DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consum de 25L/100, oare se poate asa ceva?

JohnDoe1
post 17 Feb 2005, 09:13
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




Solenza mea a inceput sa consume 25 L/100 de cand mi s-a inlocuit placa de presiune; se poate asa ceva?

Din momentul cand mi s-a schimbat placa de presiune, si au montat bateria pe masina, contorul de Km a plecat iara de la 0(ma refer la contorul de km ala care se poate reseta din butonul de la indicatoare);

de atunci si pana ieri dimineata am facut 160Km, iara benzina consumata aproape un rezervor jumate.

eu sincer nu mai inteleg nimic; se poate ca de la o placa de presiune schimbata sa imi afecteze consumul in asemena hal?

mai e o chestie, cand turez mototul aproape de 3000 de ture(in mers), se aude un zgomot ca cel facut de masinile de curse; adica mai gros si infundat de undeva de pe sub capota, si in acelasi timp un alt zgomot ascutit ca un fluier f ascutit.

are cineva habar ce se intampla?




--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
litza
post 17 Feb 2005, 09:30
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 813
Joined: 27 August 03
From: Bavaria, DE




Se poate. Daca ti-au furat benzina in service.


--------------------
Dacia Solenza 2003-2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe1
post 17 Feb 2005, 09:39
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




Pai nu aveau cum sa o fure ca am stat langa ei tot timpul; si cand am plecat aveam jumate de rezervoe, la fel ca atunci cand m-am dus.

jumate de rezervor l-a consumat in vreo 70Km facuti in 3 zile si pe urma am facut iara plin; si din plinul facut am ramas cu jumate dupa inca 90Km facuti si astia in 4 zile.


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 17 Feb 2005, 09:47
Post #4


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




poate ti-au dat vreo gaura prin vreun furtun !!!

cam asa e si la foresterul meu laugh.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 17 Feb 2005, 09:48
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(JohnDoe1 @ 17 Feb 2005, 11:13)
mai e o chestie, cand turez mototul aproape de 3000 de ture(in mers), se aude un zgomot ca cel facut de masinile de curse; adica mai gros si infundat de undeva de pe sub capota, si in acelasi timp un alt zgomot ascutit ca un fluier f ascutit.
*


Cred ca in momentul in care nu erai atent mecanicii au sarit si ti-au montat o turbosuflanta fara sa iti ceara acordul. cool.gif

Lasind gluma la o parte, nu, masina nu poate consuma 25% decit daca a) ambreiajul nu mai merge deloc si o tii la 5000 ture ca sa mergi cu un 50km/h amarit sau cool.gif socul automat sta tot timpul pornit si se aplica si a)
25% e consum instantaneu de Clio Sport in demaraj mediu spre maxim. Dar totusi motorul ala de 2l consuma 9.5-10 mediu.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 17 Feb 2005, 09:49
Post #6


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Ma, daca ambreiajul patineaza da, consuma mai mult.
Dar acum ca ai reparat ambreiajul NU
Ori ai gresit tu calculele, ori ti-au speriat benzina din rezervor!
SI nu te minuna...Iosefini e mic copil pe langa astia!
Ma..s-au murdarit pe maini la masina ta? Tre sa se spele?
Au fiecare cate 2 manute? eheheeee


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 17 Feb 2005, 09:57
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Din cum ai formulat tu, eu deduc ca ai facut consumul "din ochi". Incearca sa-i faci consumul de la plin la plin.
Iar zgomotul care il auzi pe la 3000 rt/m se poate datora montarii aiurea dupa ce s-a efectuat inlocuirea placii de presiune. Catalizatorul este foarte aproape de scut.


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe1
post 17 Feb 2005, 10:10
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05






Am observat ca teava de la galeria de evacuare se termina cu un fel de flansa;
mai departe se cupleaza pe acea flansa cu o alta teaza care merge catre un fel de cilindru care intr-adevar este intre scut si cutiea de viteze; banuiesc ca asta e catalizatorul.

si mai departe printr-un colier se prinde teava care merge catre toba de esapament.

cand mi-au remontat la loc teava care merge spere catalizator si care asa cum am zis se fixeaza printr-o flansa cu teava de la evacuare, s-au chinuit de vreo 6 ori sa faca operatia respectiva, pt ca scapau gazele de evacuare pe la imbinarea dintre cele doua(pe la flansa);

in cele din urma au reusit sa sparga unul din prezoanele de prindere si a trebuit sa aduca altul;
Pe timpul cat tot au incercat sa stranga flansa respectiva, ii mai faceau cate o proba la motor, numai ca zgomotul era infiorator; sis tot asa demonteaza, monteaza, desfa si aiara strange au resusit sa stranga flansa respectiva; acum ma tem ca nu cumva sa fie de acolo;

Am vazut ca exista un sensor pe acea teava de evacuare, dupa imbinarea respectiva si ma gandeam ca daca acolo la imbinare e ceva in neregula, poate si senzorul ala nu mai sesizeaza ce trebuie; sincer sa fiu nu stiu ce face senzorul, dar am vazut ca e cumva inainte de catalizator; banuiesc ca masoara concentratia de gaze arse, cu toate ca nu inteleg la ce i-ar trebui calculatoruli informatia asta......



