problema carburator, numai stiu ce sa ii fac
![]() ![]() ![]() |
problema carburator, numai stiu ce sa ii fac
Mario 86 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|||
ZTV |
![]()
Post
#32
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
AM un mecanic foarte bun in Botosani, sta in zona Stejar, langa scoala generala 10. El se pricepe bine, daca te ajuta pot sa dau nr lui, lucreaza f bine si foarte ieftin. Mai ales daca spui ca vii din partea mea. Mai are si ceva carburatoare in beci. Poate te serveste el, la un pret f bun. ( adica carburator + montare + reglare la maxim 50-60 lei )
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#33
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
intreb.
ce are daca jigl de relanti e prea mic? si l mine, daca desfac putin se tureaza putin... care e efectul negativ? si pana l urma, cum descoperim daca un jigler de relanti e corect? nici mare nici mic? la mine surubul de relanti, diagonalul e asezat astfel incat doar sa spijine clapeta sa nu sape peretii, nu o impinge. deci e pe pozitie 0. surubul de amestec e strans pana incepe si tremura si apoi desurubat f putin cat s fie stabil la 800 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
bine ca merge rotund, asta pt ca ai uis si aeru la relanti il iei direct in galerie prin diuza(asa ziceai). Ar putea fi bun j de rel incearca sa cauti max. de turatie din surubul orizontal apoi desurubezi din j. de rel
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Daca-i mic, nu asigura raportul corect in emulsia de ralanti, si nu se poate regla normal.
E bine ca surubul sa nu actioneze tinand clapeta deschisa, ca nu de acolo se da relantiul. Daca e tinuta deschisa, nu mai are efect surubul de amestec, jiclorul de relanti, si consuma si mult la mersul in gol. Practic, pe doua trasee. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
cred ca aici este si problema mea,am observat ca daca reglez relantiul numai din surubul de dozaj motorul merge frumos,nu da in nas creste frumos in ture,daca actionez si clapeta din surub merge ca toti dracii,da in nas abea se accelereaza,nu as umbla la clapeta daca as avea un relantiu decent din surubul de dozaj
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cat priveste carburatorul de 1300, nu te cred. Nu ai facut tot ce trebuia. Adapteaza-l. O varianta, jiclor de franare (aer la emulsor) mai mic (140), fata de 170 cat e normal. O sa spuneti ca e difuzorul mai mic, ca-i creste inima sau consumul...
8 Mar 2009, 19:02: Sorin, intra pe Mes, la ID : nelute si iti explic detaliat, si apoi le spui si la cei care mai vor. This post has been edited by PH-06-BOA: 8 Mar 2009, 19:02 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
pai sa iti explic carburatorul de 1300 mi lo dat un unchi de al meu acu ceva timp,jigloarele is originale de la mama lor
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
gangara |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
@tzepesch:tu spui ca daca desfaci un pic jiglorul de ranti iti creste turatie. asta inseamna ca tie iti trage aer fals pe undeva, sau e ceva legat de uis-ul ala ...nu ma pricep la flansa asta...ideea e ca daca desfaci catusi de putin de acel jiglor tb sa dea sa moara, asta daca si surubul de amestec este reglat corespunzator...
Asa mi s-a intamplat si mie, legat de surubul de ralanti, crestea turatia daca il desfaceam. La mine se intamplase sa se deformeze talpa carbului(de la strans prea tare de suruburi) si tragea aer pe acolo. Imi statea ralantiul pe la 1100. am pus 2 garnituri, ca nu am avut timp sa il pilesc, si asa mi l-am reglat la 800rpm. |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
la mine daca il desfac catusi de putin(jiclorul de relanti) da sa moara...
eu zic ca asa tre sa faca un carb bun si reglat! |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
gangara |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
da. asa e. amestecul este bine reglat. si tot odata daca scoti furtunul din t-ul care intra in carburator si care contine duza si il obturezi cu degetul, ralatiul tb sa scada simtitor
|
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
mario ce ai mai rezolvat?
