DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 45 46 47 48 49 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Montarea unui electroventilator, cum se monteaza?

autom
post 17 Jun 2011, 04:21
Post #1381


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




wub.gif wub.gif Multumesc pentru informatii. Banuiam ca e de munca ca sa modifici termostatul de Tico pentru Dacie. Si chiar e de munca........


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 17 Jun 2011, 18:33
Post #1382


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




poate scrie cineva codul unui termocontat de 87-77 , am tot fost la unix dar fara cod se vede ca nu ma pot ajuta, le e lene sa caute


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 17 Jun 2011, 22:24
Post #1383


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.235
Joined: 10 March 06
From: GL




merge ELV-ul ? wink.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion
post 18 Jun 2011, 00:54
Post #1384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 3 January 08
From: Bucuresti




krapcarasu : n-am reusit sa gasesc nicio poza de-a termocuplei de 87-82G , dar chiar si azi m-am uitat la ea atent si inafara de 87-82G pe-o latura si ITALY pe alta , nu scrie nimic pe ea. Pe radiatorul cumparat am gasit o termocupla pe care scrie 95-89G , apoi anul de fabricatie IV 89 , si apoi un cod destul de lung dar pozele facute cu telefonul meu au iesit lamentabile. Pe de alta parte termocupla asta veche se vede ca-i facuta de-o firma serioasa , are pe langa codul de pe ea pana si emblema firmei stantata pe-o parte.
Cu mare parere de rau dar pe aia de care esti interesat ( 87-82G) mai multe nu stiu.

Ca fapt divers eu am cumparat o termocupla de Cielo care este de 90-85G si este made in Germany , stantat pe ea si care se potriveste perfect pe radiatorul de Dacia Nova.
Cielo este de fapt Opel....poate poti cauta pe linia asta , stind codul de Cielo si cautand variante . Uite codul : Switch A-temp , GM # 96181814, made in Germany , 90C - 85C ( 41,28lei la reprezentanta , acum un an )

Am montat radiatorul de ce-o fi ( Wartburg , Polo... habar n-am) si inca nu-s multumit . Este mai mic cam cu 2 cm pe fiecare latura decat cel original de Nova de Brasov din cupru , e mai frumos manufacturat si inca sunt in dubii.
Am montat termocupla de Cielo de 90-85G si mi se deschide mai sus decat de obicei de unde trag concluzia c-ar putea fi vreo bula de aer ratacita in T-ul adaptor al termocuplei sau pozitia ei in bataia curentului de aer ii falsifica indicatia.
Vedem maine si scriem pe seara probabil.


--------------------
. Citroen Xantia 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 18 Jun 2011, 05:59
Post #1385


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Acum mi-am dat seama........

MAi baieti, voi de ce nu spalati radiatoarele? Eu folosc detartatnt NUFAR din acela negru. Desfac radiatorul de pe masina, il umplu cu putina apa, bag 3/4 din Nufar si apoi apa. Las 20 de minute sau 30 si apoi bag furtunul in el sa il clatesc bine. La Dacia 1100 a iesit, fara sa exagerez, aproape o cana de calcar si mizerie si a ramas AURIU pe dinauntru, cum era facut acum 30 de ani. LA Barkas la fel am procedat.

Deci, MUSAI: dat jos radiatorul, MUSAI din alama sa fie, aluminiul este distrus, MUSAI clatit bine de tot.......


