Andy's Logan, Ambition 1.6 MPI
![]() ![]() |
Andy's Logan, Ambition 1.6 MPI
robyvol33 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 809 Joined: 5 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
opel astra 1.7cdti
ex.dacia supernova 1.4
2001 Urasc trufia,minciuna si prostia
|
|||
Andy_ACS |
![]()
Post
#32
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Salutare!
Update: Km 26800, nu au aparut probleme. Ieri am efectuat schimbul de ulei la o firma din Craiova. Am cumparat uleiul si filtrul de ulei de la ei si am primit manopera gratis. Ulei Castrol Magnatec 5w40 de 4L - pret ~130 ron Filtru de ulei de origine in cutie Renault 19 ron Am mai cumparat eu filtru de aer (cutie renault) cu 35 de lei pe care mi l-am schimbat singur. Am vrut sa schimb si uleiul la cutie, dar cei de la magazin m-au sfatuit sa nu arunc banii ca nu e cazul, asa ca am decis sa mai aman pana spre 40.000km schimbul de ulei la cutie. De fapt oficial Dacia spune ca la Logan nu se schimba uleiul. Intre timp masina a suferit o usoara zgarietura pe bara fata in partea dreapta jos. Mama mea a fost neatenta si a zgariat-o intr-o bordura mai inalta cand dadea cu spatele. Nu o sa apelez la casco pentru ca nu e problema prea grava. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#33
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Update: In ultima vreme am fost nevoit sa ma mut din Craiova, dar serviciul a ramas tot in oras
![]() Asa ca fac zilnic aproximativ 100km dus-intors de la parinti pana la serviciu. Masina a ajuns la ~28500km. In week-end i-am facut o ungere generala la toate balamalele, yalele, incuietorile. Am folosit un spray cu vaselina lichida. A aparut si prima problema. De fapt aparuse de cateva saptamani dar am vrut sa fiu sigur - scapa ulei de servo pe la o piesa din fata motorului, un fel de mufa. Pe forum am vazut ca ii zice presostat, am vazut ca mai au si altii problema. Am curatat bine cu o carpa, am completat lichidul de servo (am luat un bidon de lichid servo de origine) si momentan mai aman putin rezolvarea. Oricum curge in continuare pe acolo, nu mult dar curge. Daca pun mana raman cu ulei pe degete. O sa reclam problema cand o sa ma duc la schimbarea disttributiei (peste 1-2 luni). In rest toate bune, facand naveta am avut ocazia sa incerc mersul economic de cateva ori. Minimul obtinut a fost de 5.3% pe 45km de extraurban si 3-4 km urban. In mod normal consumul pe acest traseu este de 5.8-6.0 - mers linistit. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Ce spray ai folosit?
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#35
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Nu mai stiu exact marca, o sa ma uit la el (am tubul in garaj acasa). Oricum nu e vreo firma cunoscuta, stiu doar ca scria pe el ca e facut in SUA si a costat destul de putin - aprox 10 lei.
Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
migabryel |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 31 March 06 From: Suceava ![]() |
la fel am patit si eu cu presostatul acela. am rezolvat problema prin inlocuirea lui.
am intrebat la service dar nu mi-a convenit din cauza pretului exagerat de mare. pana la urma am gasit aici pe forum si mi l-am montat singur. This post has been edited by migabryel: 23 Apr 2009, 16:23 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
1.6mpi 2005
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#37
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@migabryel - poti sa imi dai mai multe detalii te rog? Ca de ex cat cereau in service, cu cat l-ai luat de pe forum si de la cine si cat de dificil e de montat.
Am cateva aptitudini de mecanic ![]() Merci! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
migabryel |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 31 March 06 From: Suceava ![]() |
cand am intrebat in service am zis ca nu este adevarat.. mi-au cerut 300 de lei pentru a-l schimba. totusi mi se parea foarte mult pentru un simplu surub. (senzor)
l-am luat de pe forum cu 70 de lei de la silviu_79. in legatura cu montajul lui, nu ii mare lucru: ii scoti mufa, apoi cu o cheie de 21 il desfaci ( preferabil sa fii un pic mai rapid pentru ca o sa inceapa sa curga lichid ) pui degetul sa nu curga cat il scoti pe cel vechi si il pui pe cel nou, strangi la loc si pui conectorul ( sa fii atent sa il pui corect ). apoi mai completezi cu lichid daca e cazul. eu am pierdut foarte putin si nu am mai completat, nivelul fiind un pic sub linia verde de pe borcan. atasez doua poze cu presostatul defect. This post has been edited by migabryel: 23 Apr 2009, 18:13 Attached thumbnail(s) IMG_3767.JPG ( Size: 33.49k ) Number of downloads: 1806 IMG_3768.JPG ( Size: 37.68k ) Number of downloads: 1848 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
1.6mpi 2005
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#39
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Merci mult pentru precizari. Daca e asa simplu cred ca o sa mi-l schimb eu singur cand o sa am timp intr-un week-end cu soare
![]() De curiozitate, ai idee ce anume s-a defectat la ala vechi de pierdea ulei? Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
migabryel |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 31 March 06 From: Suceava ![]() |
nu stiu.. din ce am citit aici problema este intalnita si la solenza, clio...
