Ce-ar fi daca...?
![]() ![]() ![]() |
Ce-ar fi daca...?
george_scala_2004 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
...
...
...
|
|||
bolek_bolek |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
S-a mai discutat asta.
Nu o sa fie best seller pt ca preturile de acum nu vor mai fi cele de acum 4 ani pt ca nu se poate (salarii, euro, etc). |
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
alinushy |
![]()
Post
#3
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
1. si care e imbunatatirea????
2. poll are sectiune dedicata http://www.daciaclub.ro/Statistici-f28.html 3. dacia NU o sa reia productia pt slz. in veci |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
driverx |
![]()
Post
#4
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Oh nu. ALTU cu capu' in nori. Am mai zis eu ca Solenza aia are plastice asa naspa ca emana ceva substante care tampesc proprietarul.
Adica cum sa renasca o masina de tranzitie facuta pe coate pornind de la o super-nova care era imbunatatire pe partea motor+cutie a Novei care e o copie nesimtita si de 2 lei a unui Pejo din anii 80. Alo....nenea? Vezi ca maine poimaine suntem in 2010. Cam departe de anii 80, nu crezi? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE Oh nu. ALTU cu capu' in nori. Am mai zis eu ca Solenza aia are plastice asa naspa ca emana ceva substante care tampesc proprietarul. Adica cum sa renasca o masina de tranzitie facuta pe coate pornind de la o super-nova care era imbunatatire pe partea motor+cutie a Novei care e o copie nesimtita si de 2 lei a unui Pejo din anii 80. Alo....nenea? Vezi ca maine poimaine suntem in 2010. Cam departe de anii 80, nu crezi? pai si cu aia care conduc masini de "epoca" ce facem ? nenea ![]() masina de tranzitie, posibil. dar asta nu ii impiedica cu nimic pe cei de la dacia sa o reproiecteze si sa faca ceva placut, util, nu ? ![]() QUOTE 1. si care e imbunatatirea???? ... 3. dacia NU o sa reia productia pt slz. in veci pai cam orice producator observa comportamentul produsului pe care il propune consumatorilor si, pe baza observatiilor proprii si ale acestora, ajusteaza produsul astfel incit sa se apropie cit mai mult de cerintele utilizatorilor finali. QUOTE S-a mai discutat asta. Nu o sa fie best seller pt ca preturile de acum nu vor mai fi cele de acum 4 ani pt ca nu se poate (salarii, euro, etc). posibil, dar totusi, acum ca au centru de cercetari si design la titu, coroborat cu criza mondiala, poate fac ceva nu neaparat ieftin dar macar acolo pe undeva unde au fost la inceputuri (6000 euro) ar strica ? nu ma pronunt despre logan cit de bun sau cit de slab este. nu am condus inca unul asa ca nu stiu. dar din ce am citit si am auzit de la unii proprietari nu prea este ceea ce s-a dorit... multumesc celor care au citit si si-au exprimat parerea, ![]() This post has been edited by george_scala_2004: 11 May 2009, 12:25 |
--------------------
...
...
...
|
|
adicorbos |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 720 Joined: 3 December 07 From: brasov ![]() |
ar fi o idee buna in cazul asta, da` cum ii putem face noi pe ce de la dacia sa mai produca solenza?
|
--------------------
dacia
solenza
rapsodie 2003
- bv 87 car
|
|
slider2 |
![]()
Post
#7
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
loganul nu o fi ceea ce s-a vrut (de fapt el este, doar ca unii au pretentia sa compare un logan de maxim 12.000euro cu un passat - bineinteles tdi. a mai zis cineva pe aici o chestie foarte inteligenta: daca ar fi facut dacia loganul comparabil din orice punct de vedere cu passat, si ar fi costat tot cam pe acolo, lumea ar fi tipat ca de ce nu costa 12.000euro. deci noi in veci nu vom fi multumitit de produsele nationale), dar oricum este peste solenza. asta ti-o spune cineva care a condus ambele modele, dar nu detine niciunul dintre ele (am 2 unchi cu solenza si 2 cunostinte cu logan).
