Pompa ulei - presiune ulei
![]() ![]() ![]() |
Pompa ulei - presiune ulei
GoldMD |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|||
Adrian_Boy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
1. Nu - ce sa etanseze? are 3 suruburi!
2. Semiinele baie de ulei + cele de pluta. 3. Debit marit sa fie. 4. Exista un aditiv de la 2+2 pentru spalare. Succes! |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Minel |
![]()
Post
#3
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Pompa de ulei , intre corpul sau si bloc motor , DA ...are garnitura de clingherit ...daca nu gasiti , recomand un silicon de calitate ... ... acolo este suprafata de contact care ma indoiesc ca ar fi perfect plana .... si poate scapa presiune .
Bafta !!! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Am vazut ca pentru carterul inferior, la unele modele trebuie doar silicon. De semi-inelele alea e nevoie la toate modelele?
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Minel, unde vine garnitura aia, eu unul nu am vazut asa ceva, dar trec azi pe la un magazin de piese auto si intreb acolo, dar daca ma fac de rusine, vezi ca te sun pentru dedicatii
![]() Attached thumbnail(s) simg1872iu6.jpg ( Size: 74.02k ) Number of downloads: 754 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Cum imi dau seama dupa aspect daca pompa este sau nu cu debit marit? Ca vanzatorii sunt in stare sa zica ca e si sfintita de marele patriarh rus numai sa vanda.
Si cat despre garnitura, exista, am intrebat eu la magazinul de piese local. This post has been edited by GoldMD: 22 Jul 2013, 13:58 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Referitor la punctul cu garnitura pentru pompa de ulei, am fost ieri la cavar si am intrebat de asa ceva, cica exista dar nu au
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Minel |
![]()
Post
#8
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Daca nu ii deteriorata .. se poate curata bine ... si cu un strat suuubtirel de silicon si pe o parte si alta si merge fara probleme montata ...
Bafta !!! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Maine pun in aplicare pompa noua + ulei 20w50 si filtru nou. Daca si asa am presiune mica dupa ce se incinge, o dau la remat cat ai zice peste. Ciudat e ca nu bate nimic, dar absolut nimic prin motor, si am problema doar cand e incins bine motorul acum vara.
This post has been edited by GoldMD: 23 Jul 2013, 09:25 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
la remat nu mai sunt tichete, deci ai de asteptat
incearca si cu un ulei de calitate, poate iti merge mai bine. eu folosesc de 3 ani doar castrol magnatec 15w40 parca, nu mai stiu sigur. am un bidon in masina ca sa stiu ce sa cumpar cand il schimb. bineinteles si un filtru de calitate |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Am ulei bun in ea acum, 10w40, cu care am facut cam 800km, de vreo 2 luni schimbat, dar cand se incinge masina bine, mai ales dupa un drum mai lung, mai turat, la dealuri, cand raman la ralanti, imi palpaie becurile din bord ca instalatia de craciun. Trebuie sa dau ralanti-ul la 1200-1300 ca sa se opreasca din palpait. Nu prea imi convine nici presiunea la turatie, care e abia vreo 2.5 la 3000 de ture. Incerc maine si uleiul mai gros si pompa noua. Vad ce rezolv.
Cei care au mai dat jos baia la un CN3, ce garnituri au folosit ca sa o puna la loc? Doar mastic sau trebuie inele + cele de pluta? 23 Jul 2013, 11:06: Imi puteti spune de cat sunt subururile pentru scut? Ca sa stiu sa fac rost de o tubulara inainte sa ajung la tara cu masina. Scutul meu este asa : This post has been edited by GoldMD: 23 Jul 2013, 11:06 Attached thumbnail(s) scut_motor_pt_dacia_1310_794ab12836588449ea_800_600_1_95_1.jpg ( Size: 92.9k ) Number of downloads: 744 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
corbex |
![]()
Post
#12
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Ma bag si eu in seama, sper sa nu va suparati.
![]() De vreo luna am si eu o oarecare problema cu presiunea. Inainte cu motorul cald aveam 4 la relanti si 6 in turatie. Acum am 2.5-3 la relanti si 4-5 in turatie. Sa incep sa ma ingrijorez? Am o ipoteza cam ciuadata. La ultima completare cu ulei ( de... mai pierde) cred ca am pus prea mult. Se poate sa fie prea mare presiunea in pompa si sa dea pe afara pe la supapa aceea cu bila? |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#14
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
@GoldMD - 10W40 dar de la ce producator, daca e M10W40 fabricat in 1900 toamna, il poti arunca linistit? Si masina mea a mers vre-o 5 ani si 25.000 km cu 10W40 de la Elf (pina a inceput sa fie fabricat la Brasov) și Castrol Magnatec. Si nu il minca de nici o culoare. Il pierdea pe la semeringul de distributie. Dupa ce l-am schimbat nu a mai pierdut. Cind uzura la motor s-a marit am trecut pe Castrol magnatec 15W40 pentru 2 schimburi pina am schimbat setul motor. Lipsa de presiune se poate datora si uzurii intregului ansamblului motor, nu numai pompei de ulei. Motorul ar trebui desfacut si verificat piesa cu piesa.
