Problema instalatie GPL, indica plin dar nu e GPL in ea ...
![]() ![]() ![]() |
Problema instalatie GPL, indica plin dar nu e GPL in ea ...
yon |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|||
dacialoganmcv |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 522 Joined: 9 July 08 ![]() |
si cum se manifesta?
tot asa cand era comutat pe GPL si ii puneai contactul venea cu presiune gazul pe furtunul vaporizator-carburator si ineca motorul? ce fel de releu era? cum ti-ai dat seama ca el este buba? de unde l-ai cumparat? |
--------------------
Dacia /
Logan MCV /
2006 / Preference / Gris platine
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Trebuie sa fie un surub de reglaj in apropierea ultimei electrovalve, care e montata pe vaporizator, din care se regleaza debitul la mers in gol(altii spun c-ar fi un supliment pentru motoare mai mari, dar nu-i asa). Ar trebui sa se auda ca o soapta, usor.
E bine ca se inchide dupa cateva secunde, iar de la benzina pe gaz, merge numai daca s-a terminat benzina din carburator. Deci trecerea pe gaz, o faci : din benzina pe neutru, mergi pana da semne de oprire, si rapid comuti pe gaz. Nu din benzina , direct pe gaz. Asa cum spui ca se aude, inseamna ca nici nu tine relantiul. Ai putea sa inchizi chiar de tot acel debit de gaz care il auzi, si sa reglezi ralantiul, din surubul de reglaj al tensiunii in membrana, adica debitul in sarcina. E tot pe vaporizator, undeva unde poate actiona asupra arcului membranei. La Marini e chiar in centru. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
tdgabi |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 December 06 ![]() |
PH-06-BOA...cum pot lua legatura cu tine pt a afla mai multe despre modificarile pt consum?....nu pot trimite pm..
![]() Modificari consum min.: -jiclor principal - 0,9 -jig. de la emulsor- 2,2 -duza -2,5 -jig. treptei a-2-a este egal cu cel de aer ( se afla in capac ) -difuzorul se reduce la 20 mm, altfel consumul,e 18% . Respect.mersi |
--------------------
dacia injectie
berlina
2003, 1400 gabel
|
|
yon |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 2 February 08 From: slatina ![]() |
pai la mine se manifesta aproximativ la fel, adica puneam contactul dadeam la automat si pornea pt cateva secunde apoi se oprea. problema nu am depistato eu ci un baiat de la o firma care monteaza instalatii gpl. tot acel baiat a si rezolvato prin modificarea pe care am scris-o intrun post de mai sus. eu iti sugerez sa nu incerci sa reglezi nimik daca nu te pricepi pt ca este destul de periculos. mergi la cineva care stie sa regleze astfel de instalatii si se va rezolva destul de usor cred eu. pt mine rezolvarea ar fi fost inlocuirea comutatorului , dar cum unul nou costa 150 de ron, astept sa gasesc un electronist bun care sa imi inlocuie acel releu.
