Reconditionare Dacia 1305, Sfaturi utile, mecanica si tinichigerie
![]() ![]() ![]() |
Reconditionare Dacia 1305, Sfaturi utile, mecanica si tinichigerie
Sorin_18 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#62
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
autovopantu esti un mastic anticoroziv si insonorizant.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
catalinduran |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 November 07 ![]() |
QUOTE(Sorin_18 @ 17 Feb 2009, 22:16) AUTOVOPANT asta ce face tot pt rugina este ??cred ca saptamana asta ii pun pragurile,si apoi vreau sa o curat de rugina,si as vrea sa incerc mai multe produse,ce imi recomandati? Pentru curatarea ruginei eu am folosit Feruginol de la Policolor, am aplicat solutia lasat 20-30 minute apoi am dat cu Solvox tot de la Policolor este un diluant si apoi am bagat peria de sarma rotativa pana am ajuns la lucuiul metalic, o sa postez poze cu rezultatu, ciuz. |
--------------------
DACIA
1310, 1305
1998
- PH, B
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
chiar as vrea sa vad niste poze cu rezultatul
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
catalinduran |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 November 07 ![]() |
Am desfacut carburatorul si l-am fiert la oala + axion, am strambat, ca un bou ce sunt, banutul acela de alama care vine pe tija de la clapeta de acceleratie, influenteaza mersul cu ceva, se gaseste banutul de cumparat separat?
Cu ce sa il mai spal, daca mai este necesar o spalare. Orice sfat de reasamblare al carburatorului + indicatii sunt bine venite si apreciate. Diseara revin cu foto de carburator imprastiat in multe piese. This post has been edited by catalinduran: 19 Feb 2009, 16:56 |
--------------------
DACIA
1310, 1305
1998
- PH, B
|
|
engime |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
asteptam poze
![]() This post has been edited by engime: 20 Feb 2009, 17:24 |
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#67
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da se gaseste separat:clapeta de acceleratie;)
pana acuma,nu am mai auzit pe cineva sa-l strice ![]() ia garnituri bune. cele de carfil-originale- sunt subtiri si gri si se pun cate doua. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
baga si o sarma in orificiile de progresiune si cel unde vine stutzul pentru avansul vacuumatic.
Presupun ca erau varza suruburile care tin clapeta pentru ca altfel nu imi dau seama cum ai putea sa o indoi. Ah da, pune membrana pompei de spritz noua, e vreo 2 lei si vezi cuiul pontou daca inchide bine, daca nu cumpara unul nou, ala e ceva mai scump. Totodata schimba si bucsile de teflon de la axul clapetei de acceleratie si ai grija cand strangi suruburile pompei de spritz sa o faci cu simt, adica daca strangi prea tare sunt 100% sanse sa distrugi filetul de pe corpul carburatorului si sa vezi dupa aia distractie cu suruburi mai lungi. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
catalinduran |
![]()
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 November 07 ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 21 Feb 2009, 09:38) Nu am strambat-o pe cea de accelerartie, ci pe cea de la soc dar am rezolvat problema. @Mr_Devil83-am percutat, uite si rezultatul in poze Atentie, carburatorul nu are garnitura montata! This post has been edited by catalinduran: 22 Feb 2009, 15:36 Attached thumbnail(s) Image037.jpg ( Size: 270.27k ) Number of downloads: 798 Image050.jpg ( Size: 280.94k ) Number of downloads: 860 Image058.jpg ( Size: 311.17k ) Number of downloads: 835 Image059.jpg ( Size: 266.28k ) Number of downloads: 829 Image067.jpg ( Size: 347.19k ) Number of downloads: 820 Image068.jpg ( Size: 292.62k ) Number of downloads: 318 Image070.jpg ( Size: 274.58k ) Number of downloads: 317 |
--------------------
DACIA
1310, 1305
1998
- PH, B
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
la 1,6litri nu stu cum o sa tina relanti-ul, la motorul de 1,4 ziceam sa reglezi clapeta de acceleratie fix deasupra primei gauri de progresiune, dar la tine probabil ca va trebui sa stea pe la 80 de grade pentru ca motorul tau are nevoie de putin mai mult aer si putin mai multa benzina la relanti. Presupun ca cu vreo 6 7% mai mult.
