Aditivi Benzina pt. cresterea Cifrei Octanice, Aditivi pt. cresterea puterii motorului
![]() ![]() ![]() |
Aditivi Benzina pt. cresterea Cifrei Octanice, Aditivi pt. cresterea puterii motorului
TRG-ul |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 3 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- B 36 GLN
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#2
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Înlocuiește cuvântul "minune" cu ȚEAPĂ.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#3
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
la ce pret este?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
ment |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
N-am idee ce contin 'boosters' astia, de cresc puterea motorului magic asa
![]() ORICUM teoretic motorul tau nu beneficiaza de avantajele unei cifre octanice mai ridicate, doar daca ai raportul de compresie ridicat fata de cel de fabrica, adica de exemplu daca ai rectificat (de cateva ori chiar) chiulasa ![]() ![]() Deci asa ceva, cel putin teoretic, nu ar ajuta mai la nimic.. Ia uite aici un test: http://video.google.com/videoplay?docid=-1184072408751432237 facut de 5-th gear.. This post has been edited by ment: 29 Mar 2009, 22:56 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
tzepesch |
![]()
Post
#5
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
clar ca alea-s niste jeguri
daca vrei sa fii curios cum e bagi carerra 100, aditiv de Pb pt benzina si peste ala mai bagi octane booster. se simte putin o diferenta in bine. oricum de la 100 ce-i pe piata si cum se simte motorul cu benzina de 120 e dif uriasa. 29 Mar 2009, 23:10: daca vreodata pui mana pe benz de avion, NU-i da mai mult de 100-120 MAXIM. o sa ajungi destul de repede l schimb de supape. dar acc. e fantastica si-ti albeste bujiile si teava de esapament. mot de dacie e ok, dar diferenta f mare se mite l motorul boxer de oltcit This post has been edited by tzepesch: 29 Mar 2009, 23:10 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
master tepesch da benzina de aia de avion nu poti face rost pe la 1,5 - 2 lei litrul ? In cantitati industriale
![]() |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
TRG-ul |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 3 January 09 ![]() |
Citeste mai bn... 400.000 ROL!
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- B 36 GLN
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Păi tu vorbești? Nu vezi cum scrii?
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#9
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
hmmm.
motorul de dacie-in speta 102.13 merge f bine cu cifra octanica 98-100:) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
neamtzu25 |
![]()
Post
#10
|
cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate... Group: Members Posts: 175 Joined: 10 March 09 ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 30 Mar 2009, 16:07) fff mare dreptate aveti domnu ydaniel;dacia mea sc pe spate "use only gasoline 98 octane" si se simte dif la cifra octanica;iam pus 95 si e o mika dif la acceleratie si la pornit fat de 99+ de la petrom;au auzit de una de 100 de la shell racing ceva dar e cam naspa cu alimentarea ca e doar pe centura,asa petromu e la 500 m de casa;eu sunt multumit de 99+ de la petrom;desi m,ai baga astia apa ![]() bafta |
--------------------
DACIA 1,4 berlina
S
1997
- BR 28 PSM cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ia baga matale de la Petromv/OMV de 95 sa remarci cum iti va scadea consumul cu 1 litru la suta de km fata de mizeria de la Petrom, la acelasi stil de condus.
cifra octanica nu are nici o legatura cu puterea motorului, din contra, cu benzina de 95 va trage mai bine, cu benzine de luat banii la fraieri, gen 99+ sau 100 masina va fi mai lenesa cu un consum mai mare. Masina adica Dacia, ca de aia vorbim aici. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Acum cateva saptamani am avut cateva probleme cu berlina. Dadea rateuri, nu tragea, etc. Am intors carburatorul si delcoul pe toate fetele si nimic. Dupa o pauza de masa, ca de, ma luase o foame de vedeam negru in fata ochilor de nervi, am demontat iar delcoul. Inainte doar verificasem platina daca are deschiderea buna si daca este in regula. De vreo 9 ani am o aprindere electronica si o platina Bosch, iar de atunci nu am mai schimbat-o. Problema era din cauza plasticului de la platina mobila care capatase joc si nu-si mai pastra deschiderea constanta. Am schimbat-o si masina mergea perfect la ralanti, dar in mers nu tragea, trebuia sa o ajut tot timpul cu soclul. Am zis sa incerc cu un "octane booster", nu bagasem niciodata. Am bagat un flacon intreg peste vreo 25 litri de benzina. Dupa vreo 30 de kilometri de umblat prin oras, masina a inceput sa traga foarte bine, nu mai facea nici un fel de figura. Am observat ca nu mai era nevoie sa trag soclul nici la prima pornire dimineata sau sa o ajut cat era rece.