@DJ-55-AMC - pina la 2 e bine, dupa aceea nu mai e asa de bine. Recomandarea principala ar fi sa schimbi uleiul cu unul de calitate si filtrul. Daca nici asa nu se remediaza problema problema s-ar putea sa provina din alta parte. Sfatul meu e sa nu mai umblii cu masina asa. Cit priveste completarea cu prea mult ulei, stai linistit, nu e nici o problema, o sa fie el dat afara pe undeva. Dacia nu este vestita pentru etanseitatea ei. |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Oricum motorul va fi refacut complet. Problema e ca nu stiu daca il fac luna viitoare sau la iarna, dar de facut tot il fac. Cred ca pana nu ma apuc de motor asa o las...
Adevarul ca si la ce ulei bag (Lubrifil 15w40) ce asteptasi sa mai am... Curios este ca a inceput sa fac gat de putin timp. Dupa ce refac motorul ce ulei ma sfatuiesti sa bag? Daca tot am motor nou vreau sa bag si ulei pe masura. This post has been edited by DJ-55-AMC: 23 Jul 2013, 13:35 |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Uleiul este Aral momentan, in masina. Zic ca masina nu cred ca este foarte uzata pentru ca nu am batai, trage, etc samd. In fine, o sa vad maine cu ulei mai gros si pompa noua cum face.
Spuneti-mi va rog, la modelul ala de scut, de cat sunt suruburile? |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
13 sau 17.
|
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Mersi mult. Am sa caut tubulare sa fiu pregatit pe maine.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
val2011 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Astazi am vazut ca sta acul de la indicatorul de presiune sta tocmai jos. Asta inseamna ca nu mai are presiune deloc?
![]() This post has been edited by val2011: 23 Jul 2013, 17:42 Attached thumbnail(s) 2.jpg ( Size: 468.28k ) Number of downloads: 657 |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Daca in acelasi timp se aprinde si becul ala rosu de putin mai jos, da, probabil ai presiunea periculos de mica. Nu umbla asa. Daca nu se aprinde si cel rosu, trebuie investigat daca sondele/indicatoarele sunt bune. Cel mai bine verifica cu alte sonde sau cu un manometru de ulei conectat direct la gaura de la sonda (treaba ce se face de obicei in service).
This post has been edited by GoldMD: 23 Jul 2013, 17:44 |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
val2011 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Recunosc ca am scapat mai mult ulei la completat. Acum dupa ce a mai scazut vad ca incepe sa creasca si presiunea.
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#22
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(val2011 @ 23 Jul 2013, 18:40) Astazi am vazut ca sta acul de la indicatorul de presiune sta tocmai jos. Asta inseamna ca nu mai are presiune deloc? ![]() porneste-o scoate busonul de umplere cu ulei,si vezi daca arunca picaturi de ulei(adica daca urca uleiul in rampa de culbutori),daca urca ulei in rampa si nu are nici un zgomot suspect motorul,inseamna ca poate fi defect chiar ceasul(la cat iti indica tie presiunea,ar fi trebuit sa se aprinda becul). ![]() |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
val2011 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Cred ca trebuie schimbat ceasul\sonda. Sigur iti da informatii eronate. Cat de mult ulei trebuia sa pierzi in 100 km?
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
val2011 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Pai tocmai ca nu am pierdut mult de aceea nu s-a ridicat si presiunea mult, cred eu. Dar normal unde trebuie sa stea indicatorul?
This post has been edited by val2011: 24 Jul 2013, 16:56 |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Nu va suparati pe mine baieti,da' eu sa nu ai presiune la ulei din cauza ca ai nivelul de ulei marit n-am mai auzit. Invers da,am si vazut pe "viu" dar sa spui ca nu ai presiune la ulei fim cauza ca ai pus prea mult mi se pare o ineptie. In cel mai rau caz se face usoara supra-presiune in carter si ti-l da afara pe la simeringuri,pe la circuitul gazelor de carter,etc,nicidecum sa nu iti faca presiune. Mai mult ca sigur e ori sonda bulita ori ceasul face figuri.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
val2011 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
sebymesteru: nu fi rau ca nu prea ma pricep. O posibila cauza poate fi ca am ulei 10W40 castrol pe caldura asta?
This post has been edited by val2011: 24 Jul 2013, 17:37 |
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Val,nu sunt rau,dar e logic ce se intampla in baia aia de ulei,nu trebuie sa te pricepi ca sa iti dai seama. Daca pui in orice vas un lichid si bagi in el o pompa care sa il scoata de acolo,daca e vasul mai plin putin inseamna ca nu iti mai da lichidul afara? Presiunea aia nu pica de pe o zi pe alta indiferent de ce ulei ai in motor. Ori e firul iesit de la sonda,ori sonda s-a bulit,ori ceasul e aiurit ori ai un fir rupt undeva. Scoate firul de la sonda din papuc si pune-l la masa. Ceasul ar trebui sa indice maxim. Atunci sti ca firele sunt bune si ceasul la fel si atunci ramane doar sonda de verificat.
This post has been edited by sebymesteru: 25 Jul 2013, 14:10 |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
GoldMD |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 199 Joined: 24 August 12 From: Iasi ![]() |
Ca sa fac un update la situatia mea - s-a imbunatatit dramatic dupa o doza de 2+2 cu teflon. Eram foaaaarte sceptic dupa cate am citit pe forum, dar chestia asta chiar a dat roade. Dupa dealuri urcate cand eram sigur ca uleiul din baie e numai bun pentru cartofi pai, la ralanti la 800 de ture, nu imi mai clipoceste nici un beculet. Probabil motorul meu e si putin uzat si i-a prins bine un aditiv. La mine si-a facut treaba cu varf si indesat.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 06:54 |