Vad ca ai pata calda de tip nou, foarte bine. Ai scapat de durerile de cap cu nenorocitul ala de furtun care se rupe mereu si nu mai ai relanti. Vezi ca motorul trebuie sa stea la relanti fara saiba pe jiglerul de relanti. Daca nu stii care e, este cel format dintr-un surub m5 sau 6 si inca o parte cu gaura in el care intra in acesta, cel de langa pompa de sprtz. Incearca sa realizezi un relanti de 800 - 950 de ture, pastrand clapeta de acceleratie cat mai inchisa posibil (cred ca 80 de grade) si probabil cu surubul de amestec deschis vreo 5 ture. Fi atent la garniturile de la carburator si la servofrana. Sa nu traga aer fals pe acolo. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#71
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
daca e bine reglat se poate reduce turatia si sub 800 de ture fara a sta clapeta de acceleratie desupra primului orificiu de progresiune. In rest sa nu traga aer fals pe undeva ca nu-l pui la punct te fura si papa mult la relantii ... iti dai seama daca nu poti reduce relantiul sub 750 de ture atunci cand motorul e cald.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
catalinduran |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 November 07 ![]() |
Pe clapeta de acceleratie este trecut 85* (a se citi de grade), eu am pornit motorul cu carburatorul asa cum era el imbacsit, si necuratat de ceva vreme statea la ralanti fara probleme fara saiba la nici un jigler (jiclor).
Explicati-mi ce fel de garnituri trebuie sa cumpar, ydaniel a spus ceva de cele de carfill, de astea as vrea sa pun se gasesc in bucuresti; pe unde? |
--------------------
DACIA
1310, 1305
1998
- PH, B
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#73
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
85 gr e deschiderea maxima a clapetei de acceleratie;).
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
catalinduran |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 November 07 ![]() |
Chiar daca nu am mai scris de mult am mai lucrat la papucel, dar am o problema destul de ciudata, imi porneste foarte bine dar nu am mers rotund la ralanti, nu functioneaza o bujie, am schimbat-o si tot nu merge; cand am schimbat capacul la culbutori am observat ca am o tija stramba, ce este de facut ???
p.s am joc mare in axul delcoului. This post has been edited by catalinduran: 14 Apr 2009, 08:53 |
--------------------
DACIA
1310, 1305
1998
- PH, B
|
|
engime |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
avansul e bine reglat?
|
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|
catalinduran |
![]()
Post
#76
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 November 07 ![]() |
era bine reglat, dar ulterior m-am mai jucat eu la el in speranta ca o sa fac ceva bun si l-am dereglat si reglat la loc, tot aceleasi probleme.
|
--------------------
DACIA
1310, 1305
1998
- PH, B
|
|
engime |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
daca zici ca are joc incerca cu alt delcou
![]() |
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#78
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
Schimba tija care e stramba,regleaza culbutorii ca la carte,regleaza avansul si carburatorul si vezi cum merge.Parerea mea e sa nu te apuci de o mie de lucruri deodata,termina intai cu tablaria si dupa te ocupi si de restul.
