bujii
![]() ![]() ![]() |
bujii
tab` |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|||
za_kristake |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 628 Joined: 9 March 08 From: Sibiu ![]() |
vezi ca la ciocul de papagal am avut si eu probleme, am curatat carburatorul si cand am montat ciocul de papagal nu a mai etansat bine, in loc sa arunce benzina pe coic iesea pe langa el si se scurgea pe difuzor. Problema e ca nu am gasit saibele alea 2 de cupru la mag. de piese ca cica nu se mai fac
|
--------------------
1310
L
1997
- SB
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Sa nu aiba debit prea mare jiclorul de ralanti! Sau bujiile sa nu fie prea reci.In ce priveste jicloarele,e bine 135 la principalul de benzina(cel oblic de jos),dar la aer s-a exagerat.Acolo se pastreaza emulsorul original si se mareste cu un burghiu cel de aer de la 145 la150...155 sutimi de mm.Asa masina nu va deveni prea lenesa.Si important:daca se saraceste peste o anumita limita amestecul la motoarele obisnuite,consumul iar creste si masina devine si prea lenesa.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
tab` |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
kristake
masina nu da benzen pe la saiba de la ciocul de papagal tudor masina are 2 saibe la jiglerul de ralantii k altfel nu isi mentine ralantiul...multumesc |
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#5
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(tab` @ 16 Jun 2010, 12:31) SALUT am si eu o intrebare,am cumparat jiglere de 1300 si eu am dacia 1310,pentru un consum mai mic am cumparat acele jiglere. Am pus tubul emulsor de 175 si jigleru de aer de 170 sau ceva de genu,masina trage mai greu se vede ca sa redus consumul de carburant dar bujiile tot sunt negre,mentionez ca motorul merge rotund,nu are nici o bataie. Mai am de mentionat ceva am pus la jiglerul ala de la ciocul de papagal acel arculet cum am citit pe forum,masina merge la ralanti foarte bine dar in mers imi da in nas si ia foarte greu viteza(in 200 de metrii ia cam 30km/h)puteti sa ma ajutati...multumesc anticipat Ce ai facut tu e o strutocamila... Ai exagerat cu dimensiunile jiclerelor noi.Macar le-ai masurat sa vezi daca au aceste dimensiuni sau ai citit doar ce scrie pe ele? ![]() Referitor la arcul de pe ciocul de papagal,dupa ce-ai montat ai verificat daca pompa spritzeaza la acceleratii mari?Odata ce ai pus jiclere de 1300 trebuie crescut si nivelul in CNC sa poti depasi o bicicleta,alfel stai la coada.... Oricum trebuie sa te astepti din start la micsorarea performantelor. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
fa sa mearga fara saibe la jicloru de ralanti, de acolo se innegresc bujiile si consuma porceste
Spune de cat e motorul, 1397 sau 1289, ca asa 1310 am si eu masina;daca mai cumperi seturi noi de jicloare verifica-le in magazin sau iei vreo 3 sa alegi unul bun |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Cu saibele alea la jiclorul de ralanti maresti debitul de benzina,dar necontrolat.Ralantiul se regleaza el din surubul de amestec,dar cum ai deschis putin clapeta de acceleratie trage benzina garla prin orificiile de progresie,nereglabil.Si sa vezi bujii negre si consum la turatii joase!E foarte greu sa nimeresti o saiba care sa dea exact debitul necesar.Pentru asemenea situatii,eu am jicloare cu debite diferite si cresc in trepte debitul cu cate 3...5% pana e totul in regula.Sunt situatii in care oricat ai curata carburatorul,tot nu ai debit corect de benzina.Plus ca,vezi,au constatat si altii ca au calibrajele cum da Dumnezeu.Masina mea a avut probleme de noua cu ralantiul.Si singura rezolvare a fost un jiclor de ralanti cu debit marit cu circa 25% si la principalul de benzina 140(real) in loc de 135 ca sa nu mai dea in nas(motor 1300).Si merge normal si cu un consum un pic sub cel de uzina.Un exemplu ca nici corpul carburatorului nu e executat chiar la precizia necesara.
