MOTOR 1410 SPORT, AJOTOR
![]() ![]() ![]() |
MOTOR 1410 SPORT, AJOTOR
sumi_nos |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410 SPORT
- AG-01-MVU
1989
|
|||
brigada_diverse |
![]()
Post
#2
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
4 trepte?
eu am dacie simpla in 4 trepte...am 100 la 3200 turatii...asta ca ai turatie mare si viteza mica tine de discul de ambreiaj uzat ce anume ai schimbat tu la aprindere? ai pus o platina buna? avansu e reglat corect? carburatorul in ce fel l-ai reglat? daca scoate fum negru...de aici e problema..merge innecat-> afuma bujiile si scanteea slaba e problema fum albastru si nu consuma ulei?....una din doua..fumu alb-albastru inseamna ca haleste ulei.... nu prea inteleg un lucru...scanteea o da intre electrozi sau intre electrodul de jos si filet? daca da spre filet ori ai distanta marita ffff mult la bujie(deri regleaz-o)...ori le strangi prea tare pana crapa ceramica si nu se mai creaza izolarea intre electrodul central si margini...pe asta as da vina culbutorii sunt reglati? regleaza bujiile la 0,6-0,7 a scapat limbaj mirc in ultima propozitie....cu k ala....vezi ca te taxeaza moderatorii.... This post has been edited by cristitranca: 29 Dec 2008, 13:56 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
sumi_nos |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
PAI ambreajul e bun ca nu patineaza ii dau scart a-1 si a-2,ma gandesc ca asa a fost cutia de viteze de pe dacia sport??e cutia originala in 4 trepte.
am schimbat condensator,platina,bobina nu se incinde deci e buna la carburator odata lam desfacut sa vad daca am gunoaie atat si iam reglat aerul si surubul de relanti iam pus o saiba ca sta mai turata,daca al infiletez detot nu mai sta la relanti. Tacheti sunt reglati recent.fun negru scoate Scanteia o da intre electrod si izolatia de la electrod(ceramica) Avansul e reglat dar daca scot furtunul de la avansul vacumatic nu e nici o diferenta,se poate sa fie infundata gaura de la carburator pe unde trage aer avansu?(cum o desfund?daca suflu aer cu un compresor pot strica ceva la carburator??) |
--------------------
dacia
1410 SPORT
- AG-01-MVU
1989
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#4
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
dupa cum ti-ai raspuns si singur, ai 2 vinovati pentru innegrirea bujiilor, unul e capsula vacumatica sparta, iar celalalt carburator infundat partiual si reglat aiurea, saiba de la jiclorul de relanti e "in plus", scapa de ea, spala carburatorul si sufla-l cu aer comprimat ca la carte si apoi regleaz-o calumea.
|
--------------------
DACIA
1410
- 2-AB-9576
GTL 1986 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
Dar e posibil sa am vrun jigler marit sau ceva ca fuge ndestul debine cand am bujiile noi fac loganul de 1,4
tata mia zis ca e amestecum benzina aer prost si daia scoate fum negru,e posibil sa fie tot de acolo si cauza bujiilor afumate si stricate?sa bage prea multa benzina?? Care ami poate explica si mie ce se intampla cand mergi cu un avans mic,si cand mergi cu avansul mare.(avantaje dezavantaje) This post has been edited by sumi_nos: 29 Dec 2008, 16:15 |
--------------------
dacia
1410 SPORT
- AG-01-MVU
1989
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#6
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
avans mic...n-are putere....merge in suturi(depinde cat de mic e)
avans mare....putere mai mare, porniri mai grele, consum marit pai cuarata carburatorul si mai vedem..daca nu ai umblat in el deloc(sa schimbi jiglere....nu gasesc motivul pt care sa se fi marit jigloarele singure...) |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
slaiciprian |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
probabil ai avans mare, de asta ai scart in treptele inferioare. insa asta iti limiteaza si viteza maxima. io prefer asa.
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
sumi_nos |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
am luat aseara carburatorul in cas si iam schimbat jiglerele cu jiglere noi la set(carfil brasov)pai era jiglerul de la gascan ext de marit fata de cel nou,cel de relanti marit si mai era unu marit dar nu stiu care.Iam desfundar gaurica de la avans si acu sa vedem dak mai mananca bujiile.