|
--------------------
Dacia
1310/Supernova
1995/2003
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Intra pe mes. la ID nelute
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
loganfan2008 |
![]()
Post
#67
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
QUOTE(Loganel_AG @ 24 Mar 2009, 22:01) cand era comutat pe GPL si ii puneai contactul venea cu presiune gazul pe furtunul vaporizator-carburator si ineca motorul? deci la vaporizator sunt doua membrane: apa-gaz si gaz-aer; in cazul de fata se pare ca e sparta cea de gaz-aer ca daca era cealalta iti scotea bule in borcanul cu apa. demonteaza vaporizatorul de pe contra-aripa si tine degetul pe acel orificiu de pe capacul acestuia care comunica cu exteriorul; daca in momentul cand se pune contactul ai acolo o presiune si miroase a gaz inseamna ca respectiva membrana (aer-gaz) este strapunsa (sparta) PS: un set de membrane pentru GPL este aprox. 150 - 200 RON dar se poate inlocuii doar membrana respectiva cu un home-made; acum intrebarea este din ce fel de material este confectionata acea membrana.... ![]() This post has been edited by loganfan2008: 28 Mar 2009, 19:15 |
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
ab05mlw |
![]()
Post
#68
|
Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 20 April 08 ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 6 Mar 2009, 21:42) Nu va suparati, dar acum intru prima data de atunci, de la ultima pastila. Faceti o piesa cilindrica, cu diametru de 16 mm, lungimea de 20 mm si o gaura pe centru de 4, maxim 5 mm. Adica o duza. Asemanatoare cu cea de pe furtunul de la galerie-carburator. Desfaceti furtunul care iese din vaporizator(cel de apa, antigel), deci cel care merge la furtunul de pe partea dreapta a masinii. Il desfaceti de langa piesa de plastic, a vaporizatorului, fara teama de a curge antigel ( maxim un pahar de tuica), bagati diuza pe furtun si montati la loc. Nici nu e nevoie de aerisire daca nu sunteti prea critici.In primii 2 km, nu prea se vede, pana se incalzeste motorul. Rezultate pe masina mea: In panta unde nu puteam sa trec de 90, prinde lejer 120 si-ar mai fi vru, dar s-a terminat panta( cu a5-a, si trec in fiecare zi , de 4 ani p-acolo, deci o cunosc bine). In curbele in care nu puteam iesi decat cu a 3-a, acum merge lejer a 4-a, preia bine sub 40/h. Am fost sambata in Vrancea (merg de 20 de ani) si am scos record de 2h, drum pe care pana acum n-am putut scoate mai putin de doua ore jumate, si un consum de 7% , la viteza de 110-120. Am si chiulasa rasa cu 3,2 mm. Bagati dopul ala gaurit, si veti vedea. Cui nu-i place, poate sa-l scoata, dar sa nu se pripeasca, sau sa plece urechea la fitosi, c-ar fi asa, sau ar face altceva la motor, ca nu are cauze si efecte negative. Cred ca nu-i nevoie sa descriu proiectul... cine are cunostinte, va intelege. <span class='edit'>6 Mar 2009, 21:48:</span> Azi am mai pus la cineva, si cand a ajuns acasa (urca mult), nu se indura sa inchida telefonul, de multumit ce era. Astept sa vad ce-ati facut. O POZA POTI SA PUI ? CU DIUZA.. 27 Mar 2009, 22:30: @ loganfan2008 - Am patit si eu la fel ca tine, ce ii de facut desfaci din spate de la butelie capacu ala de plastic si cu un imbus desfaci usor fiecare surub pana incepe sa scape presiune dar nu dintr-o data undeva pe un camp in aer liber lasi sa iese tot din ea dupa care strangi la loc si daca ai cum ar fii bine sa verifici daca se etanseaza, asa au facut si la mine.. am mers am bagat plinu de la rompetorl am mers 200km,... era tot pe plin si nu puteam sa merg cu gazu am lasat la mijloc in speranta ca se va termina dar degeaba. pana am fost la ei si au desacut-o ![]() This post has been edited by ab05mlw: 27 Mar 2009, 22:30 |
--------------------
dacia
1310
1990
- ab05mlw
|
|
Tataye |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 4 October 07 ![]() |
Vezi ca a postat BOA o poza la postul #34...pagina 2
![]() This post has been edited by Tataye: 28 Mar 2009, 12:58 |
--------------------
Dacia
1310 TLX a.k.a. BABU
- Born 1997
|
|
loganfan2008 |
![]()
Post
#70
|
![]() Volvo Group: Members Posts: 392 Joined: 6 May 08 ![]() |
@ab05mlw: citeste mai atent
![]() ![]() This post has been edited by loganfan2008: 28 Mar 2009, 19:18 |
--------------------
Volvo
S40
1996 Swedish car
|
|
NICK82 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 20 November 07 ![]() |
Ceva informatii despre acest "upgrade" de la cei care l-au incercat?
