Viteza maxima SLZ
![]() ![]() ![]() |
Viteza maxima SLZ
Liviu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Attached thumbnail(s) viteza-turatie.jpg ( Size: 48.13k ) Number of downloads: 1787 |
||
--------------------
.
.
.
|
|||
haky |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 23 May 03 From: Oradea ![]() |
QUOTE .. am facut-o pe autostrada cand veneam de la Pitesti ... Sa nu-mi spui ca nu aveai mainile pe volan ci pe aparatul de fotografiat ca-mi vine greu sa cred. |
--------------------
Fost: Dacia
Solenza Scala, 2003; Actual: Opel ASTRA CLASIC II
; Mio C250, miomap v3.3 cu skin Riks v1.0 O zi buna tuturor. Ceau
|
|
Liviu |
![]()
Post
#33
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Aparatul este relativ mic .. asa ca mana stanga o tineam pe volan .. drepta tinea aparatul si numai podul palmei pe volan .... call me insane ... dar am facut-o .... dar nu am avut curaj sa fac poza si la 180 ...
|
--------------------
.
.
.
|
|
Bobo |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Aparatul este relativ mic .. asa ca mana stanga o tineam pe volan .. drepta tinea aparatul si numai podul palmei pe volan .... call me insane ... dar am facut-o .... dar nu am avut curaj sa fac poza si la 180 ... eee insane... mother f...er nu altceva... :wink: :wink: :wink: |
-------------------- |
|
Liviu |
![]()
Post
#35
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
Ovidiu Lixandru |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 27 June 03 From: Bucuresti ![]() |
Ieri, pe autostrada. 120km/h pe banda a doua, imi taie unu' fatza cu o berlina alba sa depaseasca. Flashuri, bat obrazul. Ala gesticula de zor. Dupa ce depaseste se baga la loc, face semn sa depasesc si accelereaza ca sa-mi arate ca stie el mai bine si ca avea dreptate. Nu m-am pus la mintea lui si l-am lasat sa se duca. Am asteptat sa intre iar in depasire, am pus farurile si i-am dat 140 fara drept de apel.
Concluzia e ca Solenza merge foarte frumos la viteze maricele. E stabila, nu "urla vantul" pe ea iar franele tin bine. Singurul zgomotos e motorul, care incepe sa se faca auzit pe la 3500rpm. Sweeeeet ![]() |
-------------------- A sinner's mind is a sanctum -
|
|
Wolfmark |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
QUOTE ...Singurul zgomotos e motorul, care incepe sa se faca auzit pe la 3500rpm... Rau de tot :cry: :cry: :cry: |
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
Bobo |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE QUOTE ...Singurul zgomotos e motorul, care incepe sa se faca auzit pe la 3500rpm... Rau de tot :cry: :cry: :cry: desi la inceput nu ma deranja acum a inceput sa mi se para si mie cam zgomotos... |
-------------------- |
|
Mihai_E |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
erai obisnuit cu berlina......
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Bobo |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE erai obisnuit cu berlina...... da... |
-------------------- |
|
Watchful snake |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 4 June 03 From: București ![]() |
135 km/h (mai aveam pedală dar n-am mai apăsat, că mi-a fost teamă) pe o bucată foarte bună de șosea între Buzău și Urziceni. Într-adevar, Solenza merge frumos... Ținînd cont că am avut berlină înainte și cu alte mașini "adevărate" nu am avut ocazia să alerg...
Acum, după ce m-am mai obișnuit cu ea (ce repede ne învățăm cu binele, sau mai bine spus, cu "mai binele") mi se pare și mie că motorul este cam zgomotos la viteze mari. Și că uneori, cînd stai la semafor, la ralenti se aude precum un motor Diesel. A, am uitat să menționez că eu merg tot timpul cu aerul condiționat pornit. |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003 Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
|
|
Liviumac |
![]()
Post
#42
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 4 May 03 From: Bucuresti ![]() |
eu am mers maxim cu 160, mai mult n-am vrut, ca nu ma intereseaza, dar mai aveam loc; motorul avea cam 4500 de ture
altfel in mod curent merg cu 140 - 150, fara frica, mi se pare ca duce dar a zis cineva ca pana la 3000 km nu trebuie mers cu vitezele astea asa mari. e adevarat? oricum am facut-o, acum vreau sa stiu eu stiam doar ce scrie in carte: nu mai mult de 130 kmph pana la 1000 km. |
-------------------- |
|
mariancd |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 491 Joined: 30 April 03 ![]() |
Liviumac si eu am comiso cu peste 160 ca nu m-am putut abtine si nu aveam 3000 inca ... dar de dus duce si nu simti ca ar fi problema. prietena mea cand am mers odata cu 165 a zis sa incetinesc dar cand a vazut cum este la 110 a zis ca este mai bine la 160 ... deci PARE controlabila ...