ca sunt unii pe aici care sunt asa "naivi" si afirma ca n-ar da solenza (si supernova, ca si pe acolo sunt genul asta de persoane) pe logan, asta e problema lor, ca nu vor sa vada mai departe de varful picioarelor proprii. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(slider2 @ 11 May 2009, 13:16) loganul nu o fi ceea ce s-a vrut (de fapt el este, doar ca unii au pretentia sa compare un logan de maxim 12.000euro cu un passat - bineinteles tdi. a mai zis cineva pe aici o chestie foarte inteligenta: daca ar fi facut dacia loganul comparabil din orice punct de vedere cu passat, si ar fi costat tot cam pe acolo, lumea ar fi tipat ca de ce nu costa 12.000euro. deci noi in veci nu vom fi multumitit de produsele nationale), dar oricum este peste solenza. asta ti-o spune cineva care a condus ambele modele, dar nu detine niciunul dintre ele (am 2 unchi cu solenza si 2 cunostinte cu logan). ca sunt unii pe aici care sunt asa "naivi" si afirma ca n-ar da solenza (si supernova, ca si pe acolo sunt genul asta de persoane) pe logan, asta e problema lor, ca nu vor sa vada mai departe de varful picioarelor proprii. poate un logan 1.6 16v e peste solenza...da eu sunt din aia care nu ar da solenza pe un logan...si am condus logan 1.4 , 1.6 ( 1.4 cam 1 an ) as da 10-11000 iepuri p o solenza ( 1.6 , abs , ac,sevo,4-6 aer-baguri...etc) |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
slider2 |
![]()
Post
#9
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
poti sa spui si de ce nu iti place (si daca poti incearca sa fi obiectiv)?? ca eu pot sa-ti spun de ce e mai bun decat solenza:
- mai nou ca si conceptie, implicit anumite solutii tehnice mult mai noi ca solenza - mai spatios - mai confortabil - mai sigur - mai dotat (asta in functie de nivelul de echipare) nu spun ca solenza nu a fost o masina buna, dar i s-a cam dus vremea. nici loganul nu este super, era (si este) inca mult loc de mai bine... |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Brambus |
![]()
Post
#10
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Mai sigur? adica? Cred ca toate 3 modelele sunt la pamant dpdv siguranta, ma refer la SN,Solenza si Logan
This post has been edited by Brambus: 11 May 2009, 13:57 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
slider2 |
![]()
Post
#12
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
|
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
Brambus |
![]()
Post
#13
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu, sunt unu dintre cei care considera ca fata de alte masini acestea stau foarte prost la capitolul siguranta.Daca tot ma intrebi daca s-ar fi descurcat mai bine ,raspunsul meu este ca: in unele privinte da in altele nu!
pt.da ma refer la: stabilitate, ranforsari. This post has been edited by Brambus: 11 May 2009, 14:08 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
pai asta zis , daca s-ar relua constructia ar face-o mai sigura ... asa gandesc eu
i-ar pune mai multe aer-baguri , abs , ar mai lucra umpic la caroserie sa fie mai butucanoasa si poate si alte motorizari eu zic ca are avea mare succes pt ca este mai fiabila decat un logan si arata mai bine ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE Pe ce te bazezi cand sustii ca solenza a fost un succes? Care sunt argumentele? Pai pe faptul ca, dupa multi, multi ani de dacia 1100, 1300, 1310, 1400, 1410, Nova, Supernova la aparitia ei Solenza a reprezentat altceva fata de cele pomenite mai inainte. Probabil ca daca nu se sista productia am fi urmarit faza a 2-a, poate si a 3-a de evolutie, spr eu pozitiva, a Solenzei. Consumurile mult mai mici fata de predecesoare, sistemele de securitate anti-vol, motoarele mai fiabile (ati observat cite de multe taxi-uri sint...Solenza ?) dotarile, ranforsarile (ceva nou, nu, pentru dacia ?), stabilitatea, si, nu in ultimul rind pretul, sint doar citeva aspecte care la vremea respectiva au facut ca aceasta masina, iubita de unii, hulita de altii, sa fie vinduta, mai tineti minte ?, cu programari indelungi, ca pe vremea raposatului...pentru daciile 1300. This post has been edited by george_scala_2004: 11 May 2009, 14:14 |
--------------------
...
...
