Probleme limitare viteza, limita... dar nu o ajung
![]() ![]() ![]() |
Probleme limitare viteza, limita... dar nu o ajung
kog |
![]()
Post
#31
|
||
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|||
Dimitri |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 September 09 From: Constanta ![]() |
nu este de la discu de ambreiaj am verificat. alte cauze ar putea fi?
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
baranga |
![]()
Post
#33
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Dimitri |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 September 09 From: Constanta ![]() |
Poi am un mecanic batran care stie ce face nu m-a lasat niciodata si am vb cu el despre treaba ca pe la 90km/h masina este deja la 3000 rpm. Mi-e mila de ea sa-i dau mai mult ca rage mult prea mult. Ideea e urmatoarea: mi-a zis sa simulez pornirea de pe loc cu frana de mana trasa bagi in a 2-a turezi masina si dai drumu incet la ambreiaj. Daca masina se opreste inseamna ca iti patineaza discu de ambreiaj. Daca porneste de pe loc inseamna ca e altceva. Mi-a zis in schimb sa verific nivelu carburatorului gen sa fac un reglaj intre 2 chestii:)) nu mai tin minte sincer. Cred ca totusi o sa trec pe la el ca nu stiu cum sa-i vin de hac singur. Nu stiu cat de relevant e metoda de verificare dar asta mi-a zis sa fac. si nu mi s-a oprit. Nu de curand am pus un manson la cutia de viteze fiindca aveam probleme cu un zgomot, e posibil ca sa fi incurcat aia de la service ceva pe acolo care sa dauneze la viteza maxima?
This post has been edited by Dimitri: 5 Sep 2009, 20:19 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Merced |
![]()
Post
#35
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.280 Joined: 24 June 07 ![]() |
Ti-a plecat de pe loc masina bagata intr-a doua si cu frana de mana trasa, sau doar nu s-a oprit motoru' si ea statea pe loc?
Ca daca-i al doilea caz, ai inteles pe dos indicatiile batranului mecanic, in cazul ala iti patineaza ambreiaju' si gata. |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Dimitri |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 September 09 From: Constanta ![]() |
Nu a plecat...dar avea tendinta sa plece...ideea e ca nu s-a oprit motoru cand am luat picioru de pe ambreiaj.
This post has been edited by Dimitri: 5 Sep 2009, 23:44 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Mirciulik |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
Daca nu s-a oprit motorul e clar ca ambreajul patineaza si trebuie inlocuit.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
ursu_florin2002 |
![]()
Post
#38
|
![]() Administrator Group: Members Posts: 279 Joined: 4 April 08 ![]() |
dcsilviu89 , parerea mea este ca si gazul contribuie la limitarea ta de viteza. Este o ardere mai uscata pe gaz , deci implicit duce la uzura prematura a motorului.Iar treba cu ambreiajul este cum zice mirciulik- daca tu ai luat piciorul de pe ambreiaj trebuia sa plece taras , si tot trebuia sa plece, si daca ii dadeai jos rotile din spate si tot pleca de pe loc.
This post has been edited by ursu_florin2002: 6 Sep 2009, 08:10 |
--------------------
Renault
Symbol
2008 - 1,4 8v
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
daca e reglat bine gazul nu da limitare de viteza, mai ales daca e ras din qlasa; daca se regleaza strans de gat at temperatura de ardere e mai mare. Nu sunt de acord cu exprimarea "ardere mai uscata";sau mai zic unii ca e mai "grasa" benzina, benzina e solvent. La porniri la rece produce uzuri mari pt ca benzina condenseaza si spala pelicula de ulei, il impurifica. Daca se lasa jocul termic 0,2/0,25 mm se diminueaza efectul de uzura prematura a supapelor si scaunelor
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Dimitri |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 September 09 From: Constanta ![]() |
Ma oameni buni deci pornea de pe loc...dar cu frana de mana nu prea are cum asai? Ideea e urmatoarea motoru nu s-o oprit. Va zic ca nu e discu de ambreiaj. Am fost din nou la mos si a zis sa ma uit nivelul la carburator:|
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ce legatura are nivelul cu faptul ca nu moare motorul la testul discului? daca nu e discul e mai grav, impaneaza discul daca iti e lene sa-l schimbi
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Dimitri |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 September 09 From: Constanta ![]() |
nu are legatura ar putea fi o alta cauza a problemei mele. Daca nu e discu tre sa fie altceva ....ceva tot o tine de viteza la care rula acu 1 an.
