DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Opel a fost luat de Magna si Sberbank, Colaborare ruso-canadiana-austriaca

Master01
post 23 Jul 2009, 06:49
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 488
Joined: 13 January 09
From: Suceava




Macar daca din cele 3 pretendente ar castiga cea care ar aduce ceva bun, sa produca in continuare masini bune. Daca castiga chinezii este cam clar ce se va intampla cu Opel pe viitor...parerea mea.


--------------------
RENAULT MEGANE SCENIC - Nr. de SV 2005/1598 cmc 1,6 16 V
Il cheama bizon / Are-un neuron / Si tot claxoneaza / Cand altii sofeaza
Grupul soferilor blocati in trafic saluta bizonul din intersectie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 27 Jul 2009, 10:31
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Sa nu va suparati pe ine, dar dupa parerea mea oricare din cele 3 vor insemna distrugerea marcii Opel:
- Magna: astia sunt o firma de componente auto, nu au capacitatea de a gestiona un constructor auto complet. E vorba de strategii de piata, linii de modele, productie la scara larga, etc... Totusi, cred ca ei au sansele cele mai bune de a tine Opel in viata.

- RHJ: aceste fonduri de investitii sunt in general orientate pe un singur lucru: profit rapid: bilantul pe un an. Asa functioneaza pt. ca asta cauta investitorii lor. Cine baga bani la un fond de investitii nu e interesat de strategii pe termen lung. La un constructor auto e nevoie de strategie pe termen lung, si uneori investii care se recupereaza dupa mai multi ani.
RHJ va stoarce ce se poate din ce are Opel acum (sunt modele tinere, valoroase), dupa care va dezmembra firma si va vinde si ultimul cui la fier vechi. Vedeti exemplul Chrysler cu Cerberus Capital...

- Chinezii sunt interesati de tehnologie. Vor copia tot ce pot (ceea ce e mai ieftin din portofoliul tehnologic al Opel), vor scoate o puzderie de modele bazate pe Opeluri in China, dar ei nu stiu sa produca pt. piata Europeana. Vedeti ce masini aduc amum in Europa. Asta e nivelul lor in momentul de fata si nu au o cultura a cresterii competentelor, ci doar a copierii tehnologiilor existente si a implementarii mai ieftine.

Deci, daca doar astia sunt petitorii ramasi in cursa: popa.gif

Cu Fiat erau sanse bune....

This post has been edited by IsNa: 27 Jul 2009, 10:34


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 27 Jul 2009, 10:45
Post #33


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




Corect, chinezii nu au ce cauta la Opel.
Restul insta pot cumpara firma Opel si pot pastra management-ul si strategiile facute deja acolo. Nu mai punem la socoteala ca guvernul german nu o sa permita o concediere prea curand din uzinele Opel.


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 27 Jul 2009, 11:04
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




MADE IN CHINA o sa scrie pe ei.....

ce sa spun ......ca made in INDIA la jaguar si landrover....se simte.....sau cum....


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 27 Jul 2009, 15:43
Post #35


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(RaduNG @ 27 Jul 2009, 18:45)
[...] guvernul german nu o sa permita o concediere prea curand din uzinele Opel.
Asta e o mare problema. Muncitorii din Germania castiga sensibil mai mult decat omologii lor de prin alte parti. Nu stiu ce investitor ar fi de acord sa preia costurile integrale cu forta de munca de acolo, incluzand aici si forta pe care o au sindicatele in Germania.
Vrea statul german sa ocroteasca forta de munca scump platita la Opel? Foarte bine, s-o preia el, sunt curios daca platitorul german de taxe va fi de acord sa-i tina in carca pe cei de la Opel smile.gif

This post has been edited by adip: 27 Jul 2009, 15:46


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 3 Aug 2009, 22:41
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




Opel ar putea intra in faliment, daca GM si guvernul german nu ajung la un acord

QUOTE

Opel, divizia germana a General Motors, ar putea intra in faliment, daca grupul auto american si guvernul de la Berlin nu vor reusi sa ajunga la un acord in vederea selectarii unui cumparator pentru aceasta, au declarat surse apropiate situatiei, citate de Bloomberg.

Cei cinci membri ai administratiei speciale care conduce Opel nu sustin oferta avansata de compania canadiana Magna International, preferata insa de autoritatile germana, potrivit surselor.

Administratia Opel prefera oferta facuta de fondul de investitii RHJ International sau declararea insolventiei producatorului auto din Germania.

