presa arc fata, unde gasesc o presa pt arcurile fata?
![]() ![]() ![]() |
presa arc fata, unde gasesc o presa pt arcurile fata?
ghitza |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Dar cine te pune sa slabesti contrapiulita neaparat? Desfa surubul de la T-eu, ridici de bascule (pui cricul sub pivotul inferior), pana trece gaura T-ului sub bascula, cu 24 ti de amortizor si cu un dorn sau alt tirant de bascula inf. rotesti de T-eu, desurubandu-l. Totodata vezi si bucsa lui. Atentie la montare, ca se strange numai cu masina pe roti.
Presa pentru amortizor, n-am dat eu poze p-aici? Iata un desen, dar cotele nu le am la indemana. Se poate face si la fata locului, sau sa iau eu cotele si sa le asez aici. Attached thumbnail(s) presa.JPG ( Size: 24.92k ) Number of downloads: 480 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
horace1971 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 January 11 From: Brasov ![]() |
QUOTE(turbodxman @ 2 May 2009, 11:49) Nu are nimeni o presa cum am descris eu la inceputul acestui topic? Pentru clarificare atasez o schema cu scula in cauza! Piesa cu numarul 4 din schema poate lipsi ... nu am nevoie de ea. Daca pentru B29x cauti suna-ma dimineata,am sa caut sa vad daca mai exista prin atelier setul de dispozitive aferent trenului fata. |
--------------------
Dacia/Renault
/1300 /12 TL/12TS/30TS/17TS
1971/1970/1975
- BV99UAP,70REN,75REN
|
|
Action |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 27 July 08 ![]() |
Salutare. Am citit topicuri cu aceasta tema si acesta mi se pare cel mai interesant.
Am gandit o schema care poate fi foarte utila si tinand cont ca un cric costa maxim 50 de lei second-hand (cautati pe net "cric bmw" sau "cric dacia papuc) eu zic ca se merita sa ii sudezi doua profile sa tina loc de talere. Sper ca aceasta idee sa se demosntreze a fi foarte utila, cricul sustine undeva la 500-700 kg deci compresia unui arc ar trebui sa fie floare la ureche. Eventual alerul fix se poate muta sudat sau cu un colier la capatul de sus al cricului, in zona unde este transmisia cu rotile dintate conice. Asta deoarece cricul este gandit sa ridice, nu sa preseze in jos... Ma mai gandesc si o sa analizez daca pot modifica cricul de la masina mea pentru a putea fi reversibila modificarea. Haideti sa facem un brain-storming si sa gasim o solutie ieftina si rapida impreuna. Bafta! Attached thumbnail(s) cric_modificat.jpg ( Size: 70.24k ) Number of downloads: 395 |
--------------------
D'acia
Nova GT
1998 I'm watching you...
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#65
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
Pai 2 variante ieftine sunt puse pe pagina anterioara, una de mine si una de Nikiniku. Fiecare costa maxim 15 lei. Aia din cric de 50 de lei nu are cum sa fie mai ieftina.
This post has been edited by cielo99: 24 Oct 2013, 08:57 |
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
iulica89 |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.265 Joined: 6 August 08 ![]() |
Pentru a va pastra toate membrele intacte inclusiv dintii in gura(asta pentru cei care nu stiu ce forta are un arc in timpul decomprimarii) recomand folosirea unei prese facute de "profesionisti" pentru service.
Colegul sspoitoru are asa ceva la bursa. Pretul este ok avand in vedere cat veti cauta materiale+aparat de sudura+s-ar putea sa nu iasa cum ar trebui - nu mai zic de riscul cedarii acesteia. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=266896&st=0 |
--------------------
Dacia
1310
1989 MLS
- PH 10 SIA Iulian
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#67
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
Or fi mai cu dracu arcurile de dacie, ca alea de Cielo n-au facut fite si nici alea de Golf 4. Din moment ce a propus confectionarea din cric se presupune ca are oarece scule, inclusiv aparat de sudura.
|
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
Action |
![]()
Post
#68
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 27 July 08 ![]() |
Scule avem, invertoare avem, dar ce am propus e o struto-camila care ar putea functiona. Singura intrebare este daca cricul suporta vectorul forta de jos in sus, stiind ca un cric doar ridica deci implicit vector de sens invers...
Lasati si voi idei, nu criticati. Daca e ceva de criticat, macar sa fie constructiv si argumentat. Sa gandim ![]() Attached thumbnail(s) cric_bmw_e36.jpg ( Size: 256.16k ) Number of downloads: 285 |
--------------------
D'acia
Nova GT
1998 I'm watching you...
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
La ala va trebui sa-i faci talerul fix sus si partea mobila sa preseze intre taler si ea. Astfel va presa pe ridicare. Daca presezi pe coborare risti sa se desprinda capacul ala in care e bagata manivela. Talerul nu-l prinzi de capacul cu manivela, care de fapt e un fel de reductor, il prinzi imediat sub el.
Teava aia care se plimba va trebui sa o fixezi sa nu se rabateze, eventual sudara sau bagat inca un bolt. Mai ramane problema manivelei care probabil nu o poti invarti cu presa bagata sub masina, va lovi in caroserie, dar cu putina imaginatie se rezolva si aia. Oricum constructia asta presupune multa munca si mute modificari, daca nu ai un service unde o folosesti frecvent nu cred ca merita efortul pentru utilizare 1 data la 5-6 ani. This post has been edited by cielo99: 25 Oct 2013, 06:36 |
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu merge din cric, pentru ca: surubul e prea subtire dar si tabla din care e cricul, pentru a tine fetele talerelor, paralele, apoi arcul fiind fara sustinere din partea opusa cricului, riscul de a "zbura" e foarte mare, asta le cea mai mica departare a talerelor dar si datorita arcului care nu are capetele paralele. Cricul ridica atat, dar nu e ca la cel hidraulic, unde greutatea sta chiar pe el, direct pe axa de urcare, ci la asta e undeva in lateral, ceea ce produce forta de frangere a surubului, arcul avand mult mai mare forta (dubla) decat sarcina pe care o suporta pe masina. Arcul fiind pus la jumatatea distantei intre roata si baza basculelor, acesta suporta o sarcina dubla, de cat ar fi pe roata. Pentru a comprima arcul, trebuie o forta de peste 600kg, plus cea de siguranta, certitudinea ca talerele se mentin paralele, sistem antialunecare a capetelor arcului de pe talere (acesta avand tendinta de curbare la prindere dintr-o parte).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:25 |