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 18 Jun 2011, 15:56
Post #1386


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




mersi scorpion
sobolan, merge excelent, doar ca termocontactul de la tine l-am pierdut, si cu asta de 92-82 tine temperatura prea sus acum pe caldura


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pojarel18
post 18 Jun 2011, 21:52
Post #1387


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 29 April 08




Mi-am montat si eu un ELV cu 10 pale de dacia injectie de vreo luna si astazi m-a lasat in drum in centru clujului sleep.gif ......nu stiam de ce imi sta apa asa sus. Cand am deschis capota ventilatorul nu mergea. Termocupla si releul sunt in regula.
Imi vine sa il arunc in apa dry.gif ......ventilator nou nout luat de la magazin.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 18 Jun 2011, 23:06
Post #1388


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.235
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(krapcarasu @ 18 Jun 2011, 16:56)
....sobolan, merge excelent, doar ca termocontactul de la tine l-am pierdut, si cu asta  de 92-82 tine temperatura prea sus acum pe caldura
*



cauta unu' mai "rece"...de nova ! wink.gif

This post has been edited by sobolan: 18 Jun 2011, 23:06


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion
post 19 Jun 2011, 19:20
Post #1389


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 3 January 08
From: Bucuresti




Pt krapcarasu in mod special si deasemenea pentru toti ceilalti useri interesati :

Pe cutia de termocupla FACET 87-77G , made in ITALY , scrie

7.5007
THERMO FAN SWITCH 11C

(aici ar fi codul de bare....)
8 012310 042670

CITROEN
1264 14
91 514 046

FORD
6 120 663
83GB-8B607-A2B

CITROEN
AX 14 GT 01/09 12/
BX 1.1 04/86 06/91
BX 1.4 07/86 12/94
BX 1.4 01/87 01/92
BX 1.4 E 09/82 12/


This post has been edited by scorpion: 19 Jun 2011, 19:27


--------------------
. Citroen Xantia 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 26 Jun 2011, 15:11
Post #1390


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




mare ghinion, termocontactul asta nou 7.5007 l-am nimerit defect de nou, nu cupleaza deloc. Oare mi-l schimba la unix? Sau va trebui sa cumpar altul?


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 5 Jul 2011, 16:52
Post #1391


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




mi-au dat altul la schimb, merge putin mai mult elv-ul , dar tine motorul putin mai rece


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 17 Jul 2011, 21:17
Post #1392


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Mi-am facut ca elv sa se opreasca la luarea contactului ca la masinile straine .... nu imi placea ca statea uneori destul timp cu el pornit si dupa ce opream motorul , existand riscul ca ( trebuie luat in calcul )defectandu-se termocupla si sa ramana blocata pe deschis,elv functionand incontinuu ....

Am releu dedicat pt ELV , iar "borna de putere " a releului am alimentat-o prin alt releu acesta fiind comandat de "plus contact"...

Parerile sunt impartite referitor la acest aspect , ca era ok sa il lasam ca si din fabrica ....se stie ca temperatura la oprirea motorului mai creste un pic si apoi incepe sa scada ...... pareri pro si contra ..

This post has been edited by Minel: 17 Jul 2011, 21:24


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Jul 2011, 21:56
Post #1393


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu era mai simplu sa iei plusul de comanda al releului de la bobina de inductie sau de la plusul releului de incarcare iar pe minus sa fie termocupla? nu te mai complicai cu 2 relee


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 18 Jul 2011, 05:53
Post #1394


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Trebuie sa recunosc ca , cunostiintele mele de electrica sunt limitate , ai mare dreptate .... fapta-i deja consumata .... biggrin.gif


Editat ...... blush.gif

This post has been edited by Minel: 18 Jul 2011, 07:55


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Jul 2011, 07:20
Post #1395


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




electrica, tine de relee fire , etc , electronica mai are in plus tranzistori diode si integrate blush.gif


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 18 Jul 2011, 15:54
Post #1396


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




Noul meu electroventilator de VW de 39 cm in diametru cu doua trepte.Prima treapta (cea cu turatia mai mica )este legata prin termocupla90-85. A doua treapta este legata la un buton in interior.Ambele trepte sunt prevazute cu relee de 40 A tot de vw.Muuult mai eficient decat cel de dacie cu 10 pale.Prima poza este inainte de transplant.Photo_0116.jpg ( Size: 325.54k ) Number of downloads: 848
18072011043.jpg ( Size: 326.31k ) Number of downloads: 906
18072011044.jpg ( Size: 356.81k ) Number of downloads: 876
18072011045.jpg ( Size: 378.27k ) Number of downloads: 859
18072011046.jpg ( Size: 314.58k ) Number of downloads: 839
18072011047.jpg ( Size: 333.4k ) Number of downloads: 287


