Senzor pe usita rezervorului, antihot
![]() ![]() ![]() |
Senzor pe usita rezervorului, antihot
tedy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|||
Marco24 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru... Group: Members Posts: 592 Joined: 22 February 06 From: Cluj-Napoca/Rm.Valcea ![]() |
Salutare..Tedy cat te-a costat toata treaba asta?Ai facut o chestie desteapta?Felicitari.Poate ne pui si ceva poze.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.6 16v / BMW E46
|
|
tedy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu m-a costat nimic,ce sa coste juma' de metru de cablu,poate doar microcontactul sa coste vreo 15.000 de lei,mai mult nu cred,eu l-am avut.
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
simon |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Nu este pericol de incendiu un microcontact in zona respectiva?
|
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
tedy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai eu ma gandesc ca nu este,daca intr-un an nu a luat foc.Astea se intampla la acumulari de gaze,ceea ce nu este cazul acolo,nu e etans nimic.Ca o paranteza:alimentam o data dintr-o canistra vechea dacie si un vecin mi-a aruncat tigara aprinsa in palnie,s-a stins instant.Mi-a stat inima pe moment,dar stiam ca tigara nu aprinde benzina,decat daca sunt gaze acumulate.Nu sunt probleme in cazul de fata,stai linistit.Bafta
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
QUASAR78 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 167 Joined: 27 December 05 ![]() |
Daca va uitati la o schema de montaj alarma , o sa observati ca , contactoarele de la portiera , capota , etc sunt montate pe nul , pe o masa , asa ca pericol de incendiu = 0 .
![]() Bravo este o chestie buna ! Poate am sa o aplic si eu !!!! ![]() |
--------------------
LOGAN
PREFERANCE
- IS 00 CDY
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
pe nul sau pe plus, atata timp cat se inchide un circuit pe acolo eu zic ca exista riscul de scanteie.. gresesc?
acumulari de gaze in zona aia se pot face daca busonul nu (mai) este etans, sau nu e inchis bine si contactul microswitchului este imperfect. de aici pana la riscul unei explozii sau foc .. este de analizat |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
tedy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai mai nea bassfreak,de unde atata etansare acolo?Este ca nu intra gram de apa cand speli masina?
![]() This post has been edited by tedy: 8 Apr 2006, 17:51 |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
DragosP |
![]()
Post
#9
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(QUASAR78 @ 8 Apr 2006, 11:38) Daca va uitati la o schema de montaj alarma , o sa observati ca , contactoarele de la portiera , capota , etc sunt montate pe nul , pe o masa , asa ca pericol de incendiu = 0 . ![]() Și dumneata crezi că d-aia sunt montate pe nul? Ca să nu facă vreo scânteie? ![]() Dacă circulă curent mai zdrăvănuț pe acolo, poate face bum indiferent dacă-i pe plus sau pe minus. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
gheghe |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 May 05 From: Campina, PH ![]() |
Usita de la rezervor are caracter estetic si de minima protectie a busonului. In spatele ei "bate vantul" nu prea vad cum s-ar acumula gaze.
Pe de alta parte, din cate stiu, busonul nu este etans, el actioneaza mai mult sau mai putin ca o supapa (cel putin daca este ca la 1300). Nu m-am uitat atent la el, recunosc, dar ma gandesc ca pe masura ce se consuma combustibiliul pe acolo intra aerul in rezervor. Gresesc? Si cand se incalzeste rezervorul tot pe acolo iese gazul sub presiune din acesta care, evident, contine vapori de benzina. Totusi ma indoiesc ca poti aprinde ceva cu o scanteie in apropierea usitei rezervorului. Mi s-a intamplat ca de la electricitate statica sa ma descarc in caroseria masinii cu o scanteie de cativa milimetri si cu pocnet. Ce-ar fi insemnat sa incerc sa alimentez masina si scanteia sa fie in zona busonului. @bassfreak: buna asta cu nulul, d-aia nu merge bine masina, are bujiile legate la masa (nul) si nu fac scanteie. ![]() This post has been edited by gheghe: 8 Apr 2006, 18:05 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- PH 99 xxx Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
DragosP |
![]()
Post
#12
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(gheghe @ 8 Apr 2006, 19:00) Gresesc? Foarte... |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
gheghe |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 May 05 From: Campina, PH ![]() |
Intr-adevar, gresesc.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- PH 99 xxx Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
|
|
alphred |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 9 May 05 ![]() |
eu nu inteleg o chestie. cum va puteti gandi voi ca busonul ala nu e etans? adica o sa miroasa vara a benzina in veselie pe acolo si implicit prin masina. cat am avut eu supernova cand ma duceam sa alimentez si desfaceam busonul se auzea un fasssss si gata. Daca intra mai multa benzina decat zic e e normal ca tre sa aiba o limita, dar asta nu inseamna ca busonul are supara pentru egalizarea presiuniisi daca iese benzina ramane vid si cum tabla e subtire ne pomenim ca se strange rezervorul ca o basica. microswitch-urile astea din cate stiu si ce-am mai vazut eu si prin facultati si pe la altii sunt capsulate si in cel mai fericit caz ia hotu foc daca se pateste ceva. eventual folositi o prelungire si micro intrerupatorul ala il puneti pe undeva pe la pedalier ca sa fie mai la indemana.