cred ca ii calitatea slaba de vina. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
1.6mpi 2005
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#41
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Spray-ul folosit la ungere a fost ABRO AB80 cu teflon. Ramasesem dator cu un raspuns catre Catalinmodena
![]() Inca ceva - verificati presiunea la roti, eu azi am facut-o la vulcanizare (dupa aprox 4 luni de la ultima verificare) si aveam la roti presiune mica, la una chiar 1.6-1.7 atmosfere. Asta in conditiile in care le faceam in mod normal la 2.1. Bineinteles ca conteaza foarte mult si temperatura exterioara in momentul in care se face presiunea, pe caldura presiunea indicata va fi mai mare decat dimineata pe racoare de exemplu (dilatare). Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
vijelie |
![]()
Post
#42
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Legat de presostat... atentie ca, in timpul inlocuirii, lichidul pica exact pe alternator. Astuparea conductelor si/sau protejarea alternatorului cu o folie sau ceva similar nu ar strica.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#43
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@vijelie: Multumesc frumos pentru avertizare! O sa tin cont cand il inlocuiesc.
Legat de presiunea in pneuri - am scris mai sus sa verificati din cand in cand presiunea. Revin cu un avertisment: Daca faceti presiunea la vulcanizare verificati voi cu un manometru ce au facut ei... La mine am avut 'placuta' surpriza sa imi dea manometrul peste cap (peste 3 atm) la fiecare roata! A bagat nenea calumea, sa fie ca la raba. Cred ca aveau cam 4 atm fiecare, pentru ca dupa ce am lasat sa rasufle sanatos s-a ajuns pe la 2.8-2.9 Le-am facut pe toate la 2.1 Interesant ca la presiunea aia mare masina nu mai avea absolut nicio stabilitate. Fiind destul de usoara topaia pste gropi, pur si simplu o simteam ca fuge in toate partile. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#44
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Week-End-ul trecut a implinit 30.000 km
![]() Cifra rotunda imortalizata de mine cu telefonul. Merge bine, nu ma supara, doar ca inca nu am schimbat presostatul (nu e problema grava) si inca nu am gasit timp... de fapt cred ca mi-a fost lene ![]() Edit: Perioada in care am fost nevoit sa fac naveta la Craiova s-a terminat, din momentul asta masina o sa mearga mult mai putin decat in ultima vreme. Oricum pot spune ca mi-am facut cat de cat damblaua cu condusul, de acum devin iar sofer de week-end ![]() Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 22 May 2009, 14:05 Attached thumbnail(s) 16052009_003_.jpg ( Size: 263.07k ) Number of downloads: 1748 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#45
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
Andy_Acs sa o folosesti cu placere si sa nu ai bele
multumita pozelor tale, acu am habar cum arata pompa sau ce o fi pt ABS nu ai negociat pretul deloc? protectie anticoroziva ai zis ca e gratis....asta e valabil pt toti? adica ma duc cu un logan si il umple de ceara? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#46
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@cristitranca - pretul era de 5500E, totusi pana la urma, avand in vedere ca fostul proprietar era f bun amic cu unchiul meu a ramas la 5000E suma rotunda
![]() Protectia anticoroziva a fost oferita gratis de Dacia pentru masinile din 2004-2006 (parca). Eu nu stiam de ea, dar cand am fost sa repar o zgarietura de pe aripa in service autorizat m-am 'trezit' cu masina ceruita si cu protectii la aripi montate. Nu stiu daca acum mai e valabil si cum se procedeaza, poti eventual sa intrebi la un service autorizat. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#47
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
M-am gandit sa actualizez jurnlul
