Se incinge
![]() ![]() ![]() |
Se incinge
Andu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 294 Joined: 24 May 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS....
2006
- fost GGA
|
|||
GeorgeB |
![]()
Post
#2
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
si eu care credewam ca am fost singurul caruia i s-a intamplat asta. ieri, cu a/c pornit forja , ca deh trebuia sa rezolv niste treburi urgente, prietenii stiu de ce... asa ca a inceput acul sa urce, a ajuns la limita superioara, a trecut de aceasta apoi mai ca a atins limita de la liniutele alea multe unuele langa altele, sa fie cele 45 + de grade de afara ???
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
MMihai |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 772 Joined: 5 June 03 From: PITESTI ![]() |
Cred ca temperatura ridicata e de vina. Asa am patit si eu anu' trecut cand eram la Bacau, se incinsese asa tare incat iesau aburi de la radiator (era dimineata si se observa din interior)
![]() |
--------------------
Renault
Megane III
1.6 16V 110cp Noir Nacre
|
|
Andu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 294 Joined: 24 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Deci n-ar trebui sa-mi fac prea mari griji spuneti, nu?
Cand are aerul condtionat pornit, in afara localitatii mi s-a incins si mie, dar a dat Liviu o explicatie verificata prin experiment. Si in orice caz, pana acum nu sarise de linia aia nici in cele mai crunte aglomeratii si calduri. |
--------------------
Opel
Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS....
2006
- fost GGA
|
|
Andu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 294 Joined: 24 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Deci n-ar trebui sa-mi fac prea mari griji spuneti, nu?
Cand are aerul condtionat pornit, in afara localitatii mi s-a incins si mie, dar a dat Liviu o explicatie verificata prin experiment. Si in orice caz, pana acum nu sarise de linia aia nici in cele mai crunte aglomeratii si calduri. |
--------------------
Opel
Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS....
2006
- fost GGA
|
|
Marty |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
De ce nu renuntati voi la termostat pe timpul verii, nu stiu !
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
DSops |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Am auzit bine? Cred ca esti pe alt forum si s-au incurcat mesajele! Si la ce sa mai renuntam?
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
BBC |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
Am si alte idei: renuntarea la fuiltrul de aer, de benzina (si astea se imbacsesc si modifica performantele motorului). Daca stau sa ma gandesc cred ca am puea inlocui benzina cu alcool, uleiul 10W40 cu uleiuri mai ieftine (de ex. ulei de transformator pentru ca e mai subtire).
Solutia renuntarii la termostat este solutia data de mecanicul din fata blocului. Este o solutie foarte proasta. |
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
-
|
|
Marty |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Daca ziceti voi.... Va rog sa ma scuzati ca v-am sugerat o solutie, jur ca nu o sa se mai intimple! Plingeti-va in continuare ca vi se incing motoarele peste masura, ca sigur se va rezolva problema !
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
zongo |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 4 June 03 From: Cluj Napoca ![]() |
Eu n-am problema asta, dar ma intreb de ce e proasta solutia lui Marty? Mai bine crapa radiatorul?
|
-------------------- uffff....
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
QUOTE Eu n-am problema asta, dar ma intreb de ce e proasta solutia lui Marty? Mai bine crapa radiatorul? In mod normal termostatul nu ar trebui sa deschida total peste o anumita temperatura? Nu cred ca el incurca asa de mult, cat cred ca radiatorul nu este eficient. Ca solutie temporara cred ca poti sa il scoti, dar eu nu sunt de principiul sa "pui pe direct" si gata, asa ramane! |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
Marty |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Repet, doar pe timpul verii !
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
BBC |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
QUOTE Eu n-am problema asta, dar ma intreb de ce e proasta solutia lui Marty? Mai bine crapa radiatorul? Termostatul nu are nici o legatura cu crapatul radiatorului. El are rolul de a asigura inchiderea circuitului mare (motor-radiator) pana la o anumita temperatura a lichidului de racire. Cat timp temperatura lichidului este sub aceasta temperatura lichidul de racire circula doar prin motor si radiatorul de incalzire al habitaclului. Temperatura optima de functionare a motorului este peste 100 grade (asa a aparut circuitul presurizat). Uzura motorului este foarte mare la teperaturi mici (inclusiv la 20 de grade). Prin scoaterea termostatului creste timpul de incalzire al licihidului de racire. |
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
-
|
|
AL |
![]()
Post
#14
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Scoaterea termostatului nu rezolva nimic....daca acesta functiona corect, nu se obtine vreun avantaj prin scoaterea lui... insa apare dezavantajul de la pornirea motorului rece...adica incalzirea mai greoaie a acestuia... de ce oare motoarele au prevazut acest termostat?...tocmai de aceea, ca temperatura motorului sa ajunga dupa pornire cat mai repede la o temperatura de regim normal...