Si tin sa mentionez ca nu am gaz pe ea si nici nu cred ca voi baga vreodata. This post has been edited by Dimitri: 6 Sep 2009, 13:59 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Mirciulik |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
Omule!
Porneste motoru. Incalzeste-l. Trage frana de mana. Baga trepta 1. Simuleaza o plecare de pe loc. ( Adica accelereaza usor si ridica ambreajul). Cazul 1. Daca ambreajul e ridicat complet iar motorul a scazut in turatie si s-a oprit >>> Ambreaj Bun. Cazul 2. Daca ambreajul e ridicat complet iar motorul sta in continuare turat la cat il tii tu din acceleratie >>> Ambreaj defect. Dupa toate astea schimba si mecanicul. PS: Exista cutii de viteze pe dacia. Unele la care in treapta 5 la 3000 ture ai exact 100km/h iar celelalte cu pinion de nova la care la 3000 ture ai exact 120km/h. Daca tu spui ca la 3000 ture ai deja 90 inseamna ca patineaza. PS2: Ambreajul "tine " sus sau jos. Ar putea patina si daca e prost reglat. |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
Dimitri |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 September 09 From: Constanta ![]() |
O sa ma interesez revin maine cu noi detalii mai trag o fuga pana la service.
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
baranga |
![]()
Post
#45
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(Dimitri @ 6 Sep 2009, 13:02) Asai ca ai discul de ambreiaj terminat.GARANTAT 99% ![]() 1% ar fi in cazul in care ai avea simeringul de la arbore dus si sa iti bage ulei in carcasa la ambreiaj,caz in care discul tot ar patina din cauza uleiului ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
dragoselu |
![]()
Post
#46
|
![]() SB-12-UST Group: Members Posts: 680 Joined: 5 November 06 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(cristianrobert @ 5 Jun 2009, 13:00) pai ce-ti trebuie la dacia mai mult de120kmh?la dacia oricit de bine merge ce trece de 100 devine chin din cauza vibratiilor si a zgomotului motorului nu mai zic ca la viteze asa mari nu mai este stabila .vrei sa mai traiesti sau ti sa urat cu viata? <span class='edit'>5 Jun 2009, 12:03:</span> nu te mai lua dupa pustii care zic ca merg constant cu dacia cu 140kmh ca sunt povesti nemuritoare sau ei sunt kamicaze <span class='edit'>5 Jun 2009, 12:10:</span> nu mai spun ca de cand conduc eu nu am vazut pe autostrada nici o dacie 1310 sa mearga cu mai mult de 110kmh deci unde sint teribilistii care merg cu 140kmh?eu nu am vazut pe nicaieri nici unul. Sincer iti spun, am mers cu berlina mea cu 150 km / ora, pe GPL, de la iesirea din Adjud spre Bacau. Asta acum 2 ani si a fost un teribilism cu toate ca soseaua era libera! In schimb, merg cu 100 - 110 - 120 si te contrazic ca vibreaza la asemenea viteze, zgomot la motor e (de ce sa vibreze daca ai toate rotile echilibrate, unghiul de fuga facut, cauciucuri bune, noi, jenti ca lumea, bucsa volan schimbata, bucse ce tin de directie, in regula pivoti buni ? ) Daca ai setul motor schimbat, segmenti noi ar trebuie sa traga, nu? Ce daca e Dacia berlina? This post has been edited by dragoselu: 6 Sep 2009, 21:00 |
