DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Benzina cu plumb in SuperNova, ce dracu ma fac?

costi
post 21 Feb 2005, 13:04
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Asta mai lipsea.
Eu si asa ma uitam ca gaina'n boabe la pompa sa nu gresesc tzutzuroiu' dar eram oarecum linistiti stiind ca nu intra;
Acumaaaaaa ........
Ashu da care-i benzinaria aia pina la urma? poate ne uitam noi pina atunci !

This post has been edited by costi: 21 Feb 2005, 13:05


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 21 Feb 2005, 13:06
Post #32


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




La LukOilul de pe Timisoara.
Mersi ca mi-ai zis, oricum si daca ma contorizeaza o sa le dau o mie de lei pentru deranj, nu-i bai.
Costi, omu mi-a zis textual "Am bagat benzina Premium 95. Din cauza 95-ului ala nu mi-am dat seama si am pus". Acuma si io ca si el stiu ca Premium e cu plumb, nu?


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 21 Feb 2005, 13:13
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Eu sint mai inapoiat. Bag benzina de unde zice "fara Pb" si e cu verde;
Cu restul denumirilor comerciale "euro", "meuro", "bla, bla, bla" sint total paralel.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BOGDAN DSN
post 21 Feb 2005, 13:20
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 18 October 04
From: Bucuresti




acum ceva timp asa era premium = cu plumb
azi nu mai e asa - la petrom fosta benzina europlus fara plumb(euro 3 )ii zice acum europremium(nu ma intreba de ce ca nu stiu).Tot la petrom fara plumb de 95 = la pret cu cea de 98 - 29.500 lei.


--------------------
Toyota Aygo 2006 - masina de servici - fost posesor de DSN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 21 Feb 2005, 14:33
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Ashule, cred ca n-ai patit nimic!

Eu asa stiu ca mai nou nu se mai vinde la noi benzina cu Pb. Aia care e pt. masinile vechi acum are alti aditivi, care o fac compatibila cu motoarele vechi (de altfel e dicutabil de ce nu merge fPb in motoare vechi), dar nu contin plumb (chestia cu canceru')
Teoretic astea nu dauneaza CAT-ului. Dar intereseaza-te la Luk-Oil ce exact e benzina aia.

Bafta, oricum!!

Eh: uite specurile pt "premium 95" de la rompetrol:
http://www.rompetrol.ro/oil_gas/products/p...%20gasoline.pdf

Pt. Lukoil inca n-am gasit.

This post has been edited by IsNa: 21 Feb 2005, 14:37


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 21 Feb 2005, 16:20
Post #36


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(BOGDAN DSN @ 21 Feb 2005, 13:20)
acum ceva timp asa era premium = cu plumb
*


La Lukoil e cu plumb.
Uite aici:
www.lukoil.ro


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 21 Feb 2005, 17:15
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




La 10 litri cu plumb,daca mai pui inca 30 fara plunb cred ca nu are nimic....sa fim seriosi...doar nu are ghiulele de plumb benzina europremiun...ce Dumnezeu...
In alta ordine de idei...gaura poa' sa fie ea mica la rezervor,dar daca benzinarii nu le respecta e altu-fel...
In alalta ordine de idei fa bine si desfa ori furtunul de la rampa de injectie,ori scoti filtrul de benzina....si inca ceva....
Ia scoate mataluta putin din rezervor si vezi ce culoare are benzina...parca din amintinte difera culoparea de la plumb la fara plumb si asa te si dumiresti.Vezi intai la pompa ce culori au disponibile (afara de cele metalizate smile.gif )si vezi dup-aia ce culoare ai in rezervor...asta dupa ce lasi in prealabil o noapte la depus pamantul sau noroiul sau mai stiu eu ce e in benzina aia...si asa poate te dumiresti daca il impusti sau ii dai in cap lu' socru' lu' matale...


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 21 Feb 2005, 17:19
Post #38


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




in al primulea si ultimulea s-a spus tot ce zici matale!
In al doilea si al treilea culoarea difera de la benzinarie la alta asa ca nu e valabil decat daca ar fi bagat DECAT de la 1 producator..


