DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema bujii, se strica usor

geopsi
post 14 Mar 2009, 13:08
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




am fost ieri la mecanic, am discutat si a zis ca schimba supapele dar asta cam peste o luna sa aiba el timp...a zis ca schimba 4 supape daca nu ma insel, dar astea nus 8? adica nici ultimul hal de carpeala nu vreau sa fac.
catre ce firma sa ma orientez, eventual si niste preturi.

imi cer scuze daca pun o intrebare de necunoscator dar supapa parca stiam ca este cea care culiseaza, simeringurile sunt ca un fel de garnituri, cume bine sa schimb?numai unele, ambele?

This post has been edited by geopsi: 14 Mar 2009, 22:29


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 14 Mar 2009, 23:24
Post #32


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai schimbi toate supapele+ghiduri+simmeringuri,chiulasa planata si verificatele scaunele.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geopsi
post 15 Mar 2009, 21:44
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




si niste preturi estimative+ recomandare firme sa stiu si eu sa pun un ban deoparte


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-03-YHD
post 15 Mar 2009, 23:42
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 13 March 09
From: Bucuresti / Pitesti




Marca Dacia, piese de origine... Preturi nu stiu. Treaba cu planarea chiulasei nu e necesara. Umbli la scaunele de supape numai daca nu inchid dupa rodarea acestora cu pasta. Se verifica cu benzina. Daca picura cat de putin pe la supape(supapele fiind inchise) schimbi chiulasa. Dacat sa reconditionezi chiulasa mai bine o schimbi, ca asta e carpeala (e pacat de banii tai). Daca dai chiulasa jos iti trebuie si garnitura de chiulasa si un tub de pasta de etansare (iti recomand asa ceva in locul siliconului pentru etansarea chiulasei. Gasesti la piese auto straine sau pe la reprezentanta) Iti va trebui si un tub de silicon (negru) pentru etansarea capacului de la tacheti si garniurile de la capacul de la tacheti.
post-336-1110552475.gif Eu am patit treaba cu supapele la Skoda. Pret : 7000 RON. Deci, la Dacia merita facuta treaba ca lumea ca dupa mine te duce la maxim 1500 cu inlocuit chiulasa.


--------------------
Dacia 1310 L - B-03-YHD 1993 Break
Skoda Fabia 2003 Break - B-25-TTB

Cine-i harnic si munceste, are tot ce vrea. Cine-i lenes, trandaveste, are mai ceva!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geopsi
post 17 Mar 2009, 20:40
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




1500de lei? doamne dumenzeule! cum sa dau eu atat?nu se merita sa dau atat daca eu tin masina asta maxim 3 ani de acum in colo. si la 45000km chiuloasa sa fie stricata?


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 17 Mar 2009, 21:57
Post #36


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ce pasta pui tu la garnitura de chiulasa? (pt etansare chiualsa ai spus ceva) sau nu am inteles bine?

ia din dezmembrari o chiulasa daca chair e nevoie...si 1500 nu face dacia cu totu....


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 17 Mar 2009, 22:04
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




face dacia cam 1000 de euro probabil daca e intretinuta. Dar tra sa fi tampit sa dai 15mil pt a rectifica o chiulasa. Mai ales cand o cumperi noua din magazin pe la vreo 6 milioane. Si mai ales cand supapele ei nu trec de 100 de lei sa le cumperi.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geopsi
post 18 Mar 2009, 09:46
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




da dar io ma gandeam sa schimb doar supapele eventual si segmentii daca or fi uzati si daca schimb segmentii implicit si garnitura de la supapa. sa ma ajunga pe la 500 de ron cu totul(piese) adica 200 lei supape 200 de lei segmenti, 60 de lei garnitura ar fi 460 maxim 500. mai dau 100 de lei la mecanic si rezolv treaba ca asa daca e sa dau 10 mil o bag naiba in garaj si nu mai merg cu ea pana nu fac bani de alta ca si asa mai am alta masina....


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 18 Mar 2009, 10:24
Post #39


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Scuza-ma ca intreb, dar de unde ai scos tu asa preturi huh.gif

QUOTE
200 de lei segmenti, 60 de lei garnitura


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat - CS-01-TMS 1995/1397cmc
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geopsi
post 18 Mar 2009, 10:45
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




pai am zis sa pun si o marja de eroare! ca mai bine sa fiu pregatit cu mai multi bani decat sa dau din colt in colt.


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 18 Mar 2009, 11:20
Post #41


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Pai garnitura de Fermit ii maxim 20 lei , segmenti undeva pe la 80-90 lei depinde si de motor si de marca lor !


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat - CS-01-TMS 1995/1397cmc
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geopsi
post 18 Mar 2009, 21:42
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




pai motorul este de 1.4...
ma tot gandeam daca tot schimb, pot schimba poate cu ceva care sa imi dea un plus de performanta?