...
|
|
slider2 |
![]()
Post
#16
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
ambele masini stau foarte prost la capitolul asta fata suratele din curtea renault, dar nu are cum ca per total solenza sa fi iesit cel putin la egalitate cu loganul.
legat de stabilitate (mai exact de ruliul in viraje, cam mai mult ca sigur la asta te referi tu) nici una dintre masini nu este facuta pentru sport. daca sti sa mergi normal cu ele nu o sa ajungi in balarii. totusi pentru logan se poate opta pentru suspensie sport aftermarket, fapt care schimba tinuta de drum a masinii. iar din experienta mea pot spune ca solenza este mai instabila (atentie n-am zis ruliu) decat loganul. in solenza simteam cum ma plimba vantul pe autostrada, in logan nu. in solenza pe un drum denivelat senzatia de barca pe valuri este accentuata fata de logan, datorita greutatii reduse. iar cu loganul (standard) am mers cu viteze foarte foarte mari pe autostrada si am facut si depasiri la acele viteze si ruliul n-a fost chiar asa de mare. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE este mai fiabila decat un logan si arata mai bine si mie mi se pare. chiar daca diferenta conceptie este foarte mare (anii '80 Solenza, anii '90 - 2000 Logan) Solenza pare mai fisneata, mai agila, chiar cu 1.4 mpi, pe cind Loganul pare masiv, butucanos, greoi (deabia de la 1.6 mpi se simte ceva vina) de parca proiectantii nu au mai avut idei...nu zic ca este o masina urita dar nici extraordinar de frumoasa nu este: este un compromis, un pic cam scumpisor, intre ceea ce am fi avut nevoie si posibilitatile marii clase de romani... cind am cumparat Solenza am avut de ales intre Logan si ea. Am ales...Solenza din motivele de mai sus si unul, tragic, de data asta: am avut un coleg, luna asta ar fi implinit 40 de ani, Dumnezeu sa-l ierte ! iar in luna octombrie anul trecut la o intersectie banala, pe un drum uitat de lume s-a nimerit sa se mai afle cu inca o masina. NU a vazut indicatorul STOP, fiind amplasat undeva sus, acoperit de crengile unor copaci si, cu ochii dupe el, nu a mai fost atent sa vada unde se afla intrind pur si simplu in intersectie unde, fatalitate, circula un Cielo cu ~ 80 km/h care l-a izbit in plin in stilpul stinga, l-a dat peste cap de vreo citeva ori, rezultind accidentarea grava (coma profunda de gradul IV, dupa o saptamina a decedat) a colegului meu. faptul ca este destul de cocotat l-a dezavantajat la impactul lateral. probabil ca peste citiva ani, daca solenza nu va mai putea fi reparata corespunzator (pretul pieselor) o sa trec la un logan, cu stringere de inima totusi. si de va fi sa fie va fi un laureate de 1.6 mpi. (nu vreau sa se supere diesel-istii dar nu am deloc la inima dci-ul de pe logane: intretinere scumpa, fiabilitate cam scazuta). This post has been edited by george_scala_2004: 11 May 2009, 14:28 |
--------------------
...
...
...
|
|
marksman |
![]()
Post
#18
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Ce-ar fi daca acest topic ar fi mutat la Cafenea?