|
--------------------
dacia/ford
logan 1,6 / focus 1,6 16v
2005/2008
- B43VCI / B26MFF
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#15
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu sunt putine cazurile in care rezervoarele au luat foc in timpul alimentarii datorita descarcarii electrostatice.
Dar nu stiu daca se va intampla datorita acelui microintrerupator. Totusi, eu vad o solutie pt puristi, un L din tabla care sa actioneze o parghie care sa apese pe intrerupatorul montat mai departe de locul faptei ![]() This post has been edited by vis-a-vis: 9 Apr 2006, 22:43 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
tedy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca ar fi la pedalier,cum dracu mai declanseaza alarma frate? Trebuie sa stau in masina si sa declansez eu,daca deschide hotul usita?
![]() |
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
alphred |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 9 May 05 ![]() |
mai mai tedy asta ziceam si eu, daca le e frica de scantei sa-l duca cat mai departe dar sa-i faca sistem de parghii care sa-l actioneze.
"eventual folositi o prelungire si micro intrerupatorul ala il puneti pe undeva pe la pedalier ca sa fie mai la indemana." bagam un pitic cu gura mare sub capac, cum se deschide tipa ala cat il tine gura si gata. eu il caut pe Neghinita sa rezolv problema. acum sa va spun pe romaneste: ce concentratie de benzina trebuie sa fie astfel incat sa intre printr-o fisura de 1 micron sa ajunga la locul unde se produce ipotetica scanteie din microswitch care sa produca combustia? acum fiecare cum simte, dar daca mai bagi si ala in vaselina... inca un sfat, cand alimentati aveti grija sa nu fi imbracati cu haine care produc camp electrostatic. nu uitati sa folositi impamantarea. un paratraznet e si el recomandat. This post has been edited by alphred: 9 Apr 2006, 23:48 |
--------------------
dacia/ford
logan 1,6 / focus 1,6 16v
2005/2008
- B43VCI / B26MFF
|
|
tedy |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Bun,pana ii fac poze inovatiei,mai spun ceva.Microcontactul este montat exact sub balamaua usitei,deci nu e in buson.Cam la vreo 5 cm de el.Daca voi credeti ca nu este aerisit locul din dreptul balamalei,nu va montati nimic.Eu totusi va sfatuiesc sa aruncati o privire atenta,inainte sa ziceti ca locul e etans si se produc acumulari de gaze.Bafta
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Bai, am vazut pe Discovery aia de la "brainiac" cum au aruncat in aer o rulota in care se aflau vapori de benzina cu o scinteie produsa de descarcarea sinteticelor de pe un imbecil.
|
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
calinp |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
in loc de microswitch se poate folosi un contact reed (contactul se realizeaza in prezenta unui camp magnetic). are avantajul ca este etans si nu mai necesita o legatura mecanica cu usita rezervorului (se monteaza un magnet pe aceasta)
http://www.conexelectronic.ro/content/sear...=&code=&x=0&y=0 |
-------------------- |
|
gheghe |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 24 May 05 From: Campina, PH ![]() |
Buna si constructiva idee. Felicitari! Eventual un contact reed (n-am stiut ca asa il cheama) folosit la ascensoare.
@alphered. Poate nu ar fi rau sa scri putin mai ingrijit. Nu inteleg mai nimic din primul tau post. This post has been edited by gheghe: 10 Apr 2006, 21:05 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- PH 99 xxx Caut pareri pertinente si argumentate. Ofer recompensa!