Daca nu e alta solutie decat cu saiba(adica e curatat ca lumea carburatorul),subtiaz-o treptat pana incepe sa dea intreruperi si apoi pui una ceva,ceva mai groasa.Dar nu e o solutie eleganta,nici lesnicioasa. Mai am o idee.Nu stiu de unde esti,daca n-ai fi prea de parte as putea sa vad la fata locului.Poti sa dai un PM. This post has been edited by Tudor Badescu: 17 Jun 2010, 11:27 |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
dandee |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 13 January 09 ![]() |
daca am vazut cuvantul bujii am si eu o intrebare care este distanta recomandata la bujiile de dacie eu am de 0.7 sinterom disntanta este ok?
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#9
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
In principiu daca aprinderea este pe clasic este ok.Daca ai aprindere electronica poti forta la 0.9-1 mm,asta depinzand de rezistenta fiselor si de calitatea aprinderii,respectiv a bobinei de inductie.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Totusi nu orice aprindere electronica necesita distanta marita la bujii.Ba in unele cazuri chiar e contraindicat:la aprinderile tranzistorizate care au in paralel cu tranzistorul final condensator de aceeasi valoare ca acela de la aprinderea clasica,sau chiar ceva mai mare cum e cazul la multe Malvina.
0,7 e insa o distanta care merge in toate cazurile. |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Hacker |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Mai, o intrebare, daca pui jigler de 1300 pe un motor de 1400, cunsumul nu creste ?
Eu am facut multe experimente la viata mea, si cea mai buna combinatie a fost : jiglere de 1400, carburator de 1400, concentrator si economizator benzina. Motorul fiind de 1300. Rezultat = consum de 6l?100km, la viteza de 110 km/h . Viteza maxima 160km/h ( cutie 5 trepte cu primele pinioane de nova si pinionul 4 si 5 de dacie I rezultand o viteza mare la o turatie mica, si un demaraj bun in primele trepte) Toate astea puse cap la cap o sa va aduca si voua satisfactii. Daca pui jiglere mici pe un motor 1400 gandestete ca doar nevoia de accelerare va fi mai mare, atunci debitul de benzina si consumul automat vor creste. Nu cred ca tu esti genul de persoana sa mearga doar in afara localitatii si nevoia de putere implicit acceleratie sa fie mica. Daca nu vrei sa faci modificari asa cum am facut eu, pune nenea jiglerele specifice motorului tau, carburatorul la fel, jiglere bine calibrate, si vei avea un consum + nivel de confort acceptabil spre multumitor. Succes ... |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Doar asa,punem carburator de 1400 si scade consumul la 6 l/100km la viteza de 110 km/h ! Ce simplu! Sigur,fiecare posteaza ce vrea... Si de crezut,crede cine vrea.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Alexio |
![]()
Post
#13
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Peste tot majoritatea topicurilor ajung la CONSUM.
Dar gata fratilor cu consumul ala. Vreti 5% luati-va TICO/MATIZ Dacia 500 de la REMAT. Nu ai bani nu circuli. Adica aia de la VW s-au chinuit 1 an sa reduca consumul la Passat 2 cu 0.5% si multi de aici viseaza jicloare si bujii cu care scot conssum de 5. DACA era asa simplu as scoateti voi cu Dacia 6% nu realizati ca scoteau aia de la BMW 2%? Da-l dracu de consum. Politica de drum e simpla: nu ai bani stai acasa/ vrei consum mic cumperi masinacu consum mic |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Hacker |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Tudor Badescu copile de ce esti carcotas ? Daca citesti ai sa vezi ca sunt multe modificari care toate impreuna duc la consum mic. Cum am spus, un simplu schimb de jiglere nu va duce neaparat la un consum scazut, ci mai mult la unul ridicat. Ca sa iti explic pe intelesul tau de copilas, Daca schimbi jiglerele in unele mai mici si tu mergi nu mai in oras consumul tau va fi mult mai mare si masina ta nu va fi una competitiva.