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 23 Jul 2011, 10:38
Post #1397


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Salut tuturor! Ma bate demult ideea sa trec pe ELV si eu insa pana acum nu am apucat din diverse considerente sa materializez ideea. Ieri mi-am achizitionat de la remat un ELV de dacie,cel cu 4 pale din plastic,l-am desfacut,curatat,gresat,montat la loc,arata si merge impecabil,nu are uzura aproape de loc,bucsile sunt ca si noi.20 de lei a costat jucaria. Ca bonus de pe radiatorul pe care era montat am luat si termocupla care parea in stare bunicica. Pe ea scrie ca e de 92-87 numai ca am probat-o acasa si am obtinut 94-68...pai apa n-are cum sa mai ajunga la 68 de grade dupa ce a pornit motorul nici moarta,termostatul e de 89 de Klaxcar. Acuma a mai probat cineva la cat deschid-inchid termocuplele de 92-87? ca daca toate-s asa,mai bine ma apuc si imi fac una electronica sau imi iau una de Cielo ca am inteles ca ar fi bune unsure.gif


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 23 Jul 2011, 12:26
Post #1398


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




monteaza jucaria si vezi cum merge... practica bate teoria


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 23 Jul 2011, 14:46
Post #1399


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




hyena: asa e cum zici tu cu parctica si cu teoria dar aici sunt 2 aspecte simple: 1. Am probat termocupla acasa,in apa cu termometru si am obtinut acele temperaturi. 2. Daca termostatul e de 89 si sa zicem deschide pe la 82-86,apa intra in radiator si nu declanseaza termocupla la 94 de grade,apai dupa aia cat trebe sa sufle ventilatorul ala sa aduca apa la 68-67 de grade sa decupleze? Raspunsul il dau tot eu: mult si bine,presupunand ca se va racii la temp. aceea,la 86-89 max. mi se va inchide termostatul si atunci ce mai iese? Asta e teoria,nu stiu in realitate ce se va intampla,ca nici termostatul ala nu lucreaza ca un intrerupator ci mai degraba ca un robinet care mentine temperatura apoximativ constanta in functie de sarcina motorului,trimitand mai multa sau mai putina apa spre radiator... Deci? Cum fac pana la urma? Am gasit si eu o schema interesanta de controler de temperaturacontrol_temperatura_001.jpg ( Size: 483.13k ) Number of downloads: 323


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 24 Jul 2011, 18:41
Post #1400


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Eu stiu ca unde e pusa termocupla e mai rece decat unde e pus termostatul.Gandestete ca ar fi diferenta de ~5-10 grade(nu stiu sigur, am dat o valoare).


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 24 Jul 2011, 19:14
Post #1401


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




QUOTE(sebymesteru @ 23 Jul 2011, 15:46)
hyena: asa e cum zici tu cu parctica si cu teoria dar aici sunt 2 aspecte simple: 1. Am probat termocupla acasa,in apa cu termometru si am obtinut acele temperaturi. 2. Daca termostatul e de 89 si sa zicem deschide pe la 82-86,apa intra in radiator si nu declanseaza termocupla la 94 de grade,apai dupa aia cat trebe sa sufle ventilatorul ala sa aduca apa la 68-67 de grade sa decupleze? Raspunsul il dau tot eu: mult si bine,presupunand ca se va racii la temp. aceea,la 86-89 max. mi se va inchide termostatul si atunci ce mai iese? Asta e teoria,nu stiu in realitate ce se va intampla,ca nici termostatul ala nu lucreaza ca un intrerupator ci mai degraba ca un robinet care mentine temperatura apoximativ constanta in functie de sarcina motorului,trimitand mai multa sau mai putina apa spre radiator... Deci? Cum fac pana la urma? Am gasit si eu o schema interesanta de controler de temperaturacontrol_temperatura_001.jpg ( Size: 483.13k ) Number of downloads: 323