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 22 Feb 2005, 17:54
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(MariusWsW @ 21 Feb 2005, 19:15)
..doar nu are ghiulele de plumb benzina europremiun...ce Dumnezeu...
In alta ordine de idei...
*




Pai nu tre' sa fie ghiulele.
Chestia e ca CAT-ul reduce si oxizii de plumb (gazosi) care ies din motor dupa arderea tetraetilului de Pb. Si Plumbul (solid) rezultat se depune exact acolo unde suprafata pretioasa de Pt a CAT-ului mai functioneaza inca. Si asa, cu o cantitate muniscula de Pb poti acoperi in strat fin toata suprafata interioara a catalizatorului.

Daca s-a depus f. putin, sunt sanse cu niste forje, ca topesti plumbul si poate il sufla afara din CAT.

Speram ca nu e cazul, oricum.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 22 Feb 2005, 17:58
Post #40


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Nu mai bagati ca spun tot. Scuze, am fost ocupat pana acum, aveam oricum de gand sa va spun ce si cum. Deci m-am dus la LukOilul respectiv, am pus mana pe scula si am incercat s-o introduc in gaura. Canci, indiferent de pozitie si de tehnica folosita, palnia rezervorului s-a dovedit prea stramta si mi-a rezistat. Am dat chiar si cu lubrefiant, tot degeaba. Baaa, vezi ce inseamna experienta la barbatul matur, mi-am zis io plin de respect si am pus mana pe telefon. Sarumana tata socrule, scuzati ca deranjez inainte de pranz, ia ziceti-mi si mie cati Newtoni ati aplicat pe pomopa aia cand ati varat-o la mine-n masina, nu de alta da e gaura prea mica si ori ati folosit vreun siretlic, ori sunteti foarte puternic ceea ce se si vede. El ca nu, ca a intrat perfect din prima, mai sa se jure c-a bagat-o fara maini. Da a intrat toata? ca se poate sa fi bagat doar capu si apoi sa stropiti d-acolo. Nu, nu, ce naiba asa ma stii, sunt om serios, toata am bagat-o. Pai bine bre jupane, tata al alesei inimii mele, d'apai nu prea aveai cum s-o bagi fara vreun mestesug anume ca tocma ce m-am sfortat 5 minute fara izbanda. Ptiu, sa vezi ca m-am ametit si ca de fapt am bagat benzina buna. M-a indus in eroare unu de p-acolo care mi-a zis dupa ce am alimentat ca nu trebuia bezina d-aia. Nici nu stiam ca n-are cum sa intre d-aia cu plumb, ca e prea groasa pentru o masina atat de finutza ca supernova. Eh, asta e, totul e bine cand se termina cu bine, alta data sa fiu mai atent. Asa grait-a tatane-miu socru si inchise tilifonu. Ehh, si-am incalecat pe scaunul soferului si i-am dat de cateva ori 5000 de ture cum mi-a recomandat Liviu, nu de alta dar e un tratament care imi place, chiar daca probabil acuma total ne-necesar.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 10 Mar 2005, 09:56
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




bai frate ca creanga la zice, sa-mi saie ochii


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai007
post 10 Mar 2005, 11:27
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 13 February 03
From: Bucuresti




si pentru ca tot s-a terminat subiectul... ce daca s-ar fi stricat catalizatorul ?... poate ca nu se mai incadra in normele Euro2 de poluare (lucru ce poate fi constatat doar cu ocazia ITP). Oricum e musai sa-i dai o mica atentie inspectorului ITP ca daca nu-i testul de poluare e diferenta de franare pe roti sau toba gaurita sau joc la directie sau joc la sistemul de rulare sau un bec ars pe frana sau... cate si mai cate.

ei, si ce? nu se rezolva? happy.gif


--------------------
Dacia SuperNova Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 11 Mar 2005, 10:35
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Eu n-am dat niciodata nici o "atentie" la ITP. Nici cu Oltcitul, nici cu Dacia. Daca ceva nu era in ordine, reparam. Se poate si asa.


