DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema carburator, numai stiu ce sa ii fac

Mario 86
post 8 Mar 2009, 15:09
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




[CODE]
QUOTE(PH-06-BOA @ 8 Mar 2009, 12:42)
Eu v-am mai zis, ca nu trebuie sa schimbati jicloare, ca nimic nu se mai face corect. Voi n-ati vazut ca nici copiii nu mai ies cum trebuie?
        ADAPTEAZA-L !
      Deci, numai relantiul te deranjeaza. Monteaza-l corect, porneste, slabeste din jiclorul de relanti ( jiclorul, nu cuiul de amestec), si daca vezi inbunatatire, inseamna ca e prea mic. Nu trebuie sa rotesti mult, cam un sfert de tura. Daca se reduce turatia sau chiar se opreste, e mare.  Pe ala mic, il faci mai mare, cu o sarma de la un cablu otelos, pe masura. E de ajuns, sa razui cu capatul sarmei, cate un span , din gaura, faci proba, iar razui si asa pana obti un mers fin. Nu uita ca la fiecare proba, sa reglezi optim , si amestecul.
          Repet, jicloarele se fac din 5 in 5 sutini. Cine are burghiu de plus 5 sutimi, azi ? Poate mama , ca-i mai jos !
          Daca nu e spart, nu cumpara altul. Masina e sa o exploatezi , nu sa-i faci cadouri.
            Daca merge bine ala care l-ai pus, ce te mai deranjeaza?
*


da dar asta e de 1300 si nu prea imi place cum merge la consum e bun dar in regim de accelerare e mai slabut


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 8 Mar 2009, 15:40
Post #32


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




AM un mecanic foarte bun in Botosani, sta in zona Stejar, langa scoala generala 10. El se pricepe bine, daca te ajuta pot sa dau nr lui, lucreaza f bine si foarte ieftin. Mai ales daca spui ca vii din partea mea. Mai are si ceva carburatoare in beci. Poate te serveste el, la un pret f bun. ( adica carburator + montare + reglare la maxim 50-60 lei )


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 8 Mar 2009, 15:52
Post #33


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




intreb.

ce are daca jigl de relanti e prea mic?

si l mine, daca desfac putin se tureaza putin... care e efectul negativ?

si pana l urma, cum descoperim daca un jigler de relanti e corect? nici mare nici mic?

la mine surubul de relanti, diagonalul e asezat astfel incat doar sa spijine clapeta sa nu sape peretii, nu o impinge. deci e pe pozitie 0.

surubul de amestec e strans pana incepe si tremura si apoi desurubat f putin cat s fie stabil la 800


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 8 Mar 2009, 16:07
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




bine ca merge rotund, asta pt ca ai uis si aeru la relanti il iei direct in galerie prin diuza(asa ziceai). Ar putea fi bun j de rel incearca sa cauti max. de turatie din surubul orizontal apoi desurubezi din j. de rel


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 8 Mar 2009, 18:45
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca-i mic, nu asigura raportul corect in emulsia de ralanti, si nu se poate regla normal.
E bine ca surubul sa nu actioneze tinand clapeta deschisa, ca nu de acolo se da relantiul. Daca e tinuta deschisa, nu mai are efect surubul de amestec, jiclorul de relanti, si consuma si mult la mersul in gol. Practic, pe doua trasee.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 8 Mar 2009, 18:58
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




cred ca aici este si problema mea,am observat ca daca reglez relantiul numai din surubul de dozaj motorul merge frumos,nu da in nas creste frumos in ture,daca actionez si clapeta din surub merge ca toti dracii,da in nas abea se accelereaza,nu as umbla la clapeta daca as avea un relantiu decent din surubul de dozaj


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 8 Mar 2009, 18:59
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cat priveste carburatorul de 1300, nu te cred. Nu ai facut tot ce trebuia. Adapteaza-l. O varianta, jiclor de franare (aer la emulsor) mai mic (140), fata de 170 cat e normal. O sa spuneti ca e difuzorul mai mic, ca-i creste inima sau consumul...

