DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nervi cu Dacia, De cate ori ai injurat-o sau ai zis ca ii dai foc?

bozzo
post 20 Nov 2009, 12:13
Post #61


Membru amarat...cu statie CB


Group: Members
Posts: 554
Joined: 17 April 09
From: Bucuresti




radmasa.gif robbygh, nu ne-ai plictisit deloc.
Ai avut aventuri nu gluma. Dacia ta e cam ca a mea, se strica pe langa casa. Are o mare calitate biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 1.4 2007 - B-XX-HAM
Intek M-760 + Sirio ML 145 Wouxun KG-UVD1P
Dacia - aventura continua...in fiecare zi!!!
[B]YO3IIX 233-SP-45[/B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Nov 2009, 15:30
Post #62


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




dacia 1301 era echipata din fabrica cu pompa de frana cu dublu circuit si icp.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 22 Apr 2010, 21:14
Post #63


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




UP icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 23 Apr 2010, 10:48
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




Io nu o injur niciodata pe a mea. Cu bune, rele, tin la ea.
In drum am ramas o singura data de tot. In rest, s-a mai stricat ea pe drum, dar am reusit sa o fac sa porneasca macar sa ajung acasa.
Atunci intram in cernauti cand a crapat rulmentul de la alternator. (cu cateva zile inainte mai reglasem pe la ea cu un prieten cam solid, pe la 120-130 de kile, si a crezut el de cuviinta sa mai stranga cureaua, evident folosind toata forta din dotare)
Intorc urgent spre casa, dupa cativa km incepe apa sa fiarba. Cureaua era flenduri.
Pun cureaua obligatorie de rezerva, o las cat de larg se putea (axul alternatorului era gripat) si mai departe. Bateria fiind slaba, destul de repede m-au lasat toate. Efectiv, nu mergeau nici macar beculetele cele mai marunte din bord. Nu mai zic de lumini, stergatoare (era dupa ploaie si masinile aruncau noroi cat cuprinde). Singurul care mai mergea era motorul. Nu stiu la cati volti moare si el, dar am ramas surprins ca rezista mult timp dupa ce celelalte nu mai merg.
Oricum, am ajuns aproape de Botosani cand si-a dat obstescul sfarsit. A venit cineva cu un alternator de la dezmembrari, 30 ron, care, culmea, lucea de nou ce era.
Macar scapi ieftin...

This post has been edited by slaiciprian: 23 Apr 2010, 10:49


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 24 Apr 2010, 17:24
Post #65


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Mi-am cumparat masina acum 3 ani.
Imi amintesc ca imediat dupa doua luni veneam de la oradea la sudrigiu(70 km) la 6 dimineata, sa ajung la job.Era iarna,bezna total.Imediat la iesire din oradea mi s-au stins ambele becuri.Sa tampesc,nu aveam nici unul de rezerva.Am pus faza lunga pana la destinatie.Bineinteles ca m-au injurat toti de pe contrasens.Si parca nu era de ajuns,masina a inceput sa mearga dintr-o data in socuri,apasam pana jos pedala de acceleratie si nu mergea,urmate momente de smucitura.
In momentul acela s-au coborat toti ingerii din cer sa sfinteasca masina popa.gif .
Am injurat pana am ragusit.In acel moment nu aveam nici o cunostiinta despre mecanica auto asa ca am venit cu ea pana la destinatie in suturi.Ulterior am aflat de la mecanic ca platina dadea la masa delcoului si de acolo problemele.
Acela a fost momentul care mi-a dat un impuls sa invat despre dacia si toate defectele ei.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kog
post 24 Apr 2010, 22:03
Post #66


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




ultima data cand am injurat-o urat de tot a fost acum cateva saptamani, cand am schimbat puntea spate. Schimbatul puntii a decurs greu, dar fara probleme majore. Problemele au venit la frane. Am dat cilindrii jos care erau cam ruginiti(in exterior) si le-am tratat aerisitoarele cu wd40, i-am lasat sa actioneze uleiul ala si incet cu cheia incep sa ma joc la aerisitoare sa nu le fortez. Primul se desface, ranjeam cu gura pana la urechi icon_mrgreen.gif , la urmatorul nu am noroc, pun cheia pe el si plezneste instantaneu ohmy.gif . Am coborat injuraturile din pod pe ea. Unde Dumnezeu sa mai gasesti la 10 seara cilindri de frana? Unul il aerisesc si unul il umplu cu lichid. Franele prindeau normal pentru situatia data, adica la a doua pedala. Ma mai invart putin pe langa ea, testez arcurile spate si sufar un soc, amortizoarele loveau in cap la revenire (arcurile puse erau exact modelul pentru masina mea, chiar putin uzate) Iar injur de nu mai pot geneza ei de masina romaneasca. Nervos la culme ma pun la volan sa dau o tura sa vad cum merge, cum nu prind franele si cum bat amortizoarele. Ce sa pot pleca. Pornesc motorul si privesc parbrizul, nu vad prin el. De cand ma stiu asa gheata nu am vazut pe parbriz (interior) O razuiam si ingheta instantaneu la loc. Inca un rand de sfinti, parinti si toate organele reproducatoare bagate prin diverse parti ale masinii.

