DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme limitare viteza, limita... dar nu o ajung

kog
post 3 Sep 2009, 17:18
Post #31


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




imi imaginez cum se incalzeste carcasa de ambreiaj, sa nu mai zic de placa de presiune rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1310 1989 TLX - AR-05-DGF
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dimitri
post 5 Sep 2009, 12:57
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 3 September 09
From: Constanta




nu este de la discu de ambreiaj am verificat. alte cauze ar putea fi?


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 5 Sep 2009, 19:56
Post #33


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(Dimitri @ 5 Sep 2009, 12:57)
nu este de la discu de ambreiaj am verificat. alte cauze ar putea fi?
*



zi-mi si mie cum ai verificat ca m-ai facut curios....


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dimitri
post 5 Sep 2009, 20:17
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 3 September 09
From: Constanta




Poi am un mecanic batran care stie ce face nu m-a lasat niciodata si am vb cu el despre treaba ca pe la 90km/h masina este deja la 3000 rpm. Mi-e mila de ea sa-i dau mai mult ca rage mult prea mult. Ideea e urmatoarea: mi-a zis sa simulez pornirea de pe loc cu frana de mana trasa bagi in a 2-a turezi masina si dai drumu incet la ambreiaj. Daca masina se opreste inseamna ca iti patineaza discu de ambreiaj. Daca porneste de pe loc inseamna ca e altceva. Mi-a zis in schimb sa verific nivelu carburatorului gen sa fac un reglaj intre 2 chestii:)) nu mai tin minte sincer. Cred ca totusi o sa trec pe la el ca nu stiu cum sa-i vin de hac singur. Nu stiu cat de relevant e metoda de verificare dar asta mi-a zis sa fac. si nu mi s-a oprit. Nu de curand am pus un manson la cutia de viteze fiindca aveam probleme cu un zgomot, e posibil ca sa fi incurcat aia de la service ceva pe acolo care sa dauneze la viteza maxima?

This post has been edited by Dimitri: 5 Sep 2009, 20:19


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 5 Sep 2009, 23:16
Post #35


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.280
Joined: 24 June 07




Ti-a plecat de pe loc masina bagata intr-a doua si cu frana de mana trasa, sau doar nu s-a oprit motoru' si ea statea pe loc?
Ca daca-i al doilea caz, ai inteles pe dos indicatiile batranului mecanic, in cazul ala iti patineaza ambreiaju' si gata.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dimitri
post 5 Sep 2009, 23:35
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 3 September 09
From: Constanta




Nu a plecat...dar avea tendinta sa plece...ideea e ca nu s-a oprit motoru cand am luat picioru de pe ambreiaj.

This post has been edited by Dimitri: 5 Sep 2009, 23:44


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 5 Sep 2009, 23:50
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




Daca nu s-a oprit motorul e clar ca ambreajul patineaza si trebuie inlocuit.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_florin2002
post 6 Sep 2009, 08:06
Post #38


Administrator


Group: Members
Posts: 279
Joined: 4 April 08




dcsilviu89 , parerea mea este ca si gazul contribuie la limitarea ta de viteza. Este o ardere mai uscata pe gaz , deci implicit duce la uzura prematura a motorului.Iar treba cu ambreiajul este cum zice mirciulik- daca tu ai luat piciorul de pe ambreiaj trebuia sa plece taras , si tot trebuia sa plece, si daca ii dadeai jos rotile din spate si tot pleca de pe loc.

This post has been edited by ursu_florin2002: 6 Sep 2009, 08:10


--------------------
Renault Symbol 2008 - 1,4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Sep 2009, 09:07
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




daca e reglat bine gazul nu da limitare de viteza, mai ales daca e ras din qlasa; daca se regleaza strans de gat at temperatura de ardere e mai mare. Nu sunt de acord cu exprimarea "ardere mai uscata";sau mai zic unii ca e mai "grasa" benzina, benzina e solvent. La porniri la rece produce uzuri mari pt ca benzina condenseaza si spala pelicula de ulei, il impurifica. Daca se lasa jocul termic 0,2/0,25 mm se diminueaza efectul de uzura prematura a supapelor si scaunelor


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dimitri
post 6 Sep 2009, 13:02
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 3 September 09
From: Constanta




Ma oameni buni deci pornea de pe loc...dar cu frana de mana nu prea are cum asai? Ideea e urmatoarea motoru nu s-o oprit. Va zic ca nu e discu de ambreiaj. Am fost din nou la mos si a zis sa ma uit nivelul la carburator:|


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Sep 2009, 13:51
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ce legatura are nivelul cu faptul ca nu moare motorul la testul discului? daca nu e discul e mai grav, impaneaza discul daca iti e lene sa-l schimbi


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dimitri
post 6 Sep 2009, 13:55
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 3 September 09
From: Constanta




nu are legatura ar putea fi o alta cauza a problemei mele. Daca nu e discu tre sa fie altceva ....ceva tot o tine de viteza la care rula acu 1 an.
Si tin sa mentionez ca nu am gaz pe ea si nici nu cred ca voi baga vreodata.