Reprezentantii GM sunt ingrijorati ca acordul cu Magna ar putea afecta controlul asupra unora dintre patente, dar guvernul german, care a acceptat sa sustina vanzarea cu imprumuturi pe termen scurt de 1,5 miliarde de euro, a selectat compania canadiana drept ofertant preferential, pentru a proteja locurile de munca.


http://bloombiz.ro/auto/opel-ar-putea-intr...ng-la-un-acord-


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 22 Aug 2009, 16:44
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




se pare ca guvernul german tine neaparat ca opel sa fie luat de magna, de aia au ridicat suma pe care o va primi opel de la stat daca ajunge la magna, la 4,5 miliarde de euro

QUOTE
GM has gone into and come back out of bankruptcy but it still hasn't resolved the sale of its main European brand Opel.

The Detroit automaker is under pressure from the German government to formalize the sale of Opel to Canadian/Austrian auto parts manufacturer Magna International Inc. The German authorities prefer Magna over other bidders who have expressed interest in buying Opel. GM is holding out in order to get the best deal possible, now in a much stronger position that it was a few months ago.

The German government of Chancellor Angela Merkel has promised Adam Opel GmbH, GM's German subsidiary, 6.4 billion US dollars (4.5 billion euros) in aide on the condition it select Magna as the buyer. The government's main concern is keeping as much technology and as many jobs as possible in country. The Rüsselsheim, Germany-based Opel employs about 50,000 people across Europe, about half of them in Germany.

GM is also considering a bid from the Belgian investment group RHJ International SA. GM's chief negotiator John Smith calls their bid "simpler". But GM may prefer the RHJ bid because the investment group will acquire a majority stake, with the rest of Opel remaining with GM. This would make the possibility of GM one day re-acquiring a majority stake in Opel much easier to come by.

Under the deal preferred by the German government, Magna would get 27.5 percent of Opel, with another 27.5 percent going to Russian bank Sberbank. Opel employees would hold a 10 percent share in the independent automaker and GM would keep the remaining 35 percent.

GM will be reviewing all finalized bids today with an announcement forthcoming.


http://www.worldcarfans.com/109082121184/g...on-behind-magna


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 24 Aug 2009, 21:27
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




oare or fi facut inainte schimb de experienta cu sindicalistii de la ssang yong? icon_mrgreen.gif


UPDATE: Sindicatele Opel amenință cu "măsuri spectaculoase"

QUOTE
indicatele Opel anunță că vor lua "măsuri spectaculoase" dacă grupul american General Motors (GM) nu va stabili, până la sfârșitul săptămânii, cumpărătorul companiei, transmite Mediafax.

"Nu mai avem răbdare. Am fost calmi până acum, am ascultat cu atenție, făcând doar comentarii, însă am terminat cu această politică. Dacă GM nu va întreprinde nimic până la finele săptămânii, vom lua, cu siguranță, măsuri spectaculoase", a declarat Klaus Franz, unul dintre liderii sindicatelor Opel, la postul de radio Deutschlandfunk.

GM nu a ales, până în prezent, un investitor pentru Opel, deși o decizie în acest sens era așteptată la sfârșitul săptămânii trecute. În schimb, grupul american a cerut statului german informații despre propunerea de achiziție prezentată de fondul de investiții belgian RHJ Internațional. Guvernul din Germania preferă, însă, oferta propusă de producătorul canadian de piese auto Magna International.

Guvernul german va încerca în această săptămână să reia discuțiile cu GM în privința soartei Opel, a declarat Ulrich Wilhelm, purtătorul de cuvânt al executivului.

În Germania, constructorul auto are peste 25.000 de angajați, în patru uzine. În Marea Britanie, compania deține două fabrici, unde se produc automobile sub brandul Vauxhall. Opel mai are facilități de producție în Polonia, Belgia și Spania.

UPDATE: Merkel cere urgentarea deciziei, Obama spune că nu se implică

Administrația Obama nu se va implica în decizia grupului american General Motors (GM) privind alegerea unui cumpărător pentru Opel, a declarat, luni, un oficial american.

Întrebat dacă Trezoreria SUA se va implica în luarea unei decizii în cazul Opel sau va lăsa problema la latitudinea conducerii GM, oficialul a afirmat că administrația prezidențială este disponibilă pentru consultări cu executivul german, însă nu se va implica în hotărârea grupului auto american.