Pana nu a venit varamiu cu o cana cu apa calda nu am putut pleca. Buun. Demarez puternic si plec in testare. Am ramas ingrozit cand am vazut cum prind franele ohmy.gif . Stabilitatea crescuse totusi. Ma pregatesc de o franare puternica pedaland de vreo doua ori. Se aude un amestec de zgomote de parghii de autoreglare, amortizoare si niste troznete puternice in tamburi. Am ramas mellow.gif . Deja ma imaginam tragand un litru de benzina din rezervor si dandu-i foc cu satisfactie.

Day 2. Ziua urmatoare fuga la magazinul de piese auto sa cumpar un cilindru (20 de lei) si o conducta pentru ca nu mai avea ciuperca de surub, erau conductele mele, pentru ca cele de pe puntea noua au fost rupte. Desfac conducta din cilindru cu patentul, dau sa o desfac din T nimic, se rotunjeste ciuperca aia desi foloseam inelara. Alt rand de sfinti. Desfac conducta din celalalt cilindru si t.ul de pe punte, il prind in menghina si abia desfac conducta. Bucuros ca am rezolvat-o ma bag iar sub masina, prind conductele si t-ul pe punte, strang surubul de 13 care se infileteaza in el, strang... si dintr-o data poc si cheia imi cade din mana huh.gif . Surubul s-a rupt in corpul T-ului exact la nivelul piesei incat sa nu mai pot sa-l desfac. L-am dat repede jos si l-am aruncat atat de departe incat nu l-am mai gasit. Atunci cred ca am injurat cel mai mult masina asta. Pur si simplu mi-au cedat nervii, se adunasera toate, inclusiv chestiile din ziua precedenta sad.gif . M-am asezat pe un butuc si am injurat de toate cele sad.gif , in asa hal am ajuns de ma auto-injuram. Am stat vreo 15 minute sa ma calmez, am recuperat T-ul e la masina doantoare, l-am montat si am aerisit franele. In sfarsit am frane si la picior si la mana. A mai ramas troznitura din butuc (talerul isi facuse joc pe suruburi) pe care am rezolvat-o destul de repede si usor cu tata. Acum a inceput sa trozneasca celalalt tambur, dar il rezolv si pe ala. Amortizoarele si-au dat drumul in seara aia, acum nu bat deloc si nici distruse nu sunt. Oricum mai am mult de injurat la ea, mai e un surub rupt in portfuzeta, si or sa mai apara destule.

Asta e, Dacia iti modeleaza caracterul tongue.gif . Ar trebui sa ii faca o reclama de genul "Dacia, pentru cei puternici."

This post has been edited by kog: 24 Apr 2010, 22:29


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 25 Dec 2010, 23:03
Post #67


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




Dezgrop eu topicul asta.

Singura data cand am injurat dacia a fost atunci cand am schimbat toba intermediara impreuna cu un prieten fara a o suspenda sau cu ajutorul unui canal.M-am incapatanat eu in ziua aceea sa o schimb pentru ca uram "ss-itul"ce se auzea pe la spartura,vremea nu tinea cu noi era foarte innorat, dadea sa ploua si eu eram sub masina frecand cu nasu podul pedalier al masini la fiecare intoarcere,de dat cu capu nu mai mentionez.

La sistemul de evacuare al masini nu a fost umblat niciodata,din 1996 de cand e masina,mi se parea ca erau sudate una de alta,in fine dupa aproximativ 2 ore de chin,injuraturi si chei imprastiate am reusit sa demontam traseul si sa o scoatem pe cea sparta,am dat o fuga rapid la vecinu care isi ducea dacia la fiare vechi si era demontata pe piese,am luat toba intermediara de pe ea,nu era sparta si arata bine.

