Reglaje ambreiaj si directie
![]() ![]() ![]() |
Reglaje ambreiaj si directie
jjcage |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 23 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
Clio
1.6 16v
2007 Exception
|
|||
satori |
![]()
Post
#2
|
![]() "wherever i may roam"-er Group: Members Posts: 214 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
pentru directie, ai facut geometria?
ambreiajul la logan este hidraulic? |
--------------------
Chevrolet
Kalos SXPP 04, Spark 06
2004, 2006
- BxxBUH
|
|
klaus |
![]()
Post
#3
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Aici are dreptate satori, te paste un drum in service pentru directie (facut geometria) - cica au o tendinta astea de la logan sa se mai "aseze" dupa vreo 1000 km.
ref. la ambreiaj: nu, nu este hidraulic, este pe cablu. se poate regla si el. PS: preferabil pentru directie sa te duci in service la garantie pentru ca directia are date niste puncte de vopsea de sigiliu. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#4
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Cum a spus si Klaus , ambreiajul est epe cablu, il poti regla si singur. Problema e ca va trebui prima data sa te duci la garantie ca sa desigilezer ei surubul ala.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
Rius_wear |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 March 05 ![]() |
1. Pentru ambreiaj - e normala modificarea garzii lui, dara daca te deranjeaza si nu iti convine e bine sa te duci la un service autorizat si sa ii lasi pe ei sa il regleze . Nu dureaza mult si de intrat in garantie reglajul nu intra, si nici nu e scump poate sa nici nu iti ceara bani. Sfatul meu e sa nu incerci sa il reglezi tu .O reglare incorecta a lui iti poate pune sub presiune continua rulmentul de presiune pe placa rezultand o uzura a mecanismului ambreiajului pana la distrugerea lui. Asta sigur nu o sa intre in garantie si nici nu cred ca va fi sub 10 mil. inlocuirea lui.
2. Cu directia - daca nu iti trage mereu dreapta, incerca sa iti faci presiunea rotilor, sa alegi tu un drum pe care il consideri cel mai drept, si rulezi masina pe mijlocul lui, nu pe banda ta de mers, jumate pe sens invers si vezi daca atunci trage. Datorita declivitatii drumurilor (mijlocul drumului e la o cota mai ridicata decat marginea lui) masina iti poate trage dreapta. Daca tot trebuie sa corectezi traiectoria du-te la service .. sigur intra in garantie geometria. Te salut si sa te bucuri de el.. |
-------------------- |
|
osirus |
![]()
Post
#6
|
![]() Milionar de week-end Group: Banned Posts: 501 Joined: 17 November 04 From: Salajan ![]() |
Mie nu mi se pare normal ca dupa 2 mii km sa ai nevoie de astfel de reglaje,dar ma rog,fuguta la service si trebuie sa intre in garantie reglajele astea ca nu sunt km multi,dar parca vad ca o sa zica aia din service,referitor la directie,ca cine stie ce gropi ai luat,dar fa scandal,repet nu mi se pare normal sa se intimple asta asa repede! |
--------------------
Dacia/Skoda
Logan ambition
- Octavia L&K vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"............... |
|
trf |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 6 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Am putin peste 6000 km si am aproximativ aceleasi probleme. Ambreiajul prea moale, dupa ce la inceput a fost potrivit ca reglaj si la mine masina trage un pic stanga. Am verificat-o mergand pe mijlocul drumului si i-am verificat si presiunea la roti. O sa incerc sa ma duc cu ea in service saptamana asta.
Revin cu noutati. |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Preference 1.4
- B - 81 - T R F
|
|
tazzz |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 26 August 04 From: Iasi - Romania ![]() |
daca prin "trage dreapta" vreti sa spuneti ca daca tineti volanul perfect drept se duce spre dreapta atunci asa face toate...dar se rezolva cu o scurta vizita pentru refacerea geometriei rotilor fata
![]() nu stiu de ce va bateti voi capul cu probleme d-astea minore ca pe mine nu ma deranjeaza câtusi de putin... despre ambreiajul moale, poate nu v-ati obisnuit destul cu masina sau sunteti obositi, etc...la mine se intampla sa nu-l apas destul si cand schimb viteza sa faca urat cutia...dar nu e din cauza masini, e din cauza soferului, ca am patit acelasi lucru pe alte 2 masini...si am 6000 de km...deci nu e tocma necunoscuta masina... |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.6
- IS XX TAZ si aici ar fii semnatura nu? :)
|
|
Sony |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Chestia asta cu ambreiajul pe care nu il apas corect o mai patesc uneori si eu! Asa am observat ca pentru unele viteze trebuie ambreiajul apasat mai tare.