![]() Si cum nu s-au intamplat evenimente deosebite cu masina de la ultima mea postare m-am gandit sa fac un test de consum, mai degraba o incercare de a scoate un consum redus. Pentru aceasta am folosit traseul meu obisnuit, de ca Craiova pana acasa la parinti. Drumul este de aproximativ 40-45 km, este drum national dar mai are mici gropi, in mare e ok. Drumul nu este prea circulat, insa are o serie de pante si vai (zona de deal) care in mod normal afecteaza in rau consumul. Mai mentionez faptul ca Craiova (punctul de pornire) se afla la o altitudine putin mai mica, deci drumul a fost 'in urcare'. Acestea fiind spuse, atasez mai jos poze cu CB la sosirea la destinatie. Despre stilul de condus: Am facut plinul in Craiova la OMV cu benzina Carrera 95, apoi am resetat CB si am plecat. Din experiente anterioare (masina mea are consum instantaneu la CB) am observat ca e avantajos pentru consum sa merg cu 60 km/ora in treapta a patra. Nu am dorit sa merg cu treapta a cincea prea subturat pentru ca nu imi place. CU 60 a fost la inceput extrem de plictisitor, insa pe parcurs am inceput sa ma gandesc la diverse si sa acult muzica, asa ca am ajuns chiar foarte relaxat acasa ![]() Am incercat pe cat posibil sa ma mentin in jurul a 60km/ora (atat in localitati cat si in afara), iar din treapta a patra am retrogradat in a treia numai pe zona de urcare. La intoarcerea de aseara in Craiova nu am mai avut chef de teste (probabil ca scoteam mai bine pt ca Craiova e la altitudine mai joasa) si am mers chiar mai in forta, consumul mediu inregistrat la Craiova (cumulat cu cel mic de la dus) fiind de 5.4% Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 5 Jul 2009, 07:43 Attached thumbnail(s) 03072009.jpg ( Size: 385.18k ) Number of downloads: 436 03072009_001_.jpg ( Size: 417.43k ) Number of downloads: 407 03072009_002_.jpg ( Size: 378.67k ) Number of downloads: 298 03072009_003_.jpg ( Size: 378.33k ) Number of downloads: 300 03072009_004_.jpg ( Size: 380.36k ) Number of downloads: 298 03072009_005_.jpg ( Size: 382.88k ) Number of downloads: 1415 03072009_006_.jpg ( Size: 384.49k ) Number of downloads: 1512 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
BZN |
![]()
Post
#48
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Pe acelasi drum, eu am scos cu dci-ul 3,9%
![]() |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#49
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@BZN - cred ca daca aveai rabdare sa mergi cum am mers eu probabil scoteai si mai putin
![]() O sa postez si un consum de oras, ca sa echilibrez balanta ![]() Ieri seara am cumparat presostat - piesa responsabila pentru scurgerea de ulei de servo. AM fost pe strada Dezrobirii unde sunt multe magazine cu piese (cei din Craiova stiu despre ce e vorba). Foarte mari diferente de pret intre piesa 'de origine' si piesa 'compatibila'. Pe cea de origine am gasit-o intr-un loc la pretul de 260 ron (punguta renault colorata galben-gri). Pana la urma am luat compatibila cu 70 ron, urmeaza sa schimb piesa in weekend si sper sa nu mai scape ulei. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
andreiutzu |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 530 Joined: 23 March 07 ![]() |
la toate magazinele era acelasi pret 260 de lei? scump domne scump...la dezmembrari nu ai incercat?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate
2009
- DJ-04-ANN
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#51
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@andreiutzu - tu parca esti din Craiova - La magazinul ala mare dacia de pe dezrobirii era 118 ron, dar nu de origine. Eu stiu de la un coleg de pe forum ca a cumparat piesa cu 70 ron de la cineva de aici de pe forum, asa ca nu am luat-o. Am mers vis a vis si aveau si de origine (260ron) si 'compatibila'(70 ron). Am comparat piesele si cel putin vizual erau identice
