Problema instalatie GPL, indica plin dar nu e GPL in ea ...
![]() ![]() ![]() |
Problema instalatie GPL, indica plin dar nu e GPL in ea ...
Lunaticul |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|||
krapcarasu |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
mie imi pare ca se mentine o temp mai mica in vaporizator. pina fac diuza incerc sa strangulez putin cu o clema?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Tataye |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 4 October 07 ![]() |
Nu prea ma pricep...si poate de aceea nu am inteles unde se monteaza diuza aceea
![]() ![]() La mine se simte o diferenta destul de mare intre GPL si benzina si de aceea m-ar "aranja" un upgrade ![]() This post has been edited by Tataye: 7 Mar 2009, 20:44 |
--------------------
Dacia
1310 TLX a.k.a. BABU
- Born 1997
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Da , se mentine o temperatura mai mica a gazului, deci mai comprimat, mai consistent. La admisie in camera de ardere, nu mai e atat de mult expandat, extins.
Iata si o poza, diuza am facut-o din bronz, dar fiind mai rar, am trecut la plastic, am si pus cateva. 8 Mar 2009, 11:53: O sa spuneti ca fiind comprimat, incape acelasi volum, cu greutate mai mare, si creste consumul. Pai nu va fi nevoie sa mai tineti acceleratia la aceeasi deschidere, va trebui sa apasati mai putin , si consumul va fi cel putin acelasi, la performanta mai buna. Daca la mine, la viteza care v-am zis-o, pe distanta de 300 km am 7,1 , imaginati-va cum va fi la 80/h. 8 Mar 2009, 11:56: Pana la urma, nu prea conteaza pe care din cele doua furtune puneti diuza, ca tot aia face. Astept rezultate! This post has been edited by PH-06-BOA: 8 Mar 2009, 11:56 Attached thumbnail(s) duza.JPG ( Size: 299.25k ) Number of downloads: 732 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
yon |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
pai cam acelasi lucru am putea sa il facem folosind un robinet cu bila(sunt mai de calitate) banuiesc pt a micosra debitul de apa din vaporizator, oricum acum nu gpl-ul meu nu mai functioneaza, sa oprit din mers si acum nu mai vrea sa mearga sub nici o forma, maine voi merge la un service pt a incerca sa il reapar. oricum chestia cu mentinutul vaporizatorului la o temperatura mai mica cred ca este buna si o sa incerc si eu metoda ta, voi vedea de unde voi face rost de o astfel de diuza si chiar sunt curios care vor fi rezultatele.
|
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Du-te la servis, cate va pune sa cumperi ... si masina.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
yon |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
pai am fost si sa descoperit sper eu problema, butonul acela care face trecerea de pe gpl pe benzina, are un releu ars in interior si din cauza lui se pare ca am avut toate problemele, momentan am inlocuit acel releu cu un comutator pe 3 pozitii care vad ca isi face treaba destul de bine. un comutator din ala costa 150 de ron si nu sunt dispus sa dau acesti bani pe el pt ca la mine oricum nu dispun de acel afisaj care indica nivelul din butelie. momentan am fost multumit de reparatia facuta si de regalj masina se comporta bine, trage are un relanti regulat dar voi astepta sa termin gpl-ul si sa vad ce comnsum am acum dupa toate reglajele facute de baiatul de la service. sigurul lucru care nu ma satisface la modificare facuta este faptul ca este destul de inestetica, dar am in plan modificare comutatorului stricat prin eliminarea acelor componente electronice, va ramane doar butonul propriuzis si va fi montat pe masina in carcasa originala fapt care va rezolva si problema esteticului. oricum astept sa vad daca voi mai avea probleme cu ea si apoi voi face si ce am zis mai sus
9 Mar 2009, 12:41: se pare ca voi avea putin norok si se va putea schimba releul(G8QN 12vdc) ![]() This post has been edited by yon: 9 Mar 2009, 11:41 |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
NICK82 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 20 November 07 ![]() |
Daca a incercat cineva acest "upgrade" v-as ruga sa postati si sa impartasiti gpl-istilor cum se manifesta masina.
Deocamdata,din motive ce nu tin de mine, nu pot recurge la aceasta imbunatatire. |
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- ph-xx-yyy
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Am fost la un strungar dimineata si mi-a facut respectiva diuza. In seara asta o montez si va zic ce se schimba.
