DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> disc ambreiaj?

MojoGaby
post 24 Apr 2009, 21:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 26 March 09




Salutare....am observat azi o chestie cand mergeam cu daciuta mea.....eram pe un drum drept aveam vreo 65 km/h eram in viteza a 4-a si am accelerat mai tare ca sa pot baga a 5-a,turometru a urcat brusc la 4000-5000 rpm da viteza ramanea la fel(nu tragea deloc).
Tata mia zis ca e de la discul de ambreiaj,sa uitat la el si nu e tocit si a zis ca posibil sa fi sarit niste ulei(mizerie) pe el....asta sa fie problema???(ca dupaia nu a mai facut asa....da nici eu nu am mai accelerato asa tare)
Va multumesc anticipat!

This post has been edited by MojoGaby: 24 Apr 2009, 21:59


--------------------
Dacia Berlina 1310 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Apr 2009, 22:04
Post #2


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pai poate ai simmeringul spart si arunca pe disc ulei.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MojoGaby
post 1 May 2009, 11:16
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 26 March 09




si cum pot sa vad daca e simeringul spart??


--------------------
Dacia Berlina 1310 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 1 May 2009, 11:33
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




O sa vezi ulei de motor intre motor si cutie, la imbinarea dintre cele doua. Dar trebuie sa te bagi sub masina. Se vede scutul si baia de ulei umezita de la ulei.

De cateva zile am si eu problema asta si speram sa nu fie de la simering, ca nu prea aveam chef sa dau cutia jos, dar ieri m-am bagat sub masina, am dat scutul jos si tocmai de acolo este. Locul unde parchez masina era curat, nu aveam nici un fel de scurgere de ulei,iar de cateva zile am vazut ca apar picaturi pe jos. Mie nu-mi patineaza inca ambreiajul, dar nici nu vreau sa ajung pana acolo.
Cei care au mai schimbat simeringuri imi pot spune si mie ce marca sa caut, ca nu mai sunt la curent cu piesele de Dacie 13XX.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MojoGaby
post 1 May 2009, 13:04
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 26 March 09




pai pe cutie e ceva ulei si imi mai pica si mie cateodata...da am inteles ca asa e cu cutia de dacie,e normal sa mai pice ulei


--------------------
Dacia Berlina 1310 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 5 May 2009, 14:06
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




salut
am o pb si vreau sa aflu si eu cand trebuie sa prinda ambreiajul atunci cand este ok


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 5 May 2009, 14:08
Post #7


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cand ridici piciorul de pe pedala...cand anume, cand vrei tu, se regleaza din cablu.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 5 May 2009, 14:32
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




intrebarea mea era cand pedala este la podea sau sus si imi cer scuze ca nu am fost mai explicit


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 5 May 2009, 17:30
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




eu o tin reglata un pic SUB jumatea cursei pedalei


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 5 May 2009, 18:00
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




cartea dacă nu mă înșel spune să ai 20-25 mm cursă liberă a pedalei. în majoritatea cazurilor este mai mare. când am schimbat ambreajul și placa mecanicul mi-a reglat cum a știut el însă cursa liberă tot în cotele astea i-a reușit.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the fast and furious
post 5 May 2009, 20:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 588
Joined: 3 October 06
From: Bucuresti





Si la mine se vad urme de ulei prin fereastra de la disc ambreiaj si volanta . De patinat nu am observat. Sa inteleg ca e vorba de semeringul palier ca fiind cel in cauza ?


--------------------
Dacia / Opel - Berlina / Astra Classic - 1999 / 2006 - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 28 Jul 2009, 17:26
Post #12


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




Am si eu o problema. Am desfacut cutia de viteze si acum vreau sa ajung la discul de ambreiaj.( de 200 ). Problema ca nu ies deloc alea 6 suruburi cu imbus. Mi-e frica sa nu le stric si sa nu mai pot sa le desfac deloc. Ce sa fac?


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 28 Jul 2009, 17:34
Post #13


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu se rup:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 28 Jul 2009, 17:39
Post #14


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




Pai nu se rup suruburile dar se toceste interiorul lor si exteriorul imbusurilor, ptr ca nu stau fixe in surub.