Se simte vreo imbunatatire? Influenteaza consumul ? |
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- ph-xx-yyy
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Este cineva interesat de o instalatie GPL ? pret bun cu tot cu acte .
![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
QUOTE(NICK82 @ 11 Mar 2009, 12:43) Ai mai intrebat despre acest upgrade mai cu cateva posturi mai inainte si ti s-a raspuns. De ce nu incerci sa montezi o diuza si sa observi pe pielea ta ce se intampla ? PS: Jivrajul se manifesta si in cazul GPL-ului ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
locul in care se transforma gpl din lichid in gaz e vaparizatorul(plamin) , se intimpla sa inghete plaminul
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
panter1 |
![]()
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
corect, mai ales iarna cand este motorul rece si se porneste direct pe gpl sau se trece repede pe gpl,atunci e nevoie sa se incalzeasca pentru a nu ingheta..
Rezultatele duzei cred ca apar datorita faptului ca nu se mai incalzeste chiar atat de mult vaporizatorul, corect si aici si cred ca de asta dau si rezultate ![]() Poate sunt mai multi care si-au montat.. inafara de cei care au mai postat sa ne spuna si noua ce rezultate au This post has been edited by panter1: 5 Apr 2009, 18:03 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
dacialoganmcv |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 522 Joined: 9 July 08 ![]() |
... si ajuta la distrugerea mai rapida a plamanului pz care datorita gazului rece ce intra in contact cu aceasta, se crapa la extremitati
![]() |
--------------------
Dacia /
Logan MCV /
2006 / Preference / Gris platine
|
|
Lunaticul |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 27 December 07 From: Iasi ![]() |
Eu am pe Dacia mea instalatie GPL din 2003 ( in posesia mea este din 2008) si fostul proprietar mi-a zis in fata ca nu a iertat-o iarna de porniri pe GPL. Vara trecuta nu mai avea Daciuta putere deloc (culbutori la 0.05 dar ce sa-i faci... incepator in materie de Dacie) si m-am dus la un service Gpl si am luat o membrana sh cu 20 lei (ma gandeam ca e membrana ca musamaua). Am desfacut vaporizatorul si....surpriza, membrana originala nu era uzata deloc. Am montat membrana ,,noua" si mergea la fel. Dupa reglajul culbutorilor.... aveam alta masina. Asa ca daca nu s-a dus membrana mea in 5 ani de porniri la rece nu vad cum s-ar duce daca vaporizatorul ar functiona la 70 de grade sa zicem in loc de 80.
De jivraj intrebam deoarece am observat ca acum vre-o 2 saptamani dupa o dimineata calduroasa (in Iasi) pe la amiaza s-a pornit o ninoare de ziceai ca e Craciunul si Dacia mea nu voia sa urce in treapta a IV a mai mult de 2500 rpm cu pedala de acceleratie in podea. Dupa ce si-a revenit vremea, fara sa umblu la reglaje, urca in ture fara probleme (se duce in 120 pe gpl). |
--------------------
Dacia
1310 L
1996 In orice situatie, ceea ce este cel mai dificil de facut, este, deobicei, ceea ce trebuie facut.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Jivrajul, nu-l face daca-i rece, ci daca e rece si umed. Daca lichidul de racire nu se incalzeste la temp. normala, jivrajul se poate face si de la cateva grade plus, in jos. La 20 de grade afara, sub difuzor (daca n-ar fi flansa pata-calda) sunt minus 5.
Cat priveste degradarea membranei, la tempereturi , la fluieraturi... lasati abureala! Noi nu bagam in noi de toate? Si? Ce varsta aveti? De cand e gazul pe piata? Cati ati ajuns cu ele in faza de inbatranire (garnituri, membrane)? Aveti macar masina cei care inventati atatea idei negative? Eu fac infarct, ma gaseste femeia cu nasu' turtit de monitor. Ba nu-njura! |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 22:35 |