DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Instalare amortizor motor, cel de la 1,6 16V pe motorul de 1,6

Adi florin
post 29 May 2009, 12:31
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 314
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Salutare.

Astazi am fost la ITP cu Loganul 1,6MPI. Acolo am vazut un 1,6 16V MPI. Are prinderea motorului de sasiu altfel. Are ca un cilindru amortizor care chiar amortizeaza din vibratia motorului (l-am rugat pe proprietar sa-l porneasca). Proprietarul lui zicea ca la semafor parca are motorul oprit.

Intrebarea mea... se poate inlocui prinderea aceea simpla de pe 1,6MPI cu prinderea aceasta mai "elevata" de pe 1,6 16V ca sa nu mai dardaie asa tare masina la relanti? A facut cineva modificarea aceasta?

Multumesc.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 1 Jun 2009, 11:38
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 314
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Nimeni nu si-a pus problema asta? N-a interesat pe nimeni sa nu-i mai dardaie masina? sad.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AG09KLU
post 1 Jun 2009, 11:57
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 13 February 09
From: Bucuresti




ceea ce spui tu este extrem de interesant...si ar fi o solutie destul de buna pentru a elimina cat de cat vibratiile motorului....

astept si eu cu maxim interest si alte postari care sa lamureasca problema.... biggrin.gif

This post has been edited by AG09KLU: 1 Jun 2009, 11:57


--------------------
Dacia Logan 2006 - Ambition - AG-09-KLU
!!! I've been LOGANIZED !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Jun 2009, 12:08
Post #4


-


Group: Members
Posts: 22.606
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Adi florin @ 29 May 2009, 13:31)
Are ca un cilindru amortizor care chiar amortizeaza din vibratia motorului
QUOTE(Adi florin @ 1 Jun 2009, 12:38)
Nimeni nu si-a pus problema asta?
Pe aici nimeni nu se pricepe la asa ceva. Trebuie sa ne explici tu cu mai multe detalii.

This post has been edited by IRONICK: 1 Jun 2009, 12:08


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 1 Jun 2009, 12:22
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.075
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Vezi ca s-a discutat de suportul motor de 16V pe 8V la imbunatariri Logan / antifonare capota. Concluzia a fost ca nu merge pus.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 1 Jun 2009, 12:33
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Concluzia pe care am tras-o pe topicul despre antifonare a fost ca nu se potriveste fara adaptari suplimentare. Nici cel de Logan 16v, nici de SuperNova, nici de Solenza (toate au suport motor hidroelastic). Dat fiind faptul ca motorul meu nu a cunoscut inca nici prima revizie, am decis sa aman putin (mai mult), insa sunt foarte curios daca cineva reuseste sa vina cu impresii despre modificare.
Daca vrei sa achizitionezi suportul motor 16v, pm to me.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 1 Jun 2009, 14:15
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 314
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Am citit vreo 4...5 pagini in sens invers (de la 66 in jos) pe la antifonare capota si deja ma dureau ochii de citit... biggrin.gif . Intrebare: nu se poate scoate scoate acel tampon hidroelastic de pe prinderea de 1,6 16V si sa fie montat in prinderea de 1,6MPI astfel incat sa se potriveasca toate suruburile? Deci practic sa ramana suportii de pe caroserie si motor la fel, doar "prinderea" dintre cei doi suporti sa fie inlocuita. Se poate asta? Poti sa verifici daca se poat face acest lucru dia_ph2 daca tot ai un suport de 16V?

Numai bine.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 1 Jun 2009, 14:47
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Daca ai citit numai 4-5 pagini, nu ai ajuns la pag59-60 http://www.daciaclub.ro/Antifonare-capota-...0329-s1770.html
http://www.daciaclub.ro/Antifonare-capota-...329-s1740.html# postul 1766

This post has been edited by dia_ph2: 1 Jun 2009, 14:52


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Jun 2009, 15:04
Post #9


-


Group: Members
Posts: 22.606
Joined: 19 April 05
From: Romania




dia_ph2, vezi ca in dreapta sus la fiecare post ai ceva de genul "Postare #8". Click pe "#8" si o sa iti genereze link pentru post.

In alta ordine de idei am facut niste inregistrari de test la viteza de ~90km/h. Sper sa reusesc astazi sa le postez.

This post has been edited by IRONICK: 1 Jun 2009, 15:05


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 1 Jun 2009, 15:32
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 314
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Deci dintr-o "combinare" a celor doua tipuri de suporti nu prea rezulta un suport care sa nu necesite adaptari pentru prindere pe motor? Ma insel cumva?

This post has been edited by Adi florin: 1 Jun 2009, 15:32


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebastianLEGALRACING
post 5 Jun 2009, 09:10
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 May 06




Cred ca daca discutia ar fi documentata cu imagini ar fi mult mai frumos de discutat.
Multa lume ar intelege mai exact.


--------------------
renault trafic - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 5 Jun 2009, 10:09
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste






--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 5 Jun 2009, 12:03
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 314
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Dia_ph2 daca o sa-ti montezi acest amortizor la motor sa ne spui si noua impresiile in acest thread. Ar trebui sa nu se mai zgaltaie asa tare masina la relanti. Astazi venind spre serviciu cand stateam pe loc (in functie de temperatura motorului) se zgaltaia mai tare sau mai incet masina, cateodata fiind foarte sesizabil fenomenul.

As fi curios sa merg cu un 1,6 16V sa observ cum se manifesta la relanti.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 5 Jun 2009, 12:35
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(dia_ph2 @ 1 Jun 2009, 13:33)
...Dat fiind faptul ca motorul meu nu a cunoscut inca nici prima revizie, am decis sa aman putin (mai mult), insa sunt foarte curios daca cineva reuseste sa vina cu impresii despre modificare.
*



Daca esti din Bucuresti, o sa-ti fie mai usor sa gasesti un Logan Prestige cu care sa te dai, eventual pe la intalniri; sa vii cu impresii dupa...


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 15:29
Forum Renault