problema pusa de Andu este: "sa fie oare prea cald afara si, la aceste temperaturi, racirea motorului sa nu fie suficient de eficienta? sau e ceva stricat?" parerea mea este ca nu e nimic stricat la masina lui Andu, insa e clar ca racirrea DSN nu este suficient de eficienta.... cee ce spun se bazeaza pe comparatia cu Clio, SLZ si... DSN-ul meu cu radiator se SLZ... pe aceste calduri mari de tot, si la mine ajunge sa porneasca ventilatorul... dar nu asa des ca la inceput, cu radiatorul de DSN.... iar la temperaturi diurne sub 30 grade, s-a intamplat sa strabat Bucurestiul fara ca ventilatorul sa porneasca deloc... chiar in conditiile de trafic de la 8-8,30 dimineata in timpul saptamanii deci parerea mea este ca este eficienta redusa in conditiile de temperatura din aceste zile calduroase.... iar solutii trebuie cautate pentru a mari aceasta eficienta! |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
klaus |
![]()
Post
#15
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Desi am mai luat bobarnace pe aici, continui totusi in conditii de caldura sa va sfatuiesc sa mai diluati lichidul de racire cu apa distilata, care are proprietati mai bune de transfer termic decat antigelul si circula si un picutz mai repede prin circuit datorita fluiditatii.
Aceasta rezolvare relativ empirica a dat rezultate absolut pozitive la fosta mea berlina. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
Andu, ce explicatie ti-a dat Liviu, ca aceeasi chestie am patit-o si io: cu AC pornit in afara loc. mers cu 150 km/h, s-a dus acul peste linia de sus, daca opream AC, scadea in dreptul liniei.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
AL |
![]()
Post
#17
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Andu, ce explicatie ti-a dat Liviu, ca aceeasi chestie am patit-o si io: cu AC pornit in afara loc. mers cu 150 km/h, s-a dus acul peste linia de sus, daca opream AC, scadea in dreptul liniei. Andu parca zicea pe forumul vechi ca nu era cu AC-ul pornit!... Probabil ca la intalnirea din seara asta Andu, Liviu si alti "forumisti" o sa discutam cate ceva pe tema asta... |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
S3bastian |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 19 December 09 From: Bacau, RO ![]() |
[B][FONT=Times][COLOR=blue] Am o problema cu o supernova clima din 2001. imi fierbe apa chiar si cu termostatul scos, cu sau fara AC pornit, etc. Ce as putea sa ii fac?
Daca imi da cineva un raspuns mai detaliat, il astept si pe privat ms mult ![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
Clima 2001
- BC 10 SAY
|
|
emil_t |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 519 Joined: 12 August 07 ![]() |
poate tie dusa pompa
|
--------------------
Dacia
Supernova
'03
|
|
S3bastian |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 19 December 09 From: Bacau, RO ![]() |
Uite ca nu era de la pompa... e de la termostat care facea figuri, cu toate ca il luasem original
![]() asa. si pt cei care au probleme cu incalzirea... la mine a fost pus dinainte un calorifer care nu inchidea perfect locul unde sta caloriferul.. si scapa aerul pe langa... deci am pus calorifer cu sigla dacia:P 60 ron parca a fost:-? oricum, a meritat. a, si plus manopera pt cei din bacau... 200 lei , in izvoare, nu service-ul boch, urmatorul ![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
Clima 2001
- BC 10 SAY
|
|
copilas_dulce |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 18 November 09 ![]() |
Salut, am si eu o supernova la munca si tot la fel se incinge fie iarna fie vara. In borcanul cu apa de la motor nu mai este nimic, vara puneam apa si in 2 secunde disparea, ii puneam si cate 5l de apa odata si ajungeau pentru cativa km dupa care se incingea la maxim, sarea acul din bord sus de tot. Astia de la munca nu vor sa o bage in service sa o repare, asa ca noi ne chinuim cu ea asa cum e. Asta vara cand ii mai puneam apa observam ca curge foarte putin sub ea, s-ar putea din cauza asta sa nu stea apa in ea? Acum iarna vasul cu licihidul de racire e gol si am mers cu ea 50m si s-a incalzit la maxim. Exista vreo solutie la problema asta ca de reparatie in service nici nu se pune problema. Auzisem la cineva ca exista un lichid care astupa eventualele gauri si apa pusa in borcan nu mai dispare, stie cineva ceva legat de asta? Daca ii pun iarna apa normala are ceva? Sau sa ii pun antigel + apa , dar daca curge tot jos?? multumesc anticipat!
