DIAGNOZA, parametrii, erorile si interpretarea lor
![]() ![]() ![]() |
DIAGNOZA, parametrii, erorile si interpretarea lor
dadu221 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
Attached thumbnail(s) 1.JPG ( Size: 134.41k ) Number of downloads: 2778 2.jpg ( Size: 168.77k ) Number of downloads: 3013 3.JPG ( Size: 102.3k ) Number of downloads: 2745 4.JPG ( Size: 186.76k ) Number of downloads: 2658 5.JPG ( Size: 195.88k ) Number of downloads: 2543 6.JPG ( Size: 182.3k ) Number of downloads: 541 7.JPG ( Size: 185.98k ) Number of downloads: 473 8.JPG ( Size: 148.27k ) Number of downloads: 552 |
||
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|||
ovi730 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 24 April 09 ![]() |
Poti te rog sa ma ajuti cu baza de date pt logan?
|
--------------------
dacia
1.6 mpi
2006
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
id mess la fel ca acesta de pe site si te rezolv. Daca te pricepi si ai ceva informatii de impartasit referitor la cele de mai sus iti sunt recunoscator.
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#4
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
vezi sa nu te duci aiurea la scriera datelor in uce injectie
![]() De obicei se intra in program se intra la conectarea protocoalelor dupa aceea se da un scan all pentru ati gasi uce injectie si uch cel putin la mine imi afiseaza si asta. Dupa aceea flaiure pentru a detecta daca ai ceva in neregula .. erori la senzori... Dupa aceea ca in primul scren acolo vizualizezi parametrii in timp real evident pornesti motorul apesi pe rec si play si mai sunt si alte comezi .. In afara de asta se poate inregistra datele dn uce injectie salva si in caz de necesitate se pot reintroduce la loc tot cu acest program poti face remapari nu-ti e indicat daca nu sti. Oricum poate aici vor scrie mai multi ![]() This post has been edited by djasu82: 28 Apr 2009, 22:11 Attached thumbnail(s) Pq3X9wU0_242b1b04147ebf5faf597a2af741b757.gif ( Size: 8.89k ) Number of downloads: 917 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
driverx |
![]()
Post
#5
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(dadu221 @ 23 Apr 2009, 22:51) Punand DDT2000 deoparte, luand manualul de service in brate si de cautat daca scrie ce rezistente ar trebui sa aiba bobinele. Apoi de lua un ohmetru in mana si folosit cum trebuie (daca stii). Nu cum a mai facut unu ceva masuratori dinalea de mare cunoscator si si-a ars si niste sigurante prin covata. Io am mai spus pe un topic la niste omuleti sa lase naibii diagnoza deoparte, dar s-au suparat pe mine. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
mersi djasu! la faza asta am ajuns si eu. Problema este ca nu stiu la ce se refera prima eroare memorata asa cum reiese din poza si ca sunt cativa parametrii (cei incercuiti) care nu stiu ce inseamna. Daca as avea o traducere as putea corobora cu informatia din manual si cred ca mi-ar fi muuult mai bine:D Am incercat sa dau si o amorsare a pompei sau o resetare a valorilor memorate (gen poztia pedalei , rco-ul etc) si nu a mers ..spunea ceva cu ECu si lipsa legaturii (motorul oprit, contactul pus)
Driverx ai si tu dreptate in felul tau dar sper sa ai putintica rabdare si bunavointa spre deosebire de altii care desi au consotinte si au vazut totpicul nu s-au obosit sa scrie probabil din aceeasi lipsa de rabdare. Am luat manualul si l-am citit. Am ajuns si la partea cu masuratorile de la bobina dar nu am inteles ce inseamna HT-HT (unde trebuie sa aiba valoarea de 11 ohmi) ca restul pinilor i-oi gasi eu. De masurat voi ruga pe cineva mai priceput sa imi arate cum se face sa nu fac vreo boacana. Credeam ca se poate diagnostica si prin intermediul softului .. ceva legat de ceea ce am incercuit cu rosu in poza atasata. Recunosc ca stau mai prost cu franceza dar nici in dictionar nu am reusit sa gasesc multe dintre cuvinte. Sunt curios daca si la fise se poate aplica metoda cu masuratul (desi ma gandesc ca lungimea fiselor implica valori diferite). In principiu nu vreau sa ma fac inginer sau sa ma apuc de tunat remapat sau altele asemanatoare. Vreau doar sa nu mai ajung in service si sa dau banii degeaba pe o diagnoza d`aia jmechera si retardu de la calculator sa imi spuna ca trebuie inlocuita sonda de oxigen cand de fapt trebuia umblat pe la mufa. Nu stiu daca sunteti la curent cu pretul sondei ca piesa de origine asa cum se comercializeaza prin serviceuri. Daca aleg vitanul trebuie sa mai cotizez inca o data pt stergerea erorilor dupa montarea sondei. As fi curios daca in urma memorarii unei erori - la sonda lambda de ex- calculatorul o ingnora comlet pana la stergerea erorii sau continua sa tina cont de ea daca si cand sonda va furniza date? This post has been edited by dadu221: 29 Apr 2009, 13:02 Attached thumbnail(s) 7.JPG ( Size: 188.12k ) Number of downloads: 936 3.JPG ( Size: 106.96k ) Number of downloads: 646 |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#7
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
poate sonda de oxigen nu se mai incalzeste si e incalzita de gazele evacuate de motor ... mie imi fluctueaza valorile generate de sonda . In plus cand motorul e rece si cand il pornesc intra in regimul bucla inchisa iar dupa 1-3 minute revine in bucla deschisa cand turatia s-a stabilizat la 750 de ture si temperatura atinge nivelul optim.