Pe de altă parte, cancelarul german Angela Merkel a cerut, duminică, ca GM să ia "urgent" o decizie în privința vânzării Opel, pentru a asigura viitorul constructorului auto german, iar mai mulți politicieni au cerut Statelor Unite să intervină pentru susținerea tranzacției, ministrul de Externe, Frank-Walter Steinmeier, contactând, în acest scop, administrația americană.

SURSA: Mediafax


http://www.capital.ro/articol/update-sindi...ase-124085.html

This post has been edited by aphophis: 24 Aug 2009, 21:27


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 27 Aug 2009, 21:09
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




radmasa.gif cred ca gm de fapt vrea cele 4.5 miliarde de euro promise de guvernul german, altfel nu vad de ce s-ar razgandi doar cand miza pusa pe masa de guvernul german creste asa de mult.

GM caută bani pentru a păstra Opel



QUOTE
General Motors (GM) lucrează la un plan de finanțare de 4,3 mld. dolari, sumă pe care o va folosi pentru restructurarea filialei germane Opel, renunțând astfel la proiectele de vânzare a acestei mărci, potrivit presei internaționale citate de Mediafax. Dacă GM decide să păstreze divizia Opel, hotărârea va fi contrară eforturilor din ultimele luni, în care producătorul a încercat să găsească un cumpărător pentru filiala sa aflată în dificulta


http://standard.money.ro/articol_105408/gm...astra_opel.html


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 10 Sep 2009, 22:40
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




merkel a obtinut ce vroia: promisiunea ca opel va ajunge la magna (care am inteles ca va avea 55% din opel), gm ramanand cu 35%, salariatii si sindicatele avand 10%. Masurile dure insa se pare ca vor fi luate dupa alegeri, oricum cred ca prin opel germania si-a asigurat gazul pentru la iarna. Acuma sa vedem daca va fi chestia asta de bun augur pentru opel, tinand seama ca magna e amenintata de clientii ei (vw si alte cateva firme) ca vor alege alt furnizor datorita conflictului de interese (adica proprietar de firma auto si producator de componente pentru concurenta). Cred ca aia de la hyundai mobis isi freaca mainele de fericire, tare e ca cea mai nemteasca marca dintre toate (vw) ar putea ajunge sa aiba o gramada de piese coreene in ea blink.gif


http://www.bloombiz.ro/auto/opel-va-ajunge...lor-de-la-magna

This post has been edited by aphophis: 10 Sep 2009, 22:42


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 14 Sep 2009, 20:14
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




continua telenovela opel wacko.gif belgia si marea britanie cer Comisiei Europene sa vada daca nu cumva vanzarea opel nu favorizeaza Germania dpdv al nr-ului de angajati ce vor fi disponibilizati in urma ajutorului de 4.5 miliarde de euro acordat de nemti.

http://www.capital.ro/articol/marea-britan...pel-125081.html

si ce e mai rau pentru nemti e ca (se pare) din aia 4.5 miliarde de euro , 600 de milioane de euro vor ajunge la rusi, bani care pun pariu ca vor fi sifonati rapid

http://www.bloombiz.ro/auto/peste-600-mili...u-drumul-rusiei


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 4 Nov 2009, 09:23
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




radmasa.gif doamne ce teatru a jucat gm-ul . S-au razgandit si nu mai vand opel-ul

http://www.autoblog.com/2009/11/03/breakin...sale/2#comments

partea proasta e ca trebuie bani f multi pentru restructurarea opel, iar guvernul german a cerut ca opel sa dea inapoi cele 1,5 miliarde de euro imprumutate, pana la sfarsitul lunii.

This post has been edited by aphophis: 4 Nov 2009, 09:24


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
yoncv
post 4 Nov 2009, 15:19
Post #43


Membru ochelarist


Group: Members
Posts: 442
Joined: 28 September 06
From: Craiova




Propun schimbarea titlului topicului in "Opel NU a fost luat de Magna si Sberbank"


--------------------
VW Jetta - dj-17-??? 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 4 Nov 2009, 18:24
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Lasa, e foarte bine ca nu ajunge pe mana rusilor.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rtBK
post 4 Nov 2009, 18:26
Post #45


Unique like everyone else


Group: Members
Posts: 3.955
Joined: 19 January 08
From: Bucuresti




se pare ca super masina anului Insignia ( cu toata tehnlogia ei nemaivazuta pe o masina .. cica ) nu a reusit sa ii scoata din groapa. Poate noua astra? Ce gluma! laugh.gif


--------------------
Renault Clio 4GT Line 2017

Trek Valencia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 4 Nov 2009, 20:22
Post #46


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




QUOTE
Outperforming its rivals in the mid-size sedan segment in Europe, Opel has had to add three extra shifts at its German plant to meet the demand.


http://www.sgcarmart.com/news/article.php?AID=2116

Imi place foarte mult stilul asta romanesc "masina mea e divina, restul sunt naspa"... desi pe restul le-am vazut doar in poze.