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
slider2 |
![]()
Post
#19
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(andr3y_yoo @ 11 May 2009, 14:11) pai asta zis , daca s-ar relua constructia ar face-o mai sigura ... asa gandesc eu i-ar pune mai multe aer-baguri , abs , ar mai lucra umpic la caroserie sa fie mai butucanoasa si poate si alte motorizari eu zic ca are avea mare succes pt ca este mai fiabila decat un logan si arata mai bine ![]() poate airbaguri, un pic nu "umpic" QUOTE(george_scala_2004 @ 11 May 2009, 14:12) Consumurile mult mai mici fata de predecesoare... motoarele mai fiabile (ati observat cite de multe taxi-uri sint...Solenza ?) dotarile... stabilitatea, si, nu in ultimul rind pretul... cu programari indelungi, ca pe vremea raposatului...pentru daciile 1300. solenza consuma mai mult ca o supernova, nu cu mult, dar... solenza are acelasi motor ca si supernova... taxiuri sunt multe solenza unde?? ca in bucuresti nu prea mai sunt. si la un moment dat erau multe solenza fata de predecesoarele acestui model pentru ca nu au viata lunga si sunt schimbate doar cand au cu ce sa fie schimbate. pana la aparitia loganului nu exista alt model care sa aiba un pret accesibil, deci firmele de taxiuri se descurcau cu ce aveau. legat de stabilitate condu o supernova (dar ingrijita nu un junghi) si pe urma mai stam de vorba programarile erau lungi pentru ca in uzina nu se facusera mari investitii si ritmul de productie era mic. voi vreti un logan cu caroserie de solenza, la pret de solenza, adica imposibilul. nu zic ca preturile loganului nu mi se par un pic cam mari. dar in pretul unei masini sa stiti ca intra si costurile de amortizare ale proiectului, ale cercetarii, dezvoltarii si testarii acestuia. apoi costuri legate de modificare aduse uzinei, costurile noilor echipamente necesare pentru producerea unui model. costurile cu publicititatea, cota parte din salariile tuturor angajatilor uzinei, cota parte din platile efectuate tertilor, etc. plus ca un model care sa ofere tot ceea ce ofera loganul, dar cu caroserie de solenza, si sa zicem la pret mai mic, s-ar "canibaliza" cu loganul, deci dacia si-ar baga singura bete in roate. This post has been edited by slider2: 11 May 2009, 14:30 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
marksman |
![]()
Post
#20
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
klaus |
![]()
Post
#21
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa clarificam treaba cu "succesul" solenzei: Solenza s-a vandut in 4 (patru) ani cat loganul in jumatate de an.
Altfel spus: loganul s-a vandut in primul an de doua ori mai mult decat toate solenzele in cei 4 ani de productie. Si daca solenza a fost un succes atat de fulminant, as atrage atentia ca s-a vandut in 4 ani la fel caum s-a vandut Supernova in 4 ani. Nu va mai imbatati cu apa rece, ca solenza nu a fost nici un succes, nici o super masina. Ca au dat unii pe ea cat nu face si cred ca au o masina la nivelul pretului pe care l-au dat, asta e alta treaba. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
driverx |
![]()
Post
#22
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
slider2 |
![]()
Post
#23
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
QUOTE(george_scala_2004 @ 11 May 2009, 14:26) si mie mi se pare. chiar daca diferenta conceptie este foarte mare (anii '80 Solenza, anii '90 - 2000 Logan) Solenza pare mai fisneata, mai agila, chiar cu 1.4 mpi, pe cind Loganul pare masiv, butucanos, greoi (deabia de la 1.6 mpi se simte ceva vina) de parca proiectantii nu au mai avut idei...nu zic ca este o masina urita dar nici extraordinar de frumoasa nu este: este un compromis, un pic cam scumpisor, intre ceea ce am fi avut nevoie si posibilitatile marii clase de romani... faptul ca este destul de cocotat l-a dezavantajat la impactul lateral. probabil ca peste citiva ani, daca solenza nu va mai putea fi reparata corespunzator (pretul pieselor) o sa trec la un logan, cu stringere de inima totusi. si de va fi sa fie va fi un laureate de 1.6 mpi. (nu vreau sa se supere diesel-istii dar nu am deloc la inima dci-ul de pe logane: intretinere scumpa, fiabilitate cam scazuta). motorul de 1.4mpi nu este unul pentru sport, iar uneori proiectantii trebuie sa ia decizii in functie de ce zic economistii. daca te uiti in statistici o sa vezi ca loganele cele mai vandute au motor 1.4mpi. motivul este pretul de achizitie, si nu ca persoanele care le-au luat nu ar fi vrut mai multa putere. poti demonstra ca daca acel coleg/amic al tau se afla intr-o solenza, sau orice alta masina nu se dadea peste cap cu ea?? sa sti ca nu faptul ca a fost lovit pe lateral l-a facut sa se dea peste cap. probabil ca din lovitura masina s-a deplasta cu totul in lateral pana cand rotile s-au lovit de bordura, sau una din roti a intrat intr-o groapa ce a generat ca masina sa se dea peste cap. n-are nici o legatura cu faptul ca masina avea garda la sol mare. plus ca un impact la 80km/h este este unul foarte puternic. de exemplu la euroncap implact frontal se face la 60km/h, si mi se pare ca cel lateral la 40km/h, sau daca nu e asa, cel mult la 60km/h. si pentru tine de ce nu ti-ai luat logan 1.6mpi ambition?? sau nu-ti trebuie abs-ul?? This post has been edited by slider2: 11 May 2009, 14:37 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#24
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
Pornind de la logica primului post am putea considera ca benefica si readucerea la viata a altui model de succes produs la Mioveni si anume DACIA Berlina 1310 care daca s-ar bucura de un face-lift ar sparge topurile in materie de vanzare auto.