... Zau! Nu radeti!


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 11 Mar 2005, 19:38
Post #44


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Io am dat pe cand aveam berlina. De cand cu Supernova si cu Pejoul, n-am dat nimic si nici n-au cerut ca toti parametrii au iesit bine. Concluzia este ca nu iti cauta nod in papura, iar daca ceva iese prost, e mai bine sa-l rezolvi, nu sa dai spaga.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Apostol Bogdan
post 16 Mar 2005, 10:40
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 30 June 04
From: cluj-napoca




E foarte simplu. Daaca poti sa o urici pe o rampa vei vedea ca acolo este u filtru de benzina. Acela se scoate si benzina va curge prin furtun. Nu trebuie sa desfaci capacul de la rezervor. Intelegeti voi???


--------------------
Dacia Logan Laureate Plus Gri comette/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 16 Mar 2005, 11:11
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Ce-ti veni ?
S-a terminat problema. A fost alarma falsa.
Tu la ce te mai referi ? smile.gif


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
robertt
post 18 May 2005, 13:47
Post #47


bilutze


Group: Members
Posts: 62
Joined: 19 March 05
From: lat44° 26' lon26° 6'




QUOTE(ashu @ 21 Feb 2005, 12:55)
Radeti voi... da nu va ganditi cum o sa ma simt io maine cand o sa ma duc la pompa, o sa incerc pe rand toate furtunele si apoi o sa plec fara sa pun deloc benzina. O sa par un pic uschit, ce sa zic.
*



n-are rost sa te complici. nu se potrivesc nici in ruptul capului. ala cu pb e mai gros si nu intra in rezervor. biggrin.gif poate a fost un test. biggrin.gif

eu am fost nevoit sa pun in berlina cu pb, de 2 ori. 1 data a mers, a II-a oara a fost fatal. s-a infundat catalizatorul si adio. a trebuit spart.

P.S. sper ca nu e prea tarziu ?!? ce s-a mai intamplat... blink.gif


--------------------
Opel Vectra 1800 16v 2001 - b xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 18 May 2005, 13:57
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




S-a intimplat ce se intimpla de azi dimineata de cind te-ai apucat sa dezgropi "m.o.r.t.i.i" doar de dragul de a zice ceva.
Nici macar nu citesti tot inainte de a posta.
In cazul acesta aveai raspunsul la intrebarea ta mai sus, la # 40;
La fel la "terminate" erau si topicurile cu "Cit ulei intra in SN" si "DSN porneste impinsa".
Te inteleg ca esti nou si entuziast dar incearca sa aduci ceva folositor prin interventiile tale. Daca vrei doar sa palavragesti mergi la Cafenea si lasa topicurile vechi asa cum sint.

This post has been edited by costi: 18 May 2005, 13:58


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorindark
post 2 Jul 2005, 13:41
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 3 March 05
From: Bucharest




Na ca m-ati pus pe ganduri.
Acu vreo 2 zile m-am dus si eu cu Loganul cel nou sa alimentez la OMV ca am auzit ca e buna. M-am invartit pe acolo, la pompa aveau 95 fara pb si 95 premium cu nu stiu ce aditivi smecheri. Acu eu am gandit cu cat mai scumpa cu atat mai bine si am bagat vreo 12 l de aia premium dar m-am chinuit ca nu prea intra nici pistolul (era un plastic ceva la intrarea in rezervor) si tot scapa manerul. Stiam ca trebuie fara plumb dar nu mi-am imaginat ca premium o fi cu pb.
Si am mai mers cu ea de atunci, merge bine, n-am simtit diferente desi parca consuma ceva mai mult sau sunt eu care merg numai peste 3000 (hmmm).
Acu stie cineva, aia ECO Premium de la OMV e cu pb sau fara?
Si daca e cu, cat de tare am belit-o? (N-am nici 1000 km sad.gif( ).
Pls, help?

