Chiuloasa 1300 pe bloc 1400, Ar functiona?
![]() ![]() ![]() |
Chiuloasa 1300 pe bloc 1400, Ar functiona?
ValiSukru |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 1 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1982
- B 15 JIN
|
|||
Mario 86 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 26 January 09 ![]() |
QUOTE(ValiSukru @ 29 Mar 2009, 22:58) ![]() sincer ca sa iti zic nu prea merge pusa chiuloasa de 1300 pe motor de 1.4 din cate stiu eu |
--------------------
Dacia 1310
Berlina
1996
- bt
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
o sa ai un rap de comprimare mai mare,folosesti garnitura de chiuloasa de la 1.4rampa culbutorilor de la 1.3 si benz(de preferat) 99 petrom,da sigur merge cu 95;o sa folosesti un avans un pic mai mare(o sa apara mici detonatii in esapament);un demaraj mai bun;nu ai ce strica,baga mare
Spor! si sa nu uit,sa fii sigur ca ai racirea buna ca vine vara si o sa se incalzeasca mai repede(mai ales in oras) This post has been edited by CandyMan13: 29 Mar 2009, 23:33 |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
ValiSukru |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 1 November 08 ![]() |
Multumesc CandyMan13 maine ma apuc de mesterit. Este super, dar as vrea sa stiu daca asta o sa afecteze forta motorului? Sa inteleg ca o sa am un motor de 1350?
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1982
- B 15 JIN
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
nu ma dejteptule, o sa ai un motor de 1,4l cu raportul de compresie mai mare, adica putere mai mare si consum mai mic de combustibil.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
cibi25 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 16 December 08 From: Botosani ![]() |
Salut am de un an o dacie din 1999 din aia cu zambetul lu" bunicuta are motor din fabrica de 1300 si ulterior a fost modificat punanduse o chiuloasa de 1400 si as vrea sa sa stiu daca modificarea asta imi afecteaza cu ceva masina, asa am cumparato.Setul motor e de 1300 l-am schimbat acum 4 luni in urma
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- BT 27 AIC A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
|
|
baranga |
![]()
Post
#7
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(cibi25 @ 30 Mar 2009, 18:43) Salut am de un an o dacie din 1999 din aia cu zambetul lu" bunicuta are motor din fabrica de 1300 si ulterior a fost modificat punanduse o chiuloasa de 1400 si as vrea sa sa stiu daca modificarea asta imi afecteaza cu ceva masina, asa am cumparato.Setul motor e de 1300 l-am schimbat acum 4 luni in urma 99 zambetu lui iliescu a avut 1400 sau 1600 motorul;Garantat! |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
cibi25 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 16 December 08 From: Botosani ![]() |
Nu asta a avut motor 1300 original de la mama ei nimic schimbat la el decat chiulasa
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- BT 27 AIC A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
|
|
neamtzu25 |
![]()
Post
#9
|
cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate... Group: Members Posts: 175 Joined: 10 March 09 ![]() |
sal.
poate a mai fost schimbat motorul;eu am din 97 si are 1,4 si din 96 in sus nu am mai auzit motor mai mic de 1,4;asa cum a spus si domnul baranga 1,4 sau 1,6...si dac e asa ia citeste mai sus..daca pui chiulasa de 1,3 pe motoer de 1,4 maresti compresia=putere mai mare ,micsorare de combustibil.....si acum te intreb daca faci invers nu se schimba toate invers????? |
--------------------
DACIA 1,4 berlina
S
1997
- BR 28 PSM cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
|
|
cibi25 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 16 December 08 From: Botosani ![]() |
Initial asa am crezut si eu ca poate a fost schimbat dar in cartea de indentitate scrie capacitate cilindrica 1289cm3 dar astept raspuns si de la Dacia Pitesti ce e cu treaba asta miau zis ca dureaza cam 2 zile pentru raspunde si cu chiulasa asta de 1400 nu se vede nici o diferenta la consum mi se pare mic in jur de 6 -6.5 l in afara si 8-9.5 in oras si putere are motorul nu ma lasat la greu. Dar o sa ma interesez cea fost schimbat la ea.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- BT 27 AIC A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
daca intr-adevar e asa cum zici tu,dupa montarea chiuloasei de 1.4 pe bloc de 1.3 o sa simti o mica lipsa de putere si...cam atat :-??
off:eu totusi sunt de parere cu baranga |
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Masina ta nu cumva a fost recarosata si i s-a schimbat anul de fabricatie?
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
maryus_83 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov ![]() |
Cred ca asta ar fi cam cea mai plauzibila explicatie.
|
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
cibi25 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 16 December 08 From: Botosani ![]() |
nu nu este recarosata
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- BT 27 AIC A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Dupa cum s-a spus si mai sus, in '99 se faceau doar motoare de 1397 si 1557. Trecusera ceva ani de cand nu se mai echipau masinile cu cele de 1289.
Masina o ai de noua? Daca nu, dar esti sigur ca nu a fost recarosata, poate i s-a schimbat motorul complet si i s-a pus de 1289, desi nu prea cred. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
cand ai schimbat chiulasa nu ai masurat dimensiunea pistoanelor, a camasilor?