![]() Keep dreaming! |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE poti demonstra ca daca acel coleg/amic al tau se afla intr-o solenza, sau orice alta masina nu se dadea peste cap cu ea?? sa sti ca nu faptul ca a fost lovit pe lateral l-a facut sa se dea peste cap. probabil ca din lovitura masina s-a deplasta cu totul in lateral pana cand rotile s-au lovit de bordura, sau una din roti a intrat intr-o groapa ce a generat ca masina sa se dea peste cap. n-are nici o legatura cu faptul ca masina avea garda la sol mare. plus ca un impact la 80km/h este este unul foarte puternic. de exemplu la euroncap implact frontal se face la 60km/h, si mi se pare ca cel lateral la 40km/h, sau daca nu e asa, cel mult la 60km/h. si pentru tine de ce nu ti-ai luat logan 1.6 mpi ambition?? sau nu-ti trebuie abs-ul?? nu cred ca cineva poate demonstra asa ceva...dar cind auzi si vezi nu poti sa faci acolo o conexiune. evident ca pe parcurs se poate schimba perceptia dar...prima impresie conteaza iar subconstientul... pentru moment este suficient ce am si la cit merg. si pe viitor, poate, o sa tin cont de sugestie si o sa vad daca laureate sau ambition. This post has been edited by george_scala_2004: 11 May 2009, 14:48 |
--------------------
...
...
...
|
|
slider2 |
![]()
Post
#26
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
eu unul nu as face nici o conexiune pentru ca in realitate fata de testele euroncap, un impact/accident depinde de mult mai multe variabile, gen: unghiul de impact, masa masinii, forma corpului sau masinii cu care se produce impactul, starea si planeitate carosabilului, starea anvelopelor, starea generala a masinii, daca frana este actionata in momentul impactului, aceasta afectand distributia maselor si fortelor, etc. la euro ncap foarte multe aceste variabile sunt eliminate din dorinta de a testa toate modelele in absolut aceleasi conditii, pentru a se face o comparatie cat mai exacta. totusi in realitate poti s-o patesti urat cu o masina care are punctaj maxim la euroncap, chiar si in conditiile unui impact la 60km/h. deci nu conteaza ca pe masina aia scrie solenza, logan sau tanc.
daca prin 1.6 laureat te refereai la logan nou, atunci scuza-ma de faza cu ambitionul, acum orice masina noua are abs standard. dar daca te refereai la sh. ce legatura are necesitatea de a avea abs cu km parcursi?? abs-ul te poate salva din chestii nasoale, chiar daca faci 50.000km/an sau 5000km/an. |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
bolidu |
![]()
Post
#27
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
Mijto topic ... dar vb. unui coleg de mai sus keep dreaming baiete ...