![]() In alta ordine de idei - azi am si montat-o ![]() Operatiunea a durat 20 de minute cu tot cu sters, acoperit alternator, curatat, testat. De schimbat a durat 2 minute - desfacut ala vechi, pus degetul sa nu curga ulei, insurubat piesa noua. Inca nu am iesit cu masina la otura, insa dupa montare am pornit, am rotit de volan pe loc stanga-freapta si apoi am verificat si nu pare sa mai curga. I'm Happy ![]() O sa am in vedere sa urmaresc evolutia pe viitor. Legat de consumul de oras pe care l-am promis: Mers de acasa la serviciu, 3 semafoare si ~4km dus si la fel si intors. Pe langa serviciu inca cateva drumuri pe la un ping-pong, pe la o terasa, pe la cumparaturi. Consumul mediu a fost de 9.9%, distanta parcursa 55Km, viteza media 19.9km'h. Ac am folosit numai la un drum seara pe ploaie pentru dezaburire. Stilul de mers a fos normal, fara a incerca sa scot un consum mic cum am facut la testul de cateva posturi mai sus. Poze nu am putut sa fac pentru ca vineri seara ma pregateam sa plec la un drum lung, era intuneric si pozele nu au iesit bine, iar pentru ca am plecat la drum in exterior am 'alterat' consumul urban. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#52
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Am aici cateva poze mai noi cu presostatul vechi dupa schimbare, cu masinuta dupa ce a primit presostatul nou (si cu zgarietura pe bara fata ...) si cu gazonul de la parinti din curte care dupa ultimele ploi arata foarte frumos, imi e drag sa vin de la Craiova de la apartament si sa imi fac de lucru prin curte
![]() Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 17 Jul 2009, 14:00 Attached thumbnail(s) IMG_4218.jpg ( Size: 183.5k ) Number of downloads: 402 IMG_4219.jpg ( Size: 116.83k ) Number of downloads: 301 IMG_4220.jpg ( Size: 131.72k ) Number of downloads: 335 IMG_4221.jpg ( Size: 98.77k ) Number of downloads: 309 IMG_4222.jpg ( Size: 205.86k ) Number of downloads: 452 IMG_4223.jpg ( Size: 211.75k ) Number of downloads: 423 IMG_4230.jpg ( Size: 245.55k ) Number of downloads: 416 IMG_4238.jpg ( Size: 395.92k ) Number of downloads: 672 IMG_4247.jpg ( Size: 333.91k ) Number of downloads: 676 IMG_4248.jpg ( Size: 287.23k ) Number of downloads: 588 IMG_4276.jpg ( Size: 134.54k ) Number of downloads: 525 IMG_4277.jpg ( Size: 127.13k ) Number of downloads: 437 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
BZN |
![]()
Post
#53
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
De ce nu incerci sa faci ceva cu zgarietura aia, macar cu un spray...
This post has been edited by BZN: 17 Jul 2009, 19:01 |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#54
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
@BZN - am full casco la masina, dar sincer pentru asa ceva nu cred ca merita. Daca merg in service ei imi vor revopsi toata bara. Iar bara cu vopsea originala consider ca e mult mai buna. Intr-adevar o sa retusez la cineva numai local zgarietura.
Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#55
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Salutare din nou
![]() In weekendul trecut am facut impreuna cu prietena mea o expeditie pe urmatoarea ruta: Sambata: Craiova-Bals-Slatina-Pitesti-Curtea de Arges-Transfagarasan-Fagaras-Bran-Brasov Duminica: Brasov-Predeal-Busteni-Sinaia-Brasov-Bran-Rucar-Pitesti-Craiova. In total au fost ~850km. Drumul a fost foarte frumos, am vazut multe lucruri interesante. Am fost pe drumuri pe care nu mai ajunsesem niciodata, mi-a placut. A fost putin obositor dar a meritat. Am vazut Transfagarsasnul care este foarte frumos, peisajul merita eforul (in ciuda gropilor dinspre Arges), am vizitat Castelul Bran, am vizitat Brasovul, Am facut turul Castelului Peles (foarte frumos), Am urcat cu Telecabina la Busteni, a fost un week-nd plin. Si ca sa revin la obiectul jurnalului - masina - aceasta s-a comportat foarte bine pe toata durata drumului, a vazut muntii patriei si din cate mi-am dat seama i-a placut si ei sa zburde pe serpentine ![]() Nu am avut nicio problema tehnica, niciun eveniment neplacut. Dupa drumul asta sunt foarte multumit ca nu am motorul de 1.4, in multe cazuri mi s-a parut ca nu e de ajuns nici asta de 1.6. Pe urcare am mers cu treptele 2-3 si mai rar 4, la turatii in general intre 2300-3500 rpm. La coborare am folosit frana de motor si de obicei treptele 3 si 4. Pe drumurile europene am mentinut o viteza intre 90 si 110, uneori si un pic peste pe portiuni libere sau in depasiri. Concluzii: - ce bine ca nu am 1.4 - Loganul