This post has been edited by Dimitri: 6 Sep 2009, 13:59


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirciulik
post 6 Sep 2009, 13:57
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 378
Joined: 11 March 06
From: Galati




Omule!

Porneste motoru.

Incalzeste-l.

Trage frana de mana.

Baga trepta 1.

Simuleaza o plecare de pe loc. ( Adica accelereaza usor si ridica ambreajul).

Cazul 1. Daca ambreajul e ridicat complet iar motorul a scazut in turatie si s-a oprit >>> Ambreaj Bun.

Cazul 2. Daca ambreajul e ridicat complet iar motorul sta in continuare turat la cat il tii tu din acceleratie >>> Ambreaj defect.


Dupa toate astea schimba si mecanicul.

PS: Exista cutii de viteze pe dacia. Unele la care in treapta 5 la 3000 ture ai exact 100km/h iar celelalte cu pinion de nova la care la 3000 ture ai exact 120km/h. Daca tu spui ca la 3000 ture ai deja 90 inseamna ca patineaza.

PS2: Ambreajul "tine " sus sau jos. Ar putea patina si daca e prost reglat.


--------------------
Dacia 1310 Break 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dimitri
post 6 Sep 2009, 14:07
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 3 September 09
From: Constanta




O sa ma interesez revin maine cu noi detalii mai trag o fuga pana la service.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 6 Sep 2009, 20:14
Post #45


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(Dimitri @ 6 Sep 2009, 13:02)
Ma oameni buni deci pornea de pe loc...dar cu frana de mana nu prea are cum asai?
*



Asai ca ai discul de ambreiaj terminat.GARANTAT 99% wink.gif crede-ma pe cuvant
1% ar fi in cazul in care ai avea simeringul de la arbore dus si sa iti bage ulei in carcasa la ambreiaj,caz in care discul tot ar patina din cauza uleiului wink.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoselu
post 6 Sep 2009, 21:00
Post #46


SB-12-UST


Group: Members
Posts: 680
Joined: 5 November 06
From: Sibiu




QUOTE(cristianrobert @ 5 Jun 2009, 13:00)
pai ce-ti trebuie la dacia mai mult de120kmh?la dacia oricit de bine merge  ce trece de 100 devine chin din cauza vibratiilor si a zgomotului motorului nu mai zic ca la viteze asa mari nu mai este stabila .vrei sa mai traiesti sau ti sa urat cu viata?

<span class='edit'>5 Jun 2009, 12:03:</span>
nu te mai lua dupa pustii care zic ca merg constant cu dacia cu 140kmh ca sunt povesti nemuritoare sau ei sunt kamicaze

<span class='edit'>5 Jun 2009, 12:10:</span>
nu mai spun ca de cand conduc eu nu am vazut pe autostrada nici o dacie 1310 sa mearga cu mai mult de 110kmh deci unde sint teribilistii care merg cu 140kmh?eu nu am vazut pe nicaieri nici unul.
*



Sincer iti spun, am mers cu berlina mea cu 150 km / ora, pe GPL, de la iesirea din Adjud spre Bacau. Asta acum 2 ani si a fost un teribilism cu toate ca soseaua era libera! In schimb, merg cu 100 - 110 - 120 si te contrazic ca vibreaza la asemenea viteze, zgomot la motor e (de ce sa vibreze daca ai toate rotile echilibrate, unghiul de fuga facut, cauciucuri bune, noi, jenti ca lumea, bucsa volan schimbata, bucse ce tin de directie, in regula pivoti buni ? ) Daca ai setul motor schimbat, segmenti noi ar trebuie sa traga, nu? Ce daca e Dacia berlina?

This post has been edited by dragoselu: 6 Sep 2009, 21:00


--------------------
Volkswagen Passat TDI 1996 - GL-11-UST
[SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dimitri
post 7 Sep 2009, 07:58
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 3 September 09
From: Constanta




QUOTE(Mirciulik @ 6 Sep 2009, 13:57)
Omule!