Oricum, cand vei ajunge tu sa ai o masina asa cum am eu, mai vb ![]() Eu am vrut sa le explic doar ca simplu schimb de jiglere nu va aduce un consum mai mic, asta testat si retestat, cu zile intregi si nopti pierdute umbland la motorasul de dacie. |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#15
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Hacker,vezi ca vorbesti prostii,ai luat-o pe aratura...
![]() De ce nu ai pus carburator de 1600 pe 1300,consumul crestea si mai mult,probabil 4% sau chiar carburator de 1800 de pe o masina straina,asa obtinei 1% consum si intrai in cartea recordurilor... E usor sa spui prostii,mai greu e sa le argumentezi.La 160 km/h decolai ![]() Si tu te numeri probabil printre cei "luminati", care daca ati fi fost ingineri proiectanti la dacia obtineati cel mai bun randament. PS: Tudor Badescu,ce mai stii de bujia gaurita,ai obtinut ceva performante notabile? This post has been edited by Paulorossi: 18 Jun 2010, 15:39 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Hacker |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
mai copii, cand aveam bujii gaurite voi inca aveati 15 ani, eu zic sa te mai gandesti cand afirmi ceva, si gandeste logic.
daca crezi ca am intrat aici sa fac misto de voi, pot intra si face misto de voi, sunt in masura. Totusi invatati cand cineva va da un sfat. Nu rezolvi consumul punand doar jiglere mai mici, doar il vei vreste. Si cu mijto-ul facut mai devreme, oricand la orice ora, scot masinuta la plimbare si ne dam, sa vedem daca am dreptate. Oricum, cu bujia gaurita vei avea o ardere mai buna, tzepesch a incercat-o si rezultatele erau mai bune dar nu senzationale. Oricum, succes cu babutele voastre. |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#17
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(Hacker @ 18 Jun 2010, 16:10) daca crezi ca am intrat aici sa fac misto de voi, pot intra si face misto de voi, sunt in masura. Totusi invatati cand cineva va da un sfat. Nu stiu de ce am impresia ca esti prea talentat...si ai facut un efort sa te reduci la nivelul nostru.Ne-am plictisit de cei ca si tine.Pt a sustine ipoteza trebuie si sa o dovedesti in principiu,asa ca lasa-ne pe noi amaratii sa studiem in contiunare problemele noastre. This post has been edited by Paulorossi: 18 Jun 2010, 19:17 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
tab` |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
nu reusesc sa o fac sa stea fara saiba la jiglerul de ralanti, motorul este de 1289.
i-am schimbat filtru de aer,bujii,jiglere,am curatat carburatorul,cnc este verificat dar nu stiu ce sa mai cred maine am sa schimb capacul delco si platina sa vedem daca rezolv ceva,mentin ca dintr-o data a inceput sa mearga prost si sa nu mentina ralantiul si mai are momente si incepe sa trepideze,de la ce poate fii?stie careva? multumesc anticipat |
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
salut,
compresia ? cum e ? bobina ? da scinteie ? fisele ? sint o.k. ? condensatorul ? capacul delco ? fisurat ? bafta, |
--------------------
...
...
...
