Probleme servo frana, + roti infranate
![]() ![]() ![]() |
Probleme servo frana, + roti infranate
takle |
![]()
Post
#61
|
||
![]() takle Group: Members Posts: 175 Joined: 14 May 09 From: Falticeni ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 3
Hatchback 1.5dci 2008 81kw
- SV24TKL
|
|||
liviu242006 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 334 Joined: 11 May 09 ![]() |
sall am schimbat placutele de frana pe stanga fata si la apasarea pedalei prima oara s-a dus padala pana la fund dupa aia a revenit la normal dupa mai multe apasari circa 5,e normal sau am gresit eu undeva?pe dreapata nu am putut sa desfac roata
|
--------------------
dacia
supernova clima
2002
- gj-69-bic in femeie si in guvern sa nu ai incredere
|
|
cristi87 |
![]()
Post
#63
|
![]() fa-te viteaz knd esti singur in masina...nu chinui si p altii Group: Members Posts: 507 Joined: 2 May 08 ![]() |
nu ai gresit deloc.e normal s faca asta.knd ai schimbat placutele,ai impins cilindrul in etrier.si knd ai apasat prima pedala,cilindrul a revenit la nivelul care trebuie,lipit de placuta de frana
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.2 1.6 16v 82Kw
2007
- Unknown..yet [COLOR=blue][SIZE=7]omul este dator sa sculte, nu sa si creada....
|
|
sonnic53 |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
mam uitat in mare dar nu prea am gasit nik despre asta ...
1 . cand merg singur in masina sau cu ink o persoana cand pun frana se opreste normal ... cand apas la fund ingheatza masina ( scartz si sa oprit) in schimb daca sunt eu + 3 sau chiar 4 persoane in masina si pun frana nu vrea neam sa tinaa. la 120 km/h daca am masina in fata si pune frana e belea tre sa stau retras. apas cat pot de tare si abia se opreste. si daca cobor imediat miroase de rupe a placutze zic eu . De la ce poate fi ? 2 . placutele as noi(100-200 km) iar prin oras folosind de fiecare daca frana scartzie . din ce cauza ? mentionez ca discurile as putin papate/ovalizate /// multumesc |
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
tataiedaciotul |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 20 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Spatele tine? Vezi starea;-saboti;-repartitor;-reglaj frana mana.
|
--------------------
Dacia
Solenza
Scala
- B-31-PGD Bucuresti,Dacia Solenza, Scala 2004
|
|
sonnic53 |
![]()
Post
#66
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
tine si fata si spatele cand suntem 1.2 poate 3 maxim iii masina .... cand pun frana apasat tare se vad ca se opresc toate 4 si ingheatza masina . dar cand as mai multi in masina 4 sau 5 cand apas tare de tot pedala de frana ia se tot duce ... si daca cobor jos langa ia miroase tare a placute . deci tine dar in nici un caz nu se opreste ... la viteza mare e foarte naspa ca pot oricand sa fac buf... nu pot evita nimik ... ms
Moderator edit: Nu mai da quote la posturile anterioare. |
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
mihai 83 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru stelist Group: Members Posts: 179 Joined: 9 May 07 From: Bucuresti nasol ![]() |
Salut.Si la mine problema cu infranatul rotilor,imi raman infranate dupa ce calc putin frana,apoi in 100 de metri isi dau drumul.Am verificat tot ce tine de frane,am desfacut pompa de frana,schimbat garnituri cu toate ca cele vechi erau bune,pompa e in perfecta stare de functionare si tot asa face.Mecanicul imi spune sa schimb pompa de servofrana.De acolo sa fie problema???
|
--------------------
dacia
super nova
2002-clima
- B-xx-xxx
|
|
sonnic53 |
![]()
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
chiar numi raspunde si mie nimeni ? va rog . chiar voi ati ziso cu frannele nui de joaca .