Ajung cu ea acasa,ma pun cu amicu si o montez pe cea"noua",remontam saxafonul si finala,dau cheie,se aude superb nu mai "ss-ia"si era foarte silentioasa,insa cum piesele de dacie ne uimesc intodeauna cu indubitabila lor calitate,dupa cateva ture date cu masina,am lasat-o parcata in fata curtii asa ca seara pe la vreo 8 deschid portile sa o bag in curte,pornesc si se aude un puternic "TRONC"ia ghiciti?Una din sitele tobei intermediare s-a desprins si si batea in continuu pe partea de jos a tobei blink.gif

In seara aia dacia a primit injuraturi pe banda.Insa tot cu ea mi-am facut si inca mi fac patanii si amintiri frumoase

This post has been edited by 1310CL: 25 Dec 2010, 23:07


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut.cta
post 25 Dec 2010, 23:09
Post #68


Live for everything,Die for nothing


Group: Members
Posts: 132
Joined: 29 May 10
From: Constanta




Am si eu o intamplare


I-am schimbat tot kitul de ambreaj si la 2 zile mi s-a rupt o supapa si mi-a facut gaura in chiuloasa smile.gif) am zis ca o arunc in mare smile.gif)


--------------------
x x x - CT-01-AFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 25 Dec 2010, 23:13
Post #69


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




Asta e Dacia masinuta noastra cea de toate zilele,pe care toti am avut peripetii care mai de care.

Ma bucur ca am redeschis acest topic care sper ca va ramane candva in amintirea lor.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rodi
post 25 Dec 2010, 23:15
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 648
Joined: 2 November 10




1. Antigel in ulei... Nivelul in vasul de expansiune scade...

2. Acum nu ruleaza decat cu socul tras 1/2.

Pacat de ea, saracutza... I-am zis ambaland-o: Hai, crapa-n neamu' tau. Rusine...

This post has been edited by rodi: 25 Dec 2010, 23:17


--------------------
--- --- --- - ---
E PUR SI MUOVE (it. - cit.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 26 Dec 2010, 01:24
Post #71


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




citind acest topic am un zambet pe buze, chiar imi este dor de berlina mea.

In 2008 am patit, veneam din Satu Mare catre Botosani cu berlina mea, afara era -19 grade si masina mergea in suturi, am curatat toate jiclerele, am schimbat pe putin 4 set-uri de bujii, am pus alcool in rezervor, am facut plinul, orice faceam masina mergea in 3 istoane si in suturi.....Cred ca atunci am facut prezenta de vreo 10 ori la toti sfinti. In momentul ala am vrut sa merg sa scot 2 L de benzina, si sa dau foc. Ma uitam cum arde chiar cu o satisfactie. Mai ales cand am vazut ca a trecut pe langa mine o rabla de r19. Da, domnule...injectia !


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 26 Dec 2010, 12:31
Post #72


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Uite eu sun de acord ZTV chiar daca nu mai ai dacie, sa scrii pataniile tale aici despre actuale carute din semnatura biggrin.gif ca vad ca esti prea nostalgic

This post has been edited by bobo77: 26 Dec 2010, 12:32


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 26 Dec 2010, 13:42
Post #73