Vezi in prima imagine daca sonda iti furnizeaza date. Daca sonda genereaza valorile normale calculatorul ar trebui sa stearga valoarea defecta daca nu le stergi tu si dai din nou scan si nu ar mai trebui sa apara defectiunea. Referitor la bobina HT-HT sunt iesirile de la bobina de inductie la care se infig fisele si da scanteie spre bujii. Masuratorile se fac cu motorul oprit si se trece aparatul de masura pe gama 20k si se masoara intre borna nr 1 si borna nr 4 reprezentand cilindru 1 si 4 iar valoarea citita trebuie sa fie in gama 7 k si 11k .La fel se face cu borna 2 si borna 3 care trebuie sa indice la fel 7k ... 11k (depinde de bobina de inductie). Dupa aceea se masoara primarul bobinei de inductie si anume se scoate fisa care alimenteaza bobina de inductie ( motorul oprit). Dupa aceea aparatul de masura se trece pe domeniul ohmilor 200 ohmi si se ia primul pin dinspre rampa de injectie si al doilea valoarea trebuie sa fie 0,5 ohmi . La fel se masoara tot de la pinul nr 1 la pinul nr 3 valoarea trebuie sa fie de 0,5 ohmi iar intre pinul nr 2 si pinul nr 3 valoarea trebuie sa fie de 1 ohm. Daca aceste valori nu le indica aparatul adica indica 0 sau nu indica nimic bobina e defecta . Se stie ca bobina jumo e dubla adica e alcatuita din 2 bobine de inductie ci nu dintr-o singura bobina de inductie. This post has been edited by djasu82: 29 Apr 2009, 13:33 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
driverx |
![]()
Post
#8
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(dadu221 @ 29 Apr 2009, 13:59) .... Driverx ai si tu dreptate in felul tau dar sper sa ai putintica rabdare si bunavointa spre deosebire de altii care desi au consotinte si au vazut totpicul nu s-au obosit sa scrie probabil din aceeasi lipsa de rabdare. Am luat manualul si l-am citit. Am ajuns si la partea cu masuratorile de la bobina dar nu am inteles ce inseamna HT-HT (unde trebuie sa aiba valoarea de 11 ohmi) ca restul pinilor i-oi gasi eu. De masurat voi ruga pe cineva mai priceput sa imi arate cum se face sa nu fac vreo boacana. Credeam ca se poate diagnostica si prin intermediul softului .. ceva legat de ceea ce am incercuit cu rosu in poza atasata. Recunosc ca stau mai prost cu franceza dar nici in dictionar nu am reusit sa gasesc multe dintre cuvinte. Sunt curios daca si la fise se poate aplica metoda cu masuratul (desi ma gandesc ca lungimea fiselor implica valori diferite). .... Ce zici tu nu face decat sa intareasca ce am zis eu pe alt topic. 1) Ce diagnoze vrei tu sa faci, INTERPRETARE de rezultate daca tu mori de frica sa nu faci o boacana cu un nenorocit de ohmetru ? 2) Nu mai visati ca vedeti tampenii de genu asta pe laptop. Ca sa imi sustin ce spun la punctul 2. In manualul de la Mitsubishi Lancer pomeneste de o procedura (din alte 20) in care se fac vreo 38 de pasi de verificari cu un banal mutlimetru pentru vreo 4-5 senzori. 38. Verificari pentru senzorul in sine, Verificari pentru cablaje si mufe intermediare, etc etc. A te baza pe ce "vede" ECU si transmite mai departe la laptop este .... un act de prostie crasa. Asa iti poti trage tepe fenomenale. Degeaba un senzor e bun daca are masa proasta sau cablajul are rezistenta mare. Ca tu tot tampenii o sa vezi pe laptop. This post has been edited by driverx: 29 Apr 2009, 14:06 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#9
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ceva in genul am la opel asta e si mai al naibi de scanat fiindca nu gasesti softul cracuit si daca e sa-l iei dai intre 350 si 750 de euro. E daca pica ceva lucram cu vechiile aparate in dotare .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
dj asu la partea cu sonda se incalzeste si lucreaza cum trebuie. problema ei e de la mufa. E problema veche dar credeam ca am rezolvat-o. Multumesc mult indrumarile oferite in legatura cu masurarea bobinei de inductie.