nu e masina pentru drum lung, la intoarcele ma durea piciorul drept (laba piciorului si genunchele) - am vazut ca mai multi se vaita - avem o tara frumoasa, insa infrastructura rutiera este destul de slaba, ma refer atat la faptul ca nu avem drumuri cu mai multe benzi pe sens, cat si la faptul ca avem multe GROPI. - consumul de carburant a fost foarte bun avand in vedere drumurile de munte parcurse, acesta a fost la dus dupa Transfagarasan, Brasov, Predeal, SInaia de 6.3 (mai mult urcare), iar la intors in Craiova in fata blocului CB indica 5.9 ![]() Atasez si cateva poze cu masinuta si alte cateva cu diverse Bafta! Attached thumbnail(s) IMG_4292.JPG ( Size: 348.24k ) Number of downloads: 418 IMG_4296.JPG ( Size: 293.72k ) Number of downloads: 197 IMG_4297.JPG ( Size: 403.91k ) Number of downloads: 159 IMG_4308.JPG ( Size: 329.32k ) Number of downloads: 155 IMG_4316.JPG ( Size: 243.97k ) Number of downloads: 164 IMG_4319.JPG ( Size: 164.32k ) Number of downloads: 154 IMG_4329.JPG ( Size: 360.81k ) Number of downloads: 160 IMG_4340.JPG ( Size: 364.16k ) Number of downloads: 162 IMG_4430.JPG ( Size: 220.9k ) Number of downloads: 181 IMG_4431.JPG ( Size: 209.39k ) Number of downloads: 189 IMG_4432.JPG ( Size: 90.51k ) Number of downloads: 167 IMG_4433.JPG ( Size: 89.47k ) Number of downloads: 160 IMG_4434.JPG ( Size: 91.57k ) Number of downloads: 153 IMG_4309.JPG ( Size: 189.02k ) Number of downloads: 151 IMG_4310.JPG ( Size: 366.04k ) Number of downloads: 131 IMG_4313.JPG ( Size: 284.02k ) Number of downloads: 133 IMG_4326.JPG ( Size: 215.91k ) Number of downloads: 98 IMG_4337.JPG ( Size: 300.97k ) Number of downloads: 125 IMG_4378.JPG ( Size: 327.13k ) Number of downloads: 128 IMG_4393.JPG ( Size: 209.81k ) Number of downloads: 109 IMG_4407.JPG ( Size: 210.49k ) Number of downloads: 111 IMG_4417.JPG ( Size: 228.59k ) Number of downloads: 111 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#56
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(Andy_ACS @ 27 Jul 2009, 10:51) sunt foarte multumit ca nu am motorul de 1.4, in multe cazuri mi s-a parut ca nu e de ajuns nici asta de 1.6. Pe urcare am mers cu treptele 2-3 si mai rar 4, la turatii in general intre 2300-3500 rpm. ACu' sincer, o sa-mi sara unii benzinari convinsi in cap, da' si dCi-ul de 70Cp urca mult mai lejer decat orice 1.4 sau 1.6. Degeaba-i dai turatie la benzinar, un diesel avand cuplu urca lejer. Am vazut asta duminica cand urcam pe Piatra Craiului si incet dar sigur un dCi de 70 desi am turat-o +6.000Rpm |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#57
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Posibil, nu am mers cu Logan dci sa imi fac o opinie, insa teoretic si la un motor 1.5 dci ar trebui ceva turatie, iar pe serpentine daca nu schimbi vitezele cum trebuie si iti 'pica' in turatie cred ca e neplacut. Probabil un dci s-ar simti bine pe o urcare lunga si dreapta, unde dupa ce intra turbina in actiune trage calumea, nu la manevre din scurt.
Cand am zis ca ma bucr ca am 1.6 nu m-am referit numai la serpentine, ci si la diverse alte aspecte, unele combinate cum ar fi - depasire la viteza mare, urcare, depasire din scurt, serpentine, aer conditionat, viteza. Inca un aspect - din ce am vazut eu Loganul peste 120-130 constant devine neplacut de condus, se aud in cabina zgomote de la motor si rulaj si e obositor. Si cum pe la 120 parca intra ceva in rezonanta (cred ca esapamentul din ce am citit) decat sa merg cu 130 mai bine merg cu 110 - mai sigur, mai putin obositor, mai economic. Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
vijelie |
![]()
Post
#58
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
argon |
![]()
Post
#59
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
probabil se referea la lag, ca ea se invarte permanent cat merge motorul sigur stia
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#60
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
N-are lag, cel putin ala de 85CP mi s-a parut destul de prompt.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:21 |