DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 0-100/h la DSN, SLZ, si alte minuni

dragOn
post 27 Nov 2003, 11:05
Post #1


Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza)


Group: Members
Posts: 692
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




QUOTE
Si ca tot veni vorba. Pe loc nu i-am dat decat 6000. Si asta acum de curand ca am trecut de 3oookm. Dar intentionez mai mult... atat pe loc cat si...


...\"comedia surzilor\".... suna nemaipomenit de bine


Unde să-i dai mai mult? I-ai scos limitarea el.?


--------------------
VOLKSWAGEN PASSAT TDi 131CP/2002 - B xx UEX
Never drive faster then your angel can fly !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 27 Nov 2003, 11:07
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Limitarea? Ce limitare?


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 27 Nov 2003, 11:12
Post #3


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Limitarea din fabrica la 5200 ture frumuselule!
As zice "fugi cu ursu" da se supara ursu-x ca poate nu esti genul lui!
Nu o duci la 6000 nici cu politia!
La 5200 se taie injectia!

Singura sansa sa o duci pe loc la 6000 de ture e sa cuplezi roata la o masinarie de invartit si, cu motorul oprit, sa invari pana ajunge la 6000!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 27 Nov 2003, 11:18
Post #4


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Eu i-am dat 6000 in mers, asa ca........


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 27 Nov 2003, 11:21
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




QUOTE
Limitarea din fabrica la 5200 ture frumuselule!

Multumesc

QUOTE
Nu o duci la 6000 nici cu politia!
La 5200 se taie injectia!
Singura sansa sa o duci pe loc la 6000 de ture e sa cuplezi roata la o masinarie de invartit si, cu motorul oprit, sa invari pana ajunge la 6000


Stiu ca eu m-am bagat in seama aiurea pe topicu' asta, dar totusi eu merg cu o SLZ Clima.


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 27 Nov 2003, 11:24
Post #6


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Pai am vazut!
Ca scrie sub nr!
Dar, motoarele EJ7 montate pe DSN si SLZ au limitare electronica a turatiei la 5200 rot/min la relanti (sau cum ma-sa se scrie!) si in treapta I si II si parca si mai mica in rest!
La 5200 se taie injectia adica nema benzina!
Ca kkt.ul ala de turometru o arata 6000... asta numai tehnica de varf romaneasca o stii de ce!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius
post 27 Nov 2003, 11:34
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 13 October 03
From: Bucuresti




Ca e corect sau nu ce indica turometru, nu stiu.

Subscriu la ce a spus Marty. Ieri pe Buc-Ploiesti. Treapta a III-a. 6000 de ture (atat arata). 130 km/h.


--------------------
ex Dacia ex Solenza ex 2003 Clima - ex 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 27 Nov 2003, 11:43
Post #8


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




ntzzzzz... la mine la 6200, adica unde se blocheaza motorul si face vrum vrum vrum in a III- 125 ....


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 27 Nov 2003, 11:47
Post #9


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Helooo, domnii mei dragi, aici era un topic despre 1310, nu despre avioanele voastre cu motor E7J. Please, putin respect pentru cei amariti cu motoare preparate la minunata uzina D'acia icon_twisted.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 27 Nov 2003, 11:49
Post #10


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Pai splituieste-ne, ooo tuuu prea marite moderator!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu-X
post 27 Nov 2003, 11:53
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 26 November 03
From: Constanta




hai sa va mai zic ce putetzi face .. Dar va anuntz de pe acum ca costa cam mult .. Deci cum spuneam ... Set 1600cc carburator dublu corp (alfa 33 sau papuc) axa cu came, chiuloasa alezat 1.5 mm, Daca nu avetzi de unde sa luatzi carburator dublu cautati un difuzor de 39(dacia are 37) pistoane cocosate ( se rotunjesc marginile) , tija culbutori(mai groasa) galerii admisie evacuare(daca putetzi sa le facetzi sa iasa 2 cu 2) supape de lada 1600 Si cutie de 1100. Asta ar fi .. cam 100 110 cp adusa dacia. ce am zis eu aici ajunge .. cu tot cu mina de lucru vre-o 30 mil.
Sa sara joja ? nu .. nu imi sare .. si fac asta aproape jilnic . Oricum am sa filmez .. chestia asta sa vedetzi cum urca o dacie in ture dar mai intii sa ne terminam si noi site-ul


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 27 Nov 2003, 12:06
Post #12


