DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> fulie nova, îmbunătățire răcire

diaconuliviu
post 8 May 2009, 07:16
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(gangara @ 7 May 2009, 18:37)
[...]i.
1. Cred că pot demonstra matematic că presiunea crește și în radiator, nu doar imediat după pompă după cum bine a spus diaconuliviu datorită forțelor hidrodinamice.

[...]
2. mă scuzați ..am copiat scurt un citat:"temperatura de inceput de deschidere trebuie sa deschida PROGRESIV" referitor la termostat.

1. Scuze, de fapt voiam sa spun in relativa apropiere a pompei, nu stau acum sa ma gindesc pina unde "ajunge" acea crestere. Matematic si ideal ea creste pina in imediata apropiere a "intrarii" in pompa, adica din pompa pina la intrarea ei, de la intrare pina la palerti aparind o mica depresiune. Dar, nu are mare importanta aici un studiu tare amanuntit.
2. Da, ai copiat din context si a iesit ceva ce n-am spus.
Nu temperatura trebuie sa deschida ci termostatul incepind de la temperatura aia va functiona progresiv ...


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 8 May 2009, 09:31
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




Dacă tot am avut o zi ceva mai bună astăzi o să schimb și minunea de fulie.
Beleaua cea mare este că tb să dau radiatorul jos. Nu intră nici cea mai suplă cheie încât să desfac palele.
Parcă Argon a spus că nu tb să îl dau jos...ar fi fost chiar frumos.

Dacă mica asta îmbunătățire ar aduce ceva beneficii răcirii ar însemna că pot să pun la loc termostatul de 86. Actualmente am unul de 82 (l-am pus mai mult din motive nejustificate). Ala de 86 este unul de Vaslui din 2005. Ăsta de 82 este nou de proveniență cehă.

diaconuliviu:"Matematic si ideal ea creste pina in imediata apropiere a "intrarii" in pompa, adica din pompa pina la intrarea ei, de la intrare pina la palerti aparind o mica depresiune. Dar, nu are mare importanta aici un studiu tare amanuntit."

Așa este. Și din punctul de vedere al modelului matematic ideal și din faptul că nu are rost dezvoltat subiectul.


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 8 May 2009, 12:14
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu neaparat dat jos, mai degraba slabit din acel surub cu tampon patrat de deasupra, inlinat spre masca si apoi intra tubulara...


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 8 May 2009, 12:24
Post #64


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




ai incercat cu tubulara cotita si nu a intrat? nu se poate..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gangara
post 8 May 2009, 15:36
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 882
Joined: 30 October 07




eh...fir-ar mama ei... Dacă nu am stofă de mecanic (chiar e un neajuns). Mergea și fără să dau radiatorul jos. Nu am avut sculele necesare...și am mai pierdut și tot antigelul.
Până la urmă am schimbat-o după ceva chin de...adaptare.

Concluzia...cred că am obținut ce am vrut. Am ținut-o la relanti cca 1 oră, iar acul a stat tot timpul undeva sub jumatea cadranului, însă nu a fost suficient de cald afară.
Am dat o tură scurtă ceva mai turat și a mai crescut un pic (până, la jumătate), iar apoi a scăzut la loc când am revenit la relanti.

Sper să fac rost într-un final rost și de difuzor...și gata.
ms tuturor


--------------------
Renault Megane 2011/E2 - rosii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neamtzu25
post 9 May 2009, 23:30
Post #66


cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate...


Group: Members
Posts: 175
Joined: 10 March 09




sal,rog pe cineva sa-mi posteze si mie adresa catre linkul unde eset descris procedeul ptr curatirea instalatiei de racire...bafta si multumesc anticipat


--------------------
DACIA 1,4 berlina S 1997 - BR 28 PSM
cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 10 May 2009, 00:01
Post #67


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Argonel povestise odata niste chestii legate de asta.

Pe scurt, cum am facut eu:
- scos termostat;
- deschis calorifer incalzire;
- turnat un flacon de "radiator flush" in instalatie, 2+2 parca;
- pornit motorul si lasat sa mearga cat era indicat pe instructiunile de pe flacon;
- oprit motorul, lasat sa se raceasca;
- golit instalatia si pe la radiator si pe la stutul de la distributie;
- bransat furtun de apa curenta la instalatie, atat ca nu mai imi amintesc unde... sad.gif Cred ca pe unul din furtunele de la radiator. Iar furtunul catre vasul de expansiune cred ca l-am obturat;
- dat drumul la apa si clatit bine instalatia;
- ca sa curat instalatia de apa curenta (asadar NEdistilata) am umplut instalatia cu apa distilata, am lasat motorul sa mearga cateva minute;
- am golit instalatia, am pus amestec antigel.