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




Am destule peripetii cu Dacia atat cu a mea cat si cu a parintilor.
Prima mai deosebita a fost in iulie 1978. Plecam cu parintii spre Felix, deci luand tara de la un capat la altul. Tata om de meserie maistru auto si sef de autobaza la transport local pregatise masina de drum avand experienta din '77 cand a inlocuit o planetara la Oradea, si a pus masina la punct avand la el si trusa TSA-3 pentru "mici" reparatii. Urcam pasul Oituz dinspre Onesti si ajungem in varf unde chiar inainte de coborare era instalat un panou mare pe care scria "Inainte de coborare verificati franele". Tata hai sa le verifice si calca usor frana moment in care s-a auzit o trocaneala si lipsa frana trage de volan stanga unde era liber si urca masina pe malul din pamant deoarece in dreapta era sant. Motivul a fost ca unul din mecanicii de la el nu a schimbat placutele considerand ca sunt inca bune cele de pe masina si lasandu-le pe cele bune in trusa sus amintita.
A doua din copilarie a avut loc in anul urmator cam in aceiasi perioada cand ne-am intors din concediu prin sudul tarii si aproape de Urziceni s-a rupt lantul de distributie pe la miezul noptii. a doua zi la 6.00 s-a intors tata la Buc. si a cumparat lant, pinioane, ulei si filtru de ulei.
Avea tata niste descantece de fugeau toti sfintii in biserica cand avea cate o astfel de problema. Bunicul meu din partea mamei era preot si a fost de fata la intamplarile povestite mai sus.
Au fost si altele inclusiv cu a doua Dacie luata tot noua in dec. '81 care a luat foc la o luna dupa ce a iesit din garantie de la furtunul de alimentare a carburatorului care a crapat cu vreo 12-15cm inainte de acesta, benzina ajungand pe galerie si aprinzndu-se. Noroc ca era la poarta autobazei si a luat un stingator cu praf din zona.
Cu cea de a doua am avut si eu peripetii din care un a fost tare de tot ca in 300km am schimbat toate cauciucurile. Cum a fost,era prin '94 si trebuia sa ajung la Pitesti cu ai mei si inainte de BZ am avut explozie pe stanga spate si am pus rezerva, la intrare in BZ inainte de podul Maracineni iar explozie pe dreapta de aceasta data si am luat-o pe jos pana la magazinele de piese auto de la intrarea dinspre Focsani si am luat doua cauciucuri noi pe care le-am montat la o vulcanizare in Maracineni dupa ce m-am lut de tata care vroia sa le schimbe in drum. Am plecat catre Buc. si in Colentina conducea tata care nu a vazut o canalizare fara capac si a mai terminat un cauciuc taindu-l. Si la fel am mai cumparat de la Doamna Ghica unde era magazinul de piese auto inca doua ca sa o incalt pe toata cu acelasi tip. Faza a fost ca la masina initial am avut cauciucuri noi dar tata in marinimia lui a dat 2 roti unui amic care era in concediu la mare lasandu-se fara pe el.
Cu Dacia mea am avut doua intampari tari. In dec.2001 trebuia sa plec in delegatie la Buc cu inca 4 colegi destul de dezvoltati cat sa nu ii pot baga in Oltcit. Cu o zi inainte toate mergeau la ea inclusiv caldura (ventilatorul). In ziua respectiva nici gand sa mai porneasca chiar si alimentat pe direct si asta am observat dupa ce am plecat asa ca i-am dus pe baieti cu "frigiderul Artic" caci era alba ca acesta. La intoarcere tot in aceiasi zi a inceput cutia sa huruie in treapta mica si bagam dintr-a intaia direct in a patra si asa am ajuns acasa cu bine. A doua a fost in aug.2002 cand m-am dus sa ridic niste grau de la un IAS unde aveau ai mei pamantul. Fac 3 drumuri cu cate 5-600kg de fiecare data ajung de fiecare data bine fara probleme si vin acasa la mine fac un dus si dau sa plec iar cand sa bag a 2-a poc placa de presiune. Bine ca mi-am facut treaba cu ea caci dupa aceea am bagat-o in RK si am scos-o dupa 2 ani ca noua iar anul trecut in aprilie am dat-o la rabla pentru Megane, dupa ce am transferat tot ce era bun pe ea la un prieten mai putin motorul care era perfect si trebuia sa ramana pe ea.
Au mai fost mici sicane dar erau de trecut cu vederea.
Uneori chiar sunt nostalgic si imi aduc aminte cum reparam la ele, acum nu tu un jiglor infundat, o bujie de schimbat, o platina, o aprindere de reglat, un aer, un culbutor. Le fac mai rar la un prieten bun care mai are un break din '89 si ne umplem amandoi de ulei si vasilina dar cred ca de la anul renunta si el fiindca ii expira ITP-ul si oricum mai are si un Logan.


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 26 Dec 2010, 13:59
Post #74


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




Ce vremuri...tin minte cand a avut tata primul lui accident in 2001 cand se intorcea de la munca cu fosta lui dacie,o 1310 din '88,la lovit un mos ce a trecut pe rosu,praf ne-a facut masinuta...insa cu radiatorul spart,pornita in 3 pistoane,lovita pe toate partile fiindca sa rotit la impact si a maturat banci si tot ce era in calea ei dar asa cum era de avariata l-a adus pe tata acasa,el a scapat cu rani usoare.

Dupa numai 1 saptamana dacia a intrat la reconditionare fiind revopsita complet la cuptor,schimbata fata aproape in totalitate,set motor nou masina arata impecabil si mergea la fel,insa vorba aia "o masina lovita serios nu mai ii masina`n veci"astfel in 2005 a vandut-o cu un pret totusi bun(1000 E) unui tanar din Chisineu Cris,de atunci nu mai stiu nimic de ea,poate o fi la rabla deja.

Aceste masini,cu bine cu rau ne-au adus acolo unde aveam nevoie oricand,fiecare dacie are tehnicile ei de pornire,stilul ei de condus,mofturile ei.Daca nu ar avea asa valoare sentimentala poate nu eram astazi atatia soferii de 1300,1310 care sa isi povesteasca cu haz intamplarile petrecute impreuna cu masinile lor de suflet.

Respect pentru toti soferii de Dacie,si in special pentru cei care incep sa "predice"cand li se strica cateceva la ea.

This post has been edited by 1310CL: 26 Dec 2010, 14:02


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - AR06GKI
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 26 Dec 2010, 14:38
Post #75


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Eu las filmuletul si pozele sa vorbeasca ( scuzati limbajul dar asa se intampla cand ai nervi) - filmuletul este facut intre Cumpana si Vidraru ( un drum plin de hartoape) in vara lui 2008 in jurul orei 21 ,vreme ploioasa ,cand daciuta mea ( avea si nume ANUSK) ne-a lasat in drum refuzand alternatorul sa mai incarce bateria ,deci aprindere si faruri mai spre deloc sa zic asa , noroc ca mai era o masina cu noi ( o vectra A de la care intr-un final am luat bateria si am ajuns acasa)
Pozele sunt de cand am ramas fara tobe tot la Vidraru