Ca sa faca un succes din reproducerea ei ar fi sa faca ceva de genul` limited edition si un nume pe masura gen Super Solenza, Solenza RS (parca ma si bufneste putin rasul), pe langa asta trebuie umblat la desing faruri, grila radiator, bara protectie. Interiorul schimbat total fara plasticaraie ieftina, scaune mai confortabile si care nu "cazi" din ele la o curba mai mare, levierul franei de mana zici ca este coada de toporisca sa nu mai zic si de zgomotul produs de acctionarea franei de mana, in spate 3 insi stai super naspa mai ales la drum mai lung este tortura si etc etc ar mai fi inca 2 pagini de neajunsuri ce ar trebui remediate. Detin solenza din 2005 luata de noua, mi-a placut si imi place in continuare solenza si eu pana acu` juma de an o credeam cea mai tare masina care poate exista iar dupa ce a venit opel-ul deja solenza o priveam cu alti ochii.... George scala: toata euforia asta si dorinta de a afirma sus si tare ca solenza rulz se datoareaza simplului fapt ca iti iubesti masina enorm si la ora actuala nu ai da-o pe nimic dar incearca sa mergi (mai mult timp nu 2-3 ture) si cu alte masini inafara de cele din regnul Dacia si o sa vezi despre ce vb. Cred cu tarie ca asta se intampla pentru ca si eu am trecut prin trairile astea dar mi-am revenit repede ![]() Numai bine all ! SOLENZA RULZ !!! ![]() ![]() ![]() This post has been edited by bolidu: 11 May 2009, 15:05 |
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
slider2 |
![]()
Post
#28
|
![]() doar membru si atat Group: Members Posts: 3.630 Joined: 15 April 08 ![]() |
@george_scala_2004 mi-am adus aminte. eu stiu 2 cazuri de accidente severe cu dacia berlina. respectiv un impact frontal intr-un pom la 120km/h in localitate. 2 ocupanti in masina, un copil de 8 ani, care a zburat prin parbriz, si soferul un tip inconstient. ambii au scapat cu mici rani usoare.
2 accidente aproape identice in aceeasi curba pe un drum national. intr-un caz o dacie berlina care a lovit un pom s-a rupt in jumatate, motorul i-a sarit la 100m, toti cei 4 ocupanti au scapat doar cu cateva zgarieturi, unul singur avea o mana rupta. in cel de al doilea un bmw seria 3 de prin 2004, aceeasi curba doar ca venind din sens invers a lovit tot un pom. nu vrei sa sti unde au ajuns creierii soferului. deci mergand pe logica ta, mi-ar fi frica sa-mi iau un bmw ca e mai putin sigur ca o dacie in caz de accident. cum spune si bolidu ti-ai dorit asa de mult sa ai o masina, ca acum cand ai n-ai da-o pe nimic in lume. asta pe impiedica sa judeci lucrulile obiectiv. si cred ca nu esti singurul in aceasta pozitie. This post has been edited by slider2: 11 May 2009, 15:12 |
--------------------
symboala
neagra
2008 mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE cum spune si bolidu ti-ai dorit asa de mult sa ai o masina, ca acum cand ai n-ai da-o pe nimic in lume. asta pe impiedica sa judeci lucrulile obiectiv. si cred ca nu esti singurul in aceasta pozitie. cred ca ai pus punctul pe i: da, mi-am dorit dar nu asa de mult. pina ma plictisesc. la fel ca si cu cea veche: am tinut-o 2 ani, nu am mai mers cu ea (expirase itp, aveam o seceta mare de bani, am lasat-o in nelucrare, citiva ani am stat pe dreapta). da, apropo de accidentul colegului: incerc sa fiu obiectiv dar nu pot ! si probabil ca nimeni nu poate. s-ar putea sa gresesc. dar nu pot fi condamnat pentru asta. numai bine, |
--------------------
...
...
...
|
|
ramsen |
![]()
Post
#30
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
va salut
dragi colegi... nu va mai certati atita pe tema asta ca SOLENZA este mai buna sau mai rea decit LOGANUL...fiecare masina este mai buna sau mai rea decit cealalta dar la timpul ei si din toate punctele de vedere...fiecare si-a cumparat masina cit a avut el posibilitatea de bani...corect ca s-a vindut mai multe loganuri decit solenza dar voi nu v-ati gindit cum era pe timpul solenzei si cum se vindea loganul prin programul rabla cind el a aparut???la asta nu v-ati gindit...si eu am renuntat la logan chiar daca conduc unul la servici(bine mai mult un Nissan Navara) dar mie unul nu imi place deloc(nu trebuie sa mai enumar neplacerile)...asta este fiecare cu parerea lui si cu ideile lui AAA...o chestie nu imi place pe acest site...si anume este un site de Dacia Solenza si pe aici scrie si cei care nu sint proprietari de Solenza...nu va suparati dar ati uitat de la ce masini ati plecat???acum v-ati ajuns si nu va mai vedeti lungul nasului???RUSINE sa va fie |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:32 |