DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Chiuloasa 1300 pe bloc 1400, Ar functiona?

PH-06-BOA
post 19 Nov 2009, 12:35
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu e furt, ci asta-i serviciul. Altii fura o țară. Triumf, parca-i parfum si coniac. Merge cu d-astea?

19 Nov 2009, 12:45:
Oricum acolo n-oi fi singur, numai sa nu ai influiențe eronate din partea râzătorilor.Și poate ai și cu ce. De spălat, mai faci nazuri? Numai șpan să nu lași.

This post has been edited by PH-06-BOA: 19 Nov 2009, 12:45


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 19 Nov 2009, 12:49
Post #32


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




O sa o curat cu diluant 0302 de care folosim noi , vad ca la carburatoare face minuni ,m-as mira sa nu faca si aici la fel ... rolleyes.gif

Tinand cont de modul in care esti tratat de majoritatea ( aici ar putea sa fie un procent chiar de 85 % ) angajatorilor , sa imi fie cu pardon dar trebuie sa fi prea "incuiat " sa nu "profiti" de serviciul care il ai si mai ales daca ai si posibilitatea ..... happy.gif



--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 19 Nov 2009, 13:13
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Și respectul. Dacă ai cu ce rectifica, rade vreo 2mm din ea. N-ai să mori. De nu-ți va place, îți dau eu alta, am vreo 6.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 20 Nov 2009, 01:46
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(PH-06-BOA @ 16 Nov 2009, 22:11)
Merge fara nicio grija. Te cam angajezi la multa munca, pe undeva inutila, daca ghidurile actuale sunt destul de iesite in sus, poti sa pui simeringuri ( chiar vrei sa le mai duci si la astea grija?), din chiulasa poti sa razi pana la H=71, chia si mai jos. Eu, cu GPL am folosit una, de 70,8 vreo 3 ani, la mers zi de zi, iarna pornit numai pe gaz, si am vandut-o in perfecta stare de functionare, iar noul detinator e incantat de cum merge, fara simeringuri,supape sau arcuri de avion.
*



Pe ce motor ai pus cu 70.8 ? Din cate stiu difera limitele maxime la cel de 1.3 fata de cel de 1.4. Ma intereseaza pentru ca as vrea sa o rad si eu, am un motor de 1.4 pe injectie(deci are avansul mic), compresia actuala este cred 8.5 deoarece chiulasa de acum de pe masina este provenita de la un motor pe carburatie nerasa niciodata, si vreau sa o repar pe cea originala care sta in balcon, stiu sigur ca are 9.0 deoarece asa scrie in manual. Vreau sa o duc la 9.5 sau 9.8 maxim si bineinteles.. schimb si scaunele-le supapelor, mi-a promis cineva ca imi face rost.. si daca face ma apuc de ea

Si am o intrebare pentru toti ceilalti care stiu sa calculeze, cat ar trebui sa fie inaltimea la o chiulasa pentru un motor de 1.4 astfel incat raportul de comprimare sa fie 9.5 sau 9.8 ?

This post has been edited by panter1: 20 Nov 2009, 01:49


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 20 Nov 2009, 09:25
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




daca pui una de 1.3 pe 1.4 e cam 9,8; sunt curios daca merge comprimat la injectie, oare cum mai corespund punctele din harta de avans


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 20 Nov 2009, 09:59
Post #36


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(krapcarasu @ 20 Nov 2009, 09:25)
daca pui una de 1.3  pe 1.4 e cam 9,8;
*




Fara sa mai frezezi nimic din ea .... huh.gif adica inaltimea "originala" a chiulasei ....


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 23 Nov 2009, 13:54
Post #37


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Bun ,azi am avut timp sa curat si sa spal chiulasa de 1,3 ( se prezinta perfect si se pare ca , ghidurile nu trebuiesc schimbate si daca ma chinui un pic merg adaptate si semeringuri pe ea ...VR normal .... icon_mrgreen.gif )

Inaltimea chiulasei este de h=73,35 mm , este la cota nominala din fabrica si acum mai ramane sa vad in functie de sfaturile voastre cat sa iau din ea ..... unsure.gif ,fara sa intampin probleme de supra-incalzire motor sau sa trebuiasca sa merg cu benzina de '99 din cauza detonatiilor .......

Am incercat de proba si merg montate supapele de Renault cat si rampa de culbutori de Renault 11..... rolleyes.gif

Mai ramane sa o mai bibilesc ( lucstruire canale evacuare , etc ) si la final sa o frezez ......

This post has been edited by Minel: 23 Nov 2009, 13:55


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th June 2024 - 19:05
Forum Renault