|
--------------------
Renault
Megane
2007 Sedan Lux Privilege - 1.5 dci 85 CP
- PH 02 MCD
|
|
i96nds |
![]()
Post
#44
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pana la 1000 km am mers cu maxim 120. Dupa aia am mers si cu 130-140. Nu cred sa fi trecut de 140 pana acum, desi am 4000 Km la bord. Sa vedem pe viitor.
Oricum, masina nu mi se pare asa de sigura si nu cred ca merita sa bagi mai mult de 140.... Deja daca mergi prea tare ti se va uza motorul mult mai repede, e evident. Eu nu vreau sa patzesc asta. Poate voi merge si eu mai tare, asta insa pe soselele din afara tarii, la noi nu ai unde sa faci chestii dintr-astea in conditii sigure. Nu de alta, am vazut balega si pe autostrada.... In Italia am mers cu 195 km/h cu un Mertz si te simteai ca in SLZ la 90.... De aia zic ca nu merita sa mergi tare cu SLZ. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
daciaclub-cj666 |
![]()
Post
#45
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 20 May 03 From: Cluj ![]() |
Eu acuma am venit din concediu. Am mers frecvent si constant (pe autostrazi in Italia si Croatia) cu 140, chiar uneori cu 150. Mashinutza (SLZ Scala) mai avea resurse mari la 150, fara probleme, vibratii sau zgomote suplimentare (acuma sa nu credeti ca era adiere de vint, motorul se aude, aerul mai suiera pe afara, dar nimic prea deranjant), chiar cu clima pornita. Si eram trei in mashina, plus un portbagaj foarte plin! Si culmea, nici nu a mincat benzina cu galeata! Pe bune, mie incepe sa-mi placa scula asta! Merge traznet, nu se jeneaza de tot felul de mashini fitzoase de pe autostrazi! Nu e chiar mertzan sau beemve, da zau ca merge! :!: :!: :!:
|
-------------------- |
|
i96nds |
![]()
Post
#46
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ma bucur sa aud ca a mers bine masina. Cam cat a consumat pe autostrazle alea din vest si la ce viteze? Please.....
Poate scrii la cafenea si pe unde ai fost, ce taxe ai platit, etc. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
daciaclub-cj666 |
![]()
Post
#47
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 20 May 03 From: Cluj ![]() |
QUOTE Ma bucur sa aud ca a mers bine masina. Cam cat a consumat pe autostrazle alea din vest si la ce viteze? Please.....
Poate scrii la cafenea si pe unde ai fost, ce taxe ai platit, etc. Scriu aici pe scurt, nu la cafenea. La o medie de 110-130 pe ora (mers constant, fara frina si variatii mari de viteza), a consumat cam intre 5,5 si 6 la suta. In Italia unde am mers mai tare, nu prea stiu, m-am cam zgircit la benzina si nu am bagat plin ras de fiecare data ca sa-mi dau seama. Dar nu a consumat mult, oricum, la o aproximare grosolana sub 7. Am mers cam asa: Ungaria (intrare prin Bors). Am mers spre Budapesta pe E60, drumul e mult mai rau ca si la noi, cu denvelari si cam aglomerat si se circula aiurea. Am intrat pe autostrada M5, si pentru vreo 30 Km mi-au luat 1100 Forinti (aprox. 154000 lei). Nu am intrat in Budapesta, am ocolit-o pe centura (autostrada M0) care e gratuita, apoi pe M7 la Balaton. Pe M7 trebuia sa-ti iei o vigneta (de la benzinarie), care iti da dreptul sa circuli fie 4 zile (1500 Ft=210000 lei) fie 10 zile (1900 Ft= 266000 lei), dar nu prea gasesti decit pentru 10 zile. E cam excrocherie, dar am descoperit ca ungurii sint mult mai balcanici decit vor sa para. Autostrada asta din urma e tare denivelata si cumplit de aglomerata. De la Balaton am plecat in Croatia (se iese pe la Lentenye de curiozitate pe harta), e tot un drum cu indicativul E nu stiu cit, dar e mai plin de denivelari decit un drum de la noi. Croatii in schimb au niste drunuri exceptionale si sint extrem de civilizati in circulatie. Dar autostrazile sint groaznic de scumpe. Am mers prin Zagreb-Kalovac pina la Plitvice (asta e un parc national de vis). Vreo 200 Km de autostrada, 3 opriri de taxa, 38 Kuna (aprox 190000 lei). dai un ban, dar face. In