DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> presa arc fata, unde gasesc o presa pt arcurile fata?

turbodxman
post 2 May 2009, 11:49
Post #31


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Nu are nimeni o presa cum am descris eu la inceputul acestui topic?

Pentru clarificare atasez o schema cu scula in cauza!

Piesa cu numarul 4 din schema poate lipsi ... nu am nevoie de ea.

This post has been edited by turbodxman: 2 May 2009, 11:51


Attached thumbnail(s)
presa_arc_1300.jpg ( Size: 76.55k ) Number of downloads: 4144


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian.petrov
post 10 May 2009, 01:04
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 485
Joined: 19 March 08
From: Bucuresti




Salut, in primul rand vreau sa va spun aveti grija cum va jucati cu arcurile astea comprimate ca in caz de accident (de munca ), vai de cel care o pateste si pierde mai mult decat daca se duce la un service.
Sunt trei prese :
1. una modelul de pe pagina trecuta (in poza ) care comprima arcul, pentru a schimba amortizorul - se monteaza pe masina,
2. a doua este cea din schema de mai sus cu care se poate comprima arcul ( in afara masinii ), dar ca sa il pui pe masina trebuie sa il "susti " cu platbandele aratate tot in pag. anterioara ( sau cu cei 2 CLESTI cu surub filetat). Iei arcul astfel comprimat si il pui pe masina , prinzandul cu presa 1. ca sa eliberezi CLESTII - respectiv platbandele.
3. exista o presa de menghina care comprima arcul , care apoi se prinde cu cei 2CLESTII - respectiv platbandele, pentru al monta pe masina.
Deci pentru inlocuirea unui arc vechi cu unul nou, trebuie sa aveti presa 1. sa comprimati arcul sa ii puneti cei 2CLESTII sau platbandele, apoi eliberati presa 1. dati arcul afara si cu alti 2 CLESTII ( sa aveti 2CLESTII + 2 platbande, sau 4 CLESTII )sa incepeti sa depresati arcul pana ramane liber.
Se ia arcul nou se poate comprima in trei moduri zic eu:
a. cum zice cartea cu presa de menghina ( care nu este aratata aici )
b. cu presa care iti lipseste tie si este aratata mai sus,
c. cu 2 perechi de clesti ( 4 CLESTII ), succesiv intai cu 2 CLESTI, APOI CU A DOUA PERECHE.
Si asa arcul comprimat se monteaza pe masina prinzandu-se cu presa 1.
Imi rezerv dreptul de a va atrage atentia inca odata ca lucrul cu arcurile este foarte periculos si credeti-ma ca nici nu poate fi vorba de lucrul cu o bere sau un vin la bord.
Nu bruscati si bateti in arcuri - cand sunt presate contin energie cinetica.
Observatie: Din punctul meu de vedere nu ai nevoie de presa aceea ( nu ai de ce sa te cramponezi de ea ) iti trebuie oricum presa 1. si 2 perechi de CLESTI.
SUCCESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!! wink.gif


--------------------
RENAULT MEGANE ; RENAULT MEGANE ; 2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ; - B
Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanpaul
post 10 May 2009, 10:47
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 601
Joined: 8 July 08
From: Timisoara




Salutare am fost azi in targ si am cumparat o presa de arcuri.Pretu a fost 35 roni.
Eu mai am acasa de la un vecin cei 2 clesti.
Saptamana asta, sau cealanta o voi folosi sa imi schimb arcurile.Dupaia cred ca o voi scoate la vanzare.Daca o sa o vand o sa o vand la 25 lei.Presa a fost luata noua azi, de la o taraba cu tot felu de prese, si fiare.
Sa vad cum va arata masina dupa schimbare.Si cum se comporta telescoapele.Ca poate nu mai e nevoie sa umblu la ele.Atasez poze.