|
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
mihai 83 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru stelist Group: Members Posts: 179 Joined: 9 May 07 From: Bucuresti nasol ![]() |
QUOTE(mihai 83 @ 7 Jul 2009, 19:22) Salut.Si la mine problema cu infranatul rotilor,imi raman infranate dupa ce calc putin frana,apoi in 100 de metri isi dau drumul.Am verificat tot ce tine de frane,am desfacut pompa de frana,schimbat garnituri cu toate ca cele vechi erau bune,pompa e in perfecta stare de functionare si tot asa face.Mecanicul imi spune sa schimb pompa de servofrana.De acolo sa fie problema??? Nu isi mai da nimeni cu parerea??? ![]() |
--------------------
dacia
super nova
2002-clima
- B-xx-xxx
|
|
sonnic53 |
![]()
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
up cu intrebarea ... help
|
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
mihai 83 |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru stelist Group: Members Posts: 179 Joined: 9 May 07 From: Bucuresti nasol ![]() |
Astept pareri la problema mea.Chiar nu mai isi da nimeni sfatul?Pana nu schimb si pompa de servofrana.
10 Jul 2009, 16:45: QUOTE(mihai 83 @ 10 Jul 2009, 09:09) Astept pareri la problema mea.Chiar nu mai isi da nimeni sfatul?Pana nu schimb si pompa de servofrana. Revin cu un update:cred ca de vina erau placutele de frana,cele de pe exteriorul discului de frana erau tocite aproape de tot.Am pus unele marca ferodo si nu mai am probleme din cate se pare cu infranatul.Sper ca asta sa fi fost problema. This post has been edited by mihai 83: 10 Jul 2009, 16:45 |
--------------------
dacia
super nova
2002-clima
- B-xx-xxx
|
|
vasyval |
![]()
Post
#72
|
![]() membru mai nou Group: Members Posts: 39 Joined: 23 April 09 From: Constanta ![]() |
QUOTE(TheFastOne @ 8 Jun 2009, 22:36) Vaselina ? My friend, nu se foloseste vaselina pe-acolo daca tii la viata ta. Oricum nu sta pentru ca vaselina la 200 de grade e ca uleiu si va curge, si in al doilea rand poate ajunge pe discuri si nu cred ca e cazul sa-ti descriu ce se poate intampla. Se foloseste o pasta speciala ceramica rezistenta la temperatura. On topic, glisierele, ca sa ma exprim precum colegul, sunt doua tije, filetate la capete, si cromate ca sa nu rugineasca care fixeaza etrierul pe fuzeta si permit deplasarea etrierului in momentul franarii. In primul rand ce placute si discuri ai montat ? Fashuri made in turkey ? Daca da, e posibil ca asta sa fie cauza. Consumabile proaste. Daca nu, demonteaza etrierul, curata glisierele cu hartie abraziva granulatie maxim 600, eu iti recomand chiar 800, curata santurile pe care culiseaza placutele de frana, de asemenea tot etrierul de rugina, cumpara pasta speciala pentru montarea placutelor si monteaza tot la loc dupa ce te-ai asigurat ca ai curatat totul cum trebuie. Ar mai fi situatia in care iti raman blocate pistonasele de frane dar banuiesc ca nu ecazul. Sau e ? Cand stai la semafor si drumul e usor in panta masina se misca sau nu ? Merge infranata ? Poate ma lamureste si pe mine cineva unde sunt acele "glisiere" ca din ce s-a postat mai sus se intelege ca etrierul este fixat de fuzeta prin doua tije filetate....... Din cate stiu eu etrierul sta in acel suport de etrier fixat cu doua pene etrier. Poate se face referire la fixarea suportului de etrier pe fuzeta???????? Sunt interesat de situatie deoarece la mine dupa ce eliberez frana pe stanga fata se aude un clancanit si banuiesc ca ar fi de la acele glisiere de existenta carora nu stiam pana acum Ms celor care pot sa ma lamureasca |
--------------------
SuperNova
SuperNova
2002/Clima
- CT-06-TZB
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