Yon. Nu te juca cu Gpl-ul. Decat sa umbli cu butoane cu 3 pozitii, mai bine iei releul corespunzator electrovalvei de benzina si il pui la gpl, si daca vrei sa treci pe benzina deschizi electrovalva manual. Tie iti vine acum in carburator gaz tot timpul (cat e contactl pus). Inchipuie-ti ca imprumuti masina cuiva si uita contactul 2-3 minute. Va avea o surpriza cand actioneaza demarorul. This post has been edited by Lunaticul: 9 Mar 2009, 12:47 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
yon |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
da asa este ai dreptate dar asta este o improvizatie temporara. am dus acel comuntator la reparat si cred ca in cateva zile va fi reparat, in caz ca nu voi cauta unul ceva mai ieftin pe la cineva sa vad daca voi gasi
in orice caz dupa improvizatia facuta nu mai am probleme cu gpl-ul merge bine si nici nu se mai opreste ms de sfat lunaticule ![]() |
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
cu ce etansez filetele de gaz de la electrovalva la vaporizator? SANY1008.jpg ( Size: 97.04k )
Number of downloads: 842
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Din cate stiu nu se pune nimic pe acel filet . Acel surub nu etanseaza, el doar exercita o presiune asupra acelui ,,inel" de la capatul conductei, acolo realizandu-se etansarea. Daca scapa gaz nu e acel filet de vina. Ori e deformat acel inel, ori nu e ceva in regula in racordul mama de la vaporizator.
Am montat diuza pe returul de la vaporizator. Masina e mai vioaie (si nu e placebo). Se cunoaste la demaraj. Am mers cu ea cam 20 km din care 15 prin oras. Nu am avut unde sa-i dau mai mult de 90 km/h. Cand voi face un drum in afara orasului am sa va zic ce viteza maxima am atins. PH-06-BOA, cam care crezi ca e diferenta de temperatura dintre antigelul din vaporizator si restul circuitului de racire ? This post has been edited by Lunaticul: 10 Mar 2009, 17:17 |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(krapcarasu @ 10 Mar 2009, 09:57) cu ce etansez filetele de gaz de la electrovalva la vaporizator? SANY1008.jpg ( Size: 97.04k )
Number of downloads: 842 acolo nu ai cum sa etansezi mai incearca sa mai stringi , si vezi daca mai scapa , (aceea este o teava becuita) in interiorul piesei pe care vine teava este in con This post has been edited by bygy007: 10 Mar 2009, 22:41 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
nu era stricat, am dat jos vaporizatoru sa nu iasa in poza la rar, cind il pun inapoi bag si eu diuza
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bomba_11980 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
@PH-06-BOA - "Faceti o piesa cilindrica, cu diametru de 16 mm, lungimea de 20 mm si o gaura pe centru de 4, maxim 5 mm. Adica o duza."
Intrebare - ce dimensiuni are o busca ? - ca as vrea sa ii pun si eu o duza sa vad ce consum fac... Apropo - ce as putea sa ii fac la urmatoarea problema: Mers doar prin oras consum 10l / 100Km - mers oras/exterior 10l / 100 Km - mers doar exterior 9.5l/100Km Am incercat sa strang surubul de pe furtun...dar nu mai are vlaga deloc - are un singur punct surubul ala in care are vlaga masina daca e mai mic - nu prind mai mult de 60km/h si abia plec de pe loc. Alte reglaje nu mai stiu sa fac. Consumul e ok pentru mine - mai ales in oras dar in exterior as fi vrut sa imi ia mai putin. Inainte de GPL pe benzina consumul era urmatorul: Vara - oras - 8.5 - 9l /100 km - exterior 7 - 7.5l / 100km Iarna - oras - 10 - 11/100km - exterior 7.5 - 8l/100 km |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Ce fel de bucsa ? Daca nu cunosti pe nimeni care sa-ti faca acea diuza, vezi ca este un atelier de electrica auto si strungarie la Podul de Piatra, cum vii dinspre Petrom spre pod, inainte de acea spalatorie auto (nu mai stiu cum se cheama).
In cceea ce priveste consumul tau, verifica jocul la culbutori. La mine erau mai stransi decat trebuie si abia se tara masina. (trebuia sa urc pe Vasile Lupu cu a doua) |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
NICK82 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 20 November 07 ![]() |
cum trage masina cu diuza montata ,Lunaticule?
