0-100/h la DSN, SLZ, si alte minuni
![]() ![]() ![]() |
0-100/h la DSN, SLZ, si alte minuni
dragOn |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|||
Marius |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Limitarea? Ce limitare?
|
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
asarban |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Limitarea din fabrica la 5200 ture frumuselule!
As zice "fugi cu ursu" da se supara ursu-x ca poate nu esti genul lui! Nu o duci la 6000 nici cu politia! La 5200 se taie injectia! Singura sansa sa o duci pe loc la 6000 de ture e sa cuplezi roata la o masinarie de invartit si, cu motorul oprit, sa invari pana ajunge la 6000! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Marty |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Eu i-am dat 6000 in mers, asa ca........
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Marius |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Limitarea din fabrica la 5200 ture frumuselule! Multumesc QUOTE Nu o duci la 6000 nici cu politia!
La 5200 se taie injectia! Singura sansa sa o duci pe loc la 6000 de ture e sa cuplezi roata la o masinarie de invartit si, cu motorul oprit, sa invari pana ajunge la 6000 Stiu ca eu m-am bagat in seama aiurea pe topicu' asta, dar totusi eu merg cu o SLZ Clima. |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
asarban |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Pai am vazut!
Ca scrie sub nr! Dar, motoarele EJ7 montate pe DSN si SLZ au limitare electronica a turatiei la 5200 rot/min la relanti (sau cum ma-sa se scrie!) si in treapta I si II si parca si mai mica in rest! La 5200 se taie injectia adica nema benzina! Ca kkt.ul ala de turometru o arata 6000... asta numai tehnica de varf romaneasca o stii de ce! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Marius |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Ca e corect sau nu ce indica turometru, nu stiu.
Subscriu la ce a spus Marty. Ieri pe Buc-Ploiesti. Treapta a III-a. 6000 de ture (atat arata). 130 km/h. |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#8
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
ntzzzzz... la mine la 6200, adica unde se blocheaza motorul si face vrum vrum vrum in a III- 125 ....
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
paulp |
![]()
Post
#9
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Helooo, domnii mei dragi, aici era un topic despre 1310, nu despre avioanele voastre cu motor E7J. Please, putin respect pentru cei amariti cu motoare preparate la minunata uzina D'acia
![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
asarban |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Pai splituieste-ne, ooo tuuu prea marite moderator!
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
ursu-X |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 26 November 03 From: Constanta ![]() |
hai sa va mai zic ce putetzi face .. Dar va anuntz de pe acum ca costa cam mult .. Deci cum spuneam ... Set 1600cc carburator dublu corp (alfa 33 sau papuc) axa cu came, chiuloasa alezat 1.5 mm, Daca nu avetzi de unde sa luatzi carburator dublu cautati un difuzor de 39(dacia are 37) pistoane cocosate ( se rotunjesc marginile) , tija culbutori(mai groasa) galerii admisie evacuare(daca putetzi sa le facetzi sa iasa 2 cu 2) supape de lada 1600 Si cutie de 1100. Asta ar fi .. cam 100 110 cp adusa dacia. ce am zis eu aici ajunge .. cu tot cu mina de lucru vre-o 30 mil.
Sa sara joja ? nu .. nu imi sare .. si fac asta aproape jilnic . Oricum am sa filmez .. chestia asta sa vedetzi cum urca o dacie in ture dar mai intii sa ne terminam si noi site-ul |
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#12
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
acu' mai urmeaza sa vina Mirelush si sa intrebe: "Da ce motor e ala, ca nu mai e de dacie, o fi de ... sau de ..., sau de ..., da' de dacie nu e sigur, ca asa zic IO, ca asa MI se pare mie normal si logic, ca daca ii pui carburator de ... si axa de ... si il vopsesti in culoarea ..., nu conteaza ca blocu' e de dacie, ca motoru' nu e !!!"
asta asa, ca prea m-a enervat ![]() ps: "DA' VOI KIAR NU VEDETI CA ALA NU E MOTOR DE DACIE ?!?!?" (Mirelush) |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
FLEX |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Asta cu limitarea electronica a turatiei e foarte interesanta ... si de inteles, cind masina sta pe loc, dar ce se intimpla cind ai nevoie de motor intr-o depasire la mustata sa zicem si esti in treapta inferioara? te poate lasa bou` de calc s-o mierlesti fara remuscari? ... eu am o nedumerire referitor la Matiz-ul ce cu onor il conduc, asta are curba de cuplu si putere foarte ciudate, urca, urca si se termina brusc amindoua, fara palier, pur si simplu cad brusc (51CP/5900rpm, 68.6Nm/4600), poate gasesc si poza s-o atasez; neavind turometru, nu pot sa spun la ce turatii motorul se "sufoca" dar pot sa va dau vitezele: tr.I=30km/h, tr.II=70km/h, tr.III=110km/h, pentru IV si V nu am testat ca nu am avut de ce, dar odata atinse aceste viteze parca intru in frina de motor, motorul urla dar nu trage, sint nevoit sa schimb viteza in plina manevra de depasire cind ating aceste viteze limita, lucru nu tocmai indicat; as vrea sa stiu daca asta se intimpla datorita caracteristicilor motorului sau unei limitari electronice, lucru care nu mi se pare OK, in general limitarile electronice am citit ca se refera la VITEZA MAXIMA si nu la TURATIE.
|
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
alex |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
Citez din manualul de reparatii DSN, capitolul 17 (Sistemul de aprindere si injectie):
Regim maxim: 6200 rpm vit. I, II si III 6000 rpm vit. IV si V ![]() |
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
da cum stie calc-ul in ce treapta de viteza sint io?