driverx , sac bre` ca acum stiu sa masor ![]() Acum pentru cei priceputi ... ceva ajutor legat de traducerea parametrilor? PLIIIIIZ Haide driverx, n-oi putea eu asa multe ca matale dar macar apreciaza si tu ca am vointa ![]() |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#11
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
punel in limba engleza programul ddt2000 si cu un traducator en-ro rezolvi problema in mare parte se intelege
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
cum mama lu stefan sa il pun in engleza? denumirea parametrilor o da in franceza. In engleza nu da decat ceea ce scrie in spatiul de jos (adica din dreptul celeai de-a duua sageti galbene asa cum reiese din poza intai din primul post)
mai nou am aflat ca bobina poate sa iti iasa brici la masuratori dar sa faca figuri ca pateste nush ce prin interior (crapa) si apoi "fura" (pierde curent si nu mai produce scanteia cu aceeasi intensitate). djasu sau driverx aveti softul in cauza pe acasa si il folositi ? |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
mr. black |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 3 June 07 From: Bucuresti ![]() |
@dadu221
As putea sa te ajut eu cu traducerile. This post has been edited by mr. black: 2 May 2009, 18:27 |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique
2007
- -
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#14
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
dadu 221 da am softu poftim si dictionarul de pe net care il poti folosi la traducere http://dictionar-francez-roman.ro/.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
mr.black .. poti sa postezi traducerile aici avant pozele din primul post ca sa poata beneficia tto muritorul de rand
![]() ![]() |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
variable_dynamics |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 976 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 29 Apr 2009, 13:31) In plus cand motorul e rece si cand il pornesc intra in regimul bucla inchisa iar dupa 1-3 minute revine in bucla deschisa cand turatia s-a stabilizat la 750 de ture si temperatura atinge nivelul optim. Faci o confuzie: sistemul de injectie porneste in BUCLA DESCHISA(OPEN-LOOP) atunci cand motorul/sonda lambda este RECE urmand apoi ca acesta sa intre in BUCLA INCHISA(CLOSED LOOP) atunci cand sonda lambda a ajuns la temperatura de lucru. Tipul de "bucla de reglaj" in care functioneaza ECU este raportat la prezenta sau absenta totala sau partiala a feedback-ului(adica daca unul sau mai multi senzori/traductoare sunt functionale/nefunctionale sau sunt/nu sunt pregatite sa functioneze corect). Numai bine. |
--------------------
EX Dacia
Nova GTi
2000 A little less conversation, a little more action.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#17
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ai dreptate si tu
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
mr. black |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 3 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Imagine 1
- Reinitialisation des apprentissages - Reinitializarea datelor (probabil datele care se afla in memoria calculatorului) - Execution de functions particuliere - Executia functiilor speciale - Inhibition injecteurs - Inhibarea injectoarelor (!!!) - Arret power latch - Oprire power latch - Lancement tests OBDFC - Lansarea testelor OBDFC - Reinit memoire sauvegardee - reinitializarea memoriei salvate - Test statique - Test static - Amorcage pompe de carburant - amorsarea pompei de benzina - correction des consignes - instructiuni de corectie - correction -- incrementer - corectie - incrementare - Fonction particuliere - Functia - Fonction a surveiller - functie de urmarit - Status de la fonction - starea functiei - Fonction a areter - functie care trebuie oprita - Executer - executa - Arreter - opreste - Corriger - corecteaza Puteti sa mai folositi si asta: http://www.google.com/language_tools Spe sa va fie de folos. O sa revin cu traducerea si pentru restul imaginilor. Sunt anumiti termeni (tehnici) pe care nu-i cunosc. Dar impreuna cu manualul sper sa va dati seama despre ce este vorba. This post has been edited by mr. black: 4 May 2009, 22:46 |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique
2007
- -
|
|
Tzz |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 1 September 06 ![]() |
Eu zic sa ai grija cum folosesti DDT. Poti face mai mult rau decat bine. Pentru a observa unii parametri e ok, dar asta nu inseamna ca intotdeauna sunt si corecti.
