DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema instalatie GPL, indica plin dar nu e GPL in ea ...

Lunaticul
post 7 Mar 2009, 10:59
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




PH - 06 - BOA. Sa inteleg ca in felul asta se mentine in vaporizator o temperatura mai mare a antigelului si implicit o vaporizare mai completa a gazului ?


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 7 Mar 2009, 17:17
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




mie imi pare ca se mentine o temp mai mica in vaporizator. pina fac diuza incerc sa strangulez putin cu o clema?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tataye
post 7 Mar 2009, 20:32
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 4 October 07




Nu prea ma pricep...si poate de aceea nu am inteles unde se monteaza diuza aceea unsure.gif ...daca puteti sa-mi aratati-mi o poza.... happy.gif
La mine se simte o diferenta destul de mare intre GPL si benzina si de aceea m-ar "aranja" un upgrade tongue.gif

This post has been edited by Tataye: 7 Mar 2009, 20:44


--------------------
Dacia 1310 TLX a.k.a. BABU - Born 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 8 Mar 2009, 11:35
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Da , se mentine o temperatura mai mica a gazului, deci mai comprimat, mai consistent. La admisie in camera de ardere, nu mai e atat de mult expandat, extins.
Iata si o poza, diuza am facut-o din bronz, dar fiind mai rar, am trecut la plastic, am si pus cateva.


8 Mar 2009, 11:53:
O sa spuneti ca fiind comprimat, incape acelasi volum, cu greutate mai mare, si creste consumul.
Pai nu va fi nevoie sa mai tineti acceleratia la aceeasi deschidere, va trebui sa apasati mai putin , si consumul va fi cel putin acelasi, la performanta mai buna.
Daca la mine, la viteza care v-am zis-o, pe distanta de 300 km am 7,1 , imaginati-va cum va fi la 80/h.

8 Mar 2009, 11:56:
Pana la urma, nu prea conteaza pe care din cele doua furtune puneti diuza, ca tot aia face.
Astept rezultate!

This post has been edited by PH-06-BOA: 8 Mar 2009, 11:56

Attached thumbnail(s)
duza.JPG ( Size: 299.25k ) Number of downloads: 732


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 8 Mar 2009, 19:50
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




pai cam acelasi lucru am putea sa il facem folosind un robinet cu bila(sunt mai de calitate) banuiesc pt a micosra debitul de apa din vaporizator, oricum acum nu gpl-ul meu nu mai functioneaza, sa oprit din mers si acum nu mai vrea sa mearga sub nici o forma, maine voi merge la un service pt a incerca sa il reapar. oricum chestia cu mentinutul vaporizatorului la o temperatura mai mica cred ca este buna si o sa incerc si eu metoda ta, voi vedea de unde voi face rost de o astfel de diuza si chiar sunt curios care vor fi rezultatele.


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 8 Mar 2009, 20:41
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Du-te la servis, cate va pune sa cumperi ... si masina.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 9 Mar 2009, 10:34
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




pai am fost si sa descoperit sper eu problema, butonul acela care face trecerea de pe gpl pe benzina, are un releu ars in interior si din cauza lui se pare ca am avut toate problemele, momentan am inlocuit acel releu cu un comutator pe 3 pozitii care vad ca isi face treaba destul de bine. un comutator din ala costa 150 de ron si nu sunt dispus sa dau acesti bani pe el pt ca la mine oricum nu dispun de acel afisaj care indica nivelul din butelie. momentan am fost multumit de reparatia facuta si de regalj masina se comporta bine, trage are un relanti regulat dar voi astepta sa termin gpl-ul si sa vad ce comnsum am acum dupa toate reglajele facute de baiatul de la service. sigurul lucru care nu ma satisface la modificare facuta este faptul ca este destul de inestetica, dar am in plan modificare comutatorului stricat prin eliminarea acelor componente electronice, va ramane doar butonul propriuzis si va fi montat pe masina in carcasa originala fapt care va rezolva si problema esteticului. oricum astept sa vad daca voi mai avea probleme cu ea si apoi voi face si ce am zis mai sus