--------------------
Volkswagen
Passat TDI
1996
- GL-11-UST [SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
|
|
Dimitri |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 September 09 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Mirciulik @ 6 Sep 2009, 13:57) Omule! Porneste motoru. Incalzeste-l. Trage frana de mana. Baga trepta 1. Simuleaza o plecare de pe loc. ( Adica accelereaza usor si ridica ambreajul). Cazul 1. Daca ambreajul e ridicat complet iar motorul a scazut in turatie si s-a oprit >>> Ambreaj Bun. Cazul 2. Daca ambreajul e ridicat complet iar motorul sta in continuare turat la cat il tii tu din acceleratie >>> Ambreaj defect. Dupa toate astea schimba si mecanicul. PS: Exista cutii de viteze pe dacia. Unele la care in treapta 5 la 3000 ture ai exact 100km/h iar celelalte cu pinion de nova la care la 3000 ture ai exact 120km/h. Daca tu spui ca la 3000 ture ai deja 90 inseamna ca patineaza. PS2: Ambreajul "tine " sus sau jos. Ar putea patina si daca e prost reglat. @Mirciulik deci am facut si cum ai spus tu desi e un pic invers fata de ce mi-a spus mecanicu. Motoru se opreste se tureaza un pic dupa care moare. |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Merced |
![]()
Post
#48
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.280 Joined: 24 June 07 ![]() |
Poate scapi mai usor si e doar reglat prost, sau cablul cu probleme, mergi la mecanicu' ala batran sa-ti verifice el personal.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
Cred ca e din categoria "atat poate" deocamdata (deocamdata pentru ca poate ai niste reglaje defectuoase). Cat despre turatii, daca ambreiajul nu patineaza, altceva nu ai ce-i face; nu poate fi un reglaj "sa iti scada sau sa iti urce turatiile" la aceeasi viteza.
Cu masinuta mea nu prea am mers eu in viteza (la drumuri lungi 100 km/h, maxim 110 km/h), dar intr-o seara am incercat si eu pedala sa vad cat merge pe varianta din Constanta (de la sensul giratoriu de la Real 2 pana la targul de masini), si m-au prins licuricii cu 138 km/h (trei luni de stat pe bara). Saracutele pot sa urce si in viteza, dar ar fi indicat sa faci asta doar o data, sa vezi daca poate ... |
--------------------
r
m
2
|
|
Schumy1 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 2 February 08 ![]() |
Pt ca sunt multe pareri si nimic concret eu iti dau un singur sfat....schimba-ti mecanicul si cauta-ma pe privat sa te rezolv cu orice fel de problema daca vrei sa nu mai pierzi timpul.
|
--------------------
Dacia
1300
1983
- B-57-HJY
|
|
Dimitri |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 3 September 09 From: Constanta ![]() |
Am rezolvat. Era o problema de reglaj, acum e la turatiile potrivite si la viteza potrivita insa in jurul vitezei de 100km/h se simte parca roade ceva si scoate un zgomot infernal de tare. Tin sa specific ca la 100km/h sunt la 2900-3000 rpm. Am adaugat acu ceva timp un manson la cutia de viteze fiindca nu-mi intra intr-a 5-a. E posibil sa fie de la cutie?