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
fbatran |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 13 March 03 From: Timisoara ![]() |
yep ... subscriu si eu aici .. cred ca e treaba de obisnuinta
atentie si la reglat scaunul, sa ajungeti cu pedala de ambreiaj pana jos daca ambreiaju e in podea nici nu mai agata mie imi mai caraie ca nu m-am obisnuit cu mansalieru, si in loc de a 4-a dau cu curu .... mai multa grija si se rozolva |
--------------------
Dacia si Audi
LGN si mai nou A4
2005
- BFO
|
|
m-power |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 9 December 04 From: Iasiington ![]() |
Am fost eu azi in service, pt aceeasi problema cu ambreiajul (cam sus). Maimutele, dupa ce s-au uitat lung la ceas (era 16:30 si terminau programu la 17:00), au dat raspunsul de care ma temeam: "nu putem decat sa masuram cursa ambreiajului. Daca se incadreaza in specificatiile din manal...nu reglam nimic". Am zis ok si am plecat. Ma mai duc maine dar pe la 11, cand au timp sa masoare ca lumea...ca azi in mod sigur s-ar fi incadrat in specificatiile Dacia. Va tin la curent...
|
--------------------
Dacia Logan
Ambiance
- IS xx DAM Daca nu aici...cand??
Daca nu acum....unde ???!? |
|
n.vasiliu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 119 Joined: 12 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Ai fost? Ce s-a mai intamplat?
|
--------------------
DACIA/Renault
LOGAN Ambition 1.6
- -
|
|
CosminM |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 24 January 05 From: Sibiu ![]() |
La toate loganurile ambreiajul prinde sus? E in regula sa prinda sus? Eu am auzit ca nu prea..e ok. O cunostinta a fost cu loganu la service si aia i-au spus ca reglajul e in specificatii . El si l-a reglat singur .
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.4
- SB....... În momentele dificile ale vieții trebuie să ridici capul, să scoți pieptul în față și să spui cu hotărâre: "Acuma chiar că am pus-o!"
|
|
Sony |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Nu prinde la toate sus. Al meu tine un pic mai sus de jumatatea cursei.
Daca prinde foarte sus este posibil ca atunci cand pedala este ridicata complet ambreiajul sa functioneze patinat. Asta inseamna randament scazut si uzura accentuata a discului. |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Vreau sa spun ca eu daca las liber volanul pe drum drept merge perfect destul de mult, abaterea este neglijabila, aproape inexistenta. Am incercat asta si pe autostrada la viteza destul de mare.
|
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
Sony |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Sa nu ne spui ca aveai si familia in masina!
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
va dau si eu un sfat:cei care nu sunteti siguri de probleme cu directia, luati in masina un sofer cu experienta, care a avut dacii la viata lui, sau chiar mergeti, eu asa am facut, la baietii care fac geometria, si luati-l pe ala de pe rampa la o tura cu masina, in 5 minute, daca ii mai dati si o cinste, simte imediat daca sta bine masina sau nu!
|
-------------------- fan VAG!
|
|
m-power |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 9 December 04 From: Iasiington ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Ambiance
- IS xx DAM Daca nu aici...cand??