tata a zis k daia le manca ca le baga prea multa benzina. SLAICIPRIAN cum adica limiteaza viteza maxima? cum ar treb sa reg avansul ca sa am si viteza si demaraj? |
--------------------
dacia
1410 SPORT
- AG-01-MVU
1989
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#9
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
pui motorul la semn(semnul de pe volanta si semnul de pe cutie)
pui contactu scoti fisa centrala de la delco si o apropii de masa misti deloc-ul in stanga si apoi isor spre dreapta pana da scantee...cand a dat , te-ai oprit strangi surubu care tine delco-ul, pui fisa inapoi si gata ai delco special de dacie sport...am si eu unul de la cineva si l-am pus pe asta(1310...1289 cmc) si nu se impaca deloc...deci nu lua alte delcouri decat de sport |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ab05mlw |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 April 08 ![]() |
treaba sta asa:
carburatoul fiert, uscat, suflat reglat(daca ai avea un stand unde sa il reglezi nu ai mai avea probleme cu el daca vrei sa bagi set jicloare baga de brasov daca nu stai in loc) aprinderea: schimba condesatorul si verifica platina bujia si avansul si capsula de la vaccum. verifica si culbutori. nu ar mai trebui sa ai probleme. |
--------------------
dacia
1310
- ab05mlw
1990
|
|
mishujkl |
![]()
Post
#11
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
Are dreptate tatal tau: amestec bogat. Se ancraseaza bujiile, am patit si eu. Mai strange surubul de amestec.
|
--------------------
-
-
- -
-
|
|
baranga |
![]()
Post
#12
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
dacie sport din 98???
![]() fum negru=amestec bogat;schimba toate jicloarele cu unele de carfil originale nu rebuturi din alea la 12 lei setul;apo reglezi carburatorul daca zici ca ai scanteia slaba verifici urmatoarele:masori rezistenta la fise; masori rezistenta la bobina,verifici ca ea sa dea scanteie de minim 1 cm fata de caroserie; reglezi avansul si verifici capsula de la avansul vacuumatic; verifici distanta la platina,condensatorul,capacul de delcou; nu stiu cum dai tu scart in treptele inferioare,dar si eu sunt de parere ca iti patineaza ambreiajul;ca sa te convingi daca e asa sau nu incearca sa orci o bordura,nici chiar mare sa atingi ceva pe dedesubt dar nici mica;daca reusesti inseamna ca ai ambreiajul bun ![]() mult succes ![]() |
--------------------
Dacia
Break
- IL 03 HLE
1999 - 1310CL mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
AMBREAJUL E BUN
AJUTATIMA VA ROG CA E LUCREZ CU MASINA ASTA DACA SE STRICA RAMAN FARA SERVICI TOT LAFEL AMI AFUMA SI STRICA BUJIILE AM SCHIMBAR SI REGLAT CARBURATOR+TOATA APRINDEREA SI CULBUTORI SUNT REGLATI MAI ZICETIMI CE AS PUTEA SI FAC SA SCAP DE PROB CCU BUJIILE EU SCHIMB BUJIILE PE FIEACRE SAPTAMANA, cristitranca CARE E DIFERENTAINTRE DELCO DE DACIE SPORT SI CEL NORMAL 1310 ? This post has been edited by sumi_nos: 6 Jan 2009, 15:15 |
--------------------
dacia
1410 SPORT
- AG-01-MVU
1989
|
|
emircea |
![]()
Post
#14
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Pune mana pe topicurile mai vechi, citeste cum se face ciorba de carburator, spala inca o data carburatorul, regleaza plutitorul inainte de a-l pune la loc , verifica si cuiul poantou sa inchida, pune-l pe masina (explicatii destul de detaliate in topicurile alea).
Reglezi tachetii, avansul, pui la punct carburatia, dai o tura mai serioasa si verifica ca bujiile sa fie maronii, nu negre. Reglezi pana motorul merge rotund si bujiile iau culoarea specificata. Si gata! Spor la citit si la treaba! |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
- MH / TM / B
1981 / 1977 / 2009 Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
Mai baieti am fiert schimbat reglat carburator, schimbat platina condesnator bobina delcou,am reglat tacheti.
ce pai poate fi?ceva prin motor?pe la pistoane supape?ulei nu consuma Datimi idei k nu o mai suport |
--------------------
dacia
1410 SPORT
- AG-01-MVU
1989
|
|
TheGreatBabanu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 373 Joined: 12 January 09 From: BUCURESTI - Sector 3 ![]() |
cu tot respectul, DU-TE LA MECANIC cu ea. sau vinde-o.
|
--------------------
Dacia Sport-Sold :(
Opel Corsa B - Swing
- IF 23 TGB / B 23 TGB
1988/1994 It's not about speed, It's about technique
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
Bai,cine are o dacie sport consider ca nu ar trebui niciodata sa-i treaca prin gand sa o vanda.
cred ca era ceva pe la delcou cam am luat unul nou si vad ca nu am mai avut prob de vro doua saptamani |
--------------------
dacia
1410 SPORT
- AG-01-MVU
1989
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#18
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Jicloarele se verifica cu spirale calibrate si se cauta in carte ce carburator ai si ce jiclor vine montat .... chiar si cele originale sunt decalibrate ! Cum stai cu avansul .... cum stai cu capsula vacumatica ? vezi daca ai capsula vacumatica sparta mere prost motorul afuma bujiile. Supapele sunt reglate corect ? daca sunt stranse prea mult peste cotele respective iar se afuma bujiile !