This post has been edited by cannavaro: 28 Jul 2009, 17:41


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 28 Jul 2009, 18:00
Post #15


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




la alea nu folosesti imbusuri din piata, ci profesionale, ce se pun in prelungitor.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pavel_daniel
post 28 Jul 2009, 20:30
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 16 January 08




Salut.Sunt si eu interesat de o problema legat de discul tau de ambreiaj.Cum ai putut sa vezi ca nu-i uzat deoarece este asezat intre placa de presiune si volanta?.Sper sa nu fiu considerat curios sau indiscret.multumesc.


--------------------
trabant 601 1970 - sj-02 jan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 28 Jul 2009, 20:49
Post #17


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




Sal, pai am reglat motorul cum trebuie, zic eu, iar motorul urca in ture mult si nu fuge direct proportional, fata de cum mergea pana de curand.


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 29 Jul 2009, 00:23
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Acelasi lucru se mai cunoaste si la mine,de ex. in seara asta la o partida de liniute cu un tovaras am observat la demaraj ca nu fuge cum ar trebuii sa fuga..... dry.gif adica in proportie cu turatia motorului plus ca mi se cam incinge destul de repede.
Oricum stiam ca este uzat dar se cunoaste din ce in ce mai mult....


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apline5
post 29 Jul 2009, 02:03
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.037
Joined: 6 June 07




QUOTE(pavel_daniel @ 28 Jul 2009, 20:30)
Salut.Sunt si eu interesat de o problema legat de discul tau de ambreiaj.Cum ai putut sa vezi ca nu-i uzat deoarece este asezat intre placa de presiune si volanta?.Sper sa nu fiu considerat curios sau indiscret.multumesc.
*



la ambreiaj fi200 se vede discul da nu cred ca iti dai seama cat de tocit e fara sa-l dai jos, la fi170 si 180 nu-ti permite volanta sa vezi discul...oricum desfaci icon_mrgreen.gif


--------------------
bmw 318ci 1990 - ct 11 - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 29 Jul 2009, 21:54
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Mai redu un pic, lasa-l numai pe al de 170.
Pentru a desface suruburile, bate in ele cu un ciocan de 0,5 perpendicular pe surub, de doua trei ori, pentru a se slabi putin. Daca ai un imbus drept, baga-l si bate in el, ca intr-un dorn.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 29 Jul 2009, 23:19
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




motor de 1300, cu palier marit, singurul surub imbus care il are este la intinzatorul lantului distributiei. Motor 1400 cu palier marit la fel, doar imbusul ala. Motor 1300 palier normal, habar n-am daca initial avea imbus, intinzatorul era hidraulic si inlocuit cu unul mecanic. Tot cu imbus e prins. In rest volanta prinsa de ax cu suruburi m10 (parca sunt cu pas fin) si placa de presiune prinsa de volanta cu 6 suruburi m6. Se desfac cu o tubulara de 10.


Doar ambreajul de 200 e mai jmecher si foloseste imbusuri?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 29 Jul 2009, 23:24
Post #22


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




La baza masina e Dacia 1300 1981 4 trepte. In urma modificarilor am facut-o 1.6 5 trepte cu ambreiaj de 200, care a are 6 suruburi imbus de 6. Intrebarea mea banala este: de ce au fost folosite suruburi tip imbus, si nu unele normale?


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 29 Jul 2009, 23:36
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




presupun ca e la moda imbus, torcs si dumnezeu mai stie ce le mai vine astora in minte sa foloseasca.


Deci doar ambreajul de 200 are imbus da?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 30 Jul 2009, 00:34
Post #24


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(cannavaro @ 28 Jul 2009, 17:26)
Am si eu o problema. Am desfacut cutia de viteze si acum vreau sa ajung la discul de ambreiaj.( de 200 ). Problema ca nu ies deloc alea 6 suruburi cu imbus. Mi-e frica sa nu le stric si sa nu mai pot sa le desfac deloc. Ce sa fac?
*


3 variante daca nu ies cu imbus:
1. le scoti la dalta si ciocan;
2. mergi undeva cu cazanu' tractat si sudezi piulite pe suruburi;
3. razi capetele suruburilor cu bormasina - incepi cu spiral de 4 mm, apoi 5mm, 6mm etc.


