Carburator, intrbari
![]() ![]() ![]() |
Carburator, intrbari
N E S |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|||
Adrian_Boy |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Recomand, doar putina vaselina
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Am reusit pana la urma, cu putina vaselina.Dar nu mergea carburatorul
![]() ![]() Am pus din nou bourget-ul pe masina, duminica ii fac consumu cu o sticla de 2l pusa la motor. Se mai gaseste carburator carfil de 1300 nou? 10 Oct 2009, 18:46: Ce efecte are jigloarele de 1300 puse pe un corp de carburator de 1400? Si carburatoru pe motor de 1300 cm? Multumesc si stima This post has been edited by paul-tm: 10 Oct 2009, 18:46 |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
si eu am tot bourgeot pe aro l-am dus la cineva cand a fost nou acum un an si ceva , l-a reglat bine la curatat si l-a pus la el pe dacie pe distanta de 5 km a scos un consum de 5% km ,cu o viteza maxcima de 80 km/h
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
O sa incerc sa imi fac unu, am un carb de 1300, e cam murdar si nu stiu cum sa il spal. Cu detergent de vase, sau decarburol? Neparat daca spal carburatoru trebuie sa dau jos axu de la acceleratie si ganiturile de teflon?
|
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Ia niste garnituri noi de teflon, este 1 leu una maxim si se schimba in 5 minute ambele
![]() Il speli cu decarburol 24 ore,poate si mai mult, numai sa nu il tii in brate ![]() Il sufli cu aer comprimat, eu am luat o siriga cu ac subtire si am bagat decarburol prin toate orificiile ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Mersi de raspuns. Eu am cumparat un carburator de 1400 de la sebastian(dacia rasturnata).
Nu ma mai chinui sa dau jos bucsile de teflon, am vb cu sebastian si au fost schimbate bucsile,reglata clapeta de acceleratie in service.Si cumpar un spray de curatat carburatoru si sper sa rezolv ceva sa nu mai demontez si axu de pe carburator. Curios carburatoru e de 1400 si are jiglere de 135 cu 170 mm. Din cate stiu astea sunt jiglere de 1300. This post has been edited by paul-tm: 10 Oct 2009, 23:00 |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Mai verifica sa nu aibe carburatorul vro fisura, cu toate ca e putin probabil, dar mai verifica asa :
- etansarea dintre cele doua corpuri ale carburatorului sa fie perfecta prin acea garnitura de hartie. - surubul de cupru sa fie strans, ca sa nu se prelinga pe acolo benzina. Totusi i-ti recomand sa schimi cele doua bucse de teflon, altfel nu mai vad cum ti-ar mai arunca benzina pe acolo cu ele noi ![]() LE> mai verifica nivelul din CNC, eu folosesc doua spirale de 6 si unul de 13. Sa ai si plutitorul Ok, eu unul le prefer pe cele din plastic. This post has been edited by Adrian_Boy: 11 Oct 2009, 09:52 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#39
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Am schimbat si eu axul cu totul la carburator ca n-am gasit corp bun, dar acuma strange putin in bucsile alea de teflon, ii pun periodic cate o picatura de ulei si incepe sa-si de-a drumul...macar nu mai curge si nu trage aer fals
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Eu cand am introdus cele doua bucsi, am pus si vaselina ... bine ... ca, in calea benzinei e cam greu sa reziste acolo ... dar e buna si solutia aleasa de tine Nelule.
La introducerea celor doua bucsi, trebuie o pozitionare ca la carte, altfel te miri ca-ti trage aer fals pe acolo si alti balauri ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Salutare. Am cumparat un set de jiglere de 1300 noi si jigleru din poza nu imi dau seama unde ar trebui sa il montez?
Si am membrana de la pompa de sprit si nu are lipita de ea garnitura de carton.Pe ce partea vine pusa la montaj garnitura de carton: pe partea cu axu de fier sau pe partea cu tabla de fier ce vine arcu pe ea? Mersi mult, scuze Adrian ca am folosit poza ta. Attached thumbnail(s) index.jpg ( Size: 116.66k ) Number of downloads: 580 |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
acel jiclor se monteaza langa ciosul de papagal cum privesti carburatorul din partea cu CNC vine in dreapta si cum privesti din partea cu clapeta de acceleratie in stanga cam la 1 cm de ciocul de papagal
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Parca tub emulsor ii zice
![]() Iar fizic, e cam greu de vazut pentru ca se vede doar ca o saiba el, fiind introsud 99% in corp. |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Se va transforma intr-un fel de mazga, suficient incat sa inchida porii
![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
eu am incercat si nu a mers
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
vizitatorul |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 10 May 09 ![]() |
intrebare:carbul de dacie...cum isi pune cnc-ul la atmosfera??????????????
tks This post has been edited by vizitatorul: 15 Oct 2009, 17:21 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- B453SCU
|
|
mishujkl |
![]()
Post
#48
|
![]() posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv ![]() |
Prin canalul din poza, comunica cu cagula filtrului de aer.
This post has been edited by mishujkl: 15 Oct 2009, 20:33 Attached thumbnail(s) mis.JPG ( Size: 113.9k ) Number of downloads: 645 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Pentru etansare, mastic rosu, sau chiar negru. Au rezistenta termica de pana la 350 de grade.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
QUOTE(Adrian_Boy @ 15 Oct 2009, 13:10) Parca tub emulsor ii zice ![]() Iar fizic, e cam greu de vazut pentru ca se vede doar ca o saiba el, fiind introsud 99% in corp. imi statea pe limba de aceea nu am zis cum se cheama ,el se scoate de acolo cu o sarma subtire sau daca e dat carburatorul jos il intorci invers dar cel mai usor iese cu o sarmulita |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Salutare baieti am o nelamurire cu garniturile ce vin puse.Incep de jos in sus in ordinea cum era la mine.
>Galerie>garnitura clingherit>garnitură termoizolatoare>garnitura clingherit>tabla de protectie a carburatorului la caldura>garnitura clingherit>garnitura termoizolatoare>garnitura clingherit>pata calda>garnitura subtire plastic>garnitura clingherit>garnitura subtire plastic>Carburator: E normal sa am atatea garnituri? Mersi mult |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
bobu |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 1 May 07 ![]() |
Salutare,
am desfacut si eu axul cu clapeta de la carb (1400 - fabricatie 1999) si nu are nici o garnitura de teflon. Axul este din bronz (cred) si calca pe direct pe lagarele din corpul carbului. Poate pune careva o poza sa vad si eu despre ce este vorba cu garniturile astea de teflon? Multam. This post has been edited by bobu: 3 Jan 2010, 20:14 |
--------------------
dacia
1310 break
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 02:19 |