This post has been edited by BlaueCorsa: 4 Nov 2009, 20:24


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smailmiami
post 4 Nov 2009, 21:33
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 7 September 06




Mie-mi place argumentatia suprema "se pare ca" ...


--------------------
Daewoo Leganza - DJ-10-DKL 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 4 Nov 2009, 21:35
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




nasol pt opel e ca va trebui sa dea banii aia inapoi (1,5 miliarde de euro).Asta pana la sfarsitul lunii. Desi ei nu au lichiditati. Iar gm-ul nu are oficial cum sa ii ajute din moment ce banii pe care ii toaca acum, sunt bani guvernamentali americani, pe care obama a promis ca nu ii va lasa sa paraseasca tara , pentru a sprijini afaceri straine.

Deci.. de unde va lua opel finantare?


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 4 Nov 2009, 21:39
Post #49


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Ei lasa, ca nu-s nici nemtii asa de stricti. Mai ales cand e vorba de "de-ai lor". Or da-o cumva la pace.


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 4 Nov 2009, 21:41
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




pai cica madame merkel , dupa ce s-a vazut cu sacii in caruta (un nou mandat) si dupa ce a facut gm (adica ruperea unei intelegeri) a cerut banii aia inapoi. Nu cred ca o fi glumit

This post has been edited by aphophis: 4 Nov 2009, 21:41


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 4 Nov 2009, 21:44
Post #51


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Atunci e intr-adevar nasol.


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smailmiami
post 4 Nov 2009, 22:41
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 318
Joined: 7 September 06




QUOTE(aphophis @ 4 Nov 2009, 21:35)
Iar gm-ul nu are oficial cum sa ii ajute din moment ce banii pe care ii toaca acum, sunt bani guvernamentali americani

Noul GM, cel care a rezultat din falimentul initial, nemaifiind in faliment, poate sa-si foloseasca banii cum ii taie capul, deci pot folosi oricat din resursele lor pentru a ajuta orice subsidiara a lor. Acest lucru nu putea fi facut de vechiul GM, cel falimentar, dar cel nou, daca te-ai documenta putin, ii poate ajuta fara nici o problema. Si GM n-a mai vandut Opel datorita perspectivelor pozitive ale situatiei economice si faptului ca statul americam i-a scos din faliment, nu i-a lasat de izbeliste cum iti dadeai tu cu presupusul acum cam un an, cand clamai sus si tare ca GM va disparea.


--------------------
Daewoo Leganza - DJ-10-DKL 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 4 Nov 2009, 22:49
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.492
Joined: 14 January 06




ia sa vedem cum vor marai americanii cand vor afla ca zecile de miliarde de dolari pe care le-au dat gm-ului (pe care nu ii vor mai vedea inapoi) , se duc ca sa finanteze deficite europene. wink.gif

Cat despre disparitie, cand am zis eu asta? Si oricum, am zis probabil doar ca vor da faliment si ca gm-ul va mai cere bani in continuare. Si am avut dreptate (au mai cerut bani, si dupa cei luati in ianuarie-februarie)

Cat despre parerile optimiste fata de viitorul gm-ului, cred si eu, dupa ce statul american e actionar la gm si dupa ce le-au dat cateva zeci de miliarde de dolari moca wink.gif


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 5 Nov 2009, 09:02
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Problema e ca Germania e vanduta Rusiei, si tov. Merkel a batut palma cu tov. Putin pentru Opel. Normal ca nu-i convine ca Opel va ramane la imperialistii americani, in loc sa-l dea merelui prieten de la rasarit.
Altfel nu ar fi nicio problema sa se rezolve diferendele legate de bani.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adimfx
post 5 Nov 2009, 11:15
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 7 February 08




Daca vreti sa cititi un articol MARE pe tema deciziei GM si a implicatiilor, in limba romana, puteti intra pe link-ul de mai jos:

http://www.0-100.ro/2009/11/05/decizia-gm-...matice-in-lume/


--------------------
MINI Cooper 2002
climatronic, 4 airbag, 30.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 5 Nov 2009, 11:19
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