This post has been edited by cristio_79: 1 Apr 2009, 20:11 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#13
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
shell v power racing nu se mai gaseste,ca nu mai exista benzinarie.
petromnul avea super plus cu cifra octanica 98 si mergea super. acuma nu trebui sa cautati benzine 100+,una decenta cu 95-98 e suficienta. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
neamtzu25 |
![]() ![]()
Post
#14
|
cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate... Group: Members Posts: 175 Joined: 10 March 09 ![]() |
QUOTE(argon @ 1 Apr 2009, 19:34) ia baga matale de la Petromv/OMV de 95 sa remarci cum iti va scadea consumul cu 1 litru la suta de km fata de mizeria de la Petrom, la acelasi stil de condus. cifra octanica nu are nici o legatura cu puterea motorului, din contra, cu benzina de 95 va trage mai bine, cu benzine de luat banii la fraieri, gen 99+ sau 100 masina va fi mai lenesa cu un consum mai mare. Masina adica Dacia, ca de aia vorbim aici. eu bag de un an nuami 99+ si de asta mie mi-a placut cum mere motorul,am bagat odat 0mv carera 100..pe un drum de bucurresti,si la intors mi-a facut probleme platin a,iam marit un pic distanat si a mers;dar tragea motorul mai binisor.....dar si 4,2 lei l de omv 100 o sa bag un l de 0mv 95 sa vad cati km merg condus sportiv oras si 1 de omv 100 sa vedem at care ,cum ...... sam,b ma pun pe teste deastea ca am ceva treaba sa ma plimb de colo colo in oras revin dupaa sa postez..........sunt curios |
--------------------
DACIA 1,4 berlina
S
1997
- BR 28 PSM cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
|
|
TRG-ul |
![]() ![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 3 January 09 ![]() |
QUOTE(cristio_79 @ 1 Apr 2009, 20:10) Acum cateva saptamani am avut cateva probleme cu berlina. Dadea rateuri, nu tragea, etc. Am intors carburatorul si delcoul pe toate fetele si nimic. Dupa o pauza de masa, ca de, ma luase o foame de vedeam negru in fata ochilor de nervi, am demontat iar delcoul. Inainte doar verificasem platina daca are deschiderea buna si daca este in regula. De vreo 9 ani am o aprindere electronica si o platina Bosch, iar de atunci nu am mai schimbat-o. Problema era din cauza plasticului de la platina mobila care capatase joc si nu-si mai pastra deschiderea constanta. Am schimbat-o si masina mergea perfect la ralanti, dar in mers nu tragea, trebuia sa o ajut tot timpul cu soclul. Am zis sa incerc cu un "octane booster", nu bagasem niciodata. Am bagat un flacon intreg peste vreo 25 litri de benzina. Dupa vreo 30 de kilometri de umblat prin oras, masina a inceput sa traga foarte bine, nu mai facea nici un fel de figura. Am observat ca nu mai era nevoie sa trag soclul nici la prima pornire dimineata sau sa o ajut cat era rece. Din ce an e Dacia ? :D |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- B 36 GLN
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Este destul de veche.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
geopsi |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
pai cifra octanica nici nuprea vad cum poate creste puterea motorului. poate cifra calorica. cifra octanica reprezinta rezistetna combustibilului la compresie adica sa nu se autoaprinda benzina prin compresie. totusi indiferent de clipul ala unii aditivi ajuta, chiar ajuta si masina merge simtitor mai bine. uite de exemplu casite tune up. se simte masina ca merge mai bine, relantiul e mai regulat, etc.
ce tot caut si poate ma ajutati sa gasesc este un aditiv pentru cresterea puterii calorice cred ca ar fi bun asa ceva si ar creste simtitor puterea! |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
io cred ca no sa faceti dacia sa fuga ca un bmw cat o fi benzina de buna si aditivata. Evident, alea aduse de samsari de dincolo, puturosite de nemti 10 - 20 de ani le veti face. Da sa nu va aud ca vai ce racheta am scos din dacie cu nu stiu ce aditivul lui peste.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
geopsi |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
mai aici nui vorba de racheta din aditiv. nu cred ca poti castiga prea mult din simplu aditiv dar totusi(poate comparatia e deplasata dar inseaman ceva) cei care folosesc dragseterele baga un combustibil asemanator cu nitro care creste de aproximativ 4 ori puterea motorului(initiala fiind de cam 500cp) deci se poate sigur ca nu ajungem acolo ca aia schimba setul motor dupa fiecare cursa de 400m (asta in cel mai bun caz ca poate sa si explodeze). totusi vreo 10 caluti obtinuti numai dintr-un aditiv daca am gasi nu ar fi de colea ca si masa masinii e muult mai mica fata de logan si ii dai fum unuia cu 1,4 mpi!