Attached thumbnail(s)
Imagine_0151.jpg ( Size: 42.01k ) Number of downloads: 595
Imagine_0150.jpg ( Size: 175.19k ) Number of downloads: 618


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 26 Dec 2010, 18:47
Post #76


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




QUOTE(bobo77 @ 26 Dec 2010, 12:31)
Uite eu sun de acord ZTV chiar daca nu mai ai dacie, sa scrii pataniile tale aici despre actuale carute din semnatura  biggrin.gif ca vad ca esti prea nostalgic
*





mai bobo77, numai fi atat de frustrat, mai ai vreo 2 ani si o sa ai dreptul dat de lege (18 ani) sa obtii permisul de conducere. Apoi poti sa conduci si tu Loganul din semnatura ta, si poti scrie si tu ce ai patit cu Dacia smile.gif))))


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 26 Dec 2010, 19:39
Post #77


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




zilnic ma enerveaza ....ma face sa o injur si sa ii promit ca e prima dusa la remat...daca ma apuc sa scriu cate am patit cu ea cred ca termin un roman...


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoselu
post 26 Dec 2010, 20:12
Post #78


SB-12-UST


Group: Members
Posts: 680
Joined: 5 November 06
From: Sibiu




Dacia e o masina buna, insa piesele de schimb lasa de dorit... "Zambilica" "maia" era cea mai buna masina de carat... sad.gif Dar an de an trebuia sa pun bani deoparte pentru: garnituri pompa de frana, capac delcou, set bujii noi! mad.gif Ii cerusem vanzatorului de la magazin un capac de delcou, pentru care sa-i dau si 30-50 de lei (sa fie de fabrica, de uzina, nemtesc, nu ma intereseaza! sad.gif ), dar in toamna anului urmator sa nu ma mai intalnesc cu el pentru un alt capac! S-a uitat la mine mirat si a dat din umeri: asa piese se fabrica pentru Dacia 1310! mad.gif mad.gif mad.gif
Ii compatimesc mult de tot pe cei care au Daciute, din pacate e o masina care scoate sufletul din om, atunci cand e nunta, cand ai o urgenta si nu vrea sa porneasca... Dar repet, nu e vina masinii, de vina sunt PRODUCATORII DE PIESE DE SCHIMB, astia trebuie sa fie stransi de gat! De ce la Solenta si Logan daca pui piese originale nu sunt probleme si de ce la Dacia 1310 daca pui piese originale, apar probleme? Pentru ca stam si asteptam sa mai cumparam "porcarii" de piese, in loc sa-i strangem de gat pe cei care isi bat joc!


--------------------
Volkswagen Passat TDI 1996 - GL-11-UST
[SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 26 Dec 2010, 20:27
Post #79


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




cat de curand o sa bag primul capitol....intitulat" nevrotica din comarnic"


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoselu
post 26 Dec 2010, 20:49
Post #80


SB-12-UST


Group: Members
Posts: 680
Joined: 5 November 06
From: Sibiu




Nu o injura pe biata masinuta, ci pe producatorii de piese!


--------------------
Volkswagen Passat TDI 1996 - GL-11-UST
[SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 26 Dec 2010, 21:39
Post #81


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(ZTV @ 26 Dec 2010, 18:47)
mai bobo77, numai fi atat de frustrat, mai ai vreo 2 ani si o sa ai dreptul dat de lege (18 ani)  sa obtii permisul de conducere. Apoi poti sa conduci si tu Loganul din semnatura ta, si poti scrie si tu ce ai patit cu Dacia smile.gif))))
*


radmasa.gif cat de penibil poti fii, acum iti pute dacia... radmasa.gif se pare ca frustrarile sunt la tine si s-au adunat multe, oricum ti-a spart capul ideea asta radmasa.gif
Probabil cand aveam eu permis tu mergeai cu trotineta, asta sa fiu totusi elegant ca este a doua zi de craciun, ca iti spuneam altfel...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 Dec 2010, 22:05
Post #82


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




dragoselu:iti livrez eu ce piese ai nevoie.
calitate garantata!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Victoras2001
post 26 Dec 2010, 22:13
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.840
Joined: 15 February 08




De cate ori ai vrut sa-ti dai foc?
De cate ori ai vrut sa-ti dai foc si n-ai facut-o?


--------------------
ZAZ Zaporojeț 1969
Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 Dec 2010, 22:45
Post #84


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




vorbesti cu zeteveu?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 26 Dec 2010, 23:51
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




Piesele care exista in comert sunt atat de slabe calitativ pentru ca , in acesti 4 ani teoretic cat se vor mai gasi piese prin magazine ( 2004 -ultima dacie 1410 fabricata 10 ani ,,obligati " sa produca piese) -2014 , nu mai pune nimeni accent pe calitate , pentru ca se stie ca marea majoritate a daciilor vor sfarsi la REMAT ! + ca mai peste tot auzim: ,, Da-o in ... ca e dacie merge si asa " !, fiind considerata si o masina depasita fiizic , moral , ca si tehnologie fatza de masinile care ne-au impanzit strazile .


