DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum de 25L/100, oare se poate asa ceva?

pedrovl
post 22 Feb 2005, 14:40
Post #31


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Ma bucur ca suntem destui cei care stam pe capul "maestrilor" din service-uri. Ideea e ca trebuie sa insistam oricat de mult ne-am enerva pentru ca numai asa sunt sanse sa te trateze si ei cu un pic de respect. Daca doar injuram ca suntem nemultumiti, data viitoare vor proceda la fel.
Sunt dator o explicatie desi cred ca a fost lamurita chestia cu consumul mare care era se pare de la calculator asa cum banuisem si eu fara sa fiu mecanic. Macar sa fie omul multumit. Returul exista la orice masina (asa mi s-a explicat la service) doar ca la SLZ fata de DSn difera locul unde sunt amplasate furtunele. Tot pe furtune circula si principiul cica e acelasi. Daca benzina nearsa nu ajunge la loc in rezervor atunci consumul este enorm. Imi pare rau , va spun si eu ce am inteles de la tovarasii din service.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LLX
post 22 Feb 2005, 15:37
Post #32


autentic


Group: Members
Posts: 34
Joined: 4 June 03
From: Bucuresti




Solenza (si cred ca orica masina care are pompa de benzina in rezervor) nu are retur
la benzina. Exista o singura conducta din plastic care intra in rampa de la injectoare.


--------------------
Dacia Logan Ambition 2006 - LLX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 22 Feb 2005, 21:11
Post #33


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Nu, solenza nu are retur pentru simplu motiv ca regulatorul de presiune nu este in rampa ci este pe corpul pompei, in rezervor.
La DSN (care are tot pompa in rezervor), regulatorul de presiune (supapa) se afla pe rampa de injectoare. De la el pleaca returul spre rezervor.
deci in cazul dat (solenza) nu poate fi vorba de nemontare corecta a returului pentru ca acesta este deja in rezervor.
Mai degraba este o montare defectuoasa a "turului", fie la capat de rampa (stim, noi astia mai vechi pe forum, cazuri autentice care au plecat din service bine mersi si le mirosea a benzina, le-au zis mecanii ca nu-i pb, ca doar s-a umblat la motor, si de fapt aia nu prinsesera bine conducta de tur si curgea benzina grupa mare si unde? pe alternator...De ce oi avea eu impresia ca pe alternator e probabilitatea mai mare de apritie de scantei de la rotor si perii?)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 23 Feb 2005, 08:40
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(klaus @ 22 Feb 2005, 23:11)
si de fapt aia nu prinsesera bine conducta de tur si curgea benzina grupa mare si unde? pe alternator...
*

La o faza din asta te intorci in service, scoti bita de baseball si incepi sa dai in dreapta si in stinga fara sa te opresti pentru odihna sau sa dai explicatii.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 15:11
Forum Renault