8 Mar 2009, 19:02:
Sorin, intra pe Mes, la ID : nelute si iti explic detaliat, si apoi le spui si la cei care mai vor.

This post has been edited by PH-06-BOA: 8 Mar 2009, 19:02


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 8 Mar 2009, 23:59
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




pai sa iti explic carburatorul de 1300 mi lo dat un unchi de al meu acu ceva timp,jigloarele is originale de la mama lor


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 9 Mar 2009, 00:13
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




@tzepesch:tu spui ca daca desfaci un pic jiglorul de ranti iti creste turatie. asta inseamna ca tie iti trage aer fals pe undeva, sau e ceva legat de uis-ul ala ...nu ma pricep la flansa asta...ideea e ca daca desfaci catusi de putin de acel jiglor tb sa dea sa moara, asta daca si surubul de amestec este reglat corespunzator...
Asa mi s-a intamplat si mie, legat de surubul de ralanti, crestea turatia daca il desfaceam. La mine se intamplase sa se deformeze talpa carbului(de la strans prea tare de suruburi) si tragea aer pe acolo. Imi statea ralantiul pe la 1100. am pus 2 garnituri, ca nu am avut timp sa il pilesc, si asa mi l-am reglat la 800rpm.



--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 9 Mar 2009, 00:44
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




la mine daca il desfac catusi de putin(jiclorul de relanti) da sa moara...
eu zic ca asa tre sa faca un carb bun si reglat!


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 9 Mar 2009, 02:39
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




da. asa e. amestecul este bine reglat. si tot odata daca scoti furtunul din t-ul care intra in carburator si care contine duza si il obturezi cu degetul, ralatiul tb sa scada simtitor


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 9 Mar 2009, 12:56
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




mario ce ai mai rezolvat?


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 9 Mar 2009, 17:58
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




pai azi il mai pun la fiert odata si suflu cu seringa prin toate gaurile,de acuma va anunt maine ce am rezolvat cu el,daca merge sau nu,am scos tot de pe el in afara de dopuri,numai are nici un surub pe el,o sa vad ce imi iese


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CandyMan13
post 9 Mar 2009, 18:19
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 473
Joined: 1 July 07
From: Roman-Iasi




incearca poate gasesti o pompa macar pt suflat


--------------------
DACIA 1410 1996E - NT-01-BSZ
cea mai buna masina e masina pe care o ai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 9 Mar 2009, 18:48
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




am pompa nu e problema de asta,o sa il suflu bine dupa ce il scot de la fiert


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 9 Mar 2009, 23:54
Post #46


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




are o usoara ezitare cand o acc brusc cand e rece. cam 40gr.

dup-aia o ia usor in acc, fara ezitari.

mai, e posibil totusi s traga fals si pe la bucsile de teflon de l axu clapetei de acc. desi, am dat cu wd40 peste tot pe l carb, l talpa, garnituri, ax, nu am observat s traga.

peste toate garn, am pus vaselina bine la montare carb, pana cand, la strangere, a dat vaselina pe tara

repet, eu trag aer si pe galerie-furtun-diuza cat si UIS pt amestec mai sarac.

This post has been edited by tzepesch: 9 Mar 2009, 23:55


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 10 Mar 2009, 00:06
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




pai si daca saracesti amestecul la ce te astepti pe vremea si la temperaturile astea?

Mie imi dadea in nas la accelerare brusca tocmai pentru ca nu se pupau cap in cap jiglerul de amestec, cu cel de aer. Daca acceleram lin era ok.

