DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Carburator, intrbari

N E S
post 9 Oct 2009, 14:51
Post #31


Big Daddy


Group: Members
Posts: 672
Joined: 11 April 09
From: Constanta




QUOTE(paul-tm @ 9 Oct 2009, 14:04)
Salutare.Are ceva daca pun silicon rosu intre garniturile de sub carburator? Sau ce ar fi indicat sa se puna intre ele? Multumesc
*



N-am auzit de silicon rosu pus sub carburator niciodata sincer...uite citeste topicul http://www.daciaclub.ro/Garnituri-carburator-t92642.html si vei afla exact ce garnituri trebuie puse la carburator. Numai bine!


--------------------
Dacia 1310L 1999
I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 9 Oct 2009, 18:59
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Recomand, doar putina vaselina wink.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 9 Oct 2009, 19:24
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Am reusit pana la urma, cu putina vaselina.Dar nu mergea carburatorul mad.gif . Azi mia venit coletu din bucuresti cu un carburator carfil de 1400, lam curatat exterior interior.L-am pus pe masina si curgea benzina pe la ax, pe la ambele capete gun3.gif . Ce ghinion am.....
Am pus din nou bourget-ul pe masina, duminica ii fac consumu cu o sticla de 2l pusa la motor.
Se mai gaseste carburator carfil de 1300 nou?

10 Oct 2009, 18:46:
Ce efecte are jigloarele de 1300 puse pe un corp de carburator de 1400? Si carburatoru pe motor de 1300 cm? Multumesc si stima

This post has been edited by paul-tm: 10 Oct 2009, 18:46


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 10 Oct 2009, 19:39
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




si eu am tot bourgeot pe aro l-am dus la cineva cand a fost nou acum un an si ceva , l-a reglat bine la curatat si l-a pus la el pe dacie pe distanta de 5 km a scos un consum de 5% km ,cu o viteza maxcima de 80 km/h


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 10 Oct 2009, 20:20
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




O sa incerc sa imi fac unu, am un carb de 1300, e cam murdar si nu stiu cum sa il spal. Cu detergent de vase, sau decarburol? Neparat daca spal carburatoru trebuie sa dau jos axu de la acceleratie si ganiturile de teflon?


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 10 Oct 2009, 22:41
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Ia niste garnituri noi de teflon, este 1 leu una maxim si se schimba in 5 minute ambele wink.gif

Il speli cu decarburol 24 ore,poate si mai mult, numai sa nu il tii in brate biggrin.gif

Il sufli cu aer comprimat, eu am luat o siriga cu ac subtire si am bagat decarburol prin toate orificiile wink.gif , sa iei cam 2litri


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 10 Oct 2009, 22:59
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Mersi de raspuns. Eu am cumparat un carburator de 1400 de la sebastian(dacia rasturnata).
Nu ma mai chinui sa dau jos bucsile de teflon, am vb cu sebastian si au fost schimbate bucsile,reglata clapeta de acceleratie in service.Si cumpar un spray de curatat carburatoru si sper sa rezolv ceva sa nu mai demontez si axu de pe carburator.
Curios carburatoru e de 1400 si are jiglere de 135 cu 170 mm. Din cate stiu astea sunt jiglere de 1300.

This post has been edited by paul-tm: 10 Oct 2009, 23:00


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 11 Oct 2009, 09:50
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Mai verifica sa nu aibe carburatorul vro fisura, cu toate ca e putin probabil, dar mai verifica asa :

- etansarea dintre cele doua corpuri ale carburatorului sa fie perfecta prin acea garnitura de hartie.
- surubul de cupru sa fie strans, ca sa nu se prelinga pe acolo benzina.

Totusi i-ti recomand sa schimi cele doua bucse de teflon, altfel nu mai vad cum ti-ar mai arunca benzina pe acolo cu ele noi wink.gif

LE> mai verifica nivelul din CNC, eu folosesc doua spirale de 6 si unul de 13. Sa ai si plutitorul Ok, eu unul le prefer pe cele din plastic.