Vad ca nemtii au mare incredere in rusi; isi aduc aminte de Ribentrop-Molotov.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlaueCorsa
post 5 Nov 2009, 11:25
Post #57


Membru cu Prafuitor


Group: Members
Posts: 1.097
Joined: 6 October 03
From: Socola Tower, Iasi




Sincer, cred ca o sa se termine prost. Si nu pentru GM sau pentru smecherii implicati, ci pentru 50.000 de oameni si pentru o marca de traditie. In conditiile date, probabil urmatoarea mea masina va fi Clio...


--------------------
Dacia / Renault Duster / Captur 2018 Confort / 2015 Authentique
Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vio
post 5 Nov 2009, 16:58
Post #58


MEMBERMENSCH


Group: Members
Posts: 942
Joined: 19 April 05
From: Judetu' Sachsen, D.D.R.




Stati un pic oameni buni, de ce sa se termine prost?... Si ce mare ticalosie au facut GM ca au revenit asupra unei decizii, in conditiile in care NU SEMNASERA NIMIC?... Foarte simplu: iti construiesti o strategie in functie de factorii si parametrii de piata asa cum ii cunosti la un moment dat; se schimba factorii si parametrii, schimbi si decizia, ca sa nu ramai ca August-prostul, vanzand gaina cu oua de aur fara sa fie nevoie... Si unde e problema?... Magna anuntase un program de restructurare cu desfiintarea a 10.000 locuri de munca, GM vrea sa faca propria restructurare, tot de vreo 10.000... General vorbind mie nu imi place deloc ca Germania a ajuns un fel de tiitoare a rusilor: se plimba cu americanu, da' rusu' i-o... face de fapt... Uram faza asta in epoca Schröder (ala cel putin a facut-o pe fata de tot), si speram sa se imbunatateasca lucrurile in era Merkel... si uite ca nu e cazul...
Adica ce, scaunelor fine de director din etajul executiv de la Opel Rüsselsheim le pute mai rau kooru' de american decat ala de rus/austriac/canadian sau ce mama ma-sii o fi?... Bine au facut ca nu au vandut-o! Asa cum ii spuneam colegei de birou (nemtoaica), neincrederea mea naturala si sanatoasa de est-european ma face sa ma bucur ca o perla tehnologica de calibrul opel ramane in mana americanilor decat sa treaca in cea a rusilor... rusii erau interesati de transferul (corect formulat furtul) de tehnologie, nu de altceva... asa ca sa ma mai scuteasca cu urletele... nu vad nicio problema grava de etica manageriala in ce au facut GM... au fortat un pic nota, dar asta e... just good business...

This post has been edited by Vio: 5 Nov 2009, 17:01


--------------------
Renault Megane II 2003 1,4 16V
98 cp Pack Authentique, gri boreal, 105.500 km
If you want to hit your target, shoot first, and then call whatever you hit the target.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adilehanceanu
post 6 Nov 2009, 10:22
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 1 June 07
From: București




QUOTE(Vio @ 5 Nov 2009, 16:58)
...
General vorbind mie nu imi place deloc ca Germania a ajuns un fel de tiitoare a rusilor: se plimba cu americanu, da' rusu' i-o... face de fapt... Uram faza asta in epoca Schröder (ala cel putin a facut-o pe fata de tot), si speram sa se imbunatateasca lucrurile in era Merkel... si uite ca nu e cazul...
Adica ce, scaunelor fine de director din etajul executiv de la Opel Rüsselsheim le pute mai rau kooru' de american decat ala de rus/austriac/canadian sau ce mama ma-sii o fi?...
...

General vorbind, gazele vin de la ruși, nu de la americani...


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modus
post 6 Nov 2009, 10:26
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.485
Joined: 21 August 08




QUOTE(adilehanceanu @ 6 Nov 2009, 10:22)
General vorbind, gazele vin de la ruși, nu de la americani...
*



Nu e vorba de asta, ci de faptul ca Germania s-a vandut trup si suflet Rusiei. Daca ar fi 100% alaturi de SUA (dar cu o atitudine cum era pe vremea lui Bush, nu ca acum cu Obama care cedeaza totul tuturor), s-ar descurca de minune fara gazele rusilor.


--------------------
Renault Clio GTLine 1.5 dCi EDC 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 03:39
Forum Renault