Attached thumbnail(s)
Poze_6230_007.jpg ( Size: 50k ) Number of downloads: 5119
Poze_6230_008.jpg ( Size: 37.88k ) Number of downloads: 4981


--------------------
Dacia 1310 tx 1986 - tm-06-zsv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 10 May 2009, 13:39
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




E Wireless? Vad ca are si antena.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 30 May 2011, 14:25
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




SAlutare. Vreau sa scot de tot arcurile ,am facut doua tije din fier de 10 cu cirlig la un cap si filet la celalalt cap , problema acuma e potcoava aia din ce-o fac!

Cind se monteaza si potcoava ea trebuie astfel incit sa preseze numai pe talerul pe care sta arcul nu si pe cel al amortizorului ,ca dupa cum vad eu amortizorul are si el un fel de taler ,si acesta nu trebuie sa preseze in sus!
In pozele de aci nu se vede .


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 30 May 2011, 17:56
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Deci taleru este al amortizorului pe care sta arcu ,cu presa de mai sus pui potcoava sub taler ,deci vei lua jos atata telescopu cat si arcu impreuna ,dupa care jos depresezi pana iei arcu de pe taler si le separi ,la montare la fel pui arcu pe telescop si presezi


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex4u
post 30 May 2011, 18:05
Post #37


Ultima scursura' umana


Group: Members
Posts: 2.131
Joined: 19 March 10
From: Scursureștii de Campie




am eu de vanzare 1 pereche de prese de arcuri .. 35 ron home made


--------------------
EX:DACIA BERLINA TX 1987
Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese
Ex Audi A4 1.6 105 HP
Ex Peugeot 206
Ford Focus II 2009.
Opel Astra G 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 30 May 2011, 19:28
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Multumesc Alex4u,dar si eu construiesc una.

Ghitza, arcu e in forta cum este el acum ,acolo unde sta arcu pe taleru ala , ori daca presez cu presa ,cind trebuie desfacuta piulita de jos, nu o sa sara ?Si nici nu se poate roti de jos cu el comprimat.

Poate ca la papuc e altfel ,dar acolo se vad doua talere concentrice .

Are cineva o poza cu amortizorul desfacut sa vad si eu cum e acel taler , e numai al amortizorului parte sudata de el sau mai are deasupra inca un taler detasabil? Ca nu inteleg!

Sau mai bine intreb altfel. Deci, daca desfac amortizorul din partea de jos ,nu se va decompresa arcul cind iese amortizorul din filetul lui de jos?

This post has been edited by stabil777: 30 May 2011, 19:32


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 30 May 2011, 19:39
Post #39


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Pui presa pe arc il decomprimi pana se misca cu mana arcul,dupa care desfaci telescopul atat de sus cat si de jos,dupa care va pica singur telecopul cu arc cu tot.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 30 May 2011, 21:36
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




STABILL:deci taleru de jos este pe telescop iar sus are pe caroserie,cand pui potcoava de la preasa sub taleru de jos si strangi tu comprimi arcu dar innainte de astea desfaci de sus amortizoru ,pentru ca amortizoru e intins in jos de arc,bagi un cric sub bratude jos si ridici pana ridici si masina cu cricu de sub brat si desfaci de sus telescopu,Cand lasi jos de sub brat pe butuc telescopu cade in interior la arc adica ieie de sus din gaura,Pui presa pe taller si incepi la strans pana misti cu mana arcu dupa care desfaci bratu de sus din caroserie(cu ocazia asta schimbi T-eu telescop si bucsa silent de la bratu de sus)scoti surubu de la bratu de sus de tot si scoti tot afara ,adica arc telescop cu bratu de sus si teu telescop.Bafta s sper ca ai inteles explicatia mea


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 31 May 2011, 08:30
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Nu are cineva un desen cu niste dimensiuni ale presei? Mi-as confectiona si eu asa ceva dar n-as vrea sa experimentez grosimi de material pe propria piele. Mersi


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cielo99
post 1 Jun 2011, 12:44
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 21 November 10