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Ov |
![]()
Post
#16
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai se "sufoca" pt ca trece de turatia aferenta cuplului maxim si dupa aia tu poti sa dai la motor si 12.000 de ture, ca neavand cuplu, nu mai trage.
Limitarea electronica (se refera la injectie, kiar si berlina pe injectie e limitata la 5500 parca, io personal nu i-am dat) o face calculatorul, care se gandeste ca este inutil sa depasesti turatia aferenta cuplului maxim pt ca oricum nu ai nici un beneficiu legat de acceleratie, ci din contra, pierzand cuplu, pierzi si acceleratie, adio elan, si cand schimbi treapta si o calci in continuare nu se mai duce cum s-ar fi dus daca schimbai in momentul in care acceleratia era maxima. asa, pt unii, cand zic acceleratie, nu ma refer la pedala ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE pai se \"sufoca\" pt ca trece de turatia aferenta cuplului maxim si dupa aia tu poti sa dai la motor si 12.000 de ture, ca neavand cuplu, nu mai trage.
pai din cite stiu io la dsn turatia de cuplu maxim e 2800 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Ov |
![]()
Post
#18
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai nu cred ca stii bine
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#19
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE pai nu cred ca stii bine ba stie f bine ... turatia de cuplu maxim la motorul de 1.4 de pe slz si dsn este la 2800 rpm... la cel de pe clio este la 4000 diferenta este chipul... cum? simplu, exista 2 momente de cuplu maxim unul al 2800 si celalalt la 4000, f apropiate intre ele. s-a operat o mica modificare la soft si iata cum difera cuplul. |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Ov |
![]()
Post
#20
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
atunci luminati-ma :idea: si pe mine fratilor sa nu mor in intuneric PLS, ca nu mai inteleg nimic (desi ar trebui sa inteleg, da' e posibil sa ma fi incurcat in gandire p'aci, totusi sunt si io la munca si muncesc in timpul asta :wink: )
ia sa vedem, explicatii : ... |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
FLEX |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
asarban |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
QUOTE 0.8l SOHC curve.jpg - 107.14 KB Fisier downloadat sau vizualizat Bai asta! Ce pielea mea faci misto de om? Asta e ca bancu cu iepurasu: afara scria femei si inauntru veceuri! Pai sa nu zici ca are dreptate Pruteanu, uite cum induci omu in eroare! |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
FLEX |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Deci se "sufoca" dupa 4600 ... si merge pina la 6600 ... acolo e limitat?
|
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
Ov |
![]()
Post
#24
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai oameni buni, sa inteleg ca cuplul maxim este la matiz la 4600 rpm, si la dsn/slz la 2800 ?!?!?!?!? georgeb, ce inseamna doua cupluri maxime, un fel de urcat in sus pe scari? sau coborat in jos sau tu ce crezi ca e cuplul ala, camila cu 2 cocoase, d'aia ii zice maxim !!!! ca e 1
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
asarban |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Cuplul maxim la Matiz e de cca 64 la 4600!
A se vedea http://www.rodae.ro/modele/matiz/tehnic.php |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
FLEX |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Bai asta! Ce piela mea faci misto de om? Asta e ca bancu cu iepurasu: afara scria femei si inauntru veceuri! Ne mai si distram, nu? hihihihi! |
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
Marty |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
La DSN/SLZ, curba creste brusc pina la 2800 dupa care scade lin pina la 4250, cazind brusc dupa aceasta turatie. La Clio e invers, creste brusc pina la 2800, continua sa creasca lin pina la 4250, de unde cade brusc
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
OFF TOPIC: interesanta e curba consumului de combustibil, apropo de discutia de pe alt topic: se vede ca la relanti, consumul este mai mare decit in plaja de turatii uzuale (3000-3800), ca apoi sa inceapa sa creasca iar destul de mult. personal io cred (si asa si fac) ca treptele de viteza ar trebui schimbate in acest interval. ar fi bine daca am gasi o curba a consumului si pentru E7J.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
...Roadrunner... |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE pai oameni buni, sa inteleg ca cuplul maxim este la matiz la 4600 rpm, si la dsn/slz la 2800 ?!?!?!?!? georgeb, ce inseamna doua cupluri maxime, un fel de urcat in sus pe scari? sau coborat in jos sau tu ce crezi ca e cuplul ala, camila cu 2 cocoase, d'aia ii zice maxim !!!! ca e 1 ....ce nu pricepi ?...sunt 2 motoare...sunt doua cupluri... :shock: |
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner Bip... Bip... !!!
|
|
asarban |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Mai la clio eu nu vad nici un cuplu la 2800
Io-te: Compara informatiile tehnice Model AUTHENTIQUEEXPRESSION Selecteaza AUTHENTIQUEEXPRESSION Motorizare 1.4 8V (75 CP) MOTOR Cilindree (cc) 1390 Numar cilindri 4 Numar supape 8 Putere maxima (CP DIN) tr/mn 55 (75) / 5500 Cuplu maxim (Nm) tr/mn 114 (11,9) / 4250 Tip injectie multipunct Carburant benzina fara Plumb Catalizator S SUSPENSII (PUNTI) Fata Tip Mc Pherson cu triunghi inferior si bara anti-ruliu Spate In H cu brate trase CUTIE DE VITEZE Manuala 5+1 trepte CAPACITATE Rezervor (l) 50 Portbagaj (l) 510 PERFORMANTE Viteza maxima (km/h) 170 0 - 100 km/h (sec) 12,5 CONSUM (l/100 km) Urban 9,7 Extraurban 5,7 Mixt 7,1 FRANE Fata discuri pline Spate tamburi MASA PROPRIE (kg) 1015 [/color] |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:44 |