DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

57 Pages « < 21 22 23 24 25 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Montarea unui electroventilator, cum se monteaza?

brigada_diverse
post 24 Jan 2008, 21:56
Post #661


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




o sa incerc cand o sa am permis o tura prin bucuresti ca sunt foarte curios icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Jan 2008, 22:30
Post #662


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(autom @ 23 Jan 2008, 11:51)
Am electroventilaor de nova ! E mult mai silentios decat cel traditonal de Dacie 1310. Turatie mai mare! Echilibrat din fabrica!


*


cum arata?o poza se poate?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 24 Jan 2008, 22:31
Post #663


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Poză mâine smile.gif

Sau poate înțelegi ceva din asta...

This post has been edited by Catalin Marinarul: 24 Jan 2008, 22:36

Attached thumbnail(s)
C60.jpg ( Size: 255.51k ) Number of downloads: 514


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 24 Jan 2008, 22:52
Post #664


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(cristitranca @ 24 Jan 2008, 21:18)
la mine lamasina a fost scos electroventilatorul
slava cerului ca a fost omul de la service atat de inteligent sa scoata elventilatorul si a pus elice pe pompa de apa

dupa opritul motorului statea ala pornit degeaba....consuma si bateria fara rost...
asa, cu elice, se raceste proportional cu turatia(radiator mic). niciodata nu s-a supraincalzit din cauza electroventilatorului care nu mai este sau din cauza radiatorului
*




chiar nu mai am chef sa mai scriu o data .... cauta pe acest topic postul meu unde explicam de ce eliocea aia cuplata direct este o solutie demna de eveul mediu ... daca nu de epoca de piatra

a ... si daca tii la masina aia ... ocoleste de departe astfel de meseriasi



--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 24 Jan 2008, 22:54
Post #665


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Mie persoanal nu mia crescut temperatura si vara peste linia de mijloc la indicatorul de apa calda. E foarte bun un eletroventilator - sustin ideea rezulta un consum mai mic de energie se mai aduna ceva cai la motor nesemnificativ iar la turati mari nu se mai aude acel zgomot de parca ai rula cu un avion . Daca ati face rost de eletroventilator de super nova sau solenta ar fi perfect se potriveste de minune. Eu in locul termocuplei as monta un mic senzor de temperatura prin care sa comande un mic montaj si Ev in consecinta.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 24 Jan 2008, 23:46
Post #666


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Electroventilatoarele care se gasesc acum pe piata sunt toate de Nova, cele pt radiator de berlina cu sasiul de prindere mai scurt. Si tocmai echilibrate din fabrica nu sunt. Au vibratii totusi. Asta de pe SN nu are decat foarte mici.
Trecerea pe elv are drept rezultat scadera consumului, cu precadere a celui urban. Motorul ajunge la regimul termic normal mai repede.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 25 Jan 2008, 08:31
Post #667


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




eu tot electroventilator de nova-super nova am.cele de solenza sunt diferite.Electroaparataj fabrica un model de electrventilator cu carenaj-costa 174 lei.Elv care l-am cumparat are paletele echilibrate cu mici greutati. si nu are deloc vibratii;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 25 Jan 2008, 09:13
Post #668


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@cristiranca: citeste ce a scris tarzy, ca zice bine.

De ce nu gindesti un pic si altfel: hai sa lasam inginerii de la Dacia; dar oare pe lumea asta chiar toti fabricantii sa fie mai fraieri decit nea Gica ala al tau? Hmm...