Eu am facut doua chestii de genul celor din imagine si le-am pozitionat pe arc si am strans incet incet arcul.Operatia am facut-o la cielo dar merge si la Dacie sa urice alta masina.Clemele se prind intre doua piulite care se infileteaza cate o tura pe rand pentru a nu da voie clemei sa basculeze pe spate.Merge incet dar costa vreo 5 lei toata afacerea.
presa.JPG ( Size: 26.34k ) Number of downloads: 3586

Important este sa prindeti carligele de doua spire cat mai indepartate pentru a nu forta presa sa comprime cu o forta mare doar o spira, ci cu o forta mai mica comprimi putin fiecare spira.

This post has been edited by cielo99: 1 Jun 2011, 12:48


--------------------
Daewoo/Peugeot Cielo/307 1999/gle 2003/break - de cluj
[COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 18 Jul 2011, 18:08
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




QUOTE(PH-06-BOA @ 1 May 2009, 18:48)
Iata si cum se foloseste:
*


Asta e buna doar sa schimbi amortizorul. probabil! Eu cu una dasta n-am reusit ,cred ca nu a fost construita echidistant,acu o sa fac daia din cornier tip "engime"


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 18 Jul 2011, 21:45
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD





<span class='edit'>18 Jul 2011, 22:48:</span>
QUOTE(PH-06-BOA @ 26 Apr 2009, 14:40)
Si o poza:
*



Unde mai exact se prinde susu langa bucsile amortizorului?ai poza de sus ,mss,vreau si eu sa imi fac una ,mi se pare cea mai folositoare,si ceva dimensiuni daca poti da

This post has been edited by ghitza: 18 Jul 2011, 21:48


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 20 Jul 2011, 10:23
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Deasupra, langa bucsa amortizorului, e o gaura special pentru presa, care ar trebui sa fie astupata cu un capac de plastic. p-acolo se introduce tija filetata, si piulita se prinde pe deasupra. Eu am facut piulita mai lunga(inalta), pentru a nu lovi cu inelara de aripa si grila, la rotire. Cu tubulara si prelungitor pentru clichet, nu merge, ca la strangere arunca cheia afara. Pentru putina imaginatie, n-ar fi nevoie de dimensiuni. Potcoava sa fie din tabla de 5-6, la diametrul cat talerul arcului (nu neaparat), La jumatatea potcoavei sudezi o bucsa pentru prinderea tijei, daca potcoava e cel putin cat talerul, daca e mai mica in diametru (presupunand ca n-ai gasit material exact la diametru), mai adaugi o bucata de platbanda mai groasa. La capetele potcoavei, doua platbande sudate pe verticala fata de planul potcoavei, la distanta intre ele asa fel incat sa cuprinda semistalpul de la oala amortizorului, unde exista gaurile de fixare. Lungimea lor, sa fie asa fel incat odata prinse in gauri, potcoava sa ste centrata sub talerul arcului, dar sa nu prinda si inelul de sustinere al talerului. Deci gaura din centru potcoavei, sa fie mai mare ca diametrul inelului de pe amortizor. Cand se vor fixa cele doua platbande paralele de la capetele potcoavei, pentru sudare, potcoava sa stea inclinata in jos cu partea unde e tija fixata, ca atunci cand se va strange de piulita tijei sa comprime arcul, la final , talerul va sta pe potcoava cu toata suprafata. Distanta intre capetele potcoavei, cel putin cat diametrul amortizorului. Lungimea tijei, atat cat sa se poata prinde piulita pe deasupra, in pozitia cu potcoava inclinata sub taler. Filetul, vre-o 10 cm, pe o tija de fi 12, M12. Tija are forma aceea curbata, pentru a veni la gaura pe ambele parti ale masinii (pe o parte e spre in fata, pe cealalta spre inapoia bucsii amortizorului). Cred ca explicatia e mult mai buna ca dimensiunile concrete, cu conditia sa stiti sa apreciati rezistenta materialului ce-l folositi.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 Jul 2011, 11:43
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Bun, smile.gif mss de explicatii,sa traiesti,material se face rost nu e problema lucrez la fiare(sa nu se inteleaga ca trag la sala)

