DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> presa arc fata, unde gasesc o presa pt arcurile fata?

ghitza
post 30 Aug 2012, 23:35
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Cum zice si NIKU ,ia o perie de sarma si fa curat acolo pe piulita pune degripant pune cheia fixa si un prelungitor si va merge ,e mai spurcata ea dar merge,la montare o mai ungi putin si tu


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 5 Sep 2012, 21:39
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Dar cine te pune sa slabesti contrapiulita neaparat? Desfa surubul de la T-eu, ridici de bascule (pui cricul sub pivotul inferior), pana trece gaura T-ului sub bascula, cu 24 ti de amortizor si cu un dorn sau alt tirant de bascula inf. rotesti de T-eu, desurubandu-l. Totodata vezi si bucsa lui. Atentie la montare, ca se strange numai cu masina pe roti.
Presa pentru amortizor, n-am dat eu poze p-aici? Iata un desen, dar cotele nu le am la indemana. Se poate face si la fata locului, sau sa iau eu cotele si sa le asez aici.

Attached thumbnail(s)
presa.JPG ( Size: 24.92k ) Number of downloads: 480


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horace1971
post 12 Sep 2012, 19:37
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 January 11
From: Brasov




QUOTE(turbodxman @ 2 May 2009, 11:49)
Nu are nimeni o presa cum am descris eu la inceputul acestui topic?

Pentru clarificare atasez o schema cu scula in cauza!

Piesa cu numarul 4 din schema poate lipsi ... nu am nevoie de ea.
*


Daca pentru B29x cauti suna-ma dimineata,am sa caut sa vad daca mai exista prin atelier setul de dispozitive aferent trenului fata.


--------------------
Dacia/Renault /1300 /12 TL/12TS/30TS/17TS 1971/1970/1975 - BV99UAP,70REN,75REN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Action
post 15 Oct 2013, 14:33
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 27 July 08




Salutare. Am citit topicuri cu aceasta tema si acesta mi se pare cel mai interesant.
Am gandit o schema care poate fi foarte utila si tinand cont ca un cric costa maxim 50 de lei second-hand (cautati pe net "cric bmw" sau "cric dacia papuc) eu zic ca se merita sa ii sudezi doua profile sa tina loc de talere.
Sper ca aceasta idee sa se demosntreze a fi foarte utila, cricul sustine undeva la 500-700 kg deci compresia unui arc ar trebui sa fie floare la ureche.
Eventual alerul fix se poate muta sudat sau cu un colier la capatul de sus al cricului, in zona unde este transmisia cu rotile dintate conice. Asta deoarece cricul este gandit sa ridice, nu sa preseze in jos... Ma mai gandesc si o sa analizez daca pot modifica cricul de la masina mea pentru a putea fi reversibila modificarea.
Haideti sa facem un brain-storming si sa gasim o solutie ieftina si rapida impreuna.
Bafta!

Attached thumbnail(s)
cric_modificat.jpg ( Size: 70.24k ) Number of downloads: 395


--------------------
D'acia Nova GT 1998
I'm watching you...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cielo99
post 24 Oct 2013, 08:51
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 21 November 10




Pai 2 variante ieftine sunt puse pe pagina anterioara, una de mine si una de Nikiniku. Fiecare costa maxim 15 lei. Aia din cric de 50 de lei nu are cum sa fie mai ieftina.

This post has been edited by cielo99: 24 Oct 2013, 08:57


--------------------
Daewoo/Peugeot Cielo/307 1999/gle 2003/break - de cluj
[COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulica89
post 24 Oct 2013, 14:43
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 6 August 08




Pentru a va pastra toate membrele intacte inclusiv dintii in gura(asta pentru cei care nu stiu ce forta are un arc in timpul decomprimarii) recomand folosirea unei prese facute de "profesionisti" pentru service.
Colegul sspoitoru are asa ceva la bursa. Pretul este ok avand in vedere cat veti cauta materiale+aparat de sudura+s-ar putea sa nu iasa cum ar trebui - nu mai zic de riscul cedarii acesteia.

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=266896&st=0


--------------------
Dacia 1310 1989 MLS - PH 10 SIA
Iulian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cielo99
post 24 Oct 2013, 15:23
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 21 November 10




Or fi mai cu dracu arcurile de dacie, ca alea de Cielo n-au facut fite si nici alea de Golf 4. Din moment ce a propus confectionarea din cric se presupune ca are oarece scule, inclusiv aparat de sudura.


--------------------
Daewoo/Peugeot Cielo/307 1999/gle 2003/break - de cluj
[COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Action
post 24 Oct 2013, 20:37
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 27 July 08




Scule avem, invertoare avem, dar ce am propus e o struto-camila care ar putea functiona. Singura intrebare este daca cricul suporta vectorul forta de jos in sus, stiind ca un cric doar ridica deci implicit vector de sens invers...
Lasati si voi idei, nu criticati. Daca e ceva de criticat, macar sa fie constructiv si argumentat.
Sa gandim biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
cric_bmw_e36.jpg ( Size: 256.16k ) Number of downloads: 285


--------------------
D'acia Nova GT 1998
I'm watching you...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cielo99
post 25 Oct 2013, 06:28
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 21 November 10




La ala va trebui sa-i faci talerul fix sus si partea mobila sa preseze intre taler si ea. Astfel va presa pe ridicare. Daca presezi pe coborare risti sa se desprinda capacul ala in care e bagata manivela. Talerul nu-l prinzi de capacul cu manivela, care de fapt e un fel de reductor, il prinzi imediat sub el.
Teava aia care se plimba va trebui sa o fixezi sa nu se rabateze, eventual sudara sau bagat inca un bolt.
Mai ramane problema manivelei care probabil nu o poti invarti cu presa bagata sub masina, va lovi in caroserie, dar cu putina imaginatie se rezolva si aia.
Oricum constructia asta presupune multa munca si mute modificari, daca nu ai un service unde o folosesti frecvent nu cred ca merita efortul pentru utilizare 1 data la 5-6 ani.

This post has been edited by cielo99: 25 Oct 2013, 06:36


--------------------
Daewoo/Peugeot Cielo/307 1999/gle 2003/break - de cluj
[COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 26 Oct 2013, 11:10
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu merge din cric, pentru ca: surubul e prea subtire dar si tabla din care e cricul, pentru a tine fetele talerelor, paralele, apoi arcul fiind fara sustinere din partea opusa cricului, riscul de a "zbura" e foarte mare, asta le cea mai mica departare a talerelor dar si datorita arcului care nu are capetele paralele. Cricul ridica atat, dar nu e ca la cel hidraulic, unde greutatea sta chiar pe el, direct pe axa de urcare, ci la asta e undeva in lateral, ceea ce produce forta de frangere a surubului, arcul avand mult mai mare forta (dubla) decat sarcina pe care o suporta pe masina. Arcul fiind pus la jumatatea distantei intre roata si baza basculelor, acesta suporta o sarcina dubla, de cat ar fi pe roata. Pentru a comprima arcul, trebuie o forta de peste 600kg, plus cea de siguranta, certitudinea ca talerele se mentin paralele, sistem antialunecare a capetelor arcului de pe talere (acesta avand tendinta de curbare la prindere dintr-o parte).


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 11:25
Forum Renault