|
|
alphred |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 9 May 05 ![]() |
gheghe esti si tu atent la nume? ca parca nu te-as baga in seama(adica imi pare ca nu vorbesti cu mine). pai nu e nimic de inteles am facut si eu misto de cei de mai sus care zic ca in zona busonului sunt vapori de benzina cand el e inchis. singura problema apare fix la benzinarie ca acolo chiar sunt multi vapori, dar parerea mea e ca pui un microintreruptor nu o bujie. deci 0,000001 % ca aprinderea sa aiba loc. nu e foc deschis, scanteia care apare, daca apare, e intr-un spatiu foarte foarte mic(posibil etans), omu a zis ca a mai dat si cu vaselina deci se pare ca e si mai protejata, singura treaba pe care o vad nasoala pustii aia de prin fata blocului care daca descopera treaba o sa-ti lase usita deschisa numai asa ca vor ei.
|
--------------------
dacia/ford
logan 1,6 / focus 1,6 16v
2005/2008
- B43VCI / B26MFF
|
|
yO_ |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Dacia Felix Group: Members Posts: 528 Joined: 1 January 06 From: Târgoviște & Besançon ![]() |
Nu a incercat nimeni ca fapt divers sa masoare curentul care trece prin microswitch ca sa scapam de obsesia asta?
Se face simplu treaba, puneti in paralel multimetrul pe contact. Daca da in jur de 1 mA atunci probabilitatea de scanteie + explozie e Nula. Si ca sa fiu offtopic, sa va povestesc cam ce am patit in urma cu zece ani la vechea 1300: Mi s-a spart iarna furtunul da benzina in dreptul carburatorului si a stropit motorul din belsug, inclusiv pe langa delcou si ruptor unde sunt scantei nu gluma. Datorita temperaturii motorului benzina s-a vaporizat si a incaput sa miroasa. Am oprit pe derapta si cand am deschis capota nu mi-a venit sa cred: a iesit un fum grooos de vapori de benzina, fara incendiu, fara explozie (poate ca deja concentratia de vapori era peste pragul limita de explozie, deci totul era sub control ![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat.
- DB-05-SLE Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
|
|
tedy |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Indoctrinat Loganist Group: Members Posts: 580 Joined: 7 July 05 From: Bucuresti ![]() |
E cam nasoala treaba cu masuratul,ca trebuie sa-l demontez de acolo ca sa ajung la contactele lui,dar curentul se poate masura la oricare din contactorii usilor.
|
--------------------
VW
bettle
1.9 tdi
- xxx
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#25
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
O exemplificare la ce poate face o mica scanteie.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
alphred |
![]()
Post
#26
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 9 May 05 ![]() |
cate sute de grade sunt la aia in tigara? si e normal sa se intample asa pentru ca fraiera s-a apropiat de rezervor, in orice conditii acolo apar vapori de benzina cand e scos busonul ca sa vorbim de alimentare ca atunci e mai nasol
![]() |
--------------------
dacia/ford
logan 1,6 / focus 1,6 16v
2005/2008
- B43VCI / B26MFF
|
|
yO_ |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Dacia Felix Group: Members Posts: 528 Joined: 1 January 06 From: Târgoviște & Besançon ![]() |
Tipa nu e mai "fraiera" decat noi toti care ne "apropiem de rezervor" de fiecare data cand alimentam. Hop si romanul cu catalogarea, putea sa fie oricare dintre noi. Faza a fost ca a intrat in masina, si-a electrizat puloverul (local la cateva sute bune de volti), apoi cand a pus mana pe maner puloverul cu maneca lunga s-a atins de partea metalica si paf..
Si ca sa revin on-topic, am masurat contactul (pe usa portbagaj). Rezultatele: Tensiunea pe contact deschis: 13 V Curentul in scurt: 15 mA. Acum eu cred ca nu e periculos, am vorbit cu cineva mai avizat si a spus la fel. Dar ca sa fie sigur-sigur mai trebuie rasfoit prin carti. |
--------------------
DACIA
LOGAN
2005, Préférence 1.4, rosu zgâriat.
- DB-05-SLE Si six scies scient six cypres, six cent six scies scient six cent six cypres aussi!
|
|
i96nds |
![]()
Post
#28
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(calinp @ 10 Apr 2006, 20:49) in loc de microswitch se poate folosi un contact reedhttp://www.conexelectronic.ro/content/sear...=&code=&x=0&y=0 Am vazut pe pagina aia ca sunt mai multe modele, de la 2.20 lei la 9 lei. Care dintre ele se potriveste ? Multumim anticipat. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
madkat |
![]()
Post
#29
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
un fototranzistor si un led in IR ? capsulate amandoua risc 0 de scanteie
montata sa sesizeze aducerea busonului in alta pozitie decat inchis... daca vi se pare o tampenie nu dati cu parul ![]() |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
DragosP |
![]()
Post
#30
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Bună ideea cu reed-ul dacă vă place să le schimbați la 3..6 luni. Se magnetizează în timp și canci funcționare...
![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 23:16 |