Vezi posturile lui PH-06-BOA din topcul meu cu carburatorul.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 10 Mar 2009, 00:27
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




Mario, daca tot il fierbi, cu toate ca decarburorul ar fi suficient, sa scoti si concentratorul. Iese greu, dar il fortezi cu un patent


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 10 Mar 2009, 01:20
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




sincer ca sa iti zic pe ala chiar nu am reusit sa il scot si l-am fiert asa


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 10 Mar 2009, 01:30
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




QUOTE(gangara @ 10 Mar 2009, 00:27)
Mario, daca tot il fierbi, cu toate ca decarburorul ar fi suficient, sa scoti si concentratorul. Iese greu, dar il fortezi cu un patent
*




Ce legatura are partea aia a carburatorului cu mersul la relanti?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 10 Mar 2009, 11:39
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




eu din cate am vazut nu are nici un rol ala pentru relanti


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Mar 2009, 11:50
Post #52


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




carburatorul nu se fierbe, exista un spray pentru curatat carburator, eu am luat de Sega(carb&choke cleaner), cu tub subtire, ca wd-40, cu ajutorul tubului se sufla/curata toate canalele perfect, dizolva orice depunere. Fiertul mi se pare o prostie, dar e doar parerea mea.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 10 Mar 2009, 12:09
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




argon a fost curatat in decarbusol si tot nu sa desfundat asa ca l-am pus la fiert ,dupa amiaza il pun pe masina sa vad cum merge,va anunt mai incolo daca merge sau nu


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 10 Mar 2009, 14:02
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




Fi atent la o chestie: unele carburatoare din fabrica au gaura aia unde vine jiglerul de relanti aiurea. Sau e prea lung nenorocitul de jigler. Am patit-o cu un corp de carburator care il am si cand am strans jiglerul s-a indoit. Vecinul meu are tot acolo problema in sensul ca fara saiba aia neortodoxa pur si simplu nu poate strange jiglerul bine fara sa il indoaie.

Daca totusi la tine se infileteaza bne jiglerul de relanti si carburatorul e desfundat inseamna ca ai probleme cu aer fals. Cum zici ca un carb de 1300 merge ok as banui ca s-a curbat talpa carburatorului.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 10 Mar 2009, 14:08
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




eu cred ca tu nu faci ceva bine,nu stiu dar,ti-au fost date aproape toate solutile pt aceasta prob dar la tine persista


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 10 Mar 2009, 15:40
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




@Mr_Devil83:"Ce legatura are partea aia a carburatorului cu mersul la relanti?"
intradevar , concentratorul nu are treaba cu ralantiul...mea culpa, nu am fost atent...

oricum, in legatura cu un carb de 1400 si eu am unul cu de-a dreptul bantuit. L-am curatat cum nu se putea mai bine, mai aveam un pic si il bagam la ultrasunete si tot nu imi da pace...in turatie, mai ales de la a III-a in sus, cum sar de 3000 rpm, sare masina de bot in sus, doar la vale ce o pot tura mai bine...dubios avand in vedere ca partea de aprindere-culbutori o am reglata corespunzator


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario 86
post 13 Mar 2009, 23:38
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 26 January 09




scuze de intarziere,tin sa va anunt ca tot nu merge ,cand l-am pus pe masina mergea bine dar dupa vreo 10-15 min iar a inceput sa faca asa ,cred ca o sa cumpar unu nou ,borgou e bun de ceva dati-mi niste sfaturi????????


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1996 - bt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 13 Mar 2009, 23:46
Post #58


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




ai fost la mecanic unde te am trimis eu, macar sa se uita , poate descopera ceva pe masina ta...Si decat sa iei bogou mai bine te duci si cauti un Carfil in stare buna pe forum sau la dezmembrari

This post has been edited by ZTV: 13 Mar 2009, 23:46


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 13 Mar 2009, 23:50
Post #59


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




mai bine ia carfil nou)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 13 Mar 2009, 23:54
Post #60


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




QUOTE(ydaniel @ 13 Mar 2009, 23:50)
mai bine ia carfil nou)
*





am vazut in targ cu 180 ron, fara chitanta sau garantie. Iar la magazin e 310 ron cu bon de casa si garantie biggrin.gif


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 06:43
Forum Renault