This post has been edited by ghitza: 20 Jul 2011, 11:44


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cielo99
post 20 Jul 2011, 12:34
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 21 November 10




Uite si poza cu ce am folosit eu Picture_119.jpg ( Size: 720.63k ) Number of downloads: 3189
Picture_120.jpg ( Size: 755.64k ) Number of downloads: 899
. Cu astea am presat arcurile fata la Cielo.Merge la orice arc de orice masina.Eu am sudat 2 suruburi cap in cap de lene sa mai merg pana la magazin sa iau tija filetata.

This post has been edited by cielo99: 20 Jul 2011, 12:40


--------------------
Daewoo/Peugeot Cielo/307 1999/gle 2003/break - de cluj
[COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 Jul 2011, 12:40
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




QUOTE(PH-06-BOA @ 20 Jul 2011, 11:23)
Deasupra, langa bucsa amortizorului, e o gaura special pentru presa, care ar trebui sa fie astupata cu un capac de plastic. p-acolo se introduce tija filetata, si piulita se prinde pe deasupra. Eu am facut piulita mai lunga(inalta), pentru a nu lovi cu inelara de aripa si grila, la rotire. Cu tubulara si prelungitor pentru clichet, nu merge, ca la strangere arunca cheia afara. Pentru putina imaginatie, n-ar fi nevoie de dimensiuni. Potcoava sa fie din tabla de 5-6, la diametrul cat talerul arcului (nu neaparat), La jumatatea potcoavei sudezi o bucsa pentru prinderea tijei, daca potcoava e cel putin cat talerul, daca e mai mica in diametru (presupunand ca n-ai gasit material exact la diametru), mai adaugi o bucata de platbanda mai groasa. La capetele potcoavei, doua platbande sudate pe verticala fata de planul potcoavei, la distanta intre ele asa fel incat sa cuprinda semistalpul de la oala amortizorului, unde exista gaurile de fixare. Lungimea lor, sa fie asa fel incat odata prinse in gauri, potcoava sa ste centrata sub talerul arcului, dar sa nu prinda si inelul de sustinere al talerului. Deci gaura din centru potcoavei, sa fie mai mare ca diametrul inelului de pe amortizor. Cand se vor fixa cele doua platbande paralele de la capetele potcoavei, pentru sudare, potcoava sa stea inclinata in jos cu partea unde e tija fixata, ca atunci cand se va strange de piulita tijei sa comprime arcul, la final , talerul va sta pe potcoava cu toata suprafata. Distanta intre capetele potcoavei, cel putin cat diametrul amortizorului. Lungimea tijei, atat cat sa se poata prinde piulita pe deasupra, in pozitia cu potcoava inclinata sub taler. Filetul, vre-o 10 cm, pe o tija de fi 12, M12. Tija are forma aceea curbata, pentru a veni la gaura pe ambele parti ale masinii (pe o parte e spre in fata, pe cealalta spre inapoia bucsii amortizorului). Cred ca explicatia e mult mai buna ca dimensiunile concrete, cu conditia sa stiti sa apreciati rezistenta materialului ce-l folositi.
*



Am fost la masina intradevar sunt gaurile sus langa bucsa amotizorului astupate cu ceva capace de plastic,mai trebuie sa ma apuc de confectionat presa

CIELO99:mss de poze smile.gif


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cielo99
post 20 Jul 2011, 12:43
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 21 November 10




Cu placere.Daca o folosesti de 5-6 ori maxim tine ca dupa aia se duce filetul pe surub din cauza ca freaca urechile alea pe filet.Se mai poate dchisi putin daca ai timp, la mine a fost urgenta ara ca am facut-o in 10 minute.
Eventual cumperi 2 intinzatoare de genul asta 1.128.2243_intinzator_cablu_carlig_ochi.png ( Size: 40.27k ) Number of downloads: 631
si tai piulitele de la ele si sudezi suruburile cap in cap.Sudezi urechile direct de piulite si atunci tine si filetul.Avantaju este ca suruburile alea sunt unul cu filet pe stanga si unul pe dreapta si cand invarti axul se strang sau destrang simultan.