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
pai azi il mai pun la fiert odata si suflu cu seringa prin toate gaurile,de acuma va anunt maine ce am rezolvat cu el,daca merge sau nu,am scos tot de pe el in afara de dopuri,numai are nici un surub pe el,o sa vad ce imi iese
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
incearca poate gasesti o pompa macar pt suflat
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
am pompa nu e problema de asta,o sa il suflu bine dupa ce il scot de la fiert
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#46
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
are o usoara ezitare cand o acc brusc cand e rece. cam 40gr.
dup-aia o ia usor in acc, fara ezitari. mai, e posibil totusi s traga fals si pe la bucsile de teflon de l axu clapetei de acc. desi, am dat cu wd40 peste tot pe l carb, l talpa, garnituri, ax, nu am observat s traga. peste toate garn, am pus vaselina bine la montare carb, pana cand, la strangere, a dat vaselina pe tara repet, eu trag aer si pe galerie-furtun-diuza cat si UIS pt amestec mai sarac. This post has been edited by tzepesch: 9 Mar 2009, 23:55 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
pai si daca saracesti amestecul la ce te astepti pe vremea si la temperaturile astea?
Mie imi dadea in nas la accelerare brusca tocmai pentru ca nu se pupau cap in cap jiglerul de amestec, cu cel de aer. Daca acceleram lin era ok. Vezi posturile lui PH-06-BOA din topcul meu cu carburatorul. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
gangara |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
Mario, daca tot il fierbi, cu toate ca decarburorul ar fi suficient, sa scoti si concentratorul. Iese greu, dar il fortezi cu un patent
|
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
sincer ca sa iti zic pe ala chiar nu am reusit sa il scot si l-am fiert asa
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
eu din cate am vazut nu are nici un rol ala pentru relanti
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
argon |
![]()
Post
#52
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
carburatorul nu se fierbe, exista un spray pentru curatat carburator, eu am luat de Sega(carb&choke cleaner), cu tub subtire, ca wd-40, cu ajutorul tubului se sufla/curata toate canalele perfect, dizolva orice depunere. Fiertul mi se pare o prostie, dar e doar parerea mea.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
argon a fost curatat in decarbusol si tot nu sa desfundat asa ca l-am pus la fiert ,dupa amiaza il pun pe masina sa vad cum merge,va anunt mai incolo daca merge sau nu
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
Fi atent la o chestie: unele carburatoare din fabrica au gaura aia unde vine jiglerul de relanti aiurea. Sau e prea lung nenorocitul de jigler. Am patit-o cu un corp de carburator care il am si cand am strans jiglerul s-a indoit. Vecinul meu are tot acolo problema in sensul ca fara saiba aia neortodoxa pur si simplu nu poate strange jiglerul bine fara sa il indoaie.
Daca totusi la tine se infileteaza bne jiglerul de relanti si carburatorul e desfundat inseamna ca ai probleme cu aer fals. Cum zici ca un carb de 1300 merge ok as banui ca s-a curbat talpa carburatorului. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
eu cred ca tu nu faci ceva bine,nu stiu dar,ti-au fost date aproape toate solutile pt aceasta prob dar la tine persista
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
gangara |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 882 Joined: 30 October 07 ![]() |
@Mr_Devil83:"Ce legatura are partea aia a carburatorului cu mersul la relanti?"
intradevar , concentratorul nu are treaba cu ralantiul...mea culpa, nu am fost atent... oricum, in legatura cu un carb de 1400 si eu am unul cu de-a dreptul bantuit. L-am curatat cum nu se putea mai bine, mai aveam un pic si il bagam la ultrasunete si tot nu imi da pace...in turatie, mai ales de la a III-a in sus, cum sar de 3000 rpm, sare masina de bot in sus, doar la vale ce o pot tura mai bine...dubios avand in vedere ca partea de aprindere-culbutori o am reglata corespunzator |
--------------------
Renault
Megane
2011/E2
- rosii
|
|
Mario 86 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
scuze de intarziere,tin sa va anunt ca tot nu merge ,cand l-am pus pe masina mergea bine dar dupa vreo 10-15 min iar a inceput sa faca asa ,cred ca o sa cumpar unu nou ,borgou e bun de ceva dati-mi niste sfaturi????????
|
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
ZTV |
![]()
Post
#58
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
ai fost la mecanic unde te am trimis eu, macar sa se uita , poate descopera ceva pe masina ta...Si decat sa iei bogou mai bine te duci si cauti un Carfil in stare buna pe forum sau la dezmembrari
This post has been edited by ZTV: 13 Mar 2009, 23:46 |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#59
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
mai bine ia carfil nou)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ZTV |
![]()
Post
#60
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 06:43 |