore, salut baterie, in caz normal, daca ai si un scurt se duce si mai repede

26 Nov 2015, 22:11:
Sau incearca cu alta baterie, imprumuta una, chiar veche sa fie, dar nu a ta, alta arianta, probabil acumulatorul tau e sulfatat, adica, pasta de pe elementi a cazut, la fund, si face scurt inte placile unui sau a mai multor elementi, deci salut curent constant, mai ales la, ,efort,,.

This post has been edited by dstdan: 26 Nov 2015, 21:11


--------------------
Dacia,Renault,VW - 1310, Megan, Tiguan - TAM 1997, 2003, 2008
Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th September 2025 - 09:25
Forum Renault