*


poti sa o pui cu incredere, in realitatea masinii se inchide mai repede(sunt si curenti de aer si apa acolo), asta daca nu e defecta, tine cont de ce a spus iuliano-smile, asa e, jos in radiator va fi mai rece decat sus in qlasa, in functie de viteza si temperatura aerului prin radiator

24 Jul 2011, 20:17:
eu chiar iti recomand una mai rece, 87-82

This post has been edited by krapcarasu: 24 Jul 2011, 19:17


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 24 Jul 2011, 20:58
Post #1402


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




probabil e defecta sau e facuta la "norma" altfel nu-mi explic histerezisul urias fata de ce scrie pe ea...oricum o sa fac una electronica dupa schema d-lui fabiani si cred ca va fi mai ok decat cu cea clasica...Sunt tare curios cum arata dracovenia la interior popa.gif


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 27 Jul 2011, 18:04
Post #1403


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Ok,de azi ma numar in randul celor cu ELV pe masina. Am facut o termocupla electronica,dupa schema postata de mine mai sus pe care am reglat-o sa cupleze la 90 de grade si sa decupleze pe la 84. Am inchis totul intr-o cutiuta de la un releu de semnalizare defect,termocupla comanda un releu si acesta din urma comanda ELV-ul. Am curatat si radiatorul,mai trebuie sa montez o semnalizare in bord care sa-mi arate cand a pornit ELV-ul fiindca din masina cu motorul pornit nu prea se aude. Oricum,cu radiatorul mare curatat interior-exterior in mers cam nu prea are nevoie de ventilator,curentul produs e suficient. Pt cei interesati ce are un termocuplu inauntru,mai jos aveti foto cu ce avea in ea. Am ramas placut surprins de contactele destul de barosane ale termocuplei originale,cred ca ar duce linistita ELV-ul si fara releu,dar acum n-a mai ramas din ea decat carcasa si terminalele la care am cositorit dioda.Poze mai jos.

This post has been edited by sebymesteru: 27 Jul 2011, 18:05

Attached thumbnail(s)
DSCN0018_copy.JPG ( Size: 277.51k ) Number of downloads: 288
DSCN0021_copy.JPG ( Size: 213.87k ) Number of downloads: 251
DSCN0023_copy.JPG ( Size: 247.21k ) Number of downloads: 294
DSCN0025_copy.JPG ( Size: 299.37k ) Number of downloads: 312
DSCN0030_copy.JPG ( Size: 279.78k ) Number of downloads: 330


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_pitiku
post 31 Aug 2011, 18:12
Post #1404


Membru Vitezoman !


Group: Members
Posts: 14
Joined: 24 January 10
From: Romania




Salut baieti,

Am si eu o intrebare: Nu se incinge prea tare galeria de evacuare cand e canicula afara ? ..ma gandesc ca lipsind elicea originala de pe pompa de apa pana porneste ELV-ul se incinge rau blush.gif


--------------------
Dacia 1310 1987
https://www.facebook.com/groups/contact.daciaclub/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 31 Aug 2011, 18:43
Post #1405


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Și cu ce te deranjează dacă se încinge galeria de evacuare? blink.gif


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 31 Aug 2011, 20:04
Post #1406


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Pai gandestete ca toate celelalte masini au racirea la fel,pe elv,crezi ca la alea nu se incinge galeria? Aia chiar nu te afecteaza cu absolut nimic crede-ma...