This post has been edited by dorindark: 2 Jul 2005, 14:28


--------------------
Dacia Logan Ambiton - SV 09889
Cine n-are Logan sa-si cumpere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Jul 2005, 14:41
Post #50


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Premium e cu Pb, indiferent de cum ai da-o. E mai scumpa din cauza accizelor, ca polueaza mai mult. Asta vse intampla in toate tarile, ca se stimuleaza reducerea poluarii.

De facut rau e clar ca i-ai facut rau masinii, in speta catalizatorului. Amploarea daunelor insa nu este exagerata daca ai bagat numai 12 litri, cu atat mai mult cu cat masina (si deci si catalizatorul) sunt noi. Ideal ar fi sa nu mai mergi deloc cu ea si sa golesti rezervorul de benzina cu plumb sau, daca nu ai de ales sa faci plinul cu fara plumb, mai bagi un aditiv si asta e. Pe viitor banuiesc ca nu mai repeti experienta.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorindark
post 2 Jul 2005, 15:05
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 3 March 05
From: Bucharest




sad.gif(

De scos nu am idee cum sa scot benzina, nici nu cred ca merge cu pompa sa furtun.
Sa revenim la aditiv... Ce aditiv pot sa-i mai pun? De care? Ajuta daca ii pun ceva benzina cu CO mare?

A, da, si ce se intampla cu catalizatorul, ceva metode de curatare? Sa o duc la 5000?

(Ma, dar prost mai sunt)

This post has been edited by dorindark: 2 Jul 2005, 15:09


--------------------
Dacia Logan Ambiton - SV 09889
Cine n-are Logan sa-si cumpere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 2 Jul 2005, 15:53
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Pt "reparat" CAT-ul nu prea exista solutie sigura. Se depune Pb-ul in strat fin pe interior, si gata, nu mai face nimica.

Dar daca nu s-a depus mult, sau nu s-a fixat prea bine, ai sanse cu niste forje. Nu trebuie turata f. mult, dar trebuie turata in sarcina maxima. De exemplu, gaseste o panta lunga si dai pe ea in sus in a 4-a peste 4000 ture de cateva ori. Asa se infierbanta mult CAT-ul si ai sanse sa arzi depunerile...

Rezultatul se va vedea la ITP, sau dupa (lipsa - sa speram) afumarii tevii de esapament.

Bafta!
Si pe viitor: obisnuieste-te sa pui benzina doar de la VERDE.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Jul 2005, 16:57
Post #53


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ba poti scoate benzina. Gasesti furtunul care duce de la pompa la rampa de injectie (nu e prea greu de vazut care este), il decuplezi din rampa si apoi te duci la cutia cu sigurante de la motor si pui in scurt releul de la pompa de benzina. Astfel pompa va fi alimentata si iti va scoate toata benzina din rezervor prin furtunul ala.

Pe urma, nu merita sa-i dai forje, ca o faci de pomana sau doar de distractie, ca reactia plumbului cu convertorul catalitic e ireversibila, asa ca raul produs nu ai cum sa il mai indrepti. Oricum daunele sunt minore, nu cred ca de la 12 litri s-a stricat, mai ales ca e nou, deci curat.

Aditiv poti pune ce marca vrei, preferabil un injector clenear ca sa se curete conductele de plumbul ramas. Benzina cu co mare nu are nici un efect, ca nu anihileaza plumbul.

Dei sfatul meu e sa scoti neaparat ce a mai ramas din benzina cu plumb, sa faci un plin cu fara plumb si sa-i pui un injector cleaner.

Daca nu poti scoate ce a mai ramas din benzina cu plumb, fa-i plinul cu fara plumb, consuma vreo 5 litri, apoi fa-i din nou plinul si repeta experienta asta de cateva ori ca sa dluezi cat mai mult ce a mai ramas din benzina cu plumb in rezervor.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorindark
post 2 Jul 2005, 17:25
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 3 March 05
From: Bucharest