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 27 Dec 2010, 10:05
Post #86


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




ca orice daciot mi-am injurat si eu masina de xxxxxx de mii de ori , ba ca o bag in stalp si ii dau foc , ba ca ii dau foc , ba ca o arunc in dambovita etc.
beleaua cea mai mare care am patit-o cu ea e cand am fost sa duc o prietena pe la piata rahova unde locuia , am lasat "pachetul" si cand sa plec pana prostului pe gaz. m-am uitat linistit la martoru de benzina , aveam jumatate de rezervor (abea bagasem benzina de o sapt) si m-am linistit ca aveam suficienta benzina sa ajung acasa. o trec pe benzina , porneste extreeeem de greu , un rateu "mic" de a luat foc filtrul de aer , explozie "minuscula" in toba biggrin.gif , dar pana la urma am plecat cu ea de pe loc dupa o operatie pe capota deschisa. am zis ca am rezolvat problema dar fiind dacie bineinteles ca nu era rezolvata ; pe drum poc poc poc poc fum in spate cum cuprinde , rateuri peste rateuri , abea am ajuns pe trafic greu , tin sa specific ca la ora 9 era f liber pe sosea si totusi eu am facut 30 de min pana la intersectie. ma tot uitam dupa statii de gpl sa alimentez dar nimic , pana la urma am zis sa merg asa macar sa ajung acasa. am mai umblat pe la motor putin si puteam sa il turez macar peste 1500 rpm. problema acuma era ca daca luam piciorul de pe acceleratie cand era sa opresc la semafoare , murea motorul si imi lua 5 min sa il pornesc (deci era innnecata). cand pornea ma sinteam "mandru" de ea (si trabantu scotea mai mult fum decat mine) , era un fum in spate de nu vedeam nimic (le cer scuze colegilor dacioti daca au avut ghinionul sa fie in spatele meu atunci) , cred ca mi-au umplut frigiderul cei de la semafor.... dupa o ora jumatate de cand am ajuns la trafic greu , am ajuns intr-un final la city mall unde era o statie gpl , alimentez o trec pe gaz si cand vad ca merge motoru , i-am multumit lui dumnezeu , am rasuflat usurat si mi-am vazut de drum. in fericirea mea care a durat 2 3 min pana am ajuns acasa , parchez frumos si mandru si cand sa opresc motorul am observat un bec aprins ....rezerva de benzina....mi-am bagata **** in familia ei si toti aia care au creat dacia , am injurat in masina si blestemat si dracuit de cred ca toata viata mea n-am injurat asa. am coborat din masina cu niste draci , am trantit usa de m-am chinuit a doua zi 10 min sa o deschid si m-am bagat la somn... asa aventura nu avusesem niciodata cu ea..jumatate de rezervor in 5 6 km cat sunt pana la piata rahova (daca gresesc rog colegii sa ma corecteze .. traseu' fiind piata rahovei - city mall). dupa 3 zile m-am gandit sa o mai pornesc si eu putin la ordinele lu tata , dar cand am coborat la ea am zis sa desfac carburatorul sa vad ce are ... doar desfac partea de sus si constat ca cuiul pontou era blocat la maxim pe deschis....am zis ca mor , nush dc nu m-am gandit in seara aceea sa desfac carburatorul , dar cred ca o fi din cauza ca nu stateam pe marginea soselui sa desfac carburatoare.

povesti ar mai fi dar sunt lungi si trebuiesc unele ore de relaxare intre ele (imi revin sentimentele din acele zile biggrin.gif).

multumesc ca exista un post in care sa ma descarc putin si sa afle si altii de belele mele.


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 27 Dec 2010, 10:27
Post #87


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




Capitolul 1 " nevrotica din comarnic"

