DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reconditionare Dacia 1305, Sfaturi utile, mecanica si tinichigerie

Sorin_18
post 17 Feb 2009, 22:16
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




AUTOVOPANT asta ce face tot pt rugina este ??cred ca saptamana asta ii pun pragurile,si apoi vreau sa o curat de rugina,si as vrea sa incerc mai multe produse,ce imi recomandati?


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 17 Feb 2009, 23:10
Post #62


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




autovopantu esti un mastic anticoroziv si insonorizant.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinduran
post 18 Feb 2009, 08:23
Post #63


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 November 07




QUOTE(Sorin_18 @ 17 Feb 2009, 22:16)
AUTOVOPANT asta ce face tot pt rugina este ??cred ca saptamana asta ii pun pragurile,si apoi vreau sa o curat de rugina,si as vrea sa incerc mai multe produse,ce imi recomandati?
*


Pentru curatarea ruginei eu am folosit Feruginol de la Policolor, am aplicat solutia lasat 20-30 minute apoi am dat cu Solvox tot de la Policolor este un diluant si apoi am bagat peria de sarma rotativa pana am ajuns la lucuiul metalic, o sa postez poze cu rezultatu, ciuz.


--------------------
DACIA 1310, 1305 1998 - PH, B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 18 Feb 2009, 12:55
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




chiar as vrea sa vad niste poze cu rezultatul


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinduran
post 19 Feb 2009, 16:52
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 November 07




Am desfacut carburatorul si l-am fiert la oala + axion, am strambat, ca un bou ce sunt, banutul acela de alama care vine pe tija de la clapeta de acceleratie, influenteaza mersul cu ceva, se gaseste banutul de cumparat separat?
Cu ce sa il mai spal, daca mai este necesar o spalare.
Orice sfat de reasamblare al carburatorului + indicatii sunt bine venite si apreciate.
Diseara revin cu foto de carburator imprastiat in multe piese.

This post has been edited by catalinduran: 19 Feb 2009, 16:56


--------------------
DACIA 1310, 1305 1998 - PH, B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
engime
post 20 Feb 2009, 17:24
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 11 November 08
From: Galati




asteptam poze smile.gif

This post has been edited by engime: 20 Feb 2009, 17:24


--------------------
Ford 2.0L 131 HP Mondeo 1998 - GL-03-UIU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 21 Feb 2009, 09:38
Post #67


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




da se gaseste separat:clapeta de acceleratie;)
pana acuma,nu am mai auzit pe cineva sa-l strice icon_mrgreen.gif
ia garnituri bune.
cele de carfil-originale- sunt subtiri si gri si se pun cate doua.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 21 Feb 2009, 12:47
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




baga si o sarma in orificiile de progresiune si cel unde vine stutzul pentru avansul vacuumatic.

Presupun ca erau varza suruburile care tin clapeta pentru ca altfel nu imi dau seama cum ai putea sa o indoi.


Ah da, pune membrana pompei de spritz noua, e vreo 2 lei si vezi cuiul pontou daca inchide bine, daca nu cumpara unul nou, ala e ceva mai scump. Totodata schimba si bucsile de teflon de la axul clapetei de acceleratie si ai grija cand strangi suruburile pompei de spritz sa o faci cu simt, adica daca strangi prea tare sunt 100% sanse sa distrugi filetul de pe corpul carburatorului si sa vezi dupa aia distractie cu suruburi mai lungi.



--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinduran
post 22 Feb 2009, 15:33
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 November 07




QUOTE(ydaniel @ 21 Feb 2009, 09:38)
da se gaseste separat:clapeta de acceleratie;)
*



Nu am strambat-o pe cea de accelerartie, ci pe cea de la soc dar am rezolvat problema.

@Mr_Devil83-am percutat, uite si rezultatul in poze

Atentie, carburatorul nu are garnitura montata!

This post has been edited by catalinduran: 22 Feb 2009, 15:36

Attached thumbnail(s)
Image037.jpg ( Size: 270.27k ) Number of downloads: 798
Image050.jpg ( Size: 280.94k ) Number of downloads: 860
Image058.jpg ( Size: 311.17k ) Number of downloads: 835
Image059.jpg ( Size: 266.28k ) Number of downloads: 829
Image067.jpg ( Size: 347.19k ) Number of downloads: 820
Image068.jpg ( Size: 292.62k ) Number of downloads: 318
Image070.jpg ( Size: 274.58k ) Number of downloads: 317


--------------------
DACIA 1310, 1305 1998 - PH, B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 22 Feb 2009, 15:55
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




la 1,6litri nu stu cum o sa tina relanti-ul, la motorul de 1,4 ziceam sa reglezi clapeta de acceleratie fix deasupra primei gauri de progresiune, dar la tine probabil ca va trebui sa stea pe la 80 de grade pentru ca motorul tau are nevoie de putin mai mult aer si putin mai multa benzina la relanti. Presupun ca cu vreo 6 7% mai mult.