Spor la munca! ![]() This post has been edited by Tiberiu-Andrei: 14 Apr 2009, 09:55 |
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
catalinduran |
![]()
Post
#79
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 November 07 ![]() |
Asta e stilul meu de lucru ... si motor si tablarie
![]() |
--------------------
DACIA
1310, 1305
1998
- PH, B
|
|
catalinduran |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 November 07 ![]() |
Am terminat cu tablaria a iesit intr-un fel anume o sa pun poze sambata daca o sa mearga netul la tara,
![]() - merge bine doar cateodata doar daca scot furtunul de la avans suflu pe el la ambele capete (si la carburator si la "delcou") si il pun la loc merge rotund pana la repornire, -porneste la sfert cand e motorul cald (fara sa accelerez, fara soc), la rece porneste greu si nu imi ramane benzina suficienta in camera de nivel constant, - am joc in luleaua (implicit in axul de la delcou) de 3-5 mm, influenteaza acest lucru in mare masura ? - daca scot furtunul de la servofrana se accelereaza singura cateva secunde iar dupa aceea se opreste motorul. -cate arcuri trebuie sa am la "delcou" pentru motor de 1600? Mentionez ca am schimbat bujiile, am schimbat platina (refacut distanta la platina la 0,4), am curatat carburatorul, am pus galerie de admisie-evacuare de 1400, benzina bag doar de la OMV. Multumesc anticipat de solutii. p.s am citit cele 225 de pagini ale topicului ![]() |
--------------------
DACIA
1310, 1305
1998
- PH, B
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
nu ne uita cu pozele, felicitari pentru munca depusa
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
za_kristake |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
vezi ca la carburator unde intra furtunasul de la capsula(delcou) pleaca un canal care comunica cu difuzorul carburatorului, si poate este infundat
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
Tiristu' |
![]()
Post
#83
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 20 April 09 ![]() |
niste poze mane cu starea actuala... chiar ma bucur k mai sunt si kre incearca sa faca asa ceva....
|
--------------------
Dacia
1310
97/S
- 02 BUJ
|
|
catalinduran |
![]()
Post
#84
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 November 07 ![]() |
Salutare, cam asa a iesit , sunt putin suparat ca nu am nimerit nuanta la vopsea, ca masina a fost revopsita intre timp, si am luat vopsea la codul din carte.
Intre timp am dat si cutia jos; discul si placa sunt varza (pun poze daca este necesar), si putin afectata volanta, ce este de facut, sa schimb tot, daca da ce piese sa pun, fabricate de cine ? Ciuz Attached thumbnail(s) Dacia_001.jpg ( Size: 915.07k ) Number of downloads: 328 Dacia_002.jpg ( Size: 1.17mb ) Number of downloads: 327 Dacia_003.jpg ( Size: 982.5k ) Number of downloads: 290 Dacia_004.jpg ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 308 Dacia_005.jpg ( Size: 1.51mb ) Number of downloads: 339 Dacia_006.jpg ( Size: 1.4mb ) Number of downloads: 343 |
--------------------
DACIA
1310, 1305
1998
- PH, B
|
|
argon |
![]()
Post
#85
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
aia nu-i revopsire, e bataie de joc cu spray-ul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
engime |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 213 Joined: 11 November 08 From: Galati ![]() |
pentru ce vrei sa folosesti masina si cat timp?
|
--------------------
Ford 2.0L 131 HP
Mondeo
1998
- GL-03-UIU
|
|
catalinduran |
![]()
Post
#87
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 29 November 07 ![]() |
Vreau sa o folosesc pentru constructie de casa, cred ca in jur de 4-5 ani, dar ce disc de ambreiaj si placa de presiune sa pun, ce fabricanti?
|
--------------------
DACIA
1310, 1305
1998
- PH, B
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Sper ca la piese, sa nu fie carpeala care este la tabla, altfel nu stiu ce casa mai faci
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#89
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
catalin schimba discul, rulmentul si placa de presiune. Cauta ceva mai decent, nu lua asam ca o sa le schimbi din 3000 in 3000 de km.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Hacker |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
ITP ai la masina ?
Daca tot ai vopsito cu sprey-ul macar o dadeai pe toata masina. In unele locuri trebuia si o mana de chit. Estetica conteaza foarte mult, mai ales cand treci pe langa ARR. Eu am vopsit masina unui prieten cu sprey-ul ( a avut un accident tipul ) si a iesit destul de frumos, masina fiind alba. Succes.. |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 20:21 |