9 Mar 2009, 12:41:
se pare ca voi avea putin norok si se va putea schimba releul(G8QN 12vdc) biggrin.gif

This post has been edited by yon: 9 Mar 2009, 11:41


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 9 Mar 2009, 11:58
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




Daca a incercat cineva acest "upgrade" v-as ruga sa postati si sa impartasiti gpl-istilor cum se manifesta masina.
Deocamdata,din motive ce nu tin de mine, nu pot recurge la aceasta imbunatatire.


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 9 Mar 2009, 12:42
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




Am fost la un strungar dimineata si mi-a facut respectiva diuza. In seara asta o montez si va zic ce se schimba.

Yon. Nu te juca cu Gpl-ul. Decat sa umbli cu butoane cu 3 pozitii, mai bine iei releul corespunzator electrovalvei de benzina si il pui la gpl, si daca vrei sa treci pe benzina deschizi electrovalva manual. Tie iti vine acum in carburator gaz tot timpul (cat e contactl pus). Inchipuie-ti ca imprumuti masina cuiva si uita contactul 2-3 minute. Va avea o surpriza cand actioneaza demarorul.

This post has been edited by Lunaticul: 9 Mar 2009, 12:47


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 9 Mar 2009, 23:46
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




da asa este ai dreptate dar asta este o improvizatie temporara. am dus acel comuntator la reparat si cred ca in cateva zile va fi reparat, in caz ca nu voi cauta unul ceva mai ieftin pe la cineva sa vad daca voi gasi
in orice caz dupa improvizatia facuta nu mai am probleme cu gpl-ul merge bine si nici nu se mai opreste
ms de sfat lunaticule biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 10 Mar 2009, 09:57
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




cu ce etansez filetele de gaz de la electrovalva la vaporizator? SANY1008.jpg ( Size: 97.04k ) Number of downloads: 842


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 10 Mar 2009, 13:37
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




Din cate stiu nu se pune nimic pe acel filet . Acel surub nu etanseaza, el doar exercita o presiune asupra acelui ,,inel" de la capatul conductei, acolo realizandu-se etansarea. Daca scapa gaz nu e acel filet de vina. Ori e deformat acel inel, ori nu e ceva in regula in racordul mama de la vaporizator.

Am montat diuza pe returul de la vaporizator. Masina e mai vioaie (si nu e placebo). Se cunoaste la demaraj. Am mers cu ea cam 20 km din care 15 prin oras. Nu am avut unde sa-i dau mai mult de 90 km/h. Cand voi face un drum in afara orasului am sa va zic ce viteza maxima am atins.

PH-06-BOA, cam care crezi ca e diferenta de temperatura dintre antigelul din vaporizator si restul circuitului de racire ?

This post has been edited by Lunaticul: 10 Mar 2009, 17:17


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Mar 2009, 22:40
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(krapcarasu @ 10 Mar 2009, 09:57)
cu ce etansez filetele de gaz de la electrovalva la vaporizator?      SANY1008.jpg ( Size: 97.04k ) Number of downloads: 842

*


acolo nu ai cum sa etansezi mai incearca sa mai stringi , si vezi daca mai scapa , (aceea este o teava becuita) in interiorul piesei pe care vine teava este in con

This post has been edited by bygy007: 10 Mar 2009, 22:41


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 10 Mar 2009, 23:00
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nu era stricat, am dat jos vaporizatoru sa nu iasa in poza la rar, cind il pun inapoi bag si eu diuza


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomba_11980
post 11 Mar 2009, 09:36
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 29 October 07
From: Iasi




@PH-06-BOA - "Faceti o piesa cilindrica, cu diametru de 16 mm, lungimea de 20 mm si o gaura pe centru de 4, maxim 5 mm. Adica o duza."