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
vedeti ca va-ti certat degeaba? are motor de 1300 si a pus jicloare pt el, problema e daca ele corespund;
bujiile de care sunt? daca bujiile sunt pt 1400 si/sau jiclorul de ralanti e prea mic(compensat cu saiba), eventual avans prea mic= bujii negre |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
tab` |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
krapcarasu
ms mult pentru tot bujiile sunt 3 sinterom si una brisk; george compresia este buna pe undeva pe la 10, bobina la fel buna nu se incinge si da scanteie, fisele sunt de urziceni dau scanteie, condensatorul nu l-am verificat o sa cumpar maine unul,delco schimbat cu al unui prieten si merge la fel 18 Jun 2010, 21:10: mai am o intrebare,ar merge cat de cat ok dar la 4 ture jumate sa desfac jiglerul de amestec:d este bine asa? ![]() This post has been edited by tab`: 18 Jun 2010, 21:10 |
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
chiar il rog pe vlad tzepesh (userul vechi de renume' tzepesh) sa vina sa posteze aicea
dupa parerea mea, hacker are dreptate, il stiu pe om, m-am intalnit o singura data cu el si omul pare ff ok , e un om de nota 100 i-am vzt masina lui si si stiu ca tragea ff bine cand era cu o cv scurta parca in 4tr, sper sa nu vb prostii ... practic depasea baiatu pe multi in traficu din buc si abia te puteai tine dupa el ![]() ![]() de asemenea, tzepesh stie cum alearga hacker ![]() |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Hacker,nu stiu cum stam cu anii,nici nu cred ca are asa o importanta.Are importanta ca ma joc la carburatoare cam de acei 15 ani si nu dupa impresii ci masurand debitele prin jicloare si cam la echivalentul variatiilor de o sutime de mm.Si se poate reduce consumul modificand jicloare,dar nu spectaculos si pierzand din perfomantele dinamice.Dar nu spune,repet ca ai consumul de 6 l/100km la 110 km/h!Fara nici o modificare,alta decat ca pui carburator de 1400.Totusi,cum spiritul stiintific inseamna sa discutam pe dovezi,iti propun sa facem un test de consum la viteza 110 km/h stabilizata,cu bidonasul gradat si vitezometrul verificat cu GPS.Zii, cum facem?
Tab,vezi ca jiglerele(jicloarele) alea noi pot fi mai proaste ca cele vechi la calibraj!La ralanti trebuie jiclor cu debit mai mare,de-aia trebuie saiba.In timp datorita unor uzuri,amestecul poate deveni prea sarac chiar cu un jiclor corect.Doar ca e greu sa nimeresti saiba de grosime optima.Nu mai reiau tot postul 7.Surubul de amestec se desface cat e nevoie.Destul de des,daca e strans prea mult,merge slab si in regim intermediar(de progresie).Si la fel daca nu e debit suficient pe jiclorul de ralanti. Cu bujia gaurita ce sa spun,mi-a expirat ITP-ul si n-am mai circulat cu Dacia... |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Alexio |
![]()
Post
#24
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
Am avut si eu o discutie cu tatal meu si cu cativa fosti colegi de facultate de-ai lui... -a terminat politehnica si cu doctorat in domeniul lui- spun asta nu din lauda ci ca sa se intelegea ca nu a invatat de pe forum sau de pe google... si le-am povestit despre INVENTIILE cu gauri in bujie, jicloare si multe altele de pe forum. Pur si simplu i-a bufnit rasul. Mi-au povestit intr-adevar de inventii din timpul facultatii (1977) facute pe 1100 si 1300 care chiar functionau insa sincer nu au nicio legatura cu multe inventiile de aici care sunt doar niste inchipuiri.
Repet: treaba cu jicloarele si gaurile in bujii sunt inchipuiri. Si hai sa o dam dracu de treaba cum sa crezi ca daca dai gaura in bujie consumi mai putin? Este la mintea cucului. Daca era asa o faceau si aia de la Crysler. This post has been edited by Alexio: 19 Jun 2010, 09:52 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#25
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Alexio,unii chiar au facut-o,tzepesh stie mai bine,dupa spusele lui a remarcat ceva performante.Dadea si un link spre bujiile respective.El e in masura sa ne dea informatia.