|
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(argon @ 5 Jun 2009, 08:59) cand scoate fum trage de rupe, nu-i aia cauza. Ete, fis, de fapt era altfel: cind INCEPE sa consume ulei, trage de rupe. Asta pentru ca pelicula aia de ulei ajuta etansarea intrucitva. Deci numai la inceputurile uzurii. Cind deja scoate fum albastru in draci, nu mai trage. QUOTE(ursu_florin2002 @ 6 Sep 2009, 08:06) Este o ardere mai uscata pe gaz , deci implicit duce la uzura prematura a motorului.[...] Ia explica-mi si mie, sa nu mor prost, ce e aia "ardere uscata"? Am mai intrebat pe citiva care afirmau asta si nu mi-a raspuns niciunu'. Dar raspunde-mi daca stii ce e aia, nu "asa spun mecanicii". Aia nu-s mecanici. Feriti-va de a folosi o expresie care suna bine dar de fapt e o aberatie. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bucatzel |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Benzina = lichid, adica umed
Gaz = gaz ( ![]() Logica din spatele afirmatiei asteia zic ca suna cam asa: Avand in vedere mareata eficienta a carburatorului (oricat de bine ar fi el reglat), se poate considera ca in perioada dintre admisie si scanteie, o mica parte din benzina joaca si un rol de lubrifiere. Teorie ce tine suficient de bine apa daca mai consideram ca motoarele astea au fost proiectate pe vremea benzinelor cu plumb. (si cred ca mai stii ce discutii au fost pe tema benzinelor cu/fara plumb) |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
baranga |
![]()
Post
#54
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 30 Sep 2009, 10:06) Avand in vedere mareata eficienta a carburatorului (oricat de bine ar fi el reglat), se poate considera ca in perioada dintre admisie si scanteie, o mica parte din benzina joaca si un rol de lubrifiere. Oare??? lubrifierea o face segmentul de ungere si rampa culbutorilor; ambii combostibili sunt in stare lichida in rezervor; benzina intra in cilindrii sub forma de amestec GAZOS in cilindrii; GPL este lichid si este vaporizat cu ajutorul vaporizatorilui; |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.503 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
N-am zis ca doar benzina asigura lubrifierea. Am zis doar ca s-ar putea sa contribuie si ea, ceva ce gpl-ul sigur n-are cum sa faca. N-am zis nici macar cat de mult.
Benzina intra pulverizata in cilindri. Asta nu inseamna automat amestec gazos. Tot ce am scris mai sus e "reverse engineering" la intrebarea lui diaconuliviu referitoare la "ardere uscata". |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
QUOTE(cristianrobert @ Jun 2009, 12:00) <span class='edit'>5 Jun 2009, 12:10:</span> nu mai spun ca de cand conduc eu nu am vazut pe autostrada nici o dacie 1310 sa mearga cu mai mult de 110kmh deci unde sint teribilistii care merg cu 140kmh?eu nu am vazut pe nicaieri nici unul. stiu io unul caruia nici nu-i trebuia autostrada. era buna si o localitate noaptea. dar s-a linistit cand a scos un stalp cu tot cu fundatie din pamant. acum are limitare psihica la 100 si merge nestresat cu maxim 90. ale vietii valuri... |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 30 Sep 2009, 11:10) [...] Benzina intra pulverizata in cilindri. Asta nu inseamna automat amestec gazos. [...] Exista pata calda, exista flansa calda, exista portile supapelor si toate piesele fierbinti. Asta fac amestecul gazos, acolo unde se poate. Unde motorul e vai mama lui, va fi umed. Iar benzina aia ramasa neevaporata de care spuneai nu unge ci spala pelicula de ulei sau o dilueaza. Termenul ala de ardere uscata a fost "inventat" de vreun "mecanic" cu imaginatie bogata. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
baranga |
![]()
Post
#58
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 30 Sep 2009, 14:42) Exista pata calda, exista flansa calda, exista portile supapelor si toate piesele fierbinti. Asta fac amestecul gazos, acolo unde se poate. Unde motorul e vai mama lui, va fi umed. Iar benzina aia ramasa neevaporata de care spuneai nu unge ci spala pelicula de ulei sau o dilueaza. Termenul ala de ardere uscata a fost "inventat" de vreun "mecanic" cu imaginatie bogata. 100% garantat.rau imi pare ca nu mai merge reputatia... din partea mea +100 ![]() |
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
Dacia-Berlina1997 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 November 07 From: Bucuresti ![]() |
La 100km/h sunt in 3000rpm. merge bine , la 110km/h incepe sa dardaie asa si asa , la 120km/h parca imi pleaca volanul din mana
![]() |
--------------------
vw
golf4 variant
2005 tdi
|
|
Merced |
![]()
Post
#60
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.280 Joined: 24 June 07 ![]() |
Echilibreaza rotile.
|
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 13:10 |