This post has been edited by copilas_dulce: 22 Dec 2009, 13:33 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001
|
|
liviu242006 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 11 May 09 ![]() |
deci tu pierzi lichid si de aici se si incinge,ia rezolva sa nu mai piarda sa vezi ca nu o sa se mai incinte motorul.daca mergi cu masina asa e inconstienta .
|
--------------------
dacia
supernova clima
2002
- gj-69-bic in femeie si in guvern sa nu ai incredere
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#23
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
mai bine caleaza motorul si plateste firma si asa intra si in service
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#24
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Nu se caleaza motorul daca se supraincinge
![]() Motorul se caleaza doar daca ramane fara ulei ! Copilule , vezi sa nu fie radiatorul spart , caloriferul ( ala e prin aeroterma , daca din locul pasagerului pipai aeroterma si simti ca e uda , ala e ) sau furtunele ce fac legatura intre motor si radiator si/sau calorifer ![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
copilas_dulce |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 18 November 09 ![]() |
Firma e foarte idioata, masina initial a fost bagata in service, au constatat ca are probleme si trebuie schimbata distributia si pompa de apa, dar firma a refuzat reparatia pe motiv ca o va casa. Au trecut 4 luni si ceva si inca o avem cu tot cu ratie de benzina. Pe toamna cand ii puneam apa curgea pe langa motor pe partea dreapta (partea pasagerului). Referitor la radiatorul mare, sincer nici nu stiu pentru ca nu am pus mana, stiu ca se incinta pentru ca sare acul din bord de la temperatura, culmea e ca pe vara daca mergeam cu ac pornit ramanea la jumatate, cum il opream cu urca, iar spre iarnacu caldura pornita statea la jumatate dar nu foarte mult timp. Ii puneam apa, cam 5l si in borcan abia daca ramaneau 2 degete de apa.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#26
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
copilas_dulce |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 18 November 09 ![]() |
Poi daca sunt acele piese duse ar mai trebui sa mai mearga?
Si service-ul oricum de fiecare data cand a fost, pe factura au trecut foarte multe chestii dar nu se simtea nici o diferenta la masina, sa nu mai zic ca am gasit si o sticla de bere la motor, tind sa cred ca umfla facturile, masina merge foarte bine, exceptand partea cu incalzitul. Nu ar trebui sa nu mai porneasca? A stat 2 saptamani in zapada si pornii la prima cheie azi. Am auzit pe cineva ca exista un anumit lichid care infunda "gaurile" si apa nu mai curge. Eu nu am incredere in service pentru ca de fiecare data cand a fost a venit mai praf decat era!!! This post has been edited by copilas_dulce: 22 Dec 2009, 18:56 |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#28
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Nu are treaba pompa de apa cu pornitul
![]() Ala este defectul , pompa de apa e "defecta" si pierde antigelul pe acolo ! Daca o sa mai mergeti mult cu ea asa ii "ardeti" garnitura de chiulasa ![]() L.E. : acel praf infunda mici gauri din radiator / calorifer .... nu "cratere" ( la cum ai spus ca pierde 5l de apa in cateva minute ) din sistemul de racire ! This post has been edited by cosmin_2300: 22 Dec 2009, 19:02 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
copilas_dulce |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 18 November 09 ![]() |
Banuiam ca e destul de periculos, dar oricum iarna asta nu o mai misca nimeni si probabil o sa o caseze pana la urma. Multumesc pentru raspunsuri!
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001
|
|
boditza |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 8 September 09 ![]() |
Supernova mea tot asa face.. se supraincinge, cu toate ca in craiova sunt -5 grade afara. S-a ars garnitura de chiuloasa sapt trecuta, ieri am alezat-o si am montat-o la loc cu antigel nou, cu 2 schimburi de ulei, si termostat nou. Ce am oservat e ca GMV-ul porneste cand ajunge la prima linie pe ceas dar dupa 3 secunde se opreste si apa scade apoi continua sa creasca depasind semnul de pe ceas. din ce stiu eu gmv-ul e comandat de calculator iar ala nu prea se poate strica. are cineva vreo idee??
P.S. Radiatoarele au 2 saptamani, GMV-ul la fel ca am dat peste un morman de moloz si s-au indoit. asta in caz ca spune cineva ca este de la siguranta de pe gmv dar fiind noua slabe sanse ![]() P.P.S in momentul can nu porneste a 2-a oara gmv-ul apas pe butonul de ac si il opresc imediat si sta gmv-ul pornit vreo 10 sec. This post has been edited by boditza: 23 Dec 2009, 19:48 |
--------------------
Renault
Megane
Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:47 |