Croatia trebuie sa fii foarte precaut, benzinariile sunt extrem de rare, cineva care era cu noi cu un Matiz era sa ramina fara benzina, cind intr-un final apotetic am intilnit prima benzinarie, mai avea 0.3l de benzina in rezervor!. In toata Croatia am intilnit 2 OMV si vreo 6-7 benzinarii INA (astea sun Petromurile lor) care arata cam ca PECO pe vremea lui Ceausescu. Benzina si in Ungaria si in Croatia e cam 33000-35000 lei /l (fara plumb, 95). De la Plitvice am mers pe un drum secundar pina pe coasta Adriaticii, la Senj, apoi prin Rijeka la granita cu Slovenia si apoi in Italia. Asta totul a fost Gratuit. In Italia am mers de la Trieste la Venetia pe autostrada, 7.7 Euro taxa, autostrada f.f. buna, dar f.f. aglomerata si f.f multa indisciplina in condus, la viteze extrem de mari. In plus, daca prinzi o zi cu trafic intens, nu cistigi nimic, sistemul de taxare este absolut imbecil. Am stat la intrarea in Venetia la taxare la o coada de 300 m aproape o ora. Cind am plecat din venetia (simbata dimineata), pe sensul opus coada la taxare era pe 38 Km. Nu pot sa-mi inchipui cite ore sau zile si-au petrecut aia la coada. |
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#48
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Robert, si GPS-urile au o eroare. Daca vrei viteza reala, treci pe langa un radar ceva. Bizara metoda, e drept, dar e cea mai corecta.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
robert.s |
![]()
Post
#49
|
De la munte Group: Members Posts: 125 Joined: 19 April 04 From: Campulung Muscel ![]() |
QUOTE(bogdan_o @ 11 Feb 2005, 18:21) Robert, si GPS-urile au o eroare. Daca vrei viteza reala, treci pe langa un radar ceva. Bizara metoda, e drept, dar e cea mai corecta. Da , dar e mult mai mica decat a vitezometrului ... Cu radarul iarasi ai dreptate dar cum sa convingi un Garcea sa te lase sa treci pe langa el la 180 ? |
--------------------
Dacia
Solenza Europa
2004 Decat pieton mai bine cu masina murdara ...
|
|
AVT |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Teoretic 162, dar, in podea ai un surub care ar reprezenta ceea ce la masinile instarite face calculatorul: limitator de viteza! Insurubeaza-l de tot, sau mai bine, scoate-l de-acolo si apoi apasa pe acceleratie.
|
--------------------
Chevrolet
Kalos 1.4 16v 94cp
- ---- Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#51
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Eu am ajuns de cateva ori din curiozitate (mai ales dupa ce m-am intaratat citind pe aici una alta despre viteza maxima) la 170kmph fara prea mari eforturi si fara sa fiu cu acceleratia la podea. Dar am constatat ca oricum nu s-ar fi dus mult mai departe chiar daca as fi insistat. Nu am tinut-o mult asa pentru ca imi este mila desi nu am sesizat nici o trepidatie sau zgomote ciudate.
|
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
asarban |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE(AVT @ 19 Feb 2005, 16:34) Teoretic 162, dar, in podea ai un surub care ar reprezenta ceea ce la masinile instarite face calculatorul: limitator de viteza! Insurubeaza-l de tot, sau mai bine, scoate-l de-acolo si apoi apasa pe acceleratie. Mai sunteti ma multi? ALA E UN CAPAC! UN simplu capac! UN DOP! Un simplu dop! Stii dopurile alea care se pun in bude pe jos sa nu dai cu usa de perete? A??? Acelasi scop il are si dopul ala din podea! Sa nu te lase pe tine "Șumahăr" de Romania sa indoi pedala de acceleratie sau sa faci gaura in podea incercand sa prinzi cu SLZ mai multe avioane decat radarul! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
johnsws |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
andrei, poate ai inteles tu gresit, poate omul a uitat sa mentioneze ca acele vw erau oprite, sau erau vw broscuta, sau poate erau in localitate si mergeau cu 60km/h, soferii erau niste marmote...sau...cine mai stie, la cate posibilitati sunt.