This post has been edited by cielo99: 20 Jul 2011, 12:49


--------------------
Daewoo/Peugeot Cielo/307 1999/gle 2003/break - de cluj
[COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 22 Jul 2011, 08:21
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cand e folosita numai pentru tine si odata la un secol, nu se merita prea multa dichiseala. Zece minute de construit, e numai bine pentru a-ti face treaba. Eu am facut un dispozitiv cu prese, pentru indreptat sasiul , lonleroanele puteau fi aduse in cote. Am muncit o zi de vara la el, profile taiate si sudate, tevi de tubinc, tije filetate groase, l-am folosit o singura data la o Dacie lovita din lateral, dupa care vre-o trei ani tot sarem peste el, imi zburau ochii la cate un profil folosit la ea si care-mi trebuia, asa ca am taiat-o.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 28 Aug 2012, 23:38
Post #51


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




si eu am nevoie de presa de arcuri. sper sa fac rost.

29 Aug 2012, 08:39:
am facut rost de prese pentru ca vreau sa-mi schimb arcul si amortizorul. sper sa reusesc.
ce ziceti? sunt bune?

This post has been edited by razvan32: 29 Aug 2012, 08:39

Attached thumbnail(s)
DSCF4068.JPG ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 614
DSCF4069.JPG ( Size: 1.41mb ) Number of downloads: 570
DSCF4070.JPG ( Size: 1.4mb ) Number of downloads: 538


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 29 Aug 2012, 12:46
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




ultima poza am folosit si eu si merge ff bine,primele 2 poze nu imi dau seama ce sunt si cum se folosesc poate la iarba verde la ceva tongue.gif biggrin.gif


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 29 Aug 2012, 13:50
Post #53


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




Primele 2 poze sunt pentru un arc nou si se pun pe fiecare capat al arcului pentru a-l comprima. Se baga o tija filetata M14 prin gaura din centru si se pune cate o piulita sau 2 la fiecare capat si se strange cu cheia pana se comprima arcul. Pe urma se pun cele 2 tije filetate din poza 3 si se scot cele 2 placi. Placa eu am facuta si are 3 nervuri dispuse la 120 de grade pentru a intra in interiorul arcului ca sa nu iasa cand se comprima arcul.

29 Aug 2012, 13:56:
maine ma duc sa schimb arcul si amortizorul pe puntea fata. sper sa reusesc.

29 Aug 2012, 16:42:
azi am incercat de proba sa vad daca merge presa pentru arc. am montat-o si am inceput sa strang piulita de la un capat si a inceput sa se stranga. dupa aia am pus cele 2 tije filetate cu gheare si am inceput sa le strang si merge.
maine ma duc la masina sa dau arcurile jos sa le inlocuiesc.

This post has been edited by razvan32: 29 Aug 2012, 16:42

Attached thumbnail(s)
29082012532.jpg ( Size: 208.6k ) Number of downloads: 647
29082012531.jpg ( Size: 228.3k ) Number of downloads: 685