Mersi mult de sfaturi.
Ca o mentiune, era totusi verde pompa de unde am luat, dar nu se potrivea pistolul, chiar m-am minunat ca nu intra (ce sa faci, cat traiesti inveti). Stiam eu ca o sa o belesc de la numele astea de benzina care nu includ CO uri si cu/fara pb in denumire sad.gif.
Ok, de consumat s-au dus numai vreo 5l, 2 ture prin buc, luni cand iau salariul o duc la un service ceva (latin efe sau un adras prin apropiere) ca m-am uitat si nu inteleg nimic din tevaraie si cablaraie si cartea tehnica nu spune nimic de structura motorului.Totusi am identificat aerul conditionat wink.gif.
Ii iau si aditivi si-i fac si clisma, ii dau si turatii, whatever, nici nu i-am facut inca RAR-ul sad.gif. Sper sa treaca.
Mersi mult din nou.


--------------------
Dacia Logan Ambiton - SV 09889
Cine n-are Logan sa-si cumpere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 2 Jul 2005, 17:35
Post #55


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Eu zic sa nu dai prin service cu ea si sa spui de problema asta. Nu de alta, dar inca esti in garantie si sa nu ai mai incolo probleme cu catalizatorul sau cu altceva si sa iti zica aia pe urma ca nu iti fac nimic din cauza ca ai bagat benzina cu plumb. Pana la urma faci cum vrei, dar sa ai in vedere ca un catalizator nou costa in jur de 10.000.000 si daca o tii asa s-ar putea sa nu mai respecti planul cu Golf-ul si XC90-ul.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorindark
post 2 Jul 2005, 17:44
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 3 March 05
From: Bucharest




Atunci poate se ofera vreunul mai priceput luni, marti seara sa ma asiste sa scap de 10 litri de benzina si daca stie sa curete si o sonda lambda (sau cum o fi) dublez onorariul, dau si benzina numai sa nu o mai vad in rezervor. Care se ofera, platesc bine, lucrez in IT...

Garantie estinsa... sad.gif

PS. Oricum planul nu sta intr-un catalizator...

This post has been edited by dorindark: 2 Jul 2005, 17:50


--------------------
Dacia Logan Ambiton - SV 09889
Cine n-are Logan sa-si cumpere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 2 Jul 2005, 22:41
Post #57


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ca sa nu mai dezvolt inca o data situatiile de defectare a catalizatorului
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...&#entry16981955
As dori sa mentionez inca o data: reactia cu compusii de plumb metalici din benzina este LENTA in catalizator. In general este acceptat ca "otravirea' unui catalizator apaare dupa 2-4 PLINURI cu benzina cu pb.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorindark
post 3 Jul 2005, 08:08
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 3 March 05
From: Bucharest




Dar treaba cu sonda lambda? Se curata singura? Sau o sa am consum de 12% forever? Cam pe unde se afla si in ce consta curatirea ei?

This post has been edited by dorindark: 3 Jul 2005, 08:17


--------------------
Dacia Logan Ambiton - SV 09889
Cine n-are Logan sa-si cumpere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorindark
post 4 Jul 2005, 16:05
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 3 March 05
From: Bucharest




Gata, s-a rezolvat. Am fost la Latin Efe, niste baieti mi-au scos benzina tot dand din cheie (nu s-a incumetat nimeni sa umble la relee ca erau si alea de la airbag, calculator, etc si cica n-au curajul), dar au scos-o pe toata, am pus 2 l super 100 de la omv (80 mii), am dat 300 la aia, am mers la omv, am pus un super aditiv de curatare injectoare (200 mii carrefour - ceva Casite Premium american), am facut plinul cu super 100 de la omv (2.1 mil (aprox 54l)) si acum am mai mers cu ea si e ok. Acu o sa fac niste drumuri mai lungi in curand si o forjez pe ce deal o prind biggrin.gif.
Multumesc tuturor de sfaturi, altfel imi beleam masina si promit ca pe viitor nu mai fac smile.gif.


--------------------
Dacia Logan Ambiton - SV 09889
Cine n-are Logan sa-si cumpere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 4 Jul 2005, 16:33
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




" ....... nici nu i-am facut inca RAR-ul ............. "

Mai ai doi ani pina atunci.


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 00:29
Forum Renault