Vad ca ai pata calda de tip nou, foarte bine. Ai scapat de durerile de cap cu nenorocitul ala de furtun care se rupe mereu si nu mai ai relanti.

Vezi ca motorul trebuie sa stea la relanti fara saiba pe jiglerul de relanti. Daca nu stii care e, este cel format dintr-un surub m5 sau 6 si inca o parte cu gaura in el care intra in acesta, cel de langa pompa de sprtz.

Incearca sa realizezi un relanti de 800 - 950 de ture, pastrand clapeta de acceleratie cat mai inchisa posibil (cred ca 80 de grade) si probabil cu surubul de amestec deschis vreo 5 ture.

Fi atent la garniturile de la carburator si la servofrana. Sa nu traga aer fals pe acolo.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 22 Feb 2009, 16:18
Post #71


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




daca e bine reglat se poate reduce turatia si sub 800 de ture fara a sta clapeta de acceleratie desupra primului orificiu de progresiune. In rest sa nu traga aer fals pe undeva ca nu-l pui la punct te fura si papa mult la relantii ... iti dai seama daca nu poti reduce relantiul sub 750 de ture atunci cand motorul e cald.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinduran
post 23 Feb 2009, 08:11
Post #72


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 November 07




Pe clapeta de acceleratie este trecut 85* (a se citi de grade), eu am pornit motorul cu carburatorul asa cum era el imbacsit, si necuratat de ceva vreme statea la ralanti fara probleme fara saiba la nici un jigler (jiclor).
Explicati-mi ce fel de garnituri trebuie sa cumpar, ydaniel a spus ceva de cele de carfill, de astea as vrea sa pun se gasesc in bucuresti; pe unde?


--------------------
DACIA 1310, 1305 1998 - PH, B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 23 Feb 2009, 08:15
Post #73


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




85 gr e deschiderea maxima a clapetei de acceleratie;).


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinduran
post 14 Apr 2009, 08:52
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 November 07




Chiar daca nu am mai scris de mult am mai lucrat la papucel, dar am o problema destul de ciudata, imi porneste foarte bine dar nu am mers rotund la ralanti, nu functioneaza o bujie, am schimbat-o si tot nu merge; cand am schimbat capacul la culbutori am observat ca am o tija stramba, ce este de facut ???
p.s am joc mare in axul delcoului.

This post has been edited by catalinduran: 14 Apr 2009, 08:53


--------------------
DACIA 1310, 1305 1998 - PH, B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
engime
post 14 Apr 2009, 08:53
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 11 November 08
From: Galati




avansul e bine reglat?


--------------------
Ford 2.0L 131 HP Mondeo 1998 - GL-03-UIU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinduran
post 14 Apr 2009, 08:59
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 November 07




era bine reglat, dar ulterior m-am mai jucat eu la el in speranta ca o sa fac ceva bun si l-am dereglat si reglat la loc, tot aceleasi probleme.


--------------------
DACIA 1310, 1305 1998 - PH, B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
engime
post 14 Apr 2009, 09:19
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 11 November 08
From: Galati




daca zici ca are joc incerca cu alt delcou smile.gif


--------------------
Ford 2.0L 131 HP Mondeo 1998 - GL-03-UIU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiberiu-Andrei
post 14 Apr 2009, 09:55
Post #78


Om al muntelui


Group: Members
Posts: 721
Joined: 25 September 07
From: Sfantu Gheorghe




Schimba tija care e stramba,regleaza culbutorii ca la carte,regleaza avansul si carburatorul si vezi cum merge.Parerea mea e sa nu te apuci de o mie de lucruri deodata,termina intai cu tablaria si dupa te ocupi si de restul.
Spor la munca! smile.gif

This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 14 Apr 2009, 09:55


--------------------
Dacia 1410 1988 toamna1397 cmc - CV 03 MBO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinduran
post 14 Apr 2009, 15:37
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 November 07




Asta e stilul meu de lucru ... si motor si tablarie smile.gif


--------------------
DACIA 1310, 1305 1998 - PH, B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinduran
post 22 Apr 2009, 14:01
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 November 07