Mentionez ca am avut radiator nou. Un radiator vechi merge curatat si separat, anterior procedurii de mai sus.
Mai mentionez ca mare lucru nu s-a simtit in cazul meu, cred c-aveam instalatia relativ curata.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neamtzu25
post 16 May 2009, 13:53
Post #68


cu masina nu te plimbi!!fugi cat poate...


Group: Members
Posts: 175
Joined: 10 March 09




ok,multumesc MUTLEY,nu am a vut probleme cu instalatia de racire,dar vreau sai fac o curatare ca nu cred ca vechiul propieter i-a facut asa ceva mas din 97 in coace,apa e calcaroasa si las calamina in interiorul instalatiei,vreau doar s ao curat atat,am in plan montarea unui elv,deja e montat,dar nu e facuta leg la instalatia electrica ptr ca vreau sa schimb si radiatorul sa aibe locasul ptre termocupla....bafta


--------------------
DACIA 1,4 berlina S 1997 - BR 28 PSM
cea mai mare problema la masina:TACANITU dintre volan si scaun:D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 4 Jun 2011, 07:46
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




deoarece am si eu probleme cu racirea, am ajuns la topicul asta.


nu m-am lamurit exact: care e diferenta intre berlina si nova?


nova are fulie mai mica la pompa de apa, sau mai mare la arborele cotit?

vreau sa fac modificare asta, pt ca am avut pe cealalta dacie electroventilator si nu prea ma multumea efectul.
Am ajuns la concluzia ca problema e mai mult la faptul ca pompa nu antreneaza cum trebuie lichidul de racire.

Daca va uitati la pompele moderne de apa, ele au altfel de palete,care sunt mult mai eficiente, nu cum sunt la dacie mici si drepte.




--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Jun 2011, 11:14
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Pai tu ce vrei defapt ?ca dacia tot dacie este nu poti sa pui pompa de straina asta e clar,daca ai instalatia pusa la punct face fata fara probleme te asigur,Eu am ELV si nu am nici o problema poate sa fie iarna sau vara canicula ca nu face nici o problema dar instalatia de racire este in mintile ei,nu curge nu nimica si e pompa ei de cand o am nu am schimbat-o,deci merge daca e in regula

This post has been edited by ghitza: 4 Jun 2011, 11:15


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 4 Jun 2011, 12:26
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




pai daca citeai ce am scris eu, intelegeai.

ma intereseaza care e diferenta intre nova si berlina:

fulia de la pompa e mai mica la nova, sau fulia de la arbore e mai mare (tot la nova)?


Poate ai motor de 1.4. La mine asta e a doua masina cu motor de 1,6 si orice as fi incercat, chiar si cu electroventilator, acul de la apa nu statea la jumatate.
Cand stau prea mult in trafic urca destul de mult spre zona cu rosu de pe ceas.


La cealalta aveam chiar si radiatorul nou nout si electroventilator pe el.




This post has been edited by payty: 4 Jun 2011, 12:29


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Jun 2011, 12:48
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Intradevar am 1.4 dar nu cred ca desi ai 1.6 tre sa urce apa asa,sigur ai o problema undeva ,pentru ca nu difera foarte mult cele 2 motoare ,blocu e la fel la amndoua radiatoru la fel ,pompa la fel,racire la fel


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 4 Jun 2011, 16:17
Post #73


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(payty @ 4 Jun 2011, 12:26)
pai daca citeai ce am scris eu, intelegeai.

ma intereseaza care e diferenta intre nova si berlina:

fulia de la pompa e mai mica la nova, sau fulia de la arbore e mai mare (tot la nova)?
Poate ai motor de 1.4. La mine asta e a doua masina cu motor de 1,6 si orice as fi incercat, chiar si cu electroventilator, acul de la apa nu statea la jumatate.
Cand stau prea mult in trafic urca destul de mult spre zona cu rosu de pe ceas.
La cealalta aveam chiar si radiatorul nou nout si electroventilator pe el.
*


Incearca cu radiator de aluminiu si cu un vas de expansiune de la o straineza.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 4 Jun 2011, 21:42
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




am avut pe cealalta dacie radiator de aluminiu din acela mare si efectul era identic.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 4 Jun 2011, 22:09
Post #75


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(payty @ 4 Jun 2011, 13:26)
pai daca citeai ce am scris eu, intelegeai.

ma intereseaza care e diferenta intre nova si berlina:

fulia de la pompa e mai mica la nova, sau fulia de la arbore e mai mare (tot la nova)?