Ai sansa sa dai o comanda gresita si sa scrii niste valori eronate in calculator. Informeaza-te bine inainte sa te joci. This post has been edited by Tzz: 5 May 2009, 18:54 |
--------------------
Renault
Megane III
2009--> Dynamique--> 1.6 16V
|
|
ianacosti |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 6 August 07 From: Brasov-Campulung AG ![]() |
Am reusit eu sa traduc ceva din ddt ba chiar sa modific cate ceva.
Nu se modifica softul, se modifica fisierul xml al calculatorului cu ajutorul builder-ului din ddt. Copiati fisierul .xml de mai jos in locul celui original (bineinteles face-ti un back-up inainte). Eu am facut chestia asta din plictiseala, dar acum nu mai am timp sa termin si nici nu stiu franceza. In poza a doua, daca faceti diagnosticare, la 3000 rpm se inverzeste chenarul din jurul cifrelor si scoate un sunet de avertizare. Ideea e ca se poate modifica ddt-ul ca sa arate mai bine, dar nu stiu daca se merita. (nici nu e voie teoretic, ca nu e al nostru ![]() ![]() This post has been edited by ianacosti: 5 May 2009, 19:13 Attached thumbnail(s) Image14.jpg ( Size: 347.13k ) Number of downloads: 677 Image15.jpg ( Size: 301.06k ) Number of downloads: 532 Attached File(s) ![]() |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2005
- BV 78 EDM SEAT TOLEDO NH 1.2 TSI 105 CP 2014
EX. DACIA SOLENZA 2005 |
|
dadu221 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
multumim pentru traduceri , dictionare si fisier
![]() |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
driverx |
![]()
Post
#22
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Destul de evident. Sonda amonte. Singura sonda de altfel
![]() Verifica sonda (check za manual). Daca totul pare ok sterge eroarea si vezi ce zice manualul referitor la valorile senzorului. Adica....la temperatura apei de X grade, motor la relanti, fara consumatori bla bla bla ar trebui sa aiba Y mV. Ce zic io aici is cam generalitati, nu stiu ce scrie exact in manualul de SN, ca io ala de Lancer l-am studiat. Uite ce zice manualul de Logan: QUOTE Încălzirea sondei este întreruptă atunci când temperatura gazelor de eșapament este mai mare de 650°C. Rezistență de încălzire: 3,3 Ω la 20°C Conector cu 4 pini - A: alimentare rezistență de încălzire - B: masă rezistență de încălzire - C: + semnal - D: - semnal Motor cald: - Amestec bogat > 850 mV - Amestec sărac < 100 mV E un punct de start. In citatul asta ai primit 2 informatii. Asta e ce am gasit asa la repezeala. Deci vezi ce tensiunea din senzor dar si rezistenta de incalzire ce valoare are. Daca manualul de la SN e apropiat de cel de la Logan studiaza tu putin capitulul Injectie Benzina - Reglare imbogatire. Asta asa sa mai intelegi ce prostii is pe acolo. Daca esti bun, treburile astea le poti face si fara laptop. De fapt, n-ai ce face cu el, decat sa stergi eroarea. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#23
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Valorile date de sonda trebuie sa oscileze rapid de la 100mV la 1000 mV daca variatia e mica sonda e defecta si trebuie inlocuita. Eu nu am putut sa iau fiserul xml cel modificat.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
mersi driverx . Eu am trait cu impresia ca sunt doua erori acolo, a doua se refera la sonda lalmba si prima la "une des aentrees" la una dintre intrari -dupa franceza mea de balta. Uite la partea cu laptopul te inseli . Problema la sonda mea este de la mufa , problema veche si se refera la partea de semnal (pinii centrali). Am curatat mufele si am crezut ca am rezolvat-o dar se pare ca nu. Cum o vezi cu calculatorul ? pai in momentul in care imi arata ca nu primeste semnal (adik oscila intre 400 si 410 mv) am miscat de mufa (mufe -mama si tata) si surpriza .. a inceput sa mearga si sa indice valori de la 100 la 700 (atunci pe moment). Se pare ca in timpul mersului de la gropi sau alte cele sonda iarasi nu functioneaza si probabil ca imi mareste si consumul (nu stiu pe ce perioada nu functioneaza). D`aia imi va fi foaarte util acest soft de diagnoza pt ca imi va permite sa vad daca dupa ce termin cu mufa o sa meraga si daca in timp va mai creea probleme.