Porneste motoru.

Incalzeste-l.

Trage frana de mana.

Baga trepta 1.

Simuleaza o plecare de pe loc. ( Adica accelereaza usor si ridica ambreajul).

Cazul 1.  Daca ambreajul e ridicat complet iar motorul a scazut in turatie si s-a oprit  >>>  Ambreaj  Bun.

Cazul 2.  Daca ambreajul e ridicat complet iar motorul sta in continuare turat la cat il tii tu din acceleratie  >>>  Ambreaj defect.
Dupa toate astea schimba si mecanicul.

PS:  Exista  cutii de viteze pe dacia.  Unele la care in treapta 5 la 3000 ture ai exact 100km/h iar celelalte cu pinion de nova la care la 3000 ture ai exact 120km/h.      Daca tu spui ca la 3000 ture ai  deja 90 inseamna ca patineaza.

PS2:  Ambreajul "tine "  sus sau jos. Ar putea patina si daca e prost reglat.
*



@Mirciulik deci am facut si cum ai spus tu desi e un pic invers fata de ce mi-a spus mecanicu. Motoru se opreste se tureaza un pic dupa care moare.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 7 Sep 2009, 14:40
Post #48


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.280
Joined: 24 June 07




Poate scapi mai usor si e doar reglat prost, sau cablul cu probleme, mergi la mecanicu' ala batran sa-ti verifice el personal.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 7 Sep 2009, 19:14
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




Cred ca e din categoria "atat poate" deocamdata (deocamdata pentru ca poate ai niste reglaje defectuoase). Cat despre turatii, daca ambreiajul nu patineaza, altceva nu ai ce-i face; nu poate fi un reglaj "sa iti scada sau sa iti urce turatiile" la aceeasi viteza.

Cu masinuta mea nu prea am mers eu in viteza (la drumuri lungi 100 km/h, maxim 110 km/h), dar intr-o seara am incercat si eu pedala sa vad cat merge pe varianta din Constanta (de la sensul giratoriu de la Real 2 pana la targul de masini), si m-au prins licuricii cu 138 km/h (trei luni de stat pe bara). Saracutele pot sa urce si in viteza, dar ar fi indicat sa faci asta doar o data, sa vezi daca poate ...


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Schumy1
post 9 Sep 2009, 21:59
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 2 February 08




Pt ca sunt multe pareri si nimic concret eu iti dau un singur sfat....schimba-ti mecanicul si cauta-ma pe privat sa te rezolv cu orice fel de problema daca vrei sa nu mai pierzi timpul.


--------------------
Dacia 1300 1983 - B-57-HJY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dimitri
post 29 Sep 2009, 22:49
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 3 September 09
From: Constanta




Am rezolvat. Era o problema de reglaj, acum e la turatiile potrivite si la viteza potrivita insa in jurul vitezei de 100km/h se simte parca roade ceva si scoate un zgomot infernal de tare. Tin sa specific ca la 100km/h sunt la 2900-3000 rpm. Am adaugat acu ceva timp un manson la cutia de viteze fiindca nu-mi intra intr-a 5-a. E posibil sa fie de la cutie?


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 30 Sep 2009, 09:55
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(argon @ 5 Jun 2009, 08:59)
cand scoate fum trage de rupe, nu-i aia cauza.


Ete, fis, de fapt era altfel: cind INCEPE sa consume ulei, trage de rupe. Asta pentru ca pelicula aia de ulei ajuta etansarea intrucitva. Deci numai la inceputurile uzurii. Cind deja scoate fum albastru in draci, nu mai trage.

QUOTE(ursu_florin2002 @ 6 Sep 2009, 08:06)
Este o ardere mai uscata pe gaz , deci implicit duce la uzura prematura a motorului.[...]


Ia explica-mi si mie, sa nu mor prost, ce e aia "ardere uscata"? Am mai intrebat pe citiva care afirmau asta si nu mi-a raspuns niciunu'. Dar raspunde-mi daca stii ce e aia, nu "asa spun mecanicii". Aia nu-s mecanici.
Feriti-va de a folosi o expresie care suna bine dar de fapt e o aberatie.



--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 30 Sep 2009, 10:06
Post #53


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.503
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Benzina = lichid, adica umed
Gaz = gaz ( tongue.gif da, stiu ) adica uscat

Logica din spatele afirmatiei asteia zic ca suna cam asa:

Avand in vedere mareata eficienta a carburatorului (oricat de bine ar fi el reglat), se poate considera ca in perioada dintre admisie si scanteie, o mica parte din benzina joaca si un rol de lubrifiere.

