sa fie unghiu de fuga, sa ma duc, sa nu ma duc ?
![]() ![]() ![]() |
sa fie unghiu de fuga, sa ma duc, sa nu ma duc ?
the fast and furious |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) u._fuga.JPG ( Size: 13.49k ) Number of downloads: 615 |
||
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
daca ce se vede in poza e vazut din fata, nu are treaba fuga, eventual daca e vazut de sus. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
10 000 de km este foarte putin chiar si pt cauciucurile din fata. Trebuie verificate unghiurile neaparat.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
Muttley |
![]()
Post
#4
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(argon @ 10 May 2009, 19:29) Vazut din fata se cheama "unghi de cadere" sau "unghi de carosaj". Vazut de sus se cheama "convergenta". Ambele-s potentiale vinovate de uzurile tale. Dar tind sa cred ca ce ai facut tu-n poza-s rotile vazute din fata, adica unghi de cadere prea mare. De duci la reglaj unghiuri, iar acolo se va vedea ca masina ta-i iesita din parametri. Rezolvare - deformarea lonjeroanelor (nu trebuie sa te sperie, daca e facuta corect) sau, mai sigur dar nu la fel de eficient, brate inferioare mai lungi. Ai cumva masina f inalta de bot? |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
convergenta e una, dar in anumite limite poate fi si de la fuga. O fi greu sa mergi sa-ti faci unghiurile? teoretic ele se verifica la fiecare schimbare de cauciucuri.
Cu prilejul acestui topic, adresez si eu o intrebare, la schimbarea semipuntii fata, de fapt a portfuzetei, se refac unghiurile? sau a damblagit Mondiru cand era la capitolul ala? ma gandesc ca portfuzetele astea sunt la fel, aceleasi cote, se mai indoaie, sau cum? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
the fast and furious |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 3 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Da , aproximativ asa se vede din fata . Masina nu e inaltata foarte mult de fata ca nu e 1300, iar teurile amortizoarelor au fost schimbate acum 5 ani cred ( astea erau raspunzatoare cu inaltatul in fata ).
O sa mai revin cu poze edificatorii. PS: Nenorocirile alea de Debica Nav 2 erau la martori si pe centrul suprafetei de rulare nu doar pe muchii unde era uzura mai pronuntata. Foarte slabe. This post has been edited by the fast and furious: 10 May 2009, 19:28 |
--------------------
Dacia / Opel -
Berlina / Astra Classic -
1999 / 2006
- B -- ---
|
|
SSilent |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Vitezoman Group: Members Posts: 1.235 Joined: 23 July 07 From: ...I'm everywhere... nowhere ![]() |
da poza aia e vedere de sus sau din fata?
![]() |
--------------------
Dacia
1210
1986
- N/A dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^
cu planuri de viitor (adica vise): -Yamaha Fazer 600 cm3 -Ford Escord 2000RS -Mercedes Benz W201 |
|
Muttley |
![]()
Post
#8
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(argon @ 10 May 2009, 20:14) Cu prilejul acestui topic, adresez si eu o intrebare, la schimbarea semipuntii fata, de fapt a portfuzetei, se refac unghiurile? sau a damblagit Mondiru cand era la capitolul ala? ma gandesc ca portfuzetele astea sunt la fel, aceleasi cote, se mai indoaie, sau cum? Daca tu crezi c-a stat cineva la turnarea si prelucrarea portfuzetei din fonta sa verifice la perfectie abaterile si pozitiile relative a PATRU axe (butuc, pivot superior, pivot inferior, pivot bieleta)... te inseli. Daca nu esti foarte pretentios las-o asa. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
posibil sa apara abateri in timp, de la socuri, gen maistri care au impresia ca presa s-a inventat pentru fraierime si depreseaza pivotii cu lovituri de ciocan in dansa ?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#10
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Depinde de ciocan.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Portfuzeta din fonta?Ba, voi sunteti tare obositi ! Opriti-va un pic, culcati-va , si-apoi vorbim. E otel turnat (parca OLT). Stiti ce-i aia fonta?
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
Muttley |
![]()
Post
#12
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Poa' sa fie si lemn de brad. Schimba cu ceva ce s-a spus?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#13
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Lemnul de brad il poti deforma la cald, mai ales daca-i verde
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
panter1 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
eu am 20.000 km parcursi cu noile anvelope si vreau sa spun ca nu stiu de ce la cele de pe fata s-au uzat grav in exterioare, iar cele de pe spate sunt ca noi, de ce sa se fi uzat??? si m-i se pare cam repede.. mai merg inca 10.000. maxim cu ele si cred ca or sa iasa sarmele
![]() mentionez ca nu trage dreapta sau stanga, daca dau drumul la volan la 90km/h(la mai mult nu am curaj sa las volanul liber) ![]() This post has been edited by panter1: 10 May 2009, 22:57 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#15
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
un reglaj al geometriei incepe de la 50lei:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 10 May 2009, 20:59) [...]E otel turnat (parca OLT). [...] OLT=otel pentru TEVI. Portfuzeta e matritata ca semifabricat din otel aliat. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vdaniel |
![]()
Post
#17
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
Este nevoie de geometrie roti daca am schimbat un singur capat de bara? Am facut cam 200 km , dar nu am vazut sa-mi " manance" din cauciuc.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bt-www respir deci traiesc
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
DA.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
argon |
![]()
Post
#19
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
daca indeplineste 3 conditii, eu nu m-as duce sa dau 1 milion si la aia...conditiile ar fi sa mearga drept, sa nu roada cauciucul si sa ia viraj la fel de usor in ambele directii.
