DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> MOTOR 1410 SPORT, AJOTOR

sumi_nos
post 29 Dec 2008, 13:45
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




Salut,am o dacie sport din 1998,motor 1,4 4trepte

e normal ca la 3000rpm cu treapta a 4 sa am 70 si la 4000rpm sa am abia 100km?mentinonez k am ajuns cu ea la 155km dar nu stiu ce turatie aveam
asta a fost o intrebare

Problema vine acu,tot schimb bujiile cu sinterom tin cam 500-600 km pana le afuma si de scanteie slaba si nu in boltul ala da spre margi nea cu filetul,daca vreau sa le curat le curat degeaba k nici un rezultat.Bujii champion 100km si lafel,bujii bosh 1000-1200km si lafel,aprindere schimbata aproape total,carb reglat consum ulei aproape deloc,a si scoate fum negru spre albasteru
Nu ar fi problema k le afuma si nu mai da scanteia buna dar intrerupe rau.Cateodata mai da cate un rateu destul de tare si dupaia merge nu mai intrerupe vreo 50-60 km,dupaia iar lafel si nusi dai da drumu.

SCUZE PT NGRESELI DE ORTOGRAFIE SI DAK A MAI SCAPAT LIMBAJ IRC


This post has been edited by sumi_nos: 29 Dec 2008, 13:48


--------------------
dacia 1410 SPORT - AG-01-MVU 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 29 Dec 2008, 13:55
Post #2


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




4 trepte?

eu am dacie simpla in 4 trepte...am 100 la 3200 turatii...asta ca ai turatie mare si viteza mica tine de discul de ambreiaj uzat

ce anume ai schimbat tu la aprindere?
ai pus o platina buna?
avansu e reglat corect?
carburatorul in ce fel l-ai reglat?
daca scoate fum negru...de aici e problema..merge innecat-> afuma bujiile
si scanteea slaba e problema

fum albastru si nu consuma ulei?....una din doua..fumu alb-albastru inseamna ca haleste ulei....

nu prea inteleg un lucru...scanteea o da intre electrozi sau intre electrodul de jos si filet?

daca da spre filet ori ai distanta marita ffff mult la bujie(deri regleaz-o)...ori le strangi prea tare pana crapa ceramica si nu se mai creaza izolarea intre electrodul central si margini...pe asta as da vina

culbutorii sunt reglati?


regleaza bujiile la 0,6-0,7

a scapat limbaj mirc in ultima propozitie....cu k ala....vezi ca te taxeaza moderatorii....

This post has been edited by cristitranca: 29 Dec 2008, 13:56


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 29 Dec 2008, 14:27
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




PAI ambreajul e bun ca nu patineaza ii dau scart a-1 si a-2,ma gandesc ca asa a fost cutia de viteze de pe dacia sport??e cutia originala in 4 trepte.
am schimbat condensator,platina,bobina nu se incinde deci e buna la carburator odata lam desfacut sa vad daca am gunoaie atat si iam reglat aerul si surubul de relanti iam pus o saiba ca sta mai turata,daca al infiletez detot nu mai sta la relanti.
Tacheti sunt reglati recent.fun negru scoate
Scanteia o da intre electrod si izolatia de la electrod(ceramica)
Avansul e reglat dar daca scot furtunul de la avansul vacumatic nu e nici o diferenta,se poate sa fie infundata gaura de la carburator pe unde trage aer avansu?(cum o desfund?daca suflu aer cu un compresor pot strica ceva la carburator??)


--------------------
dacia 1410 SPORT - AG-01-MVU 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 29 Dec 2008, 14:54
Post #4


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




dupa cum ti-ai raspuns si singur, ai 2 vinovati pentru innegrirea bujiilor, unul e capsula vacumatica sparta, iar celalalt carburator infundat partiual si reglat aiurea, saiba de la jiclorul de relanti e "in plus", scapa de ea, spala carburatorul si sufla-l cu aer comprimat ca la carte si apoi regleaz-o calumea.