QUOTE(S.Alex-F @ 22 May 2009, 08:40) Fuzeta se ataseaza pe un suport centrat si apoi se echilibreaza centrul fuzetei pentru ca mai tarziu sa se poata masura indicele de ovalizare la extreme!! Oricum...placutele stiu cel mai bine!...dai 80 si pune frana la limita scartului si daca simti ca prinde ca si cand ai merge pe dalele de la tramvai ....e clar....iar daca mai trepideaza si volanul....e GRAV! am problema asta....daca apas doar putin frana incepe sa trepideze din toate incheieturile...si apoi cu cat apas mai tare cu atat face mai urat...singura metoda de a o scoate din rezonanta e sa accelerez pana pe la 90-100...sa o las in frana de motor pana pe la 60-70 si abia apoi sa franez....am si vibratii in volan de abia ce pot tine mainile pe el...si toate astea la cea mai usoara apasare a franei la viteze mai mari de 80-85 km/h.....ce are????....oricum saptamana care urmeaza o bag in service dar macar sa stiu la ce ma astept.... |
--------------------
-
-
-
|
|
vasyval |
![]()
Post
#74
|
![]() membru mai nou Group: Members Posts: 39 Joined: 23 April 09 From: Constanta ![]() |
Se pare ca m-am lamurit singur cu acele glisiere. Probabil ca cel care se referea la acele tije ori era haisa ori se referea la frana de la x214fd -model de racheta. Etrierul este fixat in suportul etrier cu cele doua pene, iar suportul etrier este fixat de fuzeta cu doua suruburi si cam atat.
31 Jul 2009, 17:51: La problema cu rotile infranate ma adaug si eu. Am schimbat placutele de frana, am aerisit dr. spate, st. spate, dr. fata, st. fata si la final pompa de frana. Am montat senzorul ICP si a fost ok doar 2 zile ca sta aprins martorul iar. Astazi am curatat cilindrii din etrier, am pozitionat toate clemele de la placute la partea de sus (pana acum aveam pe exterior sus iar la interior jos) si momentan nu se mai aude acel clancanit la franare dar martorul sta tot aprins si rotile sunt infranate. Este defect circuitul primar(de pe fata) din pompa de frana ? Este repartitorul defect ca in momentul in care apas frana cu motorul oprit se aude cum deschide circuitul si pentru rotile de pe spate (masina este goala)? Sta aprins martorul deoarece ferodourile de pe spate sunt tocite (oricum mai merg nu au ajuns la nituri)? Pompa de frana are rolul de a crea un mic vid si a retrage cilindrii in etrier la eliberarea pedalei de frana? Rog respectuos pe cei care s-au lovit de aceste probleme si le-au rezolvat sa posteze pentru ai ajuta si pe altii iar pe cei care vorbesc aiurea gen TheFastOne sa se abtina si sa nu bata campii cu lucruri care nu exista. This post has been edited by vasyval: 31 Jul 2009, 17:51 |
--------------------
SuperNova
SuperNova
2002/Clima
- CT-06-TZB
|
|
mvali |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 8 February 07 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(vasyval @ 31 Jul 2009, 17:11) Pompa de frana are rolul de a crea un mic vid si a retrage cilindrii in etrier la eliberarea pedalei de frana? legat strict de retragerea pistoanelor pot spune ca am fost de fata cand mi-au schimbat lichidul de frana, aerisit, scos garnitura de la cilindri etrierii, curatat si pus la loc. De f multe ori cineva apasa pe frana, curatau si la ridicarea pedalei se retragea un pic nu mult cilindrul in etrier, impingea inapoi tot cilindrul in etrier fortzat, apoi cineva apasa pedala de multe ori pana iesea cilindrul la maxim din etrier. toata treaba asta facuta de multe ori in ambele parti. garnitura era buna si nu au considerat ca trebuie inlocuita. ![]() |
--------------------
ex Dacia
SuperNova
Confort 2001 / Opel Corsa Enjoy
|
|
S.Alex-F |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 4 February 09 From: Bucuresti S4 ![]() |
Salutare!