Totul s-a petrecut prin iulie anul curent..ma suna niste prieteni..ca ei au inchiriat o vila la bran "casuta dintre meri" doar pentru ei de vineri pana duminica si daca vreau sa ma duc si eu ...eu urmand sa ma duc sambata, am vorbit cu ei mi-a explicat ce si cum si ce sa mai cumpar..un bax de de suc niste bere..diverse...ce zic daca tot e sa merg si dau un ban iau si prietena..cea de atunci...totul frumos la 7 dimineata sambata ma duc la masina..o ia la cheie..spal geamurile frumos..am trecut am imbarcat fata..si am oprit la o benzinarie am bagat ceva zeama de 1 milion..am mai oprit la "Carrefura" am luat tot ce mi-au comandat acei indivizi si la drum...era o dimineata foarte frumoasa...calduroasa..cu un soare puternic dar in acelasi timp prietenos care se dispersa prin parbrizul deja zgariat al masinii...mergeam noi..mai o vorba..mai imi spunea ca sa o las mai moale ca dardaie rau...mai un radio.Ajung in apropiere de comarnic...deja se simtea briza de munte...si incepuse si aglomeratia..parca totul prevestea ce o sa urmeze...am stat am mers frumos ..mai o injuratura ..mai una alta..pana in curba aia spre dreapta...unde a fost o uzina sau ce a fost...acolo batrana doamna si-a dat duhul...Va imaginati...am incercat sa o pornesc ..nimic...au inceput "colegii din spate" sa ma sune mai ceva ca la un comvoi funerar...ce sa ma fac...fata din dreapta ca eu ti-am zis ca e rabla ca nush ce...ma dau jos..incep sa le fac semn ca nam ce sa ii fac...ma depasesc cu greu ca deja era aglomeratie....am lasat-o sa se duca la vale cand am prins o bresa ...intre masini...si am reusit sa o dau pe marginea carosabilului...si a inceput distractia era cam 9 :30 sa zic..am inceput scoate tot ce ai in portbagaj si incepi si umbla la ea...m-am gandit ca din aprindere..am verificat eu totul era ok..am si aprindere cu senzor..bobina totul ok...trec pe partea de benzina..benzina spritzuia dar nimic...demonteaza carburator..monteaza altul...pune..monteaza..se facu vreo 11 jumate...aia din masina urla ca s-a plictisit ca ce facem ca nush ce..ii sun pastia:
-ba am ramas in pana...
-unde ma ...{ba asta a ramas in pana}
-in comarnic , vii sa ne iei si pe noi..?
-ba nu pot eu beau de ieri..si astia la fel..suna'l si tu pe unchetiu ca stii ca vene...
-bene ma ms
Sun la unchemiu uite asa asa...fa'mi rost de o platforma ca gata o dam aci pe campu ala ii dam foc..o faramam ..gata numai masina imi iau trabant...pana vine unchemiu cu o platforma deja batea la 3 ceasu...desfacusem deja o sticla de suc ...fata din dreapta exasperata la maxim..ca da ne-am distrat ..etc ..vine un baiat trimis de unchemiu cu platforma..hay sa o urcam..incepe distractia...
-ba cum o legam..ca ai bari dastea de plastic si nu ai nimic de remorcat..?
-pai leago-o de gaura aia de la scut...
-hay sa incercam..legam ...trage putin puf..rupe urechile alea de la scut..
-stai asa ..si incepem sa demontam spoileru dupa fata si o urcam..ne bagam toti 3 in cabina..si pe la 5 am ajuns si noi inapoi acasa...frumos weekend am mai petrecut...pacat de banii bagati in benzina si in ce cumparasem ..sad.gif totul datorita faptului ca era retezat furtunul care vine de la rezervor la conductele de cupru...da stiu..sad.gif

urmeaza alte capitole ..poate chiar mai interesante...asta daca mai doriti:)


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
WGX
post 28 Dec 2010, 14:00
Post #88