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hyena
post 31 Aug 2011, 20:07
Post #1407


Old School Fan


Group: Members
Posts: 2.556
Joined: 25 September 08
From: B. Ghencea




si ce treaba are elicea de pe pompa... cu cat poa sa o raceasca? de la 300 la 299 de grade ?
in general admisia trebuie sa fie rece nu evacuarea:)

This post has been edited by hyena: 31 Aug 2011, 20:08


--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki 1310MLS/750s BIG 1986/1989 - B986ZBY
Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331

EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 2 Sep 2011, 12:35
Post #1408


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




In general, adica in 101% din cazuri, galeria de evacuare se incinge. Si e si normal asa, doearece pe acolo ies gazele arse, flacari, temperatura datorata arderii unui combustibil foarte usir inflamabil si cu degajare calorica mare.
Sti sa vezi la motoarele turbo temperatura dupa o forja zdravana, ca se inrosesc tevile de la evacuare. Acest aspect nu deterioreaza si nu scurteaza, dar nici nu lungeste viata motorului sau a componentelor din jurul lui, dupa cum au fost asezate de fabricant in urma unei severe etape de proiectare. Cu alte cuvinte, cum spuneau colegii de mai sus, nu te ajuta, nu te incurca. N-ai de ce a-ti bate capul cu acest aspect. PUNCT!
Intr-adevar, temperatura aerului din admisie e de preferat sa fie cat mai mica cu putinta, mai ales in perioada de vara sau canicula; acest lucru insa e cam greu de obtinut cu un sistem clasic de admisie. Sunt topicuri legate de acest subiect, asa ca nu intru in detalii.
Concluzie: Piticu-le, nu-ti bate capu' cu chestii inutile. Citeste in urma acest topic si vei descoperi dece un ELV este mult mai eficient in stabilitatea termica aunui motor decat vechea elice de metal/plastic prinsa de fulia pompei de apa.
Numai bine!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_pitiku
post 2 Sep 2011, 14:04
Post #1409


Membru Vitezoman !


Group: Members
Posts: 14
Joined: 24 January 10
From: Romania




multumesc pt raspunsuri,

Imi era frica sa nu se topeasca filtrul de aer fiind de plastic, smile.gif

Am citit acest topic de la cap la coada si am inteles care-i treaba... mi-am cumparat radiator de aluminiu cu locas de termocontact, am cumparat si doua ELV cu 10 pale fiindca vreau sa pun unu pe interior si altu pe exterior (daca ar fi incaput amandoua pe interior ar fi fost mult mai bine)
Am dat comanda de termocontact Facet 7.5618 cu doua trepte (92-82/95-80) si cred ca saptamana viitoare o s-o primesc, mai ramane sa gasesc doua relee de calitate si ma apuc de treaba..
PS: daca o sa am cu ce, o sa fac si niste poze

Stima


--------------------
Dacia 1310 1987
https://www.facebook.com/groups/contact.daciaclub/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cosmin1300
post 3 Sep 2011, 14:51
Post #1410


Dacia Performance Club


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 August 11
From: Dambovita




Salutare tuturor, in cursul zilei de azi am fost la fiare vechi si am dat peste o nova din 96-97, si am vazut ca are Elv, m-am inteles cu omul si am achizitionat electroventilatorul, la pretul de 20 de lei cool.gif . Este modelul care se punea pe injectie, cu 10 pale. Acum vine intrebarea, vreau sa il montez pe berlina mea din 98, am si gaura pentru termocupla jos in colt la radiator, am si gaurile pentru prindere pe buza radiatorului, si sus si jos, ce termocupla trebuie sa cumpar? Am termostat care deschide la 89 de grade celsius. Multumesc !


Si o poza cu dracovenia laugh.gif

Attached thumbnail(s)
DSC00001.JPG ( Size: 141.4k ) Number of downloads: 253
DSC00002.JPG ( Size: 148.52k ) Number of downloads: 214


--------------------
DACIA 1310 1998 - DB 07 VNF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 45 46 47 48 49 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th September 2024 - 04:11
Forum Renault