*



Fulia de la pompa de apa de "Nova" este mai mica in diametru decat cea normala de dacie ......dar acelasi tip de fulie de "Nova" s-au montat si pe dacii mai noi ...

Fulia de pe arbore ....sunt identice la cele doua tipuri de motoare ...

Am eu schimbata fulia atat cea de la pompa de apa , care este de "Nova" cat si fulia de la alternator , fulie de oltcit .... cureaua este de 1200 ......

Bafta ! smile.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 5 Jun 2011, 11:31
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




uite un raspuns clar smile.gif

merci mult.

la mine masina e din '96 si fulia are diametrul exact cat partea din spate de la elice, practic partea cu care vine in contact.

This post has been edited by payty: 5 Jun 2011, 11:32


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion
post 5 Jun 2011, 18:03
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 3 January 08
From: Bucuresti




gangara spune :
QUOTE
probabil că majoritatea au termostate foarte precise, 2 elv-uri si 2 radiatoare.  . oricum o răcire foarte precisă (acul inert pe bord) am văzut chiar si la Matiz sau Tico, însă chiar și acestea au 2 radiatoare.


eu am condus vreo 27.000km un Tico. Cred ca am o oarecare experienta in ceea ce-l priveste. Tico intra pe ELV doar in conditii grele. Eu locuiesc in Bucuresti si uneori fac podul de la Grozavesti ( cam 0,3km ) in 35-40minute!!! Abia atunci intra ELV la Tico. Daca ai Tico cu AC cum aveam eu , atunci auzi mai des electro-ventilatorul de la AC !

Pe rahatul meu de Nova GTi am incercat toate combinatiile la care m-a dus capul si finantele. Am incercat termostate de 89G ,86G si 75G de uzina , apoi am adaptat un termostat de 82G de Tico , am incercat termocuple de 92-82G + 87-82G de uzina , plus 90-85G de Cielo ... rezultatul este ca Nova 1.6 GTi produce mai multa caldura decat sistemul ei de racire ( original , din fabrica, cu radiator mare ) poate disipa in mediul exterior. Am curatat sistemul de racire cu 2+2 Radiator Flush si 0 imbunatatiri, ieri am montat alt ELV , mult mai puternic decat ELV SPAL montat de uzina si fix flosc ! Mi-am stricat o gramada de timp ca sa repar ce-au proiectat cu curu altii !

Oameni bunii : eu am mers cu Tico cu AC , prin Bucuresti , vara trecuta , pe calduri de +40G la pas marunt si nu-mi pornea ELV-ul masinii decat periodic si pentru perioade limitate de timp !!!!!
Acum, pe Nova GTi, am termostat de 86G ( de Vaslui ), termocupla italiana ( originala masinii ) de 87-82G + ELV de neam prost ( de Wartburg ) si-mi merge 85-90% din drum ELV-ul , in conditiile in care afara sunt cam 30G ! Sa-mi explice un inginer auto care-i spilul, ca mie-mi scapa !!!

Iar ELV original era SPAL , made in Italia , si era maxim 60% din asta nemtesc ca flux de aer. Sa ma lamureasca si pe mine , va rog , cineva care intelege cum merge racirea pe un motor de 1.6 i ! Ca eu am cedat si-mi planuiesc concediul cu alta masina , de vreme ce asta nu-i in toate mintile ei !


Catalin : legat de
QUOTE
Mă îndoiesc că există aer în circuit, fiind vorba de o Nova, unde teoretic se face aerisirea automată, deși am deschis ventilul de deasupra pompei când am schimbat lichidul.

ma indoiesc profund ca NOVA isi face aerisirea singura !!!!!! Poate daca-i montezi termostat de Tico sau Matiz adaptat ( care are supapa de aer ) sau eventual daca-i dai o gaurica de 1mm in termostat in partea superioara ca sa iasa aerul pe acolo !

Va rog din suflet nu mai scrieti ce credeti sau ce doriti sa faca DACIA , rezumati-va la ceea ce face pe bune sau ceea ce-ati vazut mergand la voi sau la altii !

This post has been edited by scorpion: 5 Jun 2011, 18:17


--------------------
. Citroen Xantia 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 5 Jun 2011, 18:15
Post #78


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Inginerii aia auto si-or fi imaginat ca-ti faci concediul prin Norvegia icon_mrgreen.gif , ca orice roman obisnuit...