Asta ca sa nu mai vorbim ca nea Gica e nea Gica si un inginer de la uzina (chiar si Dacia) e un inginer de la uzina - pe romaneste: stie de departe mai multe decit Gica.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 25 Jan 2008, 10:08
Post #669


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(dr_mKe @ 20 Jan 2008, 18:52)
........ daciile care aveau ELV din fabrica aveau si buton de override pe coloana volanului ...........
*




QUOTE(PaulT @ 20 Jan 2008, 21:18)
......... confirm ca Daciile prevazute cu elv din fabrica aveau si ele buton in interior pe langa termocupla.......
*



Am ELV din fabrica (1988). Nu s-a defectat absolut nimic in sistem de 20 de ani si 110.000 km.
Dar altceva vreau sa spun... NU am niciun buton pt ELV! mellow.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 25 Jan 2008, 10:45
Post #670


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Muttley: cum am zis, nic masina mea nu a avut buton (si nici vreun martor de confirmare). Si nu s-a stricat nimic in cica 135 kkm, desi ELV a lucrat mai mult decit ar fi trebuit (radiator infundat).

Dar am vazut o D1310, cred ca de prin 1985, care avea butonul. Masina era ceva fabricatie speciala pentru export.. cred. Butonul nu era pe cochilia volanului ci deasupra manetelor de climatizare. Asa ca - o fi, desi (repet) eu nu i-am simtit niciodata lipsa. Si nici cu bateria n-am avut probleme din cauza celor 1-2 minute de functionare dupa oprirea motorului. Si in general nea Gica de care am zis mai sus e un bou.




--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 25 Jan 2008, 11:38
Post #671


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Muttley, prima mea Dacie 1310 TLX '87 avea racire cu ELV, s-a defectat de multe ori -termocupla nu GMV -ul si avea buton de override pe coloana volanului, langa maneta stergatoarelor, pe partea cu contactul, un buton rosu cu un simbol pe el si bec.
La berlina din 2000 i-am pus eu alt radiator cu locas pt termocupla & GMV. Daca incepi un raliu serios de 10 km sa zicem, vara la 40 de grade afara fierbi motorul lejer daca nu pornesti din buton GMV. Intelegi ca se ruleaza constant de la 4000 rpm in sus cu acceleratia mai tot timpul la podea. Alta situatie in care l-am gasit util a fost atunci cand am mers prin padure pe drumuri pe care in mod normal nu ai ce cauta cu 2wd. In iarna asta mi-a ajuns acul de apa sus de tot la SN intr-o situatie asemanatoare, dupa o urcare in forta pana la releu, iar afara erau -7 grade. Viteza in bord 60-70 kmh in 2-a in timp ce masina urca cu 5 kmh. Am scos cateva poze misto biggrin.gif
Recunosc, astea nu-s situatii tocmai normale de exploatare tongue.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 25 Jan 2008, 15:52
Post #672


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(ydaniel @ 24 Jan 2008, 22:30)
cum arata?o poza se poate?
*




Attached thumbnail(s)
DSC03899.JPG ( Size: 369.75k ) Number of downloads: 706
DSC03900.JPG ( Size: 438.65k ) Number of downloads: 667


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 25 Jan 2008, 16:01
Post #673


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Tot deasupra climatizarii am vazut si eu la o Dacie din '82 sau '83 si la una din '85.
Exact ca cel din poza lui Catalin am si eu.E silentios intr-adevar.Si nu are vibratii.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 26 Jan 2008, 09:27
Post #674


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




In cartea lu mondiru la bordul acela fara turometru unde se explica fiecare buton in parte care cum ce face scrie ca primul buton din stanga, de fapt singurul, este cel de "verificare functionare GMV".La mine acel loc a fost luat de un martor de nivel lichid frana, care scrie BRAKE pe el, care mi se aprinde ori decate ori porneste ELV-ul.Unde se spune ca era acel buton override,pe coloana volanului, era o rotita care pe vremurile bune regla intensitatea luminii din bord.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jan 2008, 10:29
Post #675


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(autom @ 24 Jan 2008, 21:29)
Intrebare: Loganul e evoluat fata de 1300? Da sau nu? In functie de raspsuns iti pui urmatoarea  intrebare biggrin.gife ce are electroventilaor Loganul?!