--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 17 Feb 2005, 10:27
Post #9


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Eu sunt chiar impresionat. Au zis frumos baietii ca "ti-au speriat benzina". Sau poate returul a fost strangulat la montajul cutiei. Altfel e imposibil sa consume ata. Au umblat la calculator??


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe1
post 17 Feb 2005, 10:30
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




nu au umblat la calculator.

partea proasta e ca nu am cum sa le demonstrez in service ca masina consuma atat.

dcat sa strang vreo 3 mil si sa ii urc in masina si sa merg pana la pitesti si inapoi ca sa stabilim pe o distanta de 220Km cat consuma, ca altfel habar n-am cum sa le demonstrez.


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 17 Feb 2005, 10:31
Post #11


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




ce draq sa faca la calculator ?

blink.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Feb 2005, 10:45
Post #12


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(pedrovl @ 17 Feb 2005, 10:27)
... Sau poate returul a fost strangulat la montajul cutiei. Altfel e imposibil sa consume ata. Au umblat la calculator??
Care... retur la Solenza? Solenza are regulatorul de presiune pe corpul pompei din rezervor, nu mai e pe rampa...

Eu mai degraba in cazul de fata m-as uita de pierderi de benzina pe circuitul de alimentare, de la rezervor pana la rampa...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valioglu
post 17 Feb 2005, 22:19
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 2 July 04




Daca consuma atat de mult trebuie sa scoata fum pentru ca nu poate arde complet atata benzina decat cu vreo trei turbine care sa inghesuie aer in cilindri. Oricum, este posibil sa arunce benzina prin vreun furtun spart sau montat aiurea, dar ar trebui sa miroasa in masina sau in jurul ei. Cel mai simplu este sa faci plinul, mergi aproximativ 100 km, bagi din nou benzina, si daca este cum zici te duci si iti versi nervii pe maimutele care ti-au nenorocit masina.


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 - B-01-DOG
viata e scurta dar nedreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 18 Feb 2005, 09:00
Post #14


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




QUOTE(klaus @ 17 Feb 2005, 10:45)
Care... retur la Solenza? Solenza are regulatorul de presiune pe corpul pompei din rezervor, nu mai e pe rampa...

Eu mai degraba in cazul de fata m-as uita de pierderi de benzina pe circuitul de alimentare, de la rezervor pana la rampa...
*




Imi pare rau Klaus dar orice masina are un retur la combustibil indiferent in ce forma se prezinta!!!! Surplusul de benzina trebuie sa se intoarca in rezervor. La curatarea injectoarelor de exemplu se anuleaza turul si returul si se intruduc cele doua furtune in aparatul electronic de curatat injectia.
Referitor la calculator, acesta poate fi dat peste cap de un neispravit care face pe inginerul si atunci consumul poate fi afectat. Daca ati facut vreodata un test complet care dureaza cca. o ora ati vedea ca nu bat campii. Dar deobicei baietii la service iti verifica 2, 3 parametrii si zic ca totul e ok. Tu dai banii si .....drum bun.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 18 Feb 2005, 09:32
Post #15


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Mai in gluma, mai in serios...mi-e ciuda pe tine smile.gif
De fiecare data cand merg in service le spun sa o faca BMW, tie ti-au facut-o, macar ca si consum smile.gif
Eu zic sa nu mai stai de vorba cu ei, sa suni la VC, si la Service sa vb. direct cu un sef, sa iti dea alti meseriasi care sa faca tot de la capat, e aberant 25l/100, serios, pare BMW cu 4 carburatoare...
Fa si testul ala.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 18 Feb 2005, 09:32
Post #16


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




blink.gif

mai detaliaza te rog ...

ca eu sunt cam incepator in astea.

klaus ia tata o foaie si un pix si sa ne apucam sa invatam . deci ?

iti mai spun eu ce ia 25% ... un forester 2.5Turbo calcat pe coada biggrin.gif dar macar ala are demaraj 6.3 laugh.gif


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe1
post 18 Feb 2005, 12:22
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




Gata s-a rezolvat; de fapt cu tester pus pe calcualtorul de la motor consuma 30l/100; si asta ca in momentul cand au cuplat la loc mufa de la calculatorul de bord, nu au potrivit-o bine si s-a rupt un pin. Acum s-a rezolvat. Habar n-am cum ca nu am avut voie sa asist; cel putin asa zic ei ca s-a rezolvat; mai trebuie sa ii pun un plin si sa vad in cati km il consuma.