Vreo diferenta? Asta daca ai montat-o. |
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- ph-xx-yyy
|
|
bomba_11980 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 29 October 07 From: Iasi ![]() |
Ceva de genul asta - bineinteles cu marimile specificate de @PH-06-BOA - """piesa cilindrica, cu diametru de 16 mm, lungimea de 20 mm si o gaura pe centru de 4, maxim 5 mm """
This post has been edited by bomba_11980: 11 Mar 2009, 16:56 Attached thumbnail(s) 111.jpg ( Size: 6.06k ) Number of downloads: 498 |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- IS-**-*** Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Am montat diuza pe returul de la vaporizator. Masina e mai vioaie (si nu e placebo). Se cunoaste la demaraj. Am mers cu ea cam 20 km din care 15 prin oras. Nu am avut unde sa-i dau mai mult de 90 km/h. Cand voi face un drum in afara orasului am sa va zic ce viteza maxima am atins.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
claudiu_iosip |
![]()
Post
#50
|
![]() Laguna Group: Members Posts: 179 Joined: 5 March 09 From: barlad ![]() |
chiar face treaba duza aia? de cumparat nu e? noroc
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2001 Nu sufar de nebunie, doar savurez fiecare moment al acesteia!
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ce sa cumperi, daca ideea a fost numai a mea? Ca si unul din jicloarele de la carburator, dupa care , apoi si fabrica afacut. Sa nu intelegeti ca s-a luat dupa mine. Eu am facut modificare, inainte cu multi ani, de a aparea din fabrica.
13 Mar 2009, 20:08: E mare lucru sa faceti un dop, cu o gaura prin el, si sa-l bagati pe furtun? This post has been edited by PH-06-BOA: 13 Mar 2009, 20:08 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Am zis mai sus ca am montat diuza si masina e mai sprintena. Am facut ieri un drum in afara orasului. Daca pana acum mi se plafona pe la 115 km/h (120 prindea foarte greu) ieri am prins circa 130 destul de usor. Spun cam dearece s-au uzat rotitele alea de la vitezometru/kilometraj si imi arata eronat (dupa kilometraj aveam 150
![]() PH-06-BOA, ce s-ar intampla daca am monta o diuza cu un orificiu mai mic de 4 mm ? Sa zicem un 2,5 mm. |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu stiu, dar ideea e, sa nu inghete gazul. Azi am dat unui coleg sa puna pe un Cielo cu injectie. Sunt curios de rezultat.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
E foarte incantat.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
rokos |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 536 Joined: 25 January 07 From: IASI ![]() |
@PH-06-BOA: eu am dacie cu injectie + gpl.
intrebare: prin suprimarea debitului de apa prin vaporizator nu poate duce la o uzura mai rapida a membranelor? este stiut ca ele se uzeaza mai repede daca se merge pe gaz cu motorul rece de exemplu. |
--------------------
VW // DACIA
Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI
2000 // 2008
- is-%%-###
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
De ce? Ca e cauciucul mai rece cu cateva grade , de cat avea inainte? Eu as zice ca se poate neglija acest efect. Va trebui sa treaca timp , sa vedem.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
mitu2002 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 30 June 07 From: onesti ![]() |
super buna ideia mine ma duc si eu sa pun un dop gaurit pe furtun sa vedem ce iese
This post has been edited by mitu2002: 23 Mar 2009, 10:58 |
--------------------
pescariador amator
Megane 2 1.6 -16v
2006
- BC 06 AMX
|
|
dacialoganmcv |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 522 Joined: 9 July 08 ![]() |
ar merge facut ceva de genul unui robinet auto-reglabil cu termostat care sa reduca debitul de "apa" prin vaporizator atunci cand aceasta trece de 50°C
@PH-06-BOA: un prieten are o problema la GPL: deci, atunci cand este comutat pe GPL si pune contactul se aude un fasait "puternic" si lung ca duratie de cca. 3-5 sec., apoi se inchide electrovalva; mentionez ca motorul nu porneste deoarece este practic "inecat" de gaz (Dacia 1300 si intalatie Stefanelli); pe benzina porneste dar in momentul in care a comutat pe gaz se opreste, deci este ceva legat de reglarea debitului de GPL la relanti, in schim la drum intins, extraurban, nu sunt probleme, sa fie vreun resort rupt prin vaporizator sau membrana ce intra in contact cu aerul strapunsa? ai idee de la ce este? |
--------------------
Dacia /
Logan MCV /
2006 / Preference / Gris platine
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
asa fac toate , si a mea face este o protectie care inchide gazul daca nu porneste motorul , eu zic ca este o chestie de reglaj a instalatiei sau chiar filtrul de aer imbixit
detalii de reglaj imposibil sa nu gasesti aici |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Tataye |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 4 October 07 ![]() |
Maine cred ca montez si eu o duza
![]() ![]() ![]() astept si eu o explicatie... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX a.k.a. BABU
- Born 1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 22:32 |