Daca nu acum....unde ???!? |
|
DomnulK |
![]()
Post
#19
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(CosminM @ 28 Mar 2005, 13:08) La toate loganurile ambreiajul prinde sus? E in regula sa prinda sus? Eu am auzit ca nu prea..e ok. O cunostinta a fost cu loganu la service si aia i-au spus ca reglajul e in specificatii . El si l-a reglat singur . Asta am facut si eu.Adica eu m-am dus la garantie cu masina si am zis ca nu intra in marsarier.Au masurati mesterii pe acolo...si au ajuns la concluzia ca ambreiajul tine prea jos. bun...mi-au ridicat pedala de ambreiaj la nivelul celei de frana<cursa furcii sa fie de 30 mm> am plecat de la ei...si am luat decizia dupa 1 km de mers ca il reglez eu dupa cum imi place mie sa fie pedala aia. Asa ca acum furca are o cursa doar de 25mm.si cupleaza si decupleaza mai jos.asa ca nu mai sunt nevoit sa fac genoflexiuni cu piciorul stang. |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
Cib |
![]()
Post
#20
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
pentru directie:
1. sosele sunt facute ca sa fie inclinate putin spre dreapta sensului de mers ca sa nu balteasca apa pe sosea. Daca diferentele de corectat sunt mici atunci stai linistit 2. schimba cauciucurile pe diagonala(cu tot cu jante) si vezi daca face la fel 3. verifica daca ai o uzura anormala pe unul dintre cauciucuri. Daca da-service, garantie, reglaj unghiuri Pentru Ambreiaj: vedeti ca sistemul nou de ambreiaj este fara cursa libera a tijei (cel putin nu se simte. Furca de debraiere sta in contact mereu cu rulmentul de presiune. Se poate regla sa tina mai jos sau mai sus, dar asta nu e decat pentru confort. Ambreiajul va merge la fel. Sper sa nu exagerati ca sa tina f sus ca atunci chiar e o problema mare. merge patinat. |
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
milu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 23 April 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Cib @ 30 Mar 2005, 12:27) vedeti ca sistemul nou de ambreiaj este fara cursa libera a tijei (cel putin nu se simte. Furca de debraiere sta in contact mereu cu rulmentul de presiune. Ieri am pus lichid de spalat geamul in bidon si m-am uitat si eu mai atent pe la motor, la cablul de acceleratie (este un topic cu cablul de acceleratie care s-ar putea sa frece pe o conducta), nivel ulei, lichide etc; si am constatat ca ambreiajul nu are cursa libera, rulmentul freaca tot timpul pe placa de presiune. E normal asa ceva? Nu s-ar putea pune un arc de acceleratie de la berlina care sa traga un pic de tija astfel incat sa fie un pic de cursa libera? Si o alta chestie: Tija ambreiajului e din plastic, sau e din metal si e acoperit cu un strat de plastic? Ma gandesc ca la un reglaj defectuos al cablului (daca e mult prea strans) apesi tare pe pedala, nu se poate rupe tija? |
--------------------
Duster 1.5 dCi
&
Logan 0.9 TCe
|
|
inconturnabil |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 14 July 04 ![]() |
Este normal, rulmentul de presiune este în contact permanent cu diafragma (forta de apasare este constanta ).
|
--------------------
ALFA ROMEO
GIULIETTA
2011
|
|
m-power |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 9 December 04 From: Iasiington ![]() |
Am fost in sfarsit din nou in service cu ea. Mai bine nu ma duceam. Am pierdut timpul degeaba deoarece:
-Dom'le am ambreiaju cam sus...ma doare picioru stg! Se urca si masoara cu un aparat de inalta precizie - piciorul. Rezultatul... -AAAA....stati linistit e numai bun...asa e la toate, asa trebuie sa fie. Daca il coboram, nu stiu ce pateste placa de presiune si nu e bine. -Dom'le, dar cu motoru rece intra destul de greu in a 2-a si face si un oarecare zgomot! Hat a-ntaia, hat a doua....de, motoru cald, nu mai facea, evident. -AAA stati linistit, nu e nimic de ingrijorat, asa face toate.... Si a inceput sa o dea in balarii cu nu stiu ce caz asemanator la Solenta. Cum timp liber nu am mai de loc si deja ma grabeam sa plec, ce sa mai stau la cearta cu el. Cred ca o sa-mi iau concediu si sa stau putin pe capul lor ca altfel nu se poate. Va mai tin la curent cu evolutia. Daca slabesc piulitele de la cablul ambreiajului, pedala ar trebui sa tina mai jos,nu? Iar placa de presiune n-ar fi de loc in presiune, decat daca am strange piulitele alea mai tare, asa-i? (nu prea ma procep, se intelege nu, dar mie asa imi pare logic) |
--------------------
Dacia Logan
Ambiance
- IS xx DAM Daca nu aici...cand??