Colegu' Tince1290...sa te astepti la discuri si placute noi!... Toti posesorii de DSN suntem predispusi la aceste ovalizari ale discurilor findca inginerii de la DACIA au considerat ca protectiile de tabla la discuri sunt o prostie si numai prostii le pun(audi,vw,opel,bmw)... Daca mergi prin bucuresti,dupa primul sfert de ora franele...fierb,discurile la fel, si ai norocul sa treci de repetate ori prin balti....apa ajunge direct..pe discuri.....sa-i luam la bat pe astia de la DACIA! A...sa te uiti si pe cauciucuri sa vezi daca se uzeaza neuniform...poate la ovalizarea discurilor se mai adauga sii o geometrie a rotilor fata total gresita! Numai de bine! This post has been edited by S.Alex-F: 1 Aug 2009, 07:37 |
--------------------
DACIA
SuperNova
2002Clima
- XX-XX-ALX "A gresi incepe din momentul in care nu incercam sa reparam ce am constatat ca am gresit!"
|
|
Tince1290 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 1.795 Joined: 19 September 08 ![]() |
multumesc de raspuns....
de curand am mai descoperit ceva...mergand incet si cu geamul deschis am auzit batai de la roata stanga spate....la fiecare rotatie o mica bataie....plus ca in oras la viteze mici se aude si un mic scartait de la acceasi roata....oare sa am probleme si pe spate???.... aaa...iar legat de geometrie....trebuie facuta....de o luna am schimbat cauciucurile si cele vechi erau uzate neuniform....deci cateva raspunsuri am.....o sa revin cu detalii dupa vizita la service |
--------------------
-
-
-
|
|
mihai 83 |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru stelist Group: Members Posts: 179 Joined: 9 May 07 From: Bucuresti nasol ![]() |
Va salut.Din pacate am din nou probleme cu masina.Dupa ce am schimbat placutele de frana mergea de rupea pamantul,aveam demaraj,frane beton,dar dupa vreo luna a inceput din nou sa traga greu,porneste gmv-ul foarte des,demaraj nu mai are,consuma mult,simt orice groapa in pedala de frana.Am verificat tot la sistemul de franare,am suspectat etrierii,credeam ca se blocheaza,dar mecanicul mi-a spus k nu au nici o problema.Ce ma pune pe ganduri e ca merge rau mai ales cand e cald afara.Ce sa mai verific la ea ca nu stiu ce sa ii mai fac si ma streseaza rau de tot?Si ce frumos mergea dupa ce schimbasem placutele de frana.
|
--------------------
dacia
super nova
2002-clima
- B-xx-xxx
|
|
Mammuth |
![]()
Post
#79
|
![]() conducator auto Group: Members Posts: 6 Joined: 6 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Am urmatoarea problema , acuma cateva zile am aerisit franele , "mesterul" care a supravegheat operatiunea a sugerat ca nu merge prea bine repartitorul de pe spate.