--------------------
DACIA 1410 - 2-AB-9576 GTL 1986
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 29 Dec 2008, 15:53
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




Dar e posibil sa am vrun jigler marit sau ceva ca fuge ndestul debine cand am bujiile noi fac loganul de 1,4
tata mia zis ca e amestecum benzina aer prost si daia scoate fum negru,e posibil sa fie tot de acolo si cauza bujiilor afumate si stricate?sa bage prea multa benzina??

Care ami poate explica si mie ce se intampla cand mergi cu un avans mic,si cand mergi cu avansul mare.(avantaje dezavantaje)

This post has been edited by sumi_nos: 29 Dec 2008, 16:15


--------------------
dacia 1410 SPORT - AG-01-MVU 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 29 Dec 2008, 17:00
Post #6


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




avans mic...n-are putere....merge in suturi(depinde cat de mic e)
avans mare....putere mai mare, porniri mai grele, consum marit

pai cuarata carburatorul si mai vedem..daca nu ai umblat in el deloc(sa schimbi jiglere....nu gasesc motivul pt care sa se fi marit jigloarele singure...)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 29 Dec 2008, 22:26
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




probabil ai avans mare, de asta ai scart in treptele inferioare. insa asta iti limiteaza si viteza maxima. io prefer asa.


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 30 Dec 2008, 11:08
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




am luat aseara carburatorul in cas si iam schimbat jiglerele cu jiglere noi la set(carfil brasov)pai era jiglerul de la gascan ext de marit fata de cel nou,cel de relanti marit si mai era unu marit dar nu stiu care.Iam desfundar gaurica de la avans si acu sa vedem dak mai mananca bujiile.
tata a zis k daia le manca ca le baga prea multa benzina.

SLAICIPRIAN
cum adica limiteaza viteza maxima?
cum ar treb sa reg avansul ca sa am si viteza si demaraj?


--------------------
dacia 1410 SPORT - AG-01-MVU 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 30 Dec 2008, 16:09
Post #9


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




pui motorul la semn(semnul de pe volanta si semnul de pe cutie)

pui contactu
scoti fisa centrala de la delco si o apropii de masa
misti deloc-ul in stanga
si apoi isor spre dreapta pana da scantee...cand a dat , te-ai oprit

strangi surubu care tine delco-ul, pui fisa inapoi si gata

ai delco special de dacie sport...am si eu unul de la cineva si l-am pus pe asta(1310...1289 cmc) si nu se impaca deloc...deci nu lua alte delcouri decat de sport


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ab05mlw
post 30 Dec 2008, 18:12
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 123
Joined: 20 April 08




treaba sta asa:
carburatoul fiert, uscat, suflat reglat(daca ai avea un stand unde sa il reglezi nu ai mai avea probleme cu el daca vrei sa bagi set jicloare baga de brasov daca nu stai in loc)
aprinderea: schimba condesatorul si verifica platina bujia si avansul si capsula de la vaccum.
verifica si culbutori.
nu ar mai trebui sa ai probleme.


--------------------
dacia 1310 - ab05mlw 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mishujkl
post 30 Dec 2008, 19:27
Post #11


posts: 0,25


Group: Members
Posts: 231
Joined: 25 June 07
From: sv




Are dreptate tatal tau: amestec bogat. Se ancraseaza bujiile, am patit si eu. Mai strange surubul de amestec.


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 30 Dec 2008, 20:36
Post #12


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




dacie sport din 98??? blink.gif

fum negru=amestec bogat;schimba toate jicloarele cu unele de carfil originale nu rebuturi din alea la 12 lei setul;apo reglezi carburatorul
daca zici ca ai scanteia slaba verifici urmatoarele:masori rezistenta la fise;
masori rezistenta la bobina,verifici ca ea sa dea scanteie de minim 1 cm fata de caroserie;
reglezi avansul si verifici capsula de la avansul vacuumatic;
verifici distanta la platina,condensatorul,capacul de delcou;
nu stiu cum dai tu scart in treptele inferioare,dar si eu sunt de parere ca iti patineaza ambreiajul;ca sa te convingi daca e asa sau nu incearca sa orci o bordura,nici chiar mare sa atingi ceva pe dedesubt dar nici mica;daca reusesti inseamna ca ai ambreiajul bun wink.gif

mult succes biggrin.gif


--------------------
Dacia Break - IL 03 HLE 1999 - 1310CL
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 6 Jan 2009, 15:07
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