*




Imi permit sa-ti raspund eu! Loganul are ELV pentru ca motorul este altfel pozitionat, lucru care face imposibilia montarea unei elice pe fulie, in schimb alte masini noi, cu motor longitudinal, ca Dacia 1300, elicea pe fulie reprezinta cea mai buna solutie constructiva , si sunt de conceptie noua, si iti dau un exemplu: Toyota Hylux.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 26 Jan 2008, 10:31
Post #676


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@MECCA: cind vine vorba de bordul batrinei D1310, sa te iei dupa orice carte e o intreprindere aventuroasa, caci se montau variate nivele de echipare, iar butoanele aferente diverselor echipamente "suplimentare" migrau tot tipul dintr-un loc in altul. Mie mi se pare aproape o minune faptul ca functionau chiar si atit cit functionau (si nu luau de exemplu foc, e drept ca se mai topeau...).

Paie pe foc:
@adeptii sistemului "elice pe fulia pompei de apa": ma mir ca nici unul din Dv. nu a venit cu (pseudo-) argumentul "da, dar masinile astea mai noi - cum ar fi Logan - au motorul montat transversal, si de aia se pune ELV - caci axa pompei de apa nu are o pozitie favorabila montarii unei elici clasice".

Raspunsul corect:
@aceiasi: e adevarat ca montarea transversala impune o alta solutie de antrenare a ventolei, DAR avantajele unui ventilator decuplabil cu comanda automata ramin in picioare. Exista solutia ELV, si exista alte solutii mai scumpe - de exemplu cuplaje automate incluse in butucul elicei. In clasele mari de putere exista si solutii mixte (de exemplu: un ventilator antrenat de motor printr-un cuplaj automat plus un ELV cu viteza variabila).

Asa cum s-a aratat in mod repetat in acest thread si in altele, ventilatorul decuplabil are practic din punct de vedere functional numai avantaje. Singurul avantaj al ventolei antrenate direct de motor (la berlina) este faptul ca acest sistem primitiv e mai ieftin si mai simplu.

Nu va intoarceti in epoca de piatra.
------------
Edit: a scris si argon intre timp, asa ca imi permit sa intreb: nu cumva ventola e montata pe un cuplaj automat, la HiLux si la altele? Observatie: cuplajul e mic, uneori nu-i vizibil mai de loc. De regula nu-i comandat electric ci reactioneaza la incalzirea axului - care, iesind din pompa de apa, se incalzeste in functie de temperatura lichidului.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 26 Jan 2008, 10:31
Post #677


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Ai dreptate Argon! Da, asa e! Vroiam sa zic altceva si exemplul cu Loganul e prost ales!

26 Jan 2008, 10:34:
QUOTE(os @ 26 Jan 2008, 10:31)
ventilator decuplabil cu comanda automata
Nu va intoarceti in epoca de piatra.
*




Corect! Am pus un atasamant in care se vede acest concept de decuplare a elicii in functie de tempartura!

This post has been edited by autom: 26 Jan 2008, 10:34


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Jan 2008, 10:36
Post #678


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(os @ 26 Jan 2008, 10:31)
asa ca imi permit sa intreb: nu cumva ventola e montata pe un cuplaj automat, la HiLux si la altele? Observatie: cuplajul e mic, uneori nu-i vizibil mai de loc. De regula nu-i comandat electric ci reactioneaza la incalzirea axului - care, iesind din pompa de apa, se incalzeste in functie de temperatura lichidului.
*



Am studiat la un Hilux din 2005, si e pe direct, motor 2,4 diesel, cu motorul rece, dimineata, pornesti motorul, porneste elicea concomitent, exact ca la Dacie. La Toyota Landcruiser si Nisan Patrol am inpresia ca e tot asa. Masini mici nu se mai fac demult cu motor longitudinal, sa avem termen de comparatie..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 26 Jan 2008, 10:41
Post #679


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Dom'le, o fi. Ce se poate intimpla este ca aceste cuplaje au o oarecare frecare, asa ca elicea e "partial" antrenata. Ce poti sa faci ca sa verifici (daca ai ocazia): cu motorul mai mult sau mai putin rece si oprit, vezi daca poti roti elicea cu mina (cu un efort rezonabil de mic). Daca da -> elicea e decuplata, ceea ce simti este frecarea parazita in cuplaj.

