moare la relanti dupa 5 min
![]() ![]() ![]() |
moare la relanti dupa 5 min
jhr |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
AUDI
A6
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
- bo1xxx www.horiaroman.com
|
|||
dragOn |
![]()
Post
#2
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
"ben there, done that..." carburatorul tau are o mare probleme: e mort si ingropat, orice ai schimba la el nu il mai resuscitezi! Ai nevoie de unul nou, subliniez nou! 950k lei in targ. Cumpara numai pe cel de 1.4.
Cand il montezi ai grija la duza de la furtunel (cel care intra din galerie in el), preferabil ar fi sa le schimbi cu totul! |
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#3
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE eu m-am gandit asa: o avea apa in rezervor, ea se sedimenteaza deasupra, Apa e mai usoara ca benzina? :shock: |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
jhr |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
bun, daca e terminat carburatorul, de ce pe urma toata ziua merge excelent... asta se intampla doar dupa 7-8 ore de nepornire, mai ales cand ploua?!!!
i-am schimbat jiclorul de relanti ieri si azi a mers, dar... n-a plouat..va mai tin la curent |
--------------------
AUDI
A6
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
- bo1xxx www.horiaroman.com
|
|
dragOn |
![]()
Post
#5
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
io ti-am zis, daca vrei sa ma asculti, bine, daca nu, nu!
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
jhr |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 23 March 03 From: Bucuresti ![]() |
te cred, mersi de ajutor, dar lasa-ma sa mai sper si eu
|
--------------------
AUDI
A6
2006,2.7 TDI QUATTRO, 180 CP TIPTRONIC
- bo1xxx www.horiaroman.com
|
|
Valentine |
![]()
Post
#7
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
si eu am avut aceasi problema - exact aceasi problema. S-a rezolvat inlocuind niste placute de platina care erau tocite. merge perfect acuma.
![]() |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
litza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
Vezi poate ai vreo gaurica pe undeva poate si in admisia de aer, sau sa nu fie bine fixata si dupa ploaie sa-ti faca condens (intra umezeala sau chiar apa).
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
paulp |
![]()
Post
#9
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Mi se pare cam ciudat ca face abia dupa 5 min.
In timpul asta motorul ar trebui sa fie cald si sa nu mai faca asa ceva. Intrebare: ai cuplat circuitul antigivraj si filtrul de aer pe cald? (e iarna de acum). Vezi si solutia lui Valentine, dar extinsa, verifica toata aprinderea (platini, bujii, capac delcou, fise, bobina). |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
dragOn |
![]()
Post
#10
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
toamna trecuta aveam exact aceeasi problema! Am dus-o la jumate din service-urile din buc. Mi-au schimbat, platina, capac, bujii, condensator, reglat carb, schimbat jigloare, etc... Nimic! Mergea ce mergea si o apuca zbenga! Am schimbat carb, brummmmm la cheie si nu s-a mai oprit de atunci!
NICIODATA ![]() ![]() ![]() |
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
asarban |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE Am schimbat carb, brummmmm la cheie si nu s-a mai oprit de atunci! Sa inteleg ca de atunci ai probleme cu contactul de la cheie si nu iti mai poti opri masina? Ai incercat sa o lasi fara benzina? ![]() Acuma pe bune, era o problema frecventa la Oltcit, remediul era, din pacate, schimbarea carburatorului! SI CAT AM INJURAT SOLEX, CARFIL....... ![]() |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
dragOn |
![]()
Post
#12
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Sa inteleg ca de atunci ai probleme cu contactul de la cheie si nu iti mai poti opri masina? Ai incercat sa o lasi fara benzina? A mea nu consuma benzina, am instruit-o bine! ![]() ![]() ![]() Si vorbind serios, itzi garantez ca e de la carburator! |
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
asarban |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Pai io ce zic bre!
Din pacate e de scos banisori pentru carburator! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
spe76spe |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 10 November 03 From: Mures ![]() |
Buna,
Toata lumea da solutia schimbarii carburatorului care nu e chiar o solutie ieftina. Eu am patit asa ceva si concluzia a fost ca intradevar a fost problema cu carburatorul dar s-a rezolvat cu 100 000 la mecanic: trebuie schimbata membrana la pompa de benzina si verificat nivelul in carburator(asta a fost problema mea). Problema era ca se inneaca la relanti dupa un timp si murea motorul, o lasam putin si dupa aceea mergea din nou. Eu nu puteam face cu ea decat 3 km pana sa moara. Poate e aceeasi problema, nu merita sa incerci. |
-------------------- Fa bine si asteapta-te la rau
|
|
spe76spe |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 10 November 03 From: Mures ![]() |
Nu strica sa incerci
![]() |
-------------------- Fa bine si asteapta-te la rau
|
|
spe76spe |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 10 November 03 From: Mures ![]() |
O intrebare: Cand ai verificat ultima data nivelul de ulei?