AMBREAJUL E BUN
AJUTATIMA VA ROG CA E LUCREZ CU MASINA ASTA DACA SE STRICA RAMAN FARA SERVICI
TOT LAFEL AMI AFUMA SI STRICA BUJIILE
AM SCHIMBAR SI REGLAT CARBURATOR+TOATA APRINDEREA SI CULBUTORI SUNT REGLATI
MAI ZICETIMI CE AS PUTEA SI FAC SA SCAP DE PROB CCU BUJIILE EU SCHIMB BUJIILE PE FIEACRE SAPTAMANA,

cristitranca CARE E DIFERENTAINTRE DELCO DE DACIE SPORT SI CEL NORMAL 1310
?

This post has been edited by sumi_nos: 6 Jan 2009, 15:15


--------------------
dacia 1410 SPORT - AG-01-MVU 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 6 Jan 2009, 17:53
Post #14


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Pune mana pe topicurile mai vechi, citeste cum se face ciorba de carburator, spala inca o data carburatorul, regleaza plutitorul inainte de a-l pune la loc , verifica si cuiul poantou sa inchida, pune-l pe masina (explicatii destul de detaliate in topicurile alea).

Reglezi tachetii, avansul, pui la punct carburatia, dai o tura mai serioasa si verifica ca bujiile sa fie maronii, nu negre. Reglezi pana motorul merge rotund si bujiile iau culoarea specificata. Si gata!

Spor la citit si la treaba!


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; - MH / TM / B 1981 / 1977 / 2009
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 7 Jan 2009, 11:00
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




Mai baieti am fiert schimbat reglat carburator, schimbat platina condesnator bobina delcou,am reglat tacheti.
ce pai poate fi?ceva prin motor?pe la pistoane supape?ulei nu consuma
Datimi idei k nu o mai suport


--------------------
dacia 1410 SPORT - AG-01-MVU 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheGreatBabanu
post 13 Jan 2009, 02:10
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 373
Joined: 12 January 09
From: BUCURESTI - Sector 3




cu tot respectul, DU-TE LA MECANIC cu ea. sau vinde-o.


--------------------
Dacia Sport-Sold :( Opel Corsa B - Swing - IF 23 TGB / B 23 TGB 1988/1994
It's not about speed, It's about technique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 14 Jan 2009, 20:24
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




Bai,cine are o dacie sport consider ca nu ar trebui niciodata sa-i treaca prin gand sa o vanda.
cred ca era ceva pe la delcou cam am luat unul nou si vad ca nu am mai avut prob de vro doua saptamani


--------------------
dacia 1410 SPORT - AG-01-MVU 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 14 Jan 2009, 22:02
Post #18


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Jicloarele se verifica cu spirale calibrate si se cauta in carte ce carburator ai si ce jiclor vine montat .... chiar si cele originale sunt decalibrate ! Cum stai cu avansul .... cum stai cu capsula vacumatica ? vezi daca ai capsula vacumatica sparta mere prost motorul afuma bujiile. Supapele sunt reglate corect ? daca sunt stranse prea mult peste cotele respective iar se afuma bujiile !
Dacia sport e la fel ca o dacie normala nu o mai ridica in slavi nu vezi ca daca nu o pui la punct plangi langa ea !
Vorba lu emircea ia la rand topicurile mai in jos ca s-a vorbit destul pe tema aceasta !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 14 Jan 2009, 22:06
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




QUOTE(sumi_nos @ 14 Jan 2009, 21:24)
Bai,cine are o dacie sport consider ca nu ar trebui niciodata sa-i treaca prin gand sa o vanda.
cred ca era ceva pe la delcou cam am luat unul nou si vad ca nu am mai avut prob de vro doua saptamani
*




De ce sa nu o vinzi?! Mai bine iti pierzi serviciul si stai acasa sa te joci cu ea?!Ce are atat de special fata de o dacie normala?! Pe bune, ca nu stiu.