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 18 Feb 2005, 13:11
Post #18


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Mamaa, de nu-i puneam sa-mi faca plinul.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe1
post 18 Feb 2005, 13:22
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




Ce plin sa-mi faca? Cum demonstrez eu ca am facut un plin jumate si mi-am dat seama de asta?

Oricum am niste vorbe de duh pt aia de acolo, mama, mama; insa nu le pot picta aici pe forum; cert e ca e o bataie de joc in masa.....

Eu zic ca la service trebuie sa mergi de fiecare data cu avocatul, sa inregistrezi ce spune unul si altul si la urma sa pleci cu un certificat scris si semnat de service cum ca totul e ok; daca nu e asa.....apelezi la faza cu avocatul....


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 18 Feb 2005, 13:33
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




pai nu ne spui si noua despre ce service e vorba acum ca ai scapat ?
Esti din Buc ?


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 18 Feb 2005, 13:38
Post #21


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Mai John, ce dovezi tata? PC-ul ala a zis 30%, iar tu te-ai dus ca masina consuma, nu te-ai dus, asa, hai sa vad cit consuma si a dat "abort" laptopul.

Si vezi ca la receptie trec aia intr-un tabel km care-i avea masina cind s-a facut reparatia. So.....

This post has been edited by bomicabomic: 18 Feb 2005, 13:39


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe1
post 18 Feb 2005, 13:49
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




Si ce vroiai sa le zic? ca de cand mi-au schimbat placa de presiune pana acum eu am consumat 5 tone de benzina? cum dovedeam?

da intr-adevar consuma exagerat de mult, dar nu puteam sa dovedesc ca intre timp eu am mers cu masina 5km sau 1000 de km.

cand am mers prima data la ei, eu am zis ca pe langa faptul ca intra in viteze ca drequ s-a blocat si volanul; si ala a zis ca si el ce imi poate face daca in momentul intrarii in serivice mie imi merge directia?
ca doar nu o sa se apuce sa desfaca de nebun piese numai asa pe vorbe. Daca veneam cu ea cu directia gata blocata, atunci ar fi fost altceva.

fix la fel si cu consumul.

asa ca m-am tzepuit, e vina mea;

eu cand merg sa imi repar ceva sau indiferent ce fac, merg pe ideea ca s-a intamplat, s-a intamplat; astept sa se rezolve cumva; nu ma duc din prima cu gandul ca aia isi pot bate joc.

probabil ca as da in paranoia daca m-as duce gata pregatit cu camera ascunsa si cu avocatul dupa mine si sa constat la urma ca aia s-au purtat ok.


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 18 Feb 2005, 14:03
Post #23


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(JohnDoe1 @ 18 Feb 2005, 13:49)
nu ma duc din prima cu gandul ca aia isi pot bate joc.
*


off-topic

Eu chiar cu gindul asta ma duc. Si stau cu ochii pe ei ca pe butelie. De la inginer sef pina la mecanic. Asta de cind, mi-au schimbat placutele de frina, care erau bune, in fine, asa au zis. Dar vroiau sa-mi puna altele si mai uzate, culmea scoase de inginer din cutie albastra.
Am facut spume, am dat telefon la VC, ca aia ziceau ca altele nu mai au. Asa ca pazeste-i, mama lor de hoti.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe1
post 18 Feb 2005, 14:17
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




mai e o problema; in multe locuri nu te lasa sa intri in service.

de ex prima data mi-a dat voie sa asist cum imi schimba placa de presiune, a doua oara cu consumul nu am mai reusit sa intru.

anul trecut am fost la un alt service sa imi faca o usa infundata plus vopsit;
dupa vreo luna un amic care era pe bancheta din spate a ramas cu manivela in mana pt ca aia de la service cand au scos manivela imi sparsesera clamele ale de plastic care o fixau de ax; am fost in targ si mi-am luat o manivela noua cu 15mii de lei; si pt ca eram crizat rau de tot, am dat si fata de usa spate jos si ce mi-au vazut ochilor? folia aia de plastic de pe interior nu s-au mai obosit sa o lipeasca la loc in masticul respectiv, nu mai aveam vreo doi tzamburusi din aia de plastic in care se fixa fata de usa, adica ce mai bataie de joc.