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 18 Mar 2009, 21:50
Post #43


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




tot 100 sunt maxim


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geopsi
post 25 Mar 2009, 22:45
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




stiti vreun site, ceva sa imi fac idee de preturi la supape?


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 26 Mar 2009, 01:48
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




auzi ce zici, nu ar fi o idee buna sa te duci pe la magazine sa intrebi ce au si cu cat iti vand?

Segmentii is intre 40 si 100 de lei, o garnitura de chiulasa de fermit e vreo 12 - 20 de lei, probabil o supapa o fi vreo 10 - 12 lei. Scaunele se rectifica usor. Probabil ca manopera de rectificat e cam 100 de lei.

Daca stai pe forum prea mult si tot ceri preturi si site-uri eu is convins ca no sa faci nimic.



--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 26 Mar 2009, 04:44
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




si sa nu iei cei mai ieftini segmenti daca tot umbli la ei.. i-a si tu ceva mai bun.. ca sa nu fie nevoie sa umbli iar peste 5 luni la ei.. nu te zgarci la nimicuri daca tot faci o treaba.. desi.. mai bine era sa schimbi camasi cuzineti pistoane.. etc.. dar macar segmentii sa ii cumperi buni. Iar supapele te costa cam 100 ron/setu, dar lasa-l pe mecanic sa spuna daca trebuiesc schimbate dupa ce da chiulasa jos o sa vada mai bine sau cate trebuiesc schimbate,ca poate la tine sunt duse decat semeringurile si iti scapa apa in cilindri pe acolo adica pe langa coada supapei,si pentru asta trebuiesc schimbati decat ei nu si supapele. Ca daca schimbi supapele obligat sa rectifici scaunele si alti bani.. inutil parerea mea, apropo.. iti cam consuma apa din borcan nu? si daca nu mergi pe gaz.. atunci sunt sanse mari sa fie bune si ai scapat decat cu semeringurile sau cel mult 4 supape schimbate(cele de evacuare caci acelea se duc) + segmentii de rigoare. Si foloseste bujii calde, sunt mai recomandate pentru motoare dinastea mai decomprimate cum e al tau

This post has been edited by panter1: 26 Mar 2009, 05:20


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 26 Mar 2009, 08:22
Post #47


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(panter1 @ 26 Mar 2009, 04:44)
,ca poate la tine sunt duse decat semeringurile si iti scapa apa in cilindri pe acolo adica pe langa coada supapei,si pentru asta trebuiesc schimbati decat ei nu si supapele.
*




Mai nene , motorul tau se lubirifiaza cu apa , nu cu ulei .... wacko.gif

Ce treaba are semeringul supapei cu apa care sa intre in cilindrii blink.gif ??


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat - CS-01-TMS 1995/1397cmc
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 Mar 2009, 11:45
Post #48


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




@geopsi-de unde esti?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 26 Mar 2009, 20:13
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(Minel @ 26 Mar 2009, 08:22)
Mai nene , motorul tau se lubirifiaza cu apa , nu cu ulei .... wacko.gif

Ce treaba are semeringul supapei cu apa  care sa intre in cilindrii blink.gif  ??
*



Scuze, stiu ca asa e.. ma gandeam la ulei si am spus apa.. deci apa poate scapa pe la garnitura de chiulasa iar uleiul pe la semeringuri, biggrin.gif oricum.. importanta e ideea, si ca omul intelege ca trebuiesc schimbati:P

This post has been edited by panter1: 26 Mar 2009, 20:27


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geopsi
post 26 Mar 2009, 20:15
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




din craiova sunt. apa din borcan nu se duce deloc dar in schimb uleiul se duce bine de tot mai ales in ultimul timp!
o sa ma duc sa intreb faza e ca ajung seara acasa si nu am in drum magazine la care sa intreb.
os a sun maine poate mai urgentez si ma rezolva si pe mine in weekend mecanicul desi el zicea ca inainte de Pasti are tmp.
mersi de preturi... o sa incerc maine sa trec pe la 2 magazine sa vad cum au preturile...

care bujii sunt mai calde?
eu am vazut ca sinterom super merg foarte bine, adica motorul parca trage mai frumos dar se strica repede, brisk insa tin mult mai mult!


