DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme limitare viteza, limita... dar nu o ajung

panter1
post 7 Oct 2009, 17:38
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Pentru initiatorul topicului,singura limitare la daciile fabricate in perioada aia este turatia la 5600 pe benzina se taie benzina, pe gaz nu stiu ce se taie ca n-am incercat. Daca ai dacie din 2001 sau fabricata in perioada aia.. mergi te rog pe autostrada sau oricunde e mai liber cu 130 km indicati la tine in bord si sa ai in spatele tau un prieten cu un Logan sau un opel astra, sau matiz sau orice masina straina care sa nu fie veche... il suni si il intrebi dupa aia cat ii arata lui la bord si o sa va mirati amadoi de diferente. Dar mai ales el cand o sa vada pe bord ca sta in spatele tau la peste 143km/h iar la tine arata doar 130 wink.gif Deci dacia ta prinde cu brio 140 fii linisit.

Iar daca tot vrei sa fuga tare si mergi mai mult in blana cu ea sa ai grija la ce ulei bagi, trebuie un ulei pe masura ca sa reziste la solicitari altfel strici motorul.. incearca un Mobil S care este semisintetic 10w-40 rezista mai bine la solicitari mari cu toate ca e mai subtire si pare de necrezut dar eu am asa ceva in motor si stiu ca e mult mai bun decat orice Aral 20w-40 sau alte tentative de uleiuri 20w 50, dar sa nu iti piarda pe undeva elimini pierderile pe la garnituri etc mai intai.. Dupa ce il pui vezi sa nu iti curga pe la busonul unde il scoti caci multi il pierd pe acolo, am vazut la multi ca le curge pe la garnitura capacului de culbutori dar nu le da importanta si zic ca consuma si de fapt piede wacko.gif Schimba filtrul de ulei la fiecare schimb iar mobilul ala il schimbi intre 8.000 si 10.000km eu nu completez deloc in 10.000.km ca nu il papa, si tot dacie din perioada aia este, desi cine aude de 10w-40 zice ca nu e bun la dacie wacko.gif eu le demonstrez contrariul ca dinala bag si merge brici. Si are 110.000.km dintre care 100.000 mersi pe gaz si nu se mai strica cum zic multi.. ca cica gpl strica motoarele radmasa.gif

This post has been edited by panter1: 7 Oct 2009, 18:00


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baranga
post 8 Oct 2009, 14:01
Post #62


...eu merg cu DACIA iar tu pe jos....


Group: Members
Posts: 888
Joined: 8 February 08
From: Slobozia- IALOMITA




QUOTE(panter1 @ 7 Oct 2009, 17:38)
eu nu completez deloc in 10.000.km ca nu il papa
*



pe cuvantul tau?? Jura pe rosu excl.gif


--------------------
Dacia Break 1999 - 1310CL - IL 03 HLE
mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 9 Oct 2009, 23:02
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




pe cuvantul meu! si oricum sunt obisnuit ca nimeni sa nu ma creada,nici vanzatorii cand ma intreaba pentru ce masina si le zic Dacie incep sa spuna ca e subtire si etc, mecanici la fel spun ca se subtie si nu e bun vara,sau inca o baliverna crezuta de naivi precum ca iarna trebuie subtire si vara gros, chiar multi nu stiu, nu sunt documentati si nu stiu ce se intampla in motor cu un ulei gros, eu ma uit ironic la mecanici si imi dau seama ca habar n-au cu ce se mananca un ulei si ei se pricep doar sa schimbe piese... asa ca.. nu-i bai asta smile.gif

Concluzia este ca cine are motorul bun, mai ales nou facut, e si pacat sa il strice cu 20W-40 (full mineral), care este un ulei gros si de cele mai multe ori ieftin, "reteta" veche de fabricare, motorul merge uscat, se va uza mai repede si apoi plangeti ca va bate motorul sau consuma 1L la 1.000.Km. Daca un ulei gros era mai bun decat unul subtire cu siguranta ca fabricau si 30W-40 dar dupa cum vedeti au scazut grosimea lui, cu timpul au ajuns si la 5W-40 iar mai nou de cativa ani si 0W-30 care costa o gramada. La dacie 10W-40 de la mobil(altele nu am incercat) merge brici motorul, consuma putina benzina/GPL si nu consuma ulei cat sa fiu nevoit sa completez de la un schimb la altul nici dupa 110.000 km, de la inceput am mers pe asta pentru ca si vechiul proprietar asa a tinut-o. Si gata ca mi-am batut gura in multe topicuri pe tema asta.. si oricum nimeni nu ma crede. Scrie in documentatia uleiului pe site-ul (asta pentru cine vrea sa incerce) ca cine "vine" de la 20W-40 la 10W-40 mai intai sa elimine pierderile iar apoi sa il puna in motor, daca voua va scapa chiar si cel 20w-40, aveti motoare uzate sau pierderi pe la semeringuri.. si normal ca nu credeti multi dintre voi sad.gif


iata si un link http://www.mobil1.com.ro/cms/Why_Mobil_1.aspx

This post has been edited by panter1: 9 Oct 2009, 23:22


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciorapel
post 10 Oct 2009, 11:58
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 435
Joined: 31 December 08




offtopic :

panter1, decat sa citesti documentatii pe site-uri, citeste cartea tehnica a masinii. Daciile pe injectie NU merg cu 20w 40 !


--------------------
r m 2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 13:16
Forum Renault