Dacia 1310 Owner


Group: Members
Posts: 388
Joined: 27 August 09
From: Bucuresti




Dragi colegi, si eu mi-am injurat masina de 2 ori, recunosc. Prima data s-a intamplat cand am vrut sa plec la tara cu mama si nepoata mea acum un an , in octombrie, la iesire din afumati. Toate bune si frumoase pana acolo.Plecam dimineata din fata blocului, , mergem bine mersi pe Fundeni, traversam colentina, voluntari, ajungem in afumati, la viraj oprim la magazin sa luam niste paine si ceva apa, apoi o luam din loc. Cred ca dupa nici un kilometru, aproape de iesire, zdrang, moare kilometrajul, masina mergea, uruit ca dracu, am zis
"-Mama, s-a rupt cutia. furios.gif
-ea: aoleu, ce ne facem? cum dracu s-a rupt?!?!?!?! post-336-1110552439.gif
-eu: Nush, numai merge ce naiba
-ea: Suna-l pe fratitu sa vina cu cristi(un coleg de-al lui) sa vada ce ii faceti!
-eu:hai ca-l sun"
gun3.gif
L-am sunat, a venit. Cristi imi zicea: "ba s-a dus ambreiajul", eu" nu ca numai imi arata kilometri, viteza". bag in viteza, dau drumul usor la pedala de ambreiaj, caraitul iadului, trosnete, pocnituri, el "dom'le e placa de presiune" eu "nu e placa", duar ce schimbasem kitul complet. a venit un var de al meu, si mama a plecat in continuare la tzara, eu m-am intors in bucuresti tras cu sufa, si a doua zi am dat cutia jos, am demontat-o si minue: satelitii din diferential(daca gresesc, rog sa fiu corectat) facuti praf, axul rupt in 2 fisuri la greu. A doua patanie, asta vara, rulmentii de la rotile spate, tociti vai de mama lor, uruit. ma duc la magazin, iau set complet pe ambele roti,de ORIGINE(MAMA LOR DE FACATURI), ajung la tara, le schimb acolo, usor, fara probleme cu ajutorul unui vecin, cu scule, reglaj la roti sa nu fie blocati, vasilina prista. toate bune si frumoase. intr-o duminica dau sa plec spre casa si la vreo 500 de metri de intrarea in Manasia, poc, roata spate stanga infranata, dara lunga pe asfalt(aveam cam 95 de km la ora), noroc cu un nene de m-a tractat pana la o vulcanizare, si dai telefoane, roaga baietii d'acolo daca stiu vreun mecanic liber, suna si ei pe cine apuca, si vine la urma un baiat( sa ii dea dumnezeu sanatate), dam roata jos, si jale mare: colivia cu role sparta, rolele imprastiate,camasa interioara a rulmentului practic se sudase pe ax, baga flexul, tai si din ax, alearga dupa piese,am dat 30 de lei pe un set de URBIS plus inca vreo 50 mana de lucru la mecanic si la cei de la vulcanizare si am ajuns acasa. am zis ca o arunc la fiare vechi la cate belele am avut. dar in final, a mea este si m-a ajutat de cateori am avut nevoie. cam atat. daca se mai intampla ceva revin:) La Multi Ani!!!, fara belele la masinile noastre si sa mearga ca unse toate angrenajele:)


--------------------
Dacia Batranul REnAult Kombi 1999/1310 CL - WGX'u
ex:Dacia 1310 CL Break, Diamond Silver ,Gasoline with Gotronic Ignition Sensor inside
now: Opel Astra G Caravan 1.6 16V 101 HP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 28 Dec 2010, 14:31
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Eu cred ca sunt printre putinii dacioti care nu au avut probleme deosebite cu dacia.
Prima dacie....o 1300 care facuse taximetrie la greu, a pierdut uleiul din cutia de viteze. Noroc cu un nene care mi-a spus sa merg numai cu a 4-a (avea cutie in 4 trepte) si am ajuns acasa. Alta data s-a rupt cablul de acceleratie pe la Varna. Am improvizat cu ata de papiot si ajunsesi cu bine.
Cu injectata singura problema a fost releul de incarcare ce s-a incapatanat sa nu mai functioneze fix cand afara incepuse o ploaie torentiala, in rest consumabile schimbate la timp si benzina buna.


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 28 Dec 2010, 14:53
Post #90


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 895
Joined: 18 April 10




Vezi asa sta treaba cu Dacia te lasa la greu si te bucuri de ea cand sta!
Apropo ca iar mi-am mai adus aminte de ea. Tocmai renovam apartamentul in 2001 si ca sa nu murdaresc Oltcit-ul (era masina de curat) am luat Dacia si am plecat dupa adeziv de gresie si faianta prin oras, o incarc cu vreo 15 saci de 25kg de la un depozit si plec catre casa si ajungand la un semafor care trecea de pe galben spre verde calc frana si stupoare pedala aveam dar frana nu de parca dadusa careva cu vaselina pe discuri si am avut noroc ca nu era careva prin intersectie. Duc masina la tata ca era mai aproape incarc in Oltcit saci si ma intorc la ea sa vad ce are. Nici o scurgere, aerisesc franele, fac proba si totul perfect. Cat am renovat tot cu Oltcit-ul am carat inclusiv moluzul. Asta am patit-o de fiecare data cand am avut nevoie de ea ba nu pornea ca tata daduse delcoul la vreun vecin, ba nu se alimenta cum am tras-o ~2luni pana mi-a venit Logan-ul ea avand rezervorul acoperit cu fibra de sticla de catre fostul propietar si conductele erau puse dar tragea aer pe langa furtune ca a trebuit sa caut la cineva alt rezervor si a doua zi mi-a venit Logan-ul. Si au mai fost destule dar sa-i dau foc nu. A chiar mi-a dat o cunostinta 15 mil. prin 2001 pe ea ca cica mergea mai bine decat a lui din '92 dar nu a vrut sotia mea ca de soacra-mea i-a luat-o. Ca sa va mai zic cum am cunoscut-o pe nevasta-mea tot datorita ei ca-i facuse explozie roata din fata drepta imediat ce a plecat de pe loc si a ajuns cu aripa din dreapta sa stearga un tei iar eu eram in spate si am ajutat-o (de fapt ne cunoscusem cu o ora inainte si duceam masina ei acasa urmand sa mearga cu mine).


--------------------
Renault Megane sedan/ Kadjar Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 16:07
Forum Renault