Daca nu acum....unde ???!? |
|
dras |
![]()
Post
#24
|
![]() Driver Group: Members Posts: 163 Joined: 21 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Legat de ambreiaj si de frina:
Nu am probleme cu functionarea lor. Mi se pare ca sunt eficiente. Ce ma seaca este ca pedala de frina, in momentul in care o eliberez scoate un scirtit (e drept destul de slab), iar ambreiajul il simt ca se freaca de ceva si presimt ca o sa inceapa si asta sa scirtiie. Am dat cu spray lubrefiant toate articulatiile celor doua pedale si nici un rezultat. Pana mea ![]() Mai are cineva aceste simptome, sau sunt eu norocos ca de obicei? |
--------------------
Honda
Accord Executive
2007 / 2.0 A/T 155CP
- B-74-***
|
|
Wolfman |
![]()
Post
#25
|
![]() The Fastest Group: Members Posts: 483 Joined: 9 July 04 From: Murciélagos ![]() |
QUOTE(m-power @ 12 Apr 2005, 11:27) Daca slabesc piulitele de la cablul ambreiajului, pedala ar trebui sa tina mai jos,nu? Iar placa de presiune n-ar fi de loc in presiune, decat daca am strange piulitele alea mai tare, asa-i? (nu prea ma procep, se intelege nu, dar mie asa imi pare logic) Cu cat strangi piulitele de la cablu ambreiajului, ambreiajul tine mai sus iar daca strangi si mai tare ajunge sa patineze discul; cu cat slabesti piulitele, ambreiajul tine mai jos... |
--------------------
Opel
MOKKA X
1.4 T 2019 "Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
|
|
daciaclub-Balcanic |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 9 July 03 From: Iasi ![]() |
La mine pedala de amreiaj este mai tare decat la alte loganuri. Are vreo treaba cu reglatul ambreiajului?
|
--------------------
Dacia Logan
Preference 1,4 MPI
- B-39-NRZ
|
|
adrianio |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 29 July 05 ![]() |
Legat de ambreiaj: si mie mi se pare ca tine prea sus. Acum dupa 3000 de km am un zgomot suspect la ambreiaj, care nu se mai aude atunci cand il apas. Zgomotul l-as putea asemana cu un zgomot de motor Diesel.
Vreau sa-mi fac timp sa trec saptamana viitoare pe la service, sa le spun si de marsarier care percuteaza numai cand vrea el, eventual si caraie atunci cand stau pe loc cu piciorul pe frana!!! Ce service ati recomanda pentru interventii la motor? |
--------------------
Dacia
Logan
- B-42-GVD
|
|
Danco |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 197 Joined: 9 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Intr-un alt thread s-a ajuns la concluzia ca la majoritatea Loganurilor ambreiajul tine peste jumatate, cam la trei sferturi cu reglajul original din fabrica.
Cat despre zgomotul "de diesel" pe care-l face ambreiajul si care dispare cand se debreiaza iar s-a discutat, e caracteristic solentelor si s-a mostenit la Logan. Nu e nici o problema, asa face toate. Mai mult, un amic de-al meu cu solenta a fost in service si a schimbat discul, placa, rulmentul, etc, pe garantie ca s-a "descurcat" cu maimutoii, exact pe motivul zgomotului asta "de diesel", iar dupa 1000Km zgomotul a reaparut si la ambreiajul cel nou. L-am ascultat prin comparatie si e identic si la Logan. |
--------------------
---------------
Logan Ambition
- --------------- Vorbind ai pierdut privilegiul de a parea intelept!
|
|
costi |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
@adrianio:
1. mai gindeste-te ref marsarier! mai mult ca sigur ca la service iti vor demonstra ca intra 10 / 10. 2. cu ambreiajul nu ai nici o sansa ; este zgomot "tehnologic" |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Hmm, nu stiu cat de tehnologic este... 180.000 Km cu ambreiajul original si n-am avut nici un zgomot suspect. Pentru ca am avut un mica problema cu intratul in viteza I, am suspectat ambreiajul, insa nu de acolo era. Atunci mi-a venit ideea geniala sa schimb rulmentul de presiune, chiar daca nu era uzat, asa preventiv. De atunci m-am capatuit si eu zgomotul de diesel
![]() ![]() |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:03 |