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 6 Jun 2011, 08:28
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




@scorpion:

exact problemele astea le aveam si eu.

La cealalata berlina pe care am avut-o, tot cu motor de 1600, deci ca la nova ta, aveam radiator mare, de aluminiu si electroventilator pe el.

La drum lung, il tineam in permanenta pornit (nu aveam termocupla) si tot se ridica mult acul de la apa. Practiv vara, il tineam mereu pornit, cat timp mergea motorul.

La un moment dat, punand mana pe radiator atunci cand acul de la ceasul de apa se ridicase rau de tot, am constatat ca e destul de rece.

De aici am tras concluzia ca nu radiatorul e problema, ci pompa de apa. Am mai strans putin cureaua si s-a mai imbunatatit nitel situatia, desi nu era nici asa satisfacator.


Concluzia mea e ca la daciile astea ale noastre, nu lipsa electroventilatorului sau radiatorul reprezinta problema, ci pompa de calitate proasta.

Uitati in poza cum arata un rotor de pompa de logan. Are palele mult mai mari, nu cum e porcaria de dacie.

Cred ca singura solutie e marirea turatiei de la pompa si asta nu se poate face decat cu fulia de care se tot vorbeste aici, sau alta facuta special.

This post has been edited by payty: 6 Jun 2011, 08:29

Attached thumbnail(s)
pompa_apa_logan__49646_zoom.jpg ( Size: 39.09k ) Number of downloads: 304


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 6 Jun 2011, 08:33
Post #80


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Fugi la Remat si ia-ti o fulie de Nova ......prea multa vorba strica ..... laugh.gif

This post has been edited by Minel: 6 Jun 2011, 08:36


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 6 Jun 2011, 08:46
Post #81


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




pai asta o sa si fac. vineri dau o fuga pana acolo.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 6 Jun 2011, 16:57
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




sa ne zi ce ai rezolvat cu fulia aia...


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 6 Jun 2011, 17:16
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




De curand am observat ca masina mea are fulia la pompa de apa muuult mai mica decat la o dacie normala. Pompa de apa este originala. Electroventilatorul este montat din fabrica. Electroventilatorul porneste destul de des, dar pe perioade scurte de timp. Concluzie: pentru o racire buna --> fulie cat mai mica.


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 6 Jun 2011, 17:28
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




o poza poti pune te rog? sa vad si eu asa, macar aproximativ cat e fulia relativ la partea din spate a elicei.


la mine partea centrala de la elice, miezul acela, nu stiu cum sa ii zic, e egal in diametru cu fulia.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRK
post 6 Jun 2011, 17:32
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 451
Joined: 30 April 10
From: Constanta




Scuze. Aveam si poza dar am uitat sa o pun biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
06062011.jpg ( Size: 299.86k ) Number of downloads: 352


--------------------
ex DACIA 1310 Li 2004/ OPEL ASTRA G-CC 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 7 Jun 2011, 10:18
Post #86


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Exact, aia este ! smile.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 8 Jun 2011, 13:41
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(TRK @ 6 Jun 2011, 18:16)
De curand am observat ca masina mea are fulia la pompa de apa muuult mai mica decat la o dacie normala. Pompa de apa este originala. Electroventilatorul este montat din fabrica. Electroventilatorul porneste destul de des, dar pe perioade scurte de timp. Concluzie: pentru o racire buna --> fulie cat mai mica.
*


racirea buna o face in cazul tau electroventilatorul ,si nu fulia de la capacul pompei tale de apa smile.gif


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 8 Jun 2011, 14:30
Post #88


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




fulie mai mica -> se invarte mai repede. Si eu pe injectata am avut fulie mica, dar aveam elice normala nu electroventilator. Ca se plimba apa mai repede prin motor nu cred ca ajuta la racire. Ca se invarte elicea mai repede, da, ajuta. Dar in cazul de fata unde avem electroventilator cred ca asa s-a nimerit. Nu mai aveau fulii mari smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 8 Jun 2011, 14:48
Post #89


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Inainte de a testa diverse marimi de fulii, interesati-va daca se gasesc si curelele asortate, pt. fiecare.
Cine vrea racire mai multa, da jos elv-ul. smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 8 Jun 2011, 15:46
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Pai de ce sa dam jos ELV-u?crezi tu ca ai racire mai buna fara elv,eu nu cred sa nu mai zicem de avantajele elv-ului pe timp de iarna


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 20:42
Forum Renault