Inainte sa fac aerisirea la viteze mici-medii frana destul de bine , chiar ingheta , numai la viteze mai mari gent 50-60 se ducea mai mult si nu mai bloca nimic ,dupa operatiunea de aerisire merge si mai prost frrana , lichid nu pierde am verificat , As avea nevoie de o sugestie ce sa i ma mai fac sa rezolv problema chiar nu vreua sa ma joc cu franele,am condus mai mult un a4 care franeaza excelent de bine si nu vrea sa omor pe nimeni cu dacia ,pacat ca jucaria germana manaca banzina ca un tanc ( 16-20 l ) asa ca vrea sa merg mai mult cu dacia prin oras,nu vrea nic sa schimb degeaba repartiturul ala , chiar nu ma da bani afara din casa momentan si mai am de facut si itp-ul ,si o rezizie la instalatia de gaz ![]() Eu as mai mai incerca inca o aerisire, eventual sa mai vericic si ferodourile de pe spate , asta am uitat sa fac la prima operatiune de aerisire. |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
|
|
Mammuth |
![]()
Post
#80
|
![]() conducator auto Group: Members Posts: 6 Joined: 6 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Am mai facut o aerisire pe spate , cu ocazia asta am schimbat de 2 ori si pistonul care actioneaza ferodoul (era facut din platilina
![]() ![]() Chiar sunt in pana de idei ![]() Ma gandeam sa mai i fac inca o aerisire si pe fata. Ceva idei ??? sfaturi cum sa fac frana sa tina mai bine , eventual si un pret ptr. disc de frana si placute. |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Clima
|
|
johans |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 13 January 09 ![]() |
Salut,
La capitolul "sistem de franare " si eu sunt dezamagit,am inlocuit lichidul de frana,am facut trei aerisiri in decursul a trei luni,am inlocuit placutele de frana ...acum am schimbat senzorul de pe pompa de frana deoarece era crapat si am aerisit-o din nou.......La a doua pedala tine , dar nu imi inspira prea multa incredere si culmea ca pe tester iese bine(asa zic cei de la service ). Sunt curios daca se va mai aprinde" becul" in bord ........ca de franat nu sunt multumit cum franeaza ,iar uneori fasie serva in interior........ P.s. In 'test results'... 53% Service brake efficiency si 18% hand brake efficiency O seara frumoasa si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie. This post has been edited by johans: 25 Jun 2010, 17:12 |
--------------------
Dacia
Super Nova
2000
|
|
vad_sunete |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 631 Joined: 20 November 07 From: bucuresti ![]() |
pt cei carora le raman rotile infranate: si eu am avut aceeasi pb. schimbat placute, garnituri, puse sigurante noi etc.. tot ce a trebuit sa fac a fost sa schimb discurile de frana. erau prea uzate si cand puneam frana etrierul iesea prea mult si nu se mai retragea. am luat discuri klaxcar la vreo 50-60 de lei/buc si sunt f multumit. placutele le-am luat de origine si am frane bune, doar ca imi mai trebuie niste saboti pe spate. succes
|
--------------------
dacia
supernova
2001 dacia supernova 2002
|
|
cata82 |
![]()
Post
#83
|
![]() MEMBRU RAPIDIST Group: Members Posts: 450 Joined: 12 November 09 From: Bucuresti - sos. Polona ![]() |
Salut ,
Am o problema mai deosebita , dupa un drum Slobozia-Brasov-Barlad , a inceput sa scape presiune pompa de servofrana , fasaie in interior , iar cand calc pedala de frana se tureaza motoru la 1200 de ture , iar ca sa franez in siguranta trebuie sa apas pedala pana la fund . Ce poate fi ? 23 Aug 2010, 10:09: Ma poate ajuta cineva cu un sfat , o sugestie ? This post has been edited by cata82: 23 Aug 2010, 10:09 |
--------------------
Dacia
Supernova
2001 REPARATII RADIO-TV
MEMBRU RAPIDIST |
|
serviccom |
![]()
Post
#84
|
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
Verifici furtunul de la servo, daca e bun schimbi servofrana.
|
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(cata82 @ 22 Aug 2010, 21:37) Salut , Am o problema mai deosebita, dupa un drum Slobozia-Brasov-Barlad, a inceput sa scape presiune pompa de servofrana, fasaie in interior, iar cand calc pedala de frana se tureaza motoru la 1200 de ture, iar ca sa franez in siguranta trebuie sa apas pedala pana la fund. Ce poate fi ? Fasaie continuu sau doar cand apesi pedala? |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 00:37 |