tu de ce crezi ca cei de la dacia s-au decis ca din mai sa vanda logan si in europa de vest? iti spun eu, nimeni nu mai vrea vw nici acolo! |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#54
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Si uite asa se ajunge iar la discutiile de pe viteza maxima DSN. Pana la urma DSN,SLZ si LGN sunt niste masini acceptabile (nu ca as mai face greseala de a-mi mai lua una, dar oricum...) dar nu cred ca se pot compara cu masinile din tari cu apa calda. Ca asa pot spune si eu ca am facut un Z4, dar ala mergea pe prima banda sa-l admire lumea. Si unde e relevanta. Cineva a scris, si bine a pus problema, ca in timp ce persoanele cu DSN/SLZ trag de masini cat pot in interioare haladuind un zgomot mai mult decat apreciabil, masinile chinuind-se vai mama lor, aia cu masini mult mai bune merg relaxati, nu ajung la destinatie tiundu-le urechile.
Eu am mers cu Adrian cu masina lui si a luat 170 in a patra si chiar 180 (in a cincea, dar s-a dus bateria la camera). Vitezele erau cele aratate de ceas. Deci nu zic ca masina nu poate, dar nu pentru mult timp si categoric nu e un mers confortabil din punctul meu de vedere. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#55
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Da mah, a mers cu mine
![]() ![]() ![]() Pt domnul Asarban : oamenilor le plac anumite lucruri, asta nu inseamna ca iau in deradere VW! Eu unul nu mi-as lua Skoda sau VW pt ca TOATA lumea are d'astea... Sunt MULT PREA comune! Si daciile sunt, da alea sunt IEFTINE! ![]() |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
nairam |
![]()
Post
#56
|
![]() Posesor de bebelus... Group: Members Posts: 570 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Adrian_Solenza @ 27 Feb 2005, 22:50) TRS era sigur ![]() ![]() ![]() PS Iti dai seama ce frica avea ala cu Mertanu ca il alerga Oltcitu ? ![]() ![]() stai ca am murit de ras cand am citit ![]() ![]() ![]() ![]() Era un Mertan model nou (nu ma pricep foarte bine da era unu de ala care are farurile impreunate, masina super i-am admirat farurile cand ma flesuia cu ele), cat despre Oltcit nu stiu ca din acuza socului nu am mai vazut ce scria pe el ... sorry pentru ca sunt off topic da sunt ![]() This post has been edited by nairam: 27 Feb 2005, 22:21 |
--------------------
Toyota
Avensis
2009 Executive
- 1.8 129 horses Benzina, Culoare Light Olive, antijeg ....
Daca vrei sa fii fericit o clipa, razbuna-te, daca vrei sa fii fericit o viata, iarta ! |
|
AND |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca Oltcit-ul era prins in draft-ul Mertzanului
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
valioglu |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
QUOTE(emilliviu @ 22 Feb 2005, 20:03) Iam dat si eu 175 pe autostrada inainte sa ridic pedala de acceleratie de la masina si va dau cuvantul meu ca dupa ce am ridicat pedala am ajuns la 180 si mai era loc dar deja mi se facuse frica.Ca mi-a taiat calea unu cu un tico la 180 si nu vreti sa puneti frana la viteza aia pt ca e de jenu Dumnezeu cu mila a vrut sa danseza un pic masina.Nu recomand viteze mai mari de 150. ![]() Tico la 180 ![]() ![]() Asta nu inseamna ca masina e asa de nasoala dar la viteze mari, cu aerodinamica lui de caramida ciobita ... Solenza 1.4 clima 15k kilometri 170 la ora pe Bucuresti-Pitesti, cu zgomot de vant si motor ambalat, dar lasa impresia ca mai putea un pic, dar nu mult. ![]() This post has been edited by valioglu: 6 Mar 2005, 12:55 |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
emilliviu |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 15 December 04 ![]() |
Scuze am vrut sa zic ca eu aveam 180 pe bord si ala cu tico nu stiu cat avea doar ca vb la mobil si a depasit ceva in fata si mia taiat calea.A trebuit sa franez eu venind pe banda a 2 pe autostrada cu 180 .Si atunci am vazut ca la viteza aia franarea nu mai este aproape deloc eficienta.
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2001
|
|
bion |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 11:04 |