Intrebare - ce dimensiuni are o busca ? - ca as vrea sa ii pun si eu o duza sa vad ce consum fac...

Apropo - ce as putea sa ii fac la urmatoarea problema:

Mers doar prin oras consum 10l / 100Km - mers oras/exterior 10l / 100 Km - mers doar exterior 9.5l/100Km

Am incercat sa strang surubul de pe furtun...dar nu mai are vlaga deloc - are un singur punct surubul ala in care are vlaga masina daca e mai mic - nu prind mai mult de 60km/h si abia plec de pe loc.

Alte reglaje nu mai stiu sa fac. Consumul e ok pentru mine - mai ales in oras dar in exterior as fi vrut sa imi ia mai putin.

Inainte de GPL pe benzina consumul era urmatorul:

Vara - oras - 8.5 - 9l /100 km - exterior 7 - 7.5l / 100km
Iarna - oras - 10 - 11/100km - exterior 7.5 - 8l/100 km


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - IS-**-***
Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 11 Mar 2009, 09:56
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




Ce fel de bucsa ? Daca nu cunosti pe nimeni care sa-ti faca acea diuza, vezi ca este un atelier de electrica auto si strungarie la Podul de Piatra, cum vii dinspre Petrom spre pod, inainte de acea spalatorie auto (nu mai stiu cum se cheama).

In cceea ce priveste consumul tau, verifica jocul la culbutori. La mine erau mai stransi decat trebuie si abia se tara masina. (trebuia sa urc pe Vasile Lupu cu a doua)


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NICK82
post 11 Mar 2009, 12:43
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 20 November 07




cum trage masina cu diuza montata ,Lunaticule?
Vreo diferenta?
Asta daca ai montat-o.


--------------------
Dacia Berlina 1999 - ph-xx-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomba_11980
post 11 Mar 2009, 15:25
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 29 October 07
From: Iasi




Ceva de genul asta - bineinteles cu marimile specificate de @PH-06-BOA - """piesa cilindrica, cu diametru de 16 mm, lungimea de 20 mm si o gaura pe centru de 4, maxim 5 mm """

This post has been edited by bomba_11980: 11 Mar 2009, 16:56

Attached thumbnail(s)
111.jpg ( Size: 6.06k ) Number of downloads: 498


--------------------
Dacia 1310 L 1999 - IS-**-***
Stima si respect detinatorilor de masini marca - DACIA -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 12 Mar 2009, 00:37
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




Am montat diuza pe returul de la vaporizator. Masina e mai vioaie (si nu e placebo). Se cunoaste la demaraj. Am mers cu ea cam 20 km din care 15 prin oras. Nu am avut unde sa-i dau mai mult de 90 km/h. Cand voi face un drum in afara orasului am sa va zic ce viteza maxima am atins.



--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu_iosip
post 13 Mar 2009, 19:43
Post #50


Laguna


Group: Members
Posts: 179
Joined: 5 March 09
From: barlad




chiar face treaba duza aia? de cumparat nu e? noroc


--------------------
Renault Laguna 2 2001
Nu sufar de nebunie, doar savurez fiecare moment al acesteia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 13 Mar 2009, 20:07
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ce sa cumperi, daca ideea a fost numai a mea? Ca si unul din jicloarele de la carburator, dupa care , apoi si fabrica afacut. Sa nu intelegeti ca s-a luat dupa mine. Eu am facut modificare, inainte cu multi ani, de a aparea din fabrica.