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 29 Aug 2012, 20:51
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Pentru cei ce doresc schimbarea arcurilor din fata si poseda presa pt. schimbarea amortizoarelor + relatii la o strungarie, le propun un vechi dispozitiv f. simplu care EXCLUDE orice pericol. Se confectioneaza un disc cu prag cotat conform golului din talerul arcului (care sta pe amortizor; sau conform talerului de pe amortizor). In centrul acestuia se monteaza (cu imbinare demontabila, ex: filet) o tija filetata cu lungimea arcului destins (+cca. 60 mm) cu diametrul de 14mm, filetata cel putin pana la lungimea dorita la comprimare. Arcul se va decomprima si comprima direct pe masina, la locul lui, cu amortizorul demontat. Operatii, pe scurt: 1. se monteaza presa de arc si se demonteaza amortizorul; 2. se introduce dispozitivul si se strange pana la slabirea presei; 3. se scoate presa; 4. se decomprima complet arcul. 5. se introduce arcul nou impreuna cu dispozitiv si se comprima; 6. se reintroduce presa de amortizor si se tensioneaza putin; 7. se scoate dispozitivul si se remonteaza amortizorul. Am sa-l caut printre "fiarele" mele, il voi fotografia si inscrie cotele. Mentionez si eu ca folosirea numai a 2 simple bride (fara existenta permanenta a unui surub central) este deosebit de periculoasa (vazut "pe viu"). La fel de periculos este si modelul (complicat inutil) din postarea anterioara fiindca la un moment dat arcul va fi lasat numai in bride.


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stabil777
post 30 Aug 2012, 11:55
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 438
Joined: 22 November 10
From: Bucuresti




Eu n-am reusit sa-mi dau arcurile jos,altfel demontam toata masina pina la ultimul surubel si o fabricam din nou!

Asteptam poze cu presa din toate unghiurile cit mai clare si multumim.


--------------------
Dacia Logan sedan 2005/Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 30 Aug 2012, 21:24
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Iata schita cu cotele si cateva fotografii. Cum am scris si in desen, in zilele de astazi exista tije gata filetate. Important este sa nu se coboare sub M14 si sa se foloseasca piulita inalta (efort pe filet corect distribuit). Deasemenea filetul va fi bine uns cu vaselina.Fotografii_0029.jpg ( Size: 50.11k ) Number of downloads: 586
Fotografii_0028.jpg ( Size: 53.78k ) Number of downloads: 439
Attached File  schita_dispozitiv_arc_fata_D1300.pdf ( 182.84k ) Number of downloads: 165
Fotografii_0030.jpg ( Size: 57.43k ) Number of downloads: 373


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 30 Aug 2012, 21:31
Post #57


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




o presa care poate fi folosita universal pentru arcuri
presa de mai sus este buna doar pentru comprimat arcu DUPA ce sa dat jos de pe masina

This post has been edited by nikuniku: 30 Aug 2012, 21:32

Attached thumbnail(s)
presa_arc_universala.jpg ( Size: 31.02k ) Number of downloads: 493


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 30 Aug 2012, 22:04
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Daca vei citi mai atent si ai putin simt tehnic te vei "lumina" ca serveste si la una si la cealalta operatie. Mi se pare anapoda sa ma contrazici cand eu am facut aceasta operatiune de zeci de ori si mi-am confectionat Dacia singur, pana la nivel de clips (omologata RAR 2001) Superficialitatea este o adevarata racila la multi romani, din pacate. Cu cele 2 (numai 2 !) bride ai toate sansele sa-ti sara arcul in cap. Folosestele sanatos singur si nu le mai recomanda!

This post has been edited by B17XGG: 30 Aug 2012, 22:07


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 30 Aug 2012, 23:23
Post #59


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




azi am fost sa schimb amortizorul dar nu pot pentru ca contrapuilita de la partea inferioara nu vrea sa se desfaca. am curatat de mizerie piulita, am pus degripant pentru piulite si tot nu vrea.
ce pot sa fac sa se desfaca?

Attached thumbnail(s)
poza.JPG ( Size: 202.43k ) Number of downloads: 612


--------------------
DACIA 1310 1990 TX BERLINA - 6-PH-7008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 30 Aug 2012, 23:27
Post #60


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




bate in piulita cu un ciocan si un dorn mai zdravan si foloseste la desfacut un cleste de tevi,tragi de el de la stanga la dreapta,apoi tragi si de surubu sudat pe amortizor,sa se,,desfaca,,din T-eu de amortizor


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 16:47
Forum Renault