This post has been edited by Adrian_Boy: 11 Oct 2009, 09:52


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 11 Oct 2009, 11:34
Post #39


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




Am schimbat si eu axul cu totul la carburator ca n-am gasit corp bun, dar acuma strange putin in bucsile alea de teflon, ii pun periodic cate o picatura de ulei si incepe sa-si de-a drumul...macar nu mai curge si nu trage aer fals


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 11 Oct 2009, 14:06
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Eu cand am introdus cele doua bucsi, am pus si vaselina ... bine ... ca, in calea benzinei e cam greu sa reziste acolo ... dar e buna si solutia aleasa de tine Nelule.
La introducerea celor doua bucsi, trebuie o pozitionare ca la carte, altfel te miri ca-ti trage aer fals pe acolo si alti balauri biggrin.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 15 Oct 2009, 07:13
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Salutare. Am cumparat un set de jiglere de 1300 noi si jigleru din poza nu imi dau seama unde ar trebui sa il montez?
Si am membrana de la pompa de sprit si nu are lipita de ea garnitura de carton.Pe ce partea vine pusa la montaj garnitura de carton: pe partea cu axu de fier sau pe partea cu tabla de fier ce vine arcu pe ea?
Mersi mult, scuze Adrian ca am folosit poza ta.

Attached thumbnail(s)
index.jpg ( Size: 116.66k ) Number of downloads: 580


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 15 Oct 2009, 12:46
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




acel jiclor se monteaza langa ciosul de papagal cum privesti carburatorul din partea cu CNC vine in dreapta si cum privesti din partea cu clapeta de acceleratie in stanga cam la 1 cm de ciocul de papagal


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 15 Oct 2009, 13:10
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Parca tub emulsor ii zice biggrin.gif asa ca baga un ochi in carte si-l vezi pe schema.

Iar fizic, e cam greu de vazut pentru ca se vede doar ca o saiba el, fiind introsud 99% in corp.


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 15 Oct 2009, 13:39
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




QUOTE(Adrian_Boy @ 9 Oct 2009, 18:59)
Recomand, doar putina vaselina wink.gif
*


se va topi,nu are efect!


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 15 Oct 2009, 13:46
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Se va transforma intr-un fel de mazga, suficient incat sa inchida porii wink.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 15 Oct 2009, 13:57
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




eu am incercat si nu a mers


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vizitatorul
post 15 Oct 2009, 16:38
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 10 May 09




intrebare:carbul de dacie...cum isi pune cnc-ul la atmosfera??????????????
tks

This post has been edited by vizitatorul: 15 Oct 2009, 17:21


--------------------
Dacia 1310 L 1998 - B453SCU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mishujkl
post 15 Oct 2009, 20:31
Post #48


posts: 0,25


Group: Members
Posts: 231
Joined: 25 June 07
From: sv




Prin canalul din poza, comunica cu cagula filtrului de aer.

This post has been edited by mishujkl: 15 Oct 2009, 20:33

Attached thumbnail(s)
mis.JPG ( Size: 113.9k ) Number of downloads: 645


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 15 Oct 2009, 20:48
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Pentru etansare, mastic rosu, sau chiar negru. Au rezistenta termica de pana la 350 de grade.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 16 Oct 2009, 12:48
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




QUOTE(Adrian_Boy @ 15 Oct 2009, 13:10)
Parca tub emulsor ii zice biggrin.gif asa ca baga un ochi in carte si-l vezi pe schema.

Iar fizic, e cam greu de vazut pentru ca se vede doar ca o saiba el, fiind introsud 99% in corp.
*


imi statea pe limba de aceea nu am zis cum se cheama ,el se scoate de acolo cu o sarma subtire sau daca e dat carburatorul jos il intorci invers dar cel mai usor iese cu o sarmulita


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 18 Oct 2009, 18:15
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Salutare baieti am o nelamurire cu garniturile ce vin puse.Incep de jos in sus in ordinea cum era la mine.
>Galerie>garnitura clingherit>garnitură termoizolatoare>garnitura clingherit>tabla de protectie a carburatorului la caldura>garnitura clingherit>garnitura termoizolatoare>garnitura clingherit>pata calda>garnitura subtire plastic>garnitura clingherit>garnitura subtire plastic>Carburator:
E normal sa am atatea garnituri? Mersi mult


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobu
post 3 Jan 2010, 20:13
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 1 May 07




Salutare,
am desfacut si eu axul cu clapeta de la carb (1400 - fabricatie 1999) si nu are nici o garnitura de teflon. Axul este din bronz (cred) si calca pe direct pe lagarele din corpul carbului. Poate pune careva o poza sa vad si eu despre ce este vorba cu garniturile astea de teflon?
Multam.

This post has been edited by bobu: 3 Jan 2010, 20:14


--------------------
dacia 1310 break 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 02:19
Forum Renault