QUOTE(Mr_Devil83)
motor de 1300, cu palier marit, singurul surub imbus care il are este la intinzatorul lantului distributiei. Motor 1400 cu palier marit la fel, doar imbusul ala. Motor 1300 palier normal, habar n-am daca initial avea imbus, intinzatorul era hidraulic si inlocuit cu unul mecanic. Tot cu imbus e prins. In rest volanta prinsa de ax cu suruburi m10 (parca sunt cu pas fin) si placa de presiune prinsa de volanta cu 6 suruburi m6. Se desfac cu o tubulara de 10.


Doar ambreajul de 200 e mai jmecher si foloseste imbusuri?


Capul surubului de la intinzatorul lantului de distributie nu este imbus, ci cremalier (asa-zisa coada de soarece / soricel / soricioaica), iar suruburile de fixare al placilor de presiune de 170 si 180 sunt de 7mm, nu 6, si se desfac / strang cu cheie de 11 mm, nu de 10.

This post has been edited by Club12TRS: 30 Jul 2009, 00:39


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tichondrius95
post 30 Jul 2009, 13:40
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 21 February 09
From: Onesti , Bacau




Dale cu sprei degripant, da mai mult, sau le incealjesti un pic si se desfac.

30 Jul 2009, 14:43:
Mojo, la tine pare a fi discu, deci patineaja dak iti urca in turatie si nu trage. Poti curata discu', il speli cu benzina, sau vezi mai regleaza un pic ambreaju, sa tina mai sus( mai dai un pic drumu la surub). Oricum k sa il cureti trebuie sa dai cutia jos si daca tot umbli, e bine sa pui nou si disc si rulment de presiune, de regula.


This post has been edited by tichondrius95: 30 Jul 2009, 13:43


--------------------
2 x DACIA 1310 2 x Berlina 1310 1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1 - BC02XXX / BC07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yon
post 2 Aug 2009, 12:54
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 449
Joined: 2 February 08
From: slatina




pai...daca slabeste surubul va tine mai jos nu mai sus, se va mari lungimea cablului deci ambreiajul va cupla mai jos si va debraia la fel...sau ma insel? blush.gif

This post has been edited by yon: 2 Aug 2009, 12:55


--------------------
Dacia 1310/Supernova 1995/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 2 Aug 2009, 15:58
Post #27


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




Nu, nu te inseli.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 3 Aug 2009, 22:31
Post #28


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




Sal, am desfacut cutia, am reparat ce era stricat prin ea, am schimbat toate semeringurile ca sa nu mai fie problema de ulei, am batut si ferodouri pe discul vechi de ambreiaj care nu era foarte uzat. Am montat totul, si surpriza masina tot nu trage. Se tureaza prea mult raportat la deplasarea vitezometrului. Ce sa fie de vina? Placa de presiune? Parea buna la prima vedere. Carburatorul dublucorp?


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut 69-71
post 4 Aug 2009, 23:00
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.933
Joined: 26 January 07
From: SUCEAVA




QUOTE(cannavaro @ 4 Aug 2009, 00:31)
Sal, am desfacut cutia, am reparat ce era stricat prin ea, am schimbat toate semeringurile ca sa nu mai fie problema de ulei, am batut si ferodouri pe discul vechi de ambreiaj care nu era foarte uzat. Am montat totul, si surpriza masina tot nu trage. Se tureaza prea mult raportat la deplasarea vitezometrului. Ce sa fie de vina? Placa de presiune? Parea buna la prima vedere. Carburatorul dublucorp?
*


Nu patineaza discul ? Daca era placa erau probleme la debraiere .Poate ai strins cablul de ambreaj prea tare ? nedumerire.gif


--------------------
Colectionar Dacia 1300 - 0744/555816
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cannavaro
post 6 Aug 2009, 01:49
Post #30


.


Group: Members
Posts: 812
Joined: 15 July 05
From: Ploiesti




Nu e strans tare cablul, m-a ajutat la operatiune un mecanic care face de multi ani d-astea. Probleme am doar cand scot din marchariere, nu intra in a 1-a din prima, trebuie sa mai dau putin cu spatele si apoi intra usor.


--------------------
Dacia 1300 TSP - PH-89-XXX
Dacia 1300 1981 - B-83-GRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2025 - 12:27
Forum Renault