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
ment |
![]() ![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Folosesc ce folosesc (nitrometan, metanol), pentru ca ori sunt dragstere cu rapoarte de compresie incredibile (14-16:1 parca) si modificari extreme la chiulase, pistoane, de fapt la tot.. Ori, ca la Top Fuel, au rapoarte de compresie scazute (6.5:1) dar folosesc superchargere complexe, si pentru a rula la presiune cat mai mare le trebuie un asemenea compustibil.
This post has been edited by ment: 11 Apr 2009, 19:56 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
geopsi |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
ment, 16:1 nu e un raport foarte mare avand in vedere ca un dieselache are si 20:1... in fine poate pt benzina este ideea e ca tenteaza sa bagi un aditiv sau ceva care sa creasca puterea. intrebarea e, unde gasesti asa ceva?
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
ment |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
geopsi, nu are nici o legatura cat are un "dieselache" - e altceva acolo.. si oricum tu ai mentionat de dragstere, deci am raspuns vizavi de astea. Unde gasesti ? Peste tot, magazine piese auto/import, supermarketuri raioanele auto (am vazut de exemplu ieri prin Cora niste d-astea - "octane boosters").
This post has been edited by ment: 11 Apr 2009, 19:56 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
geopsi |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
lasa mai ment. octane boosters e una si alta e nitrometanul ala. pai asa am bagat pana acum cred ca din fiecare. majoritatea nu au efect...chiar si asa daca cresti cifra octanica nu va creste puterea daca nu ia un motor cu raport de compresie mare...
repet daca vrem putere ne trebuie cifra calorica! |
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
olariu_ciprian_ionut |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 26 January 09 From: Botosani ![]() |
QUOTE(argon @ 1 Apr 2009, 19:34) ia baga matale de la Petromv/OMV de 95 sa remarci cum iti va scadea consumul cu 1 litru la suta de km fata de mizeria de la Petrom, la acelasi stil de condus. cifra octanica nu are nici o legatura cu puterea motorului, din contra, cu benzina de 95 va trage mai bine, cu benzine de luat banii la fraieri, gen 99+ sau 100 masina va fi mai lenesa cu un consum mai mare. Masina adica Dacia, ca de aia vorbim aici. sunt de acord cu argon..bag de vreo luna de la omv carrera 95 si se simte diferenta... ![]() This post has been edited by olariu_ciprian_ionut: 13 Apr 2009, 23:06 |
--------------------
Dacia
1310 L
1998
- BT 66 CBE "Nu goni mai repede decat poate ingerul tau sa zboare...:)..."
|
|
Tiberiu-Andrei |
![]()
Post
#25
|
![]() Om al muntelui Group: Members Posts: 721 Joined: 25 September 07 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
De vreo saptamana si putin am terminat de refacut motorul.Primii 300 de km i-am facut cu premium 95+ aditiv e plumb.Acum 3 zile m-am gandit sa-i bag Top99+ plus aditivul de plumb si surpriza,relantiul a crescut cu aprox 200-250 de ture fara sa umblu la carb sau delco.Cu proxima ocazie o sa calculez si un consum,dar parerea mea e ca ar trebui sa scada.Diferenta dintre cele doua benzine la statia unde alimentez e de 40 de bani......parerea mea e ca merita.
|
--------------------
Dacia
1410
1988 toamna1397 cmc
- CV 03 MBO
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#26
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
hhmm de unde iei tu aditiv cu plumb??
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
geopsi |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
sunt in toate statiile peco!
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
micri |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 22 January 08 ![]() |
nu mai se aditiveaza benzina cu plumb de ceva timp. nici in rafinarie. sunt inlocuitori sau echivalenti. va spun caci cumnata mea este sef procese la rafinaria brazi.
|
--------------------
dacie
1310TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#29
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu e nevoie de tetraetil de plumb la Dacie cu motor de 1400.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
geopsi |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 211 Joined: 12 September 07 ![]() |
detaliaza te rog.
|
--------------------
dacia
1310
1999
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 11:22 |