13 Mar 2009, 20:08:
E mare lucru sa faceti un dop, cu o gaura prin el, si sa-l bagati pe furtun?

This post has been edited by PH-06-BOA: 13 Mar 2009, 20:08


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lunaticul
post 19 Mar 2009, 12:09
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 203
Joined: 27 December 07
From: Iasi




Am zis mai sus ca am montat diuza si masina e mai sprintena. Am facut ieri un drum in afara orasului. Daca pana acum mi se plafona pe la 115 km/h (120 prindea foarte greu) ieri am prins circa 130 destul de usor. Spun cam dearece s-au uzat rotitele alea de la vitezometru/kilometraj si imi arata eronat (dupa kilometraj aveam 150 post-336-1110552439.gif ). Oricum, am cutie cu raport 0.76 si aveam 3300 rpm la viteza aia (din calcule ar fi 132 km/h). Consumul a fost de 7.8 la 142 km. Trebuie precizat ca din astia 142 km cam 8 au fost in oras si vreo 20 drum de tara (mers cu trapta 2, uneori 3). In oras ultimul consum a fost de 10 %.

PH-06-BOA, ce s-ar intampla daca am monta o diuza cu un orificiu mai mic de 4 mm ? Sa zicem un 2,5 mm.


--------------------
Dacia 1310 L 1996
In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 19 Mar 2009, 20:38
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu stiu, dar ideea e, sa nu inghete gazul. Azi am dat unui coleg sa puna pe un Cielo cu injectie. Sunt curios de rezultat.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 21 Mar 2009, 20:24
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




E foarte incantat.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rokos
post 22 Mar 2009, 10:24
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 25 January 07
From: IASI




@PH-06-BOA: eu am dacie cu injectie + gpl.
intrebare: prin suprimarea debitului de apa prin vaporizator nu poate duce la o uzura mai rapida a membranelor? este stiut ca ele se uzeaza mai repede daca se merge pe gaz cu motorul rece de exemplu.


--------------------
VW // DACIA Golf IV 1.9 TDI // LOGAN 1.5 DCI 2000 // 2008 - is-%%-###
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 22 Mar 2009, 12:06
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




De ce? Ca e cauciucul mai rece cu cateva grade , de cat avea inainte? Eu as zice ca se poate neglija acest efect. Va trebui sa treaca timp , sa vedem.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 23 Mar 2009, 10:58
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




super buna ideia mine ma duc si eu sa pun un dop gaurit pe furtun sa vedem ce iese

This post has been edited by mitu2002: 23 Mar 2009, 10:58


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacialoganmcv
post 23 Mar 2009, 19:19
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 522
Joined: 9 July 08




ar merge facut ceva de genul unui robinet auto-reglabil cu termostat care sa reduca debitul de "apa" prin vaporizator atunci cand aceasta trece de 50°C

@PH-06-BOA: un prieten are o problema la GPL: deci, atunci cand este comutat pe GPL si pune contactul se aude un fasait "puternic" si lung ca duratie de cca. 3-5 sec., apoi se inchide electrovalva; mentionez ca motorul nu porneste deoarece este practic "inecat" de gaz (Dacia 1300 si intalatie Stefanelli); pe benzina porneste dar in momentul in care a comutat pe gaz se opreste, deci este ceva legat de reglarea debitului de GPL la relanti, in schim la drum intins, extraurban, nu sunt probleme, sa fie vreun resort rupt prin vaporizator sau membrana ce intra in contact cu aerul strapunsa?
ai idee de la ce este?


--------------------
Dacia / Logan MCV / 2006 / Preference / Gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Mar 2009, 21:08
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




asa fac toate , si a mea face este o protectie care inchide gazul daca nu porneste motorul , eu zic ca este o chestie de reglaj a instalatiei sau chiar filtrul de aer imbixit
detalii de reglaj imposibil sa nu gasesti aici


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tataye
post 24 Mar 2009, 18:36
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 4 October 07




Maine cred ca montez si eu o duza tongue.gif poate mi-o face tata la munca maine si pe seara o testez wink.gif ...Oricum nu prea am inteles ce face exact...tine gazul mai rece sau mai cald?? blink.gif si dc nu s-au gandit si cei care instaleaza gazul???
astept si eu o explicatie... blush.gif 10x


--------------------
Dacia 1310 TLX a.k.a. BABU - Born 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 22:32
Forum Renault