Teorie ce tine suficient de bine apa daca mai consideram ca motoarele astea au fost proiectate pe vremea benzinelor cu plumb. (si cred ca mai stii ce discutii au fost pe tema benzinelor cu/fara plumb)


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 30 Sep 2009, 10:54
Post #54


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(bucatzel @ 30 Sep 2009, 10:06)
Avand in vedere mareata eficienta a carburatorului (oricat de bine ar fi el reglat), se poate considera ca in perioada dintre admisie si scanteie, o mica parte din benzina joaca si un rol de lubrifiere.
*



Oare???
lubrifierea o face segmentul de ungere si rampa culbutorilor;
ambii combostibili sunt in stare lichida in rezervor;
benzina intra in cilindrii sub forma de amestec GAZOS in cilindrii;
GPL este lichid si este vaporizat cu ajutorul vaporizatorilui;


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 30 Sep 2009, 11:10
Post #55


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.503
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




N-am zis ca doar benzina asigura lubrifierea. Am zis doar ca s-ar putea sa contribuie si ea, ceva ce gpl-ul sigur n-are cum sa faca. N-am zis nici macar cat de mult.

Benzina intra pulverizata in cilindri. Asta nu inseamna automat amestec gazos.

Tot ce am scris mai sus e "reverse engineering" la intrebarea lui diaconuliviu referitoare la "ardere uscata".


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 30 Sep 2009, 11:58
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 872
Joined: 13 October 07
From: Botosani




QUOTE(cristianrobert @ Jun 2009, 12:00)
<span class='edit'>5 Jun 2009, 12:10:</span>
nu mai spun ca de cand conduc eu nu am vazut pe autostrada nici o dacie 1310 sa mearga cu mai mult de 110kmh deci unde sint teribilistii care merg cu 140kmh?eu nu am vazut pe nicaieri nici unul.
*



stiu io unul caruia nici nu-i trebuia autostrada. era buna si o localitate noaptea. dar s-a linistit cand a scos un stalp cu tot cu fundatie din pamant. acum are limitare psihica la 100 si merge nestresat cu maxim 90. ale vietii valuri...


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 30 Sep 2009, 14:42
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(bucatzel @ 30 Sep 2009, 11:10)
[...]
Benzina intra pulverizata in cilindri. Asta nu inseamna automat amestec gazos.
[...]


Exista pata calda, exista flansa calda, exista portile supapelor si toate piesele fierbinti. Asta fac amestecul gazos, acolo unde se poate. Unde motorul e vai mama lui, va fi umed.

Iar benzina aia ramasa neevaporata de care spuneai nu unge ci spala pelicula de ulei sau o dilueaza.

Termenul ala de ardere uscata a fost "inventat" de vreun "mecanic" cu imaginatie bogata.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 1 Oct 2009, 20:49
Post #58


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(diaconuliviu @ 30 Sep 2009, 14:42)
Exista pata calda, exista flansa calda, exista portile supapelor si toate piesele fierbinti. Asta fac amestecul gazos, acolo unde se poate. Unde motorul e vai mama lui, va fi umed.

Iar benzina aia ramasa neevaporata de care spuneai nu unge ci spala pelicula de ulei sau o dilueaza.

Termenul ala de ardere uscata a fost "inventat" de vreun "mecanic" cu imaginatie bogata.
*



100% garantat.rau imi pare ca nu mai merge reputatia...
din partea mea +100 smile.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacia-Berlina1997
post 6 Oct 2009, 19:08
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 November 07
From: Bucuresti




La 100km/h sunt in 3000rpm. merge bine , la 110km/h incepe sa dardaie asa si asa , la 120km/h parca imi pleaca volanul din mana happy.gif . Oricum merg constant cu 100km/h asta numai pe autostrada . Cred ca am jantele strambe . Sta mai bine cand e incarcata cu oameni - bagaje si nu consuma nici mult la viteza asta .


--------------------
vw golf4 variant 2005 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Merced
post 6 Oct 2009, 20:17
Post #60


No fear. No limit. No equal.


Group: Members
Posts: 8.280
Joined: 24 June 07




Echilibreaza rotile.


--------------------
Ford Ka 2012 1.2 benzina 69 cai Titanium
it's a kind of peace.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 13:10
Forum Renault