Daca de curand, nu strica sa il verifici din nou sa vezi daca a crescut. Daca a crescut, inseamna ca benzina nu mai ajunge toata in carburator ci si in baie. Inseamna ca e tot de la pompa de benzina: merge doar cat e benzina in carburator, pompa nu mai baga toata benzina in carburator(ci doar o parte), o parte intrand in ulei. Verifica si daca capacul de la pompa e plan (suruburile etanseizeaza bine) prin smirgheluire pe o suprafata dreapta(perete). Aceasta e problema si daca ti se duc des membranele de la pompa de benzina. Sper sa o rezolvi pana vine gerul. |
-------------------- Fa bine si asteapta-te la rau
|
|
driverx |
![]()
Post
#17
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Si eu am o problema asemanatoare, care deja ma scoate din sarite...doar sub 5 grade dimineata..in rest nam probleme.
Pornesc....porneste la sfert de cheie, merge ce merge si chiar cand stau sa o incalzesc (cand stau mai mult), incepe sa tot scada turatia..mere sacadat chiar 400-600 rot/min, dar merge.....pana se opreste.....Trebuie sa o las cca. 30 secunde...pornesc din nou si merge super constant...de ce? Daca face faza asta nu se mai repeta a doua oara. O data am lasato sa se chinuie asa si cand vroia sa moara o ajutam usor cu acceleratia...Mare mia fost mirarea ca dupa un ajutor dinasta a mai mers subturata 4-5 secunde dupa care instant a revenit la turatia de relanti normala? Chiar carbu sa fie? Sau face condens in capac? Ca in acele momente asa se comporta motoru de parca avansu ar fi dat peste cap. Mentionez ca este o Dacie din 77....priza de aer cald i-am facut eu, bobina, platina noi si reglaj aprindere la service....in rest merge chiar bine, desi motorul este pe moarte. multumesc anticipat :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008
|
|
lucman72 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Aceeasi problema am si eu, solutia e una simpla.
Pornesti motorul, merge, cand incepe sa moara o opresti. Fumezi o tigara, pornesti iar motorul si nu mai ai probleme !!! |
-------------------- Lucman
|
|
dragOn |
![]()
Post
#19
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
astae viața, nu prea ai ce-i face, și a mea face la fel!
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
driverx |
![]()
Post
#20
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
lucman72
frumos sfat,,dar de ex azi m-a lasat intr-o intersectie dupa ce am mers 300 metri cu ea :? Ar fi frumos daca cineva ar intelege fenomenu...si sa il explice aici :roll: :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ciobanu petre |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 52 Joined: 8 November 02 From: Ploiesti ![]() |
Cand porniti, socul este tras la maxim, nu?Dar dupa un timp il bagi usor la jumate.Tot asa face?
|
--------------------
Dacia
Logan Laureat1,4
- -
|
|
driverx |
![]()
Post
#22
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Acum doi ani facea mai rau.....incepea sa nu mai traga cand ajungea apa pe 60 grade....deci era o kestie de tranzitie.....tot mai rau tot mai rau pana se oprea....trebuia sa trag pe dreapta...sa stau 2-3 minute ca altfel nu vroia nicicum sa porneasca
Anul trecut absolut nici o problema nu am avut.... Mai imi recomandati sa schimb si eu carbu? :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
paulp |
![]()
Post
#23
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Asta-i din seria "Asa face toate
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
lucman72 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Ideea e sa nu pleci de pe loc pana nu o repornesti.
Eu am oferit un sfat din punct de vedere ZEN. Daca altcineva are o explicatiune tehnica abia astept. Intre timp poti admira natura care ne inconjoara. |
-------------------- Lucman
|
|
paulp |
![]()
Post
#25
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Patit si io chestia asta chiar azi, dar rezolvarea era in alta parte: filtrul de aer era facut praf, adica imi daduse rateuri (vechea poveste cu nepornitul
![]() E o sugestie ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
lucman72 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Ai dreptate Paul, acum mi-am adus aminte ca de cand am filtru nou nu a mai facut asa
![]() |
-------------------- Lucman
|
|
Marty |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Dau si eu o idee, sper sa nu fie handicapata ca si cel ce o emite: nu cumva ingheata cuiul poantou (sau Pointeau, sau cum se scrie) ? E singura chestie care o vad posibila, din moment ce motorul merge ok dupa ceva timp
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
paulp |
![]()
Post
#28
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Marty, nu stiu cum e la Buc., dar la Iasi azi dimineata erau 10 grd.
![]() Doar sa fi spus eu vreo minciuna ca sa inghete ceva ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
driverx |
![]()
Post
#29
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Filtru nou
![]() Ciobanu....tu iti tragi shocu la maxim? nu se inneaca? eu pornesc cu el pe jumate...dupa aia plec cu el o idee tras...ca altfel nu trage la reprize lucman72....natura care ma inconjoara, ma omoara de frig ![]() :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
lucman72 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Era o parere driverx
|
-------------------- Lucman
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:34 |