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
ValiSukru |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 1 November 08 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1982
- B 15 JIN
|
|
CandyMan13 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 1 July 07 From: Roman-Iasi ![]() |
se incalzeste mai repede e primul dezavantaj;nu mergi cu orice fel de benz dupa ce comprimi(trebui cifra octanica ridicata ex:carrera 100)=>dezavantaj portofel.
|
--------------------
DACIA
1410
1996E
- NT-01-BSZ cea mai buna masina e masina pe care o ai
|
|
ValiSukru |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 1 November 08 ![]() |
![]() ![]() This post has been edited by ValiSukru: 31 Mar 2009, 09:53 |
--------------------
Dacia
1300
1982
- B 15 JIN
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
gpl are co spre 100, va merge bine dar e mai bine sa fie radiator mare
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
cibi25 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 193 Joined: 16 December 08 From: Botosani ![]() |
Gata am rezolvat dilema cu modelul 1999 care are motor de 1300.Dupa o zi de cautari si drumuri multe am dat de primul propietar al masini care a cumparat masina de la Colibasi , acesta a insistat sa ise puna motor de 1300. Si treaba cu chiulasa de 1400 pe bloc motor de 1300 a fost un proiect inceput dar neterminat de a face motorul de 1400 de primul propietar
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999
- BT 27 AIC A fi sofer nu inseamna doar sa stii sa bagi cheia in contact
|
|
Minel |
![]()
Post
#22
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Am zis sa postez aici ca ii cel mai asemanator topic cu ceea ce vreau eu sa fac ....
![]() Ideea este in felul urmator ,am o chiulasa de motor de 1,3 neumblata la ea ( de pe fostul motor al tatalui meu ) si vreau sa o pun pe motorul meu de 1,4 dupa ce voi face urmatoarele operatii , ma rog daca se vor putea .... ![]() In primul rand o "dezechipez" si apoi dupa lustruire , curatare ,etc vreau sa : -schimb ghidurile de la supape cu unele de 1.4 , care sa aiba si strunjirea pt montarea semeringurilor . -rectificare scaune -montat supape de Renault ,motor de 1397 cmc. -arcuri , conuri ,semi-conuri tot de Renault ca si mai sus ... -rampa culbutori tot de Renault ,motor de 1397 cmc ... Eventual sa mai iau din ea vreo 0,2-0,4 mm maxim , a fie pregatita pt refacerea totala a motorului care va urma a fi facuta in primavara , iar garnitura de chiulasa va fi cea adecvata alezajului camasilor , adica de 1,4 .... |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#23
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
Minele poti pune linistit chiulasa de 1.3; eu asta vara cand am facut motorul am montat o chiulasa de 1.3, care era rectificata pana la maximul admis de manual, deci pana la 72,90 mm. Eu nu am inlocuit ghidurile, dar am montat simeringuri oricum, iar acum dupa ~ 5000 km sunt la locul lor. Dupa calculele facute de Matley, ar avea un raport de comprimare de 9,5:1 si eu zic ca merge destul de bine, iar mai mult de atata cere alta aprindere
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Merge fara nicio grija. Te cam angajezi la multa munca, pe undeva inutila, daca ghidurile actuale sunt destul de iesite in sus, poti sa pui simeringuri ( chiar vrei sa le mai duci si la astea grija?), din chiulasa poti sa razi pana la H=71, chia si mai jos. Eu, cu GPL am folosit una, de 70,8 vreo 3 ani, la mers zi de zi, iarna pornit numai pe gaz, si am vandut-o in perfecta stare de functionare, iar noul detinator e incantat de cum merge, fara simeringuri,supape sau arcuri de avion.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Minel |
![]()
Post
#25
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Corect ceea ce zici tu in legatura cu ghidurile , dar ma gandesc ca ,(chiulasa avand 24 de ani neantinsa in tot acest timp cat a fost pe motor ), au uzura respectivele ghiduri ( nu am verificat inca ) si de aici si ideea mea de a le schimba cu unele care au degajarea respectiva pt ghiduri ......
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Chiar vrei atata perfectiune? Asa e, še ce sa nu fie bun, daca se poate? Dar cand mai dai si bani, parca te strange pe undeva, la burta.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Minel |
![]()
Post
#27
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 18 Nov 2009, 11:36) Chiar vrei atata perfectiune? Asa e, še ce sa nu fie bun, daca se poate? Dar cand mai dai si bani, parca te strange pe undeva, la burta. In afara de a cumpara ghiduri si semeringuri noi ,numai investesc nimic financiar , doar muulta munca din partea mea ( tocmai de aceea doresc ceva foarte bun ,ca am unde sa o fac , la mine la servici ..... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#28
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
culmea e ca mai si iei bani pentru asta
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Nu uita sa speli chiuloasa cu solutia recomandata de argon ... parca triumf
![]() sa vezi luciu nene atunci ![]() |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
Minel |
![]()
Post
#30
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:50 |