asa, ca nici atunci nu ma puteam duce la ei sa le bat obrazul pt ca nu aveam dovada; altcineva nu umblase acolo in afara de ei, in schimb ei puteau sa invoce acest motiv si sa paseze matza la mine, pt ca oricum eu nu aveam cums a dovedesc contrariul. eu desfacusem fata de usa ca sa vad ce si cum; e ca la chestia aia cu curiozitatea care a omorat pisica; daca nu desfaceam sa vad, nu stiam; daca am desfacut sa vad si am aflat, puteau sa zica ca eu sunt de vina.





--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 18 Feb 2005, 16:41
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




si pana la urma nu ne spui si noua la ce service ai fost? sa mergem si noi acolo...ca poate ducem lipsa de probleme la masini!


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzero
post 19 Feb 2005, 14:15
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 19 July 04
From: Constanta




QUOTE(pedrovl @ 18 Feb 2005, 09:00)
Imi pare rau Klaus dar orice masina are un retur la combustibil indiferent in ce forma se prezinta!!!! Surplusul de benzina trebuie sa se  intoarca in rezervor. La curatarea injectoarelor de exemplu se anuleaza turul si returul si se intruduc cele doua furtune in aparatul electronic de curatat injectia.
Referitor la calculator, acesta poate fi dat peste cap de un neispravit care face pe inginerul si atunci consumul poate fi  afectat. Daca ati facut vreodata un test complet care dureaza cca.  o ora ati vedea ca nu bat campii. Dar deobicei baietii la service iti verifica 2, 3 parametrii si zic ca totul e ok. Tu dai banii si .....drum bun.
*


La Solenza nu exista retur.Klaus are dreptate.La SupeRNova exista, de exemplu.
Cat despre senzorul ala care ziceai tu JohnDoe ca nu stii ce e....aia este sonda lambda.


--------------------
Dacia Solenza - CT-06-VRY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Feb 2005, 16:15
Post #27


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(pedrovl @ 18 Feb 2005, 09:00)
Imi pare rau Klaus dar orice masina are un retur la combustibil indiferent in ce forma se prezinta!!!! Surplusul de benzina trebuie sa se  intoarca in rezervor. La curatarea injectoarelor de exemplu se anuleaza turul si returul si se intruduc cele doua furtune in aparatul electronic de curatat injectia.
Referitor la calculator, acesta poate fi dat peste cap de un neispravit care face pe inginerul si atunci consumul poate fi  afectat. Daca ati facut vreodata un test complet care dureaza cca.  o ora ati vedea ca nu bat campii. Dar deobicei baietii la service iti verifica 2, 3 parametrii si zic ca totul e ok. Tu dai banii si .....drum bun.

Ca sa nu lungim discutiile inutile si sa mai invat si eu unele lucruri, spune-mi si mie unde este returul asta de la solenza. de unde il iau aia din service si unde intra la motor.
Poti sa-mi explici si tehnic cu termenii motorului de solenza, ca sper sa inteleg...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 20 Feb 2005, 17:25
Post #28


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




eu ma ingrozesc de ce citesc aici...si nu stiu de ce ca sunt patit si eu
chiar peste tot sunt animalele astea neandertaliene care pana nu rup ceva si nu fac totul de mantuiala nu se simt bine?
pana la urma nu am aflat service-ul cu pricina
daca mi se strica mai serios o vand si nu mai imi iau dacia cat oi trai
vad ca animalele nu mai sunt in stare sa o faca la loc dupa ce au defacut-o


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 20 Feb 2005, 17:56
Post #29


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Adrine, nu e vorba de Dacia aici. Lipsa crasa a bunului simt si a respectului, coroborata cu prostie si incompetenta fara margini gasesti in toate service-urile (notorii sunt cazurile cand cei care au plecat din service-ul Mercedes au lasat ceva piese din masini pe drum).

Oricum, nu strica sa stim despre ce service era vorba.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 20 Feb 2005, 20:45
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Nu e vorba de dacia aici ci de service-urile "autorizate" dacia. Du masina la un service neautorizat care trebuie sa reziste pastrindu-si clientii sa vezi cum nu o sa ai nici o problema. Pe de o parte de abia astept sa se termine garantia la a mea sa rezolv niste probleme odata pentru totdeauna.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 19:35
Forum Renault