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




acu' mai urmeaza sa vina Mirelush si sa intrebe: "Da ce motor e ala, ca nu mai e de dacie, o fi de ... sau de ..., sau de ..., da' de dacie nu e sigur, ca asa zic IO, ca asa MI se pare mie normal si logic, ca daca ii pui carburator de ... si axa de ... si il vopsesti in culoarea ..., nu conteaza ca blocu' e de dacie, ca motoru' nu e !!!"
asta asa, ca prea m-a enervat icon_evil.gif

ps: "DA' VOI KIAR NU VEDETI CA ALA NU E MOTOR DE DACIE ?!?!?" (Mirelush)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 27 Nov 2003, 12:44
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Asta cu limitarea electronica a turatiei e foarte interesanta ... si de inteles, cind masina sta pe loc, dar ce se intimpla cind ai nevoie de motor intr-o depasire la mustata sa zicem si esti in treapta inferioara? te poate lasa bou` de calc s-o mierlesti fara remuscari? ... eu am o nedumerire referitor la Matiz-ul ce cu onor il conduc, asta are curba de cuplu si putere foarte ciudate, urca, urca si se termina brusc amindoua, fara palier, pur si simplu cad brusc (51CP/5900rpm, 68.6Nm/4600), poate gasesc si poza s-o atasez; neavind turometru, nu pot sa spun la ce turatii motorul se "sufoca" dar pot sa va dau vitezele: tr.I=30km/h, tr.II=70km/h, tr.III=110km/h, pentru IV si V nu am testat ca nu am avut de ce, dar odata atinse aceste viteze parca intru in frina de motor, motorul urla dar nu trage, sint nevoit sa schimb viteza in plina manevra de depasire cind ating aceste viteze limita, lucru nu tocmai indicat; as vrea sa stiu daca asta se intimpla datorita caracteristicilor motorului sau unei limitari electronice, lucru care nu mi se pare OK, in general limitarile electronice am citit ca se refera la VITEZA MAXIMA si nu la TURATIE.


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex
post 27 Nov 2003, 12:49
Post #14


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




Citez din manualul de reparatii DSN, capitolul 17 (Sistemul de aprindere si injectie):
Regim maxim:
6200 rpm vit. I, II si III
6000 rpm vit. IV si V
tongue.gif


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 27 Nov 2003, 12:55
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




da cum stie calc-ul in ce treapta de viteza sint io?


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 27 Nov 2003, 12:55
Post #16


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pai se "sufoca" pt ca trece de turatia aferenta cuplului maxim si dupa aia tu poti sa dai la motor si 12.000 de ture, ca neavand cuplu, nu mai trage.

Limitarea electronica (se refera la injectie, kiar si berlina pe injectie e limitata la 5500 parca, io personal nu i-am dat) o face calculatorul, care se gandeste ca este inutil sa depasesti turatia aferenta cuplului maxim pt ca oricum nu ai nici un beneficiu legat de acceleratie, ci din contra, pierzand cuplu, pierzi si acceleratie, adio elan, si cand schimbi treapta si o calci in continuare nu se mai duce cum s-ar fi dus daca schimbai in momentul in care acceleratia era maxima.

asa, pt unii, cand zic acceleratie, nu ma refer la pedala smile.gif ci la zvacnirea aia din fizica (derivata vitezei, na, daca vreti sa fiu mai stiintific, dv/dt, adica diferenta de viteza raportata la un interval de timp), sa-i zicem elan. Ca un exemplu, cand mergi cu 60 constant, ai acceleratia 0. Daca vrei sa ajungi la 80 sa zicem, o calci, dar timpul de crestere este mai mare decat daca tu ai fi venit lansat, adica o calci, ajungi la 60, nu o lasi sa se "odihneasca" si ii dai in continuare. (ce exprimari pot sa debitez :shock: )


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 27 Nov 2003, 12:59
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




QUOTE
pai se \"sufoca\" pt ca trece de turatia aferenta cuplului maxim si dupa aia tu poti sa dai la motor si 12.000 de ture, ca neavand cuplu, nu mai trage.


pai din cite stiu io la dsn turatia de cuplu maxim e 2800


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 27 Nov 2003, 13:12
Post #18


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pai nu cred ca stii bine


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 27 Nov 2003, 13:21
Post #19


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




QUOTE

pai nu cred ca stii bine


ba stie f bine ... turatia de cuplu maxim la motorul de 1.4 de pe slz si dsn este la 2800 rpm...

la cel de pe clio este la 4000

diferenta este chipul... cum? simplu, exista 2 momente de cuplu maxim unul al 2800 si celalalt la 4000, f apropiate intre ele. s-a operat o mica modificare la soft si iata cum difera cuplul.


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 27 Nov 2003, 13:29
Post #20


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




atunci luminati-ma :idea: si pe mine fratilor sa nu mor in intuneric PLS, ca nu mai inteleg nimic (desi ar trebui sa inteleg, da' e posibil sa ma fi incurcat in gandire p'aci, totusi sunt si io la munca si muncesc in timpul asta :wink: )
ia sa vedem, explicatii : ...