Convergenta se face simplu acasa cu o sfoara sau ruleta, ar zice unii ca si fuga, dar eu nu as face. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#20
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
un reglaj incepe de la 50lei,la sama service e vreo 200.
la teparii de la seleniu cu 2 ani era 150lei si niic macar nu-l faceau bine. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Minel |
![]()
Post
#21
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(argon @ 13 May 2009, 10:02) conditiile ar fi sa mearga drept, sa nu roada cauciucul si sa ia viraj la fel de usor in ambele directii...... Convergenta se face simplu acasa cu o sfoara sau ruleta, Ai putea te rog sa dezvolti subiectul .... ![]() ![]() This post has been edited by Minel: 13 May 2009, 10:05 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
argon |
![]()
Post
#22
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
masori distanta in fata si in spatele rotilor, nu la mijloc ca nu ai cum, ci putin mai jos, la aceasi inaltime, in fata trebuie sa fie distanta o idee mai mica. Ideeal ar fi sa ai cauciucuri cu 'sant', la mine au fix pe mijloc(Barum Brilantis).
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#23
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#24
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu mai stiu exact, invers atunci desi am indoieli, cand oi ajunge acasa ma uit la carte.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#25
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Daca-ti trebuie cartea pt asa ceva...
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Convergenta la dacie e de fapt divergenta.
Ca "ie" tractiune fata. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
vdaniel |
![]()
Post
#27
|
![]() Dacia si atat Group: Members Posts: 267 Joined: 24 March 09 From: moldova di nord ![]() |
deci pana la urma cum a ramas ? se poate masura sau nu acasa?
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bt-www respir deci traiesc
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Numai acea convergenta, da, se poate, cu ceva indeminare. Dar, partea mai ciudata este la convergenta partiala: daca pe o parte ai deschidere +4 si pe cealalta "inchidere" (sau convergenta) -2, esti in gama 0-2, cum scrie cartea, aliniamentul insa nu e corect. De aia e mai bine sa mergi la o statie de reglare.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
In fata sa fie mai mare cu 1-3 mm . Cu sfoara, nu e sigura treaba, pentru ca, daca s-a umblat la puntea de spate, poate sa nu mai fie corect pusa. Eu am mai dat pe forum, un dispozitiv cu laser (ala cu lumina rosie) centrat pe strung, su se face cu el, toate trei unghiuri. Merge si cu tija telescopica, in loc de ruleta , si e mai usor si sigur.
Liviu, din '80 si pana acum, am cam uitat denumirile. Oricum, n-am garantat corectitudinea, si e bine venita corectia , daca e buna. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. Nu stiu link-ul cu dispozitivul laser de care spui, daca vrei sa-l zici..
Asa ceva ma batuse gindul de acum 2 ani, in Bulgaria, unde am si intrat in bazar si am luat doua "lanternute" din alea duale (led+laser). Numai ca trebuia adaptarea si am lasat-o balta ... 2. Nu stiu ce spui cu denumirile..(LE-aaaaaaa, te referi la denumirile otelurilor, alea nu le-am uitat niciodata, au ramas acolo tot de prin '80). Ba chiar si regulile de desen tehnic care erau. Acum, nu mai stiu daca se mai respecta... Convergenta aia se regleaza din acele capete de cremaliera, ok? Cum pot face sa am de la 0/0 un 2? Ori infiletind IDENTIC cu acelasi nr de ture si stinga si dreapta sau, rotind totalul turelor necesare numai pe stinga. Ce se obtine? Deschidere 2 mm dar aliniament incorect. Trage intr-o parte. Acuma, oricine va regla jumate/jumate dar, asta daca inainte a fost reglata corect in rest dar cu convergenta incorecta. Ce te faci daca schimbi o bieleta? Oricit ai numara, e posibil ca acea bieleta sa fie o idee mai scurta sau mai lunga. Ca atare apare necesitatea reglajului NUMAI pe acea parte. De aia spuneam ca acea convergenta trebuie reglata pe "statie". Pt ca mai intii se pun acele rigle agatate de prag cu care se citesc acele diferente stinga-dreapta de convergenta (aliniament) This post has been edited by diaconuliviu: 15 May 2009, 06:56 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd June 2025 - 23:35 |