Se poate si ca elicea sa fie montata direct, caci Hilux e alt fel de animal, si poate Toyota a pus accentul pe simplitate si nu pe eficienta.
---------
@argon: masina mea are motor longitudinal. Si aia dinaite avea (ambele de conceptie destul de noua). Ca veni vorba: si VW Passat (modelul anterior) - care e destul de raspindit - avea motorul montat longitudinal.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 Jan 2008, 20:18
Post #680


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




la hilux are ventilator pe fulie sau ELV in functie de clima unde va functiona:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 27 Jan 2008, 16:03
Post #681


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




cica la mecanicul meu ca radiatorul meu are dop pentru termocontact, am aruncat si eu o privire singurul dop care il am pe radiator este in stanga jos cu un surub mic, acolo sa fie ?


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 27 Jan 2008, 16:08
Post #682


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




nop, ala e pentru golire, trebuie sa fie in dreapta jos si mai mare


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 27 Jan 2008, 16:28
Post #683


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




am gasit un avantaj pentru elice

cand vreis a misti vilbrochenul, tragi de elice..... icon_mrgreen.gif
m-am gandit mai bine, asa e, nu se adue la drum lung vajaitul daca avem EV si e mai bine si pt caldura iarna...


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 27 Jan 2008, 16:52
Post #684


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




alinushy am mai aruncat o privire in dreapta nu este nici un dop, nu stiu unde lo fi vazut mecanicu, mai am un dop auriu cu niste marcaje deasupra la radiator, dar ma insel sa fie acolo


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 27 Jan 2008, 17:28
Post #685


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




termo.JPG ( Size: 328.65k ) Number of downloads: 775
nop, pe acolo bagi antigelu
uite aici e:

This post has been edited by alinushy: 27 Jan 2008, 17:32


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 27 Jan 2008, 19:10
Post #686


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Daca poza e de la masina ta,am si eu o intrebare-de ce mai are carton???Din moment ce are elv,chiar nu e nevoie de asa ceva(eu nici inainte de elv nu ii puneam oricum).


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 27 Jan 2008, 19:25
Post #687


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




st mai precaut wink.gif


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_
post 27 Jan 2008, 20:40
Post #688


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 6 August 07
From: ARAD




pe mine ma tot bate gandu sa fac cumva sa fie si mai performanta instalatia cum ar fi sa inhid radiatoru intr-o carcasa de tabla, in fata sa traga aer de sub masina cum au passaturile din 90 alea fara grila intre faruri si in spatele radiatorului niste bucati de cauciuc care se deschid cand sufla ventilatoru
Mie la drum lung nu se incalzeste motoru la cat ar trebui sa fie si la passat si in oras se incalzeste mai repede motoru cu sistemu asta
ce ziceti?nu cred ca is prosti aia ce au proiectat passatu b3


--------------------
Mercedes-Benz c200 1995 - /////AMG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 27 Jan 2008, 20:44
Post #689


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Mai studiază modul de funcționare a instalației, dinamica fluidelor, și eventualele concluzii scrie-le în alt topic, mai la subiect...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Jan 2008, 23:27
Post #690


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




o idee pentru obturarea radiatorului (dar este greu de aplicat) ar fi sistemul de jaluzele de la locomotive care in functie de temperatura lichidului se inchid sau se deschid

This post has been edited by bygy007: 27 Jan 2008, 23:30

Attached thumbnail(s)
60_0120_0DEOM_1.jpg ( Size: 407.78k ) Number of downloads: 649
gd.jpg ( Size: 91.41k ) Number of downloads: 267


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
57 Pages « < 21 22 23 24 25 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 17:15
Forum Renault