Am terminat cu tablaria a iesit intr-un fel anume o sa pun poze sambata daca o sa mearga netul la tara, tongue.gif , dar am probleme la motor care ma cam nelinistesc:
- merge bine doar cateodata doar daca scot furtunul de la avans suflu pe el la ambele capete (si la carburator si la "delcou") si il pun la loc merge rotund pana la repornire,
-porneste la sfert cand e motorul cald (fara sa accelerez, fara soc), la rece porneste greu si nu imi ramane benzina suficienta in camera de nivel constant,
- am joc in luleaua (implicit in axul de la delcou) de 3-5 mm, influenteaza acest lucru in mare masura ?
- daca scot furtunul de la servofrana se accelereaza singura cateva secunde iar dupa aceea se opreste motorul.
-cate arcuri trebuie sa am la "delcou" pentru motor de 1600?
Mentionez ca am schimbat bujiile, am schimbat platina (refacut distanta la platina la 0,4), am curatat carburatorul, am pus galerie de admisie-evacuare de 1400, benzina bag doar de la OMV.
Multumesc anticipat de solutii.
p.s am citit cele 225 de pagini ale topicului biggrin.gif


--------------------
DACIA 1310, 1305 1998 - PH, B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 23 Apr 2009, 18:32
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




nu ne uita cu pozele, felicitari pentru munca depusa wink.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
za_kristake
post 23 Apr 2009, 19:56
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 628
Joined: 9 March 08
From: Sibiu




vezi ca la carburator unde intra furtunasul de la capsula(delcou) pleaca un canal care comunica cu difuzorul carburatorului, si poate este infundat


--------------------
1310 L 1997 - SB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tiristu'
post 25 Apr 2009, 12:53
Post #83


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 20 April 09




niste poze mane cu starea actuala... chiar ma bucur k mai sunt si kre incearca sa faca asa ceva....


--------------------
Dacia 1310 97/S - 02 BUJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinduran
post 27 Apr 2009, 11:34
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 November 07




Salutare, cam asa a iesit , sunt putin suparat ca nu am nimerit nuanta la vopsea, ca masina a fost revopsita intre timp, si am luat vopsea la codul din carte.
Intre timp am dat si cutia jos; discul si placa sunt varza (pun poze daca este necesar), si putin afectata volanta, ce este de facut, sa schimb tot, daca da ce piese sa pun, fabricate de cine ?
Ciuz

Attached thumbnail(s)
Dacia_001.jpg ( Size: 915.07k ) Number of downloads: 328
Dacia_002.jpg ( Size: 1.17mb ) Number of downloads: 327
Dacia_003.jpg ( Size: 982.5k ) Number of downloads: 290
Dacia_004.jpg ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 308
Dacia_005.jpg ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 339
Dacia_006.jpg ( Size: 1.4mb ) Number of downloads: 343


--------------------
DACIA 1310, 1305 1998 - PH, B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Apr 2009, 11:40
Post #85


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




aia nu-i revopsire, e bataie de joc cu spray-ul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
engime
post 27 Apr 2009, 16:39
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 11 November 08
From: Galati




pentru ce vrei sa folosesti masina si cat timp?


--------------------
Ford 2.0L 131 HP Mondeo 1998 - GL-03-UIU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinduran
post 28 Apr 2009, 11:04
Post #87


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 29 November 07




Vreau sa o folosesc pentru constructie de casa, cred ca in jur de 4-5 ani, dar ce disc de ambreiaj si placa de presiune sa pun, ce fabricanti?


--------------------
DACIA 1310, 1305 1998 - PH, B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 28 Apr 2009, 12:11
Post #88


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Sper ca la piese, sa nu fie carpeala care este la tabla, altfel nu stiu ce casa mai faci sad.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 28 Apr 2009, 15:52
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




catalin schimba discul, rulmentul si placa de presiune. Cauta ceva mai decent, nu lua asam ca o sa le schimbi din 3000 in 3000 de km.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 29 Apr 2009, 13:35
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




ITP ai la masina ?
Daca tot ai vopsito cu sprey-ul macar o dadeai pe toata masina. In unele locuri trebuia si o mana de chit. Estetica conteaza foarte mult, mai ales cand treci pe langa ARR.
Eu am vopsit masina unui prieten cu sprey-ul ( a avut un accident tipul ) si a iesit destul de frumos, masina fiind alba.

Succes..


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 20:21
Forum Renault