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 27 Nov 2003, 13:29
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




uite si poza lu` Matizu`

Attached thumbnail(s)
curve.jpg ( Size: 107.14k ) Number of downloads: 204


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 27 Nov 2003, 13:32
Post #22


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




QUOTE

0.8l SOHC
curve.jpg - 107.14 KB
Fisier downloadat sau vizualizat  



Bai asta!
Ce pielea mea faci misto de om?
Asta e ca bancu cu iepurasu: afara scria femei si inauntru veceuri!
Pai sa nu zici ca are dreptate Pruteanu, uite cum induci omu in eroare!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 27 Nov 2003, 13:33
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Deci se "sufoca" dupa 4600 ... si merge pina la 6600 ... acolo e limitat?


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 27 Nov 2003, 13:33
Post #24


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pai oameni buni, sa inteleg ca cuplul maxim este la matiz la 4600 rpm, si la dsn/slz la 2800 ?!?!?!?!? georgeb, ce inseamna doua cupluri maxime, un fel de urcat in sus pe scari? sau coborat in jos sau tu ce crezi ca e cuplul ala, camila cu 2 cocoase, d'aia ii zice maxim !!!! ca e 1


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 27 Nov 2003, 13:36
Post #25


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Cuplul maxim la Matiz e de cca 64 la 4600!
A se vedea http://www.rodae.ro/modele/matiz/tehnic.php


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 27 Nov 2003, 13:36
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




QUOTE

Bai asta!  
Ce piela mea faci misto de om?  
Asta e ca bancu cu iepurasu: afara scria femei si inauntru veceuri!

Ne mai si distram, nu? hihihihi!


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 27 Nov 2003, 13:37
Post #27


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




La DSN/SLZ, curba creste brusc pina la 2800 dupa care scade lin pina la 4250, cazind brusc dupa aceasta turatie. La Clio e invers, creste brusc pina la 2800, continua sa creasca lin pina la 4250, de unde cade brusc


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai_E
post 27 Nov 2003, 13:38
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 687
Joined: 21 October 02
From: Bucuresti




OFF TOPIC: interesanta e curba consumului de combustibil, apropo de discutia de pe alt topic: se vede ca la relanti, consumul este mai mare decit in plaja de turatii uzuale (3000-3800), ca apoi sa inceapa sa creasca iar destul de mult. personal io cred (si asa si fac) ca treptele de viteza ar trebui schimbate in acest interval. ar fi bine daca am gasi o curba a consumului si pentru E7J.


--------------------
Renault Megane Sedan 2006 1.5dCi 100 CP
Shit happens!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
...Roadrunner...
post 27 Nov 2003, 13:39
Post #29


Membru fondator "Skija Klan (c)"


Group: Members
Posts: 751
Joined: 27 September 02
From: Bucuresti




QUOTE
pai oameni buni, sa inteleg ca cuplul maxim este la matiz la 4600 rpm, si la dsn/slz la 2800 ?!?!?!?!? georgeb, ce inseamna doua cupluri maxime, un fel de urcat in sus pe scari? sau coborat in jos sau tu ce crezi ca e cuplul ala, camila cu 2 cocoase, d'aia ii zice maxim !!!! ca e 1


....ce nu pricepi ?...sunt 2 motoare...sunt doua cupluri... :shock:


--------------------
Renault MeganeII - B-81-RoadRunner
Bip... Bip... !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 27 Nov 2003, 13:41
Post #30


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Mai la clio eu nu vad nici un cuplu la 2800

Io-te:


Compara informatiile tehnice
Model AUTHENTIQUEEXPRESSION Selecteaza AUTHENTIQUEEXPRESSION
Motorizare 1.4 8V (75 CP)

MOTOR

Cilindree (cc) 1390
Numar cilindri 4
Numar supape 8
Putere maxima (CP DIN) tr/mn 55 (75) / 5500
Cuplu maxim (Nm) tr/mn 114 (11,9) / 4250
Tip injectie multipunct
Carburant benzina fara Plumb
Catalizator S
SUSPENSII (PUNTI)

Fata Tip Mc Pherson cu triunghi inferior si bara anti-ruliu
Spate In H cu brate trase
CUTIE DE VITEZE Manuala 5+1 trepte
CAPACITATE

Rezervor (l) 50
Portbagaj (l) 510
PERFORMANTE

Viteza maxima (km/h) 170
0 - 100 km/h (sec) 12,5
CONSUM (l/100 km)

Urban 9,7
Extraurban 5,7
Mixt 7,1
FRANE

Fata discuri pline
Spate tamburi
MASA PROPRIE (kg) 1015 [/color]


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 00:44
Forum Renault