--------------------
Renault Symbol - BH 90 DBA 2012 Start 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 14 Jan 2009, 22:12
Post #20


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




daca o vinde o veau io biggrin.gif

This post has been edited by kog: 14 Jan 2009, 22:13


--------------------
Dacia 1310 - AR-05-DGF 1989 TLX
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 14 Jan 2009, 22:14
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




QUOTE(kog @ 14 Jan 2009, 23:12)
daca o vinde o veau io biggrin.gif
*



Facand acuma o glumita... vrei sa iti pierzi si tu serviciul?!


--------------------
Renault Symbol - BH 90 DBA 2012 Start 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 14 Jan 2009, 22:17
Post #22


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




io nu am servici deci....

ontopic: vezi ca din cauza avnsului dereglat ets se strica bujiile ff repede, io zic sa mergi la ceva mecanic, ca si io am injutat o dacie in iarna asta ca nu pornea, am schimbat toata aprinderea, si pana la urma erau bujiile (noi) de vina


--------------------
Dacia 1310 - AR-05-DGF 1989 TLX
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 14 Jan 2009, 22:46
Post #23


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




sa pice toate rablele pe mana mea fiindca toate ar porni la sfer de cheie . Cine s-a urcat direct dupa ce a loat carnetul pe una injectata nu o sa invete mecanica nu o sa stie cu ce se manainca nici macar pe parte eletrica nu mai vorbesc despre eletronica si soft.
Bujiile cum s-a spus si trebuie verificat cu timpul trebuie adus eletrozii la cotele initiale fiindca in timp imbatranesc adica se tocesc iar distanta intre eletrodul central si cel lateral se mareste.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm - nnn 1999 / 2003 / 2008 /2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sc0rpi0N
post 14 Jan 2009, 23:51
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 20 October 08
From: Oradea




si la mine se inegresc bujiile dar destul de des. nu stiu ce sa mai fac...am fost cu carburatoru la reglat curatat in ceva solutie si tot se inegresc


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 16 Jan 2009, 09:59
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




mam iutat ieri la ele ca iar intrerupea,si sunt afumate dar in comparatie cu vremurile vechi cand trebuia sa le schimb acu decat leam curatat cu peria de sarma si merg brici.
sa ma mai uit maine la ea ca sunt liber.
e diferenta la cutia de viteze fata de o dacie normala la ampartamentul dintre roti si la greutate,dacia sport e mult mai stabila si mai nervoasa decat berlina

This post has been edited by sumi_nos: 16 Jan 2009, 10:00


--------------------
dacia 1410 SPORT - AG-01-MVU 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sc0rpi0N
post 16 Jan 2009, 13:34
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 20 October 08
From: Oradea




poi si la mine cand se inegresc bujiile doar le curat cu peria de sarma, le pun inpoi si merge iar bine pana dupa cateva zecii de km dupa aia iar se inegresc....stiu k is nervoase daciile sport k m-am facut o data cu unu cu dacia sport:))).....cati cai are dacia sport?


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 16 Jan 2009, 13:38
Post #27


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




aia 1410 are 65 (teoretic) da slabe sanse sa aiba atata. Mai mult de 58 nu cred sa aiba nici o dacie fara modificari


--------------------
Dacia 1310 - AR-05-DGF 1989 TLX
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Jan 2009, 13:41
Post #28


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




de ce 'nu crezi'? dar ce conteaza cat are, Matizul are 48 si va face pe toti.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 16 Jan 2009, 13:46
Post #29


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




ai dreptate, ca ala probabil dezvolta putere mai mare la turatie mai mica, nu ca dacia putere maxima la 5000 de ture


--------------------
Dacia 1310 - AR-05-DGF 1989 TLX
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 16 Jan 2009, 15:38
Post #30


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 16 Jan 2009, 14:41)
de ce 'nu crezi'? dar ce conteaza cat are, Matizul are 48 si va face pe toti.
*


Cine a zis? icon_mrgreen.gif . Raportul greutate/putere conteaza.


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 01:10
Forum Renault