Probleme limitare viteza, limita... dar nu o ajung
![]() ![]() ![]() |
Probleme limitare viteza, limita... dar nu o ajung
panter1 |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|||
baranga |
![]()
Post
#62
|
![]() ...eu merg cu DACIA iar tu pe jos.... Group: Members Posts: 888 Joined: 8 February 08 From: Slobozia- IALOMITA ![]() |
|
--------------------
Dacia
Break
1999 - 1310CL
- IL 03 HLE mi-au sters reputatia;eu o aveam cea mai mare
|
|
panter1 |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
pe cuvantul meu! si oricum sunt obisnuit ca nimeni sa nu ma creada,nici vanzatorii cand ma intreaba pentru ce masina si le zic Dacie incep sa spuna ca e subtire si etc, mecanici la fel spun ca se subtie si nu e bun vara,sau inca o baliverna crezuta de naivi precum ca iarna trebuie subtire si vara gros, chiar multi nu stiu, nu sunt documentati si nu stiu ce se intampla in motor cu un ulei gros, eu ma uit ironic la mecanici si imi dau seama ca habar n-au cu ce se mananca un ulei si ei se pricep doar sa schimbe piese... asa ca.. nu-i bai asta
![]() Concluzia este ca cine are motorul bun, mai ales nou facut, e si pacat sa il strice cu 20W-40 (full mineral), care este un ulei gros si de cele mai multe ori ieftin, "reteta" veche de fabricare, motorul merge uscat, se va uza mai repede si apoi plangeti ca va bate motorul sau consuma 1L la 1.000.Km. Daca un ulei gros era mai bun decat unul subtire cu siguranta ca fabricau si 30W-40 dar dupa cum vedeti au scazut grosimea lui, cu timpul au ajuns si la 5W-40 iar mai nou de cativa ani si 0W-30 care costa o gramada. La dacie 10W-40 de la mobil(altele nu am incercat) merge brici motorul, consuma putina benzina/GPL si nu consuma ulei cat sa fiu nevoit sa completez de la un schimb la altul nici dupa 110.000 km, de la inceput am mers pe asta pentru ca si vechiul proprietar asa a tinut-o. Si gata ca mi-am batut gura in multe topicuri pe tema asta.. si oricum nimeni nu ma crede. Scrie in documentatia uleiului pe site-ul (asta pentru cine vrea sa incerce) ca cine "vine" de la 20W-40 la 10W-40 mai intai sa elimine pierderile iar apoi sa il puna in motor, daca voua va scapa chiar si cel 20w-40, aveti motoare uzate sau pierderi pe la semeringuri.. si normal ca nu credeti multi dintre voi ![]() iata si un link http://www.mobil1.com.ro/cms/Why_Mobil_1.aspx This post has been edited by panter1: 9 Oct 2009, 23:22 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Ciorapel |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 435 Joined: 31 December 08 ![]() |
offtopic :
panter1, decat sa citesti documentatii pe site-uri, citeste cartea tehnica a masinii. Daciile pe injectie NU merg cu 20w 40 ! |
--------------------
r
m
2
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 13:16 |