ma gandes ca pe viitor vor mai fi si altii care si-au achizitionat softuri si nu vor sti ce inseamana anumite erori iar acest totpic probabil ii va scuti de un drum in service la fel cum a fost si cel cu pornirea grea a motorului. |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
driverx |
![]()
Post
#25
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Asa crezi tu ca m-am inselat. Tu ce vezi pe laptop e valoarea DUPA rezistenta senzorului si DUPA rezistenta din cauza contactului prost. So.....mai usor cu concluziile. Cu gandire ca a ta mai exista oameni prin service si astfel clientii se plimba luni de zile in service-uri pe timpul lor. Vezi cazul lui Ov cu cablajul de la airbag.
Auzi ma. Ai nevoie de laptop sa citesti un rahat de valoare analogica, valoare ca ai sanse mai mari sa o citesti mai corect decat laptopul (vezi cazurile cu cablaje si mufe proaste). Ca sa vezi tu ceva valoare pe laptop se intampla multe lucruri. Cablajul trebuie sa fie bun, ce ajunge in IN-ul de la ECU mai trebuie trecut printr-un traductor analog - digital etc etc si tu imi zici ca citesti valoarea de pe laptop.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by driverx: 6 May 2009, 19:12 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#26
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
cand se desface mufa sau nu mai face contat si iti sta in 400-410 intra automat in bucla deschisa calculatorul fiindca sesizeaza si da papa mai multa benzina fiindca la turati mai mari nu se mai autoregleaza amestecul optim.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
totusi ce aumerele cu perele .. nu ma intereseaza dupa-urile respective , numa interseaza cine a facut cablajul sau cine l-a proiectat . Gurule eu am spus doar cum am rezolvat problmea cu laptopu` dupa cum m-a dus si pe mine mintea.
" Ai nevoie de laptop sa citesti un rahat de valoare analogica, valoare ca ai sanse mai mari sa o citesti mai corect decat laptopul" wtf , te-ai precipitat cu tastele si ai uitat ideea pe care incercai sa o exprimi? nu inteleg de unde atata divagatie in jurul valorii ? dj asu si dupa ce cuplez mufa la loc fara sa sterg eroare din calculator ce se intampla? revine la bucla inchisa ? |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#28
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
daca motorul e cald da se si vede pe soft cum trece pe activ din cate stiu ... iar relantiul scade usor si se stabilizeaza la 750 de ture ma rog cu plus minus 5-10 ture nesemnificativ.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
asta voriam sa stiu , mersi mult. Am impresia ca am consumul crescut cu cca un llitru fata de perioada de dinaintea problemei cu sonda lambda. In plus acum conduc ceva mai linistit. In paralel banuiesc ca am si o problema cu bobina d einductie dar nu am de unde sa fac schimb cu alta. Mai studiez problma.
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
serviccom |
![]()
Post
#30
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Dupa cum am promis unui coleg de forum, asta seara am pus testerul pe masina, in ideea de a verifica daca sistemul de injectie functioneaza corespunzator. In urma verificarilor am constatat ca sonda de oxigen a devenit un pic lenesa, adica tensiunea ei nu mai variaza cum varia la ultima verificare cand am obtinut valori cuprinse intre 80-839. Acum vad valori cuprinse intre 150-750, variatia fiind mai lenta si in general incadrandu-se intre 250-650, ceea ce nu e ok, influentand consumul de benzina. Cei drept ca arata si cam degradata, in sensul ca e afumata si asa a ramas de cand motorul consuma ulei excesiv. De curatat nu prea se poate face nimic, pentru ca trebuie curatata inauntru si nu ai acces.
In concluzie, o sa cumpar una sa vedem ce mai zice. Attached thumbnail(s) untitled.jpg ( Size: 223.82k ) Number of downloads: 512 untitled.jpg ( Size: 165.04k ) Number of downloads: 389 untitled.jpg ( Size: 166.35k ) Number of downloads: 302 untitled.jpg ( Size: 154.57k ) Number of downloads: 245 untitled.jpg ( Size: 203.25k ) Number of downloads: 220 untitled.jpg ( Size: 212.58k ) Number of downloads: 221 untitled.jpg ( Size: 212.24k ) Number of downloads: 195 untitled.jpg ( Size: 228.8k ) Number of downloads: 166 untitled.jpg ( Size: 225.43k ) Number of downloads: 204 untitled.jpg ( Size: 167.59k ) Number of downloads: 193 untitled.jpg ( Size: 152.76k ) Number of downloads: 197 |
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 09:18 |