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 26 Mar 2009, 20:21
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




De la orice marca de bujii poti gasi bujii calde sau bujii mai reci. Daca iti plac cele de la brisk pune brisk dar sa fie cele mai calde. Eu am bosch WR 8 BC+(tot calde) si cand am avut probleme cu chiulasa mergeau bine si atunci.. Nu le-am mai schimbat, sunt platinate si tin mult.. multumit de ele, dar ca sa ajunga la temperatura optima trebuie sa mergi mai mult cu masina, nu doar 10 km ca nu apuca sa se incinga cat ar trebui sad.gif

This post has been edited by panter1: 26 Mar 2009, 20:25


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Mar 2009, 20:27
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




sinterom 14np18 sunt mai calde decit 14np21, brisk n15y mai calde decit n17y,
ngk bp6hs bp7hs


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v - sv 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rusu_i
post 27 Mar 2009, 16:10
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 226
Joined: 27 May 07
From: Timisoara




o intrebare legata de buji: am cautat azi cateva ore bune la mai multe magazine de piese auto din Timisoara bujii eyquem c42s, dar mi se oferea o bujie Made in India, pe izolatia de ceramica avea sigla Renault si un cod de genul 775 009 876 etc, iar pe cutie avea lipita o eticheta cu Eyquem c 42 s.
Sunt acelasi lucru ca cele Made in France pe care scrie c42s sau facaturi?


--------------------
FORD FIESTA V 1.25 + GPL BRC SQ24.11 - TM-..-... 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geopsi
post 12 Apr 2009, 17:56
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




bun, maine ma duc cu ea la mecanic. am luat un set de supape(adminise+evacuare), simeringuri, garnitura de qloasa(sau cum se scrie). as vrea sa stiu si eu cam cat sa ii dau ca nah, omul nu zice un pret si nu as vrea sa ii dau prea mult sau prea putin, daca trebuie sa schimb atunci pe moment si uleiul?
am niste cuzineti acasa de palier si inca unii dar sunt de dacia 1300. merg, ma gandesc ca daca tot ii am sa ii schimb!
va rog mult daca se poate sa va dati cu parerea ca mine sau cel tarziu marti o termin!


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan solenza
post 12 Apr 2009, 18:02
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 6 April 08




cuzineti depinde daca sunt de 1300 cu palier marit merg daca nu nu daca sunt de maneton(biela) merg 100%


--------------------
ARO dacia 10,4 solenza 1,4 mpi scala - bh o4 frb 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geopsi
post 12 Apr 2009, 18:36
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




zice ca sunt facuti de rulmentul brasov... semicuzinet palier si biela, 2 cutii. oricum oi vedea asta...
apropo, daca tot schimb pot face ceva ca sa mai cresc puterea? asta in cazul in care va trebuie sa schimb setul...
totusi cat ii dau omului?


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 12 Apr 2009, 20:12
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Bre, ma crucesc (si sunt ateu!!) cand vad (aud?) ce scot onor coledzii de forum pe goarna: oare-i schimba uleiul la demontarea chiulasei?
Si mai vrea si "spor de putere"! (Vrei la raliu cu ea?)

Posesorii de masina se cam impart in 2 categorii: aia care stiu unde se pune benzina si aia care mai stiu si altceva (si astia, unii au aflat asa, de sanchi, ca aveau timp liber si se plictiseau, iar altii aveau doar niste troace si ne-permitandu-si altceva au fost nevoiti sa la carpeasca cit mai mult singuri...)

Concluzia cred ca o puteti trage si singuri...

Toate cele bune, Paste placut si lasati-o moale cu etilicele!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 12 Apr 2009, 20:17
Post #58


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




ce are chiulasa cu schimbatul uleiului? de ce sa arunci banii degeaba? speli cu benzina, sau ceva asemanator?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geopsi
post 12 Apr 2009, 20:34
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 12 September 07




intrebam de ulei pentru ca unii zic ca atunci cand faci motorul e bine sa pui un ulei mai slab calitativ primii 500-1000km pana se strange chiulasa... ma gandeam ca al meu e relativ nou 3 luni si cam 2000km dar e negru, sa il tin tot pe asta sau sa si pun unul nou...
nu inteleg de ce te superi ca intreb, asa pe forum am citit despre seturile motor tribocotat care cica ar fi cu teflon la suprafata si aluneca mai bine, am citit ca merge pusa o chiuloasa de 1,6, mai ziceu unii pe forumul oltcit ca pun pistoane cu capul bombat ca sa creasca raportul de compresie etc... io ziceam ca daca o fi sa schimb sa si schimb cu ceva mai bun, atata tot. multumesc.

100 de lei e ok pt munca asta?


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 13 Apr 2009, 09:09
Post #60


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




eu sa ma supar? nu....
setul e nou?
daca vrei aditiv sa reduca frecarea pt rodaj, ia cu bisulfura de molibden.....
daca a iesit din rodaj da-i un ulei mai bun....uleiul de rodaj e ulei de rodaj(adica dala prost)...din experienta iti spun ca merita mai bun
la oltcit se baga si seturi de dacie un pic ciuntite....fiecare cum vrea sa faca motorul.

la pret...nu stiu ce sa spun...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th July 2025 - 22:39
Forum Renault