Dacia sport e la fel ca o dacie normala nu o mai ridica in slavi nu vezi ca daca nu o pui la punct plangi langa ea ! Vorba lu emircea ia la rand topicurile mai in jos ca s-a vorbit destul pe tema aceasta ! |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
bylexus |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
QUOTE(sumi_nos @ 14 Jan 2009, 21:24) Bai,cine are o dacie sport consider ca nu ar trebui niciodata sa-i treaca prin gand sa o vanda. cred ca era ceva pe la delcou cam am luat unul nou si vad ca nu am mai avut prob de vro doua saptamani De ce sa nu o vinzi?! Mai bine iti pierzi serviciul si stai acasa sa te joci cu ea?!Ce are atat de special fata de o dacie normala?! Pe bune, ca nu stiu. |
--------------------
Renault
Symbol
- BH 90 DBA
2012 Start 1.2 16v
|
|
kog |
![]()
Post
#20
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
daca o vinde o veau io
![]() This post has been edited by kog: 14 Jan 2009, 22:13 |
--------------------
Dacia
1310
- AR-05-DGF
1989 TLX Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
bylexus |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
- BH 90 DBA
2012 Start 1.2 16v
|
|
kog |
![]()
Post
#22
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
io nu am servici deci....
ontopic: vezi ca din cauza avnsului dereglat ets se strica bujiile ff repede, io zic sa mergi la ceva mecanic, ca si io am injutat o dacie in iarna asta ca nu pornea, am schimbat toata aprinderea, si pana la urma erau bujiile (noi) de vina |
--------------------
Dacia
1310
- AR-05-DGF
1989 TLX Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
djasu82 |
![]()
Post
#23
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
sa pice toate rablele pe mana mea fiindca toate ar porni la sfer de cheie . Cine s-a urcat direct dupa ce a loat carnetul pe una injectata nu o sa invete mecanica nu o sa stie cu ce se manainca nici macar pe parte eletrica nu mai vorbesc despre eletronica si soft.
Bujiile cum s-a spus si trebuie verificat cu timpul trebuie adus eletrozii la cotele initiale fiindca in timp imbatranesc adica se tocesc iar distanta intre eletrodul central si cel lateral se mareste. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
Sc0rpi0N |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 20 October 08 From: Oradea ![]() |
si la mine se inegresc bujiile dar destul de des. nu stiu ce sa mai fac...am fost cu carburatoru la reglat curatat in ceva solutie si tot se inegresc
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate 1.5DCI
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
mam iutat ieri la ele ca iar intrerupea,si sunt afumate dar in comparatie cu vremurile vechi cand trebuia sa le schimb acu decat leam curatat cu peria de sarma si merg brici.
sa ma mai uit maine la ea ca sunt liber. e diferenta la cutia de viteze fata de o dacie normala la ampartamentul dintre roti si la greutate,dacia sport e mult mai stabila si mai nervoasa decat berlina This post has been edited by sumi_nos: 16 Jan 2009, 10:00 |
--------------------
dacia
1410 SPORT
- AG-01-MVU
1989
|
|
Sc0rpi0N |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 20 October 08 From: Oradea ![]() |
poi si la mine cand se inegresc bujiile doar le curat cu peria de sarma, le pun inpoi si merge iar bine pana dupa cateva zecii de km dupa aia iar se inegresc....stiu k is nervoase daciile sport k m-am facut o data cu unu cu dacia sport:))).....cati cai are dacia sport?
|
--------------------
Dacia
Logan
2006 Laureate 1.5DCI
|
|
kog |
![]()
Post
#27
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
aia 1410 are 65 (teoretic) da slabe sanse sa aiba atata. Mai mult de 58 nu cred sa aiba nici o dacie fara modificari
|
--------------------
Dacia
1310
- AR-05-DGF
1989 TLX Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
argon |
![]()
Post
#28
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
de ce 'nu crezi'? dar ce conteaza cat are, Matizul are 48 si va face pe toti.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
kog |
![]()
Post
#29
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
ai dreptate, ca ala probabil dezvolta putere mai mare la turatie mai mica, nu ca dacia putere maxima la 5000 de ture
|
--------------------
Dacia
1310
- AR-05-DGF
1989 TLX Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
mad toz |
![]()
Post
#30
|
![]() fan dacia-reno Group: Members Posts: 1.334 Joined: 26 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310
1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm 2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th July 2025 - 01:10 |