Chiar suntem curiosi de inventiile facute de tatal tau cu colegii,poate au ei solutii,ne ajuta sa iesim din criza cu benzenu,le asteptam... |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Hacker |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 880 Joined: 12 October 06 ![]() |
Nu am intrat, repet aici sa fac mijto de voi,
QUOTE Dar nu spune,repet ca ai consumul de 6 l/100km la 110 km/h!Fara nici o modificare,alta decat ca pui carburator de 1400.Totusi,cum spiritul stiintific inseamna sa discutam pe dovezi,iti propun sa facem un test de consum la viteza 110 km/h stabilizata,cu bidonasul gradat si vitezometrul verificat cu GPS.Zii, cum facem? Daca citesti in postul meu ai sa observi ca nu doar carburatorul ci si cutia de viteze, si economizatorul + concentratorul de benzina din carburator au dus la consumul asta. Asta sustin si oricand pot dovedi. Succes, nu mai intru ca vad ca intrerup anumte vise, iar sfaturile mele nu conteaza. Oricum nu imi pasa. ![]() Succes cu babutele.. |
--------------------
Dacia
1310 / Super Nova
1985 / 2001
- B-21-VZK / B-85-LTJ Dacia 1310 85'
Dacia SN 01 Peugeot 206 HDI |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#27
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Sfaturile tale chiar nu conteaza atata timp cat nu prezinti "economizoarele" cu care te lauzi.Si eu pot sustine ca am pus jiclere de trabant si am consum de 4%,ma crede cineva?
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
slaiciprian |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
furtunul de la capac la carburator, ala pentru gaze arse il ai? vezi ca e posibil sa scoata mizerie, care se duce in carburator. la dacia care o am acum imi infunda de zor canalul de la aer si tot trebuia sa-l curat. daca il scoti sub masina, nu e nici o problema, de ajutat nu ajuta, rolul lui e de a mai reduce din gazele aruncate in atmosfera.
|
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Hacker,hai sa stabilim o intalnire si sa facem testul.Oricum,spui ca ai ai a IV-a si a V-a normale la cutie.
Alexio,nici eu nu cred ca gaura aia din electrod face masina sa mearga cu apa,dar cica se mentine bujia mai curata,iar asta vreau sa verific;o bujie mai in forma inseamna si ceva performante mai bune.Mai ales ca exista bujii de fabrica cu ceva asemanator:electrod despicat.Iar daca oamenii de care vorbesti au avut niste rezultate(si aveau evident si niste posibilitati riguroase de verificare) spun foarte sincer ca e pacat sa se piarda.De ce n-ar fi puse si aici pe forum? In sensul acesta,niste ingineri de la Brasov facusera o mica turbina de omogenizare a amestecului sub difuzor si au publicat rezultatele(foarte interesante) obtinute pe bancul de probe si desenul dispozitivului in revista Autoturism(nu era pe atunci Internet).Am mai cautat-o,dar ia timp sa rascolesc toata colectia.Si nu trebuie sa crezi ca nimeni de pe forum nu rezista intr-o discutie cu oameni precum tatal tau sau colegi de-ai lui. |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
tab` |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 3 December 09 ![]() |
Baieti va multumesc,
am rezolvato nu imi baga pompa benzen(adica baga foarte putin)si am schimbat plutitorul ca era crapat,dar am un dubiu:,,de ce era plutitorul crapat dar nivelul era bun in CNC''? dupa toata treaba asta imi merge motorul perfect si sta la ralanti fara saiba. MULTUMESC MULT TUTUROR 21 Jun 2010, 20:50: dar mai am o intrebare,imi da un rateu la vreo 15 secunde in toba finala poate fii din culbutori ca sunt cam slabi(se aude un tacanit cand e motorul rece tare,apoi cand se incalzeste nu se mai aude)????? MULTUMESC This post has been edited by tab`: 21 Jun 2010, 20:50 |
--------------------
dacia
li
1990
- dj05mdi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 12:34 |